JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

No niin,

Kotiin siis päästiin.Tehtiin vielä pienelle lähtötarkastus,perjantaina tulee terkkari käymään kotona ja ensi viikolla,jos kaikki menee hyvin käydään lääkärille näyttäytymässä. Neiti nukkuu,sain riisuttua ulkovaatteita pois ja pieni nukkuu nätisti omassa "korissa" (semmoinen ronttinkinen päiväuni kori).Meinaa itku tulla kun katsookin toista,miten joku voikin olla noin pieni?Kotiinlähtöpaino oli hurjat 2112g =)

Minni
 
Jepjep, lääkärillä käyty :LOL: Eikai tässä voi muuta ku nauraa. Aivan uskomaton reissu siis taas takana :whistle: Lääkäri puhui tosi huonoa Suomea, eikä meinannut uskoa, että Joonatan on kipeä ollutkaan, kun SILLÄ HETKELLÄ ei ollut silmät rähmäiset/nenä vuotanut :eek: Sanoi, että terve lapsi. Koitin siinä sit selittää, että kyllä ne silmät on rähmineet, päivän mittaa tosi paljon ja myös nenä vuotaa, vaikkei JUST tällä hetkellä :headwall: Sitä sain sit useaan otteeseen jankuttaa, että kyllä ne silmät vaan on pahannäköiset olleet, joskin nyt jo parempaan päin, mutta vaikutti jotenkin, ettei uskonut... Että kuulemma terve tyttö meillä :whistle:

Korvat tarkasti, kun parit kerrat sitä pyydeltiin, kunnossa olivat, käytävillä kuulemma eritettä. Rupes sitten paasaamaan siitä, kuinka me Suomalaiset emme suojaa lasten korvia kunnolla vaan joka päivä päästämme niihin vettä, kun käymme/käytämme suihkussa/kylvyssä :eek: Näin vettä menee korviin jatkuvasti ja korvatulehduskierre alkaa tai jotain sinne päin... Siitä kertoi oikeasti puolet siitä ajasta, kun sisällä oltiin, eli 15min. Mä en ymmärtänyt edes puoliakaan ja piti pari kertaa kysyä, että näkyikö niissä korvissa siis mitään :/ Että tästä lähtien pitää aina suihkuun/kylpyyn mentäessä laittaa jotkut tupot korviin...

Kirjoitti kuitenkin reseptin silmätippoihin ja yskänlääkkeeseen.

Äh, tääkin purkaus taas tänne teille, koittakaa kestää :D

En ole ihan varma, että oliko toi meidän oma lääkäri, mutta jos oli niin eipä tarvi toista kertaa sen luona käydä...

Joonatan nukkuu, pitäis itekin mennä lepäilemään. Väsyttää.

Ametisti: Olipa aivan ihana lukea teidänkin kuulumisianne :hug: Ikävä on ollut! Kiva, että teillä on nyt helpottamaan päin :) Kirjoitahan aina kun ehdit ja jaksat!!

Uneton: Kiitos kirjeestä :hug:

Mut taidanpa tästä taas mennä valittamasta :ashamed:
 

Heippa!

Minni, aivan mahtavaa, että Jenny pääsi kotiin :heart: Miten Lucas vauvaan suhtautuu?

Meillä Aleksi vielä sairastaa. Lämpöä pitää ja tänään on kurkku ollut taas kipeämpi kuin muina päivinä. Seuraillaan tilannetta.

Itselläni ollut pari päivää nuhainen olo, mut vielä ainakaan tauti ei ole iskenyt kunnolla päälle. Toivottavasti ei iskekään, kun mies ei voi olla töistä pois.

Onneksi viikonlopun messu on täällä Kuopiossa, niin saadaan edes aamuisin ja iltaisin hetki viettää aikaa isukin kanssa!

Julius sai eilen sen jatkettavan sängyn ja on niiiiiin polleaa poikaa uudesta sängystään :heart:

Nytpä jatkan taas kotihommilla, Julius on päikkäreillä.

T. Gerbsukka ja PikkuWerneri rv 21+1 :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 12:13 Gerbera kirjoitti:
Heippa!

Minni, aivan mahtavaa, että Jenny pääsi kotiin :heart: Miten Lucas vauvaan suhtautuu?

