***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

vaunuista ostin meidän esikoiselle 2005 vuonna noi Oran Jovi Airit ja oon ollut erittäin tyytyväinen ja palvelevat vielä tällä kolmannellakin :D kertaakaan ei ole renkaat puhjennu, ja muutenkin toiminut hyvin...mitä esikoinen sai selkänojan kiristystä hieman löystymään, mutta siinäkin on jo uus systeemikin vaihdettu uusiin malleihin... eli suosittelen Oraa :D
 
ihania masukuvia.itelläni maha on kasvanu ihan hirveesti,mutta silti se näyttää vaan hirveeltä läskiröllykältä,voi kun saisin noin kauniin mahan kun teillä muilla on :) :heart:

minä en oikein ikinä oo ees liikuntaa harrastanu,ainut tietysti lasten kanssa käydään päivittäin jossain kävelemässä tai pyöräilemässä,siinä on minun liikkumiset :ashamed: nyt on ruennut kävellessä koskemään oikealle alamahaan niin täytyy varmaan rueta enemmän pyöräilemään.

minä katoin kans niitä emmaljungan city crosseja,mutta mies oli sitä mieltä,että on liian matalat,kun sillä on niin kipee selkä niin sano et ei ala kyykkimään niin alas.varattiin sit emmaljungan duo edge sportit :) meillä ois melkein kaikki pikkuiselle jo hommattu,turvakaukalo ja sänky taitaa olla ainoat mitä puuttuu ja tietysti vaatteitahan ei ole koskaan liikaa :) olenkohan vähän yli innokas :LOL:

liikkeet tuntuu ja näkyy tosi hyvin ja välillä tuntuu aika ylhäällä :heart:

aarteeni ja pikkuinen 20+6
 
aarteeni Ihan alunperin kattelin, just noita vaunuja, mutta sitten kun nähtiin ne kaupassa, niin aivan liian isot/korkeat meille, mies myös persjalkanen :LOL: mut kaverilla on sellaset ja on niihin tyytyväinen ja ihan käteviltä vaikuttaa...

Meillä taas ainoat hankinnat on sänky ja itkuhälytin, molemmat on käytettynä hankittu...
 
Lauantai-iltaa kaikille!

Hankinnoista on ollut puhetta, mä ostin vaunut mun tuttavalta, tosin ne ei oo vielä täällä, vaan tulevat sitten joskus syksymmällä pestyinä ja laitettuina. Emmaljunga on merkki, mutta en nyt muista mallia. Yhdistelmävaunut ne mun mielestä oli. Mulle pääasia on, että niillä pääsee liikkumaan erilaisissa maastoissa. Autoa kun ei ole, niin ovat koko vuoden kovassa käytössä. Tärkeä ominaisuus on se, että työntöriman saa käännettyä alas, se on kätevä busseissa ja meidän ahtaassa hississä. Vähän mietityttää, kun niissä on ilmakumipyörät, että kuinkakohan kestävät, mutta tuttu sanoi, että kumeja on puhjennut tosi harvakseltaan, ehkä n. kerran vuodessa. Mä kyllä kanssa mietin sellaisia kolmipyöräisiä vaunuja, mutta en oo vakuuttunut, että niillä pääsis liikkumaan kovin hyvin jos on paljon lunta.
Sänky meillä on säästetty esikoiselta, samoin turvaistuin (niitä on peräti kaksi). Meillä se toinen turvaistuin on toimittanut aika pitkälti sitterin virkaa, ainakin esikoinen viihtyi siinä todella hyvin. Autoa tulee käytettyä niin harvoin, että ei tarvita tuliterää istuinta. Itkuhälytinkin on jossain tuolla varaston uumenissa. Ja on niitä vaatteitakin jonkin verran, muutama on silti tullut ostettua tässä kesän kuluessa.. :saint: Syöttötuolia en oo vielä jaksanut miettiä, kun ei se vaavi sitä kuitenkaan heti edes tarvitse. Ainoa, mikä olis hankintalistalla, on se hoitopöytä, sellaisen haluaisin.

