***JOULUTÄHDET 2005*** KESÄKUU

JOULUTÄHTIEN KIMPPU

Ametisti 2.1 tyttö***
Caramelli 1.12 Neea, Oulu, 78,5cm / 11600g
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari*, Oulainen, 78,4cm / 11850g
Epeli 21.12 Lauri Artturi*, 74cm / 8800g
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri**, Kuopio, 77,5cm / 10500g
Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala, 75,5cm / 9340g
Hannele 5.12 Niilo Elmeri*, Tampere
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli, 79,6cm/12260g(1v4kk)
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku, 76,6cm / 10720g
jemma 6.12 Lisen Amanda*, Ahvenanmaa, 76cm / 9600g
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa, 72,5cm / 8605g
Kaiza80 28.12 Matias Juhani*, Turku
katbe 30.12 Juuso*, Salo, 77,8cm / 10745g
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri*, Norja, 74cm / 8090g koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri**, Kontiolahti, 85,5cm/11700g (1,5v) Kristiina 80 23.12 Sauli Otso*, Tampere, 74,5cm / 8540g
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli*, Savo, 76cm / 10240g
lumikarpalo 2.12 Joel, 78cm / 11300g
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi 74,5cm/8400g
Maria 5.12 Elina******, 77cm / 9380g
minni83 7.10 Lucas Emil Mikael*, Kuopio
Minttusuklainen 31.12 Weeti Marko Sakari**, 82cm / 12500g
Melina 10.12 poika
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä, 76,8cm / 9695g
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi, 77cm / 10500g
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
nasuliino 11.12 Jone Topias*
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo, 73,4cm / 8500g Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael*, 83cm/13175g (1,5v)
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari*, Siilinjärvi, 73cm /9000g
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael*, Espoo, 81,7cm/10790g(1,5v) peppiliina 11.12 Peppiina Venla Emilia
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo, 78,5cm / 11630g
Pirre76 1.12 Erkko, 85cm / 12200g (1,5v)
Regina 5.12 Henrik, Kurikka
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri, 80cm / 13700g
siru2006 19.12 Otto**, 74cm / 9270g
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä, 73,5cm / 7885g
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki, 81cm/11500g(1,5v)
Tigru78 18.12 Atte Eemeli*, 87cm / 12000g (1,5v)
Tinttamooses7 2.1 Oskari***, 78cm / 10250g
Tiukuliini 3.1 Eetu*, 77,5cm / 10875g
Uneton 5.1 Peppi***, 80,5cm / 10700g (1,5v)
Äitee-78 11.12 Dana Emilia**, Espoo, 12090g / 82,5cm

Tyttöjä 15
Poikia 32
Yhteensä 47

http://groups.msn.com/joulutahdet2005
 
Kiitos Niiskuneiti uudesta pinosta :flower:

Tansku: :hug: :hug: Viikonloppusuunnitelmista... Sunnuntaina mennään kaverin tyttöjen 1- ja 2v. synttäreille, muuta ei taida olla. Tänään haluaisin mennä salille ja huomenna myös spinningiin :) Kiitos! Pääsykokeet on ens tiistaina, jännää!

Koivunkäpy: Jaksamisia ja paranemisia!

Sain Jontun syötettyä, Rasmus nukkuu sängyssään ja kohta menee Jonttukin päiväunille. Äidin harmiksi poikien rytmit menee nyt vähän niin, että Rasmus herää just kun Joonatan on menossa päiväunille, on tunnin-kaks hereillä, eli sen ajan ku isompi nukkuu ja sit menee nukkumaan, ku isoveikka herää :kieh: :whistle: Olis kiva, että nukkuis samaan aikaan...
 
Noniin, nyt palaan kommentoimaan, kun Joonas on saatu päiväunille :)

Gerbera: Joko Aleksi on parantunut? Saitko jo jonkun juustokakun ohjeen? Mulla nimittäin olis aika montakin :p

Pirre: Munkin puolesta tervetuloa tänne kirjoittelemaan, vaikka ihan omaa napaakin vaan! =)

Peppi: Onnittelut pääsykokeeseen pääsyn johdosta, tsemppiä!!! :) Harmi tosiaan, kun pojat nukkuvat päiväunensa eriin aikaan :(

Danjuska: Mitenkä tosiaan sinun siskosi nyt voi? :whistle:

Koivunkäpy: Pikaista paranemista! :hug:

Minni: :hug:

Tigru: :hug:

Lillukka: Ihana Onni Eemeli :heart: :LOL:

Tanskuliini: No johan on ollut aika kummallista käytöstä työpaikaltasi :eek: :hug: Mukavia häitä! :) Meidän viikonloppuun kuuluu mun serkun valmistujaisjuhlat huomenna, sunnuntaina ei varmaankaan mitään ihmeellistä.