Meillä Aleksi vielä sairastaa. Lämpöä pitää ja tänään on kurkku ollut taas kipeämpi kuin muina päivinä. Seuraillaan tilannetta.

Itselläni ollut pari päivää nuhainen olo, mut vielä ainakaan tauti ei ole iskenyt kunnolla päälle. Toivottavasti ei iskekään, kun mies ei voi olla töistä pois.

Onneksi viikonlopun messu on täällä Kuopiossa, niin saadaan edes aamuisin ja iltaisin hetki viettää aikaa isukin kanssa!

Julius sai eilen sen jatkettavan sängyn ja on niiiiiin polleaa poikaa uudesta sängystään :heart:

Nytpä jatkan taas kotihommilla, Julius on päikkäreillä.

T. Gerbsukka ja PikkuWerneri rv 21+1 :heart:
Vieläkin pieni nukkuu..Mä en tiedä mitä tekisin.Lucas hääräilee kopan vierellä,ei oikeastaan muuten välitä.Käy kuitenkin kokoajan katsomassa jennyä.Taidan alka laittamaan ruokaa.Kirjoittelen kun joskus koneelle ehdin,nyt varmaan riittää meillä huisketta:)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 12:08 Peppi85 kirjoitti:
Korvat tarkasti, kun parit kerrat sitä pyydeltiin, kunnossa olivat, käytävillä kuulemma eritettä. Rupes sitten paasaamaan siitä, kuinka me Suomalaiset emme suojaa lasten korvia kunnolla vaan joka päivä päästämme niihin vettä, kun käymme/käytämme suihkussa/kylvyssä :eek: Näin vettä menee korviin jatkuvasti ja korvatulehduskierre alkaa tai jotain sinne päin... Siitä kertoi oikeasti puolet siitä ajasta, kun sisällä oltiin, eli 15min. Mä en ymmärtänyt edes puoliakaan ja piti pari kertaa kysyä, että näkyikö niissä korvissa siis mitään :/ Että tästä lähtien pitää aina suihkuun/kylpyyn mentäessä laittaa jotkut tupot korviin...

Heti huutia sille omalääkärille! Vajaa kk sitten käytiin korvapuolen erikoislääkärillä, joka sano kyllä ihan toisin päin. Vaikka meidänkin pienellä on putket, niin sano, ettei tartte niitä silikonitulppia käyttää suihkussa, koska sinne korvan perille menee huonosti vesi, sukeltamiset yms. pään upotukset on sitten eri asia.

Meillä on muuten virolainen omalääkäri, eikä senkään puheesta oikein selvää saa, reseptissä lukee antibiotikki ;) Ei ymmärtänyt lähete-sanaa, eikä oikein paljon muutakaan, kovin ystävällinen kylläkin. Mentiin sitten erikoislääkärille, joka määräs sellaset korvatipat, joihin ei oo törmätty aikasemmin. Siihen loppu korvatulehdukset (* koputtaa kuitenkin varovasti ja varmuudeksi puuta*).

Paranemista Jontulle ja muillekin pienille :hug:

terkut Ametistilta, joka käyttää lomansa tentin lukuun :whistle: :ashamed:
 
Jos nyt taas yrittäisi vähän kuulumisia kirjoitella... Väsymys on kyllä jo aika hyvin hellittänyt, mut en ole vaan saanut aikaiseksi mitään kirjoittaa, vaikka joka päivä täällä käyn lukemassakin.

Neuvolassa siis olin eilen ja kaikki oli oikein hyvin! Hemoglobiini esim. taisi olla 142 eli todella hyvä, ei tarvitse mitään lisärautaa alkaa syömään! Sydänäänet ei vielä kuuluneet, mutta laite kyllä näytti aina välillä sikiön sykelukemat, noin 150. Neuvolantäti sanoi että mulla taitaa olla kohtu taaksepäin kallellaan, kun ei vielä syke kuulunut, Joonaksestakin kuului ekan kerran vasta viikolla 13. Tänään mun piti vielä käydä labrassa verinäytteet antamassa, kun täti ei eilen niitä onnistunut saamaan, kun mulla on verisuonet niin syvällä. Miehen sisko oli eilen ja tänäänkin Joonasta hoitamassa sillä aikaa kun mä olin poissa, kun mies oli töissä. Joonas oli tänään pudonnut sohvalta alas, nenässä ja otsassa pieni pipi:( Ultra-ajankin jo sain, se on parin viikon päästä maanantaina!

