Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

LA 2.12 mhv, 38, 3.
LA 2.12 momtobeM, 25, 2.
LA 2.12 Neljästoive, 33, 4.
LA 3.12. hömppää, 32, 6.
LA 3.12 khissu, 24, 3.
LA 3.12 Henzqu, 34, 1.?
LA 4.12. UusiElämä16, 39, 1.
LA 5.12 Lilliani, 30, 3
LA 7.12 iltatähti17, ?, 3.
LA 7.12 Nyytti88, 28, 4.
LA 7.12 Ruusunen5, ?, 1.
LA 7.12 ekkuvekuli, 38, 8.
LA 8.12 noora.I, 25, 1.
LA 9.12 hyrräpää, 29, 2.
LA 9.12 AuroraK, 29, 2.
LA 10.12 liila~, ?, ?
LA 10.12 ovivia, 26, 2.
LA 11.12, mimmi92, 25, 3.
LA 12.12 Neilikkaa, 21, 1.
LA 12.12 Kaneli, 32, 6.
LA 13.12 Taaartsan, 35, 1.
LA 14.12?, mmauks, 25, 2
LA 14.12 vilmaedith, 25, 2.
LA 15.12 krafla, 25, 2.
LA 15.12 Poppy Honey, 33, 1.
LA 16.12 Sunmer, 34, 2.
LA 17.12 Fritang, 24, 2.
LA 18.12 Snowmamma82, 35, 4.
LA 19.12 vihersmoothie, 34, 1.
LA 20.12 Tiha, 27, 2.
LA 20.12 -Amanda-, 23, 1.
LA 21.12. Clavel, 28, 2.
LA 25.12. KittyKat, 36, 2.
LA 25.12 Annikki1, 26, 3.

Yhteensä 34 odottajaa.
 
Viimeksi muokattu:
Minä voisin varovasti ilmottautua tänne.. Viime keskiviikkona testi jo vähän haamuili, mutta varmaksi näytti torstaina.

Menkoista laskettuna la ois 27.11. Mutta koska tämä on varmaan 6pv pienempi niin ollaan joulukuun puolella. Tarkentunee ultrassa myöhemmin, mutta oma veikkaus olisi 3.12.

Täällä odotetaan kuudetta vai kuudennetta, miten se sanotaan!? Enkä ole vielä kertonut kenellekään. En edes miehelleni, vaikka tiukkaa onkin tehnyt olla hiljaa. Mietin vielä miten yllättäisin hänet.. En ole keksinyt. Saa heittää ideoita!

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja toivottavasti saadaan uusia plussaajia meidän joukkoon ❤
 
Minä voisin varovasti ilmottautua tänne.. Viime keskiviikkona testi jo vähän haamuili, mutta varmaksi näytti torstaina.

Menkoista laskettuna la ois 27.11. Mutta koska tämä on varmaan 6pv pienempi niin ollaan joulukuun puolella. Tarkentunee ultrassa myöhemmin, mutta oma veikkaus olisi 3.12.

Täällä odotetaan kuudetta vai kuudennetta, miten se sanotaan!? Enkä ole vielä kertonut kenellekään. En edes miehelleni, vaikka tiukkaa onkin tehnyt olla hiljaa. Mietin vielä miten yllättäisin hänet.. En ole keksinyt. Saa heittää ideoita!

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja toivottavasti saadaan uusia plussaajia meidän joukkoon ❤
Hei kiva saada mukaan porukkaa. :) Ja onnea. Mekään ei olla puhuttu tästä kellekkään. Eikä puhutakkaan vasta kun ollaan käyty np-ultrassa, jos sinne asti päästään.

Pistä testi pakettiin ja anna aprillipäivänä miehelle lahjaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppymassu
Tervetuloa uudet. :) Haluatteko että teen jotain listaa LA:sta ja ihmisistä. Testailin taas tänään ja viiva tummuu. Pienestä tulee ihminen onnelliseksi.

Huomasin @hömppää et olit kysellyt tuolla geleen käyttämisestä raskaana. Itse käytin geleä viimeks ekan kolmanneksen. Nyt vika pilleri meni tänään kun ne loppui. Haen uudet vasta jos tulee km. Noi gelet muuten normalisoi kierron heti km jälkeen. :)
 
@Sniff joo mä laitoin sitten sähköpostia myyjälle ja sieltä oltiin ilmeisesti kysytty ihan valmistajalta asti ja tuli vastaus, että saa syödä raskauden ja imetyksen aikana hyvä tietää, mulla on ollu geleet käytössä marraskuulta ja on minunkin mielestä tasottanu kiertoa.

