***JOULUTÄHDET`05 huhtikuussa***

Täällä hiukkasen kuulumisistanne pihalla oleva maitoaivo. En ole ehtinyt hyvä jos vilaista kuulumisianne, mutta Nasuliinon viestin huomasin, rankkaa on varmasti ollut ja :hug: teille sinne lähetän.

Monessa paikassa sairastellaan, eli paranemisia sairastupiin!

Ja lastensa uhmakohtauksien parissa kamppaileville äiteille ja isille myös jaksamisia, täälläkin tiedetään vallan hyvin mitä uhmaaminen on.

Kattinka totta kai ne tytöt pysyy siellä massussa vielä viikkoja! Ja taisit sanoa että iskee kuulumisia lukiessa vauvakuume, onneksi saat ne vauvat :) ja mullakin on "vauvakuume" johon onneksi riittää tämä nykyinen vauva - en ole uutta nyt ainakaan miettimässä. Synnytys on liian tuoreessa muistissa. Ja raskaus kaikkine kremppoineen.

Smirge missä sinä aloitat työt, olet saattanut kertoakin mut maitoaivo ei ole lukenut tai on unohtanut.

Täällä arki rullaa ihan mukavasti ja tyttönen on edelleen hyvin tyytyväinen. Ruisleipään iski mulla yhtenä päivänä himo ja se sitten kävi tyttösen massuun. Hyvin on alkanut kasvaa, puolessa toista viikossa oli 600g kasvanut eli kun alin paino oli sairaalassa 3,5kg niin viime pe terkka punnitsi 4,1kg. Osa 56cm vaatteista alkaa olla jo pieniä :eek: !

Vappusuunnitelmista me mennään mun siskon (käymässä, Kajaanista) ja kaveriperhe lähtee kenties mukaan Parikkalaan Siikalahdelle, se on sellainen lintualue, suosittu vappupäivänä myös retkeilypaikkana muutenkin. Otetaan pikniktarvikkeet mukaan ja retkeillään aamupäivä. Siis vappupäivä. Vappuaatto ollaan kotona, simaat on tehty ja siskoni lupasi Onnin kaa paistella munkkeja eli syödään noita ja nakkia ja perunasalaattia, mitäpä muutakaan. Ja nautitaan olostamme.

Mutta nyt kurkkasemaan pikkuista, mies on Onnin kaa kalalla.

Ai niin, kun oltiin eka yö kotona, niin tyttönen söi hirmuista kyytiä tissiä ja maitoa tuli vuolaasti, kuului sellainen "hotkintaääni". Onni sinkosi pystyyn sängystään ja hihkui "koira haukkuu" ja oli lähdössä etsimään missä se koira on. Ollaan naurettu aika monesti jälkeen päin :).

Lillukka
 
käpylä on viettäny tänään aikaa sairaalassa, nukkumassa ja kaupassa.
Tienposkessa istui eksyneen näkönen lutunen karhu, on ne vaan söpöjä!

Ja nyt on meidänki poika trendikäs, ostin sille tuomoset ölasten croksit tms.. Annalle tarjosin moisia kans, ei kelvannu, kassalla sit alko kiljumaan et määki tahon :headwall: arvatkaas kolmesti saiko? Olivat siis huiman kalliit, hintaa 5? pari, niitten piti olla koristellut, mut noissa jäpikän popoissa ei oo yhtään kenkäkorua jäljellä, liekkö joku napsinu mukaansa, eikös nuo ilmanki kelvanne, olivat ainoot sopivankokosot nimittäin.

kota pääsee viemään kersat petiin, ihanaa!

