¤¤¤JOULUMURUT 2005 MAALISKUUN PINOON¤¤¤

iltoja

Vihdoin täällä ollaan terveenä =) ainut vaan että itse en ole tuota tautia vielä uusinut, että sitä odotellessa.. mies oli vielä la kiepä, mutta sunnuntaina jo kunnossa.

Jenna yli virkku.. nukkui päikkäreitä tänään vaan 2h ja hyvällä tuulella jaksanut olla ihan iltaan asti.
Tatukin kotiutui vasta eilen mummolasta. Olivat sitä mieltä että meidän lepäillä ihan rauhassa kun mahdollisuus.

Mitäs pääsiäis suunnitelmia muilla on?
me lähdetään evakkoon sen uunirempan tieltä pe-aamuna.
jenskun synttärit pidetään sitten la.
Ja itselle on tiedossa vapaailta yöelämässä :D äiti hoitaa lapset.

Jellona: onko teillä Aleksi ja mies pysyneet terveinä?
Onkos sulla helpottanut olo?

Tänään on ollut jotenkin niiiin ihanan rauhallinen ja kiva pv. Vaikka on harmaata ja märkää ja loskaa, niin ei onneksi ole vielä mieleen vaikuttanut.
Illasta käytettiinkin koira vielä lenkillä. Jennan otin manducaan niin ei tarttenut yrittää vaunuja lykätä tuolla sohjon seassa ja Tatulla oli pulkka. Tosin kipitti suurimman osan matkasta itse. Huomenna pitäis lähteä metsästämään jennalle mekkoa 1v kuvauksen joka on keskiviikkona.

 
Moikka ja terveisiä Luostolta :wave:

Tosi kiva reissu meillä oli, aurinko paistoi ja oli muutama aste pakkasta. Lotta kävi hiihtämässä mun vanhempien ja siskon kanssa ja laskettelemassa mun sisarusten kanssa, innostui kovasti, että ensi talvea odotellessa. Täälläpäin ei vaan ihan vastaavaa rinnettä ole, mutta onpahan täälläkin yksi pienempi :D Otto ulkoili ja leikki ahkerasti samanikäisen serkkutyttönsä kanssa, hiihtämässä kävi kans. Mä sitten kävin kävelylenkeillä ja kelkkailemassa ja ulkoilin muutenkin. Lauri Tähkää oltiin myös katsomassa mun sisarusten ja heidän puolisoiden ja äidin kanssa, tosi hyvän keikan veti ja hyvin jaksettiin vauvan kanssa heilua mukana, vauva etenkin oli tosi aktiivinen keikan ajan :heart: Lottaa odottaessa olen suurinpiirtein samoilla vkoilla ollut katsomassa Neljää Ruusua ja muistui kyllä mieleen, että olipas hänkin silloin rytmeissä mukana :) Matkat meni hyvin, pysähdyttiin tarpeeksi usein ja tukisukkien ansiosta ei ollut edes jalat turvoksissa. Hyvä oli, kun penkkiä sai tarpeeksi loivaan asentoon.

Synnytyssuunnittelu oli sitten vuorossa eilen ja alatiesynnytystä nyt rauhallisin mielin odotellaan, painoarvio oli 2.8kg, eli jos lasketuissa ajoissa syntyis, niin n. 3.4kg, eli saman mitä Otto painoi syntyessään. Kaikki oli vauvalla muutenkin hyvin, nyt oli kasvot mun oikealle puolelle päin, eikä ylöspäin niinkuin joka kerta tähän asti, eli sama tarjonta, missä L+O on syntyneet... Jos ei synny laskettuun aikaan mennes, niin soitan äitiyspolille. Käynnistystä en halua, eikä kannatakaan käynnistää, kun se lisää tarjontavirheen riskiä entisestään.

Peppi hurjasti onnea Rasmukselle :heart: Ihania kuvia molemmista pojista! Ihana tuo pippelijuttu :D Otto tempaisi kans tuolla reissussa, olin saunassa, kun kuulin meidän makkarista Oton itkua ja menin katsomaan, niin hänellä oli mun tukkaan laitettava "hainhampaat" pippelin ympärillä puristamassa... pikku masokisti :D Kiva, että olet viihtynyt työharjoittelussa! Se on kyllä opiskelun parasta aikaa, ainakin mun mielestä oli.

Unettomalle :hug: kälysi uutisen johdosta!

Taaperot ihanat kuvat pojista :heart:

Jellona Luostolla siis oltiin :wave: toivottavasti olette jo parantuneet ja toivottavasti Aleksi ja miehesi eivät sairastuneet! Hauskaa lomaviikkoa teille!

