***Joulutähdet 2005 Heinäkuussa***

Oli kiva ilta, tosin tehtiin tuhkimot ja oltiin kotona puolilta öin, taju kankaalla jo puol 1 :LOL: aamulla pirteänä pojan kans ylös 6.30, hiukka väsy :ashamed:

Kohta lähen ukkoa viemään rilluttelureissulle, pittee huomenna hakkee se pois sieltä

Danjuska, ajelet vaan samoilla vaivoilla tänne, eihä sieltä oo pitkämatka porukoiltas tähän ;) voitas juoruta ilta naamatusten ja saunoa rauhassa ja kuunnella luonnon ääniä, nukahtaa viimeistään klo 23.. :xmas:
 
missäs kaikki on??

Täällä taas, kotona =)
Tatusta oli mukava myös palata jo kotiin kun keskiviikosta asti iskän kans reissussa olleet.

Aamulla kävi minun setän kans mönkkärillä ajelemassa ja katsomassa naapurin viiden päivän ikäistä vauvaa :D :heart:
Olisin itsekkin halunnut käydä mut kuulin vasta kun poika kotiutu että kävivät ihastelemassa.
Mattoja saatiin pestyä ja ponitkin ajettiin Tatun kans.. joutuu huomenna ruunat töihin kun jokin lastenpäivä on ja sinne ovat lupautuneet poneilla ajeluttamaan ;)
Olipa muutes vikeetä olla shettiksen rattailla pitkästä aikaa :LOL: siinä ei vauhti päätä huimaa :whistle:

Käpy: heh.. paljonko ois lisä kilometrejä kertyny??
Ei tuo nukkumaanmeno aika ois ainakaan heittäny :D ennen puolta kahtatoista olin jo taju kankaalla :whistle:

tulkaas kuulumisia kertoilee!

Meille tuli pienempi pikkusisko kylään.. ois tarkotus vielä lenkillä käydä jos sade yhtään hellittää *kaipaa raitista ilmaa*

:wave:
 
Danjuska eihä sitä matkaa ois tullu ku n.250km sivusa lissee :xmas:

Ukko oli lietsussa, käytiin tänää hakees se pois, olivat käyny hyvissä ajoin nukkumaan, illalla valitteli jo 23 aikaan et vois käydä unille :LOL: ja aamulla laitto puol 10 viestiä et on hereillä, voi hakee pois :whistle: tosin olin vasta puol1 aikaan paikalla kun teis ompeluksia ja kävin TAAS ihailemassa kaverin vauvaa.
niin eikä sillä edes ollu krapulaa, 11 olutta oli jäljellä. tuumasin et sun tarvii mihkää enää mennä ku et ees hauskaa pidä ja käyt nukkumaan ennen puoltayötä. ite kyllä nukuin päikkärit ja heräsin erittäin herkulliseen nakkikastikkeen tuoksuun, MIES laitto ruokaa

Ja danjuska, siks täällä on ollu hiljasta ku taas ollu alhaalla sivut. :eek: jos sanon että oli ehkä viides kerta tän 8v aikana ni en varmaan edes valehtele. siis ruokaaruokaa, ei grillaamista nyt lasketa.
m' oon vähän huono laskemaan ketään mun kattiloihin kiinni, kuten smirge on huomannut, ja kun kukaan ei oo opetttanu ukkoa laittamaan ruokaa niin ei aina mene vannomaan mitä sieltä tuloo lopputuloksena. tulipas taas selitys.
 
Huomenta!

Eka lomapäivä jee!!! :D

viikonloppu oli ja meni. Perjantaina käytiin niillä syntäreillä illalla. mukavaa oli ja hiukan oli heikko olo la aamuna, onneksi sain torkkua 9 asti aamulla. Oltiinkin sitten aamupäivä puistossa. iltapäivän ja illan olin Aksun ja siskon tyttöjen kanssa visulahdessa. mukavaa oli sielläkin. =) eilen oltiin pihalla ja illalla käytiin vanhempieni luona, kun vettä tuli sieltä ja syvältä. näyttää näköjään jatkuvan tänäänkin. onneksi on loppuviikoksi parempaa keliä luvannut. :)
Hiukan oli noista viime viikkoisista yövuoroista univelkaa jäänyt. tuli eilenkin nukuttua 2,5h päikkärit ja silti illallakin väsytti jo 10 aikaan. :whistle:

Pitäis kaupoille lähteä...huomenna on Aksulla on kaverinsa synttärit niin lahja pitäis ettii. keskiviikkona suunnataankin mökille loppuviikoksi.
ei sit mua täällä paljoa näy hetkeen.