Tarvii viel kertoo tohtorissa käynnistä sen verran et mulla ku tuota räkää on pää täys ni toki on korvat tukossa, lääkäri oli mukava venäläissyntyinen täti, eli puhe nyt ei ihan ollu täysin selvää.. kyseli et käytänkö runsaasti alkoholia.. Minä onneton kuulin et käytänkö runsaasti kofeiinia? :ashamed: nojuu, enhä mä paljoo, 3-4mukia päivässä..
tätillä meni hiukan pasmat sekasin ja uteli et ihanko kirkkaita niin paljon, siinä vaiheessa tuli semmonen hetko, me ei taidetakkaan puhua kahvista :ashamed: :kieh: :LOL:

Ja katttokaas kun on söpöjä kuvia koirista.
http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum20/HTML/241861.html
 
iltoja!

vielä pikaseen...

nasuliinolle unohdin päivällä :hug: lähettelee. on varmasti rankkaa aikaa ollut ja tulee viel olemaankin. ihanaa kun kuitenkin hiukan on valoa tunnelin päässä. :hug:

hannamari, on teilläkin ollut tauti. jaksamisia kovin ja paljon paranemisia vilille sekä toivotaan ettei arttu saa tautia ollenkaan. :hug: minäkin kaipaa teidän juttujasi, kun osaat niin hauskasti kirjoittaa että mie naureskelen täällä aina ittekseni ihan kippurassa. =)

peppi, kuinka meni kolmen lapsen kanssa?

me käytiin kaupalla illalla ja huonekaluliikkeestä kävin ostaa uuden maton olkkariin, kun olen sellasta niiiin pitkään halunnut. äitini piipahti hetkisen vielä meillä myöhemmin illalla. nyt on jo pojat nukkumassa. huomenna touhukas aamu, kun pitää aleksi viedä puol 9 päikkäriin että ehtii muiden mukana uimaan. äitini tulee sit mikkistä hoitamaan. kun mie lähen iltavuoroon puoliltapäivin.

käpy, sun lääkäri keikalle ja kahvijutuille nauroin myös täällä. :LOL:

mut nyt lähen maaten niin saan viimesetkin univelat pois. kauniita unia kaikille. :hug:
 
heips

jos nyt kirjottelisin kun kaikki muut nukkumassa ja mies töissä..

Ihan ensiksi Nasuliinolle :hug: paljon voimia arkeen!
Itsellekkin tulee vielä edelleen semmoinen olo että nythän meillä vauvan pitäisi olla..

Sirun ja Hannamarin
perheisiin toivottelen pikaista paranemista! kauhea tuo tauti! :hug: olikos vielä muita sairastelijoita?

ja sitten omia kuulumisia..

Tatu voi ihan ok. eilisen ja tämän aamun ollut jotenkin outo kylläkin.. jotenkin hirmu väsynyt ja hiukan omissa oloissaan viihtyvä.. voi johtua tosin siitä että oli mummolassa yötä ja siellä kun pikku ukko ei malta nukkua niin hyvin.. ottaa sitten kotona aina univelkoja takas :whistle:
sen takia pidettiinkin ihan rento pv pojan kans kun mullakin oli vapaata. Aamusta lueskeltiin kirjoja, leikittiin pennun kans ja lähdettiin kauppaan. sieltä tultua oltiin hyvän aikaa pihalla. tultiin sisälle ja otettiin vähän ruokaa ennen päikkyjä.
Nyt iltapäivästä sitten käytiin porukalla ensin pyöräilemässä. Mulla Roope ja Tatu istu iskän kyydissä. Sitten Tatu ajoi omalla pyörällään lenkin isänsä avustamana kun minä haravoin pihaa.
Tatu tykkää hirveesti olla kaverina eri hommissa mutta nyt on taas joku vaihe menossa että mitä tahansa kysyn (saati sitten ehdotan tai komennan) vastaus EI. Puhua pälpättää kyllä paljon mutta taas kokeilee kuinka pitkälle äitin pinna venyy.
Tosin nyt illasta taas pusutteli ja riekuttiin sohvalla että tottakai kääntöpuolet aina kaikella on :heart:

Sitten tähän uuteen tulokkaaseen... Minä menetin oman sydämmeni heti kun mentiin hakemaan karvakuonoa.. nimi mietteitä oli ensin sisu, miko (ja tatu oli vahvasti sitä mieltä että siitä tulee lelu :LOL: :D ) mutta kun poika nähtiin niin se oili heti vili. Jos miedän Roope oli pentuna hurmaava karvapallo nii tämä on vähintäänkin sitä. Tosin ei voi sanoa että karvapallo. Sileä ihanan ruskea turkki, korvat on miltei isommat kun pennun pää ja muuten niin pieni. Aika paljon muistuttaa mäyräkoiraa rakenteeltaan.
On kiintynyt meihin jo ihan tosissaan ja ei edes vessaan pääse ettei pentu itke perään oven takana.
Sohvalla jos istutaan niin vaatii päästä syliin tai edes viereen nukkumaan.
Roope ei uudesta tulokkaasta pahemmin välitä. Ajattelee varmaan että siinähän tuo jaloissa pyöriessä menee.. kissan kanssa alku hämmennyksen jälkeen ei myöskään mitään ongelmaa. Ainut vaan että en muista että Roope olisi ollut noin leimautunut heti alussa ihmiseen... Vili veputtelee minun perässä koko ajan ja itkee jos en ole näkyvissä.
Ulkona myös seuraa tiiviisti ihmisiä (ainakin vielä...)

Tatu on ollut suhteellisen ihastunut pikkuiseen.. leikittää ja halii :D illasta pistivät perä kanaa pitkin taloa.. tatu oli löytänyt aamutakin vyön ja juoksi se kädessä ja pentu hirveetä kyytiä perässä minkä ylisuurilla tassuillaan pääsi :LOL:

että tässäpä sitä meidän eloa tällä hetkellä.. huomenna ja ke on töitä.. keskiviikkona ajateltiin vaan grillailla ja syödä paljon kaiken maailman herkkuja :p luultavasti pikkusisko tulee kyläilemään meille silloin. Torstaina oli ajatuksena mennä lettuja paistamaan laavulle. mutta se on vasta suunnittelu asteella. pe ja la oon sitten töissä.

mut jos vielä yhteisössä kävisin ja sitten nukkumaan. varmaan yöllä herään pentua katsomaan.. jaksaa sitten aamulla töihin nousta.

sori kun kommentointi jäi nyt tosi vähäiseksi mutta mielessä olette kyllä kaikki! :wave:
 
Heips!
Piti tulla ihan ihan pikaisesti kertomaan, että jätin opparin nyt kommentoitavaksi ja jättölupaa varten. Korjauksia siis vaan luvassa enää. Helpottunut olo.
Toisaalta olo on jännittynyt, alle tunnin päästä olen jo ultrassa - yksin. Jaiks!
Tuun sitten iltapäivällä kertomaan kuulumisia!
*helpottunut tunnelma, jännittynyt tärinä*
:LOL:
 
Heip.

Mulla meni eilen oikein kivasti kolmen pikku-ukon kanssa :D Pojat ihastelivat vauvaa, silittivät ja halailivat :heart: Joonatan halusi syliinkin, meinas ite mennä ottamaan, mut ehdin siihen sit auttamaan :whistle: :D Yhdessä vaiheessa Joonatan sanoi, että vauvan pitäis mennä omaan kotiinsa, mut sit hetken päästä muuttikin mielen, et vauva EI saa mennä omaan kotiin ja hyvä, ettei itku tullut, kun vauvaa tultiin hakemaan, rauhottui, kun kerroin, että vauva tulee sit uudemman kerran taas :D

Ihana ilma ulkona! Vois ulkoilla tänään, eilen illalla ei sit ehditty, kun mun isä ja hänen avovaimonsa tulivat meillä käymään iltasella. Me lähdetään taas ensi talvena, joko joulukuun alusta tai sit tammikuun alusta etelään!! Mun isä maksaa puolet mun matkasta ja poikien matkat =) Meille jää maksettavaksi siis Samin matka ja puolet mun matkasta... En jaksais millään odottaa :whistle: :D

Olipa aivan huippuihana lukea Hannamarin ja poikien kuulumisia!!! :heart: :hug: Ihania juttuja Artulla ja Vilillä :LOL: Koitahan useammin kirjoitella, mullakin on ikävä sun/teidän hauskoja juttuja :D Huh, johan ollu teilläkin tauti :x Joko nyt ootte terveinä?

