***Joulutähdet 2005 Heinäkuussa***

JOULUTÄHTIEN KIMPPU
Ametisti 2.1 tyttö***
Caramelli 1.12 Neea, Oulu, 78,5cm / 11600g
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari*, Oulainen, 78,4cm / 11850g
Epelis 21.12 Lauri Artturi*, 74cm / 8800g
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Kuopio, 77,5cm / 10500g
Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala, 75,5cm / 9340g
Hannele 5.12 Niilo Elmeri*, Tampere
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli, 88,3cm/13400g (2v)
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku, 76,6cm / 10720g
jemma 6.12 Lisen Amanda**, Ahvenanmaa, 76cm / 9600g
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa, 72,5cm / 8605g
Jonttuli, Joni*, Kuusamo
Kaiza80 28.12 Matias Juhani*, Turku
katbe 30.12 Juuso*, Salo, 77,8cm / 10745g
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri*, Norja, 74cm / 8090g
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri**, Kontiolahti, 85,5cm/11700g (1,5v) Kristiina 80 23.12 Sauli Otso*, Tampere, 74,5cm / 8540g
kuusikon äiti 5.12 Elina******, 77cm / 9380g
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli*, Savo, 76cm / 10240g
lumikarpalo 2.12 Joel, 78cm / 11300g
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi 74,5cm/8400g
minni83 7.10 Lucas Emil Mikael*, Kuopio
Minttusuklainen 31.12 Weeti Marko Sakari**, 82cm / 12500g
Melina 10.12 poika
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä, 76,8cm / 9695g
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi, 88cm/13400g (2v)
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
nasuliino 11.12 Jone Topias*, 92cm/14440g (2v)
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo, 73,4cm / 8500g
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, 90cm/14000g (2v)
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari*, Siilinjärvi, 73cm /9000g
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo, 85,5cm/11600g (2v) peppiliina 11.12 Peppiina Venla Emilia
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo, 78,5cm / 11630g
Pirre76 1.12 Erkko, 85cm / 12200g (1,5v)
Regina 5.12 Henrik, Kurikka
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri, 80cm / 13700g
siru2006 19.12 Otto**, 86,5cm/11620g (2v)
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä, 73,5cm / 7885g
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki, 86cm/12200g (2v)
Tigru78 18.12 Atte Eemeli**, 87cm / 12000g (1,5v)
Tinttamooses7 2.1 Oskari***, 78cm / 10250g
Tiukuliini 3.1 Eetu*, 77,5cm / 10875g
Uneton 5.1 Peppi***, 88cm/12000g (2v)
Äitee-78 11.12 Dana Emilia**, Espoo, 12090g / 82,5cm

Tyttöjä 15
Poikia 33
Yhteensä 48

http://groups.msn.com/joulutahdet2005
 
Heips!!

Ajattelin nyt laitella uuden ketjun kunnen muutakaan keksinyt :D
Tänään oltiin siellä mutsilla koko päivä ja mukavaa oli taas :)

Jellona:Juu ei tartte uudestaan kesäsuunnitelmia kirjoitella,ajattelin jos ompi jotain uutta tullut :whistle: ;)

Meillä oli aamulla mansikkavaras,ajoin sen kaks kertaa harjalla hitoille takapihalta...
Se oli ketunpoikanen :)

Nyt ei muuta jatkan palstailua,palaillaan huomenissa :wave:
 
jatketaas tässä uudessa ketjussa...

kiitti tintta tästä. onpas teillä ollu kiva mansikkavaras. :) toivotaan ettei montaa mansikkaa kerenny tuhota. tai että tulee uudestaan.

peppi, sulle kirjoittelen yv:tä. :hug:

Mikkis kävi muuten eilen itse oma-aloitteisesti puska pissillä meidän pihalla. yhtäkkiä siinä kaikkien muiden hommien lomassa oli vetänyt housut sekä vaipat kinttuun ja losotti menee. kehuttiin ihan hirmuisesti. illalla kävi vielä sisällä kaksi kertaa pöntöllä. =)

Mitähän kaikille muille kuuluu??? kaiza, käpynen, hannele, hannamari, kristiina, taivaanvuohi, jonttuli, äitee, kuusikonäiti, tiukuliini, neve, parpapa ja monet monet muut??

jokohan gerberan perhe on kotiutunut? ette sitten ehtineet meillä pysähtyy?

danjuska, onneksi teillä oli paljon enkeleitä ja tatulle ei käynyt suurempaa. :hug: :hug:

Mukavaa tiistai päivää kaikille. :hug: jatkan ensi yönä. :wave:
 
Mä pääsin opiskelemaan! On vähän ristiriitaiset tunteet sen suhteen.. No, sen tiedän varmaksi, että nyt syksyllä en aloita, mut sitä paikkaahan voi pitää sen 2 vuotta. Täytyy kattoa, mihin suuntaan tää elämä vie.

