***JOULUTÄHDET`05 huhtikuussa***

Huomenta.

Olipa kiva, kun oli aamulla heti luettavaa paljon, kiitti Jellona :D

Viime yö meni jo vähän paremmin, kyllä Rasmus heräili, muttei niin niin usein, eikä maitoa mennyt litratolkulla :whistle: Joonatankin nukahti illalla puolessa tunnissa!!

Käytiin me iltasella puistossakin, mut ei kovin kauaa oltu, kun Joonatan halus kotiin, kun yks tyttökin lähti ja Rasmus alkoi olemaan jo vähän väsynyt.

Oli muuten hauska juttu tossa viime viikolla... Joonatan varoo aina autoja, juoksee tienreunaan tosi nopeeta, no, oltiins it tulossa kotiin ja auto ajoi tohon meidän pihaan, mä sanoin Jontulle, että vao autoa, jolloin pikapikaa juoksi tienreunaan, penkalle asti. Oli sitten kovin huolestuneen näköinen ja huusi: "varo äiti autoa!" Kyllähän mä varoin, mutten ihan penkalle asti hypännyt ;) No, auto meni meidän ohi ja Jonttu näki, että yks setä siellä edempänä käveli, huolissaan huusi oikein kovalla äänellä: "varo setä autoa!!" :D Ihana, huolehtivainen poika :heart:

Niiskuneiti: Kiitos :hug: Mä saan veronpalautuksia kans 250e, olin tosi iloinen :D Yhtenä vuonna sain tosi paljon, olikohan se lähemmäs tuhat euroa!! Kyllä olin onnellinen :whistle: Mulla ne on sit menny vähän niinku joululahjaostoksiin ne rahat, mut mä tykkään lahjoja ostella niin ei oo harmittanut B) Paranemisia teidän nuhanenille!

Siru: Mä en nyt sit oo ihan varma, mikä bakteeri tän tulehduksen aiheutti :ashamed: Sami sitä eilen kysyi, kun oli Rassen kanssa tk:ssa, enkä tajunnut sitä kysyä. Rasmuksella on nyt pariin kertaa ne munuaiset tutkittu. Jo raskausaikana todettiin vasemman munuaisaltaan laajuus, tai siis meni just normaalirajoissa, se sitten kontrolloitiin pojan ollessa 4vko ja uudemman kerran sillon viime syksynä, kun oli se eka virtatietulehdus, mut ei niissä mitään näkynyt... En tiiä, kutsuvatko meidät nyt vielä kuitenkin siihenkin sieltä Jorvista, saa nähdä... Kyllä mä rupesin miettimään et jos Jonttu tosiaan kävis siellä puistossa sen pari kertaa viikossa... Mä oon aina Samille sanonut, että muistaa valmistella Jonttua, et selittää sille et nyt mennään puistoon jne. Mä aina illalla kans juttelen siitä, huomenna mennään sinne puistoon, johon Jonttu sit usein vastaa: "Jonttu itki puistossa" ja siihen mä vähän niinku nauran, että ei tarvi itkeä, Seija-täti on niin kiva ja muiden lasten kanssa on kiva leikkiä jne. Usein tai aina Joonatankin sit vähän nauraa ja sanoo, et täti on kiva ja puistossa on kivaa ;) Laitan sulle yv:tä, kun ehdin.. Pojat tulee kohta kylvystä, pitää sit auttaa vaatteet päälle jne.

Smirge: Toivottavasti Sami tänään nukahtaisi! Ku Jonttu jätti tutin pois niin meillä alkoi taas nukuttamiset :ashamed: Kun aiemmin oli nukahtanut itekseen sekä päivä-, että yöunille niin sit ei vaan enää suostunut ja me kun ollaan tai ainakin minä, niin laiskoja, enkä mä kyllä sitä itkemistä jotenkaan pysty kuuntelemaan niin tässä sitä ollaan :kieh: :whistle:

Uneton: Kiitos :hug: Joo, ei tästä kyllä nauti :whistle: Nyt, kun Rasmus on kipeenä, se vaatii aika paljon huomiota ja sit isompi uhmaa, minkä kerkee |O Mut yllättävän hyvin oon jaksanut sitä kuunnella ;) Tai etten oo alkanut raivoamaan :LOL: Selittänyt ja selittänyt, antanut rangaistuksia jne. :D Tsempit työhaastatteluhihn, toivottavasti jommankumman paikan saisit!! :hug: Ihana, että koulu- ja hoitopaikat järjestyivät noin kivasti :flower:

Jellona: Piti jo eilen sanoa, eli meillä on se toinen jutteluaika toukokuussa, tällä hetkellä kotona menee ihan ok:sti, paremmin, kuin pari-kolme viikkoa sitten... Taidan mennä tästä yhdestä palikasta vielä kirjoittelemaan yhteisöön, kunhan vaan ehdin... Kiitos sulle :hug: No, yrittäkää te edes tulla täällä päin käymään =) Ihana Mikkis :D Meillä Joonatan ei pure, mut Rasmus puree sitten senkin edestä :eek: Sen mielestä ei vois hauskempaa olla, kun joku meistä hyppää melkein ilmaan, kun se iskee ne terävät hampaansa kiinni :whistle: :| Kamala käkätys päälle, mut sit loukkaantuu, kun kielletään.. Se ei vieläkään oikein ymmärrä, et niin ei saa tehdä...

Huh, jospa nyt sais tän lähetettyä :whistle: ;) :wave:

Danjuskaa huhuilen kans!!! :attn: Ja Tinttaa myös :wave:

Koivunkäpy olikin käynyt kirjoittelemassa. Jaksamisia :hug:

Unettomalle tosta tuttiasiasta, mä kans ehkä pitäisin tutin alkuun uudessa paikassa, kun on se lapselle kuitenkin iso muutos, kun muuttaa niin siihen samaan syssyyn, jos tärkeä juttu otetaan pois niin tuntuu, että se olis sit vähän liikaa :ashamed: En tiiä, näin mä jotenkin aattelen :)

Kauheesti oli tässä tekstissä kirjoitusvirheitä, en jaksa alkaa korjailemaan ;)
 
Torstaita kaikille! :wave:

Jellona: Kiva, kun olet yöllä ahkerasti kirjoitellut! :)
Joonas ei kyllä pure.

Peppi: Kiitos :hug:

Onnittelut teillekin veronpalautuksista Jellona, Peppi ja Uneton! :) Olikos muita vielä...? :whistle: On kyllä kiva saada vähän joululahjarahaa tai mihin ne sitten haluaakin käyttää :D

Uneton: Hienoa, että tyttöjen hoito- ja koulupaikat järjestyivät noin hyvin! Sinulle kovasti tsemppiä työhaastatteluihin, toivottavasti tärppäisi! =)

Koivunkävylle piristys :hug:

Mitä tosiaan kuuluu Danjuskalle, Gerberalle, Tintalle, Metkulle, Hannamarille jne.!? :wave:

Jesse on aikas nuhainen ja vähän lämpöinenkin, vaikka meidän mittari ei kyllä kuumetta näyttänyt... :/ Yökin oli aikas risainen, imettää piti usein ja nenää piti käydä niistämässä, että syömisestä tulisi jotakin :whistle: Puolisentoista tuntia valvoikin kahden-kolmen maissa. Nyt on jo ekoille päikkäreillä. Ihmeen vähän kuitenkin nyt väsyttää :)

Ei ole vieläkään mun lasit valmistuneet :headwall: Huomenna tulee jo pari viikkoa siitä, kun ne kävin tilaamassa, mutta vielä ei ole mitään sieltä kuulunut :whistle:

Meillä taitaa olla tänään sisäpäivä, kun Jesse tosiaan on niin räkäinen ja mulla on kurkku vähän karhea... Joonas on jo aika ok.

