JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

Maanantaita!

hyvää tännekkin kuuluu. eikä mua vielä hirveesti jännitä, miehellä taitaa enemmän olla jännitystä ilmassa. mulla menee tää aika tän arjen pyöritykseen niin ei ehdi miettii liikaa. :whistle:
lillukka ja muut lauantaina klo.13 on vihkiminen niin että kaikki te voitte jännittää meidän puolesta niin meidän ittemme ei tartte sit yhtään. :whistle: onnistuskohan.
me ollaan muuten mietitty kovasti, et jos laitettais kirkkoon ainot ja reinot jalkoihin. oliskohan se hyvä juttu?mitäs sanoisitte? olis ainakin vierailla naurussa piteleminen. :LOL:

hannamari, mukavastihan tää aika tässä menee. ei varmaan just hirveesti ole erilainen olo ensi maanantainakaan rouvanakaan. höh, kuulostaapa oudolta. :whistle:

me käytiin hetki pakkasessa aamupäivällä. nyt on miikka päikyillä ja mulla ihana rauhaisa oma aika, kun aleksikin leikkii tuol itekseen. lihamureke odottaa tekijäänsä. iltapäivällä kun mies tulee töistä niin lähden kiireellä kampaajalle miettii mitä tälle pärställe tehdään launtaina. =)

aleksikin päästi suustaan äsken hyvän jutun, kun pistin jalkaani nää mun ainoat korkokenkäni, joita pitää hiukan sisään ajaan ennen lauantaita niin kysyi et miksi sulla on noi nostokengät.

kristiinasta ei tosiaan ole mitään vähään aikaan kuulunut. huhuu :wave:

mut nyt murekkeen kimppuun...<br><br>
 
En ole ehtinyt kirjoittamaan,on ollut niin vaikeita aikoja taas.Jennyn sydäntä tutkitaan,josko siinä sittenkin jotain on.Tänään mennään kolmeksi kuuntelemaan mitä lääkäri sanoo.Painoa tullut ihan ok.Lucas yrittää sanoa kokoajan "sikso",tarkoittanee siskoa.Jännä ettei sano ruotsiski,ihan suomeksi tapailee.Muutenkin Lucaksella enemmän suomen,kuin ruotsinkielisiä sanoja.en jaksa nyt enempää.Kerron kuulumisia tarkemmin kun tiedetään missä mennään.
 
hyvää viikon alkua kaikille! :wave:

huoh... tuo poika ei nuku.. ruhtinaallisesti melkein 30min nukku ja heräs kitisemään. eikä puhettakaan et uudelleen rupeis.
Viime yönä itki täydessä unessa ja multa hävis sitten unet. Valvoin sitten aamuyön :/ Aamulla ihan karmee olo kun paleli niin kauheesti ja olo oli kun ois päätä seinään hakannu :headwall:

Tanskuliini:Mites muskarissa meni?

Lillukka: Meillä on kans joku sanojen opettelu kausi menossa.. Yrittää matkia paljon sanoja mitä kuulee.. Viikonlopun aikana tuli kiitti ja tii (tiikeri :D ) ja tuon tii:n loppuun vielä murisee :D
Millon ne testit Onnilta otetaan? Meille neuvolassa sanottiin sillon kun Tatulta otettiin ne niin että eivät älyttömän tarkkoja ole.. mutta Tatulla oli sekä maito- että muna-arvot selvästi koholla.

Tatun kans ei olla vielä nokkiamme ulos työnnetty :whistle: Aamulla pojotti mittarissa -25.. nyt ei enää oo kun -15 niin jos sitä jollain aikaa ulkona mentäs pyörähtää..

Ja Minnin porukalle vielä voimia ja :hug: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 12:00 koivunkäpy kirjoitti:
Nythän poika saa lisä nesteenä laimennettuu omena-rypäletuoremehuu, ainut mitä suostuu juomaan..
Kaupassa on jotain mehuja, arvaa muistanko just nyt merkkiä tai nimeä.. :headwall: joissa on kalsiumia. Niitä on mun mielestä kahdenlaista joista toinen olis makeuttamaton, mutta en ihan satavarma ole. Hauskaa että saatan ehkä olla avuksi.. :LOL:

Vili juo tosi vähän mitään, ja pissaa tietenkin myös vähän. Tarjoan maitoa joka aterialla, että tulis edes lähelle tarpeellinen määrä, mutta ei oikein putoo. Mehua menis kyllä, sillon ei mukilla leikitä.. :whistle:

Oi niin, Minnille taas jaksamista, teitä kyllä kaetellaan. :/ :hug: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 15:58 Niiskuneiti82 kirjoitti:
Koivunkäpy: Valion Gefilus porkkana-ananas mehussa ainakin taitaa olla kalsiumia...oletkos juuri sitä katsonut? :whistle:
Ei oo viel kokeiltu ananasta.. mut pitääpä kattoo, se on ihan hyvää mehuu.. tosin en sit tiä kui toi maitohappojuttu vaikuttaa ku poju pystyy käyttää vaan niit gefilus plus nappeja (jotka on sika hintasia)
 
Onpas ollut mukava päivä!

Kaveri tuli tyttöineen joskus 12 aikaan, oli ihanaa, kun oli aikuista juttuseuraa ja Jontullakin kavereita =) Jonttu nukkui päikkärit n. 14-16, oli myös kivaa, että oli päikkäriaikaan seuraa niin ei aika mennyt täysin tässä koneella :D Sit käytiin vielä syömässä tossa lähiravintolassa :p Mies sai sit olla vuorostaan pojan kanssa.

Koivunkäpy: Ihana kakkatapaus teillä tänään :whistle: :D

Lillukka: Kyllä siitä osaa nauttia, noista kuuden jälkeisistä aamuista :D Toivottavasti teillä ei tämä viiden heräily jatkuis! \|O Ja toivotaan, että Onnilla ei allergioita olis.

Koivunkäpy: Meillä ei juoda nokkamukista, pillillä oppi juomaan tosi aikaisin (ainakin mun mielestä :D ), joskus viime syksynä, ei milloinkaan loppusyksystä... Ja sit tykkää kovasti juoda lasista ja pullostakin, siis muustakin, kuin tuttipullosta :D

Gerbera: Muistahan sit perjantaina kertoa neuvolakuulumiset. On se kumma, sullakin viikkoja JO 17, justhan kerroit plussanneen!!

Jellona: Mua ainakin jänskättää teidän puolesta :heart: Ja joo, mun mielestä ainakin hyvä idea noi Ainot ja Reinot :LOL: Ihana Aleksi :D

Minni: Voi itku :'( Toivottavasti pikkuneidillä olis kaikki hyvin, kovasti jaksamisia :hug: :hug:

Joonatan söi just iltapuuron ja vetäs oikein kunnon annoksen ja vielä päälle marjasosetta, olis varmaan vieläkin lisää mennyt alas, ihme juttu! Päivälliseksikin syö nykyään ison purkillisen (joo, meillä syödään vielä suurimmaksi osaksi niitä :ashamed: ) sosetta!! Toivottavasti söis jatkossakin näin hyvin :)

Josta tuli mullekin Kristiina mieleen... Ja aiemminkin ollut, mitä teille kuuluu?? :attn:
 
Heisan!

nyt minä olen blondi-pää. kävin siis kampaajalla miettimässä että mitä tehdään ja sain samalla värin päähän. mukavalta näyttää kampaus tällä hetkellä. tulee just sellainen riittävän yksinkertainen. =)

juuh ja ainot ja reiskat laitetaan jalkoihin kirkkoon. =)

peppi, mukava että teillä on ollut kiva päivä ja mennyt nopeesti. toivotaan hyvää yötä teille. =)

huh, nyt pyörii liikaa ajatukset noissa viikonlopun asioissa, joten makoisat unet kaikille ja palataan taas huomenna.. :wave:
 
Hyvät yöt kaikille \|O
Tässä miestä töistä oottelen että kerkeis muutaman sanan vaihtaa.. Huomenna menee kuuteen ja tulee illalla kymmenen jälkeen. Onneks on kerho päivä niin on jotain muutakin touhua kun kotona oleilua.. Sikäli hyvä kun on töitä mitä tehä...

Minni: Hyvä kun tytön sydän kunnossa. :hug:
 
Moi!

Ekaks Minnille :hug: ihanaa että sydän ok! Kovasti parempaa toivon parisuhteelle, kovia olette joutuneet kokemaan, kärsivällisyyttä, ymmärrystä, rakkautta ja uskoa tulevaisuuteen!

