Joulutähdet 05 huhtikuun kasaan

Uneton, mulla oli maanantaina ultra, siitä ei vaan oikein ole kerrottavaa kun ei ole varmaa onko siellä edes elämää, tosin itse luotan siihe että sielä tulee olemaan elämää. jos ei ole niin sitten kaavintaan ja piuhat poikki. Tytölle paranemista!
Jollai kait se on tuo kesä elettävä, saattaa uuko olla yhteensä 8vk siinä lomautettuna :| no sen näkee sitten.
Tänään mittasin vyötärön ja se on kasvanu jo 7cm!! :eek: taitaa tulla iiiiso maha vielä ennen joulukuuta..
 
Mullon liikaa aikaa... mikään ei koskaan ole hyvä :D Tässä odotellessani pyykkikoneen valmistumista, ajattelin taas pitää meitä korkealla. Tosin mitään uutta kerrottavaa eilisen jälkeen ei ole...

Kysyn nyt teiltäkin, josko olisi tietoa. Kun on työttömänä ja haluaa tehdä osa-aikatyötä toiminimellä niin miten vaikuttaa korvauksiin? Olis mahdollisesti yksi työpaikka tiedossa, mutta tarviin y-tunnuksen ja en tiedä mitä mun työttömyyskorvauksille sitten tapahtuu. Tuo työ on sellainen projekti luontoinen, eli ei elätä mua pelkästään... Toki jos työn saan, niin selvitän asian liitosta, mutta ajattelin josko jollakulla olisi aiheesta tietoa.

Pojat meni tänään hoitopaikkaan, eli olen ihan yksin kotona. Ollaan pidetty nuo kokopäiväiset paikat, vaikka en työssä olekaan, tosin pojat ei sielä kokoaikaisesti ole. Täytyy kuitenkin olla luottavainen uuden työn löytymisen suhteen ja siksi en halua noista paikoista luopua. Nyt kesällä onkin hyvä, vaikka en töitä heti saisikaan, kun saa hyvityksen kaikilta viikoilta, jolloin lapset ei hoidossa ole ja paikka silti säilyy.

Eilen kävin kirpparilla haalimassa taas lasten vaatteita, sattui hyvä onni kun löysin myös vanhemmalle lapselle sopivia ja hyväkuntoisia vaatteita. Harvoin löytyy pojalle enää kokoa 116 tai jos löytyy niin kamalan kuluneita vaatteita ovat. Atelle kun ei tarvi juurikaan mitään hankkia kun Eetulta on jäänyt niin paljon. Tosin nyt huomaan kyllä että Eetu kuluttaa vaatteita ihan kamalasti puhki, ei enää toppahaalarista jää Atelle mitään jäljelle, polvet ja peppu on ihan kuluneita.

Turhat löpinät tänään, ehkäpä palaan kun on jotain asiaakin... :wave:
 
Öitä!

oon taas yövuorossa, joten ennätän kirjoitteleen.

Minäkin kyllä yritän pitää ketjun pystyssä, mutta nykyään jätän kirjoitleun vaan näihin yövuoroihin. kotona en enää viitti itse koneella istua. mies istuu ihan tarpeeksi jo. ärsyttävyyteen asti siis pelailee illat pitkät. :attn: :headwall: välillä meinaa hermo mennä totaalisesti...

Kaksi tai kolme yötä on nyt en ole viel ihan varma kun lupauduin vapaaehtoiseksi tekee yhden lisäyön jos eivät toista saa. joten luultavasti lankee mulla. saan sit ensi viikolla tiistain melkein vapaaksi. tuun vaan käymään koulutuksessa, johon ite haluun. Lasten hoitopäivät on hieman tiukilla niin äitini tai isäni täytyy hoitaa poikii useena päivänä ensi viikolla ja sit viel ensi kuussa. sit jo helpottaakin tuntuvasti. :)

Mikkis on nyt ollut ilman vaippaa päivisin kotona ei ole edes päikkäreillä vaippaa, mut hoidossa pitäävät. pieniä vahinkoja on nyt sattunut, mut suhteellisen hyvin on selvitty. kakka ei edelleenkään suostu tulee muuhun kuin vaippaan, joten sitä aina illalla odotellaan siihen ekaan yövaippaan. potalle ei jostain syystä suostu. hyvä edes kun pissat onnsituu jo omatoimisesti. :D

Molemmilla pojilla on ihan mieletön uhma. Mikkiksen kohdalla ei juuri vaikuta meidän hermoihin, kun poika on ollut tuollainen melkein aina. mut Aksu on kuitenkin ollut useimmiten melko järkevä eikä ole tehnyt kaikkia hölmöilyjä, nyt tekee sit niitä oikein urakalla. hermo on ollut tiukalla moneen otteeseen tällä viikolla. eilenkin tuntu ettei ollu mitään hyvää sanottavaa.
Mies teki eilen ja toissapäivänä ylitöitä, joten olin poikien kanssa iltoja jonkin aikaa itekseen. kumpikaan totellut mitään ja inttää vastaan.. yms...aargghh, sit ketutti itteeni kun on nää yöt niihin lähteminen on aina hiukka vaikeeta, kun vielä tiesi että pojat joutuu herää hirmu aikaisin tänä aamuna. vanhempani ovat reissussa, joten eivät pääse auttelee aamulla. mies vie siis pojat hoitoon jne. onneksi ensi viikolla ei ole yhtään aikaista aamua, joten ehkä loppuviikosta jo saadaan nukkuun pitkään. mullakin vapun aikoihin vapaata. ihanaa!!! :D anteeksi pientä valitusvirttä, mut tehän kuuntelette/luette mitä vaan. tiedän sen ystävät ihanaiset :heart:

Oonkohan mie kertonut että me saatiin maalattuu viime viikonloppuna kaikki mitä pitikin. nyt on kyllä ihanan näköistä. enää tarvittais joku kivan näköinen peili. voisko joku viisas kertoo onko ikeassa kivoja peilejä siis kehykset tarttis olla näyttävät???
niin ja tietty tuulikaapissa ei ole vielä mitään, eli lattia tehdään varmaan ensi viikolla kuhan isäni kotiutuu ja sit pitäis ettii sinne ne muut jutut. :)

peppi, jaksuja pyykkivuoren kanssa. tiedän mitä on kun täytyy pestä pienessä koneessa. nykyään nautin kun on 8kg varusteltu pesukone. ostettiin vähän aikaa sitten. edellinen olikin jo hiukan vanha.
onko teillä muuten ohjelmaa äitienpäivä viikonlopun perjantaille? näin alustavasti kyselen, kun ehkä saatetaan tulla sinne päin käväsee. se on nyt tosiaan ehkä, mut kuitenkin. :)

metku, todella surullista kun sinut irtisanottiin. :hug: toivotaan että saat uusia töitä piakkoin. vautsi miten hienosti teidän pojat jaksaa raksalla pyörii. meillä ei ikinä onnistuis. ihanaa että raksa homma sujuu siis hyvin. jaksuja. ja mukava kun ehdit nyt kirjoittelee tänne enemmän. :hug:

käpyselle, peukut pystyssä että elämää olisi. :hug: surullisia nuo lomautushommat. jaksamisia kovasti. :hug:

unettoman pesueelle, paranemisia kovasti. :hug:

Kävin eilen päivällä mummini luona. asuu itekseen nykyään ja sairastaa alzheimeria, eli muisti hiukka huono. siellä on käytävä ainakin pari kertaa päivässä jne. mun vanhemmat kun on lomalla niin jutut on jaettu muille. minä nyt eilen pystyin käymään poikien kanssa. vaikka sekin reissu tuntu menevän ihan reisille. voittehan arvata miten käy kun vie lapset vanhan ihmisen asuntoon missä on paljon ei niin lapsille tarkoitettua tavaraa, siis koriste-esineet yms. aarrghh. vaikka otettin autoja mukaan joilla leikkisivät niin ei tod onnistunut, vaan jopa molemmat teki ihan vääriä juttuja. että mua otti päähän. sain nyt onneksi jaettua lääkkeet, joka pitikin tehdä. mut silti mulle jäi jotenkin hutasun maku, kun ei oikein mitään ehtinyt kunnolla. |O Miikka oli kuitenkin herännyt jo pikkasen 6 jälkeen, joten oli aikas väsynyt. otti sit kivat kilarit kun kotiin päästiin. no siitäkin selviittiin. mut ei tee mieli poikia enää mukaan ottaa kun seuraavaan kerran lähtee jonnekin tollaseen paikkaan. :/

No nyt oon saanu purettuu muutaman päivän patoutumat jatkanensi yönä..kiitos jos jaksoitte lukee. :hug:

mukavaa perjantaita kaikille ja viikonlopun alkuja. on luvannut tosi ihanaa säätä. B)
 
Jonttulin jutuista tulee meidän Anna mieleen.. ehdottomasti parahaita vetoja on toissa kesältä kaupan pihassa: Hei setä, sun auto on rikki.. Setä kääntyy liki panikaalisena kysymään että mitennii, Anna kertoi sitten että siitä puuttuu katto :LOL: oli siis eka kerta kun näki avoauton, setä suuttu ja äitiä nauratti/hävetti, olihan kyseessä kuitenkin harvinaisuus, triuph heraldin avomalli :whistle: kelpais mullekki.

Jellona, kuulostipas tutulta tuo poikien meno, meillä on välillä IHAN samanlaista |O

Metku, toivottavasti saat töitä, edes pätkissä!

Uneton, en tiedä koska saan lisää uutisia, neuvolakin siirtyi ens torstaihin, soitti täti eilen että joutuu ite sairaslomalle niskojen takia ja sijainen kyllä ois mutta ois yks lkamalan kiireellinen kotikäynti tällepäivää ja ainut aika millo sinne ehtis ois se millo mulla on aika, toki mun aikaa voidaan siirtää, yleensä noissa kotikäynneissä kuitenkin kyse on vauvasta, ja mulla on tylsä eka neuvolakäynti ku täytellään vaan niitä lippusia. Kiitteli sitten monesti kun joustin niin hyvin :eek: :LOL: no ehkä nyt tärkeeempää käydä se vauva kattomassa jos sillä on joku hätä ku mun matala verenpaine kirjottaa ylös ja käskee käymään labrassa..
 
Ihanaa aurinkoista ja lämmintä päivää!

Ulkona on uskomattoman hieno ilma, hetken aikaa ollaan tässä sisällä ja sitten mennään taas ulos pyöräilemään. Eetu potkulautailee ja pyöräilee kovasti, Attekin pyöräilee apupyörineen huimaa vauhtia, onneks osaa jo jarruttaakin. Tänään pojat oli hoidossa ja olivat käyneet katsomassa yhtä näytelmää kirjastolla. Kovasti olivat tykänneet, olivat sunnuntaina teatterissakin viihtyneet vallan mainiosti. Mummo ja "varamummo" käyttivät pojat katsomassa Viiru ja Pesonen näytelmää.

Olen tänään yrittänyt siivoilla pölyjä pois, mokoma aurinko kun paitaa sisään... kaikki lika näkyy. Mutta siksi onkin hyvä olla ulkona niin ei tarvi nähdä :) Tänään en poikien kanssa raksalle menekään, appiukko on sinne menossa. Mä en oikeesti jaksa olla siellä silloin kun se on paikalla. Ei mitenkään muuten, mutta kun on jo niin vanha ja itsepäinen... Välillä menee miehellä ja sillä sellaiseksi väittelyksi ihan pienistäkin asioista, ettei jaksa kuunnella.

Kiva Jellona kun käyt öisin pitkiä tarinoita kirjoittamassa. Oikein mukava on juttujasi lueskella, muistanko oikein että meidän pojat oli suunnilleen saman ikäisiä? (Eetu on nyt 5 vee).

Jonttulin Joni kuulostaa siltä, että nämä "lasten suusta" jutut tulee mieleen :D Muiden mielestä varmasti hauska lukea, mutta varmasti joskus itselle hankalia tilanteita.

