***Joulutähdet 2005 Elokuussa***

Vielä täältä...

olipas kiva kun metku oli käynyt kirjoittelemassa myöhällä. :) jaksuja kovasti teille taloprojektiin. :hug: mukava kun pojat ovat viihtyneet mummoloissa. helpommin kaikki varmasti sujuukin tuolla tavoin, jos saa rauhassa tehdä hommia.

täällä suht rauhallinen yö takana. mun oma kipeys tila vaan hiukan huono, mut eiköhän tätä aamuun selvitä ja sit pääsen nukkuu. onneksi on kaksi vapaapäivää niin ehdin varmaan selvitä jo parempaan kuntoon. ensi viikolla näillä näkymin seuraavat yövuorot. mitähän muuten sirulle kuuluu??? :wave:

mm70:lle hiukan myöhästyneet synttärionnittelut!!! :flower: :hug:

danjuskalle Aurinkoista syntymäpäivää!!! :flower: :hug:

nälkä hiukan alkaa vaivata..täytynee kohta lähtä syömään, jos vaikka aamupuolella ei enää ennätä.

mukavaa maanantaita ja uuden viikon alkua kaikille. =) B)
 
Maanantaita

Tytöt ne läks taas,Oskari nukkuu vielä...
Tuosta Emmin päästä vielä jatkan eli se ei pyörtyile vaan sen päässä pyörii...
Se on siis kirjaimellisesti aivan sekaisin ja kaatuilee :x
No migreeniksi sitä epäillään muttei siihen mitään lääkettä saanut :/

Danjuska:Kuvattiin tytön pää kyllä,mutta mitään ei löytynyt.
Itsellä kanssa tekee mieli ratsastamaan,välillä oikein kauheestikin mutta eipä ole aikaa eikä rahaakaan mennä :'(
Miten teidän pikku koira voi?Jippo voi hyvin ja on nyt aloittanut metsällä käymään ;)

Pepille jaksuja poikien kanssa,meillä kanssa Oskarilla vaihteeks nuha ja epäilen että on myös tulehdus korvissa,tänään mennään jälkitarkastukseen korvista joten eiköhän siellä selviä onko jo uusi päällä :x
Käytkö sä vielä töissä?

Metkulle tsemppiä talon rakennukseen :)
Ja Kattinkan kuulumisia kiva kuulla =)

Tänään menen illalla maustekoulutukseen kuuntelemaan kaverin kanssa :)

Nyt pitää taas lopetella :wave:
 
Huomenta.

Hyvää syntymäpäivää Danjuskalle :flower: :hug:

Kohta lähden viemään poikia puistotädille :) Joonatan ihan innoissaan on jo menossa, toivoo, että Veela-tyttö (Venla) olis siellä kans ;)

Rasmus heräsi viime yönä ensimmäisen kerran vasta 04.30!! Vautsi. Huippua :whistle: Ite heräsin kans vasta silloin, nukuin siis siihen asti kuin tukki. Sen jälkeen en sit saanutkaan unta kun rupes asiat päässä pyörimään (lähinnä poikien päiväkotiin meno ja työasiat :| ). Ei kiva.

Kattinkasta oli mukava kuulla, jaksamisia sulle kovasti :hug:

Koivunkäpy, mua aina hirvittää, kun rupean miettimään omia isovanhempia, niiden sairauksia yms. :'( Ovat niin rakkaita.

Jellona, Mikkikselle paranemisia ja sulle kans!

Metkulle oikein kovasti jaksamisia tuohon taloasiaan :hug: Kiva, kun kävit vähän kirjoittelemassa!

Tintta, nyt en oo ollu töissä, kun Sami on tosiaan ollut siellä reissussa, eikä pojat oo hoidossa vielä. Mut meen kyllä taas varmaan keskiviikkona (jos en huomenna ehdi).

Nyt voisin alkaa pukemaan poikia et päästään lähtemään. Sami tulee ens yönä kotiin :heart:
 
voi ei.. kirjotin jonkun verran ja kaikki hävis :headwall:
no, uusi yritys!

Jellona ja Peppi:
Kiitos paljon! =)
Eilen sain minun miehiltä etuajassa ihana leikkoruusu asetelman :D :heart: ( Eilen siksi kun Tatu ei kuulemma malttanut pitää salaisuutta ;) :heart: ) jo ulko ovelta huuti että "äiti!! ostin sulle kukkia" :heart: :LOL:
varsinainen lahja on kuulemma tulossa eikä kyllä aavitustakaan mikä se voisi olla.