Hannelelle, Hanna x2, Jonnalle Nimipäiväonnitelut. :flower: :hug:

nyt meen valmistautuu kauppaan lähtöön...
 
Huomenta!

Meillä on kuulkaa pojat nukkuneet nyt 2 yötä samassa huoneessa keskenään!!! :attn: Ja paremmin kuin hyvin mennyt :) Rasmus herää tuttuun tapaansa klo 5 ja sen jälkeen nukkuu levottomasti heräillen 6-7, nyt parina aamuna nukkunut tosiaan tohon seiskaankin!! Joonatan ei pikkuveikan heräilyihin herää, onneksi =)

Me ollaan Samin kanssa taas saatu makuuhuoneemme ihan omaan käyttöömme, ensimmäistä kertaa 1,5 vuoteen B) Me ollaan nyt ostettu uusi sänkykin, mä inhosin sitä vanhaa jenkkisänkyä :x Ollaan koko viikonloppu (pidempi vkn:lop) laitettu tätä kämppää uuteen järjestykseen, vain muutama juttu (kuten Joonatanin sänky) on entisellä paikalla, muut tavarat ovat päätyneet jokomun veljelle, kierrätyskeskukseen tai jätelavalle, kuntonsa mukaan :whistle: Kellarikin on uudessa järjesyksessä -ja ihan täynnä :D Meillä on kertynyt niin paljon tavaraa, et en usko, että monella tän ikäisellä niin paljoa onkaan, eikä edes mitään kovin hyvää tavaraa :| Kun muutettiin Samin kanssa 4 vuotta sitten yhteen niin meillä oli molemmilla kaikki tavarat, kun oltiin jo yksin asuttu, joten tavaraoita oli kaksinkertainen määrä ja vähän lisääkin, kun eräs nimeltä mainimaton on aikamoinen hamstraaja ja tavaraa on varmaan vähintään 70-luvulta asti :kieh: (Enkä puhu Samista).

Mut oon kyllä tosi tyytyväinen ja oikein jään kattomaan näitä huoneita, tykkään hirveesti ja tätä oon kaivannutkin, olin niin kyllästynyt kaikkeen, mitä täällä oli. Vielä kun sais uuden sohvan (inhoon myös ylikaiken tota vanhaa) niin olisin tosi tyytyväinen =)

Nyt taitaa tulla pitkä viesti :ashamed:

Joonatan on tosi reipas iso poika, kuten itse itseään sanoo :whistle: Sen kanssa on tosi kiva jutella kaikesta ja siitä on suuri apukin kaikessa (esim. kun ajetaan autolla ja R ei sais nukahtaa niin kysyn vaan Jontulta, et nukkuuko Rasmus niin J kertoo, ei tarvi ite ajaessa yrittää taakse kurkkia :whistle: ). Jonttu aina tuo kaikkea, mitä pyytää, auttaa siivoomisessa, kertoo mielipiteitä, kun ollaan huonekaluja kattelemassa, sanoo: "Jonttu tykkää tosta" tai: "en minä tosta kyllä tykkää" :D Jostain syystä inhoo nahkasohvia :whistle:

Nyt on J pitkän aikaa jo väittänyt vastaan: "joopas, eipäs, kylläpäs, onpas" on joka päivä käytössä, musta ne (ainakin vielä) on niin huvittavia :D

Rasmus oppii joka päivä uusia sanoja, toistelee niitä kun pyytää (kun vaan on sillä tuulella), mut unohtelee tietenkin niitä vielä hirveesti. Aika uusi on se (Joonataniin tehoo ihan hirven hyvin) kun sanoo, että esim. kaupassa: "täti sanoi, että karkkia ei saa enää ottaa, jos meet sieltä ottamaan niin täti/setä tulee sanomaan soosoo" ja Rasmus aina pahoja tekemässä, kun menen paikalle jo valmiiksi heristää etusormeaan ja sanoo "soosoo" :LOL:

Joonatan olis kyllä jo ihan kuiva, varmasti yökuivakin, jos mä en olis niin laiska ja pelkuri :( Tai mukavuudenhaluinen? Uloslähtiessä mietin et mitäs jos housut kastuu (ei se tossa omalla pihalla haittaiskaan, mut jos johonkin pidemmälle lähetään), vessanpöntölle, eikä puskanjuureen poika edes suostu pissaamaan. Pitäis vaan alkaa kuljettaa pottaa mukana...

