JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

Joutessani voisin tännekin jotain TAAAS rustailla :whistle:

Laitoin äitille aamulla viestiä, että ottaisko Jonttua iltapäivästä hoitoon, että me saatais levättyä ja ottaahan tuo :) Ihana juttu.

Joonatan on nyt ensimmäisillä päiväunilla ja on nukkunut hyvin!! Kannattaakkohan vaan hehkuttaa.. Mut on nukkunut jo reilu 2h.

Koivunkäpy: Jaksamisia teille noihin yökukkumisiin!

Tansku: Tylsää, että teillä oli huono yö.

Uneton: Hyvä, että selvisit :)

Siru: Joonatania ei tunnu haittaavan vaikka lumessa kaatuukin, eikä ole vähäiset lumet poskillakaan häirinneet, paitsi, kun kaatui kerran pulkalla niin se kyllä harmitti! (Siis kun me vedettiin pulkkaa tiellä). Joonatanilla on paljon leluja... Mut kivoimmat lelut on kyllä kaikennäköiset purkit ja purnukat, varsinkin, kun niissä on korkki! Mehu- ja maitotölkit on kans tosi suosittu juttu! Halit tädin johdosta, toivottavasti tokenisi :hug: Hauskoja unisekoiluja :LOL: Mulla on kans kausia, jolloin puhun unissani (nyt tän uniongelman aikaan en kyllä ole...), tulee selitettyä jos jonkinlaista juttua :whistle: Kerran kurkkasin miehen peiton alle ja sanoin että ei siellä kyllä mitään näy :whistle: :ashamed: :LOL: Meillä nukutaan ensimmäiset päiväunet sisällä ja toiset ulkona, jos nukkuu vain yhdet unet niin laitan kyllä ehdottomasti ulos! Ja aion siellä nukuttaa niin kauan, kuin suostuu nukkumaan, ehkä... Mun mielestä toi ulkonanukkuminen on tosi hyvä juttu, tuntuu, että siellä nukkuu paremmin/sikeämmin ja raitis ilma on aina hyväksi :) Saa nähdä, että miten kaikki nukkumiset sun muut menevät sit, kun tää toinen syntyy...

Juu, mut ei mulla tän kummempia sit ollutkaan :wave:
 
Heissan!

Me ollaan humputeltu tänään. Käytiin syömässä Mäkkärissä Lippulaivassa.
Sit hurautettiin vielä bussilla Isoon Omenaan päiväkahville. Eksyttiin sit vielä HenkkaMaukalle sinne hurahti 60 erkkiä...

Tyttö sitten näki semmoiset hopeiset kimalle kengät. Pyörii nyt tossa lattialla kuin paraskin jääluistelija keijukainen ne jalassa.
:LOL:

Sami on aina nukkunut kaikkein parhaiten sisällä. Ihan vauvasta alkaen. Kummatkaan muksuista ri ole välittänyt ulkonukkumisesta.

Oli mulla pari muutakin syytä kieltäytyä siitä lauantaista kuin Samin mahd. vesirokko.
Katsoiko kukaan teistä Mogadishu Avenueta? Siinä se pikkupojan pelaama jasso. Oli mun miehen rakentama. Ja sit toi siippa pääs vielä yhteen mainokseen, joka tulee jossain vaiheessa telkusta ulos...
 
Kiitos kysymästä, jäin suht koht henkiin reissusta.. *nyt seuraa semmonen määrä valitusta ja vinkumista et skipatkaa yli suosiolla*
Eli kävin vaihattaa pojun istuimeen ne vyöt, kiva nopeeta toimistaa jos oon maanantaina soittanu ni tänää on tulleet! :D siihempä se sujuvuus sit loppuki.. Akat ährät TUNNIN niitten remmien kans, setä väitti et se on alle vartin homma, mmulla on mukana kaks nälkästä/väsynyttä lasta ku oltii kuitenki jo useempi tunti kierrelty.. no eiku pojulle tissi suuhun ja silleen, Annal meinas mennä totaali överiks homma ja mun sillit meinas jäätyä autoon :headwall: Siellä täteiltä tuli hevlettiä ja kerpelettä, ehotin niille jo välil et käykää tupakal mä tarjoon :LOL: Vaan ku ois sanonu et hällä ei oo hajua kui remmit laitetaan takas paikalleen ENNEN ku katko vanhat vyöt ni oisin voinu sanoo et käyn vaiks perjantaina vaihdattaa ne ku oon muutenki sillo liikenteessä.. noin parempi mieli heti.. Sit toki väsy pätkä sammu autoon, sammu myös mennessä, se on tänää nukkunu ruhtinaalliset 1h10min päikkäreitä \|O saas nähä koska meno hyytyy..
Kotio pääs ni tyhjennä auto, laita uuniin tulet, laita kamat kaappeihin, pelasta ne sillit akvaarioon lämmittelee, laita ruoka, totuta kaloja uuteen veteen, ruoki lapsi jne.. nyt vast pääsin istuu! ja oon kotona ollu jo parisen tuntia :whistle: Loppu illasta en tee mitää!