Siru laitoin yv:tä taas :)

Kattinka: miten jakselet nyt, vieläkö on vatsaa väännellyt?

Ja hypätään toiselle sivulle...
 
Ihana muuten toi Katinkan Kattinak :whistle: :LOL:

Lillukka, kiva oli teidänkin kuulumisia lukea, ihana Onni :LOL: :LOL:

Nauroin siis kunnolla ääneen tuota Koivunkävyn lääkärikäyntiä, siis sitä alkoholikohtaa :LOL: :LOL: :LOL:

Danjuska, haluaisin nähdä pennusta kuvia!! :attn: :heart:

Kaizan ultrakuulumisia jo odotan!! :wave: Onnittelut opparin johdosta, kun olet sen jo tuohon vaiheeseen saanut :flower:

Ei annan liittää tätä tohon edelliseen kirjoitukseen...
 
Heips taas!
Ultraterveisiä. =) Kaikki oli oikein mainiossa kunnossa, lääkäri/hoitaja luetteli kaikki mahdolliset mitat ja systeemit, joista mä tajusin ehkä puolet! :LOL: Mut kaveri oli niiiiin vikkelä, että vaikka ultrassa saa kuvan pysäytettyä ja kelattua takaisinkin, niin ei millään meinannut saada mitään tarpeellisia mittoja sieltä. Lääkärikin jo vähän tuskastui, naureskeli vaan, kun toisella oli niin kiire ja sit meni lopulta vähän "istukan taakse" leikkimään piiloa. Olisin halunnut tietää sukupuolen, mutta kun näin kuka mun masua mittaili, tiesin, että turhaa edes kysyä. Ei tuolla liikkumisvauhdilla kyllä olis varmaan saanutkaan tietää! Nyt kuitenkin vähän harmittaa, että olisin edes voinut kysyä, mutta nyt jäi siis arvoitukseksi. Pääasia, että kaikki kuitenkin hyvin. Painoarvio oli jotain 360gr.

Hauskasti törmäsin neuvolassa myös yhteen luokkakaveriini (jonka avokki on myös meidän luokalta) ja sehän valahti kalpeaksi kun näki mut! Ei olleet siis vielä kertoneet kenellekkään! Hiukan naureskeltiin siinä, että nytpäs kärähti. Ihan kiva oli kuitenkin jutella ja sain heti tekstarin, kun hän oli käyny nt-ultrassa.

No juuh, nyt pitää vähän puuhailla taas, jos vaikka saisi vielä tänään jotain aikaiseksi. Nyt kyllä on semmonen olo, että on ansainnut pari päivää lomaa. No jos sitten huomenna!

Hauskaa vappua kaikille, jos musta ei enää kuulu. Meillä ei edelleenkään ole mitään tietoa mitä vappuna tehdään, ehkä se selviää sitten huomenna. :D
Halit!
 
Moronnääs. B)

Jos jotain ehtis ennen kun V herää. Olen ollut superahkera ja siivonnut alakerran kun herra nukahti. On ihana kävellä paljain jaloin lattialla kun eimitään ihme murusia tartu jalkapohjiin joka askeleella! :LOL: Tänään ei vielä ole oksennettu, mutta varmaan parin litran ruikulit heitti raukka aamulla pottaan. Onneksi sinne. No, tiesinpä heti aamutuimaan ilmoittaa töihin että saavat olla ilman mua loppuviikonkin.. Perjantai mulla olis vapaana joka tapauksessa.

Kaizalle haleja ultran johdosta! Teillä sit vaan vikkelien kavereiden lukumäärä lisääntyy.. ;)

Peppi, loistojuttu että teillä meni hyvin. Aika akka olet kun uskallat noin pientä ottaa omien pikkuisiesi lisäks! Vau.

