***JOULUTÄHDET 2005*** KESÄKUU

Voi onnellinen gerbera! Täälläkin puristellu puoli päivää, taitaa olla mullakin lähtö lähellä mut en uskalla juhlia.
PIRRE tein Atelle vaate löytöjä kolme paitaa ja housut. Mies löysi kengät ja paidan. Minä ja käly jäätiin ilman löytöjä

LILLUKKA hyvä että teillä voidaan jo paremmin.

Nyt meen maaten jospa sitä yöllä/aamulla pääsis lähtee (turha toivo)

öitä
 
Tulin gerberan perheen puolesta ilmoittelee..

hänen viestiään mukaillen

'Onnellinen oli syntymän hetki, kun päättyi 29.6.2007 klo. 22.45 odotuksen retki. Aleksille ja Juliukselle pikkuveikka syntyi, siitäkös ilo yltyi. pituutta 49cm ja painoa 3780g verran, saavat äiti ja isi olla ylpeitä jälleen kerran.':heart:

Täältä meidän perheeltä kovasti vielä ONNEA!!! :flower: :hug: :heart:
 
Huomenia kaikille!

Viime yönä olin saanut tuon viestin 00.30 aikoihin. ite heräsin 01 aikoihin vessaan, enkä meinannut unta enää saaha, kun mietin et ehtivätkö gerbera ja miehensä molemmat synnärille. kaikki näyttää kuitenkin menneen hyvin. =)

ja mun vauvakuume sen kun päätänsä nostaa, mut mies ei viel ole ihan valmis saamaan kolmatta vilkasta apinaa tähän perheeseen. :/

muut nukkuu täällä ainakin jonkinasteisessa horroksessa.

Lillukalle, oikein mukavia viinijuhlia. =)

niiskuneidille, mukavaa mökkeilyreissua. :)

peppi, kuinkas sun ilta meni? toivottavasti teidän yö olis menny hyvin. =)

Mikkis näytti heräävään..taitaa alkaa aamuhommat pikkuhiljaa.

Oikein ihanaa lauantaita kaikille! B)
 
Gerberan porukalle onnea ihan hurjasti!! :flower: :heart:
kuume vaan nousee kun näitä uutisia lukee :D

Tigrulle paljon tsemppiä, vaikka menitkin jo!!

vääsyyttää |O Eilen illalla soitti miehen työkaveri että tulkaahan käymään.. kello oli yli yhdeksän ja olin just viemässä poikaa nukumaan. Oltiin vähä että ei kehtaa ja ei pysty kun Tatulle ei oo vahtia.. Laittovat sitten oman tyttösä muutamaks tunniks valvomaan Tatun nukkumista.
Mukava ilta oli.. Ja hyvää ruokaa :p

Tatu on muuten kahtena edellisenä iltana (on annettu valvoa vähän pidempään kun ollaan koko sakki lomalla =) ) mennyt itse nukkumaan. siis ollaan tultu tähän ylös touhuilemaan niin ottaa uni nallen ja menee omaan sänkyyn. hihkaseen vaan peittelemään :heart:

Mulla tosiaan eilen loppu harjottelu ja kauppiaat oli tykänny. Toissa päivänä pääsin paria tuntia aikasemmin töistä ja eilen antovat semmosen "kesäkassin" kun lähdin.. siinä oli pastaa, suklaalevy, näkkäriä, limpparia, kyniä, keksejä, saippuaa ym.. suklaan söin heti :LOL: :whistle:
Melkein vois sanoo että liikutuin =)

Mut nyt tuli vaan omaa napaa.. palailen iltapäivällä.. nyt siivomaan ja kiinnostaa ihan hirveesti... no, onneks sain eilen saunan pestyä.
 
Gerberalle ja miehelle ja isoveikoille HURRJASTi onnea täältä. :D :heart: :flower: . Voi vide :'( :heart: .
e
Ja tigrulle myös stemppiä ja haleja täältä.

Käpyskä :hug: .

mä pääsin vasta kahden aikaan nukkuu. Ei vaan nukuttanut aiemmin. Poju on nyt viimein palailemassa normaalirytmiin joten heräs jo puol kasin aikaan.

Tytöltä loppui nyt se uimakoulu. Ei se edes sitä alkeismerkkiä saanut, mutta äiskä on hurjan ylpee, että tyttö suostui edes yrittämään niitä juttuja.
Varmaan kattelen jos sitten ens keväänä kävis uudestaan sen alkeis kurssin ja nyt tänä syksynä käytäis perheen voimin uimahallissa kun kerta pojukin tykkää käydä.
 
