Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

Heipä hei! Varovaisesti tulin tänne haistelemaan. Sain eilen haalean plussan ja olen vähän epäuskoinen koko raskauden suhteen. Mulle raskaus ei ole itsestäänselvyys. Esikoista yritettiin kaikilla konsteilla viisi vuotta kunnes ihan luomuna ilmoitti tulostaan. Tyttö syntyi vuonns 2009. Aikaa on kulunut eikä toista ole kuulunut. Eilen sitten testi yllätti enkä voinut uskoa. Koko ajan mietin että tuskin tämä raskautta on kun sellainen haalea viiva tuli. Sellaisista ei ole kokemusta. Ehkä nyt vaan aika näyttää ollakko vai eikö olla. Olen 36 vuotias ja LA olis noin 8.12.
 
Heipä hei! Varovaisesti tulin tänne haistelemaan. Sain eilen haalean plussan ja olen vähän epäuskoinen koko raskauden suhteen. Mulle raskaus ei ole itsestäänselvyys. Esikoista yritettiin kaikilla konsteilla viisi vuotta kunnes ihan luomuna ilmoitti tulostaan. Tyttö syntyi vuonns 2009. Aikaa on kulunut eikä toista ole kuulunut. Eilen sitten testi yllätti enkä voinut uskoa. Koko ajan mietin että tuskin tämä raskautta on kun sellainen haalea viiva tuli. Sellaisista ei ole kokemusta. Ehkä nyt vaan aika näyttää ollakko vai eikö olla. Olen 36 vuotias ja LA olis noin 8.12.
Tervetuloa ja onnea! :) Lisäsin sut tonne listaan.
 
@Rarity paljon onnea plussasta! Ja onnittelut muillekin uusille! :)

Noniin varasinkin jo nyt ekan neuvolan. 3.5 olisi aika samalla kun nuoremman 1v neuvola ja silloin kaiketi rv 8+2.

@Sniff mä päätin jo heti alussa, että digiä en tällä kertaa aio tehdä kun viimeksi näytti liian vähän viikkoja ja stressasin ihan turhaan, toivotaan siis että teillä kaikki ihan hyvin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sniff
Heii, onko muilla liittynyt ihan ekoihin viikkoihin hurjaa väsymystä? Mulla on nyt rv 4+4 ja yli viikon ajan oon ollut ihan silmät ristissä. Ei mitään uupumusta, vaan siis ihan kirjaimellisesti meinaan nukahtaa jatkuvasti. Olo on kyllä muutenkin aivan kumma, rinnat on ihan hullun arat ja erinäköset, alavatsaa vihloo ja tulee tukala olo aina etenkin iltaa kohden ja tekee mieli lanttua.:p Ei epäilystäkää raskaudesta, vaikka oon vaan yhden testin tehnyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Sniff
Moikka!

Ilmoittaudun hämmentyneen varovaisen onnellisesti mukaan :) Plussasin digillä toissapäivänä, viikkoja vasta 3+3 mutta toivotaan et pysyy mukana. Laskettu aika appin mukaan 19.12. Ikää 34v, ensimmäinen tulossa. Yritystä takana vain 3 kk ja en voi uskoa että näin nopeesti tärppäs.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sniff ja mimmi92
Heii, onko muilla liittynyt ihan ekoihin viikkoihin hurjaa väsymystä? Mulla on nyt rv 4+4 ja yli viikon ajan oon ollut ihan silmät ristissä. Ei mitään uupumusta, vaan siis ihan kirjaimellisesti meinaan nukahtaa jatkuvasti. Olo on kyllä muutenkin aivan kumma, rinnat on ihan hullun arat ja erinäköset, alavatsaa vihloo ja tulee tukala olo aina etenkin iltaa kohden ja tekee mieli lanttua.:p Ei epäilystäkää raskaudesta, vaikka oon vaan yhden testin tehnyt.
Mulla on kanssa väsymystä. Nukuin tänäänkin päiksyt. :) Ja hengenahdistusta kun turvottaa ihan törkeesti.
 
Moikka!

Ilmoittaudun hämmentyneen varovaisen onnellisesti mukaan :) Plussasin digillä toissapäivänä, viikkoja vasta 3+3 mutta toivotaan et pysyy mukana. Laskettu aika appin mukaan 19.12. Ikää 34v, ensimmäinen tulossa. Yritystä takana vain 3 kk ja en voi uskoa että näin nopeesti tärppäs.

Hieman pää pyörällä koska myös toissapäivänä allekirjoitin uuden työsopimuksen ja irtisanouduin nykyisestäni. Ja illalla siis plussasin. Juuri kun luovutin ja ajattelin että tässä yrityksessä menee kauan, en jää venailemaan vanhaan duunipaikkaan:) Hullu ajoitus, mutta eipä näitä pysty aikatauluttamaan :) Elämä yllättää!
Onnea ja tervetuloa! Elämä yllättää aina silloin kun sitä vähiten odottaa. :)

Muoks. Lisäilin sut listaan.
 
Mulla on kanssa väsymystä. Nukuin tänäänkin päiksyt. :) Ja hengenahdistusta kun turvottaa ihan törkeesti.
Mulla alkaa olla jo pahoinvointiakin, just laitoin miehen kanssa vedon et huomenna lentäis laatta. Ja meinasin tänää itkee apteekissa kun ostin raskausvitamiinejä. Ja sitten itkin tätä tarinaa miehelle myöhemmin. Tästä tulee vielä hauskaa..