Ihanan huolehtivainen Joonatan :heart: :)

Hauska tuo Mikkiksen viiniräpylä :LOL:

Siru: Kiitos :)

Eipä nyt kai muuta, pitää varmaan mennä Joonaksen kaveriksi =)

:hug: kaikille!
 
heippa!

Lauri on ollut koko aamupäivän ilman vaippaa, siis pihalla ja nyt nukkuu päiväunia ilman vaippa! Olinpas rohkea... Kiitos Jellona tuesta ja muutkin! On muuten jo monesti käynyt meidän Aleksin kanssa mielessä Jellona ja Mikkis. Muistan kun kauan aikaa sitten kerroit, että Mikkis on vaativa vauva. Laurin aikaan en ymmärtänyt yhtään mitä tuollainen käsite tarkoittaa... Aleksi on selventänyt kyllä sitä asiaa! Koko valveilla olo ajan täytyy sylissä "hypyttää" ja ihan pienen hetken viihtyy lattialla yksikseen! Ihan eri temperamenttia kuin hiljainen ja rauhalinen Lauri!

Kurjaa, että Joonatania nin harmitti puistoon jääminen! Ehkä täti oli oikeassa ja seuraava kerta on jo helpompi! =) . Toivottavasti Rasmus paranee pian!

Niiskuneidin perheelle myös pikaista paranemista! Ja oliko joukossa vielä muita sairaita??

Täytyy mennä aleksin trampoliiniksi. kylläntässä touhussa käsivarret vahvistuu...
 
Moi!

Meille on rantautunut mahatauti :$ mulla kiersi jo eilen illalla mahassa, mutta ajattelin sen johtuvan vaan, kun olin melkoisen runsaan iltapalan syönyt ;) Aamuyöllä oksentamaan ja Otto tuli meidän väliin noin viiden aikaan ja juuri ehdin vatin hakea, kun yrppäs siihen :$ Mulla piti olla aamuvuoro tänään ja huomenna ilta, olen nyt molemmista pois, kun vetää kyllä olon niin huteraksi. Mä en koskaan oikein pysty syömään yhtään mitään. Ottokin on tosi vähän syönyt mitään, jotain sentään juonut. Hänen piti tänään mennä tarhaan. Siellä korvien jälkitarkastuksessa kuitenkin käytiin ja näytti siltä, että oikeassa on tulehdus, joko uusi tai sitten samaa. Ab-kuuri saatiin, mutta ei vielä haettu, meinaan eka käyttää Oton ihan korvalääkärillä, että onko tämä nyt todellista. En haluais, että turhaan söis ab-kuuria, jos ei oikeasti olekaan. Viime keväänähän meillä kävi niin, että tk-lääk. mukaan oli pitkään jatkuva korvatulehdus, mitä ei sit korvalääkärin tarkemmissa tutkimuksissa ollutkaan. Lääkärissä Otto ei oksentanut, mutta heti sen jälkeen. Toivon kovasti, ettei Lotta tätä sais, kun hänellä on sieltä tanssivoimistelusta su esitys. Kyllähän tällä on taipumus levitä kaikkiin mahdollisiin. Mun kummitytön pitäis kans vknlp:na tulla, katsotaan, miten käy.

Jellona Otto jossain vaiheessa puri, meni aika äkkiä ohi se kausi. Mukava, kun ehdit yöllä hyvin kirjoittelemaan :) siis oliko sulla nyt joku yövuoroputki oikein menossa vai ymmärsinkö väärin? Jäämme odottelemaan tulevien öiden kirjoitussatoa =)

Uneton kiva, että tyttöjen hoitopaikat järjestyi noin hyvin ja että esikoisen koulu niin lähellä! Onko teillä tuttuja ennestään uudella paikkakunnalla? Toivottavasti tärppäisi työpaikan suhteen pian!

Peppi mulla olikin mielessä, että olis joskus ollut juttua tuosta munuaisallas-asiasta. Hyvä, että on tutkittu hyvin! Toivottavasti nyt pian tehoaisi lääkkeet! Onko jostain jatkuvasta estolääkityksestä ollut puhetta, kun olette lääkärissä käyneet? Monesko pissatulehdus tämä nyt oli Rasmuksella? Mulla on itsellä ollut vain vauvana yksi, eikä koskaan (koputtaa puuta) sen jälkeen. Oli kyllä mennyt silloin munuaisiin asti, kun ei ollut lääkäri heti hoksannut asiaa.

Niiskun nuhanenuille paranemista!

Meillä Otto on tänään aika paljon katsonut tv:tä, kun on ollut aika poikki koko poika. Suosikkeja on Tomi Traktori, Veeti Paloauto, Kaapo ja Pauli.

Nyt kokeilemaan, jos jotain pystys syömään... moi :wave:

Vielä Pepille piti, että ihana Joonatan! Otto huutaa myös aina Lotalle, että mene reunaan, ei saa mennä tielle :)
 
Heipä hei!

Ekaksi myöhästyneet synttärionnittelut Tanskuliinille ja Niiskuneidille! :flower: :heart:

Jellona: Meillä Elina puree joskus varsinkin nelivuotiasta veljeään, tänäänkin kerran, mutta edellisestä kerrasta on jo vähän aikaa. Harvoin nykyään muita, mutta yhdessä vaiheessa puri aika usein, minua ja miestäkin. Jotenkin minusta joskus tuntuu, että näillä meidän nuorimmaisilla on ollut enemmän kaikenlaisia barbaarisia tapoja kuin isommilla :ashamed: Vau, hienoa, että Mikkis osaa jo sanoa ärrät ja ällät hyvin! Meillä r on ollut kaikille aika vaikea oppia, mutta ajan kanssa kyllä kaikki ovat oppineet, viimeistään ekaluokalla.

Uneton: Hienoa, että teidän muutto on jo noin hyvällä mallilla! Onnea työnhakuun! Minäkin ehkä jättäisin tutista luopumisen muuton jälkeiselle ajalle, mutta minulla ei ole asiasta kyllä omakohtaista kokemusta, kun meidän lapsista kukaan ei ole tuttiin tykästynyt.