Moi!

Onnea Gerberalle ja koko perheelle pojasta! Olipa ihania uutisia täällä odottamassa :heart: :heart: Aivan mahtava juttu!

Mulla menikin sit myöhempää, mitä olin suunnitellut. Ihan hauskaa oli. On se ihanaa, kun ravintoloissa ei saa sisällä polttaa tupakkaa, ei oo niin tunkkasta oloa nyt :D

Voi, Tigrukin lähti! Toivottavasti saamme pian kuulla sieltäkin päin, jännittää :)

Jellona: Ilta meni kivasti. Yökin ihan ok:sti =)

Eipä tässä sit kummempia. Mies nukkuu sohvalla vaikka munhan siinä pitäis maata :LOL:
 
Onnea Gerberalle ja koko perheelle pojan johdosta :flower: :heart:

Tigrukin on jo näköjään tositoimissa!Tsemppiä!!!

Meillä Vera on kipeä tai oli ? Eilen oli kuumetta 37,9 .Pissasi housuihin ja sitten alkoi ihan hysteerisesti itkemään kun housut kastuivat, vein potalle ja siinä istui hetken ihan rauhallisena jo , mutta sitten alkoi itkemään ihan kamalasti , otin syliin ja silloin oksensi kaaressa ja oksensi vielä muutaman kerran siinä samalla. Sitten oli ihan kunnossa söi iltapalan ja meni nukkumaan.Nyt ei ole oksentanut ollenkaan ,eli oksensi sen yhden kerran ja kuumetta ei ainakaan nyt ole ollut. Oli joko oksennustauti mihin toi kuumekkin selittyis tai sitten itki vaan niin rajusti että oksensi. Vera nimittäin oksentaa jos itkee liian kauan. Tämä ei kyllä ollut samanlaista oksentelua kun yleensä rajun itkun jälkeen.Epäilen kyllä tota oksennustautia :x

Eilen olin viimeistä päivää töissä ja nyt alkoi kesäloma!Jee ! Meitä oli eilen vaan kourallinen naisia töissä ja menimme työaikana käymään viereisessä kuntosalissa jossa saadaan käydä työnantajan piikkiin.On samassa talossa ja pitää vaan avata yksi ovi niin on jo salilla. Oli muuten tosi mukavaa siellä rehkiä kun oli vaan tuttuja ja muita ei silloin ollutkaan siellä. Nyt sovimme että käydään kesälomalla kerran viikossa porukalla salilla. Saa nähdä miten "hoikkina" me töihin palaillaan :D Sain ainakin positiivisen kokemuksen kuntosalilta.Olen aina pitänyt sitä tosi tylsänä , mutta eilen oli kyllä niin onnistunut reissu että aion kyllä nyt tosissaan pudottaa painoani.Olen ollut nyt viikon dietillä.

Eipä tässä sitten muuta kuin hyvää viikonloppua kaikille! :wave: :wave:

Unohdin ihan toivottaa Lillukan Onnille paranemisia.Taitaa se tauti teillä olla jo voitettukin.
 
Sain imurin, oli hävyttömän hintanen mut paree olla hintasa väärti..

Täällä jännätään tigrulan kuulumisia..

Kaverille kelpas vaatteet, ei uskonu et neljästä pussista vaatetta riittää et hän makso eilen mun ladattavat patterit, meinas tulla luurin kautta päälle ku en meinannu antaa tilinumerooni :LOL: :saint: käytetystä vaatteista mitää ois taervinnu...
 
onpas päivä tuntunu pitkälle =)

Tatu heräs jo seiskalta, mut antovat minun nukkua aamupalan verran pidempään.

Saatiin siivottua ja pyykkiäkin oon pessy... sekä katellu vanhoja vatteita joita kirpparille tässä joskus vien.

Huomenna olis tarkotus lähtee mummolaa kohti. Ja jos pidettäs äitin kans kaupunki päivä alkuviikosta.. pitäs vähän kesävaatetta löytää itelle..

Niin ja Tiukuliinille onnittelut!