Nyt keitän kupin kahvia ja sitten pihalle :wave:
 
No Terve!

täällä taas.. :attn: tuli mieleen vaan että onkohan siru näinä öinä töissä vai ootkohan vapaalla tai päivävuoroissa, en muista enkä jaksa viimeksi kirjoiteltuja juttuja kaivella nyt just..mut kirjoittele joskus. tiedän et kuitenkaan sun töissäs yöllä pääse juuri koneelle.

minä sitten olin onnistunut mokaamaan poikien hoitoajoissa niin että eilis aamuna ei ollut ketään vastassa Miikkaa kun mies häntä vei. tajusin 6 aikaan täällä töissä että oon ihan varmasti unohtanut vaihtaa sen ajan 8, puol 7. niinhän se oli. onneksi hoitajalla oli känny auki eikä nyt hirveesti ollu vihainen tai siis ei ollenkaan, tuli tietty hälle hiukka nopee lähtö kun mies soitti. onneksi miehellä ei sinänsä ole kiire töihin niin oottivat. että mua otti taas kerran itteni aivoon. ja päätin että teen asiat jotka pitää niin heti eikä 15.päivä. :/ yleensähän mun isä on tullut mun yövuoro aamuina, kun mies lähtee töihin. eli sit vien pojat hoitoon kun menen kotiin. nyt siis ne mun vanhemmat on reissussa ja näin se sit meni..aarrggh!!!

tää päivä meni mukavasti nukkuessa. :D oli ihmeen pirtee olo iltapäivällä kun puol 3 heräsin. hain pojat hoidosta ja oltiin pihalla 2,5h. käytiin pyöräilee, siis minä hölkkäsin perässä. tosi viisasta tällein yövuorojen välipäivinä, mut kivaa kuitenkin. :whistle: pojatkaan ei ihan niin paljon tapelleet.
pelattiin illalla monopolya siis ihan oikeeta, vanha versio kylläkin, mut ei siis mitään lasten juttuu. Aleksi on kait kyllästynyt siihen lasten versioon kun on aikas helppo sille jo. ja voittaakin mut aina. :)

metku, juu kyllä meillä taitaa olla aikas samanikäiset pojat. Aksu täyttää kesällä 6v ja menee siis eskariin syksyllä. :) millon teillä on muuten suunnitteilla että pääsisitte muuttaa uuteen taloon? kuhan ootte asettunu niin voitais tulla käymään, olis kyllä kiva nähän, kun kuitenkin aika lähekkäin me asutaan. tai jos sulla on joskus nyt tylsää tässä keväällä vaikka viikollakin niin katotaan et mulla vapaata ja pakkaat pojat autoon, tuutte meille. =)

jonttuli, kiva kun kävit kirjoittelee mulle yölukemista. :) meidän Miikka on aika sosiaalinen tapaus kyllä. löytää tarvittaessa ainakin leikkikavereita jos tarvii. sanavarastoa on moni kehunut laajaksi. usein on kaikennäköistä höpöttämässä ja menossa haluaisi olla mukana vaikka missä.

peppi, kyseli jo aiemmin plussauksista...enpä viime yönä muistanut mitään niistä kirjoitella. ehdinpä nyt kun ei peppikään ole käynyt täällä eilen ollenkaan. ;) Aleksista plussasin marraskuussa Hilman päivänä. iltapäivällä tein testin ennenkuin mies tuli kotiin. ja siinä kävi viel niin että se testi oli muistaakseni yöpöydän laatikossa tms illan, kun meille tuli heti silloin myös meidän kaveriperhe kylään. en muista tarkalleen oliko meillä silloin jotain puhetta vauvoista sillein..mut sit kun kaverit oli häipynyt niin näytin sen testin miehelle. taidettiin kertoo sit viikonloppuna mun porukoille. ja siskollekin varmasti melko pian. Aleksin raskausajan pahoinvointi oli aikamoista. muistan edelleen elävästi kun mies oli tehnyt ihanaa stroganoffia ja minä tulin hiukka nälkäisenä iltavuorosta kotia..söin innolla ja kun kaikki oli masussa mukamas hyvin niin menin ja vedin laatat pönttöön. siinä miehelle kiitos hyvästä ruuasta. Aleksin raskaus aikana oli ihan hirmu tarkkaa mitä leipää pystyin syömään ei siis mitään mukamas makeaa, ei vieläkään tietoo mistä se tuli. liika rasvanen ruoka oli ihan kauheeta. meillä oli tuparit joulukuun alussa, olin tietty selvinpäin, mut oikeestaan ainoo joka seuraavana päivänä oksenteli, että oli hauskaa. :LOL:
Mulla on sama vika kuin pepillä, etten saa päähäni mikä oli päivä jolloin plussasin Miikasta. tein testin kotona varmaan aamulla..voin sanoo etten todella muista juuri mitään siitä hommasta. ja alkuraskausaikakin oli monin kerroin helpompaa. töissä raskaus tuli ilmi vasta syksyllä joskus. ehkä osasyynä se että valvoin sillo kesällä aika paljon niin ei porukka nähny mua. jotkut ehkä arvaili, mut ei tienny varmasti. olinkin niin varma pitkään että masussa olis tyttö, kun raskausaika oli niin erilainen, mut siellä olikin vilkas poika. :heart:
että näin täällä.

johan mie oon taas saanu romaanin ehken aikaiseksi...

mitähän kaizalle, tanskuliinille, niiskuneidille, hannamarille, hannelelle kuuluu sekä hirmu monelle muulle???

Tänään joko olen aamupäivän poikien kanssa, jos mies menee töihin. tai sitten pojat saattaa lähtee Joutsaan kattoo rallii setänsä kanssa. tulisivat sit illalla kotiin. ah se oliskin ihanaa saisin nukkuu koko pitkän päivän. enää ei olis kun ensi yö!!!

mie meen nyt hetkeksi töiden pariin..palailen taas.. B)
 
Heippa!

Olin eilen lapsuus/nuoruusajan koulukavereiden kanssa syömässä Helsingissä, olin kyllä hyvissä ajoin kotona takaisin, niin oli tarkoituskin :) Mä vaan en kestä sitä väsymystä, mitä valvottaminen teettää :ashamed:

Tänään lähdettiin heti aamusta Korkeasaareen, Joonatan tykkäs ihan hirveesti, moneen kertaan sanoikin, että "täällä on ihanaa olla, minä tykkään tästä paikasta" jne. :heart: Kyllä Rasmuskin nautti ja oikein kivasti reissu menikin :) Syötiin siellä mukaanotettuja ruokia ja jätskit jälkkäreiksi :p Hauskinta taisi olla, kun karhu kiipesi niin ketterästi puuhun :D Joonatan tykkäs kyllä liskoja ja käärmeitäkin katella, vaikka vähän niitä pelkääkin ;) Rasmukseen taisi tehdä tiikeri suurimman vaikutuksen =)

Eilen käytiin leikkauttamassa poikien hiukset, Joonatanille tehtiin aika kevyt kevät/kesätukka ja Rasmuksella pidin edelleen vähän pidemmän mallin, kun siitä niin tykkään :heart: Mutta etuhiuksia, takatukkaa ja pulisonkeja siistittiin ja tulikin kyllä tosiaan siistimmän näköinen pojusta :D Törkyisen kalliit leikkuut oli :eek: Nyt alankin etsimään vähän halvempaa paikkaa (tietäiskö esim. Smirge jonkun hyvän paikan??). Aiemminhan meillä leikkasi se yksi tuttu kampaaja, mutta kun sen kanssa oli niin hankala löytää sopivaa aikaa ja niitäkin peruiltiin jne., niin päätettiin, että koitetaan etsiä joku hyvä kampaamo, missä poikia käytetään :)

Onpas ollut mukava lukea muidenkin tunteita ja hetkiä, kun olette huomanneet, että olette raskaana :flower: :heart:

Uneton, saitko mun sähköpostin? Entäs sen toisen jutun? :D Joko teillä ollaan terveinä?