Kiitos Tintta uudesta pinosta :flower:

Kiitos yv:istä Danjuska ja Jellona, vastailin teille kummallekin :hug: :hug:

No mutta, eipä nyt muuta :wave:
 
Voi hitsinvitsit, kirjoitin pitkän viestin äsken, enkä tajua mihin se katosi :|

Mutta siis lyhennetysti...

Loma on jo loppu mulla, vapaita vielä niin, että to töihin. Meillä silloin yhden työkaverin kanssa koulutuksen suunnittelupäivä, eli pehmeä lasku töihin :D Pe sitten tositoimiin.

Mun täti nukkui pois viime viikolla :'( La on hänen hautajaiset. Mulla piti olla aamuvuoro, mutta sain onneksi vaihdettua iltavuoroksi, ja saan mennä töihin, kun ehdin. Katsotaan, miten rauhallinen Otto käyttäytyy hautajaisissa. Saa lähteä sitten isän kanssa pois, jos käytös häiritsevää. Mun miehelle on aina erityisen kova paikka nuo hautajaiset, tulee niin mieleen aina oma äitinsä. Oton käytöksestä vielä, siellä kummityttömme kastejuhlissa Otto yritti laulaa kilpaa papin kanssa, tai siis pappi puhui ja hän lauloi niitä puheita perässä... kovin naurutti muita vieraita ja vähän kyllä meitäkin =)

Mies aloitti nyt loman, onneksi mulla on aivan huippuhyvä lista tehty seuraavaksi kolmeksi viikoksi. Yks 5 pvän vapaa ja sitten lisäksi 3pvää ja lyhyempiä. Toivoin kyllä pitkiä päiviä, sitten olisin saanu vielä enempi vapaita, mutta jostain syystä niitä ei oltu laitettu. 4 yövroa kyllä, siitäkin vapaita tulee.

Lähetän tän nyt välillä, ettei taas katoa...

Kävin laittaa perunat kiehumaan.

Tintalle kiitos uudesta pinosta! Kiva mansikkavaras teillä ollut. Toivottavasti ymmärsi nyt häipyä.

Peppi Onnea kovasti opiskelupaikasta!! Hienoa! Laitan sulle yv:tä.

Jellona Mikkikselle onnea uudesta taidosta! Siitä se lähtee. Meillä on Otolla kiva tyyli mennä nurtsipisulle, housut pitää ottaa kokonaan pois ja sitten istuu maahan ja siitä pissaa :LOL: On koitettu näyttää mall(siis isänsä), että housuja vaan vähän lasketaan ja sitten seisaallaan pissataan. Usein kuitenkin pottaankin seisaallaan pissaa.

Mies lähti hakemaan uutta pakastinta meille, jos löytää samanlaisen mitä jääkaappi. Tai ainakin melkein samanlainenkin kävis. Jos ei löydy, niin laitetaan kodinhoitohuoneeseen se. Nyt on ollut autotallissa pakastin meillä ja on ollut tosi epäkäytännöllistä, etenkin, kun Joku on kasannut kaikenlaista rompetta siihen eteen...

Nyt pitää lähteä pyykkejä narulle viemään ja Lotta tulee samalla ruokkimaan meidän kesäkanin. Kani pääsee syksyllä takaisin sinne mistä tulikin, eli mun isän serkun kanitilalle. Lotta on pääasiassa ollu kaninhoitaja ja Otto hänen apurinsa :heart:

Hyvää heinäkuun jatkoa kaikille!
 

