Joulukuiset 2020

Kuulostaa niin ikävältä, kun sanotte lihava odottaja. :( Ei se koko määritä äitiyttä, muistakaa se. <3 Ja jos se neuvola-täti puhuu typeriä, niin aina sen voi vaihtaa. :)

Olisin kiinnostunut fb-ryhmästä! Meiltäkin esikoisen aikainen kasassa vielä ja tärkeitä ihmisiä tullut matkaan sieltä. <3 Se ryhmä on n. 50 henkeä, alkuun taisi olla isompi, mutta porukkaa "tippunut" sieltä.

Ja rohkeesti aion mennä eteenpäin, jos käy ikävästi, niin sitten käy. Nautin tästä nyt. <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Snanniska ja Hypsy
Mimmoisia oireita teillä on? En nyt muista onko joku jo udellut.
Mulla selkeästi vallitsevimpana ollut koko ajan nää vatsa/selkäjomot. Alkoi jo ennen plussaa ja nyt ovat vain muuttaneet vähän muotoaan. Nyt on enemmän menkkajomon tuntuista ja yöllä sekä tänään kerran oli ihan kunnon kramppi, mutta valkkaria vain vuotelee. Tissit on arat ja näköjään verisuonia näkyy enemmän. Öisin heräilen ja päivisin nukun päikkäreitä, siis pari kertaa tunnin päikkärit. Ennen nukuin tuurilla ehkä puoli tuntia. Hikoilen kuin sika kun teen jotain liikunnallista. Ja tunteilen. :LOL:

Entä sulla?
 
Facebook-ryhmästä vielä: laita mulle viestillä se sähköpostiosoitteesi, jolla olet facessa, niin saat sillä kutsun ryhmään ilmeisesti, niin ei tarvitse aina ensin lisätä kaveriksi. Ainakin luulen, että näin onnistuu myös. :)

Oloista: täällä tosi oireetonta oli eilinen päivä. Ei niinku ollenkaan raskaus-fiilis. Parina päivänä jo vähän ehti jotkut hajut eroa. Vatsaa on nippaillut, se yönälkö vaivannut ja keskellä yötä virkeänä herääminen. Mutta Aikaisemmissakin raskauksissa pahimmat oireet on olleet 7-10.viikoilla, joten niitä odotellessa. :D
 
Täälläkin eilen oli vähän ns. Välipäivä oireista, mutta tänään olotila on ihan syvältä. Huono olo, ruoka ei maistu ja hemmetin väsynyt sekä kylmä, lisäksi hajut on aika voimakkaita. Heräsin klo 3 vessaan jonka jälkeen hetki valvomista ja n. 1h unta herätys klo 5.10

Kyllä se tästä
 
Eilen varasin netistä neuvolan, 5.5.
Ajattelin että on tarpeeksi pitkällä ja ehtii hyvin perua jos tulee muutosta.

Käytiin myös anopille ja epelle eilen nyt kumminkin kertomassa uutiset niin saivat muuta ajateltavaa Koronan keskellä, ja mitä turhaa asiaa salailemaan kun suurin osa on tietoisia meidän historiasta ja varmasti kuulisivat kävi miten kävi. eli toisin sanoen ollaan aika avoimia asiasta tai siis minä.

Näin yöllä unta pojasta, ja keskusteltiin miehen kanssa nimistä, kun tokasin että emme voi antaa sitä ja sitä nimeä kun se on tuolla, ja saatiin pojalle nimi unessa valmiiksi.
Meillä kun on ollut vuosia molemmille nimet valmiina mutta eria asia on käytetäänkö niitä koskaan.
 
Mä näin myös viime viikolla unta, jossa meillä oli poikavauva. :D Mies kovasti toivookin poikaa, jospa se siis oli enneuni.

Mä sainkin aika aikaiseen sen neuvolan, kun on jo 16.4. Jos laskut pitää paikkansa, niin silloin olisi rv 7+0. Onhan se kyllä aikainen, nyt kun mietin. No, hällä väliä. Enempi odotan sitä saman päivän ultraa kuin neuvolaa, voi kun siellä näkyisi jo syke. :love:
 
Mäkin varovasti liityn tänne! Tänään clearbluen digissä raskaana 1-2. Menkat tosin pitäisi alkaa vasta maanantaina, et odotellaan rauhassa :)

Olin varma ettei tästä kierrosta tärppää, koska ovulaation aikaan ei ollut seksiä. Mutta kas kummaa!