Mut ihan hirmu kiire on tän kämpän uudelleenlaittamisessa ollut, en kovin paljoa oo koneella ehtinyt istumaan, vaikka joka päivä tietenkin ainakin vähän :LOL:

Keskiviikona lähdenkin sinne Pärnuun, kovasti oon sitä odottanut, vaikka varmasti tuleekin sinä aikana poikia ikävä jo (tuun sunnuntaina takas), mut tekee kyllä hyvää puolin ja toisin :) Käydään äitin kanssa hoidoissa, ainakin jalkahoidossa, hierojalla, kampaajalla jne. Ihanaa!

Tulkaahan kaikki kirjoittelemaan!! Kiva on kyllä Danjuskan ja Koivunkävynkin juttuja lukea :flower:

Nyt pitää mennä varaamaan laivamatka keskiviikolle :)

Nimpparionnittelut täältäkin Hannoille, Jonnalle ja Hannelelle :flower:
 
Maanantai aamua!

Mä täällä kituutan kotona ja lasken päiviä elokuun alkuun. siihen on vielä 9 päivää :kieh: :ashamed:

Tyttö ehkä pääse huomenna mummonsa kanssa reppuostoksille, poika jää mummon miesystävän luokse hoitoon ja tämä äiti pääsee kahville.

Peppi. Meillä poju ei käytä lainkaan vaippaa, ei edes kauppaan lähtiessä esim. Iso Omena. Mä käytän Samia ensin kotona ennen ulos lähtöä ja sitten jos siltä tuntuu niin määränpäässä uudestaan pissillä. Ja sit taas heti kun tullaan kotio. Sen muutaman kerran nyt kun ollaan kauungissa käyty. On mulla ollut varavaatetta mukana, mutta ihan kuivana ollaan selvitty. Jopa silloin kesakuinen Korkeasaari reissu :D Eli se säännöllisyys on avain sana ;)
 
Heips!

töissä on ihan sikahiljaista. Kuvittelin ottaneeni vähän rästikouluhommia mukaan (kun mun työnä on nyt vaan päivystää), mut otinkin tyhjän muistitikun mukaan. Silti on kyllä syyllinen olo, kun vaan surffailen.
Oltiin viikonloppuna mökillä, vaikka Matte onkin taas vähän nuhainen. Ei tästä taas tiedä, koska sinne uudestaan pääsee, jos enää jaksan/uskallan lähteä. Seuraavat 2 viikonloppua kun menee häihin ja hautajaisiin. Meidän mökiltä on vähän vaikea päästä pois, varsinkin yöllä, kun lossit ei kulje. Myös yöheräämiset tuntuu siellä paljon raskaammilta kuin kotona. Joten saa katsoa, mitä elokuussa tapahtuu. En kyllä kotonakaan jaksaisi kokoaikaa olla.

Matiaksesta on tullut myös iso reipas poika, puhuu paljon ja selkeästi miettii asioita. On myös kovin avulias, ainakin välillä. Pottailua yritetään harrastaa mahd. usein, mut en oikein pidä siitä, että kokoajan kysytään, että onko hätä jne. sit ei lapsi mun järjen mukaan opi itse ennakoimaan. En tiedä oonko oikeessa vai väärässä, mut näin meillä nyt tällä hetkellä. Jos vaippaa ei ole päällä, eikä muutakaan, pissat tulee kyllä ihan pottaan, mut jos on vaan alkkaritkin, niin useinmiten tulee vielä housuihin. Eilen kyllä kun illalla otettiin vaippa pois, Matte kävi ihan itse hakemassa potan ja kävi siinä, ihmettelinkin, miksi vaippa oli niin kuiva. Ja kakkoset tulee nykyään jo paljon paremmin pottaan iltaisin rauhassa, kuin vaippaan (paitsi mökillä). Mitään pottaa en aio mukana roudaamaan, vaan luotan siihen, että kun Matte asian tajuaa, voi sitten käydä muuallakin, kuten mökillä kuulemma puupissalla. :) Olis kyllä ihanaa saada ainakin päiväkuivaksi tuo poika, mut luulen, että vauvan syntymän jälkeen tulee kuitenkin jonkinnäköinen taantuma, joten kauheata stressiä en asiasta ota.

Katbelle muuten suuren suuret onnittelut perheenlisäyksestä. Oli mukavaa taas lukea vähän synnytyskertomusta... Kovasti jaksamista ja ihania muistoja!