Danjuska: Lelu olis ehkä maailman hauskin koiran nimi!! :LOL: Ihania juttuja Tatulla, se tuntuu niin isolta aina kun sen tempauksista kirjoitat. Viksu veikko!

Käpäri: Kahvikännejähän tässä on ennenkin vedelty.. :whistle: :LOL:

Oi lillukka, en muistanutkaan miltä vauva tuoksuu.. Pelkkä asian lukeminen saa ihmisen täyteen lämpöä. :heart:

Nyt kuuluu Vilin huoneesta äätii tule tännee.. SIllä on loistavia jutunaloituksia, saattaa yhtäkkiä pysähtyä ja sanoa, Hei! Sain hyvän ajatuksen! ..ja sit saattaa seurata ihan mitä vaan. :D Käsky kovenee, mentävä on!

Nyt isyuu pieni lämmin vc poika sylissä, ja koittaa kirjottaa joka väliin muutaman kirjainen. Kattinakille ja Jelulle terveisiäcxx!!! :LOL: kö,kjnm >ZAtÄMÄ poika muuten haisee oksulle, vaikka ei oli oksunnutz<.m. Toivottavasti ei tulekaan mitään, OVCALZIXZ<OLIS eka oksuton päivä. Tämän kanssa ei enää kirjotetakaan samalla lailla kuin vauvana!! :LOL: :LOL: :LOL:
 
heips

pikaisesti..

Tatun toin jo äsken nukkumaan. On ollut ihan vedoton ja mahdottoman kiukkuinen poika koko päivän. ilta onkin vietetty sisällä pötkötellessä.

Huomenna kun vielä jaksaia hoidossa niin sitten olis vasta ma meno.

nyt ei tule muuta kun omaa napa mutta yritän kirjoitella kun saan loput hommat tehtyä..

Pepille sen verran että laitan vilistä heti kuvia kun saadaan asennettua kameran ohjelma takas koneelle tai kun mies joutaa näyttää miten tuo bluethoot toimii että saan sitä kautta kuvat koneelle..

nyt askareiden pariin..
 
okei.. jos nyt vähän enemmän..

Mitäs Kattinkan päivään kuuluu?? tuuhhan kirjotelemaan!

Kaizan ultra kuulumiset oli muakava lukea. Vikkelä kaveri teillä ;)

Hannamari: Jospa se tauti alkais teillä pikku hiljaa talttua!
Moni on Tatusta sanonut että tunnustaa välillä ikäistään vanhemmalta joissakin asioissa.. semmoinen pikku vanha vai miten se sanotaan..
Mitäs ideoita Vilillä aina on?? :D

Peppi:
Oi miten hienoa kun pääsette taas reissuun B) *vähän kade*
Ootko monissa maissa reissannut?? nimim. ei viroa pidemmällä käynyt :LOL:

Missäs Käpy?

Tintta: sitä joskus tuossa kyselinkin että oisko sulla mahdollisuutta laittaa kuvaa tänne teidän pikku sessusta?? kiinostas nähdä miltä näyttää nyt.. ja kiinnostas tietää kuinka paljon mäykyn näköinen tuo meidän koiruus oikeesti on kun en läheltä ikinä mäyräkoiran pentuja oo nähnyt.

Tehtiin ruoka ostokset jo tänään.. ei huvita huomenna lähtee sihen ryysikseen kun kolmelta pääsee töistä.. no ehkä leipää ja maitoo haetaan mut ei sen kummepia. mitä ei tänään muistettu niin ilman pärjätään.

aa.. ja lettutaikinaan on juustomaitoa tulossa :p

Mietityttää tuo poika, että mikä ihme sillä on. on ihan kamalan itkuinen ja väsynyt :/ lueskelin sille illalla kirjoja ja välillä aina virkistyy mutta sitten taas on väsähtää ja itkeskelee ja kiukuttelee. yritin kysellä että onko jokin paikka kipee niin ei kuulemma oo.. no., jos jatkuu niin käytetään tk:lla mm. korvat tarkistuttamassa jos näyttää tarpeelliselta.