Kisu on jätänyt pihan, onkohan meijän piha uppoava laiva? Siis metässä tossa vieressä siis menee jälet ihan tontinrajan vierestä, mut ei oo tullu askeltakaa meijän puolelle! :whistle:
Leikeistä, Ville ei tykkää leikkiä mun kaa :'( Sisko ja iskä kyl kelpaa leikittäjäks mut ei äiti, sillä mulla varmaa onki aikaa istuu koneella ;)
Päikkärit nukkuu sisällä, Smirgelle terkkuja, A huus ku hyeena pienempänä jos yritti vaunuihin nukuttaa ulos :whistle: V sentää on joskus nukkunu pihal, mut sekli sit jäi ku oli viime vuonna tääl ne miedot -30-40pakkaset..

Ja toteamus lopuksi oikeesti ei pitäs kierrellä kaupassa ikinä, mä ostin annalle lenkkarit jajajaja vaiks mitä, piti ostaa vaan alkkareita sille.. Puolustus puhe: ne renkkalit ei maksanu ku 5? pienessä alennuksessa! B)
 

Huoks!

Meidän Julbelle on iskenyt ensimmäisen, erittäin kovan uhman... tänään on ollut toooooodella pahana! Hermot on aikas riekaleina... tähän päälle kun vielä tein erittäin suuren siivouksen (olkkarissa vaihtui kokonaan järjestys), niin avot.

Jospa huomenna parempi päivä!

Odottelen täällä, että mies tulee PIAN töistä ja mä pääsisin lenkkisaunaan lepuuttamaan hetkeksi hermojani!

 
iltoja!

voih mikä ihana rauha ja hiljaisuus =)

Ollaan iltapäivä pojan kans siivoiltu kaappeja ja sen semmosta... Sitten käytiin kylällä kävellen. Muuten ihana ilma mut kylmä viima oli :\|

Pikku mies touhunnu aika lailla omia touhujaan koko päivän ja ollu sitten kaverina kaappien siivouksessa :D
Ei sillä, aamulla en kyllä olis kyennykkään pahemmin leikkimään.. Makasin vaan sohvalla viltin alla villapaita päällä. Oli ihan karmee olo. Onneks oli mies kotona ja touhus pojan kans.

Mites muitten päivä mennyt?

Perjantaina tulee pikkusisko kyläilemään ja tuo tullessaan mulle uudet kengät jotka tilasin kun porukalla tilaus tehtiin ( joo no pienet on ilon aiheet :whistle: ei vaan tule aina panostettua noihin kenkiin niin on mukava kun uudet ja hienot kerranki saa :LOL: )

Jep, mut minä häviän syömään kun meinaa heikotus iskee.

öitä kaikille!

Ja Kattinkalle vielä hurjasti onnea huomiselle!!
 
Heippa kaikki!

On ollut muka niin kiireiset kaksi viikkoa, etten ole ehtinyt käymään edes lukemassa (kuin aina vaan pikaisesti välillä ;) ). Tänään luin sitten antaumuksella n. 10 sivua sekä kertailin vanhoja juttuja! Tällä tahdoin vain sanoa, että olette tärkeä vertaistuki! Piristitte tätä pakkaspäivää, joten kiitos kaikille :flower: .

Tuo pieni rakas riiviö tuholainen on mm. oppinut kävelemään, juomaan nokkamukista, sekoittamaan lusikalla ruokaa, piirtämään :heart: sekä OSOITTAMAAN OMAA TAHTOAAN! Joten kuulumiset on täälläkin aika samanlaiset kuin muillakin.