Tinttamooses: meidän Vili voi hyvin. On vaan TOSI kova päinen koira. Sama kun hakkais omaa päätä välillä seinään.
Muuten kyllä todella ihmisrakas ja seurallinen koira. Keppiä ja palloa tuo eteen että pitää heitellä, iltaisin haluaa sohvalle viekkuun ja saunaan haluaa aina mukaan :whistle: suihkuun tulee aina tarkistamaan että josko sauna ois lämmin..
Mut vähän ylisuuri eko sillä on.. pitäis mennä koirakouluun sen kanssa jos ois aikaa.. no, kahtoo sitten syyskuun jälkeen jos työttömäksi jään.

Peppi:
Hienoa miten hyvin teillä viime yö mennyt! Ja mukavaa kun saatte iskän kotiin =)

Jellonalle mukavia vapaa päiviä!!

Itellä noussut jalat aivan kauheille tuskille :/ aivan järkyttävät kivut ja tuntuu etä ei kävellä kärsi.. mies koitti tuossa illasta hieroa mutta oli niin kipeet että ei siitäkään oikein hyötyä..

huomenna olis hääpuvun sovitus kymmeneltä. vien Tatun hoitoon ennen sitä ja menen sieltä suoraan töihin sitten.
torstaina olis ultra jossa toivon mukaan nähdään pikku toukkanen täysissä voimissaan.. sitä odotellessa..

pikku hiljaa nukkumaan :wave:
 
Ehtoota

Danjuskalle unohdin toivotella onnea :flower:
Ihanan kuuloinen tuo teidän Vili :heart:
Jippokin on aika kovapäinen,nyt sit taas alkaa olemaan sisällä(on ollut paljon kesänaikana ulkona toisten kanssa)joten saapi nähdä miten käyttäytyy kissojen kanssa :)

Olin tänään lietsussa koko päivän.
Kävin tarkistuttamassa Oskarin korvat,ne oli terveet :attn: :wave: ;) :) =) :flower: :D
Ihanaa.....
Sit lähdettiin pankkiin,menin siitä kamulle kylään ja illalla olin maustekoulutuksessa ;)
olipas kiireinen päivä.
Mies lähti pidemmälle reissulle ja tulee vasta huomenna töistä kotiin...en kauheesti tykkää yksinäni nukkua :ashamed:

Huomenna olis aamusta koululaisen hammaslääkäri ja sit tulee naapuri kahville :)

Peppi:Unohdin mainita että olit taas kerran mun unissa...
Näin unta että olit meillä hoitamassa Oskaria ja ihmettelit että ompa kiltti poika kunnei yhtään pieruttele :LOL: :LOL:
Se tuli varmaan siitä sun viestistäs kun rasmus paukutteli :LOL: :LOL:
Mietin sitä tänään illallakin ja naureskelin yksinäni :D
Varmasti kivaa kun Samikin jo tulee kotiin ;)

Nyt taidan mennä maate,joten palaillaan siskot :wave:
 
Hei pitkästä aikaa!

Mies on yötöissä, enkä saa todellakaan vielä tähän aikaan nukuttua, vaikka syytä kyl olis, kun aamulla herätys 7.15, Lotta menee kasiksi kouluun ja mä menen Oton kanssa parturiin ysiksi. Onneksi sain ajan, kun mennään la häihin ja olen viimeks ollut kesäkuussa parturissa... Viime viikolla piti mennä, mutta sitten tein tuplavuoron töissä sairaslomien takia, niin en päässyt. Laitoin parturille viestiä, etten pääse ja ihmettelin, kun ei vastaa. Lauantaina soitti hyvä ystäväni ja ihmetteli kun ei ollut saanut mua kiinni, enkä viestiinkään ollut vastannut. En ollut saanut mitään viestiä, enkä viikkoon muutenkaan ainuttakaan viestiä, kun Otto oli näppäillyt mun kännykkään vähän uusia asetuksia :whistle: palautin alkuper. asetukset ja johan alkoi viestiä pukkaamaan, reilu 20 tuli 5 minuutissa. Hienoa Otto :D

Danjuskalle Onnea :flower: Toivottavasti ultrassa kaikki ok! Suloinen Tatu!

