Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

minäkin liityn tähän ketjuun varovaisesti..25v esikoinen joulukuu-15 tärppäsi heti ekasta kierrosta. Tokaa yritetty 5kk, jonka aikana sairastettu 1 kohtutulehdus, plussa saatu ekan kerran keskiviikkona jonka jälkeen hailuroita plussia, menkat 2 päivää myöhässä, en tosin vielä uskalla uskoa että tämä on totta. Toista toivotaan todella kovasti. Jos tää tyyppi pysyy mukana niin la 15.12. Laskurin mukaan tosin kierrot ovat olleet kaikkea 14-40 päivän väliltä.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92 ja Sniff
minäkin liityn tähän ketjuun varovaisesti..25v esikoinen joulukuu-15 tärppäsi heti ekasta kierrosta. Tokaa yritetty 5kk, jonka aikana sairastettu 1 kohtutulehdus, plussa saatu ekan kerran keskiviikkona jonka jälkeen hailuroita plussia, menkat 2 päivää myöhässä, en tosin vielä uskalla uskoa että tämä on totta. Toista toivotaan todella kovasti. Jos tää tyyppi pysyy mukana niin la 15.12. Laskurin mukaan tosin kierrot ovat olleet kaikkea 14-40 päivän väliltä.
Onnea ja tervetuloa. Lisään sut listaan
 
Heippahei! Uskaltaiskohan sitä liittyä tänne plussanneisiin :) Keskiviikkona pärähti r-testiin selvä plussa. La-aamuna viiva oli vahvistunut.

Ikää 35. Minulle lapsi on ensimmäinen. Joulukuun ihme tulossa uusperheeseen, joka muodostuu minusta, avopuolisosta ja avokin 12-vuotiaasta.

Joku nettilaskuri antoi lasketuksi ajaksi 13.12.2017. Että tämmöstä ennakko-joululahjaa sit tuleville isovanhemmille :D En ois ikinä uskonu et plussaan näin nopeesti, tää oli yk2 (kuparikierukan poiston jälkeen).
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92 ja Sniff
Heippahei! Uskaltaiskohan sitä liittyä tänne plussanneisiin :) Keskiviikkona pärähti r-testiin selvä plussa. La-aamuna viiva oli vahvistunut.

Ikää 35. Minulle lapsi on ensimmäinen. Joulukuun ihme tulossa uusperheeseen, joka muodostuu minusta, avopuolisosta ja avokin 12-vuotiaasta.

Joku nettilaskuri antoi lasketuksi ajaksi 13.12.2017. Että tämmöstä ennakko-joululahjaa sit tuleville isovanhemmille :D En ois ikinä uskonu et plussaan näin nopeesti, tää oli yk2 (kuparikierukan poiston jälkeen).
Onnea ja tervetuloa. Lisään sut listaan
 
Täälläkin uusi odottaja. 17.12 / Fritang / 24 / 2. lapsi

Taustalla kaksi kohtua ja avautunut sektiohaava. Keskenmenon riski on tavallista korkeampi, joten päivä kerrallaan mennään eteenpäin. :) Yksi km taustalla, helmikuulta.

Kunnalliseen ar-ultraan pääsen tuon kohtumäärän takia. Pitäisi varmaan alkuviikosta soitella neuvolaan, että ehtii saada ajan :confused:

Facebook-ryhmä kiinnostaa aikaisintaan nt-ultran jälkeen :unsure: toivottavasti kaikki eivät heti sinne katoa. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92 ja Sniff
Täälläkin uusi odottaja. 17.12 / Fritang / 24 / 2. lapsi

Taustalla kaksi kohtua ja avautunut sektiohaava. Keskenmenon riski on tavallista korkeampi, joten päivä kerrallaan mennään eteenpäin. :) Yksi km taustalla, helmikuulta.

Kunnalliseen ar-ultraan pääsen tuon kohtumäärän takia. Pitäisi varmaan alkuviikosta soitella neuvolaan, että ehtii saada ajan :confused:

Facebook-ryhmä kiinnostaa aikaisintaan nt-ultran jälkeen :unsure: toivottavasti kaikki eivät heti sinne katoa. :LOL:
Onnea ja tervetuloa! Lisään sut listaan. :)
 
Millaisia oireita teillä alkaa olemaan vai onko niitä? Mulla on välillä sellainen tunne mahassa kun olis kaameet menkat ja aina vessassa käydessä pelkään että ne on alkanut. Alaselkää särkee. Huimaa välillä ja kuvottaa. Varasin varhaisraskauden ultran muutaman viikon päähän. Noin rv 8+0 silloin.
 
