Joulukuisten varaslähtö TOUKOKUUHUN

Joulukuiset MELKEIN toukokuussa

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!


LA
Nimimerkki / Ikä / Monesko lapsi / Synnytyssairaala

1.12.
LilyAlice / 34v / 1.lapsi / TAYS
Toothie / 29v / 1.lapsi
dada / 27v / 3.lapsi / KOS
Crystal83 /30v / 1.lapsi / PHKS

2.12.
esteri76 / 37v / 4.lapsi / MKS
rosma / 39v / 2. lapsi / TYKS
Murunen87 / 26v / 3. lapsi / TAYS

3.12.
EliEli / 25v / 1. lapsi / PHKS
Dragonfly77 / 36v / 4.LAPSI / KOS
LunarB / 21v / 1. lapsi / TYKS

6.12.
Animula / 26v / 1. lapsi / TYKS

7.12.
enssu / 23v / 2.lapsi / K-SKS
Joulunyytti / 36v /3. lapsi / NKL

9.12.
hintriikka / 26v / 2. lapsi / LKS
Mimmuli- / 29v / 6. lapsi / KOS
AmaliaK / 24v / 1.lapsi / SEKS
josefinaalis / 19 / 1. lapsi / JS
PikkuisiaUnelmia / 24v / 2. lapsi / PKSSK

10.12.
Kirppa 79 / 34v / 4. lapsi / KOS
muumu / 30v / 1. lapsi / TYKS /

11.12.
Meyme / 24v / 2.lapsi / K-PKS
Pikkuihra / 28v / 3.lapsi / KOS

12.12.
h3n3 / 23v / 2. lapsi / KOS
tuulentyttö / 31v/ 4. lapsi / KOKS
Astre / 26v / 4. lapsi / KOKS
Kotikiss@ / 28v / 3. lapsi / KYS

13.12.
Dart / 26v / 3.lapsi / OYS

14.12
sarasofia / 25v / 2. lapsi / KAKS
Sinna78 / ? / 2. lapsi /

15.12.
Nioliina / 30v / 2.lapsi / OAS
wenda / 26v / 2. lapsi / 15.12 / KOKS
Metsäläinen / 34v / 1.lapsi /

16.12.
Ikiäiti /41v / 8. lapsi / SATKS
miltsu76 / 38v / 2 / JS
Sydänmateriaali / 22v / 1. lapsi / TAYS

18.12.
Elisaveta / 27v / 1.lapsi / PKSSK
Lurtsi / 25v / 2. lapsi / OYS

19.12.
Milja82 / 31v / 1.lapsi / KOS
iisibeibi / 27v / 1. lapsi / SEKS

20.12.
Ansku83 / 30v / 1.lapsi / EKKS
Raparperitaivas / 34v / 4.lapsi / MKS
Tiukuliina89 / 24v / 4. Lapsi /K-HKS
Merianne / 32v / 3. lapsi / TYKS

21.12.
CirsiJanita / 22v / 2. lapsi / KAKS
Liipa / 24v / 2. lapsi / OYS
Mmilia08 / 25v / 3. lapsi /

22.12
PIKKUMAMI85 / ? / 5. lapsi /

24.12.
Lalleri / 28v / 2. lapsi / OYS
Rasu / 29v / 2. lapsi / LPKS
Malla84 / 30v / 1. lapsi / KOS

25.12.
Niisku-rouva / 25v / 5. lapsi / TYKS
siltsuli / 22v / 1. lapsi / OYS, OAS
Myrtti85 / 29v / 5.lapsi / PHKS

26.12.
Hentuntenttu1 / 30v / 2. lapsi / PKKS
Hempsuli82 / 31v / 1. lapsi / KOKS
juliet83 / 31v / 2. lapsi / OYS
Pampula8 / 29v / 2. lapsi / KOS
hiliima / 23v / 1. lapsi / K-PKS