Ja joo, jonkunlainen lista vois olla ihan kiva.. ja Facebook-ryhmä kuhan ultrat on käyty ja nähty onko siellä oikeesti elämää.

Mun rivi vois olla LA 3.12. hömppää, 32, 6.
 
Hei ja onnea meille plussanneille:) Itse myös vihdoin tässä onnellisessa asemassa, IVF-hoitojen jälkeen lahja-alkiopuolelle siirtyneenä (hoito tehty Tsekeissä) ja LA 4.12.:) Ehkä meille plussanneille syntyy Suomi100-vaaveja!! Yksin siis hoidoissa ja ensimmäinen sekä hyyyyvin kauan odotettu lapsi olisi.

Riviä alla:

LA 3.12. hömppää, 32, 6.
LA 4.12. UusiElämä16, 39, 1
 
Hei ja onnea meille plussanneille:) Itse myös vihdoin tässä onnellisessa asemassa, IVF-hoitojen jälkeen lahja-alkiopuolelle siirtyneenä (hoito tehty Tsekeissä) ja LA 4.12.:) Ehkä meille plussanneille syntyy Suomi100-vaaveja!! Yksin siis hoidoissa ja ensimmäinen sekä hyyyyvin kauan odotettu lapsi olisi.

Riviä alla:

LA 3.12. hömppää, 32, 6.
LA 4.12. UusiElämä16, 39, 1
Tervetuloa. :) Laitan meidät listaan tohon ekaan viestiin.
 
Moikka

Erittäin varovaisesti liityn mukaan!

Raskaus erittäin toivottu ja samalla pelätty omalla kohdalla. Syyskuussa 2011 poika kuoli 4pv iässä kätkytkuolemaan:cry:, ihana 12v tyttö kotoa kuitenkin löytyy jo:love:
Raskautta ollaan toivottu 2v ja tämä sai alun hieman avustettuna inseminaatiolla toisella kerralla.
LA 2.12

Jännityksellä siis mukana

Iina
 
@UusiElämä2016 tervetuloa ja paljon paljon onnea! On varmasti mahtava fiilis tämä kauan odotettu plussa! Asutko siis ulkomailla vai olitko siellä vaan hoidoissa?
Kiitos:)Oon edelleen ihmeissäni mutta ehkä tämän tästä ymmärtää kun oireet alkaa kunnolla!! En asu ulkomailla mutta kuulin Tsekeissä olevan hyviä klinikoita paristakin paikasta, ja niin olikin, joten sinne päädyin.

Ja väsymystä on täälläkin, onko sitten kevätväsymystä tai tästä siitepölystä ja katupölystä! Tosin nyt lumi lopetti molemmat ainakin päiväksi pariksi, väsymys vaan jatkuuo_O
 
mhv
Moikka!
Varovaisin mielin mukaan. LA olisi menkoista laskettuna 2.12.2017. Meillä on takana esikoisen kohtukuolema lasketun ajan jälkeen, yksi elävä lapsi, ja keskeytynyt keskenmeno rv 10 7/2016. Syyskuussa oli vielä kemiallinen raskaus. Sen jälkeen sitten odoteltu uutta plussaa, joka pärähti testiin viikko sitten. Mitään ei tältä raskaudelta oikein vielä meidän taustalla uskalla toivoa ja ikääkin sen verran reilusti että kaikkeen saa varautua. Mutta hengataan nyt mukana niin kauan kun tätä kestää. :)

Olen ollut kauheessa flunssassa nyt viikon verran, eli yhtä kauan kun olen tästä raskaudesta tiennyt. Jos jotain raskausoloja on ollut niin hyvin ovat peittyneet tän räkätaudin alle. Tai no, tissit sentään on kipeet. :D

LA 2.12.2017, mhv, 38, 3.
 
Heips!
Varovaisesti liityn mukaan. Eilen sain testiin plussan :) Ja tänään piti vielä varmistaa,ja viivat oli kirkuvan punaiset :love:
Mies meni vähän shokkiin,tää olis meille neljäs lapsi,mutta pikkuhiljaa alkaa varmasti sopeutua ajatukseen. Entuudestaan siis löytyy kolme ipanaa,kaks poitsua (7v ja 3v) ja pieni 1v tyttö.