Nyt jatkamaan greyn anatomia...

t:epeli
 
Torstaihuomenia :heart:

Yö meni suht kivasti, Veera heräsi kolme kertaa itkemään. Aika jännä juttu että tytölle pitää sanoa yöllä tosi kovalla äänellä että "Veera, nyt nukutaan" ja sitten tyttö rauhoittuu. Jos hyssyttelee tai muuten kuiskailee niin itku vaan jatkuu. Kunnolla kun karjaisee niin neiti nukahtaa heti uudelleen -outoa :eek: :whistle:

Siru: en ehtinyt illalla vastaamaan sun kysymyksiin joten teen sen nyt. Mä vein tyttöjen päivähoitohakemukset jo vajaa vuosi sitten kun mun piti alunperin palata töihin jo tän vuoden alussa. Sain sitten tietää etten mitenkään voi saada tyttöjä samaan päiväkotiin tammikuussa joten jatkoin hoitovapaata elokuuhun. Toisinsanoen hakemukset on jo viety, vaihdoin vaan hoidon aloituspäivämäärän elokuulle :D Eipä Veeraakaan haittaa vaikka naama olisi ihan lumessa, päinvastoin se on hauskaa :) Veera on nukkunut jo pitkään päikkärit sisällä. Taisi olla alkusyksyä kun siirryttiin sisälle nukkumaan, Veera nukkui silloin niin älyttömän huonosti öisin että mäkin yritin nukkua tyttöjen kanssa päiväunet kun oli niiiiin paljon univelkaa. Ja halusin sitten että molemmat tytötkin ovat sisällä jotta kuulen kun heräävät.

Peppi: miten teidän yö meni?

Vieras: eiku se tulee ensi vuonna :whistle:

Mitäs ohjelmaa täksi päiväksi? Me lähdetään kohta kavereiden kanssa kahvilatreffeille, sinne tulee muutama äiti lapsineen. Jos mies kotiutuu töistä ennen kuutta, taidan lähteä jumppaan. Ja sitten puoli kasi olisi saunavuoro.

Mukavaa torstaita kaikille!
Tansku & tytskyt<br><br>
 
voi #&%?$!* mikä yö, oon nukkunu pisimmän pätkän 1h10min, eikä väsytä yhtään \|O :headwall: Täytyy sanoa et onneks annal on tänää kerho, saapi elpata jahka poika menee ekoille unille ja tänää on kyl saatava oikeetki unet..

Vai oli se Kirkaki pistäny lusikan nurkkaan.. Mikähä sille oli tullu? Mikä hiivatin vieras tääl taas pyörii vai oliko joku meistä unohtanu laittaa oman nimen?

Kiva epelinki kuulumisia lukee!

Meillä ei pojulla oo viel löytyny omaatahtoa, tai siis on mut ei oo samanlaista ku Annal oli ton ikäsenä jo, sillähä alko uhma jo 11kuisena.. Kyyl V välil ku kieltää ni heittää mahalleen ja huutaa siinä jun elämä on julmaa... :LOL: no, jos isääsä tulee ni se eka kunnon uhma tulee 18vuotiaana :whistle:

Pitäs tehä vaik mitä mut eeeei jaksa. :snotty: JHos söis päivän suklaata ja sipsiä ni jos se tästä.

Joku joka tietää menkoista jotai ni kertokaas et onko normaalia et vk vuotaa ihan ok sit sitä alkaa tulee ku häränkurkusta?? :eek: Ei meinaa oo ikinä ollu tämmöstä, sitä vaan tulee ja tulee tuntuu samalta ku kalvot on puhkastu ja sitä vettä vaan valuu ja valuu... :snotty: :LOL:

Aijuu ja TANSKU: eipä oo suunnitelmia, en tee oikeesti ku pakolliset (pistän pyykit ja tiskit ja hajen puita siis) saapi ukko käyä apteekissa ja kaupassa :kieh: <br><br>
 
Huomenta!

ÄIti o vähä väsy \|O . Jospa tänään älyäis mennä ajoissa nukkumaan heti Lostin jälkeen.

Tälle päivälle ei mitään ihmeellistä. Ehkä mennään aamulla ulos, mutta viimeistään iltapäivällä kun tyttö pitää hakea kerhosta.

Pitäis pestä pyykkiä, nyt kun vielä voi omassa koneessa. Se kylppäriremppa alkaa kuulemma pian :eek: !
Mietin tossa justiinsa että pitäis varmaan lähteä evakkoon sitä kuivuria...