Koivunkäpy:Täällä aavistuksen kade uudesta imurista... tartteis meillekki hommata uus kun tuo käy ihan puoli teholla, pyörä on irti ja ym.. pikku vikaa..
yks yö näin unta että meillä hajos pesukone ja sain uuden ja hienon.. mut aamulla iski tajuntaan karvas pettymys, että sehän oliki vaan unta :LOL:'

Tatu on melkein koko päivän polskinu pihalla altaassa. Ollu aivan erinomaisella päällä. oli iskän kans päiväunetkin yhessä nukkunu.
Ja ilman vaippaa ollaan menty koko pv.. yks vahinko sattunut mut muuten on kyllä aika hyvin osannu sanoo kun on hätä. normaalisti ilmottaa että pissi, kun housut on jo märät.

Tigrusta kuulumisia odottelen:D

mut nyt poistun
 
Onnea Gerberalle perheineen :flower:

Tigrulle myös jos ja kun vauva pulpahtaa :heart:

Tiukuliini ihania uutisia, onnea ja jarrusukkia odotukseen =)

Kirjoittelehan PETRA enemmänkin teidän kuulumisia :wave:

Onnea käpyselle uudesta imurista B)

Mukava oli kuulla Lillukasta ja Onnista =)

Tänään on ollut hiostava päivä, satanut ja paistanut vuorotellen.

Leppoisaa lauantaita kaikille :D
 
Tigru laittoi viestiä: Poika tuli! 30.6. klo: 15.21. 4460g ja 54cm. Äiti va poika voivat hyvin!

Onnea meidän perheeltä vielä Tigrulle perheineen potrasta pojasta!! :heart: :flower: :hug: Synnytyksestä olisi kiva kuulla enemmän, kunhan vaan Gerbera ja Tigru kotiutuvat ja jaksavat/ehtivät :)

Me oltiin poikien kanssa mun äitin luona, veli on siellä koiravahtina, saunottiin perheen kesken ja syötiin ihanaa makaronisalaattia :p

Mies lähti vuorostansa kaverin luo...

Joonatanille on tullut siitä rokotteesta oireita, ihossa on täpliä joka puolella, kuumetta ei ole vielä ainakaan onneksi nostanut.

Neve: Hyvää kesälomaa!

Koivunkäpy: Kiva, et sait kuitenkin sen imurin! Kerrohan sit, onko hyvä. Olitkin ehtinyt Tigrun vauvauutiset just kirjoittaa :)
 
Peppi meille se rokote nosti kuumeen.

Me lähdetäään joko huomenna tai maanantaina taas reissaamaan. Miehen kummitäti soitti ja pyys käymään siellä mökillä. Ja samalla käydään taas tervehtimässä mun mummoa ja ukkia.
Ihan suoraan sanottuna mua ei vois vähempää kiinnostaa :ashamed: . En tiedä johtuuko tää nyt sitten siitä juhannuksen mökkireissusta, vai siitä että isäni perui sen lupauksensa katsoa lapsia, vai siitä että äitini on taas huonompana vai siitä että Samia on nykyään Helvetin vaikea saada nukahtamaan.
Nytkin poju möykkää tuolla pinniksessä |O .
 
Moikkelis

Paljon onnea Tigrulle ja Gerbsukalle vauvoista :hug: :heart:
Täällä ollut taas yhtä hulinaa,onneksi miehen kesäloma loppuu...ei vaan :D
Ihanaa on ollut kun on saatu olla koko perhe yhdessä B)
Miten sit osaankaan taas olla kun menee töihin ensi viikolla.
Tänään oli kiva päivä,ei satanutkaan kun pikkuisen joten oltiin pihalla melkeistä koko päivä :)
Huomenna löhöillään,haetaan pikaruokaa ja kattellaan jokin kiva filmi yhdessä kaikki :)
Eipä sitten vielä päästykään sinne puuhamaahan kun sateli koko viikon,mutta ehkäpä heinäkuussa päästään jokin viikonloppu sinnekin.
Mitä te muut olette touhuilleet nyt kesällä?
Me ollaan käyty tuossa pikkuisen matkan päässä uimassa,Oskarikin tykkää kovasti.
Ja aika on kulunut paljolti tässä kotosalla,on ollut kiva vaan olla ja nauttia omasta rauhasta,lapset on olleet todella paljon pihalla ja teltassakin olivat miehen kanssa yötä :)
Eipä tässä taas muuta,omaa napaa vaan :ashamed:
Tulen taas kirjoittelemaan kunhan ehdin,olette mielessä kaikki =)
 
Tulin vielä pikaiseen vilkaisemaan, että olisko täällä vauvauutisia ja olihan niitä, kaksin kappalein :D

Gerberalle ja Tigrulle hurjasti onnea molempien perheille pikkuprinsseistä :heart: :flower: :hug: Ihanaa!!