Peppi ihanaa kun Sami tuli jo kotiin :)

Jellonalle paranemista ja kiva kun kaipailit! Kipeänä yötyöt on syvältä, muuten menee kyllä. Tein viime viikolla kolme, eka oli vieläpä ilta+yö ja taas to yövuorot alkaa. Hyvää treeniä, kun vaihdan syyskuussa sinne toiselle osastolle, missä kierrän kans, niin meinaan tehdä 4-5 yötä listassa. Tulee tunteja kivasti, kun on 11-tuntinen yövuoro siellä. Yövuorot muutenkin erilaisia siellä kuin nyk. osastolla.

Kattinka voi Kiitos :heart: Ihana olet :flower: Hienoa, että menee hyvin pikkupirpanoiden kanssa ja myös Oton kanssa, kyllä sä pärjäät hyvin, vaikka on kolme noin pientä.

Meillä on miehellä ihan hirveä moottoripyöräkuume. Ovat suunnitelleet mun veljen kanssa ostavansa puoliksi pyörän, niin menee kulutkin puoliksi. Ja mun mies ei todellakaan ehdi koko kesää kuitenkaan ajella, kun meillä on lomat eri aikaan usein, niin hänen lomalla mä olen töissä. On suunnitellut ostavansa mullekin ajovaatteet (varmaan sellainen tiukka nahkapuku :LOL: ), mutta en ole ollenkaan varmasti menossa kyytiin... Miehellä oli prätkä, minkä myi tuossa pari vuotta sitten ja osti mönkijän. Nyt taas hillitön pyöräkuume.

Nyt on pikkuisen viikonloppumenoa, kun tosiaan tän vkon la on häät. Naimisiin menee mun pikkuveljen kaveri (veli onkin bestman siellä) ja hän kun nuoruudessaan asui meillä, niin on kutsunut koko meidän perheen (siis mun vanhemmat ja sisarukset puolisoineen ja lapsineen) ja meidän mummun :heart: Aika suloista. Ensi viikon vknlp:na meillä on mun ja yhden kaverini järjestämä yläasteen luokkakokous. Mennään ensin syömään ja siitä sitten varmasti jatketaan, jos vanhat merkit paikkansa pitää :D Ihana nähdä kaikkia, melkein kaikki pääsee näillä näkymin paikalle. Eniten olen tekemisissä kahden miespuolisen luokkakaverin kanssa, toinen asuu tuossa ihan lähellä (just kenen kanssa järkätään tätä) ja toisen lapsen kummi olen :heart: Sitten menee yks vknlp töissä ja sitten on mun veljen ja hänen vaimon tuparit, kun ostivat uuden talon, siis heille uuden. Ja sen jälkeen on yhden mun hyvän lapsuudenystävän häät, myöskin miespuolinen tämä ystävä, mutta tunnen hyvin tulevan vaimonkin. Niihin häihin ei ole lapsia kutsuttu, joten menevät miehen tädille silloin. Näiden viikonloppujen välissä koitan käydä töissä ;)

Nyt taidan mennä sänkyyn lueskelemaan. Moi!

Ai niin Tintta laita kuva itsestäsi facebookiin =) Ja en ole myöskään kuullut vastaavanlaisesta pyörtyilytaipumuksesta, muuta kuin sen verran muistan jostain yläasteelta, että oli joku tyttö, joka usein pyörtyili esim. ruokalassa. En kyllä koskaan kuullut, että mistään vakavammasta olisi ollut kyse. Toivottavasti selviäisi asia. :hug:
 
"Hyvää huomenta! Pikkasen yli puolen yön tätä päivää syntyi yhdellä ponnistuksella Niilolle veli! Poitsun mitat4195g ja 51cm. Kaik meni yllärinopeesti (tunti). mut hyvin! Autosta juoksin synnärille, sänkyyn, ja ponnistin. Hyvä, että vaatteet kerittiin pois ottaa. Oli tuskatkin sitä luokkaa kyllä."