Tänne ei taaskaan mitään kummempia kuulu, tänäänkään ei mitään ohjelmaa ole :whistle:

Nyt oikein aurinkoista päivää kaikille! B)

-Niiskuneiti ja Helmi rv 24-
 
Onni juuri nukahti ja mun pitäis siivota mutta kuinkas satuinkaan eksymään tänne? :eek: :ashamed: :)

Siis voiko täällä enää laittaa y-viestiä??? Pitää tutkailla kohta paremmin mut ois Peppi sulle y--viesti asiaa. Hitto näitä sivuja.

Tansku no onpas p.aska homma työpaikallasi, kyllä tuollaisessa menee luottamus ja arvostus työnantajaa/esimiestä kohtaan. :kieh:
jaksamista : :hug: .

Käpärille parantumista edelleen miehelle myös!

Siru kuulosti riipaisevalle se kouluun siunaaminen. :'(

Kattinkalle mukavaa matkaa tänne Suomeen!

Danjuska kerro tosiaan Tatun sormesta ja kuinka siskosi jakselee?

Ja Pirrelle: tulehan kirjoittelemaan, omat kuulumiset riittävät vallan hyvin, ei kommentointipakkoa.

Niiskuneiti kiitos uudesta aloituksesta!


Meillä Onni huusi taas yöllä. Kerran eikä onneksi pitkään (15min?) mut silti... Hitto miksi nää yöt nyt meni tällaisiksi. Ei Onni mikään hirmu hyvä nukkuja koskaan ole ollut mutta mutta oli jo parempaakin tuo nukkuminen. Mut eiköhän se ajan kanssa tasoitu.

Jibii, miehellä alkaa huomenna LOMA! Mun kirjoitukset saattaa harventua, ollaan kesäkuussa aikas lailla reissaamassa: mummolassa, Kajaanissa ja Ähtärin eläinpuistossa ainakin :). Joten älkää ihmetelkö jos menee pitempiä aikoja ettei kuulu.
Nyt kahvit ja onhan se siivous aloitettava, miehen vanhemmat tulee illalla, ovat yhden yön.

MUOKS MUOKS Peppi, onko sulla meiliosoitetta, voitaisko meilata? Nyt vaan pulma se, että meillä ei ole toistemme meiliosoitteita/puh.nroita. Tigru ja
Jellona ja Uneton
oisko teillä jollain antaa mulle Pepin puh.nroa /meiliä jos sie Peppi annat siihen vaan luvan :). Mulla on teidän numerot, voin laittaa vaikka tekstarilla teille omani jos jollain ei oo kännyssään mun numeroa. Ja tuota edellistä ei tarttee tehdä, jos joku on täältä sivuilta löytänyt yv-mahdollisuuden, mä en.

Lillukka
 
Lillukka: Mun käsittääkseni pitää kuulua johonkin ihme kerhoon, että voi y-viestejä laittaa/lukea...ei ymmärrä :headwall: Mukavaa kesälomaa teille ja toivottavasti yötkin alkaisivat taas paranemaan! :hug:



Vähänkö siistiä, kun nyt pystyy noita kuvia lisäämään! :D
 

Oho, osaankohan enää tänne edes kirjoitella... Noh, pitää se kokeilla :D

Niiskuneiti, laitappas oikein hyvä ja helppo juustokakun ohje tulemaan :p , jos vaikka nyt vkl aikana sellaisen tekisin.
Kiitos kysymästä, Aleksi on jo paremmassa kunnossa. Oli jo tänään koulussa ja heti koulun jälkeen piti päästä ulos kavereitten kanssa. Yskä vaivaa lähinnä pitkällään ollessa.

Julius on vuorostaan kipeänä. Luulin yöllä, että oksutauti tulee, kun kahteen kertaan yökki kovasti. Oli vaan reppana niin limainen, että se yökkyytti. Jännä homma sinällään, kun ei ollut yöllä edes nuhainen, vaan tuo limaisuus oli ensi oire... nieleskeli valtavasti. Nukkui kuitenkin yön tosi hyvin, itse asiassa on nukkunut 3 yötä erinomaisen hyvin!! Varmaan nää hyvät yöt johtuu miehen kotona olosta! Nyt on sitten nuhainen ja kuumetta oli aamulla 38 astetta, käytiin silti kaupassa, kun virtaa riittää... ja illalla käydään kävelemässä (Julle rattaissa). Puistoon en laske sitä riekkasemaan, mut muutoin voidaan ulkona olla, tietty sen hetkinen kunto huomioidaan.