Pikainen :wave: täältä töistä :D

Jellona, kotiuduttiin sunnuntai-iltana. Tultiin Jyväskylän kautta, joten en sitten viestitellyt sinulle! Mentiin kyllä Mikkelin kautta, mutta poikaset nukku päikkyjä, joten ei oltais raskittu niitä herätellä ja muistelin, että olet töissä. Päästiin lähtemään Helsinkiin jo aamupäivästä, kun otin palkattoman vapaan. Reissu oli mahtava!! Poikaset on todella helppoja matkaseuralaisia! Esimerkkinä, että sekä meno, että tulomatka tehtiin yhdellä pysähdyksellä, Lintsillä oltiin 9 tuntia!! Ja Korkeasaaressa myös koko päivä. Ei kitinöitä tms. Kiltisti istuivat tuplissa ja katselivat ihmisiä ja söivät rusinoita :D Ainoat kompastukset olivat aamupalat ja illallinen!! Aamupalalla piti ilmeillä kaikille tuntemattomille ihmisille ja itse syöminen jäi vähän huonoilla kantimille ja illallisella olivat jo niin väsyneitä ilmeisesti, että istua ei oltais maltettu mitenkään... Niistäkin kuitenkin selvittiin :D Uutta reissua jo suunnitellaan ensi kesäksi! Silloin suuntana Naantali ja hotellin sijasta vissiin mökkeillään.

Tälle kesällekin yksi minireissu on jo suunnitteilla! Sitä odotellessa jaksaa töitä tehhä!

Remontti valmistuu huomenna!! Laminaatit olivat loppuneet maahantuojalta, niin siksi vähän venyi. Mutta ei se mittään!

Peppi, onnittelut opiskelemaan pääsystä! Ja halauksia :hug: ja jaksuja!!

Siru, osanottoni tätisi poismenon johdosta! :hug:

Danjuska, tuommoset tilanteet säikäyttää kovin ja saa pitkäksi aikaa oudon olon! Meillä Julle tipahti Juhannuksena ulkosaunassa ylimmältä lauteelta alalauteelle naamalleen ja jos en olisi siitä saanut kiinni, niin olisi pyörähtänyt selkä ja jalat edellä kiukaaseen :'( Verta tuli nenästä älyttömästi, mutta selvittiin onneksi sillä. Pitkän aikaa jalat tärisi ja itkustutti, ja syyttelin itseäni ja siinä samalla vähän miestäkin, sen kun piti pitää sitä kädestä kiinni sen aikaa, että vedet laitan meille... Miehellä oli Werneri sylissä, joten ymmärrän, että ei sitten ajatus ollut kokonaan Jullen huolehtimisessa. Hetkeksi siis häneltä unohtui Jullen kiinni pitäminen ja se oli sitten siinä. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin!

Mun pitäis vissiin jatkaa töitä... Tunnin päästä pääsenkin jo kotiin! Mun äiti ja vanhempi pikkuveli avovaimonsa kanssa tulevat käymään ja illalla menen katsomaan sinkkuelämää ystäväni kanssa!

Väsyttää vaan ältsisti, kun poikaset on taas sairastaneet ihan urakalla! Just Julle parani ja Werneri taas eilen aloitti... on huhtikuun jälkeen varmaan viides kerta, kun sairastavat... Mutta kyllä se tästä suttaantuu!

Kaikille mukavaa tiistaita!!

T. Gerbsukka
 
Iltoja täältä savosta!
Perheen kanssa lomailtu, ollaan oltu pari päivää kaupungissa ja huomenna mennään takaisin mökille.

GERBERA kiva kun kerkesit työpäivän lomassa kirjoittelemaan, parantumisia Wernerille

PEPPI onnea kouluun pääsyn johdosta, paljon voimia
:hug:

SIRUlle osanotto tädin poismenon johdosta :hug:

TINTTA olipas teillä mansikka varas :eek:

JELLONA onnittelut mikkiksen taidosta!

jaahas, taidan mennä katsomaan joko atte nukkuu niin voin viedä veetin omaan sänkyyn jatkamaan unia.
Meillä pojat nukahtaa eri aikaan ja on mahdotonta nukuttaa samassa huoneessa kun toisiaan villitsevät.

hyvää kesän jatkoa kaikille :wave:
 
iltoja..

sori kun taas vingun mutta että nämä iltavuorot ottaa päähän.. ja ens viikolla lisää tiedossa.. :headwall:

Tatu ei nukkunut päikkyjä joten en kerennyt sitäkään enää tälle iltaa nähdä kun oli nukkumassa jo kun kotia tulin..
Olivat iskän kans käyneet makkaran paistossa järvenrannalla :D

Gerbera:
Olipas hurjan kuuloinen Jullen tippuminen :| onneksi tosiaan ei pahemmin käynyt!!
Kyllä todellakin pysäyttää tommoset ja vetää olon oudoksi!