Hannamarin poikue onnittelee nopeasta suorituksesta! Olikohan Hannele nähnyt liikaa olympialaisia?! :flower: :D
 
Tervehdys

Aamulla käytiin sit koululaisen kanssa hammaslääkärissä,sillä oli iso reikä maitohampaassa ja mikäli nyt paikkauksesta huolimatta alkaa särkemään :eek: niin se napataan pois.
Yhdessä rautahampaassa oli myös reikä jossa on nyt jokin helkutin pitkä väliaikainen paikka joka vaihdetaan vasta talvella :whistle:
Voi piru kun en ymmärrä tuota touhua,miksei voitu sitten heti paikata,ei ymmärrä :(
No tyttö on onneksi tosi reipas eikä huolehdi turhia,hammaslääkärikin oli ihan mukava nainen :)

Hannelen poppoolle erittäin paljon onnea pikkuisesta pojasta :heart: :hug: =)
Ja Hannamarin täytyypi olla oikeassa,Hannele on tainnut noita olympialaisia tosiaan seurata :D

Siru:En saa nyt mitään kuvia laitettua ja poistin sieltä vahingossa vanhatkin kuvat enkä tietty enää takaisin saanut kun meille tuli tää uusi kone :kieh:
No jahka saan aikaiseksi kuvailla ja laitettua koneelle(pitää ensin tietty etsiä pari tuntia kameran johtoa :whistle: )niin ehkä sit saan laitettua :D

Tuosta Sirun kirjoituksesta tulikin mieleeni että munkin pitäisi mennä tässä varaamaan kampaaja aika,en vaan tiiä minne menis.
Samalle kampaajalle kun yleensä olen käynyt en jaksa tilata aikaa,koska leikkaus ja väri on aina kuitenkin ihan samanlainen :/
Jotain uutta kuitenkin tarttis tälle tukalle tehdä....Piti kysellä ideoita mutta ettehän te tiiä millainen tukka mulla on :LOL:

Oskarilla on päivisin vähän tylsää kun tytöt on poissa,keskiviikkoisin meinaan lähteä sen kanssa tuonne perhekahvilaan niin saa sekin sit jotain muuta ohjelmaa kun tätä äidin kanssa leikkimistä ja kotihommia =)

Nyt pitää jatkaa hommeleita ja kohta lähden postista hakemaan HM:n pakettia :D
Tilasin muuten hobbarista kuivausrummun,jos jollain on sellainen kapistus niin mielenkiinnolla otan infoa vastaan,onko ollut hyvä?Minkä merkkinen?ja mitä kaikkea siinä kuivaat?

Moikka taas,palaillaan :wave:
 
Heip!

Ihan ekaksi myöhästyneet synttärionnittelut Danjuskalle!

Ja Hannelelle onnittelut uudesta perheenjäsenestä! On ollut nopeaa toimintaa!!
Apua, mä olen sitten seuraava...

Käpy, kiitos muutto on mennyt ihan hyvin. Meillä täällä vanha kämppä tyhjä, paitsi tietokone enää jäljellä, kun odotellaan, että nettiliittymä siirtyy myös. Perjantaina viimeistään pitää kuitenkin konekin siirtää, joten toivottavasti ei tuu pitkää nettitaukoa.
Matte ei oo oikein tajunnu, että me ollaan muutettu, vaikka käytiin tyhjääkin asuntoa sille näyttämässä. Selittää vaan miten hänen "kadonneet" lelunsa on kotona ja miten molon (imorgon) mennään kotiin. Noh, ehkä se tästä vielä, kun saadaan viimeisetkin paikat kuntoon. Aika hyvin meni kyllä muuton suhteen, kun suurin osa tavaroista on jo paikoillaan, enää pitää pieniä säilytyskamoja ostaa ja sit saadaan loputkin.

Mä kävin eilen siellä tyksissä ja tulin vähän turhautuneena kotiin. Mitään ei ollu tuolla alakerrassa "valmistunut", joten ei vielä merkkiäkään mistään synnytyksestä. Ja viikkoja on nyt siis 37+3. Eikai siinä mitään, jos olisi asennoitunut niin, että menee yli, mut nyt olin jostain syystä niin uskonut siihen käynnistykseen, että nyt tuntuu tosi kypsältä, jos tässä voi mennä jopa viisi viikkoa vielä! Ja se oli nyt jo 3,5kg, joten varmaan menee yli neljän kilon! Apua. No sinänsä kait pitäis olla tyytyväinen kun on kaikki hyvin.. Käynnistyksestä se sanoi, ettei kannata, kun lantiosta mahtuu hyvin ja vanhat arpikudokset on parantuneet tosi hyvin. Varsinkin, kun paikat on vielä niin kiinni, niin käynnistys voi aiheuttaa enemmän haittaa kun hyötyä ja mitä lähemmäs mennään sen vähemmän sillä on enää vauvan painon kannalta mitään merkitystä vaikka paikat olisikin jo valmiimpia. Joten nyt sit vaan odotellaan sitä normisynnytystä.