Eilen tosiaan mies oli päivän kotona ja illaksi meni vasta muutamaksi tunniksi töihin! Vaihdettiin olkkarin järjestys ja kylläpäs tulikin kiva! Tänään miehellä piti olla vapaapäivä, mut meni 4 tunniksi töihin. Illalla varmaan vaihdetaan sitten makkarin järjestys, samalla pesaisen sieltä ikkunan. Sit onkin meitin ikkunat pesty =) , Ihanaaaaaaa!!! Siinäpä siis oli alkua meidän vkl-suunnitelmista, huomenissa tulee anoppi ja appiukko käymään, ja vissiin aamusta käydään shoppailemassa keskustassa ja sunnuntaina Aleksi lähtee sinne leirille ( :'( ), ja minun äiti pyyteli meitä kovasti vohvelikesteille, mut mies ei varmaan uskalla mun kanssa enää sinne asti lähteä :D , pelkää joutuvansa kätilöksi :D .

Mutta nyt pitää mennä tyhjäään pyykkäri!

Oikein ihanaa vkl kaikille!!

T. Gerbsukka & PikkuWerneri rv 34+4 :heart:
 
Lillukalle vaan nopsaan... Eikai se haittaa, vaikka meiliosoitteen tänne laitankin ja voinhan sen sit poistaa, kun oot sen saanut :D

Kohta ehkä takas :wave:

Ja saa mun numeronkin antaa! Unettomalla ainakin on ja varmaan Tigrulla, Jonnalla, Katikalla, Tanskulla jne.
 
Jos nyt ehtis muutakin. Rasmusta tossa imetin, oli pikkasen vaikee samaan aikaan kirjoittaa :D

Niiskuneiti: kiitos :)

Lillukka: Laitoin tosiaan ton s.postiosoitteen, mutta mun numero on kyllä kaikilla noilla, jotka luettelit ja sen tosiaan saa antaa :) Jaksamisia noihin öihin, toivottavasti pian helpottais :hug:

Gerbera: Paranemisia Juliukselle!

Joonatan heräsi jo tossa ennen kahta, laitoin sille tutin suuhun ja poikapa jatkoi unia ja nukkuu edelleen :eek: Ei oo pitkään aikaan nukkunut enempää ku 1,5h, no, joskus menee vähän lähemmäs 2h. Toivottavasti ei olis kipeeksi ainakaan tulossa!

Rasmus nukkui hetken, mutta heräs varmaan kakkahätään :D

Varasin täks päiväks ajan ripsien ja kulmien värjäykseen taas :)
 
Heippa!

Kylläpä on törkeet uudet sivut!!!! :kieh: |O |O muakin alko ketuttaa toi yvee.. |O :headwall: niinkuin käpynenkin mainitsi.

peppi, kiva kun teillä on nukuttu. sinähän se olitkin joka sitä unta näki et nää sivut oli muuttuneet. minulle tuli het mieleen töissä kun näitä luin että kuka ihme se olikaan tällaisesta kirjoittanut.
lillukalle sun nron annoin.

meillä pojat lähtivät mummolaan ja pienemmät apinat ovat siellä kait tiistaihin asti. Mulla on tänään tyttöjen ilta. tehdään tortilloja ja saunotaan. :D :p Mies tulee ehkä huomanna jo kotiin. Meillä on tänään 5-vuotis päiväkin siitä kun tavattiin. :heart: :) ehkäpä me joku päivä käydään syömässä kaksin.

lillukka aikas kiva Onni, kun pissii kenkään. Meidänkin olisi pitänyt laittaa mikkiksen toiseksi nimeksi edes Eemeli, se nimittäin ihan siltä näyttääkin, kaikkine vaaleine kiharoineen ja touhut ne vasta jotain on. :)

tigru, millainen teidän juhannusviikko on?? Oletteko jossain reissussa vai kotosalla? Ollaan tulossa Teille päin to-pe silloin, jos vaan saan työ jutut järjestymään. maanantaina tiedän siitä asiasta enemmän itsekin.

tansku, ärsyttäviä juttuja tehdään sun työpaikallasi. harmitus. :hug: jaksuja muutosten kanssa. Oikein mukavia hääjuhlia teille. :)

danjuska, kuinka tatun sormi oikeen jakselee? ja siskosi?