Peppi: No olipa teillä lääkärireissu :attn: :hug:

Minni: Todella ihanaa, että saitte pikkuprinsessanne kotiin, onniittelut! :heart: :flower:

Pikaista paranemista edelleen kaikille kipeille! :hug:

Jellona: Onnittelut vakituisesta työpaikasta! :flower:

Neve: Onnea työnhakuun! :)

Kaiza: Ihanaa oli lukea teidän kuulumisianne!!! :) :heart:

Petra, Minni ja muut: Älkää tosiaan kokonaan palstailua lopettako, vaan käykää aina välillä kuulumisianne kertomassa, jos vaan jaksatte ja ehditte!

Joonas muuten otti eilen ensimmäiset askeleensa ilman tukea! :D Pari askelta vaan, mutta siitä se pikkuhiljaa lähtee! :heart:

Mies on parhaillaan vanhempiensa perinnönjaossa, aika jännää! =)

Ametisti: Kiva kun kävit moikkaamassa! :)

Eipä nyt millään muista muuta, heippa siis kaikille!

- Niiskuneiti82 ja Helmi 10+4 -

Hyvät ja huonot puolet vielä: Huonot voisi olla ujous ja laiskuus ja hyvät luotettavuus ja aika hyvät kokkaustaidot :D <br><br>
 
Heipat täältäkin!

Täällä ollaan pikkuhiljaa paranemaan päin. Pojilla molemmilla on vielä kamala yskä ja nuha, kuumetta ei ole ollut kenelläkään enää tänään. Itselläni myös nousi tuo kuume sunnuntaina ja maanantai oli ihan kamala päivä noiden pikkuisten kanssa kun tuntui, että joka paikkaan särki. Nyt siis paremmin. Kaikille kipeille pikaista paranemista. Kovasti kyllä tuntuu tätä porukkaa taudit vaivaavan, josko ne nyt kohta loppuisivat :hug:

Minnille onnittelut pikku-Jennyn kotiin saamisesta! :heart: Ihanaa lukea kuulumisia aina välillä, monesti olette mielessä olleet. Älähän nyt meitä ihan kokonaan hylkää, kirjoittelet sitten kun jaksat ja ehdit!

Kylläpä Peppi teillä on ollut tosi huono tuuri noiden lääkäreiden kanssa, ei voi muuta sanoa.

Tigrulle terkkuja. Meidän Eetu puhuu usein puhelimessa Tervakosken Aten kanssa ja kun Atella on kiire, Sarin kanssa :D

Mitäs viel... lyö tyhjää ja pahasti...

Me lähdetään viikonloppuna ilmeisesti Saloon mun isää moikkaamaan, käydään myös luultavasti Ideaparkissa matkalla. Isäntä pitää perjantain vapaata ja silloin päästään hyvin matkaan. Sitten kun työt alkaa, niin eipähän varmaan kamalasti enää reissailla.

Nyt mentävä, perhe vaatii ruokaa! :wave:
 
No onpa täällä taas hiljaista.

Mies lähti Jontun kanssa asioille, olen saanut levätä ja tuli tuo lepääminen taas kyllä tarpeeseen! Niin huonosti meni viime yö, vähillä unilla. Saako muuten Nasolinia käyttää raskaanaollessa? Pitäis varmaan laittaa, jos vaikka helpottais...

Joonatan muuten nukkui tänään 3,5h päiväunia!! Olin ihan ihmeissäni. Ite en kuitenkaan osannut asettua kunnolla lepäämään, kun AINA käy niin, että ku mä olen saanut itseni pitkäkseni, peiton päälle niin johan toinen herää :/ Ja se suututtaa sit :whistle:

Minni: Tuuhan kertomaan, kuinka teidän arki pikkuisen, tai kahden pikkuisen kanssa, alkaa kulkemaan! Olis tosi kiva kuulla.