No juu, nyt pitää jatkaa vähän siivouksia, uskomatonta kuinka likaista voi olla! En kehtaa jättää tätä vanhaa kämppää näin likaisena seuraaville, vaikka tiedänkin, että pystyisivät siivoamaan kahta tehokkaammin!

Haleja ja ajatuksia kaikille, tuli vähän omanapaisesti taas kommentoitua. Anteeksi!

:ashamed:
:wave:
 
Voi, huomasin juuri, etten muistanut eilen laittaa Gerberalle osanottoja :'( Voimia sinulle kovasti ja samoin kuin joku muukin sanoi, niin uskon minäkin, että kyllä vanhemmat tietävät olevansa lapsilleen rakkaita.

Hannelelle ja perheelleen isot onnittelut toisesta pojasta :heart: Ihanaa! Kylläpäs oli kovaa rytinää pikkumiehen tulo, onneks ponnistit vasta sairaalassa =)

Nyt suihkuun ja kirjastoon. Olen ihan koukuttunut Torey Haydenin kirjoihin, olikos joku muu teistä niitä lukenut?

Ai niin Tintalle piti vielä, että jään siis odottelemaan fb-kuvaasi :D ja meillä on kuivausrumpu, enempi käytin sitä asuessamme kerrostalossa, mutta vielä nytkin kuivaan siinä silloin lakanat ja joskus pyyhkeetkin, kun ulos ei saa pyykkejä kuivumaan. Ja muitakin kuivailen silloin tällöin. Osa vaatteista menee kokoon hiukan, kun kuivurissa kuivaa.

No nyt, moi!
 
iltoja

täällä töistä vähän aikaa sitten tulleena.

kiitos vielä kaikille onnitteluista! =)

Hannelen
perheelle onnittelut pikku miehestä!! :flower:

Kaiza: Älä nyt kovin turhaudu! Eihän sitä tiedä miten nopsaan paikat rupee sitten aukeemaan kun hetki on sopiva. :hug:

Jos kohta osais rauhottua nukkumaan.. jaksas aamulla taas nousta aikanaan ylös. niin ja jospa huomis aamu alkais vähän lupaavammin.. tänään kun ylös pääsin niin tyhjeni tyhjä maha vielä tyhjemmäksi :x

mut puku oli ihana ja mahtu jopa päälle vaikka kumpua alkaa (lue turvotusta :LOL: ) olemaan. :D
 
Hannelen perheelle isot onnittelut! :heart: :heart: Tosi nopea synnytys ja minä kun luulin, eeti mun 1 h ja 15 min alita kukaan. :whistle:

Mä oon niin itseeni tyytyväinen kun oon saanu ison urakan kodinhoitohuoneen ja pesuhuoneen järkättyä. :D

Nyt nukkumaan.
 
Hannele perheineen: suuren suuret onnittelut vauvasta! Elämän alku on niin ihmeellistä, omasta synnytyksestä on niin lyhyt aika kuitenkin että muistaa ne tunnelmat ihan "käsinkosketeltavan" hyvin. Nauttikaa toisistanne!

Meillä on myös vauvauutisia...tai meillä ja meillä, mutta miehen sisko sai viime yönä poikavauvan eli lapsemme ovat saaneet uuden (toisen) serkun! Ihanaa.

Meillä vierasviikko, Onni viilettää papan kanssa jo kala-nuotioretkellä....

