Joulukuiset 2019

Viestiketju alueella 'Odotusaika' , aloittaja keijupölyä, 29.03.2019.

1. Rusakkonen

Rusakkonen Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.12.2017
    Saadut tykkäykset:
    597
    Vielä yhtenä kappaleena eikä jakautumisesta merkkejä, mutta kova selkä- ja iskiaskipu estää liikkumisen melkein kokonaan... :) Kohta hierojalle!

2. UniQuePopPy

UniQuePopPy Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.04.2012
    Saadut tykkäykset:
    51
    Tänään on kieltämättä vähän huolestuttanut, vauva ei oikein yöllä liikkunut niin kuin yleensä ja tänään päivällä ollut liikkeet vähän sellasia vaimeita.
    Jotain liikkeitä kyllä, mutta ei mitään vääntämistä tai potkuja, lähinnä jotain asennon vaihtoa... Nyt makaan kyljellään ja odottelen mitä tapahtuu. Vauva vääntelehtii hieman, mutta liikkeet on jotenkin ”hidastuneen” olosia (n)

3. UniQuePopPy

Rekisteröitynyt:
    18.04.2012
    Saadut tykkäykset:
    51
    milloinkas sun LA oli? :)

4. Utuliina

Utuliina Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    33
    Täällä myös vielä yhtenä kappaleena ja la 5.12. Itelle sain verenpainelääkkeet, kun arvot olleet koholla, muuten hyvä olo ja ei "vaivoja". SF-mitta oli alkuviikosta muistaakseni 32cm.
    @UniQuePopPy samoin täällä liikkeet on tuntuneet nyt viime päivinä vähän vaimeammilta ja toivon, että kyseessä ois vaan tilan puute ottaa isoihin liikkeisiin enää vauhtia. Plus mulla istukka on tässä etuseinämässä, joka vaimentaa myös. Tulee kyllä säännöllisesti tehtyä liikelaskentaa..

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  5. UniQuePopPy

Rekisteröitynyt:
    18.04.2012
    Saadut tykkäykset:
    51
    mmh, vauva ilmeisesti piti parin päivän hiljaiseloa, nyt on jumpannut muutaman päivän niidenkin edestä . meillä olis muutto edessä nyt vklna , en tiedä miten selviän siitä hengissä , sattuu ja väsyttää . En pysty oikein hyvin menemään edes kyykkyyn kun polveen ilmaantunut jokin hermopinne... Siihen sattuu hirveesti jos erehtyy tuon tietyn kohdan jonnekin kolauttaa, puhumattakaan polvilleen menosta vaikka kovalle lattialle :oops:
    Tuo muuttokin uuteen paikkaan stressaa.. Ja tuntuu että mieliala vaihtelee / on tosi herkillä.

6. Kassu93

Kassu93 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    34
    Yhtenä kappaleena täälläkin. Kaikki ok, rupeaa vaan kypsyttämään tämä odottelu. Huomenna poksuu 37+0 ja sunnuntaina alotetaan omatoimiset häätökeinot. :LOL: Neuvolalääkäri kyllä tänään epäili et menee vielä muutama viikko, mut tiedä sitten mihin perusti tämän ku ei sisätutkimusta tehnyt. Ylhäällä on vauva vielä, mutta raivotarjonnassa sentään. Oon koittanu vauvan kans sopia et ens viikolla ois oikein hyvä aika syntyä, saa nähä meneekö puheet perille. :D

7. topis

topis Jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    27
    Täällä kans elellään yhtenä kappaleena, nyt 36+5 ja kovasti epäilyttää neuvolatädin veikkaus että ei menisi laskettuun aikaan saakka kun vauva laskeutunut ja kiinnittynyt ja mulla (vielä kivuttomia) supistuksia paljon :D

8. minttu-82

minttu-82 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.10.2005
    Saadut tykkäykset:
    89
    Täällä rv 36+1 ja oon elämäni kunnossa, ei merkkiäkään synnytyksestä. Tiistaina äitipolilla lääkäri ja painoarvio :)

9. saraheinä

saraheinä Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.12.2010
    Saadut tykkäykset:
    34
    37+0 ja ei täälläkään mitään merkkiä että olisi syntymässä ikinä koskaan :rolleyes: Mikään ei aiheuta edes supisteluja.

No, viikon päästä synnärille kuitenkin missä ultrataan ja katsotaan jatko, 32+3 vauvan painoarvio oli 2,1kg ja laskettuna n4,8-9kg ja rv 36+3 näyttikin siltä että vauva painaisi jo 3,4kg ja jos kuukaudessa olisi tullut 1,3kg lisää painoa, tällä menollahan painaisi jo lasketun tienoilla 4,7kg :eek: Mutta saapa nähdä mitä sanovat. Käynnistystäkään en halua, ehkä sellaista pientä avitusta ehkä korkeintaan että synnytys kuitenkin voisi lähteä siitä itsestään käyntiin.

Radia ei todettu tällä kertaa vaikka kolmesti rasituksessa kävin, kaikki arvot tosi hyviä.

Mutta ehkä 2-3vk niin vauva voisi olla jo syntynyt, pitäis varmaan suunnitella jossain vaiheessa viimeisiä järjestelyjuttuja kotona ja pestä vauvan vaatteet...:D Kaukalopussikin on vielä ompelematta ja muita ompelujuttuja, hupsista mutta kun on tuntunut nämä viikot niin hitailta ettei tunnu että synnytys olisi edes lähellä :ROFLMAO:

37+0 poks

10. AnnMariii

AnnMariii Jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    20
    Minä marraskuisena täällä taas huutelen :barefoot: meillä kotona 3 viikkoinen pieni poika, syntyi viikolla 39+1. Mä olin kanssa ihan elämäni kunnossa ennen synnytystä, edellisenä iltana lorahteli housut läpimäräksi valkovuotoa ja ilmeisesti limatulppaa, käytiin päivystyksessä kattoon ettei oo lapsivettä ja silloin olin kahdelle sormelle auki ja kohdunkaulaa 2 cm jäljellä. Elämäni ensimmäiset supistuksen koin seuraavana aamuyönä neljän aikaan ja kuudelta seuraava, josta eteenpäin tulivatkin suoraan 7 min välein säännöllisesti. Ysiltä lähdettiin sairaalaan ja olin edelleen about 2 cm auki mutta kohdunkaulaa ei ollut enää ollenkaan. Siitä 14 h eteenpäin niin poika oli sylissä. :love: Eli tosiaan ei mitään merkkejä etukäteen eikä mitään ennakoivia supistuksia (harjoitussupistuksia joskus viikolla 16-23 mut ei muuten supistanut ikinä), ja olin ihan varma et 42 viikolle menee ja syntyy käynnistyksellä :D ehkä ainoa merkki oli edellisen päivän neuvolassa koholla oleva verenpaine.

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi