JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

JOULUTÄHTIEN KIMPPU

Ametisti 2.1 tyttö***
Caramelli 1.12 Neea, Oulu, 78,5cm / 11600g
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari*, Oulainen, 78,4cm / 11850g
Epeli 21.12 Lauri Artturi*, 74cm / 8800g
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri**, Kuopio, 77,5cm / 10500g
Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala, 75,5cm / 9340g
Hannele 5.12 Niilo Elmeri*, Tampere
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli, 76,2cm / 10920g
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku, 76,6cm / 10720g
jemma 6.12 Lisen Amanda*, Ahvenanmaa, 76cm / 9600g
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa, 72,5cm / 8605g
Kaiza80 28.12 Matias Juhani*, Turku
katbe 30.12 Juuso*, Salo, 77,8cm / 10745g
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri*, Norja, 74cm / 8090g
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri**, Kontiolahti, 79cm / 10690g
Kristiina 80 23.12 Sauli Otso*, Tampere, 74,5cm / 8540g
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli*, Savo, 76cm / 10240g
lumikarpalo 2.12 Joel, 78cm / 11300g
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi 74,5cm / 8400g
Maria 5.12 Elina******, 77cm / 9380g
minni83 7.10 Lucas Emil Mikael*, Kuopio
Minttusuklainen 31.12 Weeti Marko Sakari**, 82cm / 12500g
Melina 10.12 poika
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä, 76,8cm / 9695g
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi, 77cm / 10500g
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
nasuliino 11.12 Jone Topias*
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo, 73,4cm / 8500g
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael*, Varsinais-Suomi, 78cm / 11565g
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari, Siilinjärvi
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael*, Espoo, 75cm / 9470g
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo, 78,5cm / 11630g
Regina 5.12 Henrik, Kurikka
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri, 80cm / 13700g
siru2006 19.12 Otto**, 74cm / 9270g
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä, 73,5cm / 7885g
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki, 76,8cm / 10005g
Tigru78 18.12 Atte Eemeli*
Tinttamooses7 2.1 Oskari***, 78cm / 10250g
Tiukuliini 3.1 Eetu*, 77,5cm / 10875g
Uneton 5.1 Peppi***

Tyttöjä 13
Poikia 32
Yhteensä 45

http://groups.msn.com/joulutahdet2005<br><br>
 
Ollaankohan kerrankin ekoja. Tultiin just ulkoa, jospa sinne ois jäänyt mös känkkäränkkä joka meidän poikaa on vaivannut jo useampana päivänä. Mies tulossa kotio, jospa lähtis vaikka kävelylenkille yksin sit?

Jellona maitoallergiakoe otettiin eilen, viikko viipyy tuloksissa. Piti ottaa laktoosijuttukin, terkka siitä ite sanoi mut eipä ollut sit sinne laittanut lähteä kumminkaan.

No nyt dr känkkis palasi ja estää kirjottamisen eli moi!
 
Meillä on miehellä ollut "mysteerisesti" vatsa kipeä. 2 päivää jo ja eilen ja tänään käynyt yksityisellä tutkimuksissa. Tänään otettiin verikokeet ja ens viikkoon menee ennen kuin tulee tuloksia. On epäilty keliakiaa tai vatsahaavaa.

Muuten menee kai ihan hyvin. Hampaita on nyt tehty jo 2 lisää1
 
Hellou...

Joonatan nukkui sit vaan yhdet päiväunet, kun ei toisille malttanut alkaa tarpeiksi ajoissa. Nukku vaan 1,5h, mut on kyllä ollut ihan hyvällä tuulella. Huh! Meillä ei oo mitään tekemistä, tylsää!! Mieskin lähti töihin. Kaikki on jossain, töissä tai jossain, eikä huvittais kaksin Jontunkaan kanssa mihinkään ihan turhaan lähteä pyörimään.

Tein muuten sämpylöitä, mikään ei oo niin hyvää, kuin tuore sämpylä, voi ja juusto :p Joonatankin on niin onneissaan, kun annoin sille ihan oman sämpylän käteen, olisitte nähneet sen ilmeen, kun sen sai :heart: Nyt on kohta tunnin verran tota jo syönyt :D Vieläkin on melkein puolet jäljellä. Mutta tarkkaan kyllä kantaa sitä koko ajan mukana, meinas paniikki iskeä, kun mä otin sen hetkeks pois kädestä :D

Mietin, että olisinkohan jaksanut lähteä vähän pulkalla käymään tossa puistossa Jontun kanssa ja sit meillä olis saunakin tänään. Vähän hirvittää Joonatanin kanssa sinne kahdestaan mennä, kun se ei mitään helppoa ole tän mahan ja supistusten kanssa :/ Mut jos ei muutakaan keksitä niin mennään kyllä!

Tuleepa nyt turhaa asiaa, lainatakseni Koivunkäpyä, kiviäkin kiinnostaa mun jutut :LOL:

Lillukka: Mä luulen, että Joonatan on joskus nähnyt pahaa unta, kun herää yhtäkkiä kauheen huudon kera, rauhoittuu kyl yleensä aika nopeasti, kun paikalle menee.. Mut oon tosiaan ajatellut, että painajaisia näkis.

Koivunkäpy: :hug: :hug: Mä tiedän, miten inhottavaa on herätä kesken unien (varsinkin, kun on nukkunut just tyyliin 10min) johonkin ääneen... Jos olis meidän kissa ja minä ollut kyseessä niin voi olla, että kissa olis lennellyt :whistle:

Danjuska: :hug:

Taivaanvuohi: Paranemisia teidän miehelle!

Mä en muuten edes tajunnut, että uusi ketju pitäis aloittaa :ashamed: Kiitos vaan kovasti Niiskuneiti!!! :hug: :flower:
 
Moikka!

Lääkärissä käytiin ja nyt oli molemmat korvat tulehtuneet :( Eikun uutta kuuria syömään.Kysyin sitten että missäs vaiheessa se meidän lähete astma jutusta on lastentautienpkl:lle No lääkäri ei sitten ollut vielä muka ehtinyt viestiä sairaalaan laittaa (reilu viikko sitten käytiin) oli varmaan unohtanut.Sanoin sitten siihen että ei tarvi tehdä asialle enään mitään.Kysyn ite huomenna kun mennään sinne keskimmäisen kanssa.Olis kiva saada Verallekin lääkkeistä alennukset.

Onpa Vera nyt kiukkuinen joten se on moro! :wave:
 
iltaa..

Poitsu unten mailla ja oli kyllä niin kauheen, ihanan, mukavan kiukkunen koko illan... Jospa ens yön makois paremmin.

Huomenna tulee pikkusisko ja luultavasti kavereitakin yökylään =)
Ja lisäksi pääsee taas hevosen ajoon. Missähän välissä kerkeis siivota :whistle: No, jospa sitä sais ihtesä heti aamusta kunnolla käyntiin..

Mites Pepin ilta meni? Kävikö aika pitkäks?
To ja pe illat tuntuu että ei kulu miehen iltavuoro viikolla ei sitten mitenkään..

Neve: Harmi homma ne Veran korvat. Toivottavasti tämä kuuri nyt puris :hug:

öitä :wave:
 
Kiitos Niiskuneiti :hug:

Nyt tuo märkii ja on ainaski 3kertanen :headwall: :snotty:
Mut onneks ei kipuile kuin vähäsen.

Tänään tultiin kotiin, tytöt oli ihan innoissaan taas omista leluistaan ja sainpas aika monta pienen ihmisen pusuakin :heart: :D

Kattinka olet mielessä :hug:

Ametisti mitä teille kuuluu?
Saisinko vielä sen osoitteesi, kun taisin hukata sen :ashamed: :whistle:

Mukavaa iltaa kaikille :wave:
 
Unettomalle paranemista!

Minen jaksa, yö oli taas hanurista ja pitäs koht lähtä sorhaa sinne saikulle, jospaha sillä reissulla ny ees vähä viisastus missä mennään.. Hiivatin täyskuu ku valvottaa poikaa, onks tääl muute muita kuuhulluja ku meitin lapset ja mä?

Kuula lyö niin tyhjää et paree lähtee pois... :LOL:
 
Perstaita :heart:

Jes, taas nukuttiin koko yö :D Saara inahti kerran mutta mies kävi vain sanomassa että nyt nukutaan niin tyttö oli kääntänyt kylkeä ja jatkanut unia.

Kattinka: miten eilinen meni? :heart: Milloin saat tietää onnistuiko se? Jännää!!!

Niiskuneiti: kiitos uudesta pinosta :hug: En tajunnut yhtään eilen aamulla että oli jo helmikuu...

Taivaanvuohen miehelle ja Neven Veralle paranemista :hug: :hug:

Unettomalle jaksuja :hug:

Jellonalle ja miehelle aivan ihanaa ja muistorikasta huomista :heart: :hug: :flower:

Mitäs viikonloppusuunnitelmia teitillä on? JEE, meillä ei ole niin yhtään mitään suunnitelmia -pitkästä aikaa ei tule vieraita tai ei mennä minnekään :D Sunnuntaina menen kyllä jumppaan ja mies menee ehkä pelaamaan lätkää kaverinsa kanssa mutta muuten ollaan vaan. Pojat menevät isälleen joten ollaan miehen ja tyttöjen kanssa nelistään.

Tälle päivällekään ei ole juuri mitään ohjelmaa, käväisen aamupäivällä tyttöjen kanssa Itiksessä. Saaralle pitäisi ostaa vihdoin ja viimein pari 92cm paitaa ja yöpukua -vihdoin 86cm vaatteet alkaa käymään pieniksi :)

Ai niin, te Joulutähtien äiteet jotka ette kuulu vielä yhteisöön, käykää liittymässä -voidaan jutella tietyistä asioista vain siellä eikä täällä kaikkien silmien edessä :whistle: :D

Nyt puuronkeittoon, se on moro! Oikein mukavaa ja antoisaa viikonloppua kaikille!
Tansku & tyttelit
 
OHHOHHOO Tais mulla olla pikkuisen univelkaa,kun eilen menin nukuttamaan Veraa 19.30 niin sinne sitten nukahdin ja heräsin 6.00.Torkuin vielä 7.30 asti ja sitten noustiin ylös.Tänään on se lääkäri reissu niin en mennyt töihin aamulla,menen töihin vasta sen jälkeen.No eipä muuta.
Hyvää perjantaita kaikille :wave:
 
Huomenta!

Ja seuraavan saa kaikinmokomin hypätä yli!!

Pakko purkaa, yritän mahd. lyhyesti... Joonatan nukkui eilen siis vaan yhdet päiväunet ja aika lyhyet, 1,5h, oli sit illalla seitsemän aikaan väsynyt ja mä olin tyytyväinen, että sain nukutettua sen ennen kasia, kun alkoi Idols ja sen jälkeen House...

No, Idolsista ehdin katsoa yhden esiintyjän, kun meidän rakas naapurimme alkoi poraamaan!! Ja se kuului suoraan ja TÄYISLLÄ Joonatanin huoneeseen, poika pelästy sitä meteliä ihan hirveesti ja alkoi itkemään... Koitin nukuttaa takas, mut alkuun siitä ei tullut mitään, kun joka kerta, kun meinas nukahtaa niin tämä ihana naapuri alkoi poraamisen uudestaan :kieh: Poraaminen alkoi siis 20.20, yhdeksältä jo itkua tuhersin, kun olin 40min koittanut nukuttaa takaisin, Idols oli loppu, selkä aivan sairaan kipeä ja maha pinkeänä supistuksista ja poika ei vaan nukahda!

Tunnin nukuttamisen jälkeen mä en enää pystynyt, se kipu selässä oli niin kova, eikä ne supistukset, vaikka kivuttomia olivatkin suurimmaksi osaksi, tuntuneet mukavilta :kieh: Mun oli pakko lopettaa se kykkiminen siinä pinnasängyllä, Joonatan oli jonkun aikaa ihan rauhassa, makoili hiljakseen, mutta ei nukahtanut... Sitten, kun tajusi, etten mä nukuta/edes pidä siitä kiinni niin alkoi itku, rauhoittui aina hetkeksi ja sit alkoi taas... Menin välillä huoneestakin pois, mut siitä se huuto vasta alkoikin, lopulta oli poika jo todella väsynyt ja itkuinen, mun oli pakko ottaa se sieltä sängystään syliin ja toinen oli ihan velttona, makoili mun sylissä pitkän aikaa ihan rauhassa ja siihen sit nukahtikin :heart: Ei ole nukahtanut mun syliin sitten ihan vauva-aikojen. Oli jotenkin tosi hellyyttävä, siinä sit omat kiukut ja kivut katos... Laitoin Jontun omaan sänkyyn ja jäi sinne nukkumaan, heräs kyllä 10min päästä itkemään, mutta rauhoittui, kun menin laittamaan takaisin makaamaan.