31.12.
Karhunvatukka / 40v / 7. lapsi / K-SKS
Joulunyytti / 36v / 3. lapsi / NKL




Surun kohdanneet

Chokomom / 34v / 3. lapsi / TYKS
Hippu* / 28v / 2. lapsi /






SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKSSK = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
 
Viimeksi muokattu:
Noniin, yritän tätä nyt päivitellä sitten. Toivotaan ettei käy kurjasti meidän jouluvauvan kanssa, taas nimittäin vähän tiputtelee mutta yritän ajatella positiivisesti. Vaikeaa se on kun mitään oireita ei oikeastaan ole.

Rapsu ja Viimeinen Mötkylä 5+3
 
Laita EliElille täällä yksityisviesti ni hän kertoo sitten kuin se käy! =)

ON: Ihan järisyttävä päivä taas ollu...kokoaja vaa tuntuu siltä et tää ei vaan mee hyvin, entä jos se onki tuulimuna, entä jos on jotai muuta vikaa, entä jos ei sydän lyökkään...! Ei pitäis ajatella näin, mut...näköjään vaan ajattelen! :headwall: Ultraan vielä 2vko...en ehkä kestä! :D


Ansku & Itu 5+3 (toivottavasti :ashamed: )
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos raparperitaivas päivättämisestä :flower:

Tervetuloa uusille joulukuisille! :)

Mun aiempi päivityspyyntö ei varmaan näkynyt kun en tällä tabletilla saa punaiseksi mutta jos raparperitaivas huomaat tän niin mulle voipi laitta:

Joulunyytti 36v/3. lapsi/NKL laskettuaika 7.12

Täällä huonot olot jatkuu edelleen. Välillä on hetken parempi mutta kyllä taustalla on koko ajan tosi haittaava ällötys ja pahaolo. Joku kuvaili kun verhojen kuvio oli alkanut oksettaa jne, sympatiat vaan sinne, ymmärrän hyvin olon. Mulla kävi aurinkokin ikkunasta katsoessa yksi päivä oksettamaan, samaa on tehnyt vaikka mitkä asiat ja hajut, on tää kummallista :LOL:

Väsymys on myös läsnä koko ajan, ehkä 24h krapula kuvailis parhaiten oloa :kieh: En nyt varsinaisesti valita, kyllähän tämän tiesi mutta olkaa vaan tosi onnellisia joilla olot on hyvät :)

Ainut mikä hetken auttaa on kun syö vähän väliä. Mulla ei raskaudet koskaan ole olleet kukoistusaikaa missään vaiheessa, päinvastoin oon väsymyksestä ja jatkuvasta huonosta olosta ihan avoihoitopotilaan näkönen varmaan :LOL: Tai sitten varmaan luullaan että mulla on jatkuva krapula :LOL:

Mutta jeee, huomenna on vihdoin kauan odotettu ultra. Joku kysyi pk-seudun ultrista. Itse olen käynyt aina Femedassa koska se on ollut niin hyvä. Edellisestä kävin 4D-ultrassakin ja niin vaan vauva oli ihan samannäköinen syntyessään, kuin jo vatsassa ollessaan. Jännä kokemus ja suosittelen jos on mahdollista sellaiseen mennä :)

Mukavaa viikon alkua kaikille! :wave:

Joulyytti 7+2
 
Viimeksi muokattu:
Liittyisin joukkoonne...täällä juuri plussattu ja lievä (=aika suuri) alku shokki päällä. Yrittäminen oli jo ihan jäänyt taka alalle joten en yhtään osannut tätä odottaa.

Tiedot siis:

Pampula8 / 29 /2. lapsi / KOS (oletettavasti)
La vaikka 26.12
(ei mitään käsitystä koska en ole kiertoa miettinyt mutta loppukuusta kuitenkin)

Rinnat vähän kipeät ja mahaa nippailee..Esikko jo sen verran iso etten enää muista raskaudesta mitään

Kauhistuttaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Juliet83
MOikka :wave:

Pääsiäinen rämmitty läpi. Huonoa oloa ei ole yhtään :O vähän pelottaa kun aikasemmissa olen aina oksentanut jopa niissä mitkä menivät kesken ja nyt ei mitään.