Minulla on viikonloppu töitä, huomenna iltavuoro ja sunnuntaina aamu. Ma,ti ja ke onkin sitten vapaita. jos sais täällä kotona jotain aikaiseksi. :)

tarttee lähteä paikkoja vähän laittelee, kun kaverit tuleevat kohta...palailen viikonloppuna. kaikki ootte kovasti mielessä.. :hug:
 
Jellona, meillähön on sit vuoikaspäivät lähekkäin, meillä tulee sunnuntaina 7vuotta yhteistä taivalta täyteen :heart: meillä oli lapsenvahti ja kaikki järkätty ja nyt sit ollaan molemmat kuumeessa |O

Täällä ei ihmeitä, kerranki kakarat ollu suht nätisti päivän :whistle:

Lillukalle piti sanoo et hiukanko nauroin Onnin seikkailulle :LOL:

Aijoo ja meidänki ketjusta mahtaa nämä yliystävälliset vieraat kun ainoostaan mitäs ny puolelle voi kirjottaa rekkautumatta.. *taputapu*
 
Mulla on vähän maha kipee... Olisko menkat alkamassa, joko niistä edellisistä kk muka on :eek: :snotty:

Olin salilla kaverin kanssa, paljon kivempi se on jonkun kanssa siellä käydä kuin yksin :) Huomenna tekis mieli spinningiin mennä ja varmaan meenkin, jos nyt ei mitään muuta olla tekemässä. Mies menee kaverinsa varpajaisiin, lähtee jo viiden aikoihin, en tiiä, et mitä meinaan poikien kanssa tehdä, ei huvittais kotona -ainakaan yksi olla... Käytiin apteekissa, hain lisää tota maitokorviketta, mies osti samalla jotain kuorsauksenesto suihketta tms. :LOL:

Juustokakku on niiiiin herkullista :p Kaveri kertoi, että tekee tyttöjen synttäreille sellasta, jeeee! Ja aion sillä kyllä herkutella :D

Jellona: Hyvää vuosipäivää teille :) Ihana kun isovanhemmat ottaa poikia niin saatte nauttia rauhasta ja tehdä muutakin, kuin hoitaa lapsia :D Ja vielä noinkin pitkäksi aikaa =) Tosi kiva! Mä jo odotan heinäkuisia häitä, jonne menemme, pojat menee mummon luo sillon ihan yöksi hoitoon molemmat :whistle: :ashamed: :)

Koivunkäpy: Jospa paranisitte sunnuntaihin mennessä? Toivottavasti!

Eipä tässä kummempia, rupeen laittaa Jonttua nukkumaan. Hyvät yöt!
 
No niin!

käpyskälle ja miehelle pikaista paranemista :hug: . Tansku kurjaahan toi on että tolla lailla salailevat. Se on yksi varmin keino saafa tyytymättömiä työntekijöitä. :(

Me vietettiin eilen kiertolaiselämää. Aamulla mentiin hakemaan ruusu niihin ylppärijuhliin. Joihin mennään huomenna. Sitten Isoon Omenaan pankkiin nostamaan lahjashekki. Siiten siellä syömään ja muutamassa kaupassa käynti. Ja sitten äidin luo kahveille.

Eli meiän vkl-suunnitelmissa ois ne yo-juhlat Kouvolassa ja sunnuntaina mutsin luo saunaan ja syömään.

Ostin tänään sille juhlakalulle semmoisen kortin jossa Wagner sika on nukahtanut kirjan äären. Ja sihen teksti: Jos sinusta tuntuikin joskus tältä, niin nyt se on ohi! Onnea uudelle ylioppilaalle!
Halusin erilaisen kortin, niitten tylsien korttien rinnalle :LOL:

Pitäneen vissiin laitella kamat valmiiksi. LÄhdetään ajamaan sinne lounaan jälkeen. Poju saa nukkua päikkärit autossa. ukko osti tänään sellaiset aurinkoläpät ikkunoihin.
 
en viitsi appivanhempien aikaan täällä roikkua, mutta Peppi meiliosoite on tallessa jotenkas kirjoitan kun ehdin ja voit meilios. poistaa sivuilta. Ei mulla mitään hirmu erikoista asiaa ole, mutta tahdon kummiskin kirjoittaa sulle.

jellona kiitti Pepin numerosta! Kyllä Miikankin touhut aina eemelimäiselle kuulostaa mitä olet kertonut :). Meillä Onni näyttää Eemelille myös, on vaaleet kihartuvat hiukset ja eilen oli tositosi Eemelin näköinen kun ulkona kaatui ja itki sitä ja räkä valui nenän alla oikein kunnolla ja oli sellainen vaalea lippis päässä vinossa.