Mulla plussa haalistunut, kun tänä aamuna vielä testasin. Kolme päivää oli tuhrua ja kahtena päivänä kipuja. Tää viikonloppu on ollut ihan normaalia, mutta jotenkin tuntuu, että onko käynyt keskeytynyt keskenmeno tai tuulimuna? Täytyy aamulla soittaa neuvolaan ja kysyä apua mieltä vaivaavaan oloon. Vähän apeaksihan tuo mielen vetää. Tänään olis rv 5+2
 
@Rarity Mulla alkoi pahoinvointi jo joskus dpo7. Nyt tuntuu helpottaneen, kun sairastuin flunssaan - ilmeisesti en haista enää mitään :ROFLMAO: toki nyt olo on yleisesti karmea, makaan kuumeessa sängynpohjalla... Menkkakipuja löytyy myös.

@Iltatähti2017 voi ei, toivottavasti pääset ultraan. Epätietoisuus on raastavinta. Toivotaan että on väärä hälytys. Tsemppiä!

Fritang 4+0 (ajattelin että raskausviikot viestin lopussa olisi hyvä idea :LOL:)
 
Mulla plussa haalistunut, kun tänä aamuna vielä testasin. Kolme päivää oli tuhrua ja kahtena päivänä kipuja. Tää viikonloppu on ollut ihan normaalia, mutta jotenkin tuntuu, että onko käynyt keskeytynyt keskenmeno tai tuulimuna? Täytyy aamulla soittaa neuvolaan ja kysyä apua mieltä vaivaavaan oloon. Vähän apeaksihan tuo mielen vetää. Tänään olis rv 5+2
<3 Vaadi päästä ultraan, en halua maalailla piruja seinille mutta kohdunulkoinen voi oireilla myös noin. Jos et saa neuvolan kautta ultraa,niin soita äippäpolille sairaalaan niin pääset ultraan, jos sanot et epäilet ku. Paljon tsemppiä ja pidän peukkuja että olis harmitonta ollut tuo vuoto. Käsittääkseni se r-testin viiva voi olla haileempi joinain päivinä jos esim juonut enemmän.
 
Uskaltaisikohan sitä itsekin ilmoittautua mukaan, vaikka aika epätodelliselta tää edelleen tuntuukin :)Eli eka raskaus kyseessä, laskettu aika laskureitten mukaan 3.12. Ikää on 34 v.
Oireita on ollut jonkun verran kuvottavasta olosta vatsakipuihin o_O
Fb-ryhmä kiinnostaa myös, jos se tosiaan on varmasti salainen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Fritang ja Sniff
Minä tein tänään uuden testin ja oli edelleen haamu, mutta kuitenkin vahvempi viiva verrattuna ensimmäiseen testiin :geek:

Mulla iski hirveä into siivoilla ja kaikki nyt heti vauva jutut tänne-kuume :ROFLMAO:

Tuli tässä mieleen kun ekaa odotellessa mietin pitkään mitä km tarkoittaa ja vasta toisella kolmanneksella mulle aukeni. :,D
 
Uskaltaisikohan sitä itsekin ilmoittautua mukaan, vaikka aika epätodelliselta tää edelleen tuntuukin :)Eli eka raskaus kyseessä, laskettu aika laskureitten mukaan 3.12. Ikää on 34 v.
Oireita on ollut jonkun verran kuvottavasta olosta vatsakipuihin o_O
Fb-ryhmä kiinnostaa myös, jos se tosiaan on varmasti salainen :D
Tervetuloa ja onnea. Lisään sut listaan
 
  • Tykkää
Reactions: henzqu
Onnea ja tervetuloa kaikille uusille! Kiva nähdä että on muitakin yli 30 v ensikertalaisia :)

@Taaartsan mäkin olen yhä ihmeissäni siitä miten nopeasti tärppäsi! Jokapuolelta varoiteltiin että tässä iässä (34) tulee kestämään etenkin kun olin syöny 10v pillereitä mutta ehkä meitä auttoi se että mies on 5 v nuorempi

Nyt pitäisi vaan pitää pää kylmänä ja odottaa varhaisultraa. Ajattelin käydä siinä vaiheessa kun on viikkoja hieman vajaa 7 eli juuri ennen Vappua. Olen herkästi huolestuvaa tyyppiä joten en pysty odottamaan kauempaa ☺Meinasitteko muut käydä?

- Vihersmoothie, 34v, 1st, 3+5
 
Onnea ja tervetuloa kaikille uusille! Kiva nähdä että on muitakin yli 30 v ensikertalaisia :)

@Taaartsan mäkin olen yhä ihmeissäni siitä miten nopeasti tärppäsi! Jokapuolelta varoiteltiin että tässä iässä (34) tulee kestämään etenkin kun olin syöny 10v pillereitä mutta ehkä meitä auttoi se että mies on 5 v nuorempi

Nyt pitäisi vaan pitää pää kylmänä ja odottaa varhaisultraa. Ajattelin käydä siinä vaiheessa kun on viikkoja hieman vajaa 7 eli juuri ennen Vappua. Olen herkästi huolestuvaa tyyppiä joten en pysty odottamaan kauempaa ☺Meinasitteko muut käydä?