Väsymys on ja ei ole... en oikein tiedä.

MUTTA rinnat... ne jomottelee vaikka muissa raskauksissa ei ole yhtään mitään tuntemuksia ollu niissä ketunnahoissa :LOL:

Joten mun oli ihan pakko testata digillä ja tulos oli 2-3 viikkoa eli ihan oikein :)

Neuvolasta: En soittanu... enkä tie soitanko ollenkaan tällä viikolla jos sit vasta ens viikolla.

Varhaisultrassa olen käynyt esikoisesta rv7 tokasta rv5 jolloin ei mäkynyt kuin pussi, ja kaksosista olen käynyt rv 8 jolloin näkyi hienosti syke:) mulla on rv 7 vasta 8.5 et sinne asti tarttis jaksaa odottaa... tuntuu että tää nyt vaan matelee ja matelee.

Kertomisesta... niin pitkälle ku pystytään pitämään salassa sen parempi.

ja Raparperitaivaalle kiitos uudesta pinosta :flower:

Niisku & pikkuvitonen 4+5
 
Mää tein sellasen "epätoivoisen" teon että tilasin vielä pari raskaustestiä ja jos ne lupausten mukaisesti huomenna tulee ja jos siihen reipas plussa piirtyy niin varaan ajan neuvolaan. Yritin sinne kyllä äskenkin jo soittaa mutta jäin jonoon enkä jaksanu jonottaa.

Mulla on koko ajan nälkä, naamaa kuumottaa ja mua väsyttää ihan tautisesti mutta sais mun puolesta vaikka oksettaa niin olis jotenkin konkreettisempaa tää odotus. Mua niin pelottaa että tääkin menee kesken enkä oikein tiedä jaksanko enää tätä stressiä yhtään kertaa jos tämäkään pieni ei halua syliin asti tulla.
 
Huh, sain kuin sainkin kaikki pääsiäisen viestit luettua! :) En käy täällä muuta kuin päivisin (työaikana :whistle: ), joten oli vähän kerääntynyt...

Tervetuloa uusille, kiva kun meitä on näin paljon! :)

Mulla olis huomenna ultra TYKSissä, tuun sitten kertomaan miten meni. Ihanaa kun huomenna saa jonkinlaisen mielenrauhan (suuntaan tai toiseen), oon jotenki ollu ihan kauhuissani siitä tuulimunasta :(
 
Pahoinvoinnit iskeny tänne myös. AIVAN JÄRKYTTÄVVÄÄ!! En niikö kestä __mittään__ hajuja. En muistanukkaan että se on näin jäätävää ollu aikasemmin. Jos mennään aijemman kaavan mukaan niin loppuu muutamassa viikossa.

Miehen siskoille kärähettiin. Ekan siskon tykö mentiin, niin eiköhän siellä just oltu paisteltu lättyjä ja kämpässä kauhia rasvankäry! Yöks. Tää neiti sit halaili koko reissun pönttöä. Olipas vaikea arvata :--DD Toisen siskon tykönä käytiin eilen ja ofc siellä oli just ruuanlaittotouhut menossa ja jasmiiniriisit kiehumassa. HYI HELEVETTI. :--DDD

Niin ja aikasemmin puhuitte tupakoinnista! Itehän olen ollu aivan hirviä röökaaja. Kaveritki nauro, että miks mä ylipäänsä vaivaudun ottaan röökin pois huulesta hetkeksi, kun oon niin hirviä ketjupolttaja. Plussaukseen lopetin. Nyt on kolmas viikko savuttomana ja helppoa on ollut. Ekana savuttomana viikonloppuna olin bileissä, missä moni poltti ja meillä oli yökylässä vieraita jotka sauhutteli. Voin kertua että olin hermo kiriällä. Ei muutako pastillia suuhun ja hampaita kiristellen mentiin se eka viikko. Sen jälkeen on ollu törkiän helppoa. Mä ite ajattelen sen jotenki niin, että kun mulla ei ole sitä vaihtoehtoa enää että polttaisin edes yhden. En vain saa enää polttaa - thats it!
 