Kattinkankin kuulumisia on kiva lueskella. Ihanaa, ettei Otto ole niin kovin mustasukkainen. Sinnekin edelleen jaksamisia!

Mites Hannele jaksaa? Voi olla, että multa on kyllä jokin kirjoituskin jäänyt välistä, kun en oo niin aktiivisesti käynyt lukemassa.

Mulla on vielä 3 viikkoa töitä jäljellä ja sit alkaakin jo äitiysloma. Tuntuu oudolta. En oo tehnyt vielä mitään hankintoja tai siivouksia ym. mitä ehkä kuitenkin pitäis tehdä. Tai no joo, rattaat on pesty ja huollettu. Kotona pitäis kuitenkin vielä tehdä kaikenmoista pientä, ettei siellä tuu ahdistus, kun edelleenkin etsitään sitä parempaa/isompaa asuntoa. Vauvan vaatteetkin on kaikki vielä pahvilaatikoissa, kun ei vaan oo paikkaa niille. Onneks mitään suuria ostoksia ei tarvii tehdä, ainoana ehkä uudet tutit ja mulle liivinsuojuksia. :D Ei todellakaan taida olla vaikeeta niiden hankkiminen. :LOL:

Pepille oikein ihanaa reissua! Uskon, että kovasti odotat sitä ja tekee varmaan tosi hyvää. Onko Sami poikien kanssa sen ajan sitten kotona? Oon tosi kateellinen tuosta omasta makkarista... mua ahdistaa tää meidän kämppätilanne! Ihanaa, että yöt menee pojillakin hyvin keskenään, toivottavasti tilanne on pysyvä.

Mullakin on huomenna kampaaja (viimeksi käynyt joskus 2007), joten odotan sitä ihan innolla, vähän hemmottelua itsellekin. Mukavaa myös päästä kavereiden häihin viikonloppuna, tulee varmaan aika herkistynyt olo siellä, ovat ekat meidän porukasta, jotka naimisiin menevät.

Danjuskalle peukut pystyssä, jos asia koskee sitä mitä luulen. Tai itseasiassa ihan muutenkin!

Juuh, nyt pitää lähteä jo syömään, vatsa huuuuuuutaa ruokaa.
Lomailijoille ihania lomakelejä ja muillekin kesäistä mieltä!!
Halit.

 
heips

poikaa tässä päikkäreille toin..
onkin saatu paljojn aikaseks vaikka onkin noin mälsä keli :D

Tatulle rakennettiin uusi hiekkalaatikko.. hiekan perään soittelin jonka piti tulla jo hyvän aikaa sitten.. lisäksi purettiin puukuorma liiteriin jne..
hyvä fiilfi tulee kun saa jotain tehtyä :D

Peppi:
Vaihto housut vaan mukaan niin siitä se lähtee ;)
Ja mukavaa reissua sulle toivotan jo tässä vaiheessa! nauti! :D

Kaiza: Juu kyllä koskee sitä mitä luulet. kiitti.. peukkuja tarvitaan!

kunhan poika tuossa uinahtaa niin lähdetään sitten siskon kans kaupoille.. mies saa jäädä Tatun kans päikyille.

Nii ja käpy.. eihän se sitten oiskaan paljoo matkaa jatkanu :LOL:

Ja niin kuin Peppikin tuossa tuumaili, niin täällä myös itse asiassa tänä aamuna taas havahduin kuinka mukava ja helppo on pojan kans keskustella ja jutella.. haluaa tietää asioista ja kyselee (ihan koko ajan!) ja kertoilee omia mielipiteitään.. Sitä aina välillä herää siihen että voi jestas miten "iso" se jo on :heart:

nyt tuntuu poika sihnuttavan joten menoks :D
 
Pikaiset heipat :wave:

Käytiin lauantaina Puuhamaassa, oli tosi mahtava reissu. Aika vaan loppui kesken. Tytöt nautti ja tykkäs tosi pAljon, äitikin innostui vesiliukumäistä :whistle: :LOL:

Työnhaku jatkuu ja pian toivoisin tärppäävän. Tällä hetkellä jo eniten talouden takia :/

Mukavaa heinäkuuta kaikille :flower:

Ja kiitos kaikille tsempistä ja onnitteluista :heart:
 

Heipparallaa!

