Joulukuiset 2019

@AuroraK Okei, ei siis johdu siitä että en vaan osaa tai tajuu :D

Mitkä fiilikset täällä on kaikilla? Mä en tiedä miten päin olis, niin onnellinen, toisaalta ei kuitenkaan uskalla olla, välillä pelottaa hemmetisti, malttamattomuutta, huolta, rakkautta, en saa ajatusta vauvasta ja raskaudesta mielestäni hetkeksikään. Sekavaa. Ihanaa! Ei saa innostua. Saapas! Uusi ja ihmeellinen asia on :barefoot:
 
Heippa ja Onnea kaikille! Oon uus täällä. Minulla laskettuaika olis 12.12. Kolmas lapsi tulossa. :) Ihanan lepponen mieli kaikesta, jotenki niin oikea hetki oli tulla tää plussa, onnellinen fiilis! Plussasin aika aikaisin, edellisistä näyttänyt vasta samana päivänä kun menkkojen piti alkaa mutta tästä en edes muista, tein monta päivää ennen jo haamun. Uskon että laskettua aikaa aikaistaan sen vuoksi vielä jossain kohtaa.
 
Moi, kiva kun on uusia plussanneita, onnea :love:

Fb-ryhmä on olemassa, sinne mahtuu vielä. Mukaan pääsee laittamalla täällä yv mulle tai @PiKKuiNeN- . Siellä on tosi kiva porukka, tervetuloa mukaan!
Muoks! En ole enää ryhmässä, älkää laittako mulle viestiä.


Mä itse yritän tännekin kirjoitella mutta en näköjään ole taas hetkeen kirjoittanut. Ensi viikolle varasin ultran ja neuvola on sitten heti pääsiäisen jälkeen. Ihmettelin kun neuvola varattiin niin aikaiseksi, viime raskaudessa olin joskus 9+ ekaa kertaa mut kai se 7-8 on ihan tavallista myös. Oireita on kohtuullisesti: väsyttää hirveästi, nenä tukossa ja ajoittain etoo. Oksentanut en ole vielä, toivon etten oksennakaan. Olen aiemmissa raskauksissa oksentanut yhteensä ehkä 2 kertaa niin toivottavasti tämä menee yhtä helposti sen suhteen.

Pompulam 5+2
 
Viimeksi muokattu:
Vielä sais kaks viikkoa odottaa varhaisultraa. Ei millään malttas. Jäätävä turvotus vaan jatkuu, maha ihan täynnä ilmaa o_O
 
Hei,
Täällä varovaisesti liittyisin mukaan. LA olisi 7.12. eli viikkoja 6+1. Varasin varhaisultran huomiseksi, koska taustalla kolme keskenmenoa joista kaksi peräkkäin.
Oireita on vallan runsaasti, väsymys on ihan mahdotonta!
Jos huomenna kaikki näyttää, että on ok niin voisin uskaltaa liittyä myös face-ryhmään. Tsemppiä kaikille odottajille! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: WishingUponAStar
Mä voisin kans hypätä tännekin, pyörin myös tuola marraskuisissa.

Mä siis plussasin maaliskuun lopussa, varhaisultra oli viimetorstaina jolloin ultrassa arvioitu viikoiksi 6+1, kaksi sikiötä sykkeineen, omissa pusseissaan :love: lasketuksi ajaksi arvioitiin 4.12, mutta monikkoraskauden takia luulen että jää marraskuun puolelle jos molemmat pysyy kyydissä loppuun asti :love:

4.12
Suspi / 27v. / 1.lapsi / TAYS

Suspi 6+4
 
@PiKKuiNeN- laitoin sulle täällä viestin

Hei kaikille! Varovasti hyppään mukaan ja mieluusti kyllä heti tuonne facen puolelle siirryn,sillä tää ei oo mulle yhtään luonteva keskustelupaikka.

Mutta siis kesäkuussa 30 täyttävä keskipohjalaistunut eteläpohjalainen. Ennestään löytyy 2v4kk jäpälä, eli joulukuinen hänkin :LOL: Mä jätin pillerit pois viime joulukuun alussa ja ekasta kierrosta tuli joko kemiallinen tai sit rsfu:n surullisen kuulusa haamunpaikka. Toisesta kierrosta sit tärppäs ja plussasin 2.2., mut km tuli sit 5+6, mihin terveydenhuollon väki ei oikein reagoinu mitenkään.... Miehellä oli leikkaus helmikuun alussa, joten pakkoselibaatissa oltiin 1,5kk. Yhet menkat siis ehti km:n jälkeen tulla ja tänään tein heti niin haamujen haamun pc:n testillä, et hailuran viivan näkemiseen tarvittiin melkein jo mielikuvitusta. Mutta kattotaan tiistaiaamuna uudestaan tilannetta. Toivottavasti vierailusta tässä ryhmässä ei tuu yhtä lyhyttä ja ytimekästä, kuin lokakuisissa (y) Mutta koska viiva oli vielä niin hailura, on oviksen täytyny olla luultua myöhemmin... Jää nähtäväksi.
 
Voisin liittyä tänne myös tuolta marraskuisten puolelta, laskettu aika pomppasi ultran mukaan joulukuun ekalle viikolle, 2.-6.12. Tarkka aika varmistunee myöhemmin :barefoot: kävin viime viikolla ultrassa ja siellä oli pieni möykky, jonka sydän löi villinä :love: facebookiin liityn mielelläni vasta vähän myöhemmin, kun ollaan varmemmilla viikoilla :geek:

Odotan nyt toista lasta, esikoinen täytti just vuoden :eek: Toiveissa oli 2-3v ikäero, mutta alotettiin yrittäminen ajoissa kun esikoista yritettiin jo pidempi tovi. Tää toinen tärppäsi sit heti ekasta yrityskierrosta ja kieltämättä meillä on vähän pasmat sekasin miehen kanssa :ROFLMAO:

2.12
Rosmarin / 29v / 2.lapsi / HUS
 
  • Tykkää
Reactions: quinque
Hei, varovasti minäkin liityn tänne joulukuisiin. Ekan plussan tein torstaina. Viiva lähteny hienosti vahvistumaan kun kesken menneessä viime vuonna ei viiva kunnolla vahvistunut.. Jospa nyt vihdoin! :) @Pompulam laitan sulle viestiä fb-ryhmästä.

22.12
jjjessma/23v/2.lapsi/SEKS
 
Heips kaikki,
Onko muilla ollut pientä vuotoa tai tuhrua?
Minulla oli tänään puolentoista tunnin metsäretkeilyn jälkeen. Vähän ruskeaa pikkuhousunsuojassa. Ja nyt ei mitään. Seksin jälkeen oli myös, ja siitä soitettiinkin polille varmuudeksi. Mutta sanovat vain, että ihan rauhassa vaan, ei hätää. Kun ei kerran ole kipuja. Ei kyllä tarvitse ajatella ennen ultraa petipuuhia sen pelästyksen jälkeen. Vaikkei ole eka lapsi, mutta 6v. sitten en muista, että olisin vuotanut yhtään positiivisen testin jälkeen. Tää on varsinainen piinapääsiäinen, kun ultra siirtyi sen vuoksi ensi viikolle.. Onnen ja pelon sekaisia tunteita..
 

Yhteistyössä