Kiitos raparperitaivas uudesta pinosta! Ja toivotaan, että tiputtelu on ihan harmitonta ja odotus jatkuu normaalisti :)

Kaikille pahoinvoiville tsemppiä! Se on kyllä aivan jäätävää aikaa... Omaa pahoinvointia odotellen, kun sitä joka raskaudessa on ollut :x :snotty:

Isot onnittelut Dartille tupakanpolton jättämisestä, mahtavaa :flower: Pari ystävääni ovat lopettaneet juuri samalla tavalla, kun plussa on tullut testiin, niin kertalaakista loppui sauhuttelut. Tsemppiä!

Ajattelin soittaa ensi viikolla neuvolaan ja vähän kysellä millaiset neuvolakäytännöt tänä päivänä on. Muistan hämärästi kuopuksen raskausaikaa, joten kaikki aloitetaan uudestaan ;) Testien kanssa olen hötkyillyt ihan hävettävän paljon :ashamed: Mähän sain ekan plussan jo viikko sitten, dpo 7 tuli jo selvä haamu. Siitä se on sitten joka päivä vahvistunut. Voi jee, olen siis testannut joka päivä. No huh huh, jos sitä nyt uskoisi, että raskaana ollaan!

Alkuraskauden ultraa olen miettinyt paljon ja varmaan sen varaan yksityistä kautta, ellen pääse kunnalliselta puolelta. Epäilen, että täällä ei sitä edelleenkään tarjota. Minulla on ollut vuosia sitten rypäleraskaus ja sen uusiutuminen jännittää. Varsinkin, kun plussa on tullut noin ajoissa, siinä hcg arvo nousee heti alusta lähtien tosi rajusti. Ajattelinkin kysellä neuvolasta, josko voisivat ultrata jo aiemmin tai ottaa vaikka hcg-arvon verikokeilla, jotta tiedetään, että rypäleraskaus ei ole uusinut. Toki kolme raskautta on sujunut ihan hyvin tuon rypäleraskauden jälkeen.

Omat olot on ihan hyvät vielä, väsymystä on kyllä huomattavissa ja hengästyn tosi herkästi nykyään. Vihlaisuja ja repäisykipuja on jonkun verran, mutta ovat vähentyneet kyllä pääsiäisestä. Pissalla saa juosta yhtenään ja kasviksiin on hirveä himo, tomaattia, kurkkua, porkkanaa... Syön kyllä ihan mielelläni kasviksia, mutta nyt niitä tekee oikein mieli! Mieli on tosi herkkänä ja liikutun ihan pikkuasioista nykyään.

Meillä mies oli vauvauutisen saatuaan iloisen järkyttynyt :D Tiedetään työreissujen vuoksi ihan tasan tarkkaan milloin tämä pikkuinen on saanut alkunsa. Mies olisi ollut nykyiseen lapsilukuunkin ihan tyytyväinen ja olikin sitä mieltä, että ei enää mitään vauvoja. Juteltiin asiasta kuitenkin pitkät tovit ja päätettiin, että vauva saa tulla. Tulikin sitten kyllä aika nopsaan :heart: Tässä iässä odottaminen ja varsinkin omat odotukset ovat taas ihan erilaisia, kiva saada kokea vielä raskausaika uudelleen!