Tänään ei oo mulla vihlonut mahasta, joten ehkäpä nuo tosiaan oli kasvukipuja. Kipu oli vaan sen verran voimakasta, että pelästyin. Maha on ainakin parin viime viikon aikana kasvanut ihan selvästi, huomaa valokuvista joita oon räpsinyt viikon välein (yli-innokasta :D )

mamadread ja ihme 17+1 (uä 17+4)
 
Vaunut Me ostettiin esikoiselle viime vuonna Gessleinin Visionit. http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/2253/pt Eli kolmipyöräiset ovat ja oikein toimivat ainakin meidän käyttöön. Oon työntänyt niitä lumessa ja loskassa ja vaikka missä. Pysyvät hyvin pystyssä ja kääntyvä etupyörä on taas näppärä kaupoissa ym. Varmaan jossain vaiheessa tuohon pitää ostaa seisomalauta, että poika pääsee seisten mukaan. Sitä ennen mennään meidän pyöräkärryllä http://urheilukarryt.net/tuotteet.html?id=3/8 Meillä on tuohon pienet kääntyvät etupyörät (kävelysetti) ja tarkoitus ois vielä tilata yksi iso etupyörä (juoksusetti), jotta päästään hyvin eteenpäin. Jospa näillä pärjäis. :)

Hankintoja Ostin alesta yhden tyttöbodyn (varalta :) ) ja sukat. Muuta en oo hankkinut. Esikoiselta tulee kuitenkin kaikki tärkein. Vaatteita alan ostella sitten, kun/jos sukupuoli selviää. Äitiyspakkausta en ota tällä kertaa. Viime vuotinenkin jäi suurimmaksi osaksi käyttämättä. Hyviä juttuja siinä olivat peitto+lakanat, ulkohaalari + muutamat vaatteet.

Mandy ja pallero 18+1
 
Tesmis Kaupassa ei tietenkään ollu yksiäkään Oran vaunuja jälellä. Sanoivat et elokuun puolessa välissä tulee vasta seuraavat, eli sillon vasta päästään kokeileen niitä. Eli kerro sä sit mitä mieltä olit niistä kun käyt niit kattoon =) Voi olla et ens viikolla käydään jossain muualla etsimässä niitä kun ei tääl ko. paikkakunnalla oo ku 2 vauvaliikettä.

Mamadread Ihana masu =) Kyl mäki räpsin masukuvia viikon välein, haluun nähä miten se kasvaa..ja niit on sit ehkä kiva kattoo joskus myöhemmin.

Mun maha on kyl kasvanu tosta edellisestä kuvasta, se on jotenki pullahtanu eteenpäin =) jippiii!!! =) =) =)

Hitto et työnteko tuntu raskaalta, ei kiinnostanu sit niin yhtään. Vielä ois 5 päivää töitä ennen loman alkua, miten sitä jaksaa!??!?!Muutamat supistukset tuli töissä ja potkuja sateli aina ku istu alas. NO, ehkä noi työpäivät jaksaa...jos vaikka aika kuluis nopeempaa ku oikeesti tekee jotain =)

Hankinnoista piti sanoo sen verran et mä en oo ostellu vasta ku unisex värisiä vaatteita, enkä niitäkään nyt muutamaan viikkoon. Mut oon kyl valinnu jo pinnasängyn ja turvakaukalon..sitterinki haluaisin.

fanttomi & 19+2
 
Mandy, onko nuo kolmirattaiset minkä kokoisia verrattuna nelirattaisiin (kasattuna)? Oon miettinyt Gessleinejä ja Emmaljungaa, taitaa olla ensimmäiset yleensäkin pienemmät. Mutta en ole nyt jaksanut tarkemmin verrata...

Ite ajattelin hankkia ne hemmetin harjotuskuulat. Nimettäin oon pari kertaa "pissannu" housuun hieman..ärsyttävää! Ja en usko, että lihakset sinällään on huonossa kunnossa kun oon treenaillut ihan tavallisesti niitä..mutta aattelin tilata nuo kuulat, niin saan sitten nyt treenata ja tietysti niitä tarttee kovasti synnytyksen jälkeen. Joten täälläkin noita kivoja pissavaivoja on, muutenki ku kok oajan pissattaa :D Ilmeisesti nuo hormonit samalla myös noita lorahduksia aiheuttaa, eikös ne pehmentäny noita lihaksia tai mitä lie olikaan.