Täältä kotoa nyt kirjoittelen, lääkäriin meno on ko 14.30. Eilen alkoi vihlomaan päätä (kovia, teräviä, nopeita viiltoja) ja tänään aamulla oksensin pari kertaa, kädet on voimattomat ja jalkapohjat "sirisee" silleen kuin olisivat koko ajan puuduksissa. Oliskoon hermo jossain puristuksissa.

Danjuskalle on peukut täällä pystyssä! :hug:

Peppi, sinulle toivottelen ihanaa ja rentouttavaa reissua! Tuo kodin sisustaminen on kyllä sellainen juttu, että saa ihan kunnon fiilarit aikaan! Minäkin täällä aina kävelen huoneesta toiseen ja huokailen :D Ja mukava on tietysti nähhä, että pikkupoikaset viihtyy hyvin huoneessaan ja Aleksi kans on tyytyväinen.

Kaizalle ihanaa massunkasvatusta! Oletko voinyt hyvin?

Me saatiin eilen tuplarattaat myytyä ja kylläpäs oli haikeaa niistä luopua! Mutta ihanaa on, että ne saavat uudet pienet käyttäjät :heart:

Nukkuuko teidän Joulutähtöset vielä päikkärit?
Julius kyllä nukkuu päiväkodissa, mutta nyt on 5 päivän ajan kotona ollut sitä mieltä, että hän ei nuku. Ei olla sitten pakottamalla pakotettu, kun pärjää hyvin ilmankin, eli ei kiukuttele tms. Nyt sitten nukahti tuohon olkkarin sohvalle :D :heart: Mukavaa tietty olisi, jos päikkärit nukkuisi, saatais miehen kans viikonloppuisin sellainen kahdenkeskinen hengähdyshetki! Aleksi tais olla näitä ikiä, kun päikkärit jäi pois.

Nyt menen syömään jotakin, nälättämään alkoi!

-G-
 
Kaizalle piti laittaa et kamalan pitkällä sunki raskaus jo on, justiinsahan sää kerroit että odotat :eek: mulla ois tuossa 7 matelle sopivaa kestovaippaa, kaikki uusia ;)

Mukava lukee muitten isojen lasten juttuja, meillä kun vieläkään puhuta, viimeviikolla oppi sanomaan joo :whistle: kun aikasemmin se on vaan ollu semmonen mhm no kaikki varmaan sanoo silleen joskus..
tutti on nyt jäänyt kokonaan pois, ihmeen helpolla. päikkärit nukkuu joka päivä, ei muuten tule mitään, paitti jos nukkuu aamulla 9 asti.

Gerbsu, tuu sit kertoo mitä tohtori sano!
 
Koivunkäpy, meillä Julius puhua pälpättää koko ajan, mutta potalla ei suostu käymään enää lainkaan... Sanoo vaan, että "en ikinä" tai "en jaksa"... Jospa se joskus innostuisi pottailusta... Kaikki keinot on kyllä kokeiltu. Tuosta puhumisesta, että kyllä Ville sitten puhuu, kun on oikeasti asiaa! Mun vanhempi pikkuveli alkoi puhumaan vasta 3-vuotiaana ja sitten puhuikin taukoamatta, monen vuoden edestä :D
Tuun kertomaan mitä lääkäri sanoo. Toivottavasti ei pistä jatkotutkimuksiin Kysiin, en just tänä päivänä jaksaisi sitä pitkää odottelua!
 
Heippa taasen!

onpas kiva kun kirjoittajia on pitkästä aikaa löytynyt...

peppi, nautihan kovasti reissusta. :hug: ja mukava kun olette saaneet asuntoa uuteen uskoon. minä ootan vaan että saadaan toi piha kuntoon lopullisesti. :)

gerbera, toivotaan että ei mitään pahempaa olis ja pääsisit pelkällä lekuri käynnillä. meillä nukutaan kyllä vielä päikkärit. mut Mikkis herääkin 7 aikaan.

käpynen, mikkis kyllä puhuu, mut ei ollenkaan mitään noin järkeviä kuin muut joulutähtöset. oikeestaan toistelee kaikkia samoja asioita mitä me ollaan sille sanottu, jossain tilanteissa.

mullakin on peukut pystyssä danjuskalle, mut en kyllä todellakaan ole ihan varma että mistä syystä. voisko joku selventää.. :whistle:

kasa pyykkiä odottais tuolla selvittelyä, kait se olis niille jotain tehtävä...niin sais mökkeillä rauhassa.

täällä on sika tylsä ilma....|O niin kait kaikkialla muuallakin. piristystä kuitenkin teille.
 

