***Joulutähdet 2005 Heinäkuussa***

:wave: kaikki.

Iso :hug: Pepille. Onko tää jatkoa sille kevät talviselle ongelmalle?

Meiltä lähti just yks tuttava pariskunta, joilla on Ottoa 7 kk vanhempi tyttø. Lapsilla oli yhdessä kivaa. Molemmat tahtoihmisiä joten vuoroin halattiin ja kiusattiin.

Nyt odottelen että kello tulee yhdeksän ja pääsen mummoa hakemaan kentältä. Äiti on täällä melkein 2 vk ja sitten alkaa arki ja päiväkoti.

Neuvolassa käytiin tyttøjen kanssa tänään. Ilonalla painoa 3,7kg ja Emelinellä 3,5.
Nimetkin kiireessä sitten lyøtiin lukkoon kun piti paperit lähettää rekisteriin. Ilona Edel Annina ja Emeline Aino Sofie. Kovaa kädenvääntøä käytiin varsinkin tosta sofiesta ku minä olisin halunnut sen loppuvan A.ahan, mutta vastoin tapojani annoin periksi.

Laitoin irkkuun eilen uusia kuvia http://irc-galleria.net/view.php?nick=Kattinka (uudet kuvat on oletuskuvasta edellisiä)

Nyt pitää mennä petaamaan vierashuoneeseen äidille petia vaikka vakuutteli nukkuvansa vaikka navetan loukussa, mutta kun meillä ei ole sitä navettaa...
 
Hui, mulle tuli jännitys. Treffataan Jellonan kanssa tänään pikaisesti, kun en huomiseen Jellonan ja Niiskuneidin treffeille pääse... Outoa nähdä vihdoin!

Kattinkalla oli ihania kuvia. Pikkuset on niin sööttejä!! Ja mukavaa, että saatte taas vähän apuja ja seuraa kotiin. Haleja.

Pepille myös kovasti jaksamista ja parempia tuulia. Mukavaa, että matka meni hyvin.

Oma olo on väsynyt ja hormoniherkkä, mutta viikko enää töitä ja sit saa ihan luvalla jo päivisinkin lepäillä.

Ihanaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti!

-k-
 
Heippati hei :)

Taas on tovi vierähtänyt etten ole tänne ehtinyt :/
Mies lähti aamulla talkoisiin keskisuomeen ja tulee illalla takaisin.
Meillä on tänään hääpäivä ja ajattelin illaks laittaa jotain herkkuruokaa sen takia :p
Tuli sieltä talkoista jo ihana onnitteluviestikin isännältä ja aamulla oli hääpäivän rakkaus toivotukset puhelimessa kun heräsin(lähti jo klo 5) :D

On ollut niin paljon touhua nyt miehen loman aikana ettei juuri koneelle ehtee :whistle:

Kävylle jaksuja,toivottavasti jonkun ehkäisymenetelmän keksitte :hug:

Katbelle ja perheelle paljon onnea :heart:

Mä siirsin Oskarin nukkumaan(ainakin hetkellisesti)meidän huoneeseen.
Kun se aloitti nukkumaan tuossa jatkettavassa se heräilee pari kertaa yössä ja kuleksii meidän sängyn viereen.
Nyt se on viikon verran nukkunut tuossa vieressä omassa sängyssään ja nukkuu hyvin :)

Ensi viikolla alkaa arki taas,mies lähtee töihin ja seuraavalla viikolla tytöillä alkaa koulu ja eskari.
Sit ollaankin Oskarin kanssa kahdestaan koko syksy :D
Ihanaa aikaa varmasti :)

Nyt lopettelen ja menen hetkeks pitkälleen,kun selkää särkee vaihteeks :x
palailaan siskot :wave:
 
nääntynyt äiti täältä ilmottautuu :|
ei jösses riitä 8 tunnin yö unet kun väsyttää niin että tekee vaan mieli nukkumaan.. ja päivälläkin torkahdin Tatun kans..
ootan vaan että äiti ja isko palailevat reissusta niin Tatu kiiinnittää huomionsa niihin :LOL: :whistle:
ollaan käyty konet taas läpi traktorista, mönkkäriin ja ruohonleikkuriin.. tehty poneille aitaa, kiivetty mäelle ja mäen alle ja ja ja ruokakin maistaa pätkäle hyvin enkä ihmettele yhtään :D

Tintalle
hyvää hääpäivää!! mitä ajattelit laittaa?

Käpy: Täällä lähti mies ktoia tänään koirien kans. menee huomenna töihin.. mulla lomaa tämä viikko.. ärsyttää kun normaali arki taas alkaa..

Kaiza/Jellona
: Kuis treffaus meni??

noh, jos jatkas pojan kans touhuilua ennen kun käntää paikat ylös alas.
 
Huomenta.

Kiitos Smirgelaine, Danjuska, Kattinka ja Kaiza (oliko muita..) :hug: :heart:

Tänne ei mitään kummempia.. Pojat on aikamoisia nahistelijoita, jatkuvasti tapellaan leluista ja Rasmus varsinkin huutaa ja karjuu ihan hirveesti. Rasmus ärsyttää ja kiusaa Jonttua, menee tönimään, ottaa lelun kädestä ja juoksee nauraen karkuun, nipistelee, puree jne.

Rasmus oli la-su välisen yön mun äitin luona, nyt on osoittanu kotona aika kivasti sit mieltä... On koko ajan huonolla tuulella, eikä mikään kelpaa, enkä mä ymmärrä sitä. Huutaa vaan ANNA ANNA ANNA, mut kun mä en tiedä et MITÄ pitäis antaa :kieh:

En tiiä mikä Jonttuunkin eilen meni, mut nukkumaan mentäessä ärsytti mua ihan tahalteen, nousi sängystä, rupes inttämään, että haluaa äitin ja isin sänkyyn, haluaa vettä, haluaa jonkun tietyn pehmolelun, joka tietenkin oli jossain muussa huoneessa, haluaa, että äiti lähtee huoneesta pois yms. yms. oli taas aikas hermoja raastavaa :ashamed: Sami sit poikien nukahdettua kysy, et eikö olis aika opettaa pojat nukahtamaan yksin, mä vaan en todellakaan tiedä et millä keinoin??

Kattinka, kiva, että saat vähän apuja ja seuraa kotiin äidistäs! Ihania kuvia pikkutytöistä :heart: :heart: Mun mielestä oli kyllä molemmissa samaa näköä isoveljensä kanssa! Siis, minkä näköinen Otto oli vauvana :) Ihanat nimetkin saa prinsessat :heart:

Mä haluaisin myös kuulla et miten Kaisojen tapaaminen on mennyt? :)

Jaksamisia Danjuskalle :hug:
 

Yhteistyössä