JOULUTÄHDET -05 HELMIKUUN 2009 PINOON

Ah miten kiva että viikonloppu alkaa :whistle:

ONKO KENELLEKÄÄN OLLUT JOTAIN NOIDANNUOLI- TYYPPISTÄ KIPUA ALASELÄN/PAKARAN YLÄOSASSA KOSKAAN? Sellaista vihlovaa ja sellasta joka esiintyy pahimmin kun yrittää nukkua.

Peppi85 mä ny vastaan, vaikka onkin tyttösisarukset meillä. Eli kyllä melkoisen tulisia taisteluita käyvät nuo tyttöset useamman kerran viikossa. Ja aina sama syy, lelut, toinen pompottaa liikaa tms. Huuto on huumaava, välillä kädet käy, hiukset pöllyää jne.
Mutta toinen puoli kolikosta on kirkas, he leikkivät paljon yhdessä, viihtyvät hyvin toistensa kanssa ja on sitä ihan omaa kivaa :heart: Ikäeroahan on vain vuosi ja 4kk.

Tytöillä oli mennyt varahoidossa ihan ok. Peppi sopeutuu aina tosi nopeasti. Isosisko puolestaan on niin pieni muuhun varahoidon väkeen nähden, että on välillä aika ihmeissään.

Tanskuliini oli tosi mukava kuulla teistä :heart: :hug: Juu, katellaan sitä tapaamista. Meilläkin on ollut aika paljon kaikkea viikonloppusin. Hyvä kuulla, että kakkahommat on helpottaneen ja että pojille koulunkäynti sujuu. Koitahan sinäkin tervehtyä, hus pois pöpöt.

Jotain oli mielessä, mutta kun tein nuita työhommia samalla niin unohtui.

Hyvät viikonloput kaikille :wave: :wave:
 

tere!

KRISTIINAN PERHEELLE ihanat, lämpöiset ONNITTELUT täältäkin! Olisi niin ihana kuulla, jospa Kristiina edes hieman kävisi kirjoittelemassa?

Peppi meilläkin sisarukset tappelee, tuntuu että jatkuvaan saa selvitellä tilanteita, vaikka Elli ei ole "kuin" 10,5kk. Elli menee sotkemaan Onnin leikkejä, molemmat kiskovat toisiltaan käsistä ja molemmat huutavat, Onni sanallisesti ja Elli itkulla. Elli on välillä ihanankin pippurinen, osaa kyllä neiti puolustaa itseään ja se on toki hyvä taito ;). Mutta totta kai myös sitä kolikon toista puolta on kuten Unetonkin ihanasti totesi, eli ovat niin paitaa ja peppua.

Me käytiin Huhmarissa kylpylässä tällä viikolla ja Onnin kanssa kävin lastenteatterissa Kolme iloista pukkia. M.A. NUmmisen Gomi ja Rommi konserttiin ollaan vielä sunnuntaina menossa. Ja HUhmarista tullessa käytiin Joensuussa HOPLOPissa, kun havahduin että sinne oli viime vuonna sellainen auennut. KÄpy oletteko te käynete siellä? On pitänyt sulle moooonesti kirjoittaa, että ollaan muuten kärrytelty niillä kaksostenrattailla paljon! Olen kerran viikkoon perhekerhoon työntänyt ja sulan maan aikaan ja viime kesänä muutenkin. Ovat olleet tarpeen joten kiitos vielä kerran!

Täällä puhaltaa uudet tuulet kuukauden ajan, kun mies jää kotiin hoitamaan lapsia isäkuukauden ajan ja mä menen töihin, viimeksi olinkin töissä marraskuussa-05 eli hiukkasen aikaa on mennyt :whistle: . Ihan omaan työpaikkaani menen, klo 9 ensi maanantaina ja 4 viikkoa olen "keikkalaisena" töissä ja palaan sitten takaisin kotiäitiksi :).Jänskättää aika tavalla, kuinka selviän ekasta päivästä joten pitäkäähän peukkuja. Mut nyt meen kurkkaa uuniin, siellä paistuu Onnille huomiseksi nimpparikakku.

 
LILLUKKA! nyt olen hyvinhyvin vihainen, oisit ilmottanu että ootte täällä, ois käyny vaikka Prisman kahvilassa kahvilla! :'( ja ei olla käyty vieläkään hoplopissa :ashamed: ja ollos hyvä vaan kärryistä, hyvä että ovat palvelleet!

Mä kävin pojan uuden hoitajan luona töistä tullessa ja mietin mitähän siitä oikeesti tulee.. |O vieläki oon niin pahalla päällä ettei mitään rajaa, jos oisin heti soittanu siitä lähdettyäni hänen pomolle niin olisin varmaan pyytänyt pojan pääsyä päiväkootiin :ashamed:
 
Huomenta.