Jellona, juu, meilläkin herätään klo 6-7. Muutamana aamuna tässä taannoin Julius nukkui jopa puoli 8, mutta ne on harvassa ne aamut. Sillä ihmettelen, että miten se jaksaa iltaan saakka! Ja yöunille mennessäkin on sitä mieltä, että ei häntä oikein vielä väsytä... Huoh!
 
Maanantaita

Sateista tosin... :/
Eilen tehtiin onneksi koko päivä puita ja vietiin halliin,nyt on sit tehtynä ;)
Käytiin vielä illalla uimassakin(tai no yöllä,klo oli 22.30)tuli ihanan raikas olo :)

Mies on nyt ollut lomalla joten en ole tännekään ehtinyt juuri,menee aika ihan tässä perheen parissa.
Nyt on muutenkin mennyt tosi hyvin(viittaan siihen yhteisössä puhumaani asiaan)ollut oikein ihanaa :D
Toivon että jatkuu tälläisenä...

Käytiin perjantaina puuhamaassa mutta harmi kyllä siellä satoi vähän väliä.
Lapset nautti silti tosissaan ja itsekin olin tyytyväinen,ainoa harmittava asia oli että uintipaikan pukuhuoneessa oli p.askaa lattialla ja hirvee haju :x
Oli sit vaihdettava pukukoppia :x

Mies lähti tänään isänsä kanssa mökille kattoa tekemään,on vissiin 3-4 päivää,joten ehdin hyvin kyläileen ja näkeen kamuja :)

Pepille onnittelut makuuhuoneen takaisin saannista :D
Meillä Oskari siirtyi viimein jatkettavaan,vietiin pinnasänky äitille viime viikonloppuna varastoon.
Olipas aika haikeaa kun on jo iso sänky pienellä vauvalla :'( :D

Gerbera:Oskari nukkuu melkein jokapäivä nykyään päikkärit,jossain vaiheessa jätti ne hetkeks pois mutta nyt on taas nukkunut :)

Käytiin muuten miehen kanssa risteilyllä toissa viikonloppuna,oli tosi kiva ja piristävä reissu ;)

Nyt lopettelen,palailaan ja hauskaa alkavaa viikkoa kaikille :wave:
 
Gerbera, Kiitos kai täällä ihan hyvin voidaan. Kai sanon siksi, että yöt on repaleisia, vatsaa supistaa ihan turhan usein, närästää, potkut tuntuu kylkiluissa ja väsyneenä turhaudun Matiaksen uhmaankin. Joka tietty johtuu myös osittain just siitä mun väsymyksestä. Kuitenkin kun tiedän, että nää on tämmösiä peruspikkuvaivoja ja töihinkin joka päivä pyöräilen (tosin hi-taaaas-ti) niin tuntuu ettei saisi valittaa. Viikonloppuna totesinkin, että eniten ärsyttää vaan se, että oon pahalla tuulella väsymyksen takia.
Oli vähän sekavasti ehkä kirjoitettu, mut ehkä tajusit pointin. Onneksi on työ, joka on suht helppoa fyysisesti.

Ja Matte nukkuu vielä päikkärit, paitsi jos yöunet venyy pitkäksi. Mä pidän kyllä siitä kiinni, että ainakin syksy pitää vielä nukkua, muuten mä en jaksa itse! Sit vaan tehdään muihin rytmeihin muutoksia, jos ei muuten onnistu.

Koivunkäpy, Matte ei suostu käyttämään kestoja vaan repii ne väkisin pois päältä. Voisin kyllä tarkistaa mun kestotilanteen noin niinkuin tätä seuraava varten (jonkun isonkin voisin jo valmiiksi ostaa) ja tehdä sulle tilauksen tässä parin päivän sisällä. Haaveilin siitä, että ehtisin itse ommella, mut haaveeksi taitaa jäädä. Muistuttele, jos mä en muista itse. Aivot on välillä jossain ihan muualla...

Nyt iltapäivän lopetusrutiineihin käsiksi. Ehkä huomenna lisää.
 

Kaiza, juu, tajusin pointin :D

Lääkärissä käyty ja näillä näkymin vihlomiset ja muut oireet voisi johtua ihan jumissa olevista hartioista. Huomenna pitäisi kuitenkin käydä varuilta labrassa. Pitää tänään pistää mies hieromaan...

Ankea viikko edessä; mies lähtee aamusella reissuun ja tulee vasta lauantaina kotiin :/ Kurjaa, mut minkäs teet.