Tinttamooses:
hih, teilläpä ollut outo mansikkarosvo :D

Sirulle osanottoni! :hug:

no okei.. nyt ei oiekin pää pelitä joten eiköhän tästä jouda nukkumaan.. jos vaan osaan rauhottua.. siinäkin taas yksi iltavuoron huonoista puolista :whistle: :LOL:

:wave:
 
Iltayötä taas täältä!

vika yö jo tällä erää sitten oliskin pitkästä aikaa kunnon kolmen pvän vapaa. :D ihanaa. vaikkakin säätiedotus on luvannut oikeesti tosi huonoa ilmaa taas vaihteeksi, no siihen on jo tänä kesänä jotenkin totunut. :attn: edelleen minä olen sitä mieltä kuitenkin että viikon päästä perjantaina alkaa helteet, kun mulla alkaa KESÄLOMA!! :D :D

meillä olis tarkoitus lauantaina lähtee miehen työpaikan järjestämälle tykkimäen reissulle, siskon tytötkin on lähdössä mukaan. pitää nyt sit kattoo vielä kun on sadetta kunnolla luvannut, että viiittiikö itseään ja varsinkaan lapsia lähteä palelluttaa. :| harmittaa ihan hirveesti jos ei onnistu.
siskoni lupautu siis hoitaa Mikkistä lauantai päivän, kun me otetaan tytöt mukaan. :)

tänään käytiin kaupassa ja oltiin ilta sisällä. mies on väsynyt ja minuakaan ei juuri huvittanut lähteä puoli kipeiden lasten kanssa pihalle. mikkis alko taas vaihteeksi yskimään eilisiltana, Aksukin jonkin verran yskii ja niiskuttaa nenäänsä. sitten kun ei vielä osaa niistä/halua niin räkä jää tonne päähän. ärsyttävää. toivotaan että nyt suht helpolla selvittäis. eikä tarttis vapaapäiviä viettää sairastellen. :ashamed:

peppi, sulle on s.postia. :hug:

sirulle, osanotto tätisi poismenosta, :hug:
mukava kun sulle sattuu noin mukavasti vapaapäiviä miehen loman kanssa päällekkäin. :)

danjuskalle paljon unihiekkaa ja huomiseksi paljon virtaa töihin. jaksuja :hug: miksi sulle noin pajon iltavuoroja sattuu?etkö voisi pyytää aamuvuoroja välillä?

huomenna nukun aamusta hetken ja sitten lähden puolenpäivän jälkeen kummityttöni kanssa shoppailemaan hälle synttärilahja vaatteita. kivaa. =)
illalla olis aksun urheilukoulu ja sit pääsee omaan sänkyyn nukkuu. pitäisköhän torstaina siivota?! jaa'a katellaan miten sotkuista kotona sit on. mie oon jotenkin jättänyt noi siivoomiset ihan oman onnensa nojaan. lakaisen välillä aina rikkaharjalla lattioilta pahimmat hiekat, mut muuta en viitikään tehdä. miestä ei juuri kiinnosta.
Mikkis vaan kulettelee omia petivaatteitaan pitkin huoneita niin ne taitavat olla aika pölyisiä. no jos puistelis ne...

nyt mie meen hiukan hommiin...yritän palailla linjoille vielä tänä yönä... :wave:
 
Huomenta!

Täällä paistaa Arska vähänkö kivaa. B)

tällä äipällä alko nyt kolmen pvän vapaat. jee. :D :D
Meillä kyllä odottaa kotona kovin yskäinen Mikkis, joten vapaapäivät sujuu jokseenkin kipeissä merkeissä..toivottavasti satais niin vois hyvällä syyllä olla sisällä. no ei vaeskaan.
no toivon ehtiväni kirjoitella joskus kotontakin.

kaikille oikein mukavaa keskiviikkoa. :hug:
 
JELLONAlle hyviä vapaita ja paranemisia pojille

Meillä tänään kukko lauloi 6.30 |O (haukotus) noh saadaan pojat kohta nukkumaan
ruoka on kohta valmiina. päikkäreiden jälkeen mennään sit mökille loppu viikoksi.