Käpysen Villelle paranemisia! Ja äidille :hug:

Tanskulta piti jo aikaa sitten kysyä, onko sen jutun esityspäivä se sama mitä silloin alussa oli puhe? :whistle: Ja kiva, että juniorikin on oppinut nukkumaan yöt :)

Pepille loppuraskauteen jaksamista, toivotaan että pikkuinen kääntyisi joko itse tai sitten kääntämällä. Ja samaa ajattelin kuin sinä, että joko Gerberan raskaus on noin pitkällä, vastahan ilouutiset luettiin... Kylläpä aika rientää...

Jellonalle toivottelen jo nyt kaunista hääpäivää, en tiedä olenko linjoilla ennen h-hetkeä. Olis varmasti kiva katsoa vieraiden ilmeet, jos ainot ja reinot jalassa vihille marssitte :D Nauttikaa hetkestä ja toisistanne, se on ainutkertaista ja ihanaa!

Meille ei tänne kuulu mitään ihmeempää, jotenkin nämä viikot vaan menevät. Viikonloput vielä nopeammin. Oltiin lauantaina naapurin likan 3 vee synttäreillä, oli tosi vaikeaa keksiä mitä lahjaksi... En mä osaa tytöille ostaa mitään, meidän suvussa on vain pieniä poikia...

Mä olen taas ajatellut yrittää yliopiston pääsykokeisiin lukemista, viime keväänäkin yritin, jostain syystä siitä ei tullut mitään... Jos nyt jaksais panostaa ja pääsis sisäänkin...

Kertokaahan mitkä ihmeen läikät meidän Aten poskissa on? Näyttää ihan mustelmilta, mutta kun on olleet jo viikon eikä häviä mihinkään... En usko että olisi paleltunut, koska ulkoilut on jääneet vähiin (max. tunti hyvällä kelillä). Voiko tutti saada aikaan mustelmat? Onkohan tuolla jäppisellä niin kova imu :/ Täytyy varmaan neuvolasta kysästä, mutta kun tunnen oloni niin tyhmäksi kun tällaisella asialla heitä vaivaan. Juu tiedän että sitä varten ne on, mutta silti... :ashamed:

Tässä odotellaan taas seuraavaa flunssaa meidän perheeseen, itellä nokka jo vuotaa ja kurkku on karhea... Johan tässä ollaan viikko oltukin suht terveinä kaikki. Huomenna pitäis taas kerhoon jaksaa tuota esikkoa viedä ja illalla lapsijumppaan... Meillä on nuo harrastukset kasaantunut tiistaille ja keskiviikolle, ihan kauhulla aina odotan näitä päiviä.

Nyt vielä surffailemaan ja sitten unten maille, Kauniita unia ja :hug: kaikille tasapuolisesti, olette tärkeitä!

:wave:
 
Iltoja! Piiiiiiiitkästä piiiiiiiitkästä aikaa...

Juu, ei ole taas tullut kirjoiteltua vähään aikaan. Olette kyllä mielessä olleet! Itseasiassa en ole edes avannut koko tietokonetta varmaan pariin viikkoon. Kaikki on siis ihan hyvin ja rullaa entiseen malliin, en vaan ole saanut aikaiseksi istuutua koneelle. Sähköpostistanikin deletoin juuri 234 (!) uutta (turhaa) viestiä! Huh!

Saulin kanssa käytiin viikko sitten neuvolassa (ikää siis silloin 1 v. ja 1 kk) ja mitat olivat: 9010 g ja 76 cm. Samoilla miinuskäyrillä kasvaa kuin ennenkin, mutta tasaisesti menee, joten kaikki kuulemma ok. :)

Sitä oon vähän ihmetellyt, kun meillä ainakaan neuvolassa ei ole varmaan viimeiseen puoleen vuoteen katottu mitään muuta kuin kasvua! Testataanko/tarkkaillaanko teillä muilla neuvolassa jotain muutakin? Tai kyllähän täti siellä tietty on nähnyt, että Sauli esim. kävelee ja vilkuttaa yms, kun se kerran on kävellyt huoneeseen sisään jne., mutta ihmettelen vaan, kun mitään kehitykseen liittyviä juttuja ei koskaan katota. :/