Danjuskan perheellä onkin ollut sairastamista :hug: toivottavasti nyt pysyisitte terveenä! Hauskaa vapaailtaa yöelämässä =) Oletko tykännyt manducasta? Onko ollut paljon käyttöä?

Hyvää pääsiäistä kaikille, jos en enää ennen täällä käy :flower:
 
Öitä!

Täällä eka yö kohta puoleen puolessa välissä. toinen yö sit vielä perään ja sen jälkeen koittaa kovasti odotettu 2vk:n vapaa. ihanaa!! :D

siru, kivan kuuloinen matka teillä. mukava että kaikki meni hyvin ja vauvakin pysyi masussa koko ajan. :) voih, ihqu lauri. se on niiiiin loistava. kesäkuussa onneksi tulee tänne päin niin silloin nään täällä.

danjuska, Mies ja Aleksi säästyivät taudilta tai ainakin tähän mennessä näyttäis siltä. mun olo ok. korvakin suht hyvä.enää ei muuta kuin toivotaan kovasti että todella pysytään terveinä ja kaikkea muuta. me vanhemmat ollaan kovasti loman tarpeessa. :/ hyvä että teilläkin on parannuttu. :) mukavaa reissua teille. ja ihanaa pääset yöeläilemään. :D

Mun yökeikka jää nyt väliin, kun en itekseni halua lähteä. eikä ole ketään muutakaan. harmittaa hieman. mutta ehkä minä kesällä. :)

peppi, oli laittanut ihanii kuvia. aloitatko sie millon kesätyöt?? kesäkuussa tuun taatusti ainakin itekseen poikien kanssa siihen suuntaan joksikin aikaa. mulla on sillo kesäloma niin aiotaan ottaa rennosti ja reissailla. :)

Miehen työkuviot rassaa edelleen kovaa ja korkealta. loma tulee siis todella tarpeeseen.
torstaina tulee miehen sisko luultavasti meille päivällä. vie eka aksun uimaan ja sit on muuten meillä. ihanaa nähdä häntäkin pitkästä aikaa.
perjantaina mennään mun ystäväperheen luo iisalmeen. päästään ehkä koko porukka keilaan ja sit tietty saunoo. ihanaa. mie niin ootan. joten nää yöt menee lentämällä.
siitä sit tosiaan jatketaa rukalle lauantaina.

huomenna käydään varmaan kattoo täkäläisestä laskettelukeskuksesta Mikkikselle monoja ja kypärää vuokralle ensi viikoksi. sukset saa aleksin vanhat, kun aksu saa ihka uudet.

nyt täytyy mennä, ensi yönä vaikka lissee...kauniita unia kaikille. ja tulkeehan kirjoittelee. :wave: :hug:
 
Pääsiäistä kaikille :flower:

Me oltiin tänään mun kaverin (jolla oli viikko sit lauantaina laskettu aika, mun kummipoika) luona Lohjalla, sovittiin kaverin kanssa treffit sairaalalle klo 19, siis että hän menee synnyttämään :LOL: Oon siis menossa synnytykseen mukaan :heart: Ellei nyt ajankohta ole täysin mahdoton. Tänään se ei olis :xmas:

Huomenna menee pojat Samin äitille yökylään, me mennään varmaan Samin kanssa syömään ja leffaan :) Kivaa!

Oon ollu jotenkin toooosi poikki nyt tän viikon :eek: Siis ihan älyttömän väsynyt. Huh. Kauhee olo, kun on niin väsynyt, ettei jaksais kättäkään nostaa, saatika peppua tuolista nostaa :LOL: Et ihan tarpeeseen tuli tää pitempi viikonloppuloma :)

Danjuskalle ihanaa vapaailtaa :hug:

siru, kiitos onnitteluista :hug: Ihanalta kuulosti teidän matka. Miten oot nyt voinut? Voi Ottoa :LOL: :ashamed: Auts! On kyllä ihanaa olla vaihteeksi työelämässä =)

jellona, mulla alkaa kesätyöt 31.5. ja kestää siitä heinäkuun loppuun. Elokuun oon sit 16pvään asti kesälomalla :) :) Ilmottele kun tiiät tarkalleen, millon oot tänne päin tulossa, olis ihana nähdä! Toivottavasti pian selkiytyisi noi miehes työkuviot, jaksamisia :hug: Hauskaa pohjoisen reissua!!

Eipä mulla sit muuta :wave:
 

Yhteistyössä