Peppi: Kyllä minulla jo masua alkaa olla ihan mukavasti, varmaan kaikki jo huomaavat vauvan olevan tulossa. Jonkin verran aikaisemmin masun huomaa, kun on jo useampia raskauksia, mutta suurin muutos minulla tapahtui jo kakkosen kohdalla, silloin huomasi, että maha kasvoi paljon nopeammin kuin esikoisesta. Lasten sairastelusta muistelisin, että ainakin silloin, kun esikoinen täytti neljä, sairasteltiin meillä jo paljon vähemmän. Meilläkin pienimmäiset varovat autoja kovasti, hyppäävät oikein penkan päälle kun auto tulee vastaan, neljä- ja kuusivuotiaat veljekset menevät talvella mielellään ojaan piiloonkin
:D kun auto tulee vastaan. Pikaista paranemista Rasmukselle!

Kengistä ja vaatekoosta on ollut puhetta, Elinan talvikengät oli kokoa 25, talvikumpparit on 26, kevätkengät 24, ne eivät luultavasti kovin kauan enää mahdu, mutta pääsee alkuun. Vaatteita on käytössä kokoja 86, 92 ja 98.

Kävin tänään neuvolassa ja kaikki oli ihan hyvin, näin vauvan ultrassakin kun oli lääkärineuvola. Ihan kiva nyt ihan rauhassa nähdä vauva, kun se ns. niskapoimu-ultra oli niin ikävä tapahtuma, oltiin illan viimeiset asiakkaat ja lääkärillä oli tosi kiire kotiin, hyvin hätäisesti katsoi ja vielä vähemmän kertoi meille. Monta kertaa olen vuosien varrella käynyt ultrassa, eikä ikinä ennen ole tuollaista lääkäriä kohdalle sattunut. Toivottavasti se sama ei satu rakenneultraankin, se on kesäkuun alussa.

Lillukka: Ihanaa, että teidän vauvantuoksuinen arkenne on alkanut niin hyvissä merkeissä! Tuo täytyy itsekin pitää mielessä jos kaikki hyvin menee, että osaa rauhoittua nuuhkuttelemaan ihanaa vauvantuoksua. Mies osaa meillä yleensä paremmin rauhoittua hyvällä omallatunnolla istuskelemaan vauva sylissä, minulla tahtoo pyöriä mielessä ne kaikki tuhat ja yksi tekemätöntä hommaa, enkä ihan niin hyvin ole osannut nauttia pelkästään vauvasta. Kun Elina syntyi, oli joulu niin lähellä, että heti alkuun ei osannut rauhoittua, tuntui, että täytyy toisille lapsille kuitenkin saada sellainen suunnilleen tavallinen joulu. Sitten joulun jälkeen paremminkin osasin nauttia Elinan vauva-ajasta.

Käytiin viikonloppuna Keski-Suomessa mummuani onnittelemassa, hänellä oli viime viikolla synttärit, 84-vuotta tuli täyteen. Oli ihanaa nähdä mummua taas, oli oikein kiva reissu. Kevät oli siellä paljon pitemmällä, päästiin mekin avaamaan kevätasu- ja lenkkarikausi. Paluumatkalla oli vähän arkipäivän jännitystä, kun Vaskikellosta lähdettäessä auto ei startannutkaan. Mies sai sitten auton alle kömmittyään ja startin johtoja heiluteltuaan kuitenkin auton käyntiin. Ei sammutettu enää moottoria ennen kotipihaa :D

Nyt täytyy lähteä pukemaan Elinalle vaatteita, ihanaa, kun nyt on niin hyvät ulkoilukelit! Lunta meillä kyllä vielä riittää, mutta aurinko paistaa lämpimästi. Poikien hurjassa kalliomäessä on parhaimmillaan vielä kaksi metriä lunta, eikä se edes sula helposti, kun se on kallion pohjoisrinteellä. Siinä meillä aina riittää lunta pitkälle toukokuuhun, mutta talven mäenlaskuilot menee kuitenkin nopean lumensulamisen edelle, siksi kolataan siihen aina kunnon kasa.

Mukavaa keväänjatkoa kaikille!
 
Iltoja!

Me oltiin käymässä mun äitillä koko perhe, haettiin mun velikin mukaan, saatiin tuliaiset samalla :p :D Siitä mentiin sit vielä mun kaverin luona käväsemään.

Joonatanin kanssa ollu astetta parempi päivä, kunnes taas mun äitin luona sai raivareita... Huoh. Ja Rasmus on kiukkuinen, vaikkei enää oo kuumeinen ollut, ainakaan moneen tuntiin...

Voi että se räkäisyys vauvalla on inhottavaa, kun nenä on tukossa, eikä syömisestä tule mitään, toivottavasti siis Jessellä helpottais pian :hug:

Epeli: kiitos :hug: Menikö päikkärit pissaamatta? :flower: Siis Laurilla :whistle: Jaksamisia Aleksin kanssa :hug:

Siru: Voi ei, se kamalin :x Eikai sitä ala taas olemaan liikkeellä?? Mä EN halua sitä meille :ashamed: Jaksamisia sen kanssa ja toivottavasti olis nyt joku semmonen, mikä ei Lottaan ja sun mieheen tarttuis ja menis sulta ja Otoltakin pian ohi!!Ei oo ollu puhetta mistään jatkuvasta estolääkityksestä! Mikä/millanen se on? Tää oli toinen, eka oli sillon viime syksynä.

Kiva, kun kuusikon äiti on pitkästä aikaa käynyt kirjoittelemassa :) Kiitos sullekin paranemistoivotuksista :hug: Vaskikellot oli meidän vakipysähtymispaikka, kun pienenä mökille ajeltiin :heart: Tosi harmi, kun sitä mökkiä ei enää ole :ashamed: Olis ollu kiva käydä siellä poikienkin kanssa... Harmi sitä teidän np-ultrakäyntiä :( Toivottavasti ei sattuisi sama ultraaja seuraavalle kerralle!! Kiva, kun tänään näit pikkuisen ultrassa :)

Onneks kohta pääsee laittamaan lapsia nukkumaan, on jo tarpeeksi kiukkua ja uhmaa (vaikka vähemmän viimeksi mainittua, kuin ed. päiv.) tälle päivälle :whistle: :D
 
moikka!

Nyt istun hetken ihan rauhassa koneen äärellä että voin teidän kuulumiset lukea. Kiitos Kattinkan ;)

Tuntuu vaan että tämä viikko on ollut yhtä liitämistä.. aika menee todi nopsaan ja kaikkea haluais tehdä mutta mitään ei oikein kerkeä kuiteskaan. ilmat on aivan ihanat B) :D

Peppi: Voi Rasmusta! :hug: Toivottavasti paranee pian!

Jellonakos
kyseli puremisesta.. Tatu on onneksi sen jättänyt pois.. joku vaihe oli semmoinen, sillon kun hampaita rupesi tulemaan että joka paikassa oli hampailla kiinni mutta ei onneksi enää.

Lillukan vauva kertomuksia ihana lukea!

Myös Kuusikonäidistä oli kiva kuulla!

Tansku:
Myöhästyneet onnittelut täältäkin suunnalta :flower: Ja kovasti jaksuja teidän rikkonaisiin öihin! :hug:

Sirun poppoolle lähettelen hurjasti paranemisia!