Täällä on massu kasvanu ja potkut tuntuu, myös muuta hyörimistä oon muka tuntevinani. Mut alkaa kai se sen kokonen olee, että se tuntuukin kun siellä toinen pyörii. Myös ensimmäisen tai toisen supistuksenkin tunsin, nyt oon varma että oli..jotenkin ei voi erehtyä. Jännästi meni kovasti koko kohdun alue ihan koko vatsan alueelta, kipeää ei käynyt ja nopeaa meni ohi. Mutta onpahan tuokin koettu nyt, niin tiiän mistä täällä puhutaan :LOL:

Nallekarkki, kannattaa kääntää nuo prosentit toisinpäin ja ajatella ihan positiivisesti. Teillä on hyvät todennäköisyydet saada terve lapsi, toivottavasti tärppää pian :hug:

Hankintoja täällä päin ei ole tehty kuin yhden vaatteen verran :D Sekin oli semmoinen, että oli vaan pakko ostaa. Muuten mietin, että onkohan järkee ostaa uusina varsinkin niitä ihan pieniä vaatteita kun eivät taida mennä kuin parisen viikkoa..joten ajattelin lähteä ens viikolla kirppareita katselemaan, löytyykö sieltä mitä.

Rakenneultraan ois täällä vielä yli viikko aikaa, toivottavasti kaikki ois hyvin. Hyviä kuulumisiä täällä on kuitenkin ollut, melko tyttövoittoista porukkaa =) Mulla ei ole mitään tuntemusta, kumpi se vois olla. Oon ajatellut, että massun muodon perusteella vois olla tyttö ja linea negran mukaan poika (vaikka niitäki on kans molemmilla). Sitten miehen unien mukaan se on tyttö ja mun unien mukaan näemmä poika (ja väliläl tyttö). Että tiiä mikä sieltä tulee :saint: Lisäksi mietin, että onko tämä mun ihon kukinnan mukaisesti sitte tyttö tulossa, jos ne kerta kantajaansa rumentaa B) Mielenkiintosta, toivottavasti näkyy sitten. Jotenkaan en osaa toivoa kumpaakaan erityisesti, haluaisin vaan tietää kumpi on niin sais jotain ajatusta tästä meidän kaverista rakentaa..ja ostaa niitä vaatteita tietysti vähän värilläkin.

Mukavaa viikonloppua vielä kaikille!

-metsis 19+2
 
metsis Vaunut on kokoontaitettuna ilman pyöriä ja istuinkehikkoa 62x100x25 cm. Hyvin ovat mahtuneet meidän farkun peräkonttiin. Nelipyöräisten koosta en osaa sanoa mitään. Mummolaan ostettiin käytetyt Emmaljungan rattaat, ettei tarvi raahata vaunuja edestakaisin.
 
Terve taas kaikille. On kirjottaminen ollut hieman hakusessa ajan puutteen vuoksi.

Mä lähden työharjoitteluun 3kuukaudeksi, Noh onhan tässä tullut jo kotona "töitä" paiskittua 5vuotta niin vaihtelu tekeekin ehkä ihan hyvää.
Hankintoina meille ei tule varmaan muuta kuin kietaisupaitoja vauvalle. kaikki muu on jäänyt noilta isommilta muksuilta ja vielä hyväkuntoisiakin. Pari kietaisupaitaa löysinkin kirpparilta, mutta tuntuu olevan kyllä etinnän alla.

Supistelut täällä vaivaavat vähän väliä (ihan päivittäin) ja nämä helteet mitä olikaan vain pahensivat tilannetta. Nyt sitten vaan odotellaan et onko tapahtunut jotain muutosta vai voinko jatkaa ihan normaalia elämää. Reilun viikon päästä neuvolaan ja loppu kuusta olisi vaihteeksi ultra.

Liikkeetkin tuntuu jo hyvin, ja mahotonta elämää se pitääkin tuolla mahassa. Hyvällä tuurilla muutkin perheenjäsenet ovat jo tunteneet liikkeitä, vaikka mietinkin et muut tuntee ehkä elokuunlopulla vasta noi liikkeet.

oliskohan nyt rv20+6 menossa
 

Yhteistyössä