Täällä menee tutittomuus ja pullottomuus ( :D ) on mennyt ihan hyvin. Kyllä Rasmus niitä vielä pyytää ja toissa yö menikin huonosti, kun vähintään tunnin välein heräsi huutamaan, eikä meinannut millään rauhoittua :/ Joonatan oli onneksi mummonsa luona yökylässä (Rasmustakin pyydettiin, mut ei viittitty antaa, kun on tää vieroitus ja se on muutenkin aina nukkunut yökyläillessään tosi huonosti). Rasmus ei muuten kovin paljoa ole yökylässä ollutkaan. Jospa se nyt rupeais nukkumaan paremmin niin viittis useamminkin antaa ;)

Jännä, että Rasmus heräsi viime yönäkin pari kertaa huutamaan kurkkusuorana, oltiin sit koko perhe tuolla meidän sängyssä, eikä Joonatan herännyt!! Vaikka sitä huutoa kesti aika kauankin, ennen kuin saatiin se rauhoitettua tai kun rauhottui. Rasmus sit heräskin jo pikkasen viiden jälkeen... |O

Danjuskalle lähettelen jaksamisia, viimeisille viikoille, väsymykseen ja kaikkeen :hug: Toivottavasti Tatun hoitojärjestelyt selviäisi piakkoin... Onko sulla minkä kokoinen masu jo? Ota kuva ja laita tänne ;)

Uneton, kiva, kun vastailit :hug: Ja kiva, että varahoidossa oli mennyt tytöillä ihan hyvin. Kauan muuten joutuvat siellä nyt olemaan?

Lillukka Kiva, kun kävit kirjoittamassa :hug: Niin, onhan noita kinoja tietenkin, vaikka ikäeroa olis enemmänkin :) Oi, tsemmpiä sulle töihin, voin kuvitella, että jännittää! Mut varmasti mukavaa vaihtelua ja pääsee sitten vähän mukaan työkuvioihin :) Ootko miettinyt, että milloin aloittaisit työt ihan kokonaan?

Koivunkävylle jaksamisia ton hoitotäti-asian kanssa |O :( :hug:

Mitäs muilla suunnitelmissa viikonlopulle?

Mä haluaisin kohta lähteä kattelemaan Rasmukselle jatkettavaa sänkyä.. Kierrätyskeskuksista ajattelin ensin kattoa, sieltä löydettiin Joonatanillekin, tosi hyväkuntoinen, hieno ja ennen kaikkea halpa :D
 
Tervehdys kaikille! :wave:

Jospa minäkin taas pitkästä aikaa jotain kirjoittelisin, kun muitakin harvemmin kirjoittelevia on täällä käynyt piipahtamassa :D Tosi mukavaa oli esim. Tanskun kuulumisia lukea! Iso :hug: sinne ja pikaista paranemista!

Kristiinan perheelle suuren suuret onnittelut perheen lisäyksestä!!! :heart: :heart: :heart: Kattinkalle kiitokset viestin välityksestä :)

Peppi: Kyllä meilläkin pojat tapella osaa...leluja viedään ja leikkejä sotketaan :kieh: Joonas lähinnä kiusaa Jesseä tönimällä ja repimällä, Jesse sitten antaa takaisin puremalla ja murisemalla :whistle: Ei kai siinä tosiaan muu auta kuin laittaa poikia omiin huoneisiinsa hetkeksi rauhoittumaan. Onneksi kuitenkin pojat sovussakin osaavat leikkiä ja halailevat ja pussailevat kovasti :)

Joonas kävi tammikuun alussa 3v-neuvolassa, mitat oli 17,5 kg ja 98 cm. Kaikki oli muuten oikein ok ja tehtävät onnistuivat, mutta puheterapiaan tuli lähete, kun on vielä hieman epäselvää puhe. Maaliskuun lopussa olisi sitten sinne eka aika.

Mä jään huhtikuussa taas kotiäidiksi :D Eilen tein sellaisen päätöksen ja heti esimiehen kanssa siitä sovittiin. En ole töissä niin hyvin viihtynyt, että siellä jaksaisin käydä, kun ei se kumminkaan taloudellisesti ole ihan välttämätöntä. Paljon mieluummin tällä hetkellä haluan olla kotona poikien kanssa.

Jaahas, jos nyt lopettaisi, kun mieskin tuli juuri kotiin. Oli siskoaan auttamassa, kun ei hänen auto ollut lähtenyt käyntiin, kun oli töistä lähdössä kotiin.

Mukavaa kevään odotusta kaikille ja mäkin lupaan ainakin yrittää käydä täällä vähän useammin :D

:hug: kaikille, t. Hanna ja pojat
 

Yhteistyössä