Kuinka moni tekee munkit itse??
itse olin laika ja ostin pakasteena.. tuntuu että turhaa ihteeni moisella ressaa.. on senkin ajan pojan kanssa kun munkit on uunissa :whistle:

no jospa kohta valuis nukkumaan.. viime yönä Tatu herätti taas pissille. Ja minusta on hienoa kun nukhataa heti takaisin kun on pissillä käynyt.

ja jos vielä tatun suusta tänä aamuna. oltiin hoitopaikan pihalla ja otin poikaa autosta. katsoi kynsiään ja tuumi että ota äiti pois tuo kynnen alta. minä että mikä siinä on.. taitaa olla jotain paskaa, tuumi poika :ashamed: en taas tiennyt itkeäkkö vai nauraa.. ja kun tuo tuli ihan sillä tavalla luonnostaan.. ei mitenkään huomionhakuisesti tms.. vaan ihan kuin olisi esim. pyytänyt maitoa lisää.. tyydyin vaan sitten korjaamaan hetken mietittyäni että likaa, kulta.. likaa.. :whistle: :ashamed:

 
täällä käpy suorastaan hehkeenä, meillä kukkii leppä ja koivu yhtä aikaa, joten oon niin tukossa ettei henki kulje kunnolla mistään, silmät on turvoksissa jne... näytän siis valmiiksi krapulaiselta.
yö oli syvältä, unta yht.4h, voi jossai vaiheessa alkaa vässykkä tulee.
Paniikkia pukkaa, reilu puoltuntii ja tarvii lähtee, palaan linjoille kun mahdollista kertomaan mitä tapahtui.

Vappua kaikille, eikä sit polteta taloa/sormia munkkeja paistaissa, se kansi muistetaan pitää siinä vieressä!
 
mä aloitan työt sitten syksyllä yhdessä Suomen suurimmista siivousfirmasta paikasta mihin joudun ei ole vielä tietoa.

Kävin sitten lekurilla tänään. Mulla o poskiontelontulehdus ja sain sitten ab-kuurin. Joten meikä pysyy ihan vaan simalinjalla.

p.s. käpy munkit paistettu jo ;)
 
Hyvää vappua kaikille! :flower: Tai aattoa, mut kuiteski.

Aamulla olin taas niiiin väsynyt, silmät ei meinannu aueta ja päätä särki :| Rupes lohduttamaan, kun muistin, että on palkkapäivä :LOL: Ja kht-päivä! Kyllä se hymy hyytyy, kun rupee laskuja makselemaan :kieh:

Kaiza: Ihana oli teidän ultrakuulumisia lukea, vikkelä kaveri vikkelän isoveljen kaveriksi taitaa tulla :D

Hannamari: On ihana tunne, kun tulee suihkusta ja heti ekalla askeleella ei jää niitä iki-ihania murusia jalkojenpohjiin :D Jos on siis just siivonnut.

Danjuska: Mites Tatu, millainen on nyt ollut? Mä en oo ikinä tehny munkkeja ite :ashamed:

Mihin se käpy nyt lähti??? Onks mul nyt unohtunu jotain :ashamed:

Jospa rupeis niitä laskuja makselemaan, ettei ihan tulis liikaa leveiltyä tolla palkalla |O

Smirgelle paranemisia!
 
Iloista vappua kaikille!

Danjuska minä teen munkkitaikinan (kohta) ja sisko+Onni tekee munkeiksi ja sisko paistaa. Yksin en ois tehnyt. Kuinka Tatu voi nyt? Heh tuota paskaa-juttua. Meillä Onni sanoi tänään kun käytiin perhekerhossa koko perhe ja jäin imettämään vauvaa lopuksi ja pojat meni jo autoon, niin kohta Onni tuli kysymään "mikä maksaa" kun viivyttiin. Hiukka repes kerhotätit.

Käpy minne sun tie vei?