Metku, mä ainakin tykkään lukea niitä turhia löpinöitä, melkoisesti itsekin niitä kirjoittelen :LOL:

Jellona, jaksamisia poikien uhmailuihin :hug: Koskas se äitienpäivä on? :D Näköjään aika alkukuusta, eli toi 8.5.? Ei meillä taida mitään olla! Olis kiva teitä nähdä :hug: Huh heijaa, tuli kyllä niin meidän mummolareissut mieleen :kieh: Siis kun mun isovanhemmilla käydään, vaikka siis heillä ei mitään noita vanhuusiän sairauksia ole, hyvämuistisia ja -kuntoisia ovat... Tai mun mummulla on se rintasyöpä, se vie tietenkin paljon voimia ja kipujakin on, mutta siis... No, mummulla on sitten varmaan 20 eri lääkettä, mitä päivässä joutuu syömään, nykyään kyllä laittaa ne aina pois esiltä, kun me mennään poikien kanssa käymään, mut niitä silti pelkään ja kaikkia arvoesineita, astioita, kukkaruukkuja, koriste-esineitä jne. pitää aina niin varoa ja nehän ne kiinnostavimmat asiat poikien mielestä olis!! Mua jotenkin stressaa siellä käyminen hirveesti, vaikka todella rakkaita ihmisiä ovat mulle ja pojille :ashamed: :heart: No joo, mut tajusin hyvin, mistä puhuit!!

Jonttuli, meillä Joonatan kans pyöräilis ihan koko ajan! Ja paljon ollaankin nyt pyöräilty, pyörä oli eilenkin pojalla mukana, kun oli mummun luona yökylässä :) Meillä Joonatan on meidän pojista se arempi/ujompi, mutta päiväkodin aloittamisen jälkeen oon huomannut, että on hirveesti rohkaistunut :) Voi mitä juttuja teillä :whistle: :LOL: Tosta tuli mieleen, että Rasmus (2v.) eilen päästi paukun, kun siellä kampaajalla oltiin, aluksi ei sanonut mitään, mutta kun se alkoi sitten haisemaan, niin peitti suun ja silmät käsillä ja oli selvästi tosi nolona :LOL: :LOL: Mua ja kampaajaa nauratti ihan hirveesti :D

Koivunkävylle pidetään täälläkin peukkuja :hug:

No joo, nyt on kirjoittaminen kestänyt taas ihan tarpeeksi kauan!

Ihanaa, kun on ollut niin nätit ja hyvät ilmat ja jatkuu (tai ainakin pitäisi) ensi viikollekin B)
 
Moikka!

viimosta viedään jo yli puolen välin ollaan...ihanaa. on ollunna rauhallista..alkuyöstä väsytti ihan tajuttomasti mut nyt oon selvinny pahimmasta. tikusta asiaa..

sain eilen onneksi nukuttuu ihan kivasti. mies oli poikien kanssa. pojat oli sit niin nuhaisia että eivät lähteneet eilen mihkään ralleihin. ja mieskin oli tosiaan kotona eikä mennyt töihin. ulkona oli aivan mahtava sää, vielä illallakin kun kampesin itteni sinne. saatiin siirrettyy takaterassille pöydät ja tuolit, jospa vappuna vois grillailla. :p tai sitten muuten vaan nautiskella. B) jaksoin imuroidakin, eipähän tänään tartte. oli pölypalleroita jo ihan enemmän kuin tarpeeksi. ja hiekkaa sitä kertyy.

tänään saattaa pojat lähtee miehen kanssa sinne ralleihin jossain vaiheessa tai sit vaan oleillaan. nukun jonkin verran ja haluisin käydä vanhemmillani..tarttis hakee marjoja pakastimeen. sun muuta lisäystä. mun vanhemmilla on pakastimia kaksi ja sieltä saa aina täydennystä kun tarttee.. :wave:

illalla katellaan tanssiitähtien kanssa. Mikkis tykkää ihan mielettömästi siitä ohjelmasta. :heart: Siitä tulee viel loistava tanssija. =)

peppi, kiitti loistavasta korkeasaari ideasta..sanoin jo miehelle, että voitais siellä käydä jos tultais sille suunnalle toukokuussa. on vielä pienesti suunnitteluasteella, et miten tehään. ei saatu yöpaikkaa mun serkuilta toiseksi yöksi, kun yksi yö meinattiin olla jossain hotellissa. mietitään ja ilmoittelen sulle. :)

Mulla ei ole ollenkaan vapaita näiden yövuorojen jälkeen, maanantaina olen illassa ja sit tiistain sain vapaaksi tän ylimääräisen yövuoron takia. haluan vaan käydä yhdessä koulutuksessa täällä töpaikalla, mut se on onneksi heti aamusta niin ei mene koko päivä. ke-to yönä valvon taas, mut vaan yhden yön. vapun oonkin vapaalla.

onko teillä jo vappu suunnitelmia?? meillä ei kyllä juurikaan viel ole mitään. vappupäivänä mies tekee varmaan ihanaa ruokaa ja sit on jo monena vuonna ollut perinne että käydään syömässä vohveleita, mut viime vuonna niitä ei mistää saanu. joten paistan sit omat ehkä. :p =)

jospa lukisin muutaman lehden ja oottelisin aamulehtee niin sais taas jotain tekemistä..kyllähän toi kello hitaasti ja varmasti onneksi aamua kohti etenee.

ihanaa aurinkoista sunnuntaita kaikille. B) :D :hug:
 
Nyt alkaa vaikuttamaan kun viikko sitten lopetin estolääkkeet, 2 aikaan yöllä pukkas tajuttoman pääpipin eikä se oo vieläkään menny mihinkään. eikä ees aspiriinia oo muistanu ostaa :headwall: ihna ku panatoolista ois mitään iloa :kieh:

Keli on ihana, eli aivan liian aurinkoinen, einut paikka meillä missä voin olla on tää mun tietsikkakoppi, tähän ku ei aurinko paista :LOL: no jos se tästä jossainvaiheessa.
 