Nyt mentävä!
 
Moikka.
Tulinpa kirjoitteleen kun saatiin poika nukkuun. Tänään 1,5.v. Nyt vaan peukut pystyyn et nukkuu koko yön hienosti ja ei heräisi ennen kuutta. Olemme taistelleet nukkumisen kans, vaik kyllä poika nyt ihan suht hyvin nukkuu, on vaan ihottumakin kiusana, raapii itseensä kamalasti. Allergioita ei ole löytynyt kuin kananmunanvalkuainen, on liian pieni vielä oikein kunnon tutkimuksiin.
Meidätkin muuten saa lisätä etusivulle. eli 1.12.05 Erkko.
Jospa saisin kans aikaseksi kirjoitella useimmin tänne. Aikas ihana huomata kuinka uusia immeisiä otetaan vastaan, helppo tulla jutustelemaan.
:hug:

Nyt taidan kömpiä sohvalle pötköttelemään.
 
Ihan vaan muutaman päivän on poissa, ja sit ei enää osaakaan käyttää sivuja.. :whistle: En vielä ainakaan tykkää uudistuksesta, mutta kai sitä silmä tottuu..

Olen ollut niin väsy ja uupunut ja poikki etten ole jaksanut edes valittaa tänne.. Arki on painanu päälle niin ettei tosikaan. Vili on supervilkas aamuseiskasta iltakasiin, ja nukkuu pikkusen reilun tunnin vaan päikkyjä - omaa aikaa ei siis käytännössä ole. Lastenhoitaja sai kesätöitä muualta ja mun äiti on niin kipeä ettei juuri pysty poikien kanssa olemaan.. Tuli se onneks kahtena päivänä leikkimään noitten tärviöitten kanssa, sain edes silloin tehdä ruuat ja vähän siivoilla rauhassa. Ja nyt kun niitten piti ottaa pojat lauantaiks, ja mahdollisesti ehkä jopa yöks, niin äitillä on ollut elämänsä pahimmat rytmihäiriöt eilen, eikä ne ole meinannu lakata ollenkaan, ja jos ei helpota yön aikana, niin eivät poikia ota, tietenkään. Kamalaa kun oman äitinsä sairauksia pitää vaan v*ttumaisina.. :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Ihanaa on ollut lukea teidän juttuja.. Mikään ei ole juuri pysynyt mielessä, tosin.. :snotty: Nytkin pitäs vaan mennä nukkumaan että jaksais huomisen, appiukkeli on kolmatta viikonloppua meillä terassihommissa, ja lastenhoito, kauppahommat ja taloudenhoito ruokineen sun muineen jää taas kokonaan mulle. Onneks nyt tulee terassi kuntoon, huomenna varmaan jo.. Mitähän jos vetäis kahvi(likööri)kännit omalla terassilla, kun kaupunkiterasseille ei ikinä pääse.. :LOL:

Pirrelle tervetuloa, ja ihan oikeasti olen ihan iloinen ihminen, muut sen täällä jo tietävätkin.. kai?!
 
Täällä taas kevyt lukiajatushärö, piti ihan tarkistaa et hetkonen eikös h-m just kirjottanu et lähteevät kouvolaan oy hippoihin ja nyt se väittää et ei osaa käyttää sivuja.. tjaah, pitäs joskus ajatella oikeesti, tai ees sisäistää lukemansa..
Mut smirge, eihä kouvolasta oo pitkämatka meille? :whistle: semmonen300km, poiketkaa kahvilla :LOL:

Pirre, tervetuloa sakkiin sekalaiseen, ihan mukavia me ollaan vaikka välillä vähän möykätäänki.. Inhottava kutina pojusta huspois, käskee täältä akka joka tunki juuri illalla pojan kortisoonituubiin ja huljutteli siellä' ja anto viel kaupanpäälle zyrtekkiä, mistä lie taas kukkii..
No ennyt tiä onko teillä poju liian pieni, meillä alotettiin hutkimutkset ku poju oli alle 5kk...