Niiskuneidille
myös onnea :flower:

Käpy: Onko mulla menny jotain ohi?? Mitä maanantaina tapahtuu??

Nyt muisti jo pätkii..en muista mitä muuta piti.. no joka tapauksessa, huomenna lähdetään ajelemaan mummolaa kohti ja sunnuntaina haetaan se meidän perheen lisä kotiin =)

Tatu on nyt parina kertana (toissa ja viime yönä) herännyt siihen että sillä on pissihätä. Käydään pissillä ja jatkaa sitten uniaan kuin ei ois hereillä käynytkään :D Näinköhän mutkattomasti alkaa pikku hiljaa kuivaksi opetella. Ulkona sama homma.. Ilmottaa jos pissihätä on niin keretään pissille.

Itsellä taas mieli hypännyt ihgan sahalaitaa.. välillä olen oikein hyvätuulinen ja aurinkoinen.. välillä taas ärsyttää ja raivostuttaa kaikki niin että korvista savu nousee ja aivoissa kiehuu.. ja sitten taas iskee valtava väsy.. laatikot töissä tuntui eilenkin ihan ylivoimasen raskailta :whistle: kevät väsymystä?? no saattaa olla siitepölyillä osuutta aisaan.. nokka tukossa ja huulet kuivat ja muutenkin tuntuu että pää turvoksissa :whistle: :LOL:

okei, no jos nyt lopetan höpötyksen ja katon jos vielä nukkumaan ruetessa pyörähdän.

kiitos kaipailuista kaikille, hengissä tosiaan ollaan :wave:
 
danjuska, me jo pepin kans tänää siunailtiin ku kummallakaa ei sun numeroo oo et ootko enää ees hengissä :ashamed:

Mulla on siis maanantaina neurolle meno, tiedän ettei siel mitää oo, mut kuitenki.. jotenki tuo lääkärireissu pisti miettii et onko siel sittenki jotai ku pitkään katto silmänpohjia ja oli kovin hiljanen täti sen jälkeen, tai sit vaan kuvittelin.

'Tylsää, ukko on vkl töissä, no eipähä tarvii remontin takia ottaa ainakaa nii paljoo lainaa ku painaa pitkiä viikkoja, nyt tulee 3vk putkeen, enneks ens viikol ei oo töitä ku 3päivää.

Koira pissille ja nukkumaan, alko ramasee niin kamalasti.

Danjuskalle viel et ettei ois samanlaista kevätväsyä ku mulla parina keväänä ;)
 
Öitä!

kiitos kaikille tuhannesti, kun ootte mulle yölukemistä järjestänyt. :D siru, mulla on neljän yön putki, kolmas nyt menossa. voiton puolella siis jo ollaan. ihanaa. vaik mie en voi mitään että vähän hullu olen ja näistä yötöistä tykkään. :whistle: välillä vaan kotipuolessa ei niin hyvillä mielin tätä hommaa katella. mut ei mulla kuitenkaan ole useinkaan listassa kuin ne 4 yötä yhteensä. joko pätkissä tai yhdessä pötkössä.

tänään Mikkis sai sit illalla hyvin ihanan mittavan uhmakohtauksen ja se siis kesti n.18-20. mikään ei oikeesti ollu hyvin ja välillä halusi ja välillä kuulu en haluu. välillä mie ihmettelen itekin omaa pinnaani että milloin se retkahtaa, kun koko sen uhmaamisen ajan olin rauhallinen kuin viilipytty. höpöttelin pojalle vaikka mitä ja välillä makasin vierellä ihan hiljaa. pieni hetki meni hyvin kun luettiin kirjoja, mut sitten aattelin että suihku vois virkistää ja parantaa olotilaa niin ei onnistunut oikein sekään. minä kävin suihkussa ja mikkis leikki vadissa, sitten kun olisi pitänyt nousta hänen suihkuun ja pesulle niin ei halunnu. pikaseen kävi sit huudon kanssa. iltapalaa ei syönyt juuri mitään ja nukkumaan käynti ei mennyt ollenkaan niinkuin yleensä. mut 20 aikoihin itekseen kyllä sammui sänkyynsä kuhan oli aikansa huudellut monia asioita mitä ei haluu tehdä tai mitä haluuuu. monet kerrat mietin illan aikana että nytkö tää alkaa, mut toivon että kun aleksi on kotona niin sit olis normaalia. |O
Aleksi jäi viel toiseksi yöksi mummille ja ukille. ukki menee sit huomenaamuna päästämään miehen töihin ja mie töistä päästyäni auttelen Mikkiksen ja ukin lähtemään porukoilleni missä aleksikin on. pojat ovat sit päivän siellä, niin minä saan rauhassa nukkua. ihanaa. :D onkin tullut näinä päivinä nukuttua 6h kumpanakin päivänä.

mitähän kattinka on tänään tehnyt, kun ei ole kirjoittelemaan joutanut? onko olo ollut huono?

kiva kuusikonäiti kun kävit kirjoittelee pitkästä aikaa. :) harmi teidän ultra käyntiä, aika ikävän kuuloista. tuollaista ei soisi kellekkään tapahtuvan. jaksuja mahan kasvatteluun :hug:

epeli, juu tuota olenkin monesti miettinyt kun kirjoittelen vaativasta pojasta, että moni ei välttämättä tajua hommaa täysin ennen kuin itsellä on omalla kohdalla sellainen. meillä on molemmat pojat ollut sellaisia, mut ehk mikkis tosiaan viel enempi ja varsinkin se vielä kun Mikkis lähti niin aikaisin liikkeelle niin lisäsi sitä hommaa. välillä on ihanaa kun on niin touhukuas ja utelias poika, mut sit taas monessa asiassa se teettää vaikeuksia. esim. tänäänkin käytiin kaupungilla ostamassa mikkikselle lenkkarit. aattelin sitten että kun ollaan kolmestaan liikenteessä niin annetaan pojan kävellä kaupassa. no kenkäosastolla vielä juuri ja juuri jaksoin pojan perässä juosta. ei todellakaan pysy paikoillaan vaan on uteliaana tutkimassa kaikkea. mentiin sit saman kaupan alakertaan hissillä ja liukuportaita pitkin. ne onnistuivat ihan hyvin. mut alakerrassa oli polkupyöriä joita halusi kokeilla tietenkin. eihän siitä mitään loppujen lopuksi mitään tullut, kun juoksi ympäriinsä. huutaen laitoin pojan rattaisiin, jotka onneksi oli matkassa. oikeestaan tuosta hetkesät asti meidän tää ilta meni sinne ja syvälle. :eek:

mut ihana poika hää silti on ja päivähoidossa on ihan kiltti ja rauhallinen. sanoinkin tänään hoitotädeille kun juteltiin hetken aikaa että taitaa pojalla olla kaksi persoonaa. mut niinhän taitaa moni lapsi olla hoidossa ihan toisenlainen kuin kotona. :)