Itse oon ihan juuri 28v ja mies täytti just 27. Helsingissä asutaan,ihan vaan kerrostalossa. Muutto olis sitten edessä koska tähän meidän kolmioon ei kyllä millään pian enää mahduta,hyvä jos nytkään kunnolla :(

LA olis menkoista laskettuna 7.12. Kenellekkään ei olla vielä kerrottu,enkä uskalla ennenkuin np ultrassa ollaan käyty!

Mukavaa viikonloppua kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sniff
Hyvin varovaisesti kurkin tälle puolelle, kun vahvistuvia testiviivoja nyt muutaman päivän seuraillut :)
La oviksesta laskettuna 11.12, menkoista 6.12. Kolmas olisi tuloillaan, ennestään 3v poika ja kohta 11kk tyttö. Rv huimat 3+5? Vähän epäuskoinen olo kun jo 3. kierrosta tärppäsi kun aiempia yritetty huomattavasti pidempään.

Pahoittelut menetyksistä mhv ja Iinahe :(

La 11.12, mimmi92, 25, 3.
 
  • Tykkää
Reactions: Sniff
Pikaisesti huutelen tervetuloa kaikille uusille. :) Pahoittelut aikaisemmin menetyksen kohdanneille. <3 Lisäilen teidät tuonne ekan viestin listaan kun sitä mukaa kun saan kädet hetkeks vapaaks pitemmäks aikaa.

Omaa: Eilen tein vielä digin, ja näytti mitä näillä viikoilla pitikin. Ei muita oireita kuin ajoittaiset repivät kivut ja hillitön ummetus sekä painajaiset.
 
Hyvin varovaisesti kurkin tälle puolelle, kun vahvistuvia testiviivoja nyt muutaman päivän seuraillut :)
La oviksesta laskettuna 11.12, menkoista 6.12. Kolmas olisi tuloillaan, ennestään 3v poika ja kohta 11kk tyttö. Rv huimat 3+5? Vähän epäuskoinen olo kun jo 3. kierrosta tärppäsi kun aiempia yritetty huomattavasti pidempään.

Pahoittelut menetyksistä mhv ja Iinahe :(

La 11.12, mimmi92, 25, 3.

Voi ku sulla on pieni ikäero 11kk ja tulevan vauvan kanssa :D Mulla myös! tytöt 4/14 ja 2/16
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Moi kaikille, saattais olla niin ihanasti et meillekkin vielä vauva tänä vuonna suodaan. Viime keskiviikosta asti testaillut haaleita plussia jotka kivasti vahvistunu. Mulla oli keskenmeno rv 7+ tuossa helmikuun loppupuolella ja yksiäkään menkkoja ei ehtinyt välissä tulemaan. Veritestillä kerettiin kyllä katsoa et hcg laskenu normaaliksi joten näyttäisi et uudestaan tärppäsi heti. Oman arvioin ja ovulaatiotuntemusten mukaan la olis 10.12. Ja tänään siis 4+0. Mut ultra varmistanee :)
Odottelen salaista face-ryhmää innolla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sniff
Tervetuloa liila~. Mulla oli kanssa km helmikuussa, nyt sit taas uudestaan raskaana toivottavasti tämä menee nyt loppuun asti onnellisesti. Kun meitä on enemmän niin voitais tehdä galluppia salaisen fb ryhmän perustamisesta? :)
 
Minä kanssa voisin varovaisen varmasti liittyä joukkoon kasvavaan :)
La 5.12.
Vieläkin vähän epävarma olo, vaikka digitesti olikin jo keskiviikkona 1-2vko, kierukan poistosta ekasta kierrosta tärppi.
Vähän kurja fiilis kun piti saada tähän saumaan virtsiskin, kuulemma aiheuttaa kohonnutta km riskiä :(

Eli meillä jouduttu jo lääkärille kertomaan että saa oikeanlaiset dropit...
Miten te jotka ootte työelämässä? Tässä(kin) raskaudessa vaivaa järjetön väsymys, ja vuorotyö ei varsinaisesti auta asiaa :D kyllä mä oon jo miettinyt että pyytäisi kevennystä työnantajalta.

Lilliani, 30, 3
 

Yhteistyössä