Lillukka
 
Keskiviikkoa :)

Taas näin tästä palstasta unta,olitte sulkeneet mut pois täältä keskustelusta,en päässyt sivuille vaikka mulla olis ollut jotain tosi tärkeetä ilmoitettavaa :'( :D
No heh,taitaa tulla käytyä täällä jo ihan liikaa kun jo unissaankin täällä käyn :whistle: ;)

Lillukan tekstiä tuossa just luin ainakin kymmeneen kertaan kun ihmettelin että
mikä ihmeen vierasrokko Onnilla on :whistle:
En tiedä miten sain tuosta vierasviikosta vierasrokon :LOL:
Hyvä etten googlettanut mokomaa rokkoa :LOL: :LOL:
Kiva että Onni on päässyt papan kanssa retkelle :)

Oltiin aamupäivä Oskarin kanssa perhekahvilassa oli tosi kivaa,nyt yritän päästä sinne joka keskiviikko :)

Illalla mennään katsomaan tuonne moottoriradalle Grazy Driverseja,oskari on innoissaan ;)

palaillaan :wave:
 
Heippa!

hiljaista täällä niin ajttelin jos ehtisin muutaman rivin raapustaa...iltavuoroon pitäis lähteä, kuhan siskoni tulee Aksun seuraksi. En voinut häntä viedä hoitoon, kun on jonkinlainen silmätulehdus toisessa silmässä. pääsee sit iltapäivällä käymään lääkärissä. onneksi on tätä verkostoa, että aina saa jostain apuja. mun vanhemmat ovat lapissa tän viikon.

muuten täällä kaikki hyvin. mikkiksen vein hoitoon, kun on ollut vasta yhden päivän uudessa paikassa..pääsee siis enemmän tutustuu. on kyllä tosi hyvin viihtynyt siellä. =)

loppuviikko olisikin töitä kaksi iltaa ja kaksi aamua. sit pari yötä ensi viikolla.

muuten ei mitään suunnitelmia loppuviikolle. mitäs muille kuuluu??

ketkäs muuten aikovat seurata bb:tä? mie katoin ekan jakson eilen ja tuumasin et nyt on sit kaikki nähty...kait sitä ainakin yövuorossa jollain silmällä tulee katsottua...

jäi nyt hiukan (.), mut nyt meen syömään.. :hug: kaikille.
 
Torstaita

Olettepas kirjoitelleet paljon sen jälkeen kun viimeksi kävin ;) :D :LOL:
No vitsi...vitsi...
Tänään tylsä sade ilma,tosin voishan sitä tietty näistäkin päivistä nauttia ja tehdä vaikka kotihommia tai sit laittaa sadevaatteet päälle ja mennä ulos =)
Kävin aamulla lääkärillä....sen olen saanut aikaiseksi tänään...

Mulla on taas yksi asia josta menen kohta purkautumaan tuonne yhteisöön...
Se vaan vaivaa mua taas

:(

Jellonalle laittelin yv:tä :D
hauskaa työpäivää sulle ja paranemisia Aksun silmälle :hug:
Tuosta BB:stä sen verran että mä olen ihan hullu BB fani,pakko katsoa vaikka olis miten törppöö touhua...
Se eilinenkin jakso oli ihan typerä ja niiden touhut vaikuttaa jo nyt ihan lasten touhuille mutta mutta....tiedän että silti sitä joka ehtoo katselen :ashamed:

Kirjoitelkaas nyt muutkin...Peppiii...Käpyyy....Danjuskaa....Kaizaa....Lillukkaa...ja kaikki muutkin....

Nyt pitää jatkaa omia hommia :wave:
 
Aina sitä jotai on.. käytin pojan sh:lla aamulla kun jalat on kamalassa kunnossa, siis eihä siinä ihmeellistä ole vaan ku ei auta ei kortisoni eikä basibakti tms.. se hiukan autto ku illalla hölväsin basibaktia ja laitoin rasvalaput ja sit siteet polviin, no ei ihme ettei kotikonstein parane jätkällä on märkärupi.. hemmetistäkö ne kaiken kerääkin, ikinä ennen oo moisia ollu :kieh:
Täällä on harmaa ilma kans, terkut vaan tintalle :)
Aamulla herätty 6.15, ukko ei ollu nukkunu 2 jälkeen yöllä, mikä lie sitäki valvottaa :/ ei oo nukkunu sen jälkeen ku lääkäri laitto viime viikon maanantaina kortisoni piikin selkään :eek:
 
moro

Täällä pelon sekasin tuntein ultraa odotellaan.. Tatu nukkuu päikkyjä ja itsekkin jos kohta kallsituisi lepäämään.
Viime yö oli syvältä |O en oo puoli nejlän jälkeen nukkunut kun poika ei kunnolla nukkunut ja itellä nous jalat taas niin tuskille. ja niin hirveen oksetus/heikotus olon iski ihan yht´äkkiä että mies haki mulle alakerrasta sitten banaania :ashamed: :whistle:

Jellona:
Itse katsoin bb:tä eka kauden.. sen jälkeen jaskon sieltä toisen täältä jos satun sopivaan aikaan telkun ääreen. eilen en kyllä kahtonut ja tuskin tänään/huomennakaan kun aamulla aikasin nousu.