Mutta että teki mieli käydä sen naapurin oven takana sanomassa pri valittua sanaa :kieh: Ja mielessä kyllä kirosin miehenkin alimpaan... Kun oli töissä :whistle: :eek: Mä inhoan sen näitä iltavuoroja :ashamed:

Mut joo...

Me käytiin sit Joonatanin kanssa eilen pulkalla siellä puistossa, enkä meinannut päästä niitä mäkiä enää ylös, meinasin pyytää jo apua vastaantulijoilta... Sit mentiinkin saunaan, onnistui yllättävän hyvin kahdestaan, vaikka oli se aika rankkaakin. Kiitos kysymästä Danjuska :hug:

Neve: Toivottavasti tämä kuuri tehoaisi Veran korviin!

Uneton: Pikaista paranemista :hug:

Koivunkäpy: Kuuhullu ilmoittautuu :wave: Ihan ku mulla ei muuten noita ongelmia öisin olis...

Tanskuliini: Mukavaa, että teidän yö meni noin hienosti. Viikonlopun suunnitelmista, tänään mennään varmaan Jontun kanssa mun äitille, huomenna kaverin tytön 1v. synttärit ja sunnuntaina ehkä kyläilemään serkun perheen luona. Kerrankin meillä noinkin paljon suunnitelmia!

Mut nyt mentävä :wave:
 
sairaalasta kotiuduttu, kaikki ok, paitsi kela joka ei tajua et pitäs tehä lääkekorvauksista myönteinen päätös, siis ei oo viel tullu päätöstä mut kuitenki. Eli annan pumppu on ok jne!!!

Mä oon ihan vtun väsyny ja kiukkunen jajajaja.. Tiättekö siskot, ei oo hyvä yhistelmä: menkkahirviö, muutama valvottu y, ressi ja uhmis jonka korvat on ilmeisesti irronnu yöllä ja unohtuneet sängyn alle \|O Ja mun pitäs viel lähtä katsastaa auto
Ja ihanaa kaveri tajus viimein ilmottaa itestää, sunnuntaina viimeiks kukaa kuullu siit mitää, asuu siis yksin jne.. melki jo eile käytii potkimas ovia et onks se ees hengissä enää... :snotty: Minoon vähä hermoheikko joo...

Ja pepin naapurille, toivottavasti pora hajoo :kieh: Meil on onneks ollu ihanat naapurit et ovat kysyneet koska meil menee neiti nukkuu ja niilki on ollu sen jälkee hiljasta :heart: Tosin on asuttu vaan rivarissa ja täällähä nyt ei haittaa vaik naapuri sahais puita, kuha sillä ei oo mehtäkonetta millä niit kaataa.. :LOL: <br><br>
 
:headwall: :headwall: siinä tämän hetken olotila... Nitisee vaan pääkopassa kun joka asia ottaa aivoon...

Koivunkävylle ISO :hug: ja suuresti jaksuja!

Tanskuliini: Hienoo kun teillä taas yöt menee paremmin =) Meillä Tatu heräs vaan kerran mut iteltä hävis unet.

Jellona: Teille oikein ihanaa huomista päivää!! :hug:

Peppi: Ite olisin varmaan käynykki räyhäämässä tuossa tilanteessa naapurin oven takana.. (ainakin näillä hermoille mitkä nyt napsuu koko ajan..) Toivottavasti ei porailu jatkuis seuraavina iltoina.

Poika on kiukunnu enemmän ja vähemmän koko aamun... Jospa kiukku unohtuis kun tulee vieraita ja leikkikaveri.

Siivottua saatiin, kaupassa käyty ja sitten mennään vaan Tatun kans hevosen ajoon iltapäivällä =) (tai siis minä meen)

Mut kaikille oikein mukavaa viikonloppua jos en enää koneella jostain syystä kerkee käymään!
 