Mitäs muuta? Meillä syödään nyt taas kerran paremmin (koputan puuta). Syöminen sujuu parhaiten siten, että minä syötän Saulia toisella lusikalla ja Sauli syöttää panda-pehmolelua toisella lusikalla. :D Voi, se on niin suloisen näköistä, kun Sauli aina syöttämiensä lusikallisten välissä muistaa tarjota pandalle myös vettä nokkamukista. :heart:

No nyt toi mies tuossa puhkuu kiukkuisena, kun mä tylysti vaan vein koneen sen nokan edestä heti, kun se o,li sen käynnistänyt, joten pakko luovuttaa masiina vihdoin sille... Olette ihania ja yritän taas kerran olla ahkerampi ja pysyä jutuissa mukana... :)
 
Nojoo, eipä olis tarvinnut niin hehkuttaa niitä kuuden aamuja... Meillä herättiin tänään siis 05.20 :/ Mies ei taida sittenkään tajuta sitä, että noita iltoja venyttämällä Joonatan EI nuku aamulla yhtään pidempään, näköjään päinvastoin \|O Joo, tuntuuhan se vähän tyhmältä laittaa poikaa nukkumaan silloin, kun leikkis vielä tyytyväisenä, mut mielummin mun mielestä hyvissä ajoin nukkumaan niin ei aamulla ole niin kiukkuinen (kuin esim. tänään)!

Jellona: Kiva, että sait uuden, mieluisan tukan :) Toivottavasti yhteisö alkais pelaamaan, mä jo odottelen kovasti, että saisin nähtyä kuvia teidän häistä :heart: Joo, tiedän, että niitä ei edes vielä oo juhlittu, mut kuitenkin, olis kiva mahd. pian kuvia niistä sit nähdä =) Jos yhteisö ei toimi niin saat lähettää sähköpostilla, jooko, pliide? :D

Tosta yhteisöstä ja kuvista on pitänyt yhteisöönkin laittaa... Mä kyllä voisin kuvia sieltä poistaa, mulla niitä siellä onkin aikas paljon, mut mä luulen, että mun hermot ei kestä sitä nyt :eek: Ihan oikeesti :ashamed: Eikä ainakaan niin, että Joonatan pyörii tässä jaloissa, kun yhden kuvan poistamiseen menee about 100h \|O Mut on se musta noloa, jos jonkun muun (Niiskuneidin) niskoille tämän kaadan, on varmasti muillakin muutakin tekemistä... No, katotaan, jos vaikka joku päivä sen urakan aloitan...

Minni: Voi, kuinka ihanaa!! :heart: Oon tosi onnellinen teidän puolesta, että tytöllä kaikki hyvin :hug:

Metku: Tsemppiä pääsykokeiden lukuun! En kyllä osaa sanoa mitään niihin Aten mustelmiin poskissa :/ Muuta kuin, että kysy ihmeessä neuvolasta, jos mietityttää!

Kristiina: Mukava, että ilmoitit teistäkin piiitkästä aikaa :) Voi, kuinka ihana Sauli!! Kun syöttää nallea ja muistaa juottaakin, suloinen :heart: Noista neuvolatarkastuksista, mäkin olin vähän ihmeissäni, kun missään vaiheessa ei ole tarvinnut taitoja mitenkään "esitellä"... Kyllä on kuitenkin kysytty, että osaako vilkuttaa jne., mut ei sitä oo mitenkään tarkastettu :D

Me mennään varmaan ennen ysiä jo päikkäreille, tuntuu olevan toi poika aikas kiukkuinen, nyt suuttui ihan kauheesti kun iskä lähti Viivin kanssa ulos, mentävä siis on :wave:
 
Huomenta!

kirpeä pakkasaamu ainakin täällä päin suomea. Äitini vei onneksi Aleksin äsken kerhoon, mut meidän pitäis kyetä se miikan kanssa hakee. täytyy pakata miikka lämpimästi rattaisiin. naamahan siinä on kaikkein kovimmilla, toivottavasti ei tuule paljoo. niin ei pikkuinen palellu. :ashamed: =)

juu peppi, kyllä minä voin sulle sit s-postilla kuvia lähettää, jos en tonne yhteisöön saa mitään laitettuu. en ainakaan poistettua saa sieltä yhtään mitään. on kuulemma minulta pääsy kielletty jonnekkin. ei ymmärrä.