Ametisti: Joo, mä en sitä paasausta noista korvista ymmärtänyt ollenkaan, meillä kun ei ole koskaan (koputan puuta!!!) edes tulehduksia ollut, eikä ollut nytkään :/ Kiitos paranemistoivotuksista :hug:

Niiskuneiti: Kiva, että neuvolassa oli kaikki hyvin :)

Metku: Kiva, että teilläkin ollaan jo parempaan päin menossa!

Nyt tulikin mies ja Jonttu kotiin =) Eipä taida poika ihan heti olla väsynyt, kun nukkui niin hyvät päikkärit. Mut meenpä tästä pojua halimaan :heart: :D
 

Ihan pikaiseen...

Peppi, mulle lääkäri sanoi, ettei nenäsuihkeita saa käyttää raskaana ollessa ja niinpä niissä tuoteselosteissakin taitaa lukea, että ei ole suotavaa. Minä olen flunssissa kärvistellyt nenä tukossa. Yhden lisätyynyn olen aina yöksi ottanut, se on pikkasen helpottanut oloa.

Täällä on tauti iskemässä ainakin minuun... tuntuu siltä. Jullekin tosin on syönyt monta päivää tosi kehnosti ja on ollut väsähtänyt. Voi viude, jos jos tauti tulee minulle rajuna... mitenhän sitten täällä pärjään :/ Kukaan ei varmasti tule tänne mua auttelemaan, kun eivät itse halua sairastua, mikä on kyllä ymmärrettävää! Ja mieskään ei voi työmatkalta kotiin tulla ja vkl on ne messut.. Huoks!

Juups. Laitan Kadotetut tallennukseen ja lähden nukkumaan!

Hyvät yöt!
 
Täällä lomaleski taas :wave:

METKU ihana teidän Eetu kun meille soittelee! ja muistaa meidät vielä?!

HANNAMARI tein tänään töissä niitä suklaapusuja :p oli oppilaatkin innoissaan! yhden maistoin ja hyviä oli mutta makeita.
Maustettiin niitä mansikkatomusokerilla ja wiener nougatilla, toimii!

PEPPI kylläpä teillä oli lääkäri reissu, onneksi ymmärsi jotain reseptiä antaa.
kummallista tuollainen saarna.

MINNI ihanaa että JENNY on päässy kotiin :heart:

Mie oon nauttinu yksin olosta, eilen söin hyvää ruokaa ja kattelin telkkaria, kävin keramiikka tunnilla ja olin vain.
Tänään kävin parilla kirpparilla, kaverin luona ja saunoin. Inostuin sit samalla pesemään saunan :whistle:
Huomenna pitäis vahata lattia, mut saas nähdä mitä tuo masu sanoo, kun iltaisin on ruvennu tulemaan harjoitus suppareita.
Samoin tissit on alkanu tihkuttaa, yökkäri pitää vaihtaa päivittäin.

NIISKUNEITI ihanaa että sulla ja masuasukilla on kaikki hyvin, on varmasti ihanaa päästä kattoo pikkuista!

mut meen ottaa pikkuisen iltapalaa ja sit ajoissa nukkumaan, ihanaa kun saa muutaman yön nukkuu rauhassa. ainoastaan vessahätä herättää kerran yössä

Kaikille ihanille kinkuille iso

:hug:

ja hyvää yötä :wave:
 
Läntinen sairastupa ilmoittautuu.

Samilta on loppunut yskä mutta nyt on nenä tukossa ja väliilä se sitten vuotaa räkää kunnolla :snotty: Joten meillä laitetaan silputtua sipulia sukkaan. Ja se TODELLA auttaa nenän tukkoisuuteen.

Tyttö voi jo hyvin. Saa kyl mennä torstaina kerhoon...Ei me olla kökitty kuin puolitoista viikkoa sisällä. Sunnuntaina tehtiin kyllä pikapyrähdys ulos.

Mä oon ollut itse puolikipee. Vähn lämpöä ja räkäisyyttä. Mutta se ei ole tullut kunnolla päälle.

Kristiina kuinka teillä voidaan? Kunhan Sauli on tervehtynyt nin sun täytyy taas opettaa Sauli syömään. Mulla on ollut semmoinen tyyli, että kun ollaan kipeitä, syödään sitä mikä maistuu (vaikka sitten makkaraa ja mehua) ja sitten terveenä taas palataan ruotuun.