:kieh: koheni olo hiukan kun sai neuvolaan palautetta antaa...
se lääkäri soitti ja sano että maitoo kannattaa vältää.. samoin vehnää... Neuvolaan soitin ja mainihin että kun ei sitä kautta niihin testeihin päästy ja oli vähän pahoillaan olevan kuulonen.. Lääkäri aika saatiin vasta maaliskuun alkuun ja siihen asti kuulemma juottaa tuttelia kun siinä on vähän pienemmäksi pilkottu maitoproteiini kun tavan maidossa.. ja sitten katotaan jatkoo..

Ite oon ihan ulalla koko touhusta kun ei oikein nuo jutut sano mitään ja joka tuutista tulee aina vähän eri käskyjä... mut sen ymmärrän että 1.45 on se Tatun maitoarvo koholla.. ja 0.35 sais kai olla..
huoh.. no kahville ettei pää räjähä.
 
Hellou!

Jospa minä vielä ehtisin jotain kirjoittaa...hiukan kiirettä pukkaa. ja mua ei oikeesti välillä nää jutut kiinnosta yhtään. \|O sorry, en ole rinsessa tyyppiä, enkä tod. naisellinen nainen ihan vaan nainen. inhoon siis välillä sitä hörspöttimäistä hösellystä kaiken maailman juttuja kohtaan. siis jos en oikeestikaan meikkaa kuin joskus niin miksi mun pitäis juhlapäivänä tälläytyä ihan vaan sen takia että kuuluu tehdä niin. \|O sorry aika turhamaista varmaan, mut niin minustakin juuri noi jotkut asiat. sain sentään läpi sen ettei tartte laittaa huulipunaa vaan saan käyttää ihan vaan huulikiiltoa. :whistle:

kiitos kaikille meitä onnitteleille ja unettomalle postista. :hug: olette ihania.

käpyselle, kovasti pirteyttä päivään edelleen. :hug:

danjuskalle, kovasti jaksuja ja stressittömämpää aikaa. :hug:

peppi, älykääpiö naapuri teillä. minä olisin kyllä ollu naapurin oven takana hyvin pian, kun poraus on alkanut. ei varmaan mun pinna riittäis. jaksuja. :hug:

tansku, meillä ei kai kovin suuria suunnitelmia ole. :whistle: muut kuin toi huominen. tänään saattaa tulla miehen veli ja tyttöystävä jo yöksi. kivaa olis kun olis seuraa. kiva kun teidän yö meni hyvin. =)

juuh, mut nyt lähen jatkaan hommia. jos ne joskus loppuisi... :wave:
 
Moi!

Mä oon kans aina ihmetellyt miksi pitää porata joko päiväuni aikaan tai illalla.

Käytiin aamupäivällä Soukassa jumpassa. Anu touhas omiaan ja Sami oli kiinnostunut kaikesta muusta paitsi "jumppaamisesta".

Viikonloppu suunnitelmia me mennään kai lauantaina katselemaan kylppärijuttuja. Jo etukäteen et ois jotain yleissuunnitelmaa sitten kuhan saadaan ens viikolla tarkemmat tiedot siitä rempasta.

Toivottavasti kaikki sujuui hyvin Katinka?
 
jellonan mies
Morjens kaikki joulutähdet 05!!!

KiiItos kaikille onnittelijoille minunkin puolesta! EI nyt oikeen irtoo mitään muuta. PS: taustalla ollaan. Joten palaillaan joskus ehkä....
 


Jellonalle ja siipalle Onnittelut huomiselle. Jannaa. Muistan oman haapaivan se oli ihanaa. Liitolle pitkaa ikaa.

Veran korville paranemissæteitæ.

Koivunkavylle :hug: . Ja TOOSI iso sellanen.


Sit omaa mahaa: Me oltiin siis eilen ( siis mina olin, ukko Oslossa) siella Haugesundissa siirrossa. " alkiota sulatettiin ja niista vain toinen selvis sulatuksesta ja siirrettiin kohtuun. 14.2. on sitten testaus paiva. Saavunpa muuten samana paivana Oton kanssa suomeen. Ollaan 4 viikkoa ja Tampereella taidetaan pysya kun matkustelu Suomen sisalla yleisilla on niin kallista ja nuo lentoliput Suomeen maksaa ihan tarpeeksi.
Mua ei oikeesti ees jannita toi testauspaiva eika tunnu et oisin missaan siirrossa ollutkaan.