Olen kertonut yleensä tosi nopeasti vauvauutiset suvulle ja ystäville, mutta nyt ollaan oltu vielä hiljaa. Jos/kun pahoinvointia tulee, niin siitä ei kyllä voi tehdä kuin yhden johtopäätöksen. Olisi niin kiva odotella alkuraskauden ultra, että varmasti masussa jotain on... Vappuna saatan jo möläyttää vanhemmilleni, jos tulee hyvä tilaisuus :)

Tosi paljon meitä jo on täällä, mukava lukea teidän kuulumisia! Hyviä vointeja ja aurinkoisia päiviä :wave:

Karhunvatukka ja "vielä nimetön" 3+6
 
Hei,

Liityn joukkoonne.

Täällä kirjoittelee 25v kahden tytön äiti ( kaiken lisäksi myös etä-äiti)! Vielä tytöt viikko-viikko, mutta esikoinen laitetaan isän paikkakunnalle esikouluun ja samoin pikkusisko sinne jää eli elokuusta virallinen etä-äiti.
Laskettuaika olisi 21.12.
Tuore isä ehdokas tälle vauvalle meni sen verran shokkiin, että jätti mut mutta annan hänelle aikaa sulatella asiaa ja oven pidän auki.
Päätös kumminkin on pitää vauva, koska se ehkäisystä huolimatta päätti alkunsa saada.
Jännittää, juuri päässy eroon vaipparumbasta, kaikki vauva jutut hävitettyä ollaan taas lähtöviivalla!
Vanhemmat muksut siis melkein 6v ja 3v.. Ja jännää kahden kesävauvan jälkeen odottaa jouluvauvaa!

Mmilia08 ja jouluntaika 5+


Muoks. Tänää plussatulos clearblue näytti 2-3 ja lisäksi 3 vahvaa viiva plussaa :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Juliet83
Kiitos Raparperitaivas uudesta pinosta ja tervetuloa uudet! :flower:

Tänään soitettu neuvolaan ja eka neuvola varattu... Vasta kuukauden päästä 22.5.!!! : / Miten jaksan oottaa... ;) Sillon viikkoja 8+6, että ainakin hyvin pitäisi sykkeen näkyä. :heart: Esikoisen eka neuvola oli tasan 9+0 ja syke näkyi ultrassa tosi hyvin! :)

Mun alaselkä on ihan järkyttävän kipee, en tiedä miten kestän! :'( Koko ajan pelottaa, että kaikki ei oo hyvin... No päivä kerrallaan kai se on mentävä ei voi muuta. Katoin muuten tänään kiinalaisesta raskauskalenterista, että sen mukaan tulokas olis tyttö! :D Pitäisköhän tässä alkaa kehittään itselle tyttöoloa! :LOL:

Paljon tsemppiä pahoivoinnista kärsiville! :hug:

Juliet83 & Nuppu 4+4
 
Joulunyytti; kerrohan femedan hintaa =). Kävin 2010 alkuraskaudenultrasja hyvää palvelua sain. Yhtään en muista vain hintaa.... ja saa muutkin kommentoida jos tietävät tämän pvn hintoja muihinkin paikkoihin (hki-vantaa akseli), ei tarvis joka paikkaan soittaa erikseen...
Paha olo aamun yrjöömisen jälk jatkuuuuuuuuuuu....:x
 
Kiitos uudesta viestiketjusta, Raparperitaivas!

Onnellinen olen ja olen välttänyt tuon kamalalta kuulostavan oksenteluhomman. Tsemppiä kaikille siitä kärsiville. Itseäni vaivaa lähinnä vain aika lailla kokopäiväinen kuvotus, ja jotkut epämiellyttävät hajut jääkaapissa tai missä vain voi saada epätavallisen yökkäyksen kurkkuun, mutta onneksi ei ole tarvinnut oksentaa. Syödä täytyy muistaa kahden tunnin välein ja liikkua. Ne auttaa etomiseen. Mutta kahvia ei enää tee mieli/pysty juomaan, ja kiinteestä ruuasta hiilihydraattivoittosempi uppoais paremmin. Turvotusta on keskivartalossa.