Pepiltä tai muilta Korkeasaaressa käyneiltä kysyisin, että jaksaako 3,5-vuotias kävellä siellä koko päivän vai pitäiskö sillekin olla rattaat? Mekin suunnitellaan nyt Korkeasaari-reissua :)

Eipä nyt muuta, kuin mukavaa päivää kaikille! B)
 
Vielä ehdin kirjoittaa ennen kuin lähdetään Tuttiritaria katsomaan :D :heart:

Rasmus tuolla nukkuukin vielä, pitää kohta sitä herätellä. Lähdettiin heti aamusta poikien ja mun äitin kanssa pyöräilemään, käytiin heppatalleillakin vähän katselemassa =)

Niiskuneidille tulin vastailemaan, me otettiin kaksostenrattaat mukaan, mutta turhiahan ne tietenkin oli, ei Joonatan niissä kovinkaan pitkiä aikoja suostunut istumaan, mut välillä sanoi kyllä ise, että "meen rattaisiin istumaan", kun ei ihan koko aikaa kuitenkaan jaksanut kävellä... Tosin tauothan auttais noihin, kävis vaikka syömässä/kahvilla tai leikkimässä tms. Sami aina ottais kaksostenrattaat mukaan, mä kun en niitä enää ollenkaan käyttäiskään... Ei teillä olis "yksösten" ( :LOL: ) rattaisiin sopivaa seisomalautaa? Tuli vaan mieleen, et semmoinen saattais tollaselle reissulle olla aika hyvä :)

jellona, meillä ei vielä vappusuunnitelmia ole, ehkäpä jotain tekemistä poikien kanssa kehitellään, ettei nyt kuitenkaan vaan kotona nyhjötetä :D Jotain hyvää syömistä, munkkeja ja sellasta :D

koivunkävylle kovasti jaksamisia :hug: Toivottavasti pian helpottais...

Mut nyt hörppäsen kahvin ja meen herättelemään tota Rasmusta :wave: Ihana ilma taas ulkona!!
 
Heippa!

Niiskuneiti, me käytiin viime kesänä Korkeasaaressa ja tuplat oli kyllä mukana, mutta eipä Julle niissä juurikaan istunut. Itse ottaisin yksösten rattaat mukaan ja niihin seisomalaudan, ihan niinkö Peppi ehdotti.

Jellona, meillä Vapun seutu menee lähinnä kyläillessä. Koitetaan nyt mahdollisimman paljon käydä ystävien luona, kun sitten ei tiedä milloin seuraavan kerran ehditään.
Minkä sävyisillä maaleilla maalasitte kotianne? Jos käytitte hiekan/beessin/ruskean sävyjä, niin laittasitko minulle kuvia tulemaan? Kun mietinnässä on, että olkkarin seinä maalattaisiin jollakin edellä mainitulla sävyllä, mutta kun ei itse olla paikan päällä näkemässä, että miltä se seinässä mahdollisesti näyttäisi, niin helpottaisi, kun jollakin olisi suositella jotakin sävyä. Tokihan siihen vaikuttaa monet asiat (valot sun muut), että miltä se juuri meidän seinällä sitten näyttäisi, mutta olisi edes jotakin osviittaa.

Jaahas, nyt täytyy mennä.

Palailemisiin!
 
ihan vaan pikaiset moit :wave:

pikaisesti lukasin kuulumiset ja palailen niihin jahka ehdin.

Käpyseltä tulin vaan kysymään että kerkeisitkö ne housut postittaa?
Laita vaikka viestiä jos minun numero tallessa, jos meikäläistä ei täällä näy...
mies lähtee töihin niin saattaa olla suht hiljasta koneella olo omalta kohdalta ennen kuin päästään arkeen kiinni lapsosten kanssa.
Toivottavasti kaikki olisi hyvin ja masussa olisi elämää, :hug:

tänään vasta palattiin reissusta.. Tatu oli taas mielissään kun oli koneita, mönkkäristä, traktoriin ja skootteriin joitten kyydissä sai olla =)
sitten hoiti tietty poneja ja kävi villisikojakin kattelemassa. mutta tuumas kotimatkalla että onpa mukava mennä kotiin :heart:

Jellonalle
jaksuja uhmisten kanssa!

palailen heti kun vaan ehdin. nyt vetää tyyny kovasti puoleensa.
 
Voi, miten ihana ilma!!! Auton lämpömittari näytti 20 astetta B) Mentiin suoraan päiväkodista puistoon ja leikittiin siellä 2 tuntia, sit tultiinkin jo kotiin syömään ja hyvinpä maistui pojille ruoka ulkoilun jälkeen :)

Vein yhdelle tutulle, jolla on 1,5v poika 2 kengät nähtäväksi, siis lastenkenkiä, hyvässä kunnossa, olleet kumpikin vaan vähäisessä käytössä Rasmuksella, kummatkin otti tai maksoi niistä parikymmpiä (uutena melko kalliit, superfitin kengät)! Hyvä päästä eroon kaikesta ylimääräisestä :whistle:

Tuttiritari oli ihan hauska, joskaan ei saanut niin suurta suosiota, mitä se on telkkarista katsottuna ollut (pojilta siis), kyllä Rasmus nukkumaan mentäessä Tuttiritarista jutteli ja jotain lauleskelikin :heart:

Danjuskalle "tsempit" arjen aloittamiseen, vaikka hyvinhän kaikki tietenkin meneekin :)

Jonttuli, me ollaan menty Korkeasaareen omalla autolla nyt viime kerrat, mut ollaan myös menty bussilla ja saaristoveneellä, kätevästi pääsee niinkin! Hyvät yhteydet sinne on, millä sitten meneekin :)

Tulkaapa muutkin kirjoittelemaan!

Mistähän tää paha olo mulle nyt yhtäkkiä tuli?? Vatsassa kiertää ja oksettaa :x Ja ei, en todellakaan ole raskaana :D Voisko johtua siitä ku menkkojen pitäis kai tällä viikolla alkaa... Hmm.

Serkkulla olis tänään ollut synttärit, olisi täyttänyt 18 vuotta :ashamed: :heart:
 
Hyvää tätä päivää :wave:

Enpäs olekaan joka päivä täällä käynyt, mihin tämä kaikki aika katoaa? No joo, mulla ei tälläkään kertaa ihmeempiä juttuja ole, kunhan tulin.