 
Huomenta!

Joonatan oli koko illan eilen mummulla ja oli ollut oikein hyvällä tuulella, vaikka kotona päikkäreiden jälkeen meinaskin olla aika kiukkuinen! Nukkui kyllä hyvin, 2,5h! Olivat käyneet pulkkailemassa ja sen sellaista. Oli kyllä hyväntuulinen poika vastassa, kun mentiin hakemaan. Menin lattialle istumaan ja olisin ottanut poikaa syliin/halannut, mutta sepä lähti karkuun ja meni vaan pokkana halailemaan mummua!! :D Teki niin tosi monta kertaa, mummu istui lattialla ja vähän väliä kävi Joonatan antamassa kunnon halit :heart: Tais vähän kiusata äitiä :D

Nukkumaan meni ennen 20.30, yöllä heräs kerran , tarvi vaan tutin suuhun ja sit nous vasta 06.20! Että yö meni tosi hyvin, kiitos kysymästä Tansku :hug:

Nyt mietin, että mitenhän nukkuu noi päiväunet... Yhdet vai kahdet. Vielä vaikuttaa tosi pirteältä, meni just omaan huoneeseensa, laittoi oven kiinni ja siellä leikkii :D

Koivunkäpy: Huh, olihan reissu eilen :eek:

Gerbera: :hug:

Epeli: Kiva kuulla teistäkin!

Tanskuliini: Jaa, tämän päivän suunnitelmista... Riippuu vähän, että nukkuuko Joonatan yhdet vai kahdet unet, jos kahdet niin sit mennään päiväunien välillä käymään tossa naapurissa, hänellä on 1v4kk vanha poika, mentäis sinne leikkimään. Mut jos yhdet unet niin sit oikein osu meidän ajat yhteen, kun Joonatan heräilis niin tää poika menis nukkumaan, että sáa nähdä. En olekaan sitä vielä täällä valittanut, kun miehellä onkin nyt iltatöitä torstaina, perjantaina ja lauantaina! Tylsää :/ Eli menee tänään iltavuoroon, en tiedä, että mitä Jontun kanssa tehdään. Ei ainakaan toivottavasti olla koko päivää kotona!

Koivunkäpy: Jaksu :hug: Toivottavasti saat päiväunet nukuttua!! Noista menkoista en kyllä osaa sanoa, tuntuu, että mulla ei niitä ole aikoihin ollut :D Vaikka ehti Joonatanin jälkeen puolivuotta ollakin ja silloin kyllä huomas, että ei oo mitenkään vuoto pienentynyt tai kivut helpottaneet, mitä kuulee sanottavan, että synnytyksen jälkeen näin kävis. Joopajoo sanon mä. Hei!! Sitä mun on pitänyt kysyä, että mikä se lääke niihin oli, jos on siis tosi kipeät kuukautiset? Kaveri vaan pyys et kyselin, kun sanoin, että niihin joku lääke olis.

Johan on taas kirjoittaminen kestänyt...

Toisaalta ihan kiva, että toi mies on nyt sit aamun ja aamupäivän kotona, mut kyl mä enemmän illalla sitä seuraa kaipaisin...

Kattinkalle vielä onnea tähän päivään :hug: :heart:

Neve: No voi itku! Toivottavasti Vera paranis pian!

Piti noi viikot vielä laittaa, tänään niitä on tasan 34!! Eikös tääkin ole joku etappi, nämä viikot siis? :) <br><br>
 
Heips ja halitus Koivunkävylle, toivottavasti saat nukkua päikyt!

Peppi kiva että teillä meni yö hyvin. Meillä myös melko hyvin, ekaks Onni heräs varmaan panajaiseen klo22 just kun olin menossa itse nukkuu, huusi ja rauhoittui sylissä+valotkin laitoin mut kun koetin laittaa uudelleen nukkumaan, huuto alkoi taas. ihan kun Onni ois pelännyt nukkumaan menemistä? Onko muitten lapsilla ollut painajaisia? Siis että kai niitä tässäkin iässä voi jo olla? Sit nukkui meidän välissä kko yön, 5 maita heräsin siihen kun Onni itki, mies heräs kanssa ja sano että "sillä on nälkä". Niin varmaan oikeesti olikin, söi illalla tosi huonosti jostain syystä, tyrkkäsin sit vesipullon suuhun et rauhoittuuko sillä, joi sitä paljon ja sammui ja nukkui 7.30 asti :attn: siis sellaista tapahtuu meillä kerran kuussa jos niinkään usein! Mulla on muutes Peppi siniharmaat silmät, lyhyehköt melko tummat hiukset ja silmäalsit et ihan hyvin olit osannut kuvitella!