Lauantaina mulla on tyttöjen päivä, vietän päivää kahden parhaan kaverin kanssa, syödään hyvin ja hörpötellään koko päivä :D

aurinkoista loppu viikkoa kaikille

moikkis :wave:
 
Moi! Meillä on netti jostain syystä nyt pimeenä, ollu eilisaamupvä:stä lähti, eikä siis edelleenkään toimi. Nyt ollaan Rasmuksen kummisedän luona ja tulin pikaisesti koneella käymään.

Kiitos y-viesteistä Danjuska ja Siru ja kiitos sähköpostista Jellona :hug: :hug: :hug: Luin ne kaikki, mutten nyt niihin ehdi vastata, kun kaverin luona ollaan. En viitti tässä koneella istuskella kovin kauaa :whistle: Hyvä mieli tuli teidän viesteistä. Ja kiitos kaikille jaksuista ja onnitteluista :flower:

Mun y-viestit on aika täynnä, yksi viesti sinne tällä hetkellä mahtuu, en ehdi sitäkään nyt siivoilla. Sähköpostiosoite löytyy yhteisöstä ja Facebookista, on sama ku meseosoite.

Sirulle osanotot :'( :hug: :hug:

Mut nyt lähden tästä ja toivon, että netti alkaa pian toimia ;) :D
 
Moikka!

jopas on täällä taas hiljaista. :|

Meille kuuluu edelleen ihan entisenlaista. Pojat ei olekaan onneksi niin yskäisiä mitä edellisyönä vielä ajattelin. Mikkiksellä räkä vuotaa ja pikkasen yskii mut ei pahasti ollenkaan. viime yöstä ei ole mitään tietoa. nukuin kun tukki 21-07 sit vielä torkahdin, kun mikkis heräs vasta 8 aikaan. ihanaa sai univelkoja kunnolla takas. :)
käytiin aamupäivällä puistossa, pojat pyöräilivät ja kuluttivat kiipeilemällä puistossa energiaa.

kohta tulee mieskin jo kotia, kiva kun on tehnyt tällä viikolla aikaisempaa vuoroa niin pääsee aina aiemmin poiskin. tietty on aikas väsynytkin sit. molempi parempi. :whistle:

tänään mikkis onnistu pissaamaan joka kerta pönttöön aamupäivän aikaan. päikkäreille laitoin nyt vaipan, mut katotaan saisko senkin kuivana pois. ei meillä siis vielä mitenkään ilman vaippaa pärjää. mut enää ei olis kuin viikko ja sit päästäis lomailee niin mökillä ei ainakaan pidetä vaippaa ollenkaan. kastuukoon vaikka kuin monet housut. :whistle:

mitähän kaikille oikein kuuluu??lomaileeko kaikki?

kuinkahan unettoman työhommat sujuu??

onkos hannamarilla yhtään lomaa? vai olitko sinä tässä jossain vaiheessa jo lomalla? muisti pätkii.

me ollaan sit turussa 1.-2.8 et sillo lauantaina aamupäivästä voitais treffata jossain kaiza ja niiskuneiti ainakin? onko sirulla mahdollisuuksia tulla sinne päin? asuuko ketään muita siellä päin?

nyt mie meen pyykit laittaa kaappeihin...tulkaahan joku muukin jotain kirjoittelee. :wave:
 
Jellonan pyynnöstä :D ;)

Täällä on kaikki valmiina huomista lähtöä varten.. kumpa vain pojan hermot (ja tietty äitin ja iskänkin) kestäisi moisen ajumatkan :whistle:
millonhan olisin viimeks noin etelässä käyny :D

Oma olo on kun junan alle jäänyt.. en oo saanut koko viikolla nukuttua yhtään kunnon yötä... väsy painaa tolkuttomasti ja hartiat niin jumissa että päässä pyörii.. jonkun aikaa taas menee ennen kun osaan nukkumaan asettua.. pääsin ysiltä töistä ja aamulla olisi ennen kuutta herätys |O

Kattinka
tuuhhan kertoilee kuulumisia kun ennätät :wave:

Ja tosiaan Uneton mites sulla???

Tansku
???

Käpy
kans kirjottaa!

Aamulla en saanu tehtyä mitään.. jopa märistyä tuli kun olo niin kehno :ashamed: :snotty:
Tatu sai hirveen uhma raivarin just ennen kun töihin lähdin.. olipa sitten kiva lähteä kun toinen jää kuuppa punasena huutamaan :'(

mut hus pois surkeet ajatukset! huomisen kun jaksan niin nukun vaikka autossa jos pystyn..

