Joulukuiset 2020

Täällä kans yksi joulukuisen odottaja. LA varmistunee lähempänä, kun kierto epäsäännöllinen ja menen 15.4. ultraan, jossa sit katsotaan mitä viikkoa vastaa. Oma veikkaus 8-10.12.

Jos fb-ryhmää kasataan niin mielellään myös liityn siihen.

Mulla ennestään 2015 syntynyt tyttö ja 2019 poika.
 
  • Tykkää
Reactions: Hypsy
Kai se täytyy tämä keskustelu aloittaa, jos alkaisi muitakin pikku hiljaa ilmestyä mukaan.

Jos haluatte mukaan listalle, niin ilmoittakaa punaisella la, nimimerkki, monesko lapsi ja synnytyssairaala (tiedot valinnaisia, jos esim. sairaalaa ei halua mainita).

Joulukuiset 2020

3.12. Korallikala, 2. lapsi, K-HKS
3.12. Catlady89, 1. lapsi, OYS
4.12. Snanniska, 3. lapsi, SEKS
4.12. Naapo, 3. lapsi, sairaalasta ei vielä tietoa
5.12. Neiti näpsän äiti, 2. lapsi, sairaalasta ei vielä tietoa
6.12. Hypsy, 1. lapsi
6.12. Pippuri35, 5. lapsi
8.12. Ilona, 4. lapsi, sairaala vielä auki
8.12. Hema-, 4. lapsi, KYS
9.12. Marrrsipaani, 2. lapsi, TYKS
12.12. Jempppis, 3. lapsi, Espoon sairaala
14.12. Ninniu, 1. lapsi, TAYS
11.12 / Janet88 / 2. / EKKS
 
Heippa! Tänään plussattu kp32. Ilmankos se eilinen viinilasillinen ei maistunutkaan. :ROFLMAO: Kakkosen yritys aloitettiin tammikuussa ja nyt sit tärppäs. Luottavaisin mielin. :love: 10 päivän päästä juhlitaan esikoisen 1v. synttäreitä! :eek:

Oireita: Imetys ehkä vähän tuntuu kivuliaalta, vaikka saattaa johtua ihan tuosta nännien jyrsijästäkin. :LOL:
Selkäjomoa ja painetta alavatsalla.
Ja yks mikä oli viimeraskaudessakin niin flunssainen olo.

LA 31pv. kierron mukaan laskettuna 11.12. Jos menee 2 viikkoa yli niinkuin esikoinen, niin tää joululahja tulee niin kiittämään vanhempiaan :LOL:

Facebook ryhmä kiinnostaa kans!
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin voisin tänne siirtyä. Keskiviikkona tein ekan haalean plussan, tänään oli jo kivasti vahvistunut.

la10.12/vaniljapulla/1.lapsi/Tyks

oireita: lisääntynyt väsymys ja nälkä. Eilen illalla oli ihan järkyttävä alavatsakipu. En tiennyt miten päin olla ja samalla oksetti. Kesti 10-20min. Samanlainen oire oli viime syksyllä raskauden alussa. Ja se todettiinkin ekassa ultrassa tuulimunaksi. Nyt pelottaa että toi kipu taas tarkoittaa sitä..
 
Onnea kaikille uusille plussanneille! ❤

@Vaniljapulla Mulla on myös ollut muutama noita lyhyitä kipukohtauksia dpo 16-17 ja tietenkin on ollut kaikki kauhuskenaariot päässä. Pitkällisen googlailun seurauksena oon todennu, että ei siihen tuulimunaan kai ole mitään ennusmerkkejä ja oireet on samat kuin normaaliraskaudessa, ja tosi monellahan on ollut noita kramppeja ilman mitään hätää eli koitetaan vaan olla luottavaisia vaikka tottakai kaikki on aina mahdollista ja nää asiat mietityttää. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Snanniska
Preg lifelle peukku täältäkin.

Nyt on alkanu pientä ällötystä yökkimistä tulla vaikka vasta 4+3 vähän kylmä hiki valu ku työsin Kuopuksen ja esikoisen puistoon aamulla ja pakkasin kyllä oksupussin varuiks mukaan, sille ei onneks tullu käyttöä. se hyvä puoli tässä eristyksissä olossa on että on helppo salata raskaus kun ei nää ketään. :)

Mille viikolle ootte varhaisultran varannut? Mietin josko 7+ varais että varmasti sydän nälyis jos siellä joku on.
 
Minäkin voisin tänne siirtyä. Keskiviikkona tein ekan haalean plussan, tänään oli jo kivasti vahvistunut.

la10.12/vaniljapulla/1.lapsi/Tyks

oireita: lisääntynyt väsymys ja nälkä. Eilen illalla oli ihan järkyttävä alavatsakipu. En tiennyt miten päin olla ja samalla oksetti. Kesti 10-20min. Samanlainen oire oli viime syksyllä raskauden alussa. Ja se todettiinkin ekassa ultrassa tuulimunaksi. Nyt pelottaa että toi kipu taas tarkoittaa sitä..
Kiva, kun siirryit tänne. Mulla on nyt vähän ollut noita vatsakipuja, repäisyjö ym. Esikoisesta niitä oli PALJON ja kaikki meni hyvin. :)


Mulla kans preglife. Ja vau. Muutama muukin, mutta ne vain kokeilumielessä, noi oli esikoisesta kuin ja tykkään.

Olen muuttanut mieleni ja haluaisin varhaisultraan. Esikoisesta olin 7+0 ja syke näkyi. Ajattelin 7+ tai 8+ viikoilla, mutta mietin vielä. :) Hiton korona, kun se kenelle haluan, ei ole aikoja nyt ollenkaan...
 
Onnea ja tervetuloa uusille

Täällä viikonloppu mennyt levätessä. Nukkunut päikkäreitä. Oireet vaihtelevat nähtävästi päivittäin. Tosin nännit osaavat olla todella kosketusarat
Yöllä herää vessaan ja välttämättä uni ei enää sitten tulekaan.
Kahvi ei ole maistunut moneen päivään, varmaan jossain vaiheessa yrittää josko saisi juotua edes pienen Tilkan.
Nyt pikkuhiljaa nukkumaan
 
Mullekaan ei kauheasti kahvi enää maistu, teetä oon nyt juonut. En mikään kahvin suurkuluttaja ole muutenkaan ollut, mutta nyt maistuu entistä vähemmän. Täällä myös ärsyttävää yövalvomista aamuyöstä jos herää. Kuopus on nyt viitenä yönä kömpinyt viereen, enkä sitten sen jälkeen meinaa enää saada unta. Ja sitten toki päivisin kostautuu, kun väsyttää hulluna kun yöllä ei ole nukkunut :D
 
Täällä kanssa yksi, jolla testi näytti plussaa viime torstaina! Laskettu aika olis 9.12. Ehkäisy jätettiin pois uuden vuoden jälkeen.

Meillä on 2 poikaa, 10 & 12v.

Oireita oli iso liuta jo ennen plussaa, ja olikin ihan varma ennen testiä, että nyt oon raskaana

Ei olla kerrottu vielä kenellekään! Voisin kanssa haluta fb-ryhmään, jos se on sellainen ettei kukaan fb-kavereista näe että oon liittynyt sellaiseen?

9.12/Hilda86/3./
 
  • Rakkaus
Reactions: Janet88

Yhteistyössä