Taidan køllahtaa tasta sohvalle kun niin vasyttaa.

Olette mielessani.

T: katinka
 
Uusiks tiivistelmä:

Danjuska: huudas mesessä ku ehdit!
Katinka peukutetaan! bd

Jellona ja ukko, lykkyvä huomisen! Ja morsion ei karkaa! :LOL:

Omaanapaa, auto män katastuksesta läpiu, huomaa et oon ollu päivän poissa mökissä huimat +18 lämmintä..
Autoin pojat pois penkalta, oli omena kiivenny pois tieltä etäs ni soitin kaverille joka toimii stm:ssä et käytkö nykyy ne pois ku ei nouse mastalla, sulla on kuitenki kärripoikien auto ja majakat katolla, niit tarvii tuolla kelissä, on taas lunta eikä auraajista tietookaa, tääl näkyvät kyläl auraavan kyl pyöräteitä...
Paljon muutaki kirjotin edelliseen mut ku yhteys katkastiin kesken lähetyksen :kieh:
 
Hui, kuinkahan paljon sitä viittii kirjottaa, kun ei tiiä, että millon katkasee yhteyden :whistle:

Eipä mulla mitään asiaa oliskaan... Vaikka aina mä yllättävän paljon keksin kirjottamista :D

Oltiin ilta äitillä, tultiin kotiin ja laitoin Joonatanin nukkumaan. En ymmärrä, se oli kyllä tosi väsynyt, muttei meinannut millään nukahtaa! 45min nukutin ja taas selkä huutaa \|O Miehen kanssa nukahtaa 10 minuutissa :/ Protestoi nyt varmaan, kun äiti on parina iltana joutunu nukuttaa :\| Eikös teillä Tansku ollut vastaavaa, onko Veera nyt kelpuuttanut äitinkin nukuttajaksi?

Jellonalle ja miehelle aivan ihanaa ja ikimuistoista huomista!! :heart: :flower: :heart: Pitäkää oikein ihana päivä ja yö ;) Kuulumisia kuulisin heti, kun Jellona vaan jaksaa/ehtii kirjoittaa :hug: Voi, mua niin jännittää teidän puolesta, aivan ihanaa!

Koivunkäpy: Ihana juttu, että Annalla kaikki hyvin! Jaksamisia väsymykseen, toivon teille hyvin nukuttua ensi yötä!

Danjuska: Koita jaksaa :hug:

Kattinka: Voi, täälläkin on peukut pystyssä! Mä haluan kyllä kuulla heti testin tuloksen, siis heti testauksen jälkeen!! :heart: :D

Mut joo, meenpä nauttiimaan tästä rauhasta ja hiljaisuudesta... Tai sit jään vielä tähän koneelle siitä nauttimaan :D

Hyvät yöt!
 
Jep sitten jo kahdesti sai kirjoittaa pitkät jutut ja sit sivut tilttas *huutoa*

Onnea Jellona ja jellonan uros, vaalikaa toisianne <3

Kattinka olet mielessä ja pidän töppövarpaanikin teille pystyssä <3

Käpyskä oot mielessä.

Peppi85, iso kiitos sinulle <3

Tanskuliini, mulla on iso kasa kirjeitä oottamassa vastaamistaan.
Muuten mennäänkin taas miehen yövuorojen mukaan...

Kaikille halit.
 
Pikanen ennen nukkumaanmenoa..

UrosJellonallekin onnea huomiseen, meille saa aina laittaa kommenttia siltäkin puolelta parisuhdetta.. :D

Katinka, testailet sit mun synttärinä! ;) Pian nähdään, jiipiajee.