Nyt mies raahas ison paketin keittiöön, haki postista, pitää mennä kattoo mitä siellä on. Onni on niin tottunut nyt paketteihin joita tulee harva se päivä postista, että aina odottaa innoissaan postitätiä, joka kuulema tuo aina "autoja ja paitoja". Voi mikä pettymys kun lahjameri rauhoittuu ja Onni tajuaa, ettei se olekaan pysyvä tilanne.

 
Poitsu meni nyt nukkumaan.. toivottavasti nukkuis aamulla edes puoli kasiin :whistle:

Töistä kun tulin niin tehtiin salatit ja grilli/dibbi jutut valmiiksi.. leikittiin pihalla ja Tatun kans käytiin jätski ostoksilla :p
mies vaihtoi autoon kesäkumit ja muuten on menny vaan sitä sun tätä touhutessa..

Seiskan maita lähdettiin siskotyttöä vastaan junalle. Tatu polki pyörällä ja yllättävää miten hyvin sujuu :D

Äsken kun grillailtiin niin Tatu oli aivan innoissaan kun vesi-ilmapalloja sille tehtiin. juoksi ja nauroi kun niitä viskeli :LOL: :heart: kylpyyn ai myös muutaman..

Enemmän grillataan sitten kun saunassa käyty. muta pitihän pojankin vappuaattona geilliherkkuja ja dibbi juttuja saada :D ;)

Peppi ja Lillukka: Tatu ollut tänään lähes oma itsensä onneksi. olisiko vaan väsymystä ollut.. tai sitten meinas tehdä vähän kipeeksi mutta virkku mies ollut nyt, kiitos vaan kysymästä =)
Ihana tuo Onnin kommentti :LOL:

Käpyselle paljon paljon jaksuja ja toivottavasti ensi yö menis paremmin. Hienoa että maito sopi! :hug:

okei nyt sitten saunaan.. saa sisko kuunnella pojan unta sillä aikaa.

huomenna jos kävis Tatulle vappupallon torilta hakemassa kun siellä jotain tapahtumaa on.
 
Myöhäisiltoja tai yötä :D

Meillä suunnitelmat vähän muuttui, niistä voin kertoa myöhemmin vähän lisää, ehkä yhteisössä sit taas ;) Oltiin siis alkuillasta grillaamassa ja mä oon vieläkin ihan täynnä!! :eek: Sit mentiin mun kaverin luona käymään, siellä laulettiin (paitsi en minä tietenkään, mua ei oo suotu kovin nätillä lauluäänellä :LOL: ) sing staria ja semmosta. Me ollaan tultu Samin kanssa jo kotiin.

Pojat on siis hoidossa, ne pitää hakea 8 aikoihin, kiire jo nukkumaan.. Mut hetki sitä ennen teidän parissa :D

Kuka teille niin kauheasti paketteja lähettelee Lillukka? =) Vauvan johdostako? :)

Meillä on vappupalloja yhteensä 4!! Joista onneksi yksi meni tänään rikki :ashamed: Rasmus puri sitä :whistle: Ite ei olla yhtiäkään niistä hankittu ja jos olisin saanut asiaan vaikuttaa niin ei meille olis niitä tullutkaan :ashamed: Mä en vaan tykkää niistä! Ne on koko ajan tiellä, eikä pojatkaan niistä (ainakaan tässä iässä) suuremmin välitä...

No, nyt painun äkkiä nukkumaan!! Hyvät yöt kaikille!
 
Luoja mikä olo noista napeista tuli. pääsin aamulla sängystä vast tuossa 10 iakaan, ennen sitä ei ollu puhettakaaan. no, poika sentää nukku puol 9 et ei pitäs ukollakaa olla kamalasti valittamista..

Heh, kaveripiirissä enemmän intoa tuottaa pojan maitoaltistuksen tulokset ku meidän naimisiin meno :LOL: ja päiväksi on päätetty 3.1, jos en oo muistanu kertoo.

nyt ei oikein pollasäteile, jos menis ulos haahuilemaan..
 

Yhteistyössä