Minni aivan ihanaa että ootte saanut työn kotiin. :'( :heart: :flower:

Peppi kurja juttu toi lääkäri homma. Tossa on yksi syy miksi mä en lasten kanssa arvauskeskukseen mene kun he ovat kipeitä.

Toivottavasti teillä muilla voidaan jo paremmin...
:wave:
 
Meillä poika nukkumassa ja kait se ois itekki kohta vääntäydyttävä että jaksaa yöllä valvoa... saattaa olla melkoinen yö luvassa. Parhaillaan ressukalla kuumetta 39,9...
Enpä muista millon ois viimeks vaan sylissä ja sohvalla halunnu/malttanu köllötellä. Meillä on päivä aika lailla hiljais elolla menty.. katottu telkkua ja hoivattu pojua.

Jellona: Hienoa että Miika nukku vimeyön hyvin =) Toivottavasti jatkuis.

Minni: Mukavaa kun Jenny vihdoin kotona oma perheen keskellä.

Peppi: No olipas lääkäri reissu :eek:

Metku: Hyvä että teillä aletaan pikku hiljaa olla paranemaan päin!

Gerbera: Toivottavasti ei tauti iske kynsiään sinuun! Tai jos iskee niin hyvin hyvin lievänä. jaksuja!

Niiskuneiti: Hyvä kun alkaa väsymys pikku hiljaa helpottamaan =)
Joonakselle onnittelut askelista!

Ite oon tuossa miettiny että mitä pitää tehä jos ite on oikeesti niin kipee ettei pysty lasta hoitamaan.. Oliko siinä joku semmonen pykälä että mies voi siinä tilanteessa olla kotona jos mulla "sairaslomaa".. tullu vaan pähkäiltyä kun tätä tautia liikkeellä..

vuosi sitten kun olin oksennustaudissa niin piti soittaa miehelle että tuu pesemään pojalta sonta kun ei itellä jalat kantanu.. se oli kauheeta..

kauniita unia tähtösten perheisiin!!
 
Me ollaan koko perhe vain istuttu ilta sohvalla ja ihmetelty...Kuvia on otettu ainakin sata "äiti pesee Jennyn peppua","jenny olohuoneessa,jenny omassa huoneessa,jenny ja lucas" ja sitä rataa :heart: :heart:

50cm vaatteet on neidille niin isoja,mutta hihoja ja lahkeita käännellään :D Lucas sanoo "sikso" tai "titsto" tai jotenkin jännästi en osaa edes kirjoittaa,mutta sanoo siis suomeksi,ei ruotsiksi.

Haleja kaikille,en nyt lopeta tätä kirjoittelua vielä kokonaan,jos teille kerran sopii,että käyn kun ehdin :)

Minni
 
Huomenta!

Pikaisesti tulin kurkkaamaan ennen töihin menoa.

Minni kiva kun olette päässeet vihdoin kotiin :flower:

Koivunkäpy onneks saitte ton lääkekorvauksen, tai mun mielestä se kyllä kuuluukin saada jos sään.lääkitys.Saitteko vuodeks vai puoleks vuodeks eteenpäin? Sitten se rumba alkaa taas ton Kelan kanssa. Meillä nyt eka uusimiskerta ja vastausta odottelen jännityksellä että mitenköhän ne nyt noi asiat tälläkertaa tulkitsee.

Siru pitkään on pitänyt jo toivottaa hyvää matkaa teille.Mäkin haluaisin joskus matkustaa Floridaan tai Amerikkaan ylipäätänsä.

Niiskuneiti hyvä jos väsymys alkaa helpottamaan =) Mulla kanssa oli kohtu taaksepäin kallellaan ja sydänäänet kuuluivat aika myöhään.Verisuonetkin on mulla syvällä ja aina jouduin labrassa käymään kun terkkari ei verta saanut.Onnea Joonaksen ensi askeleista

Peppi olipa teillä lääkärireissu.Samantapaisia käyntejä on ollut meilläkin.Meillä on nuori juuri valmistunut lääkäri.Se ei uskalla päättää mitään ite ym. Ens viikolla olis taas korvakontrolli. Työt alkais kesäkuussa (jos pääsen) Ainoa huono puoli olis että lomat menis ,mutta voihan sitä kai anoa vaikka muutaman päivän palkatonta.