Oltiin tänään kaverin tytön kolmivuotissynttäreillä, ja oli aivan ihanat tarjoilut, valitettavasti Vili piti mut niin kiireisenä etten ehtiny kun nirhasta voileipäkakusta.. :kieh: On muutebn 3v tytöllä aika paljon kaikkea pientä kimaltavaa joka mahtuu suuhun.. \|O

Eilen sain kuulla että hyvä kaveri oottaa vauvaa.. oli "vahinkovauva", mutta tosi onnellinen vahinko. IIIHANAA!! :heart: Mä meinaan ylikuormittaa sen vauvajutuilla jo odotusaikana.. :whistle: :LOL:

Sattu muuten hassu jutu tänään. Olin lähdössä sinne synttäreille, pojat pakattuna autoon, kun just ennen pihasta lähtemistä palo autosta lamppu. Se ainoa toimiva.. Kiva myräkkä oli, enkä tietenkään osa vaihtaa lamppuja ite, ja mies oli töissä vielä. Naapurin äijä sattu tulemaan hiihtolenkiltä just kun tuskailin pihassa, ja kysyin osaisko auttaa. Puolisen tuntia meni kun sai toisen vaihdettua, ja heitin puolivitsillä että leivon sille piirakan kiitokseks. Leivoinpa oikeasti kun kotiuduttiin, ja puol ysin maissa kiikutin höyryävän kuumaa omenapiirakkaa naapuriin. Soitin ovikelloa, koira pamautti haukkumaan oven taakse ja haukku vaikka kuinka kauan. Sit avaamaan tuli niitten 15-vuotias poika, kylpytakissa.. :snotty: Isänsä ei ollu kotona, ja se katto vähän kummissaan kun sekoilin sanoissani siinä.. Kun mulla olis sille tämmönen piirakka.. kun se tota jeesas mua auton kanssa.. Hiukan poikaa nauratti, ja kyllä muakin jo nyt.

Jep, nyt nukkumaan. Pojat heräs molemmat tänään 6.45, ja alkaa olla jo vähän tööt olo..
 
joo olipas yö.. :headwall:

Ja A kiljuu ku isi on vieny _HÄNEN_ pitsan evääks töihin, ja mä ukolle sanoin et toi ja toi on sulle ja silti pittää viä lapsen ainut pitsa :whistle:

Joo ei uutta, oottelen et päikkäriaika koittaa saapi annaki mennä nukkuu tiä koska se on heränny mut 6.40 se oli jo hereil.. \|O eli toooosi kiva päivä tiedossa...
 
Huomenta!

Meillä yö meni ihan kivasti, pari kertaa tais Joonatan herätä, aamulla 5 jälkeen kuului jo ääniä ja mä meinasin jo masentua... Mutta poikapa nukahti takaisin, jeee!! Heräs sit vasta 6.30 =) Hyvä, niin voidaan venytellä tätä aamua niin, että nukkuu vaan yhdet päiväunet ja päästään kaverin tytön synttäreille ajoissa. Toivottavasti tää aamun venyttäminen onnistuis ilman kauheita kiukkuja, kun ei tonne ulos viitti mennä, siellä on märkää ja sataa ja LIUKASTA :x Hyi että.

Hannamari: Vähän huvitti toi piirakkajuttu :whistle: :LOL:

Koivunkäpy: No voi hitto! Tovottavasti säkin saisit päiväunet nukuttua, niin, että kissat, eikä muut häiritsis!! :hug:

Voi, mahtaa Jellonaa jo jännittää, vaikka on niin väittänyt, ettei jännittäis, mutta varmaan viimeistään tänään muutama perhonen siellä vatsassa :D :heart: Sanoiko muuten sitä aikaa, kun vihitään? Joku sitä mun mielestä kyseli, mut en kyllä nyt muista, että vastasko?

Joo, mies lähtee just koiran kanssa ulos (alkaa huuto, Jontun siis) ja sit töihin, eli mentävä on :wave:
 
Huomenet täältäkin =)

Jellonalle ja miehelle ikimuistoista päivää!!

Koivunkävylle jaksuja.. harmi kun yö menny huonosti. Huutelen mesessä illalla kun rauhottuu talo =)

Meillä meni yö muutamalla herätyksellä. Annoin Tatunkin valvoo niin pitkään kun jakso kun leikkikaveri kerrankin oli. Tatu mielissään kun on porukkaa :D Lähti jo isän kans popan tekoon.

Jooh, eipä muuta.. jos sais kirpparin tänään kierrettyä... siinäpä on meikäläisen suunnitelmat. ja tietty noitten muksujen kans touhuta =)
 

Yhteistyössä