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Huomenta.

Hyvää nimipäivää Ellille! :flower: :heart:

Meillä on taas netti toiminut, vaikka välillä vähän hitaanlaisesti.

Mulla alkoi eilen loma! Siis heti töiden jälkeen :whistle: Olinkin vähän jo loman tarpeessa :ashamed: Oon ollut vähän väsynyt yms.

Rasmus on taas syönyt paremmin! Ja suuria annoksia. Pairsi tänä aamuna ei sit puuroa syönytkään :/ Poika heräilee siinä 6 aikaan, joskus jo aiemminkin :kieh: Joonatan on sit muutamana aamuna pitänyt herättää 8.30, ettei nyt liian myöhään nukkuis. Tosin se on sit nukahtanutkin vasta 23 aikaan illalla.

Hyvää matkaa Danjuskalle!

Kiitos Jellona ja Lillukka :hug:
 
Danjuskalle turvallista matkaa!

Täällä ei mitn uutta, perheen kesken oltu ja vuorotellen nukuttu.
Viimeyönä neiti tuli kahden aikaan herättelee et tuu äiti kattoo, minä mänin ja heräsin kertalaakilla kun neitin huoneeseen pääsin, siellä oli sängyssä ampiainen, listin sen ja totesin et piikkiä ei näy, ei muuta ku syynäämään kakara et näkyykö missään, toinen pistokohta oli lavan ja kyljen välimaastossa ja kunnon pistokohta oli etupuolella tuossa kainalojänteiden kohdalla.. ei muuta ku kyypakkausta naamariin ja yö valvoen.

Pepille kans pirteämpää mieltä!
 
Päevää!

ei ihmeitä tälle suunnalle. nukuttu hyvin ja ulkoiltu pitkästä aikaa aurinkoisessa säässä. B) tortilla jutut tehty illaksi valmiiksi. Mikkis nukkuu. aleksin kans olis mentävä pelailee kimbleä. iltapäivällä odottais juoksulenkki. =)

Ellille aurinkoista nimipäivää. :flower: :hug:

huomenna olis se tykkimäki reissu. säätä tullu tutkailtua kovinkin tarkkaan, nyt taas ei lupaa ihan koko päiväksi vesisadetta. toivotaan parasta. =)

danjuskalle hyvää ja turvallista reissua. mites etelään te suuntaatte??
nyt meen pelailee. palaillaan taas. :hug:
 
Huomenta!!!

mitäs teille muille?

täällä valmistaudutaan reissuun. pojat kattoo videolta maisaa, mun tieni vie kohta suihkuun. jne.

käpynen, kuinkas annan pistokohdat jakselee?

tulkaahan joku edes jotain kirjoittaa...taitaa tää kesä olla kokonaisuudessaan hiljaista tällä meidän palstalla, eikä muakaan sit viikon päästä juurikaan nävy täällä.

mukavaa lauantaita kaikille. B)
 
Kerkeen taas palstailee kunhan ukko menee töihin ens viikolla B) :whistle:

Se meidän lastenhuoneprojekti sitten kutistui. Ei ruvettu vaihtaa huoneita. Vaan pisteltiin sitten pientä lastenhuonetta uuteen uskoon. Mulla meni koko tämä päivä siihen että sain järjesteltyä mukuloiden tavarat uusille paikoilleen. Ukko kunnostaa mun äitini vanhan (tukevan ja hyvän ala 60-lukua olevan ) kirjoituspöydän tytölle.

Meidän huone on vielä kaaoksessa, koska olen antanut pieniä vaatteita pois ja en ole saanut meidän "uuteen" (lastenhuoneen vanha kirjahylly ala 70-luku ) laitettua vielä tavaroita paikoilleen. Ehkä sitten huomenna. Jos kerkeen ennen naapurin tytön synttäreitä.

Kuis tyttö jakselee Käpy?
 