Jaahas, mies on nyt valmis hierontasessioon :whistle:
 
iltoja

puhki olo ja tulipa sitten vedettyä herne nessuun (älkää kysykö mistä kun en oikein itsekkään tiedä..) ja saatua pienoinen raivari :ashamed: :snotty:
tosin sen seurauksena on imuroitu, pyykit lustuttu ja keittion kaappi järjestyksessä :whistle:

Täällä aurinko näyttäytyi huimat 15min.. heti rynnättiin joelle kävelylle ja tulomatkalla saatiinkin jo vettä niskaan.. Onneks tatu oli pyörällä niin päästiin hitusen verran reippaammin kotia.

Gerbera:
jospa oireet johtuu vain jumi hartioista eikä olis mitään vakavampaa.. eikun venyttelemään! itsekkin pitäis :|
Tsemppiä ja voimia viikkoon!! :hug:

Tintta:
Kiva kun teillä ollut virkistävä reissu! =)

Jellona:
No kaksi viivaa testiin täällä tuli viime viikolla.. nyt vaan mieli hämmentyneenä.. ehkä jopa vähän alakuloisena odotellaan mitä tulevat viikot tuo eteen jos tuo..
Kai täällä mies jokseenkin enemmän innostunut kuin itse tällä hetkellä :ashamed:


Kiva kun pihalla uusi hiekka laatikko :) hiekat tuovat huomenna.. olis tuoneet jo tänään mut olivat kerenneet varastolta jo luvata jollekkin toiselle.. no, ei se niin päivän päälle.

Ja huomenna sirkukseen. Tatu odottaa jo kovasti ja kun kysyy että mihis tiistaina mennään niin vastaus tulee oitis että pelle-sirkukseen pelle hermania kattomaan :D

Niin ja noista päikkäreistä mistä Gerbera kyseli.. Tatu nukkuu/jättää nukkumatta aika vaihtelevasti tätä nykyä.. pärjää kyllä ilmankin mutta jos vaan suinkin nukkuu niin annan nukkua. Joskus kun tuntuu että uni ei yksinkertaisesti tule ja on köllöttänyt jo hyvän tovin niin sitten lähdetään leikkimään.. en kehtaa väkiste laittaa. Jos väsyttää niin hyvin nukahtaa päivällä.

jos nyt lähtis hetkeksi telkun ääreen ja sitten nukkumaan kun aamulla töihin nousu.
 
Huomenta.

Mun serkku sai viime yönä tyttövauvan :heart: Toinen tyttö syntyi heille, esikoinen on ensi kuussa (jolloin olis tämänkin vauvan laskettu aikakin ollut) 2v. Oon ihan innoissani, haluaisin pian päästä kattomaan vauvaa, mut en tiiä et meneekö se sit reissun jälkeen vasta kun pääsisin pikkuista kattomaan...

Voi kun Joonatan on innoissaan tosta Kaapo-ohjelmasta, siellä kerrotaan junista ja ne on Jontulla nyt niiiiiin IN! Joka päivä jutellaan junista ja katotaan videopätkää, minkä isi on kuvannut. Kattoo ihan hievahtamatta telkkaria, välillä kyselee jotain innoissan: "mihin Kaapo menee junalla" jne.

Olipa kiva, kun niin moni oli käynyt eilen kirjoittamassa :flower:

Ihan alkuun pitää Danjuskalle lähettää suurensuuret onnittelu :hug: Jarrusukkia myös kovasti. Mua harmitti ihan hirveesti, kun piti jo monta päivää sit laittaa onnittelut, heti kyllä tajusin, mitä tarkoitit, mut olin lukenut viestin jo päivää tai paria aiemmin ennen ku sit kirjotin niin se unohtui :ashamed: Näin heti sillon jotain untakin asiaan liittyen, mut en muista sitä enää kunnolla :)

Smirge, kiitos vinkeistä! Täytyypä alkaa toteuttamaan. Eihän pieni vahinko nyt niin kauhee ole, vaikka pissat tuliskin poitsulla reissussa housuun, varavaatteet vaan mukaan =)

Kaiza, kiva, kun kirjoittelit pidemmänkin viestin! Jaksamisia sulle loppuraskauteen :hug: Toivottavasti löytäisitte pian jonkun kivan asunnon :flower: Jontun kummitäti tulee ainakin torstaina tänne siksi aikaa kun Sami on töissä, perjantai on vielä ainakin vähän auki...