metku, kiitos hääpäivä toivotteluista. kovasti paranemisia teidän perheelle. toivottavasti ei pahaksi äityisi. :hug:

mitäs muiden päivään? meidän päivä menee muuten ihan normaalilla kaavalla, mut illalla tulee mll tyttö tutustumaan, kun tulee sit lauantaina miikkaa hoitaa päikkäreiden ajaksi. mies lähtee viel sit kattoo opaste sydeemit valmiiksi. niin että näitä järjestelyjä näyttää riittävän vaihtelevasti joka päivälle. to-pe mies onkin vapaalla onneksi. :D

mukavaa tiistaita kaikille. :hug:
 
Hyvää Pano-päivää kaikille :D

Ihana ilma ulkona, voi että mä rakastan pakkasta :) Käytiin äsken tyttöjen kanssa pienellä kävelyllä ja kaupassa hakemassa tuoreita voisarvia ja pullapitko -kaveri tulee kahden tyttärensä kanssa kohta käymään. Veeran yökin meni taas tosi hyvin, vain kerran heräsi itkemään.

Eilinen muskari oli tosi kiva (Kiitos kysymästä Danjuska :) ). Aluksi molemmat tytöt vähän vierastivat kun siellä oli paljon lapsia mutta nopeasti pääsivät mukaan juoneen. Saara oli niin tosissaan kun tanssi ja taputti :D Veera suuttui kerran kun sai sellaiset kapulat käteen ja niitä piti lyödä yhteen, mä yritin auttaa sitä mutta siitä neiti veti herneet nenäänsä ja meni veteläksi lattialle :whistle: :D

Niiskuneiti: Valtteri kiittää eilisistä nimpparionnitteluista, kiva kun muistit =)

Jellona: tosi hauska juttu noi ainot ja reinot -ja ehdottomasti kuvia häistä sitten yhteisöön tai sähköpostiin :D

Minnille ja perheelle jaksuhalit, ihanaa että Jennyn sydän on kunnossa :heart: :hug:

Metku: juu, ihan alkuperäinen suunnitelma sen yhden jutun kanssa ;) Ajattelin tosin vielä varmistaa sen tänään, ilmoitan jos muutoksia! Tsemppiä sinulle pääsykokeiden lukuun :hug:

Kristiina, tosi kiva kuulla teidänkin kuulumisia! Eipä meilläkään neuvolakäynneillä juuri mitään muuta ihmetellä kuin kasvukäyriä. Mä tosin olen sellainen höpöttäjä että kerron kyllä aina Veeran kuulumiset perinpohjin niin etten tiedä kysyisikö terkkaritäti juuri niitä...

Jos menis lataamaan kahvinkeittimen valmiiksi, pääsee kohta herkuttelemaan :p Onneksi illalla on jumppakin, pääsee rehkimään pullagrammat samantien pois :D
Mukavaa päivää kaikille!
Tansku & tytöt
 
Huomenta rallaa!

Aurinkoiset kelit vaan jatkuvat, mutta ne pitää meidät aamupäivisin sisällä.

Huoh. Sami on valvonut kahtena peräkkäisenä yönä 1:stä 4:ään.

Meille tulee jossain vaiheessa kylppäriremontti. Tarkastaja kävi tossa äsken ja totesi että lattiamatto on irti ja sinne sisään on päässyt kosteutta.

Ei haittaa meillä on tosi ikivanha kylppäri, joten uudistus tulee tarpeeseen.

Ihana kuulla että Jennyllä kaikki hvyin Minni.

Kuulostaa Peppi noi sun oireet aivan samalta kuin mulla silloin kun jouduin jäämän Samista saikulle töistä. Koetahan ottaa iisisti.

Jos jollakulla on Katinkan osoite Norjaan, niin voisiko ystävällisesti lähettää sen minulle yyveenä. KIITOS!

Tiistain jatkoa kaikille!
 
Moi kaikki!

Tääl on kova pakkanen, näillä leveysasteilla siis, jotain -15 =) en aamulla tajunnutkaan, ku lähdin tyttöä eskariin viemään, auto oli onneks johdon päässä, vasta autos huomasin, että onpas tosiaan enempi pakkasta... Luistelemaan silti lähtivät. Eilen olivat myös ja tytön hokkareita oli muut tytöt nauraneet, ku ei muil tytöil ollu :( no, onneksi hän ei ole kovin moksiskaan.