Tintta:
Kävin lueskelemassa yhteisössä, :hug:

Missäs Peppi??
Unettomastakin olisi kiva kuulla!! Ja Tanskusta! :attn:

jos nyt laittasin pään hetkeksi tyynyyn.. sitten vien Tatun yhdelle tutulle sen ultran ajaksi että pääsee mies mukaan.. sitten pitääkin joutua jo ruuanlaitoon.. pottumuusia ja uunimakkaraa :p

muoks

Käpy:
Jep, nimimerkillä kokemusta tuo märkärupi ainakin itellä ei mikään mukava asia.. penskana oli vähän väliä sormen välit auki ja ruvella.. sitten kun niitä kutitti vielä niin tolkuttomasti |O
 
Suurensuuret onnittelut Hannelen perheelle pojasta :heart: :flower: Olis ihana kuulla jonkinlaista synnytyskertomusta, muutakin kuin tuo hurja aikaennätys ;) Kunhan ehtii, jaksaa ja haluaa =)

Ite en oo kauheesti koneella ollut, käynyt välillä vilkasemassa Facebookin uutiset ja lukemassa pikaisesti joulutähtien kuulumiset, mut en muuten. Sami on tullut kotiin, Joonatan totes sinä aamuna, kun Sami oli tullut, että "ihanaa kun isi on kotona" :heart: Rasmus huuteli aina, jos Sami meni johonkin toiseen huoneeseen: "isii, isiiii" :D Mut muuten ainakin sinä ekana päivänä oli vähän enemmän mun perään. Ja jos me yritettiin Samin kanssa keskustella niin Jonttu rupes tekemään jotain kiellettyjä asioita yms., kun huomiota halusi. Muutenkin on jotenkin nyt osoittanut vähän mieltä, kai se ikävä purkautuu sillä tavalla sit?

Mä oon ollut taas töissäkin pitkästä aikaa :D

Huomenna me lähdetään pohjosen reissulle!! Minä, mun äiti, isäpuoli, pikkuveli, mummu ja pappa! Mun äiti ja isovanhemmat on sieltä kotoisin. Asuntoautolla sinne ajellaan, mm. Rovaniemellä ja Kemissä varmaan ainakin käydään, mitenkään tarkkaa suunnitelmaa ei ole, tai ainakaan mulle ei ole kerrottu :LOL: Keitäs sieltä pohjoisesta nyt on? Ainakin kuusikon äiti, oliko muita? :ashamed:

Tinttaooses, mä oon täällä taas nauranut sun unilles :LOL: :LOL: Oon mäkin palstasta unta nähnyt moneen kertaankin :whistle: Yhdessä unessa (joskus kun tähtöset oli vauvoja) näin unta et olin Koivunkävyn luona ja me jumpattiin semmosissa kauheissa 90-luvun alun pyöräilyshortseissa vai mikskä niitä nyt sanotaankaan :LOL: Miten Emmi on nyt voinut? Tällä mun kaverilla, jolla tuli lapsena niitä pyörrytys-huimaus-kohtauksia niin sillä ainakin on vähän migreeniä just... Niin, tosta kuivausrummusta, mun työpaikalla on semmoinen ja sen on jatkuvassa käytössä, siis siinä kuivataan kaikki pyykit.. Ite en henk.koht. tykkään, kun musta se venyttää ja vanuttaa vaatteet ihan muodottomiksi :/ Ja muutenkin vie sähköä, kun se kuivaus kävis ihan tavallisellakin tavalla... Meillä ei itellä oo, enkä oo missään vaiheessa kokenut et tarvittais. Olishan se välillä kiva ja ihanan helppo (meillä on tosi pieni kylpyhuone ja muutenkin vähän tilaa kuivata). Eikä se nyt oikeesti niin huononnäköisiksi niitä vaatteita tee kuitenkaan! Mut joo, ihana sillä on ainakin lakanoita ja pyyhkeitä kuivata, niistä tulee ihanan tuntuisia :) Niillä taitaa olla LG-merrkinen (jos yhtään oikein muistan), se on uusi, ostettu viime keväänä hulluilta päiviltä. On ollut kyllä ihan hyvä, ajaa asiansa oikein hyvin :D