Pakkasta paljon eli alle 20, sisäpäivä ja poika kitisee kun ei pääse ulos purkamaan ylimäärästä energiaansa. Eilen käytiin perhekerhossa, vkl:na tulee vieraita, viimeksi sairastuin, toivottavasti nyt onnistuu hyvin!

Nyt kahville ja lehtiä lukemaan!

lillukka
 
Lillukka, kivaa kyläilyä, tai siis vieraiden odotusta! Joo sain nukkuu n.10-15min kun kissa pirulainen alko mouruumaan \|O enkä tietty saanu enää uudestaan unta sit ku kissa vaikeni.. no kokeillaan toisilla päikkäreillä uudestaan..
 
Heippulishei :wave:

Piti meidän uutta läppäriä ruveta koklaamaan... saas nähdä miten onnistuu. Odottelen kovasti, että huonekaluliikkeestä mahd. pian soittaisivat, että meidän uusi tietsikkataso olisi saapunut! Saatais tää entinen kone sitten pöytineen päivineen Aleksin huoneeseen.

Tää päivä on ollut Jullen kanssa tosi helppo! Saan vähän huokaista :D Mies lähtee maanantaina Helsinkiin ja tulee vasta lauantaina kotiin, voi olla, että kotona oottaa kiree vaimo :D On vaan sunnuntain sit kotosalla ja maanantai-aamuna taas lentää Helsinkiin ja tulee perjantaina kotiin... On onneksi sitten vkl kotona, sillä sen jälkeen alkaa sellainen rumba, että päätä huimaa, kun edes asiaa aattelen... tilanne on siis sellainen, että miestä ei kotona näy edes viikonloppuisin, kun on niitä perskutin messuja! :eek:

Tanskuliini, me käytiin aamusta ruokakaupassa, yleensä käydään perjantaisin, mut huomenna on mun neuvola (ihanaa :heart: ) ja sit tulee mun serkku perheineen kyläilemään, niin ei kauppareissua mahduteta samalle päivää. Tänään on tiedossa iltapäivällä huonekalukaupoissa kiertelyä ja ulkoilua. Saadaan mieskin mukaan pulkkailemaan, on tän ja huomisen ns. vapaalla (hoitelee työpuheluja + sen sellaisia, mut kiva, että on kuitenkin kotona).

Koivunkäpy, heitän villin veikkauksen ja arvaan, että sun menkat voi oikutella siksi, kun imetät vielä. on hormonit sekaisin tai jotain! Kurjaa tuommonen niagara-vuoto! Koitahan nukkua päikyt!

Lillukka, Julius heräsi toissayönä klo 00.30 huutamaan ja huusi n. tunnin verran aikalailla suoraa huutoa. Luulen, että näki painajaista tms, kun ei se tuntunu oikein hereillä olevan... vai liekö jo silloin uhmistellut :D

Mut nyt katsomaan miehen kanssa Pako tallennuksesta!

Palailemisiin!

T. Gerbsukka & Taimi rv 17+3 :heart: <br><br>
 
Heippa kaikille! :wave:

Me käytiin Joonaksen kanssa aamupäivällä mun työpaikalla juttelemassa esimiehen kanssa. Piti siis raskaudesta jo kertoa, kun piti hoitovapaata jatkaa äitiyslomaan saakka. En mene siis tässä välissä ollenkaan töihin, mukavaa! :) Kaupassakin käytiin sitten samalla reissulla.

Koivunkäpy: :hug: Toivottavasti saisit nukuttua paremmin toisilla päikyillä!

Neve: :hug: Veralle pikaista paranemista!

Lillukka: Enpä kyllä osaa sanoa että näkeekö Joonas painajaisia. Joskus öisin kyllä herää itkemään, mutta voi tietenkin johtua muustakin kuin painajaisesta.

Gerbera: Hui, aika hurjalta kuulostaa miehesi tuleva työtahti! Kovasti jaksamista jo etukäteen! :hug:

Eipä nyt muista muuta kommentoitavaa, joten mukavaa päivää vaan kaikille! :)

T. Niiskuneiti82 ja Helmi 6+6! :heart:

Vähän lisäystä vielä:

Danjuska: :hug:

Siru: Joonas nukkuu päiväunet aina sisällä.