Mies on vielä tämänkin viikon talvilomalla, niin ei tarvi tyttöjä viedä hoitoon. Meillä kanssa noi hampaat ovat häirinneet yöunia.Olenkin antanut iltaisin nyt särkylääkettä, niin Vera nukkuu koko yön. Rinnatkin alkavat pikku hiljaa tervehtymään.Olen nyt joka ilta suihkussa lypsänyt pikkuisen maitoa pois.Ai että kun olivatkin tosi kipeet ja pieni hipaisukin sattui.En tiedä vaikka olis ollut joku tulehdus tms.

Jaahas, kello käy joten pitääkin tästä sitten raahautua töihin

:( Mukavaa päivää kaikille :wave: <br><br>
 
ihana ukko, ilmotti et tais mennä sormet.. jaa nii minne ja miten pahasti??? \|O ja ei ei voi mennä sairaalaan ku menee työpaikalääkärille :headwall:

Toimiiko muilla mese? mä oon laittanuu aamun aikana monelle viestiä, olevinaa ovat onlinessä mut herjaa kuitenki et viestiä ei toimitettu :/ vai onko kaikki bannannu mut??? :eek:

Yö meni kuunnelles ukon rykimistä, kahen aikaa meinasin jo suositella sille sohvalle muuttoo mut älys se sit lopettaa rykimisen, ei siin mitää et mä herään siihe van ku poikaki herää..

Nevelle ja muille rattoisaa työpäivää!
 
Keskiviikkoa :)

Siis mä en ala, en en en... Veera nukkui pitkästä aikaa todella hyvin, yski kyllä mutta ei itkenyt lainkaan. Ja nukuinko mä hyvin?! No en tietenkään, valvoin yhteen asti ja sitten nukuin pienissä pätkissä kuuteen asti :headwall: Hemmetti, miks en osaa enää nukahtaa -tyhmää :(

Veeran yskä on entisellään mutta tyttö tosiaan nukkui yllättävän hyvin. Aamulla herättiin jo puoli 7 mikä onkin hyvä juttu kun tänään tarttis saada tytöt päiväunille jo puolen päivän jälkeen, lähdetään meinaa Itikseen päikkäreiden jälkeen niin ei mene sitten niin myöhäiseksi päivällisen laitto. Kymmeneltä lähden taas Saaran kanssa puheterapeutin arvioon, pitäkäähän peukut pystyssä että tyttö pääsee puheterapiaan :)

Peppi: no olipas taas lääkärireissu -ei voi olla totta :headwall: Mä muuten käytin raskausaikana Nasolinia, mulla ei keittosuola auttanut lainkaan. Saaralle en ole edes tarjonnut yskänlääkettä, tiedän ettei se sitä ota, onneksi sillä ei ole enää paha yskä. Veeralle olen saanut kolme kertaa koko 5ml annettua. Se on ollut aika hassun näköinen saadessaan lääkettä: ensin tulee kylmät väristykset, sitten kamala irvistys ja sitten suu taas auki että saa lisää :eek: :whistle: Lääkettä pitäis antaa 3 kertaa päivässä joten eipä toi pieni määrä ole tainnut auttaa mitä Veera on nyt ottanut... Mites Jonttu jakselee?

Ametisti: kiva kuulla teidän kuulumisia :hug:

Joonakselle ONNEA ensiaskelista :flower: :heart:

Minni: on niin ihanaa lukea teidän kotonaolemisesta :heart:

Koivunkäpy: hui, mitäs sun miehelle kävi? :eek:

Mitäs kuuluu Jonnalle ja Unettomalle? :wave:

Ja eiku kahville, se on moro :wave:
Tansku & tyttelit
 
Tansku: kun en tiedä mitä se nyt on säheltäny \|O Edellisessä työpaikassa se veisteli sirkkelillä sormenkahtia, ei onneks lähteny palasia, nyt veikkas et ovat poikkarikkikatki, ei toki voi selittää asiaa ennen ku tulee kotio \|O :whistle:
 
Huomenta!