Tällä vkolla on taasen melkein joka pvä jotain kyläilyjuttuja tiedossa. Eilen oli mun kaveri kylässä, jonka kanssa me ollaan lähdössä lasten kanssa matkalle keväällä... tulee varmaan aika extreme-reissu; 1v4kk, 1v5kk, 4.5v ja melkein 7v :) Tänään tulee mun lukiokaveri lasten kans, huomenna oli kyläilyvapaa pvä, mut tytön jumppa (äidin ja Oton lenkki ;) ), to työkaverin luo ja pe yhden vanhan kaverin luokse =) La olis aamuvro... että puuhaa riittää, mitenhän sitä joskus vielä enempi työmaalle ehtii ;) No ehkä sit ei ole tätä muuta vapaa-ajan menoa niin paljoa...

Jellona; ihanaa tulevaa hääpvää teille! Hauska ajatus tuo ainot ja reinot!! Meidän piti kans eka mennä kesällä ja paljain varpain, kirkkokin oli jo varattu, mut sit mun la. osui just samaa päivään, niin meil on kans helmikuussa hääpvä, 12.2., vuosia tulee 7 :heart: Oliko se niin, että mennyt vuosi oli koetinkivi vai nyt alkava, tietääkö joku =) ? No yksissä ollaan edelleen ja pysytäänkin. Me ollaan sen verran kovat koulut käyty yhdessä, että ei ihan helpolla erota. Melina kyseli parisuhteen tilasta; meillä menee tasaisesti, välillä paremmin välillä ei niin hyvin, mut varmaan aika tavallista. Lasten hoitoon mies on aina vähän pakonkin edessä osallistunut paljon, johtuen molempien vuorotöistä =) Mut siis tosi hyvä juttu.
Kristiina; ihana kuulla, että Saulin syömiset sujuu paremmin! Ja suloiselta kuulostaa teidän ruokahetket. Hyvin keksitty! Meillä Otto on aina syönyt tosi hyvin, vaikkei tuota painoa ole tuon enempää kertynyt. Ei meilläkään neuvolassa ole Oton kanssa vielä paljon eri taitoja näytelty. Helmen ottamista kokeiltu, siis pinsettiotetta, ja nuppipalapeliä näytetty, mitä palasia Otto söi... ja lattialla Otto on siel leikkinyt, ni en tiedä, onko täti siitä sit jotain johtopäätöksiä tehnyt. Esikoisen kanssa en edes muista, mis vaihees niitä temppuja alettiin siel enempi katsomaan =) Mut jossain vaiheessa ne on tullu kuvioihin. Oman nimen kirjoitus, palapelit, piirtäminen, suoran viivan päällä kävely, yhdelllä jalalla hyppiminen jne.

Pitäisköhän alkaa siivoomaan yhden tuhonkylväjän jäljiltä tätä kodinhoitohuoneen lattiaa; siinä on vasta hoitolaukun sisältö: vaippoja, ruokapurkkeja, vaatteita, sitten löytyy meidän kaikkien uikkarit, vyöt, siskon sukkahousut, sukat, pikkarit, Oton leluja =) Otto on ollut taas reipas... pesukoneeseen on lisäks laitettu leluja =) Ja Otolla siivousrätti päässänsä :heart: Hänel on joku ihme vimma "pukeutua" kaikkeen; milloin on siskon hame pontsona kaulassa, milloin uikkarit päässä ;)

Hauskaa talvipäivän jatkoa kaikille!!

-siru<br><br>
 
Melina
Huomenta!
Meillä yöt ovat taas menneet huonommiksi varmaan noiden hampaiden takia. Hankaa koko ajan noita ylähampaita johonkin. Toivottavasti nyt vaan tulis pian läpi sillä alkaa olee voimat loppu :(
kauheeta kiukkuamista ollut nyt pari päivää ja äiti ei saa kadota mihinkään tai tulee kauhea huuto ja isi ei kelpaa nyt sit taas ollenkaan.
Pojan piti mennä äitini työ muutamaksi tunniksi mutta kun ovi meni kii ja piti lähtee niin johan huuto alkoi. Eli se siitä sitten. Onko jollain muulla tätä ihme vaihetta? :attn:
Puhuttiin miehen kanssa viikonloppuna ja nyt asiat ovat taas paljon paremmin :D Eli kiitos kaikille vastanneille :hug: :flower:
MINNI hyvä ettei pikkuneidillä ollut mitää sydämessä ja muuten jaksuja sinnepäin :hug:
PEPILLE myös jaksuja. Muistan että meillä oli noita kuuden herätyksiä joskus pienempänä ja kesti jotain kuukauden mutta sitten poika alkoi taas nukkua normaalisti.
JELLONALLE toivottelen jo hyvää hääpäivää jollen koneelle sitä ennen ehdi.
Pitiköhän jollekin muullekin kommentoida? En taas muista :headwall:
Mutta täytyy taas mennä kun tuolta tuolta tulee pieni kiukkupussi.
 