mielenkiintoista nähdä sunnuntaina tigrun attea ja kattoo millainen mikkis on siellä. saadaanko kenties porttikielto tigrun vanhemmille. :whistle: :D
sit myös olis kiva nähdä Jontun uhma jutut et millaisia ne on. sit tietäis et missä meillä mennään. aika helpolla ollaan kyllä tähän saakka päästy. kokeilee kyllä ja uhmaa, mut yleensä tähän asti on saanu jollain pikkujutulla siirrettyä ajatukset toiseen juttuun. :)

peppi, mukava että teillä asiat hiukan paremmin. kivan kuuloista ohjelmaa teillä ollut tänään. toivotaan että Rasmuksen vaivat jo helpottais. tietty ihan hyvä jos ottaavat jorviin vielä tutkimuksiin. jaksuja yöhön ja arkeen. :hug:

sirulle, kovasti paranemisia vatsataudista. toivottavasti menisi nopeaan ohi. ja varsinkin että saisitte tänä yönä nukuttua eikä kukaan oksentaisi. :hug:

epelikselle vielä, hienoa että vaippattomuus on nyt onnistunut. =) niin ja jaksuja kovasti Aleksin kanssa. :hug: pitkää pinnaa tarvitaan, mutta jostain sitä aina löytyy.

danjuska, kiva kun teillä kaikki hyvin. jaksuja väsymys hetkiin. :hug: milloinkas se koiranpentu teille tulikaan? oot tasan sen kertonutkin, mut en vaan saa päähäni.

pitänee käydä hiukan hommissa välillä, mutta yritän palailla vielä... :wave:
 
jospa jotain kirjoittelisin teidän iloksi...vaik meinaa jutut näin yöllä olla hiukan sieltä ja täältä.. :D

tuli tuossa mieleen et mitähän tiukuliinille kuuluu? :wave:

ja gerberan arjesta olis kiva kuulla joskus jos vaan ehdit kirjoittelee. vaik kiirettä sulla varmasti on. :hug:

Mitäs teillä on viikonloppu suunnitelmissa? minä otan lauantain rennosti, kun silloin vasta nää yötyöt aamulla lopetan, mut yritän jos jaksaisin olla että nukun vaan mikkiksen päikkäriaikaan. mies lähtee la- iltana järkkäriksi, joten minä pistän lapset nukkuu ja käyn itekin ajoissa nukkuu ihan omaan sänkyyn. siru varmaan ainakin tietää mikä autuus on nukkuu yövuorojen jälkeen omassa sängyssä siis se seuraava vapaa yö.

onko kukaan seurannu sitä uutta lauantai-illan ohjelmaa biisikärpänen? minä muutaman kerran ehtinyt hiukan katsoa ja minusta hauskaa viihdettä. sen jos sais katottuu nyt lauantainakin. =)
sunnuntaina me mennäänkin sinne s-linnaan koko perhe. kivaa. :D

jeps, mut nyt kutsuu taas työt..onkin hiukan vilkkaampi yö nyt vaihteeksi no pysyypähän hyvin hereillä, vaikka ei nyt ole kyllä ollut suuria vaikeuksia onneksi tässä rupeamassa.

jos en enää ehdi ennen aamua niin ihanan aurinkoista päivää kaikille! :hug: B)
 
HuoHmenta.

Yöllä taas valvottiin |O Ihan silmät ristissä täällä kuljettiin... Meinas taas usko loppua ja mietinkin, et mitenhän kauan tällästä oikeesti jaksaa.

Joonatanilla tuntuu taas kaikki olevan huonosti. Huutaa, kun haluaa telkkarista nähdä heppoja, siis äksen siellä oli heppoja, sit vaihtu juttu ja alko huuto, heppojen pitäis tulla takas |O

Danjuska: Ihana, kun olit käynyt kirjoittelemassa :hug: Me tosiaan käpysen kanssa jo huolestuttiin. Kiitos paranemistoivotuksista :hug:

Jellona: Voi sitä Miikankin eilistä uhmakohtausta! Ihan oikeesti noi Jontun haluamiset ja raivoamiset ON kamalia |O Äiti, joka on latsenparissa työskennellyt tosi kauan (ei enää), sanoo, että poika on aika omapäinen ja voimakastahtoinen (ei pahalla, tykkää toki pojasta ihan hirveesti) ja nyt parin kerran käynnin jälkeen puistotätikin pojan voimakasta tahtoa ihmettelee, kun ei lepy millään :ashamed: Rasmus on sitten taas helpompi, tosin silläkin ihan hyvin sitä tahtoa löytyy!! Joonatan jatkaa raivoamista, mä en jaksa siihen kiinnittää huomiota, jos se ei kohta lopu niin sit saa mennä huoneeseensa huutamaan |O

Me taidetaan mennä tänään lapsimessuille!! En siis mee töihin, aiemminkin mulla on perjantait olleet vapaita ja nyt, kun oon väsynyt niin saan olla sieltä luvalla pois ;) Mut ens viikolla taas menen, olen kovin luottavaisilla mielin, et meillä voidaan sit jo paremmin ;) Jospa sais vähän paremmin nukuttuakin...

Nyt me mennään kylpyyn :whistle: :D :wave:
 
Jellona, mä tiedän aika hyvin mitä on kun talosa on omatahtoinen lapsi... ja näköjään se ei helpota vaikka lapselle tulee lisää ikää |O

Meillä ehdittiin aamulla vaihtaa huomenet ja pusut ja ukko painu töihin, menee viikonlopuks taas hommiin ni meni siks jo het aamusta töihin, tylsää. onneks appiukko lupas sille lainaan auton et pääsen huomenna kauppaan, samoin ens viikolla onnistuu huomattavasti paremmin nuo sairaalassa käynnit kun ei tarvi pohtia millä toinen kulkee..

jaha, tää lähtee taas rääkkäämään ompelukonetta, son moro!
 
Eilinen meni niin etten saanu mitään kirjotettua. Leivoin jopa leipää tai kone teki taikinan jonka mätkin vuokiin ja uuni paistoi. Hyvää tuli.

HuomSIN TOISSAILTANA, ET LÄÄKÄRI ONKIN TÄNÄÄN EIKÄEILEN. nYT ON LÄHettävä sinne. Sori isot kirjaimet väärisä paikoissa. En ehi nyt ees lukemaan teijän kuulumisia. Myøhemmin siskoset "nähdään#

T: Kattinka
 
Ihana mekko käpy :heart:

Uneton mä olen sitä mieltä että ettei kahta isoa muutosta samaan aikaan. Eli joko jätät sen tutin reilusti aikaisemmin pois (ellet ole juuri nyt piakkoin muuttamassa, en juuri muista mitä olet kertonut ) tai sitten vasta kuukauden kahden päästä muutosta.

Lisää siis tuttiselostusta
. Sami nukahti eilen päikkäreille puolen tunnin taiston jälkeen, mutta illalla menikin puolitoista tuntia päikkäreilläkintäytyi olla vaikutusta, vaikka ulkoilimmekin eilen 2 tuntia iltapäivällä. Mutta siihen tuli lisäksi se että Samilla meni nenätukkoon. Että siiten kun saatiin nenussa taas ilma kulkemaan niin poju nukahti 10 aikaan.