Tehtiin viikonloppuna pitkää päivää raksalla isännän kanssa, pojat oli mummun luona yötä. Atte on kovasti halunnut sinne jäädä viimeaikoina yöks. Tosin olisi halunnut jäädä sinne ilman Eetua, ihan kaksin mummun kanssa. Ehkä sitten seuraavalla kerralla, nyt ei viitsinyt yksin jättää kun ei hetkeen olekaan ollut yötä pois kotoa. Talo valmistuu vähitellen, huimasti ollaan nyt saatu aikaan kun yhdessä ehditään paikalla olla. Jellona, ollaan haaveiltu että loppukesällä päästäisiin muuttamaan, mutta voi olla et menee lähemmäs loppuvuotta. Jahka tuo päivä koittaa, olette lämpimästi tervetulleita käymään! Toki nytkin, mutta meillä on kovin ahdasta tätä nykyä...

Korkeasaaressa mekin olemme useasti käyneet poikien kanssa, tykkäävät tosi paljon. Mustakin on kiva siellä käydä, olin positiivisesti yllättynyt silloin kun eka kerta siel käytiin, ettei lippujen hinnat sen korkeammalla olleet. Jonttulille sen verran tietoa, kun en itsekään Helsingissä paljoa liiku, että tuonne on todella helppo mennä omalla autolla. Se parkkipaikka on suht lähellä sitä siltaa mistä sinne pääsee ja pysäköinti on ainakin ollut ilmaista, on kai vieläkin.

Mitäs kesäsuunnitelmia teillä on? Me käydään ainakin Puuhamaassa ja varmaankin taas Muumimaassa, kun pojat kovasti sinne haluavat. Tosin Eetu haluaisi jo Visulahteen tai tykkimäelle, kun mainoksissa on niistä kuvia nähnyt. Kovinkaan moneen paikkaan ei kuitenkaan tänä kesänä mennä kun tuo meidän projekti taitaa viedä suurimman osan ajasta. Sitten käydään appivanhempien mökillä varmaankin ja ainakin Eetu sinne mummon ja papan kanssa pääsee oleilemaan.

Vapuksi meillä ei ihmeempiä suunnitelmia ole, varmaankin tässä kotosalla ollaan. Grillailemassa täytyy käydä raksalla, kun mun pinkki pallogrilli on siellä, tosin sinne ei tästä ole matkaa juurikaan mitään ja hyvällä kelillä on kiva kävellä. Tivoli olisi vappuna meillä täällä, mutta koska on luvannut niin hyvää ilmaa, on siellä liikaa ihmisiä. Täytyy sinne mennä sitten vapun jälkeen. Simaa on pullossa ja munkkeja ajattelin paistaa, ilmapallot haetaan pojille jostain, siinäpä se sitten taitaa olla.

Tänään olisi tarkoitus siivoilla taas, tuo hiekka kun kulkeutuu jaloissa joka paikkaan. Pyykkivuorikin jälleen odottaa purkajaansa, ehkäpä siihenkin täytyy paneutua. Mut palailen taas :wave:
 
hepsis!

Toin naperot nukkumaan ja odottelen että ovat siki unessa.. Tyttö vielä ähisee jotain.

vappusuunitelmia ei ole muuta kuin että sisko tulee kylään. grillailaan ja herkutellaan huomis ilta :p la käydään sitten torilla vapputapahtumassa.

Metku kyseli kesäsuunnitelmista.. Vielä ei ole mitään lyöty lukkoon, mutta mökki ainakin vuokrataan.. Miehen "työpaikkaetuna" saa vuokrata täysvarustetun mökin normaalia halvemmalla.. oliko 40e/vrk
lisäksi on puhuttu että käytäs joko titi nallen luona :D tai muumimaassa. Tatu jo odottaa kovasti. myös ranua ois kiva käydä mutta ei taida aika eikä raha riittää kaikkeen mitenkään.

Oi, kun itsekkin pääsis korkeasaaressa käymään :) neljännellä luokalla olen siellä käynyt. Olis ihana viedä Tatu sinne.

jellona: Itse myös iloinen tuosta meidänpesukoneesta.. on täyttömäärältään 7kg.. luksusta entisen 4kg verrattuna ;)

Pepille kiitokset tsempeistä!

Hyvin täällä on lähtenyt menemään. Tytöllä on nyt joka pv mennyt samalla kaavalla unet ja nukkuu pitkiä pätkiä kerrallaan joten jää hyvin aikaa Tatun kanssa touhuta. Kotitöistä en ole stressiä ottanut.. ne ei karkaa :whistle:
Illalla Tatu kaipaa aina syliä ja huomiota ja aika paljon lueskellaan sitten niin että Tatu viekussa ja tyttö syömässä. nukkumaan mentäessä nennu kuuntelee mobileaan sen aikaa että laulan Tatulle. haluaa että viereen aina tulen :heart:
mies pääseekin tuntia aikaisemmin tänään töistä. on vaille kymmenen kotona. ja aamulla pitää sitten jo viideltä olla töihin menossa :eek: onneks pääsee edes vähän aikaisemmin että kerkee edes vähän nukkua. Itse en meinannut aina iltavuoron jälkeen osata millään rueta nukkumaan. sitten aamulla olo oli tosi väsy.

Hiljaisuus vallannut yläkerran.. josko lähtis peliä kattomaan :whistle:
 
Heippa!

Katon peliä tässä sivusilmällä, niin jännää on, ettei meinaa kestää katsoa...

Täällähän onkin tapahtumia ollut sitten viime käynnin. Ihan ensin kovasti onnea Koivunkävylle tulevasta joulutähtösestä :heart: Niinhän se parasta on, ettei kaikki mene niin suunnitellusti :)

Niiskuneidille iso halaus :hug:

Jellona :wave: Olin kanssa su-ma välisen yön töissä :D Ruuhkaa oli kovasti, että ei ehtinyt edes mielessä käymään, että koneelle olisin päässy, paitsi ihan työasioissa =) Ihanaa kun oli vaan yksi yö, pe aloitan sitten taas, 2 yötä sitten.
Vappusuunnitelmissa meillä myös grillailua ja kaikenlaisia muitakin herkkuja tänään ostin. Tivolissa piti mennä käymään, mutta nyt molemmat lapset räkäisinä, Otolla myös lämpöä, joten ei huomenna ainakaan päästä. Muistaakseni oli tivoli vielä ens viikollakin täällä, että ehkä sitten. Pe-su valvon ja su lähdetään kummitytön 1-vuotissynttäreille Hgin seudulle. Aiotaan ajaa kotiin illalla, kun ma kouluun pitää Lotan mennä ja miehen töihin. Toivotaan nyt vaan, että lapset olis kunnossa sitten. Lotan pitäis mennä yökylään huomenna mun porukoille, katsotaan, jos on parempivointinen.