Viime yö meni aika samaan tapaan kuin edellinenkin, no, nyt kyllä nukuin pikkasen paremmin... Joonatan heräili usein ja mun piti rampata vessassa :kieh: Neljältä aamulla alkoi sit huoltomiehet kolaamaan tota pihaa meidän ikkunan alla ja enhän mä siinä metelissä pystynyt nukkumaan :headwall: Herättiin sit 06.15 :D Tarkkoja aikoja edelleen, mä nukun kännykkä vieressä, oikeesti :ashamed:

Eiliseen viestiin piti jo laittaa onnittelut Joonakselle askelista!! :flower:

Gerbera: Toivottavasti tauti ei suhun iskis ainakaan pahempana :/ :hug:

Niiskuneiti: Kiitos vinkistä!

Tigru: Juu, noitakin reseptejä piti pyytää :whistle: Siis ei olis muuten niitä kirjoittanut, ellei mies olis kysynyt, että pitäiskö jotain silmätippoja saada... Ja sit lopuks kysyi vielä et mites ton yskän kanssa, olisko hyvä antaa jotain yskänlääkettä niin sit vasta kirjoitti senkin :eek:

Smirgelaine: Toivottavasti sinä ja Sami paranisitte myös pian täysin.

Danjuska: Meillä ainakin neuvolassa sanottiin, että mies voi hakea sairaslomaa, jos äiti on niin huonossa kunnossa, ettei jaksa (väsynyt tai kipeä)... Tai mulle sanottiin, että kyllä ne lääkärit ymmärtää, kun mä olen raskaana jne. Mut en sit tiiä, että päteekö se vaan raskaanaoleville, tuskinpa...? En tiiä..

Minni: Olispa ihana nähdä niitä kuvia... :heart:

Neve: Kiva, että rinnat alkavat olemaan kunnossa :D

Koivunkäpy: Mitä tosiaan kävi miehes sormille? :eek: Mulla ainakin mese toimii... Tai pitäis toimia.

Tansku: Jaksu :hug:

Yskänlääkkeen annosta tuli mieleen... Eilen illalla annettiin Joonatanille yskänlääkettä ja poika sen nielas, meni pari sekuntia ja tuli oksennus :( Siis kunnon oksennus, ei pelkät ne lääkkeet. Sama oli silloin, kun annettiin nestemäistä särkylääkettä, se tuli joka kerta kera oksennuksen ulos, samoin, kun on Nasolinia laittanut niin toinen oksentaa :/ Mistähän johtuis? Vaikea mitään nestemäistä lääkettä suun kautta antaa... Onko muilla olut tällaista?

Nyt mentävä :wave:
 
Peppi, en saanu sullekkaa laitettuu viestiä \|O herjaa vaan ettei viestiä saatu perille.. Ukko on vissii lääkärissä just nyt ku ei vastaa puhelimeen.. Ja meijän mese nyt sit pönksähti kokonaa, ei laske kirjautumaan sisään..
 
Huomenta! :wave:

Tansku ja Peppi: :hug:

Joonas kiittää onnitteluista! :hug:

Koivunkäpy: Hui, toivottavasti ei olisi käynyt pahasti miehellesi! :eek:

Minni: Ihanaa kun et vielä lopettanut palstailua, vaan käyt aina välillä kertomassa kuulumisianne! :heart:

Miehen vanhempien perinnönjako meni muuten eilen oikein hyvin, saadaan (tai mies saa) ainakin puolet maksettua meidän asuntolainasta, mahdollisesti jopa kokonaan :D

Gerbera: Mikäs on olo? :whistle: Jaksamista! :hug:

Eipä tänne nyt muuta...taitaa tännekin olla joku flunssa tulossa, Joonas vähän rohisee ja mulla kurkku kipeä :(

Mukavaa päivää kaikille!
 
Niiskuneidille onnea perinnöstä, muistakaa ne verot, ne verot! :hug:

Hiivatin mese, hetken peppi oli ainut johon sai yhteyttä, sit seki yhteys pönksähti, ja yllättäen opis asioita mitkä ois näppärämpi hoitaa mesessä ku puhelimessa..
 

Yhteistyössä