Joulukuiset 2018

Heippa kaikki! :)

Lyöttäydyn joukkoonne, täällä plussattu eilen. Taustalla kummittelee km viimekesältä, joten suhtautuminen tähän uuteen raskauteen on vielä vähän ristiriitaista, vaikka päällimäisenä onkin ilo ja innostus.

La näillä näkymin 12.12, mutta voi olla että ollaan jo pidemmällä kun plussasin jo dpo11 :rolleyes:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Kattungar
Ckk
Heippa!
Iiiihan varovasti minäkin tulen ainakin pyörähtämään täällä. Hyvin, hyvin epäuskoinen olo, mutta tein äsken (dpo 12) elämäni ensimmäisen haalean positiivisen testin lähes 3 vuoden yrittämisen jälkeen :barefoot: Jos testi nyt tuosta alkaa tummumaan ja olen ihan aikuisten oikeesti raskaana, niin laskurin mukaan laskettu aika olisi 15.12. :love:
Pitää tehdä vielä muutama testi tulevien päivien aikana ja varmistella asiaa :) Kovin mielelläni tänne kyllä loppuvuodeksi liittyisin!
 
  • Tykkää
Reactions: Kattungar
@Kattungar ymmärrän, että huolettaa. Mutta rusehtava vuoto ei tarkoita, että mikään olisi välttämättä vialla. Eikös se ole aika yleistä alkuraskaudessa? Onko tuhrua tullut lisää?

Tänään on ollut niin oireeton olo, että jännittää taas kamalasti tuleeko tästä mitään. Melkein toivon, että tulis vähän pahoinvointia, niin tietäis että jotain kehossa tapahtuu (en voi uskoa että juuri sanoin noin!!). Saa nähdä kadunko jo viikon kuluttua tätä toivettani. :)

Tänään rv5+0, aika matelee...
 
Ckk
Tein aamuyöllä (en oikein saanut nukuttua) toisen testin n. 3h pidätyksen jälkeen, niin kyllä siihen tikkuun edelleen vaaleanpunainen viiva tuli :) Pakko käydä tänään ostaa pari digiä ainaskin! Nyt on tosiaan vasta rv 3+5, niin hirmu vaikea uskoa, että voiko oikeasti nyt jo näkyä noin hyvin o_O
Tasan mitään oireitakaan ei ole, paitsi alamahaa jäytää välillä. Mut niin se on tehnyt monessa muussakin kierrossa, vaikka en ole ollu raskaana.
Niin ja tämä on siis ensimmäisen ICSI:n tulos :)
 
Hei! Varovaisesti liittyisin tänne mukaan :) tein maanantaina haamun ja tänään dpo14 tuli digiin 'raskaana 2-3' ja viikkoja nyt 4+0 :love: en ole oikein vielä osannut iloita tästä, kun pelkään kemiallista/ km niin paljon, vaikka siihen ei mitään "syytä" ole o_O takana yksi onnistunut raskaus, joka sai alkunsa yhtä nopsaan.. nyt kyllä pelko paljon suurempi kuin esikoista odottaessa :(

Mutta siis listalle voisi laittaa:
Minamona/ 28/ 15.12/ toinen

Fb ryhmäänkin olisi halua liittyä, mutta vasta varhaisultran jälkeen:)
 
Heippa!
Iiiihan varovasti minäkin tulen ainakin pyörähtämään täällä. Hyvin, hyvin epäuskoinen olo, mutta tein äsken (dpo 12) elämäni ensimmäisen haalean positiivisen testin lähes 3 vuoden yrittämisen jälkeen :barefoot: Jos testi nyt tuosta alkaa tummumaan ja olen ihan aikuisten oikeesti raskaana, niin laskurin mukaan laskettu aika olisi 15.12. :love:
Pitää tehdä vielä muutama testi tulevien päivien aikana ja varmistella asiaa :) Kovin mielelläni tänne kyllä loppuvuodeksi liittyisin!
Onnea! En osaa edes kuvitella miltä plussa tuntuu noin pitkän yrittämisen jälkeen :love:

Meillä muuten näyttäisi olevan sama LA :) toivottavasti päästään molemmat sinne asti (y)
 
@eppula Tässä on vähän pidemmän yrittämisen jälkeen tosi herkillä, vähän saattaa myös työkuviot tällä hetkellä stressata ja laskea kynnystä. Tuhruttelu jäi kuitenkin aamuun ja pääsin käymään neuvolassa. Mitään ihmeempiä ei näillä 5+3 tai 5+4 päivillä voi sanoa, mutta kohdunsisäinen ainakin.

Tänne onlin tullut mukavasti lisää porukkaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ckk
Voi ihanaa, tervetuloa uusille! Paljon tarrasukkia meille kaikille :love:

Ei isoa ilakointia ilman huolta. Mulla on jomottanut vasenta munasarjaa aika paljonkin ja nyt se on kipuillut aika runsaasti. Kohdunulkoisen pelko mielessä varasin ajan yksityiselle.