Metku: Onnea työhaastatteluun! :)

Lillukka: Joonas kyllä viihtyy aika paljon yksinään leikkien parissa, mutta tietenkin välillä seuraakin tarvitsee. Esim. torneja rakennan, mitkä Joonas sitten heti kaataa :D Kirjojakin yritän välillä lukea, mutta joko Joonas yrittää käännellä sivuja miten lystää tai sitten kyllästyy heti ekan sivun jälkeen :D

Joonas taitaa muuten saada kunnian olla viimeinen kävelemään lähtevä joulutähti :D kun jo Epelin Laurikin kävelee, onnittelut muuten siitä! :flower: Joonas vasta harjoittelee ilman tukea seisomista, kävelemään ei hänellä ole vielä mikään kiire. Mäkin kyllä olen lähtenyt kävelemään vasta 1v3kk ikäisenä, et voiko se olla jotenkin perinnöllistä? :whistle: <br><br>
 
Täällä kans "hiukan" väsy immeinen \|O Voi elämä että voiki olo olla syvältä!

Illalla kun mies tuli töistä niin alko poika huutaa... Oli kakan tehny nukkuissaan ja ei enää pesun jälkeen asettunu vaan huuti ihan kurkku suorana kun sänkyyn yritti laittaa.. Ite taas tyypilliseen tapaani tutisin villapaita päällä täkin sisässä ja otin pojan sitten viereen. Ei tullu kuitenkaan minun nukkumisesta mitään kun poika poukkoili ja heittelehti siinä välissä.

Aamulla tuli tiuskittua puolin ja toisin mut saatiin sovittuakin..
Ttaun kans käytiin kaverin luona kylässä ja nyt on poika päikkäreillä.

Koivunkävylle jaksuja!! Toivottavasti saisit itekki päikkärit nukuttua.

Neve: Toivottavasi Veran korvat paranis. Inhottavaa kun jatkuasti kipeenä :hug:

Peppi: Kiva kun yö meni hyvin =) saitko ite nukuttua myös?

No, mut nyt uuni lämmite.. palailen taas :D

Joo ja tosiaan Kirkakin yhtäkkiä kuollu...
 
Ohoh! Mä oon tossa keittiön ikkunasta kattellu VALTAVAN isoja muuttolintuparvia jotka lentää takas etelään! :eek:

Gerberalle voimia. Mä oon sanonut miehelle, että hän ei ainaskaan saa ruveta tekemään reissutöitä. Mun pää ei kestäis. Tai sit laittaisin lapset hoitoon ja menisin ite töihin...

 
heipsan!

Aamupäivä meni kartsaillessa kaksin miehen kanssa ja syömässäkin käytiin. kohta pitäs mun lähtee viel vanhemmillni käymään muutama asia hoitamassa. Miikka on heränny nyt muutamana aamuna järestään puoli 7 aikoihin, mut onneksi jaksanu valvoo lähemmäs puol 1 päivällä ja sit päikkäreille. nyt viel nukkuu. =)
että me saatiin hienot sammakkomarsipaani koristeet meidän kakkuun. olivat tehneet niitä urakalla että oikein valikoida piti. aika taitavia opiskelijoita oli. :) sit tuli ostettua itelleen kengät ja kiitoslahjoja avustajille. nyt olis enää paperihommia jäljellä, leikkaa, liimaa, askartele. :whistle: niin ja kaikkea muuta mahdollista.

käpynen, toivottavasti saisit tosiaan tokilla päikkäreillä nukuttua. ettei pää leviäis. :hug:

lillukka, voi nää muksut painajaisia nähdä tai sit vaan kertailee kaikki päivän tapahtumat unessa läpi erinäisin äänin. kaverin 1,5v tyttö on kans ollu kova pitää ääntä öisin, vaikkakin nukkuis. toivottavasti ei usein toistuis. mites teidän ne labra jutut?

danjuska, kovasti jaksuja teidänkin päivään ja toivottavasti ensi yö olis hiukan rauhallisempi. :hug:

jaahas, minä taidan nyt painuu reissun päälle...mukavaa päivänjatkoa kaikille. :wave:

aloitetaanko muuten uutta helmikuun pinoa??<br><br>
 

Yhteistyössä