Uneton, mä niin näin päässäni, kun sä lasket niitä vesiliukumäkiä Puuhamaassa, kauheella vauhdilla juokset uudestaan ja uudestaan :whistle: :LOL:

Gerbera, kiitos! Kuten muillekin, jotka jo hyvää matkaa toivottivat (Danjuska, Kaiza, Jellona yms.). Joonatanilla oli pieni vaihe, kun ei päikkäreitä nukkunut, mut se ei kestänyt onneksi kauaa. Nykyään nukkuu joka päivä, mut ei oo katastrofi, jos joku päivä ei nukkuiskaan, pärjää suht hyvin ilmankin, vaikka usein sit yö on kyllä vähän levottomampi. Ihan kiva, että vielä nukkuu niin ainakin toinen meistä ja viikonloppuisin kumpikin saadaan semmonen hengähdystauko. Toivottavasti kipuilut lakkaavat!

Tintta, kiva, että teillä sen asian suhteen menee hyvin :hug: :flower:

Jos nyt lopettelis taas tän kirjoittamisen. Mulla on selkä hirveen kipee, tuntuu pahalta tässä istua.
 
Danjuska onnea (mä ainaskin vedin Samin odotusaikana ihan uskomattomista asioista herneitä klyvaariin ) :flower:

Ja Pepille hyvää matkaa!

Meillä ei ole nukuttu päikkäreitä sitten toukokuun, kun tutti jätettiin pois. Jos Sami nukkuu, niin sitten autossa. Saas nähä kuinka käy sitten kun poju menee päiväkotiin.

Käpy kuinka sä voit ommella ompelukoneella? Jouduin lainaamaan äidin konetta, kun piti ommella muutama juttu. Hyi itto kun rupes selkää särkemään. Epä ergonominen asento vissiin...
:/
 
Smirge, ommellessa pitää pitää taukoja, siks mun ompelut on välillä ikuisuus rojekteja. tosin tuo meijä pöytä on hyvällä korkeudella.

tälle päivää ehtiny jo käydä labrassa, kaupassa, remppakaupassa, verhoillu sohvan puoliks, meinannu tukehtua mansikkaan romontiellä kun joku mummeli tuli keskellä tietä vastaan mutkassa ja veti sitten liinat kiinni siihen. onneks oli tarpeeks vauhtia että nous viel ojasta pois, sinne ku ois kylelleen kipannu ni ilman ratkoria ei ois pois noustu ku sen verran syvää on siinä kohtaa.

ostin kaks lirtaa mansikoita että saan tehtyä rapanaama--mansikka soppaa mut taitaa muuttua ihan vaan raparperisopaksi kun laspet vetää noita onnesta neliskanttisena |O
 
Päevää!

täällä käytetty pojat aamusta parturissa. siivottu auto sisältä, pesty ikkunat ulkoa päin, siis talon ja tampattu muutama matto jotka otan mökille mukaan pestäväksi. :)
nyt ei tarttis enää kuin pakata kaikki tavarat huomista mökille lähtöä varten.

danjuska, Onnea kovasti ja jarrusukkia!!! :hug: tuota vaihtoehtoa arvelinkin, mut en sit kuitenkaan ollu varma. näköjään lukenu edelliset viestit hiukan huonosti. kuulostat muuten ihan minulta noiden raivareidesi kanssa. mulla niitä on ihan ilman raskaanakin oloa. jaksuja :hug:

käpynen, on teillä taas ollu reissu. saat kirjoitus tyylilläsi kuulostamaan ne tuhat kertaa hauskemmiksi mitä ne ehkä todellisuudessa onkaan. :whistle: :D

Gerberalle, jaksuja rankkaan viikkoon. :hug: toivottavasti hartiahierronasta oli apua.

katbelle, Onnittelut pikkuisesta uudesta tulokkaasta. :flower: :hug: en nimittäin varmaan ole muistanut edes aiemmin onnitella. kuinkas on lähtenyt sujumaan?

minun tekis mieli purkautua tänne kaikilla mahdollisin tavoin mut en kuitenkaan voi...yhteisöön voisin...mut katellaan. hermot on vaan hiukan tiukilla. tekis mieli jättää kaikki suunnitelmat toteuttamatta ja olla innostumatta mistään. sori hiukan kettumaista juttua, mut ei jaksa juuri innostua kohta mistään kun täällä kotona on muutamia asioita joista en vaan tykkää. :ashamed: niin että voihan se kesäloma näinkin mennä.

aurinkoista loppuviikkoa kaikille!! :hug: B)
 

Yhteistyössä