Viime la olikin molemmat lapset ja vielä serkkunsakin mummulassa. Kivaa oli ollut. Meilläkin oli kivaa, kun oltiin mun ystävän valmistujaisjuhlissa :D pitkästä aikaa oikeen paikalliseen yökerhoonkin mentiin ja tosi hauskaa oli, oli paljon kavereita ja tuttuja nuoruusajoilta =) Saatiin miehen kanssa ihania kommentteja, kahdelta aivan eri ihmiseltä, että ollaan kuin vastarakastuneet ja söpö pari :heart: :eek: Sitten kun kysyivät, että kuinka kauan ollaan oltu yhdessä, niin yllättyivät, kun sanottiin, että 14 vuotta :) Huomenna olis 10-vee kihlajaispäivä, tuntuu kuin siitä olis iäisyys.

Kesälomasuunnitelmista on ollut puhetta. Lotta toivoo, että mentäis laivaristeilylle ja sinne mennään. Sitten Särkänniemeen ollaan menossa ja samalla varmaan Treen lähistöllä jotain muutakin tekemistä keksitään, hotelli pitäiskin varata. Muumimaailmaankin vois tehdä päiväreissun, kun ei tästä sinne pitkästi ole matkaa. Mulla on kesäloma vasta 27.7. alkaen, miehellä sitä ennen ja melkein koko kesän on itse asiassa kotona, kun on lomautuksia heilläkin. Ja mä siis alan tekemään sitä täyttä työaikaa kesäkuun alusta. Metallican konserttiin mennään miehen ja lukuisien kavereiden kanssa, kun kerran täälläpäin on :D Sitten pitäis vielä työkaverin/opiskelukaverin/ystävän kanssa järkätä luokkakokous, kun tänä vuonna tulee 10 vuotta valmistumisestamme, tosin vasta joulukuussa, mutta kivempi kesällä juhlia. Ollaan nähty pari kertaa, viimeksi viime kesänä Tampereella, siellä sovittiin, että tänä vuonna on pakko pitää tapaaminen, kun on ns. "juhlavuosi" :D

Danjuska hienoa, että teillä on lähtenyt vauvan kanssa hyvin yhteiselo sujumaan.

Peppi mä odottelen sitä sun yv:tä :D Mäkin myin just taas Oton ja Lotan vaatteita eteenpäin. Otolta laitoin kaikki tän talven talvivaatteet ja kengät, kun ei kyllä olis menny mitkään niistä ens talvena. Olen jo sitä paitsi ostanut ens talveksi uudet molemmille, paitsi Otolle en vielä talvikenkiä. Nyt alkaa olla jo Lotalta sen värisiä talvikenkiä, että menee Otollekin. Lotankin vanhoja talvivaatteita ja kenkiä sain myytyä eteenpäin.

Nyt jännittämään sohvalle miehen viekkuun, tsekit johtaa nyt 3-2... toivottavasti ei pitkään...
Eikun nyt tasoitti 3-3!!! Jee!

Hauskaa vappua ihan kaikille, toivottavasti olis lämmintä joka puolella Suomea B)
 
Heippa!

yöhommissa taasen, mut ei ole kuin tää yksi yö ja sit pääsen wapun viettohon. ihanaa.. =)

Alkuviikko mennyt hyvinkin vuahdikkaasti, kun ei mulla oikeestaan ollut yhtään vapaata niiden edellisten yövuorojen jälkeen. nyt on sentään kaksi vapaata ja su ilta sit kolme yötä ja sit ne ihanat 4 pvä vapaata. niitä mie ootan..

vielä kun saatais parisuhde taas kohdilleen niin olis ihan kiva. taas hirtti niin pahasti kiinni tosta tietokoneella pelaamisesta ym kaikista muista asioista. ei ole kivaa, mut en jaksa vaan tällästä elämää. lapsetkin kärsii jo kohta kaikkien uhmiensa keskellä.

joten jos saadaan elämä mukavammaksi tuossa iltapäivällä niin sitten varmaan grillaillaan meilläkin wapun kunniaksi, saunotaan ja ollaan yhdessä, muuten ehkä pakkaan kamani sekä lapset ja meen jonnekkin.

meidän kesälomasuunnitelmat ovat äärimmäisen auki kuin olla ja voi.. ehkä juttuja on paljon mutta ei niistä sitten sen pidemmälle ole päästy. risteilylle olis mukava lähtee koko perhe, puuhamaassa käydä, ehkä jotain muuta...en tiedä mitä..toivottavasti aurinkoiset ilmat ja paljon mökkeilyä. B)

Niille jotka miettii puuhamaahan tai visulahteen lähtöä niin suosittelen ehdottomasti puuhamaata jos on alle kouluikäisiä lapsia. siis vesipuoli sopii kaikenikäisille, mut minun mielestäni visulahdessa kuivan maan puolen toiminta jutut ovat hiukka huonot. puuhamaassa kun pääsi meidän Aksu jo viime kesänä ajaa esim. pikku formuloilla oli siis 5vee ja apinarata onnistui Miikaltakin niin me kyllä tykästyttiin ihan hirveesti siihen paikkaan. :D

Poikien kanssa otetaan useaan yhteen, eikä enää tiedä mitä pitäis välillä ainakaan tehdä... :attn: rankkaa..

yksi loistojuttu on se että Miikka oppi käymään pöntöllä kakalla, oli maanantai-iltana käyny kolmesti pöntöllä. nyt vaan pitäis saada hoidossa uskoo ettei poika tarvii vaippaa päikkäreillä, koska sillo koko homma menee puihin. tekee sit siihen kakat ja ehkä pissatkin jos on tullakseen. kotona päikkäreillä ei ole varmaan kahteen viikkoon kohta ollu vaippaa ja ikinä ei ole tullut housuihin pissat. =) :/

Niin ja Suomi voitti hienosti 4-3!! jess. :D

sirusta oli kiva kuulla. paranemisisa kovasti lapsukaisille. :hug:

nyt mulla on niin kauhee nälkä että pakko lähtee ettii jotain syömiseksi kelpaavaa. :p

Erittäin hauskaa ja Aurinkoista Wappua kaikille!! B) :hug:
 
Kylmä vappu.. -4 näyttää mittari :eek:
Mulle nous eilen lämpöä, saas nähä pääseekö tänään neuvolaan.
päät särkee ainaki oikein kutkulleen.

olipas illasta jänskä peli, mutta pääasia että voitettiin.