Mut saa lisätä myös tohon listaan, laskin että menkkojen mukaan la olis 14.12.
Eli Ninniu/la 14.12 / 1.lapsi / tays

Mulla ei oikeestaan oo pahemmin ollut oireita. Se olikin yks syy miks aloin epäilemään. Yleensä ennen menkkoja tissikivut yms. Nyt vaan oireena että naama räjähti, vaikka yleensä ei aknea. Joskus ovulaation jälkeen oli selkä hetken tosi kipeä mutta meni ohitse. Eilisestä alkaen valkovuoto lisääntyi. Muuta ei ole :)
 
Moi kaikille! Täällä tuli plussa toissapäivänä, aika haalealla viivalla. EIlen tein digin ja tuloksena oli raskaana 1-2 viikkoa. Laskettu aika kuukautisista laskettuna 9.12., mutta ovulaatiotesti näytti positiivista vasta 20.3. eli itse veikkaan esim 12.12. olevan oikeampi. Ja 1. lapsi!

Oireina ennen plussaa lähinnä menkkamaiset oireet alaselässä ja kylmyys. Nyt on ollut pientä pahoinvointia ja väsymystä, mutta edelleen vähän huolestuttaa heikko viiva testissä.

Itse asun ulkomailla, joten sairaala ei vielä tiedossa. Varasin kuitenkin jo neuvola-ajan, koska olin huolissani koronan vaikutuksesta aikojen saatavuuteen.
 
Oi paljon uusia! <3

Oireista: tuntuu oireettomalta, mutta kun alkaa miettiä, niin jotain löytyy. Esim. ärtymys. :D Tavallista väsyneempi oon kans. Jotain mahatuntemuksia.

Meillä on yksi poika. Mies on varma, että tulee poika, koska ei heidän suvun miehet osaa tyttöjä tehdä, haha. :D Itsellä ei vielä ole oloja.

Tänään tein digin ja siihen tuli tulokseksi 2-3. :) Eli kaiketi hcg nousee hyvin.

Mietitään varhaisultraa vielä. Se, kenelle haluaisin, ei ole aikoja, koska korona. Fiilis sen verran rauhallinen, että voi olla, ettei mennä ollenkaan.

Mulla neuvola 29.4. :)
 
Tervetuloa mukaan uudet! Ihanaa, että meitä alkaa olla jo paljon.

Täälläkin hcg hyvässä nousussa, kun tänään vihdoin sain tämän tuloksen:
Uskomatonta, että näin 1,5 kk km jälkeen saan iloita tällaisesta tuloksesta. Niin kiitollinen olo. Toki ei ole sanottua että tässä tälläkään kertaa käy hyvin, mutta nautitaan nyt niin kauan kun voi.
Silmä lepää, toivottavasti kaikki menee hyvin. :love:

Mietin tässä haluaisinko tuhlata toiseen digiin myös ja tehdä viikon päästä. :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Korallikala
Moikka plussasin tässä 2 päivää sitten, mitä nyt laskin La pitäisi olla 11.12.2020 eli nyt viikko 4+0 jos kaikki menee hyvin tämä tulee olemaan meidän kolmas lapsi❤
Ikää mulla on 26. Olen kertonut vaan kahdelle läheiselle kaverille, ei muille vielä.
Olisi kiva tutustua teihin muihin ❤ onko meille tulossa joku salainen fb ryhmä tai joku whatsappryhmä? ❤❤
Niin ja onnea teille kaikille ❤
 
Moikka plussasin tässä 2 päivää sitten, mitä nyt laskin La pitäisi olla 11.12.2020 eli nyt viikko 4+0 jos kaikki menee hyvin tämä tulee olemaan meidän kolmas lapsi
Ikää mulla on 26. Olen kertonut vaan kahdelle läheiselle kaverille, ei muille vielä.
Olisi kiva tutustua teihin muihin onko meille tulossa joku salainen fb ryhmä tai joku whatsappryhmä?
Niin ja onnea teille kaikille
Tervetuloa! <3 Laita @Snanniska lle viestiä fb-ryhmästä. :)
 

Yhteistyössä