Eka työpäivä, että tiedän olevani raskaana! :) Neuvolan varasin äitienpäivän jälkeiselle viikolle. Odottelen neuvolasta postia jo tällä viikolla kotiin...

Metsäläinen ja pikkuolento 6+1
 
Oon ihan kauhuissani ja surkeana. Jotenkin olen ihan varma että tääkin menee kesken. Saatte varmaan laittaa vielä uuden toukokuun listan pystyyn jonkun muun toimesta... en nyt vielä heitä hanskoja tiskiin mutta eipä ole odotukset kauhean korkeallakaan.
 
raparperitaivas > Pidän varpaatkin pystyssä peukkujen lisäksi jotta saat jouluvauvan meidän kanssa :). Mulla 3 keskenmenoa takana ja ne alkoi ruskeena vuotona ja sitten 1-2pv ja vähän verta, kipu ja paaaljon verta ja kivut.

Mutta, mutta.. mun pikku tyttö nyt 11kk ikäisen aikaan tipuin ihan verta pieniä määriä viikkotolkulla. Kävin yksityisellä ultrassakin ja verta tuli ja se sanoi ettei ole hätää. Jotkut vaan tiputtelee. Kahden ekan lapsen kanssa ei ollut tuollaista joka päivä tiputtelua.
 
Juliet83, minäki soitin tänään ja meni kuukauden päähän! Mulla on sillon jo 9+2! : / Jospa sitä jaksais oottaa. Täälä ei ees ultrata sillon, vasta viikon 12 jälkeen. Mutta hetkonen, sullaki on oys synnärinä? Sanottiinko sulle että ultrataan ekalla kerralla? Vai ootko jostain muualta, lähialueelta?

raparperitaivas, toivottavasti sun tiputtelu ei oo mitään ja kaikki ois hyvin!:hug:

Lasketunajan neuvolasta laski 22.12. Nettilaskuriin ku laitoin oikeen kierron pituuden niin tuli tuo 21.12. Neuvolasta ei kysyny kierron pituutta.
 
Moikka, Voisin liittyä teidän onnellisten joukkoon.

Malla84/ 30/ 1.lapsi/ KOS. Laskettu aika 24.12.

Teidän oireet kuulostavat tutuilta, vatsa turvonnut, tietyt hajut ja ruoat etoo, jatkuva nälkä ja vessahätä.. Pahoinvointia ei vielä ole, mutta eiköhän sekin vielä ehdi.

Raparperitaivaalle paljon tsemppiä! Kuten moni jo todennut, voi olla ihan vaaratonta vuotoa. Alkuviikoilla varmaan jokainen on enemmän tai vähemmän varuillaan. Toivottavasti siis menee ohi!
 
Nyt in pääsiäis lomat vietetty ja mökiltä palailimme eilen. Voi olla että jo reilu viikon päästä menemme uudestaan kun vappuna muutamat vapaa päivät tiedossa ja puuhommia mökillä riittää.

Tänään huomasin että yhdet rintsikat on jo jääny pieneks eli kyllä ne rinnat ainakin kasvaa. Äklö olo on pikkasen helpottanut mutta kyllä sitä silti vielä päivittäin löytyy jos unohtaa syödä tarpeeksi usein. Vessassa saa nyt jo ravata useemman kerran päivässä.

Käytiin tänään mun äitin kanssa kirppiksellä ja tarttuhan sieltä muutama vauvan vaate mukaan. Kerran oon aikasemminkin löytänyt muutamat vauvan vaatteet. Neutraalia väriä vaikka hirveesti ois tehnyt mieli hommata vaaleanpunaista eli tyttö olo vaikka varmaankin on taas poika niin kuin viimeks kun oli tyttö olo.

Tiukuliina89 ja hippu rv5+3
 
Rsparperitaivas, toivotaan että kaikki kunnossa!