Huomenta!

Ihan ensiksi MINNI tosi hyvä että tyttösellä ei ole sydämessä mitään, huh! :hug: parisuhteeseen voimia ja kärsivälisyyttä!

Koivunkäpy onks Annan sydänjutusta muuten tullut jo tuloksia vai onko mennyt multa tyystin ohi?

Jellona ainot ja reinot naurattaa mua jo nyt! =) toivottavasti tosiaan päästään näkemään kuvia teidän häistä!

Danjuska huomenna mennään Onnin kaa verikokeisiin, sen jälkeen sit perhekerhoon. Ois voitu mennä kokeisiin jo tänään mut pakkasta -22 jotenkas en mä 3 km rattailla lähe menee per suunta. Huomenna mies pystyy heittämään aamulla, sit sieltä kerhoon ja joko rattailla tai jollain kyydillä kotiin.

Peppi :eek: voi teidän aamua. Ne "pitkät" unet tuli tänne nyt! Eilenhän mä huhuilin kuka tahtos seuraavaks meiltä ne lyhyet unet, en mä niitä teille halunnut lähettää kun oman osanne olette niistä saaneet ja ylikin! meillä Onni tahto viereen klo2 maita ja sit kun seuraavan kerran heräs, pelotti kattoo jo kelloo et lienee jotain 5 mut se olikin 6.40 B) eli hyvin meni yö ja mitä luksusta nukkua noin pitkään! Sitä piti kysymäni et mihis aikaan Jonttu nukkuu toiset päiväunet. Jos meillä mennään kaksilla unilla, ekat unet 9 alkaen, toisille sit noin 14.30-15 maita. Jos taas yksillä, niin sit unille tälleen 11 jälkeen kuten nyt.

Oon kirjottanut tätä kauan, aloitin jo pari tuntia sit mut piti jättää tähän seisomaan kun poika roikkui ja kinusi vaan.

Kristiina kiva kun kirjoitit ja että kaikki ok!

Nyt hakemaan postia, kahvia juomaan ja siivoomaan ruokailun jäljet.

lillukka
 
-15 pakkasta, sehän on vielä pikkupakkasta :LOL: :whistle:
Täällä on -22 ja se jo värisyttää nenäkarvojakin =) :D

Jaa-a, saattaapa Peppi kohta herätä kun joku rymisee ullakolla :kieh:
On muuten kaunis aaringonpaiste :D
Kun hiukka lauhtuis ni voisin kävästä postilla Pepin kanssa, ennen miehen kotiintuloa.

Ja niin Peppi heräs \|O :headwall: :headwall:


On muuten ihana, kun voi kunnolla tuulettaa petareita ja mattoja yms.
Ääks, huomenna on se pelottava juttu :/
Saattaa jäädä unet vähille ens yönä.

Ja huomenna näänkin taas tytöt, onkin jo ollut vähän turhan rauhallista ja hiljaista :heart: :D


Kristiinasta kiva kuulla ja jälleen ihmettelen teidän neuvolaa, Saulihan on liki Pepin kokonen ja ei siis tod mikään liian pieni....
Ota vaan rennosti :hug:

Mukavaa tiistaita kaikille :wave:

Ja kaikille panon ystäville oiskin paaljon paljastettavaa ;) :p :saint:
 
KOIVUNKÄPY :attn:
Anteeksi, jos tungen, mut onko teillä ongelmia cragon istuimen kans??
Me nimittäin ostettiin myös viime syksynä cragon istuin eikä olla 100- tyytyväisiä... :\|

Tekstiä oli tullut taas niin etten kaikkea ehtinyt lukemaan,
mutta sen ainakin, että MINNIN vauvalla kaikki hyvin ja sydän kunnossa-
Ihanaa!!! =)

Yritän palailla paremmalla aikaa.. :wave: <br><br>
 

Yhteistyössä