Nyt ukon kans töllön ääreen, tosin jääkaapin kautta, karjalanpiirakoita, siihe possun filettä ja jälkkäriks levy pähkinäsuklaata :p
 
Pirre: Lisäsin sinut listalle, tervetuloa! :wave:

Hannamari: :hug: :hug: :hug:

Peppi: Voi, toivottavasti olisi menkat alkamassa, etkä olisi kipeäksi tulossa :whistle: :hug:

Nyt vielä vähän iltapalaa syömään ja sitten pikkuhiljaa nukkumaan... Hyvää yötä ja pitkiä unia kaikille!
 
Heipat täältäki!

Kylläpäs on sivut uudistettu ihan ihmeellisiksi :eek: Saapa nähdä osaanko näitä edes käyttää...

Tanskulle halitus :hug: tuon työpaikalla tapahtuneen jutun vuoksi. Tosi kurjaa etteivät voineet ihan rehellisesti kertoa mistä on kyse. Kuitenkin tietävät, että saat sen jostain tietää.

Hannamarille jaksuja arjen pyörittämiseen. Toivottavasti äitisi vointi paranee niin että saisitte vähän hengähtää.

Niiskuneidille suuri kiitos jälleen uudesta pinosta. Kylläpä se aika rientää, sullakin viikkoja jo noin paljon kasassa.

Käpysen poppoolle paranemisia!

Pirrelle teretulemast vaan munkin puolesta joukkoomme kirjavaan!

Kattikan toivotan minäkin tervetulleeksi tänne Suomeen. Olisi kiva nähdä sinuakin kesän aikana, vaan vähissä on meidän reissut tälle kesälle. Työt mokomat sotkee vapaa-aikaa.

Viikonlopun suunnitelmissa olisi huominen työpäivä, onneks pääsen "jo" neljältä. Sunnuntaina oli tarkoitus avata grillikausi ja vähän tuota pihamaata laittaa kukkaan. Pitäis käydä joitakin perennoja ostamassa ja ne sitten maahan laittaa... hyvät suunnitelmat siis, mutta toteutuksesta en sitten tiedä. Meillä isäntä on saunaillassa. En oo tänään nähny sitä ollenkaan, kun heräsin oli jo lähtenyt töihin kuuden aikaan ja sieltä suoraan paatilla tuohon vähän matkan päähän saunalle... Saapa nähdä moneltako kotiutuu. Huomenna joutuu kuitenkin muksuja vahtimaan, oli kunto mikä hyvänsä.

Muuten meillä menee ihan kivasti, pojat on ihania aina sille päälle sattuessaan. Eetulla on joku uhma/kiukkukausi. Mikään ei ole hyvä. Milloin on isiä ikävä, milloin mummua, milloin äitiä. Attea kiusaa välillä rajummin, välillä taas Atte on paras kaveri. Ihanaa on kuitenkin nähdä, että yhteisiä leikkejä ja juttuja alkaa löytymään. Eetu on suloinen kun selittää Atelle mitä tehdään milloinkin. Esim. tänään kun Atte olis halunnu leikkiä keilapelillä ja oli nukkumaanmeno edessä Eetu kertoi kauniisti veljelle että huomenna sitten leikitään isin kanssa. Atella taas omaa tahtoa on enemmän kuin tarpeeksi. Nyt on tullut kuvioihin tuo maahan heittäytyminen ja parkuminen. Jos ei joku juttu mene niin kuin pikkuisäntä haluaa, niin maahan mahalleen ja tooosi surkea itku. Voi pikkuista kun ei ymmärrä että se ei auta. Tosin mummun luona on oppinu pahoille tavoille kun siellä saa tuolla kiukkuamisella vähän liian helposti periksi. Vaan eipä passaa mun siitä kovasti mummua moittia, ihana on kun jaksaa meidän muksuja hoitaa päivät.

Nyt hetkeksi vielä surffailemaan ja sitten odottamaan unta, jospa se tulisi ennen isäntää :/

Olette päivittäin mielessä ihan jokainen :wave:
 
Kiitos käpyskä kutsusta, mut nyt ei käy. Ja jos käviskin niin pian meiän isäntä huomais olevansa muksujen kans yksin. Tekee nääs mieli vetää lärvit :p

Hannamari joo tiedän mitä tunnet. Mun mutsilla on kans noita huonoja aikoja. Ja varsinkin kun omat voimat o nollis, ja mutsil on just semmonen huono kausi kans, niin sitä ppitää lähinnä v*ttuiluna.

Pirre mukaan mahtuu jos käyttää Rexonaa (vitsi :LOL: )
 

Yhteistyössä