Miten ootte onnistuneet pitämään raskauden salaisuutena kun tässä lähiaikoina on niin monta juhlapyhää ja kolmekymppisiä yms tulossa jossa varmasti joku huomaa ettei juo tippaakaan? En nyt oo enää sitten nuoruusvuosien mikään bilettäjä ollutkaan, mutta pelkkä vesilinja omissa läksiäisissä ja Vappuna voi herättää epäillyksiä
 
Mulla alkaa olla jo pahoinvointiakin, just laitoin miehen kanssa vedon et huomenna lentäis laatta. Ja meinasin tänää itkee apteekissa kun ostin raskausvitamiinejä. Ja sitten itkin tätä tarinaa miehelle myöhemmin. Tästä tulee vielä hauskaa..

Miten ootte onnistuneet pitämään raskauden salaisuutena kun tässä lähiaikoina on niin monta juhlapyhää ja kolmekymppisiä yms tulossa jossa varmasti joku huomaa ettei juo tippaakaan? En nyt oo enää sitten nuoruusvuosien mikään bilettäjä ollutkaan, mutta pelkkä vesilinja omissa läksiäisissä ja Vappuna voi herättää epäillyksiä
Alkoholittomat juomat ;) ainakin siiderit on ihan samannäköisiä ja punkku. Löysät mekot/paidat. Mulla menee aluks kyllä taas lihomisen piikkiin onneks (raskauskiloja edellisistä jäljellä).
 
@Rarity onnea! Kyllä nyt vihdoin on teidän vuoro :)

@Vihersmoothie mä ainakin ekan kanssa hämäsin alkoholittomalla siiderillä ja baarissa voi esim. tilata rommikolan sijaan pelkkää kokista ;) Mulla myös paino yleensä heittelee n. 10kg norm. painon sisällä niin menee helposti lihomisen piikkiin (olen tosin jo nyt talven aikana valmiiksi lihonut:unsure:)
Nyt kun toistaiseksi vielä imetän niin kukaan ei edes ihmettele, jos en sitten vappuna ja juhannuksena ota ollenkaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vihersmoothie
Heippa ja onnittelut kaikille plussasta.
Taidan liittyä mukaan :) haalea plussa piirtyi testiin 6 päivää ivf hoidon passin jälkeen. Siirrettiin 6päiväinen blasto eli se selittää aikaisen plussan. Kolmatta lasta odotellaan meidän perheeseen.
Muoks* nyt siis siirrosta 9päivää ja viiva vahvistunut. La olisi 15.12.
Taustalla esikoista yrittäessä lapsettomuushoitoja. Kakkonen tuli luomusti ekasta yrityksestä. Kolmatta haaveiltu pitkään. Ensimmäinen yritys päättyi keskenmenoon 7+1 ja toinen kohdunulkoiseen ja munanjohtimen repeämiseen 8+4.
Pelokkaan toiveikkaana mukana siis, iloitsen nyt tästä ja surraan vasta sitten jos siihen on aihetta.
Haluaisin kanssa liittyä face-ryhmään, mutta sitten kun se on salainen niin ei kaikki tutut näe liittymistä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sniff ja mimmi92
Muutetaan salaiseksi kun saatu porukkaa, en tiedä miten kutsua ilman että on kaverina, eli pakko pitää suljettuna vielä että löytyy. :/
Normaali käytäntö palstalla on ollut että salaisen fb ryhmän perustajalle laitetaan täällä kaksplussalla yksityisviestillä linkki omaan fb profiiliin. Sen jälkeen perustaja lisää henkilön omaksi kaverikseen ja samantien tuohon salaiseen ryhmään. Tämän jälkeen kaveruuden voi poistaa. Eli tosiaan vain omia fb kavereita voi lisätä salaiseen ryhmään, mutta lisäyksen jälkeen ei tarvitse enää olla kaveri.

Haulla ei tosiaan löydy mitään joulukuun 17 ryhmää mutta vaikka löytyisi niin itsekään en liittyisi sillä fb:ssä tämä raskaus saa pysyä salassa vielä monia kuukausia. Toivon kuitenkin et saatais toimiva salainen fb-ryhmä koska en tykkää kirjotella julkisesti täällä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sniff ja pessiy
Heippa ja onnittelut kaikille plussasta.
Taidan liittyä mukaan :) haalea plussa piirtyi testiin 6 päivää ivf hoidon passin jälkeen. Siirrettiin 6päiväinen blasto eli se selittää aikaisen plussan. Kolmatta lasta odotellaan meidän perheeseen.
Muoks* nyt siis siirrosta 9päivää ja viiva vahvistunut. La olisi 15.12.
Taustalla esikoista yrittäessä lapsettomuushoitoja. Kakkonen tuli luomusti ekasta yrityksestä. Kolmatta haaveiltu pitkään. Ensimmäinen yritys päättyi keskenmenoon 7+1 ja toinen kohdunulkoiseen ja munanjohtimen repeämiseen 8+4.
Pelokkaan toiveikkaana mukana siis, iloitsen nyt tästä ja surraan vasta sitten jos siihen on aihetta.
Haluaisin kanssa liittyä face-ryhmään, mutta sitten kun se on salainen niin ei kaikki tutut näe liittymistä.
Lisäsin sut tonne listaan myös. Onnea plussasta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: pessiy

Yhteistyössä