Ja Tiukuliini Onnea hirveästi odotuksen johdosta
:heart: :flower: Ihana uutinen myös.

Täällä juhlittu kaks päivää synttäreitä, btw KIITOS kaikille onnitteluista Lotan puolesta :flower: Huomenna rykästään vielä sukulaisten synttärit, ni sitten riittää ;)

Nyt nukkumaan.
 
Tigrun perheelle onnittelut!! :flower:

Täällä nukuttiin yö ihan heräilemättä.. 21-07.00 nukku poika.

Kunhan ollaan saatu aamuhommat tehtyä nin lähdetään ajelemaan. Minä menen Tatun kans minun porukoitten luo ja mikes jää pilkkomaan kiuruvedelle puita.
Jos vaikka kerettäs serkun rippijuhliin.. siellä on voileipäkakkua :p :LOL:

Tinttamooses: Me olaan jonkun verran varmaan tässä kotosalla ja sitten jonkun verran varmaan ollaan mummoloissa. Muita reissuja ei ole tiedossa kun ens viikon loppuna kalajoelle.

Tatulla oli taas aamulla vaippa kuiva ja potalla kävi herättyään :)
Mut nyt lähden aamutoimia pikku hiljaa suorittamaan.
 
Danjuska: teil menee hienosti tuo kuivaksi opettelu! Meillä ei viel toivookaan, tai siis toki toivoa on, pottaan osuu ku osuu, useimmiten potun viereen.. pitäs muistaa useemmin viedä potalle se.

Ja nyt alko kestojen teko, meillä oli eilen jokatoinen paikka (sekä ulkona että sisällä ) paskassa ei vaihteeks vaippa pitäny. En tiä mitä vaippoja tuolle pitäs olla.. |O jos se tästä.

Yö meni jo paremmin, illlal olin ihan juoppo, join 1/4 sidukkapullosta :eek: juoppojuoppo..
 
Voi että noita öitä Rasmuksen kanssa :kieh: Syö monta tuntia yön aikana. Viime yönä heräs ekan kerran joskus yhden jälkeen, sen jälkeen onneksi vielä nukahti, sit heräs ennen neljää ja söi seitsemään asti :eek: |O Ja sitten heräsikin kokonaan :headwall: Itse poika oli unessa syödessään, mut mä en kyllä pystynyt nukkua, kun tissi oli poitsun suussa :/ Väsyttää!

Koivunkäpy: Meidänkin imuriin tuli kummasti imutehoa, kun vaihdettiin siihen se pää ja pölypussi, on ku uus :LOL:

Smirgelaine: Jaksamisia reissaamiseen! Se on kyllä aika rankkaa lapsien kanssa...

Tinttamooses: Me ei olla kyllä mitään kummempia nyt kesällä tehty. Juhannus oltiin siellä mökillä... Nyt seuraavat viikonloput on aika täynnä tekemistä, ens viikonloppuna tulee Joonatanin kummisetä Saksasta, lauantaina on hänen siskon häät, joihin meidät on kutsuttu, sit seuraavana viikonloppuna olis kaverin tuparit ja seuraavana Rasmuksen kummitädin ja kummisedän häät :) Sit lähdetään joko sillon heinäkuun vikana, tai sitten elokuun ekana viikonloppuna (ehkä vähän pidempi viikonloppu) Pärnuun.

Danjuska: Kiva, että teillä on nukuttu heräämättä. Jonttukin nukkui heräämättä 21-07.30. Hienosti on teillä pottailut menny!!
 
No niin siinä sitten kävi, että Pepille nousi viime yönä kuume :/
Huomenna tuleekin tasan 2 viikkoa siitä rokotteen saamisesta.

No, jospa tuo sitten menisi parin päivän aikana ohi.

Meillä ei kesä sen kummempia muutoksia tuo arkeen, Tinttamooses
Tosin ulkoillaan enemmän ja mies loman aikana näkyy "katukuvassa" useammin :D

Me käytiin taannoin perhekuvauksessa ja aikas hyvin onnistui kuvat :heart:

Mukavaa heinäkuuta kaikille, sinne meni kesäkuukin :wave: :whistle:
 

Yhteistyössä