Katotaan saanko poikaa kohta sänkyyn. On ihan sen näköinen että tarttis unta, muttei malta mennä.
Meiilä oli oikein muksimaksis aamu. Lähdettiin tuossa 8 jälkeen kauppaan. Oltiin päästy pari metriä kun poika vetäs hienot lipat tuossa meidän pihan alamäessä. Onnkesi ei tullut asfaltti-ihottumaa. Kamala huuto-säikähti kovin.
No käveltiin sitten kauppaan. Sami käveli myös nätisti kaupassa, ei suostu enää istumaan rattaissa/ostoskärryissä lainkaan.
No sitten tuli aika laittaa ostoksia hihnalle. Sami auttoi nätisti, kunnes hän otti kaksi lasista hedelmäsosepurkkia hihinalle. POika kompastui rattaiden pyörään. Kaatui laatialle ja sosepurkit meni pirstaleiksi. Hitto kun säikähdin että nyt sillä meni niitä lasinsiruja kämmeniin. :eek: :'( Meillä oli tuuria matkassa. Yhtään lasinsirua ei mennyt käsiin.
yksi täti tuli siivoamaan ne soseet ja sirut pois ja yksi setä toi samille laastarin sormeen, kun siihen oli tullut mikroskooppisen pieni haava. Mutta sen jälkeen äiti tartti kyllä kahvia joten käytiin sitten paikallisessa kahvilassa kahvilla. :) .

Että semmoista tänne.

:wave:
 
Moi!

Meillä edelleen Otolla ihan vesiripuli ja oksentanutkin on kertaalleen tänään. Itsellä alkaa olla jo normaali olo. Toistaiseksi ei Lotta ja mies ole alkanut oireilemaan. Ottoa käy kyllä niin sääliksi, makailee vaan ja pyytänyt jopa pari kertaa mua kantamaan hänet vessaan ja sitten tulee niinkuin hanasta kääntäis :$ Vähän on juonut ja aamulla söi muutaman muron. Mutta ei sitä kyllä mieli teekään mahataudissa syödä. Olen tässä pessyt ikkunoita sisäpuolelta, vaihdoin Oton huoneessa järjestystä ja siitä olikin tosi innoissaan :) Miehellä on tänään synttärit, sai meiltä Lacosteen edt:n ja Lotan tekemän kortin. Nyt touhuaa pihalla kaverinsa kanssa, kävivät hakemassa puuta terassin laajennusosaa varten. Tuo miehen kaveri on vähän niinkuin talkkari meillä :D aika kätevää. Mies oli muutama vuosi sitten pitkään sairaalassa, niin yks kaunis aamu tämä kaveri oli leikkaamassa nurmikkoa meidän pihalla, kun heräsin =) soitin miehelle, niin ei sekään tiennyt asiasta mitään. Tää kaveri on tehnyt tai ollut osallisena kaikissa meidän remonteissa, rakensi meidän terassin ym., korjasi just mun auton jne.

Peppi en muistanut, että Rasmuksella onkin vasta toinen pissatulehdus nyt menossa, jotenkin ajattelin, että niitä olis useampi. Estolääkitys on siis sellainen jatkuvasti syötävä lääke, jotta pissatulehduksia ei tulisi, jos niitä muuten olisi jatkuvasti. Voi sitä Jontun uhmaa, kovin koettelee nyt teitä. Meillä on tosiaan vaan ihan vähän nähty merkkejä uhmasta, sitä odotellessa... Toivottavasti teidän nukkumiset nyt helpottais! Tuu kertomaan, millaista oli lapsimessuilla!

Jellona hattua nostan yövuoroputkilaiselle, mulla taitaa kolme olla max putkeen. Nyt melkein kolme yötä olen tehnyt listassa, putkeen tai 2+1. Tuo yksi yöhän vie vapaapäiviä, mutta on toisaalta niin ihanaa olla vaan yksi yö töissä, ei tarvi nukkua ennen eikä jälkeen paljon tällaisen supernukkujankaan :whistle: Joo, tiedän todellakin, millaista on mennä yövuorojen jälkeen omaan sänkyyn!! Ja mikä tunne on aina aamulla, kun yövuorot loppuu :D Mä olen katsonut muutaman kerran Biisikärpänen-ohjelmaa, tykkään kans musiikkiohjelmista. Itsekin haluaisin osata laulaa, mutta kun ei niin ei =) Hauskaa Savonlinnan reissua teidän perheelle, varmasti kiva nähdä Tigrua!

Käpy suloinen pikkumekko :heart: pirteän värinen! Toivottavasti siellä neurolla olis kaikki kunnossa :hug: Mitä remonttia olette suunnitelleet?

Smirgelaine voi teidän aamua! Onneksi ei käyny pahemmin Samille!

Kattinka lääkärikuulumisia odotellaan =) toivottavasti kaikki olis kunnossa!

Danjuska kiva, kun kävit kuulumisia kirjoittamassa! Mulla kävi sama mielessä kuin ilmeisesti Käpyllä tuosta väsystä. Hienoa, että Tatu heräilly pissalle yöllä. Meillä ei vähään aikaan toivoakaan yövaipattomuudesta. Päivisin on, paitsi päikkäreillä, ilman vaippaa. Tarhassa pitäneet vielä toistaiseksi ulkona vaippaa, mutta lupasivat ottaa pois, kun tulee vähän lämpimämpää vielä.

Kuusikon äidistä kiva lukea pitkästä aikaa!! Harmi sitä np-ultraa, toivottavasti ei sama sattuisi rakenneultraan. Tekeekö teillä nuo molemmat lääkäri, vai ymmärsinkö oikein? Sun mummu on sitten saman ikäinen kuin munkin :)

Mietin, että jos laittaisin Oton taas kärryihin päikkäreille, eilen nukkui ulkona tosi hyvin, kun nostin päätyä vähän ylemmäs. En vaan uskaltanut yksin antaa nukkua ulkona, niin olin itsekin sitten. Lotta ja pari kaveriaan tekevät pihakeinussa läksyjä :) ihme, että saivat viikonlopuksi, yleensä ei ole tullut läksyä.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!
 
Ensin omaa napaa ja sit luen paremmin teijän jutut ja tuun takas kommentoimaan paremmin.

Kävylle: sanoisin kuitenkin heti että jos saan vaihtaa nii tykkäsin kyl paremmin tästä viimosesta.

Ja Unettomalle tosta tutti jutusta mun mielipiteeni vaikka ei kokemusta ookkaan niin mitä Peppi tuumais, jos tutit jätettäs vanhaan kotiin ja uuteen hankittas tilalle jotain uutta kivaa?

Niin kävin siis lääkärillä, joka oli taas ihmeissään mun saapumisesta. Sain pitää housut jalassa kun kohdun kaula joka tapauksessa on menetetty ja kohdun suullekkaan ei mitään voi jos onkin alkanut avautumaan, mut ei mulla ainakaan mitään supistuksia oo ollu. Vauvoilla kaikki hyvin. Tasasesti kasvaneet molemmat nyt n. 1500 g. Reippaasti lapsivettä ja virtaukset hyvät. Päät alaspäin siellä kølløttelevät molemmat niinkuin viimeksikin. Sf mitta 36.