Elossa ollaan, juuri nukkumaan menossa. Loma oli ja meni, 4 viikkoa lomaa joista tais olla 2 tai 3 päivää lämmintä ja aurinkoista. Miehen kanssa oli tämä viikko lomat päällekäin, käytiin alkuviikosta Muumimaailmassa ja oltiin yö välissä Turussa oikein hotellissa :D ja sit ajeltiin Houtskäriin moikkaamaan mun veljeä. Siitä kertyi mukavia muistoja ja melkoinen univelka.. :whistle: Alakuloinen olen, perusvireestä on jotenkin puhti pois. Tuntuu että kesä on ohi (!) ja että olen elämässäni ihan umpikujassa. Lienee nukkumattomuuden syytä. Mutta tällä kertaa jätän tämän tähän, ehtinen taas työaikana enemmän.. :whistle:
 
smirge, kiitos kysymästä, neitille ei tullu mitää kummempia pistosta.
Meillä alko nyt se ihanuus, elikkä kattoremontti, aamu piti kytätä ampiaisten liikkeitä, oikein mukava tehtävä.. no ei tarvinnu ku kerran kirmata helmat korvissa karkuun.. :xmas:

Eilinen kauppareissu oli fiasko, en ole ennen kokeillu vetää persiilleni maitohyllyyn kakara sylissä.. |O
 
Hei vaan :wave:

Ja kiitos teille, jotka kaipailitte :hug:

Työkuviot on edelleen päänsärkynä, siis että edelleen olen niissä "noloissa" hommissa.
Jälleen yksi haastattelu on ensi viikolla, josko se sitten natsaisi :whistle: :ashamed:

Ja kyllä, olen hakenut kaikkiin lähialueen (Järvenpää, Kerava, riihimäki jne) paikkoihin myös. Yhteen haastatteluun pääsin, johon hakijoita oli ollut yli sata. Mutta karsiuduin sitten ekassa kierroksessa. Kilpailu on aika kovaa ajoittain.

Tytöt kasvaa kovasti, Peppikin jo 2,6-vuotias :eek: Meidän keskimmäinen täyttää huomenna 4 vuotta, oho :heart: :heart:

Yksinäisyys hieman vaivaa välillä työstressin lomassa, mutta kuten käpysen kanssa todettiin, onneksi on mese :)

Koko viikonlopun olen ulkoillut, kävelyn ja pyöräilyn merkeissä. Pyöräiltyä on tullut reilut 30km ja käveltyäkin yli 10. Tosi hyvä olo siitä kyllä tulee. Nyt kun vaan sais suun kiinni herkkujen suhteen ja pidettyä liikkumisen tason yllä. Ehkä joskus pääsisin taas normaalimittoihin.

Mulla ei ole kesälomaa ollenkaan,mutta minkäs sille voi. Viikonloppuja aina kovasti ootan että saa olla perheen parissa ja aika paljon on vieraitakin käynyt.

Kaikille mukavaa heinäkuun jatkoa ja voikaa hyvin :hug:
 
moiks

Täällä ollaan reissusta palailtu.. ja matka meni onneksi hyvin.. kiitos naposteltavien, lastenlaulujen ja kannettavan dvd:n :whistle: :ashamed:
Tullessa Tatu eo malttanut edes päikkyjä nukkua.. alkoi sitten kitisyttämään niin mies laittoi late lampaan näkymään.. loppumatka kului sitten kikatusta kuunnellen..
kilometrejä kertyi mittariin reilu 1000..

Jellona:
Kouvolassa oltiin miehen veljen häissä =) tykkimäellä olis haluttu käydä mut eipä oikein aikaa jäänyt la aamuna..
mites teidän reissu onnistui??

Unettomalle
tsemppiä tulevaan haastatteluun! Kyllä se vielä tärppää!
Ja keskimmäiselle onnittelut! :flower:

Käpy: Jopas Annalla ollut "kiva" uni kaveri :eek:

Pepille mukavaa ja rentouttavaa lomaa! :hug:
Mites nyt jakselet?

Hannamarille
puhtia ja virkeyttä! :hug: Tulehhan enemmänkin kuulumisia kertomaan kun ehdit.


Viikonloppu hujahti vähän turhan nopeaa ohi.. häät oli hienot ja ilmakin onneksi poutautui vaikka aamupäivän satoi.
Lähdettiin hääpaikalta illalla joskus kahdeksan jälkeen Tatun kans..
Ite en jaksanut enää inahtaa minnekkään sängystä telkun äärestä kun poika nukahti.. Mies kävi oluella toisen veljensä kans ja toi hampurilaisen tullessaan :D (ihan kun en niissä häissä ois tarpeeks syöny :LOL: ) sitten kun viimein laitoin pään tyynyyn niin nukuin koko yön kun tukki aina kahdeksaan asti kunnes Tatu ja mies alkoi heräilemään.