Itsellä välillä suht koviakin vatsakipuja, paikka ja puoli vaihtelee. Oksettaa ja oksettaa, eilen oli töissä niin vaikeeta et tuli itku :( oksettaa vaan niin kauheesti ja oon kiireisessä asiakaspalvelutyössä. Enkä haluais vielä että muut tietäis :/ pyörryttäminen myös tekee pahaa. Mielialat vaihtelee :)

Itsellä jotenkin poikafiilis. Tosin mullahan on se vahva kaksosfiilis joten miehen kaa pieni veto pystyssä montako asukkia löytyy :D mulla suvussa kaksosia on sekä mummon siskot, eli mun isotädit, isän siskot, muistaakseni isäni sisaruksista löytyy kahdet kaksoset. Eli ei mahdotonta lienee :/

Henttu ja hippula 4+4

Ps enää muutama työpäivä ja sit loma. Taitaa olla 7 päivää :) sillä voimalla jaksan vaikka yökätä.
 
Laitoin yöksi kupin paikoileen kun inhoan siteitä, ruskeaa vuotoa mutta ei nyt kupillista. Mihinkään ei satu. Soitin neuvolaan ja siellä oltiin empaattisia. Tarjosivat lääkäriaikaa maanantaille johon tuumasin että mielenterveys vaatis vähän aiemman ajan jolloin täti ujutti minut huomiselle ai-van täyden päivän väliin. Pääsen siis gynelle ultraan. Vuorokausi ja about 2 tuntia niin tiedän tarkalleen olenko vai enkö ole. Veikkaan että ulos tää tulee. Mutta jospa saisin avun edes jatkoa ajatellen, että onko jotain tehtävissä sen eteen ettei nää tulis heti pihalle.

Ja teille yökkäilijöille sanoisin että olkaatteen onnellisia että jotain oireita edes on.

Rapsu ja Mötkö 5+4 kunnes hänet elottomaksi todetaan...

JOTEN HUOMISEEN MENNESSÄ VOISI UUSI VAPAAEHTOINEN ILMOITTAUTUA MINUN TILALLENI PISTÄMÄÄN PYSTYYN TOUKOKUUN LISTAN. MINÄ TUSKIN ENÄÄ JATKAN.
 
Viimeksi muokattu:
raparperitaivaalle hurjasti tsemppiä, ei tuo vuotelu vielä ihan mahdottomalta kuullosta. Hyvä kun sait ajan lääkäriin, mulla oli tosiaan kolme noita alkuraskauden keskenmenoja ja ekasta kerrasta soitin lääkäriin, mutta eivät ota täällä edes vastaan kunnalliselle...Silloin oli kyllä tosi kurjaa. Mullehan sitten niihin auttoivat terolutit, joita kävin oviksen jälkeen syömään. Tsempit ja ilmoittele itsestäsi.

Karhunvatukalle ois sellanen kyssäri, et miten se sun rypäleraskaus oikein oireili? Mullahan on vähän epävarma olo tästä, kun en tiedä yhtään, että milloin mulla on ollu ovis. Positiivisen ovistestin sain nimittäin about viikkoa ennen positiivista raskaustestiä, jossa ei ollu kyllä mitään haamuun viittavaakaan ja digikin näytti kp 29 raskaana 2-3, olin muka saavani ovistestiin plussan vasta kp 23 tms... Että mietin toki tässä paria vaihtoehtoa, joko ovis on ollu jo aiemmin tai sitten jotain hämärää on menossa, kun toi hormooni noin voimallisesti nousee. Että murehtimista täälläkin. Mitään vuotelua ei ole, eikä myöskään erityisiä mahakipuja. Pahoinvointikin on hellittänyt vähän. Perjantaina ultraaan sitten.


tuulentyttö ja vielä nimetön 6+5 (kai?)
 

Yhteistyössä