Lääkäri on ihan kauppakeskuksen vieressä ja käytiin ostamassa Otolle uudet lenkkarit, juhlakengät isonveljen rippijuhliin (En oo tainnutkaan mainita että sindre pääsee ripille 10.5.) Ja løysin välikausihaalarinkin joka ajaa asiansa, vaikka ei olekkaan Reima, mutta on tuulen- ja kosteudenpiävä eikä jäykka¨. Hintakin oli vaan neljännes siitä mitä Reima ois maksanut. Käytiin sit vielä lounastamassa ravintolassa, joten olen saanut tänään tuuletusta koko kahden kuukauden edestä. Ihan hyvin jaksoin, mutta nyt meinaan loppupäivän olla vaakatasossa.

Oli ihana tulla tuoreiden tulppaanien kanssa kotiin kun Natasha oli siivonnut ja tällä kertaa piti triplasti kiittää niin hyvää jälkeä oli tehnyt. Joku kyseli hänen ikäänsä: On 27, mutta joissain asioissa vaikuttaa nuoremmalta, mutta niin kai se on kun elää itekseen, eukä tarvi kantaa vastuuta muista. Nyt on ortodoksien pääsiänen ja on laittautumassa juhlatamineisiin ja hyvin ansaitun viikonlopun viettoon. Mies lähti käymään tøissä, vaikka vielä illalla kehui pitävänsä vapaapäivän.

Nyt vetäydyn teidän juttujen pariin.

T: kattinka
 
Mä oon täällä taas :ashamed:

Joonatan kuuluukin just heräävän, jos Rasmus herää kans niin en ehdi kirjoittamaan, kun lähdetään sit samantien. Anoppi on pyytänyt poikia niiden luokse leikkimään... Hetken sitä epäröin, mut, no, siitä lisää ehkä joskus jossain muualla ;) Me mennään Samin kanssa syömään ja leffaan -taas :D

Oltiin siellä lapsimessuilla ja siellä oli kyllä muutama muukin lapsiperhe meidän lisäksi :whistle: :D Meinas vähän ressiä pukkaa, kun piti yrittää siellä rattaita työnnellä tuhannen muun mukana :LOL: Poliisiautoon Jonttu uskaltautu ja hetken miettimistauon jälkeen poliisimopon (vai moottoripyöräkö se olikin) kyytiin meni kans =)

KattiMatikaisesta on puhuttu jo pitkään, se on Jontun lemppari ja sitä kovasti halusi kattoa. Katti ja NakkiRakki juonsivat Pikkukakkos-megahetken :D

Sieltä sai kaikki lapset ilmatteeksi Pilttipurkki-ruokaa, niitä sitten vähän (mut aika vähän) pojat söivät. Purkkaa saatiin ja pastilleja yms. Tilasin mä sieltä sit KaksPlus-lehdenkin =) Vaikkei nyt niin kummoinen tilaajalahja ollutkaan...

Koivunkäpy: Mukava kuulla :kieh: |O Aivan huippuihana toi mekko :heart: Siis tosi, tosi ihana!! Mitäs kokoja ois saatavilla, sopisko toi vähän isommalle tytölle? Toi saattais olla sen tyylinen, mistä mun serkku ehkä tykkäis...

Voi, mikä aamu Smirgen perheellä ollut, onneksi ei oo pahemmin käynyt! :hug:

Nyt heräs Rasmus, me lähdetäänkin tästä sit :wave:
 
Oho! Mitä ihmettä oon eilen tehny kun oli näkøjään eilisetkin kuulumisenne lukematta.

Kuusikon äiti niin mukavasti kirjottelee. Oli tosi kiva kuulla teistä. Vaskikellossa ollaan pysähdelty mekin. Hyvä kun auto suostui jatkamaan matkaansa.

Jellona: hyvin noita øitä jaksat. Ymmärrän kyllä, että tykkäät. Niin tykkäsin minäkin, kunnes yhtäkkiä ei nukkumisesta päivällä enää tullutkaan mitään ja yøvalvomisista alkoi tulla pahaa oloa ja vatsakipuja.
Mun piti sulle jotain jo aikoja sitten, mut en taaskaan muista mitä.
Mukavaa matkaa sinne Savonlinnaan.


Meijän pitäs laittaa Miikka, Jonttu ja Otto uhmailemaan keskenään, joskos sitten ymmärtäisivät miltä sellasta tuntuu kuunnella. Onko muita tulijoita?

Sirun Otolle paranemisia. Toi on kyl kauhein tauti mitä on. Toivottavasti tosiaan Lotta ja isukki säästyy. En oo saanu sulle vielä kirjotettua, mutta hyvää kannattaa odottaa ;) .

En nyt pysty enempää kun kylkeen pistää. Taitaa joku taas tunkea jalkaansa kylkiluiden väliin.

:hug: teille kaikille :heart:
 
Katinka, kerro viel haliitko tuon keltasen vai sen ruskee-valkeen?

Peppi, kokoja saatavilla 50-92cm.

Anoppi ja appiukko kävi tuomassa auton, appiukko vaihteli pihalla renkaita ja anoppi ihaili mun tulevaa häämekkoa ja kälätti.

Sirun poppoolle paranekmista!
 
Öitä!

tänä yönä onkin hiukan vilkkaampaa toiminta täällä ja yökkökaveri seuraakin sen verran ettei ehdi/viitsi istua koneella. tulin kuitenkin jotain löpisee ennen kuin aamuhommat alkaa. =) ihanaa kun olette taas päivän aikana kirjoitelleet mukavasti. reilun viíkon päästä onkin sitten vasta seuraava yöputki.

sirun Otolle kovasti paranemista. :hug:

kattinka, juu toi vois olla hyvä idea pistää ne yhtä aikaa touhuamaan ja kattoo mitä tulee. hienoa että masutytöillä on kaikki loistavasti. :heart: jaksamisia paljon. :hug:

käpynen, tosi nätti mekko. onko sulla miten paljon ompeluhommia nyt? minä voisin yhden tuollaisen mekon, joka näytillä niin tilata sulta joko 62 tai 68 tai lähinnä noita olevan koon. onko noissa miten paljon koko eroa? kaverille synty pari vkoa sit tyttö niin jos hälle olisin antanut kesäksi. niin kumpi sinusta parempi. tyttö oli ihan normi kokoinen syntyessään.

peppi, minäkin haluaisin joskus lapsimessuille. mut on siel varmasti ruuhkaakin ollunna. tuollaiset vetää aina paljon porukkaa. :) toivottavasti teidän tää yö menee paremmin. :hug: ja minunkin äitini sanonu että on sillä mikkiksellä omaa tahtoa hirveesti. ja eilen kun oli päivän vanhempieni luona hoidossa niin oli taas kuulemma vauhtia riittänyt. :) hyvä puoli poikien uhmassa ja muussa se että osaavat pitää puolensa ainakin isompana. :D