Kesäsuunnitelmista, eipä kamalasti ole, mulla on kesäkuunalusta loma, ja ukon loma alkaa juhannukselta, sitten mahtaa alkaa kattoremppa..
 
Moikka moi!

Minä jo kotona, lähtivät avustettava kumppaneineen jo vapun viettoon ja niin lähdin mäkin :D Tosin, sitä ennen siivosin siellä koko kämpän ja olin itsekin oikein tyytyväinen tulokseen :whistle: Ehdin kaupassakin käydä, ei tarvi sit välttämättä enää poikien kanssa mennä.

Pojat on vielä hoidossa, niillä on päiväkodissa tänään vappujuhlat, prinssi/prinsessa teemalla ja omia eväitäkin sai ottaa mukaan, ihana päivä siellä varmasti, oli johtajaa myöten hoitajatkin pukeutuneet :) Oli pojilla aamulla ihmettelemistä niissä röyhelömekoissa :D Joonatankin sais päiväunet nukkua, heräsivät nimittäin taas ennen kuutta. Ettei olis illasta/iltapäivästä sitten kiukkuinen ja väsynyt, kun jotain haluttais tehdä, käväistään ehkä linnanmäellä tai jotain vastaavaa, ulkonaoloa, kun on niin kiva ilmakin =)

Eilen jäikin aamusta vähän paha mieli, kun pojat hoitoon vein. Joonatanin ryhmässä oli KAIKKI vakituiset hoitajat poissa, 3 sijaista, joista 2 täysin vieraita ja se yksi edes hiukan tutumpi on ollut kans aika vähän aikaa vasta. No, Joonatan ei tietenkään jäänyt hyvin hoitoon, 10min siinä mentiin edes-takaisin, kun minä kävelin eteiselle niin Joonatan juoksi perässä, minä palautin sen takaisin ryhmään, hoitajien ETEEN, mut kukaan ei ottanut poikaa vastaan millään tavalla :( Ja tätä siis jatkui pitkän aikaa, kunnes yksi ihana tyttö tuli oma-aloitteisesti eteiseen, otti Joonatania kädestä ja menivät ikkunaan luo vilkuttamaan :heart: Paha mieli siitä jäi ja parin tunnin päästä jo hain Jontun pois, kun mua jäi se niin häiritsemään ja pääsin töistäkin silleen lähtemään. Sain puhuttua asiasta johtajalle, joka siinä samaan aikaan mun kanssa sinne tuli, hän pahoitteli tapausta ja oli puhunut näitten hoitajien kanssa asiasta selvästi, kun tänään oli oikein hyvä vastaanotto ;) Ihan kiva ja itseäkin helpotti, kun sain siis asiasta puhuttua :)

On tuolla päiväkodilla taas huono tilanne, Rasmuksen ryhmän viimeinen vakkari on jo jäänyt sairauslomalle, eikä enää tule ollenkaan (äitiysloma alkaa joskus kesäkuussa), mutta sijaista ei saa hakea, kuin vasta syksyksi |O Siihen asti siellä kai vaihtelee henkilöt tms. vastaavaa :kieh:

Joonatanin ryhmän lto (epäpätevä, kuten Rasmuksenkin ryhmän lto) on ollut monta viikkoa pois ja hänen työsopimus loppuu kesäkuun ensimmäinen päivä, kesäksi tulee se vakituinen lto, mutta ei ole tietoa, että jatkaako enää syksyllä, sain sellaisen käsityksen, että ei jatka. Mut tän nykyisen lto:n sopimus ei tosiaan jatku, joten hän tuskin enää syksyllä tulee, on varmaan etsinyt/saanut jo muuta työtä :( Harmittaa, kun tykkäsin siitä niin kovasti.

No joo, meinas taas eilen usko loppua koko touhuun ja paikkaan :ashamed: Onneksi on enää 2 kk ja sit alkaa kesäloma!

Metku kyseli kesäsuunnitelmista, me ei olla sellaisia tarkemmin vielä tehty, mut mä haluaisin ainakin Pärnussa käydä ja sit ehkä muumimaailmassa, ei olla siellä koskaan käytykään =) Ehkä joku risteily, Tukholmassa huvittais käydä... Eipä sen kummempia ja saa katsoa, miten Samin lomat menee, se viikko siis, mitä sillä palkallista on :kieh: Jospa sais vaikka otettua viikon palkatonta... Mulla on ensimmäistä kertaa elämässäni 4 viikon PALKALLINEN kesäloma!!!! Jipii :D Suunnitteilla on myös yksi reissu tonne Joensuun suuntaan ;)

Kiva, että Danjuskalla on lähtenyt hyvin arki rullaamaan :D :hug:

siru, olipas kiva, kun kävit kirjoittelemassa!! :) Laitan sulle joku kerta sitä yv:tä :whistle: :ashamed: :D Wautsi, 10v. juhlat, aika hienoa :) :flower: Voittipas Suomi eilisen matsin, jeeee =)

Jellonalle jaksamisia :hug: Toivottavasti saisitte välit kuntoon ja voisitte yhdessä vapun viettää :hug: Hienosti edistyy Miikan vaipattomuus :flower:

koivunkävylle pikaista paranemista :hug: Ja muillekin, joilla ollaan kipeinä!

Hyvää vappua myös minulta teille kaikille ihanaisille!!! :heart: :hug: :flower:

P.S. Lisäilin profiiliin yksi päivä pari kuvaa, niiden muutaman muun lisäksi siis :LOL:
 
pikaisesti tulin toivottamaan hyvää vappua kaikille!!

Jellonalle :hug: toivottavasti teille tulisi kiva yhteinen vappu ja saisitte sovittua!

Siru: Meinasitteko juhlistaa huojmista päivää mitenkään??

jahas. jenna heräilee.. on tänään ollut vähän kitinä pv. onneksi Tatu nulhati niin voi sitten illalla valvoa vähän myöhempään =) aloitettiinkin pojan kanssa jo vappu puhaltelemalla ilmapalloja ja Tatu koristeli talon serpentiinillä :LOL: ;) :whistle:
muutama vesi-ilmapallokin piti jo ulkona hajottaa ;)

nyt kutsuu neitokainen..
 

Yhteistyössä