Ja kysta. Tai siis kaksi. Taas. Vastahan mulla pari kuukautta sitten napattiin usea kysta pois munasarjasta! Lääkäri väläytteli myös tähystyksen mahdollisuutta jos munasarja on taas kiertynyt jotenkin itsensä ympäri.

Yritä tässä mollukka- ja oireviidakossa nyt ottaa selvää siitä mitä kannattaa ja mitä ei kannata tehdä.

Kertokaa te kivempia juttuja mulle! :poop:
 
@Sniff voi apua, voisiko kyse olla jostain muusta kun keskenmenosta? Anteeksi, mutta en nyt muista tilannettasi (oletko milloin plussannut/saitko kunnon viivoja) jne..
Minulla nimittäin kävi esikoisen raskaudessa niin, että sain ihan kunnon positiivisen tuloksen testiin. Varmaan viikko-pari siitä tein huvikseen testin kun löyty kaapista. Jäljellä oli vain viivan varjo, mitä ei melkeen edes näkyny. Olin jo täysin varma keskenmenosta. Kipitin varhaisultraan lähinnä varmistamaan km ja siellähän pieni sydän sykki!
 
Moikka.
Täällä plussailtu viikko sitten erittäin vahvasti. (Tuli niitä varmuudeksi tehtyä 4 lisää viikon mittaan)
Nyt ilmeisesti rv5+2 meneillään, kierto ollut vähän vaihteleva.
Eka neuvolakäynti varattu jo on nyt kuun lopulla.
Toivotaan että tämä meidän ensimmäinen pysyy nyt kyydissä loppuun.

Elisabits 4.12/ensimmäinen
 
Hello!
Täällä kanssa jännittää, muutaman kuukauden takainen keskenmeno edelleen mielessä, nyt kuitenkin vahvasti positiivinen testitulos. Kieltämättä aika neuroottinen olo, mutta ei kai tässä auta kuin odotella :) Vauva olis kyllä tervetullut.

Phoeben/ 39 / 8.12. / 1.
 
Koska olette ajatelleet kertoa raskaudesta muille?

Mun tekisi mieli kertoa jo vanhemmille, tosin sen jälkeen sen tietää kaikki.
Ajattelin kyllä vasta tuon alkuraskauden ultran jälkeen, mutta en tiedä jaksanko odottaa sinne asti :D
 
Koska olette ajatelleet kertoa raskaudesta muille?

Mun tekisi mieli kertoa jo vanhemmille, tosin sen jälkeen sen tietää kaikki.
Ajattelin kyllä vasta tuon alkuraskauden ultran jälkeen, mutta en tiedä jaksanko odottaa sinne asti :D
Mä ajattelin vähän vielä odottaa :) mutta ultriin on aikaa vielä aika hiton kauan, totta. Parille ystävälle kerroin kyllä heti.
 
Esikoisesta kerrottiin vasta np-ultran jälkeen, mutta nyt ajattelin kyllä kertoa ainakin äidille varhaisultran jälkeen jos kaikki on ok :) viime raskaudessa kärsin aika pahoista migreeneistä, niin jos sama toistuu on varmaan hyvä olla ylimääräistä apua :LOL:
 
Sitä minäkin mietin että kyllä minä sitten kertoisin myös keskenmenosta tai tuulimunasta jos jotain ennen ultraa sattuisikin :)

Mun tekis niin kovin mieli testailla että onko ne viivat pysyneet vahvoina , ei kai tässä rauhotu ikinä :LOL:
 
Me halutaan kertoa kasvokkain uutiset molemmille isovanhemmille esim. Tämän takia kertominen menee ainakin varhaisultran jälkeiseen aikaan. Muutamalle ystävälle ollaan kerrottu, mutta muille ei.

Onnea taas uusille plussanneille! Meitä taitaakin tulla aika iso porukka. :love:

Huomenna ajattelin soitella neuvola-aikaa. :)
 
Heippa.

Täällä on tänään tehty eka testi ja viivat tuli Menkkojen mukaan laskettu olisi 11.12. Yksi on ennestään 7/15 ja tämä on saanu tulla kun on tullakseen, ehkäisyä ei ole ollut käytössä esikoisen jälkeen. Paitsi pitkä imetys joka loppui n. 5kk sitten

Mulla kanssa kiinnostaisi se fb ryhmä. Mietin vain, että jos niitä on kaksi niin onko koko eroja? Samoja ihmisiä molemmissa? Voisin meinaan itsekin liittyä jos pysyy passeli kokoisena

Täällä siis:

Sisao/31/11.12/toinen
 

Yhteistyössä