Tänään oli tosiaan pojat porukoillani koko päivän. mie nukuin puol 4 asti ja sit järkkäilin kodin kuntoon, kun äitini sanoi että pärjäävät kyllä, että tee rauhassa kotihommat. hän kyllä ymmärtää jos ei ehdi tehdä. mut enemmän näiden yövuorojen takia ja sit kauniiden ilmojen syytä että pyykit lojuu viikkaamatomina ja hiekat pyörii lattioilla. iltapäivällä sain sit kaikki laitettua. mies pyöräili edestakaisin porukoilla käymään. ja meillä meni poikien kanssa loppuilta kotonakin oikein mukavasti. mikkis oli ihan toisenlainen poika, kuin edellisiltana. viime yö olikin mennyt kuulemma melko rauhattomasti, jota meillä kuitenkin tosi harvoin tapahtuu. oli kuulemma yölläkin huutanut että miikka haluu ja miikka ei haluu autoja. yms. oli kyllä suht nopeaan rauhoittunut muutamat kerrat omaan sänkyyn ja sit meidän sänkyyn tullut aamuyöstä. :)

tänään mies lähtee varmaan aamupäivällä pyöräilee poikien kanssa. minä teen ruoat ja lepäilen. toivotaan että homma menisi noin niin jaksaisin hyvin. Me käydään sit mikkiksen kanssa päikkäreille ja Aleksi sekä mies lähtevät ukin venettä laskee järveen sillä aikaa. illalla jaksaakin sit jo ulkoilla. B)

smirge, onpas teillä ollut aamupäivä. onneksi missään tapauksessa ei käynyt huonommin.

nyt kun on monta yötä kirjoitellut peräkkäin niin tuntuu jo asian loppuvan.
Aurinkoista lauantaita kaikille! B) :hug:
 
Jellona, tän kuun aikana en kyllä ehdi ommella mitään ylimäärästä, mut muistutas asiasta ens kuussa.

mukavaa, mekon tilaaja tykkäs tuosta kovasti, tehä tänää siihe ne housut viel ni saapi laittaa postiin ja sit väkertää katinkalle uudet mekot ni saapi neki postiin, jos rouva pistäs mulle yynä osotteen sit mihi noita voi lähetellä??

Katinka en kait mää ois kyselly et kummasta tykkäät enemmän jos ei ois mahista vaihtaa, nuo toiset mekot on just sopivia nukeille, nnalle lupasin et teen senki nukelle tuomosen ni pääsimpähä siitäki eikä tarvii altaa sille tekee mekkoo, toisen voi sit jättää joko varalle tai kattoo jas kaveri saa tytön kesällä tai toisen kaverin nukelle lahjottaa.. kyllä niille menekkiä löytyy :LOL:

Pitäs kauppaan lähtee, piti aamulla miettii et onkos mulla viel talvinakit alla, mittari näytti -2,5 ja pakkasen puolella on edelleen.
Illalla tuli todettua et vanhuus ei tule yksin, venäytin lievästi kylkeni.. :ashamed:
 
Huomenta.

Kirjoittelin pikkuisen yhteisöön ;)

Missäs asennossa se kuu nyt onkaan? :whistle: Mä en nimittäin meinannut millään saada unta viime yönä, vaikka olin tooosi väsynyt :eek:

Kattinka on hyvä ja kirjoittelee kuulumisiaan joka päivä ;) Musta oli aika jännä, että antoivat sun pitää housut jalassa siellä lääkärissä? En tiiä, jotenkin... Olis kai se ollut hyvä tietää, jos oot kauheesti avautunut tms.? Vaikkei sille mitään voisikaan tehdä... Kiva, että pääsit vähän kaupassakin käymään :hug:

Käpynen: Ilmoittele, jos sulla joskus on aikaa ommella, mä nimittäin voisin ehkä haluta tollasen mekon kokoa 92 ;)

Jellona: Meidän kannalta harmi, et sun yövuoroputki nyt loppui, toivottavasti ehdit kuitenkin jonkunverran kirjoittelemaan ennen ens viikon putkea!!

Kohta lähdetäänkin vähän liikenteeseen :wave:

Missä on taas Tintta? Entä Uneton? Metku? Hannele? Lillukalla varmaan kiirettä pitää! Sirulle yritän tässä viikonlopun aikana yv:tä laittaa :) :hug: Mitenhän pitkäks aikaa se Tansku taas pois läks? Danjuskalle lähettelen :hug: lumikarpalostakaan ei ole aikoihin kuulunut!! :wave: Mitenhän nasuliino jakselee? :hug: :hug: Neve, tuu säkin kirjoittelemaan kuulumisia! Mitenhän äiteen-78 asuntoasiat on ratkenneet?? Tulkaa muutkin harvemmin kirjoittelevat kuulumisia kertomaan!!
 
Missä kaikki on?? :whistle:

Me käytiin vähän asioilla. Ulkona on iiiiihana ilma B)

Rasmus jo nukkuu, Joonatania nukutetaan parhaillaan... Rasmuksella on ihme kiukkupäivä ollut :eek: Ihan hikeä pukkaa itelle, kun on mielessä, et jos silläkin alkaa toi tahto lisääntymään ja esiuhma tulemaan :ashamed: :eek: |O Hyi hirveetä. Mikään ei oo ollu sen mielestä hyvin, mikään ei kelpaa, taitaa ottaa Jontusta mallia... Oikeesti! Kaupassa ku oltiin niin raivostu jostain ihan suunnattomasti, rattaissa hakkas päätään edes-takas niin, että vähän ajan päästä huomasin et suu oli veressä :ashamed: Jos koittaa tarjota tuttia niin se lentää tuhatta ja sataa lattialle jne.

Hauskoja juttuja taas ;) Joonatan on ruvennut enemmän ja enemmän kuuntelemaan radiosta kuuluvien kappaleiden sanoja, yks päivä lauloi Chisun Mun koti ei oo täällä kappaletta, toisteli oikeen heleällä äänellä niitä sanoja, oli aika ihanan kuuloinen :heart: Yritin salaa ottaa videokameraa esille et oisin saanut sitä kuvattua, mut tietenkin se hokas sen ja lopetti laulamisen :D

No, eilen automatkalla tuli Jenni Vartiaisen Mustaa kahvia-kappale, jota Joonatan alkuun kuunteli tarkkaan, sit kertosäettä rupes laulamaan, joka siis oikeesti menee; mustaa kahvia... niin Joonatan laulo: osta leipää :LOL: :LOL: Mua rupes vähän naurattaa niin Joonatan rupes ihan tosissaan, siis melkeen suuttu, kun sano, että: äiti, kauppaan ostaa leipää :whistle: :LOL: Ja aina kertosäkeen tullessa vaati, että olis pitänyt tosiaankin mennä sinne kauppaan sitä leipää ostamaan :LOL: :LOL:

Kiitos, kun vastailitte yhteisöön Tigru ja Koivunkäpy :hug: :hug:

Pizza-lauantain pitsani on valmis :whistle: :p
 

Yhteistyössä