Onpas Sirun perheellä tiedossa juhlia! :) Mun isä osti just vähän aikaa sit uuden mopon, mä en tiedä, mikä se okeesti on, ei se nyt mopo ainakaan ole, joku moposkootteri, moottoripyörä-skootteri, en mä tiiä :LOL: Ainakin sillä voi ihan moottoritielläkin ajaa B)

Kiitos muuten Hannamarille, kun toimit uutisten välittäjänä =)

Kaizalle jaksamisia ja supistuksia, jos niitä kaipaat :hug:

Olis Niiskuneiti nyt kuulumisiakin vähän kirjoitellut :attn: Onko kaikki hyvin? :hug:

Kattinkalle :flower: hienosta suorituksesta! :)

Lillukan lapsille onnittelut serkusta! :)

Tintan jutuista oon kyl hyvät naurut saanut :LOL:

Koivunkäpy, Villen jaloille paranemisia!

Danjuska, tuuthan sit kertomaan ultrauutiset, koska se nyt olikaan?

Mut nyt meen äkkiä itekin lepäämään kun pojat jo nukkuu :wave:

Mitähän Tanskuliinille kuuluu???
 
moikka

kyllä, ultrassa pieni toukka kohdusa köllötteli ja sydän löi :heart:
lääkäri oli täys piiiip, ja oli alussa sitä mieltä että ei ultraa kun kahden viikon päästä on kontrolli aika tuon kystan ja sen kohdussa olevan varjostuman takia.. että tekee vaan gynekologosen tutkimuksen. en saanu suunvuoroa enne kun oma neuvolan täti pisti väliin että varmasti pelottaa ja smahan se opn ultrallakin katsoa. ja helpotti kyllä kummasti kun sai tietää että pikkuisen sydän sykkii edelleen =)

Pepille oikein mukavaa reissua!! Jos tätä kautta ajatte pohjoiseen niin tässäkin saa toki stopata =)

Tänään ollaan ulkoitu urakalla. metsässä käytiin parituntia kävelemässä koirien kanssa. sen lisöksi siivottiin ulkovarasta ja ja ja..
nyt olo kun lanan alle jääny joten suunistan saunaan ja sen jälkeen unille.

mies ja Tatu lähtevät huomenna mummolaan kun miehellä ja kavereillä joku hemmetin kuula sota taas |O ite oon la töissä mut oneks pikkusisko tulee seuraksi =) vietetäänkin oikein mukava ja rento la ilta sitten :D
 
Heheei :D

Ollaan ajamassa kohti pohjoista, meillä on kannettava ja mokkula mukana :D Kiva varsinkin tässä ajaessa, pitkä matka edessä =) Ei ajeta suoraan perille vaan pysähdytään jossain matkanvarella nukkumaan, ehkä Vaskikelloilla tai sit jo aiemmin, en vielä tiiä. Nyt ollaan ajettu just Lahden ohi.

Kiva, kun pystytään nyt myös ton iChatin avulla puhumaan poikien kaa reissun aikana!

Ihana, että Danjuskan pikkuisella oli kaikki ulrtassa hyvin :heart: Onks teillä neuvolantäti ultrassa mukana? Täällä se tehdään synnytyssairaalassa, ultrat siis. Oon toki kuullut, että jossain neuvoloissakin sitä tehdään.

Tulkaapa muutkin kirjoittelemaan niin on sit jotain luettavaa :D

Pojat oli taas tänään puistotädillä ja oikein hyvin meni, Joonatan tykkää puistoilusta ihan hirveesti! Aina nykyään ihan innoissaan sinne menee ja selittää, kuinka leikkii lasten kanssa jne. Rasmus sit kyllä rupee aina itkemään, kun meen niitä hakemaan, mut tosi reippaasti siellä puistossa kuitenkin toisten lasten kanssa leikkii :)

Tässä on nyt vähän jonoa (pikkuveli) niin lopetan kirjoittelun tähän :wave:
 

Yhteistyössä