Tatulle muutes maistui hääruuista varmaan parhaiten peruna :LOL: monta tuntia ruokailun jälkeen kävi vielä keittiöstä perunoita kuokkimassa ja söi niitä onnellisena :whistle:
jep jep.. ja meidän hyvin(?) käyttäytyvä pikku herra ilmoitti kakun leikkaamisen yhteydessä setälleen että haluaa kakkua.. :whistle: hääpari leikkasi sitten Tatulle yhdessä palan.. poika tietää näköjään että kun pyytää oikeelta henkilöltä niin saa mitä haluaa :whistle:
ja jos äiti tai iskä ei lupaa jotaki niin seuraava kohde on mummo.. sen sain myös huomata..

mut tuossa tullessa alkoi jo hiukan omat häät jännittämään.. että mitä oon unohtanu.. kukat kävin viime viikolla tilaamassa, ruoka on pitopalvelun vastuulla, kutsut laitettu, puku katottu jne.. saas nähä.. *pyörittelee silmiään*

nyt jos alkas lähtee telkun ääreen.. huomenna alkaa taas arki.. iltavuoroon.. taas vaihteeks..
 
Huomenta.

Hyvää syntymäpäivää Unettoman keskimmäiselle :flower: :heart: :hug:

Me otettiin aika yllättäen hotellipaketti Tallinnaan, semmoseen kylpylähotelliin, lähettiin lauantaina aamulla ja tultiin eilen illalla. Oli tosi kivaa ja varsinkin Joonatan tykkäs ihan hirveesti altaissa polskia!! Nauru raikas, kun mentiin porelataasta kylmempään altaaseen. Pissaava poikapatsaskin poikaa ihmetytti ja nauratti ja oli kauhuissaan, kun mentiin sinne siitä tulevan veden läheisyyteen :whistle:

Mun isä avoivaimonsa kanssa ja isän sisko ja hänen miehensä oli Tallinnassa samaan aikaan ja niiden kanssa siellä aika paljon oltiinkin.

Käyttiin vanhassa kaupungissa ja kauppakeskuksissa, kovin paljoa ei kuitenkaan osteltu mitään. Yhden vanhan rakennusken ohi kun kuljettiin niin Joonatan sanoi: "mörkö asuu tuolla" :eek: :whistle: Ja me ei olla möröistä puhuttu aikoihin, eikä kovin montaa muumimörköä oo poika edes nähnyt! En muista koska viimeks edes ollaan muumeja katottu. Kyselin sit vähän niin poikapa kertoi, että edellisellä kerralla, kun oltiin sen talon ohi kävelty niin oli mörkö ollut kuulemma ikkunassa :whistle: :LOL: Aika hassu juttu :)

Andy McCoy ja muu Hanoi rocks porukka oli meidän kanssa samaan aikaan kummallakin laivamatkalla B) Angela tönäisi mua vessassa vahingossa, sanoi sit "anteeksi kulta, anteeksi kulta" :D Et julkkiksiakin on nähty :LOL:

Tekihän toi perheenkeskeinen reissu ihan hyvääkin =)

Joonatan vielä nukkuu, ei nukkunut eilen päiväunia ja se taas näkyi viime yön unissa, nukkui levottomasti ja pyöri ja kitis tunnin verran :/ Et kyllä on päiväunet vielä aika tärkeitä, vaikka ne voiskin pikkuhiljaa jo jäädä, kun poitsu nukahtaa nykyään 23 aikaan :| Ja Rasmus herää 5-6 välillä :kieh:

Huh, mä pelkään ampiaisia ihan hirveesti :x Onneksi ei sit pistojäljet Annaa vaivanneet :flower:

Hannamari, kiva, kun kävit muutaman rivin kirjoittamassa :hug: Smirgestäkin oli mukava kuulla.

Jellonalle poikineen mukavaa reissua, vaikka oottekin varmaan jo menneet! Kiitos sulle vielä, tiedät kyllä mistä :hug:

Unettomalle lähetän edelleen tsempit oikean/mieluisen työnhakuun ja saamiseen :flower: :hug:

Danjuska, kiitos, ihan ok mieli, kait..

No nyt tais Jonttu herätä :wave:
 

Yhteistyössä