- Vihersmoothie, 34v, 1st, 3+5
Mä ajattelin myös käydä varhaisultrassa, ihan oman mielenrauhan vuoksi :) Mulla taitaa olla viikolla 7+2, vähän kyllä jännittää mitä siellä sitten näkyy vai näkyykö mitään. Ja kiva tosiaan että meitä yli kolmekymppisiä ensikertalaisiakin löytyy (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Vihersmoothie
@Rarity Ei oo oikein ollu oireita. Ovulaation jälkeen tuli nännit kipeeks ja oli mielialanvaihteluita ja ketutusta, ihan niinku perus pms:ssä :X3: Se, miks uskalsin tehdä testin, oli se kun menkkoja ennakoiva menkkajomotus ei tullut missään vaiheessa kunnolla.

Eli, ainoat oireet tähän mennessä (taitaapi olla 4+6): nännit arat (ja melkein koko ajan "pitkät päällä"), ja alavatsanipistelyt sillon tällön. :) Hetkittäin epäilyttää, että ollaanko tässä oikeasti raskaana vai ei. Huomenna ajattelin pirautella neuvolaan.
 
Tervetuloa taas uusille! :)

Täällä edelleen lähes oireetonta, oireina vain "menkkakivut" ja pissahätä useammin. Iltaisin ei tahdo uni tulla millään ja aamulla herään ennen lapsia!? ihan pirteänä. Täysin erilaista siis kuin aiemmissa raskauksissa(n) testaamisen lopetin dpo 17 kun viivat oli lähes tasavahvat (vahvemmat kuin edellisissä raskauksista näillä päivillä), mutta silti alkaa digi testi houkuttelemaan :)

Mimmi 5+0
 
@mimmi92 Täällä samoja oireita. Hankala nukahtaa (no, kaikki huolet pyörii mielessä, niin ehkä siksi), mutta sitten herään ennen kelloa. Siis minä, joka normaalisti katsoo "jaaha, viisi minuuttia herätykseen, vielä ehtii nukkua" ja nukahtaa 20 sekunnissa uudelleen :ROFLMAO: Vessassa olen käynyt nyt monena yönä.

Uskalsin luottaa raskauteen niin paljon että otin eilen ensimmäisen kuvan turvonneesta mahastani :D Saa sitten (toivottavasti) myöhemmin vertailla. Tänään taas olisi virallinen menkkapäivä, eipä näy eikä kuulu. Ensimmäinen rajapyykki saavutettu (y)

Fritang 4+1
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Minäpä liityn kanssa tähän ryhmään :love: Viikko sitten tein positiivisen testin, ensimmäinen lapsi olisi siis tulossa jos kaikki menee hyvin. LA näyttäisi olevan 12.12. Ikää on 27. Meillä on lapsettomuushoitoja takana 7kk, ensimmäisistä pistoshoidoista pamahti plussa:).

Nyt pitäisi olla alkanut rv5, oireina mielialanvaihtelut, yökötyksen tunne, nippailut vatsassa ja nyt on alkanut myös rinnat kipeytymään. Olen myös järkyttävän väsynyt ja koko ajan paleltaa ihan älyttömästi!
 
  • Tykkää
Reactions: Fritang ja mimmi92
Mulla testiviiva oli tänä aamuna enää vaaleanpunertava haamu. Kävin labrassa ja hcg vain 15 enää. Parin tunnin päästä menen yksityiselle gynelle tarkistuttamaan tilannetta, kun en jaksanut odottaa neuvolan tarjoamaan lääkäriaikaa kolmen päivän päähän. Aamulla oli vieläkin huono olo, joka aamupalan syömisen jälkeen jälleen korjautui, kuten tavallista ja rinnat on vieläkin arat. Ihmeellistä, miten voi nuo oireet vielä säilyä, vaikka keskenmeno on väistämättä tapahtunut. Aamulla nimittäin tuli kunnolla vanhaa verta ja nyt joka kerta vessareissulla tulee verta, vaikka siteeseen asti ei vielä ole tullutkaan. Välillä alamahassa on synnytyssupistusten kaltaisia kouristuksia. Rv 5+3 tänään.
 
Juuri tulin gyneltä ja kohtu oli tyhjä. Kivut on kovat eikä kohdunulkoisen raskauden riskiä voinut poissulkea. Odottelen kolme päivää ja käyn uusintaverikokeessa. Toivottavasti hcg on sitten jo alle 10, ja muutenkin tämä verenvuoto tyhjentäisi ja puhdistaisi paikat.

Minut voi poistaa listalta.


@Iltatähti2017 Paljon voimia ja halauksia :cry: itselläni oireet loppuivat samana päivänä kuin kirkas vuoto alkoi. Toivottavasti saat yksityiseltä vastauksia.
 

Yhteistyössä