***Joulutähdet 2005 Kesäkuussa***

JOULUTÄHTIEN KIMPPU
Ametisti 2.1 tyttö***
Caramelli 1.12 Neea, Oulu, 78,5cm / 11600g
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari*, Oulainen, 78,4cm / 11850g
Epelis 21.12 Lauri Artturi*, 74cm / 8800g
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Kuopio, 77,5cm / 10500g
Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala, 75,5cm / 9340g
Hannele 5.12 Niilo Elmeri*, Tampere
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli, 88,3cm/13400g (2v)
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku, 76,6cm / 10720g
jemma 6.12 Lisen Amanda**, Ahvenanmaa, 76cm / 9600g
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa, 72,5cm / 8605g
Jonttuli, Joni*, Kuusamo
Kaiza80 28.12 Matias Juhani*, Turku
katbe 30.12 Juuso*, Salo, 77,8cm / 10745g
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri*, Norja, 74cm / 8090g
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri**, Kontiolahti, 85,5cm/11700g (1,5v) Kristiina 80 23.12 Sauli Otso*, Tampere, 74,5cm / 8540g
kuusikon äiti 5.12 Elina******, 77cm / 9380g
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli*, Savo, 76cm / 10240g
lumikarpalo 2.12 Joel, 78cm / 11300g
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi 74,5cm/8400g
minni83 7.10 Lucas Emil Mikael*, Kuopio
Minttusuklainen 31.12 Weeti Marko Sakari**, 82cm / 12500g
Melina 10.12 poika
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä, 76,8cm / 9695g
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi, 88cm/13400g (2v)
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
nasuliino 11.12 Jone Topias*, 92cm/14440g (2v)
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo, 73,4cm / 8500g
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, 90cm/14000g (2v)
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari*, Siilinjärvi, 73cm /9000g
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo, 85,5cm/11600g (2v) peppiliina 11.12 Peppiina Venla Emilia
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo, 78,5cm / 11630g
Pirre76 1.12 Erkko, 85cm / 12200g (1,5v)
Regina 5.12 Henrik, Kurikka
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri, 80cm / 13700g
siru2006 19.12 Otto**, 86,5cm/11620g (2v)
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä, 73,5cm / 7885g
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki, 86cm/12200g (2v)
Tigru78 18.12 Atte Eemeli**, 87cm / 12000g (1,5v)
Tinttamooses7 2.1 Oskari***, 78cm / 10250g
Tiukuliini 3.1 Eetu*, 77,5cm / 10875g
Uneton 5.1 Peppi***, 88cm/12000g (2v)
Äitee-78 11.12 Dana Emilia**, Espoo, 12090g / 82,5cm

Tyttöjä 15
Poikia 33
Yhteensä 48

http://groups.msn.com/joulutahdet2005
 
Huomenta.

Kiva, kun Jellona oli käynyt yön aikana kirjoittelemassa =) Hyvää 6-vuotispäivää sulle ja miehelles :flower:

Viime yö meni jo edes vähän paremmin, kuin edellinen, kyllähän R heräs parit kerrat, eikä meinannut enää takaisin nukahtaa, kauhean työn jälkeen sit kuitenkin aina nukahti.

Meillä meni juhlat oikein hienosti, Joonatan käyttäyty tosi hyvin ja oli aivan ihana :heart: Mä oon taas monena päivänä ihmetellyt, miten se onkin jo niin iso poika... :'( :heart: :) Haluaa ja osaa tehdä niin monia asioita ite, ymmärtää ja puhuu jo niin hyvin, järkeilee asioita päässään, on reipas jne. Vaikka sit kiukkujakin vielä tulee joka päivä, silloin viimeistään aina tajuaa, että ei se nyt niiiiin iso vielä olekaan :whistle:

Rasmus yrittää myös olla iso poika ;) Jontun perässä kulkee ja tekee samoja asioita, mitä isoveikkakin ja jos ei niitä asioita saa tehdä niin huuto on kyl kova :whistle: Ihana virnistelijä ja hurmaaja, kaikille hymyilee, vaikka sit ujosteleekin, semmoisissa tilanteissa, jos luulee, että "jätetään" se (hoitoon). Hassu hauskuuttaja toi on, kuten isoveljensäkin :heart:

Jellonalle vielä, joo, eihän toi Rasmus todellakaan sitä maitoa öisin tarvi ja sitähän meidän piti muutenkin nyt vähentää et ruokahalu paranis, mut kun siitä on tullu sille niin tärkeä et ihan helpolla ei siitä kyllä luovu :whistle: Siks jarruttelin, kun ajattelin et en jaksa, ku tiesin et siitä hirveä huuto ja mekkala syntyy :ashamed:

No, nyt tuli pojat kylvystä :wave:
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!

Meillä on ollut surullinen viikko, meillä on nyt toinenkin enkelivauva :'( Kävin keskiviikkona neuvolassa, olin huolissani, kun en ollut tuntenut liikkeitä ainakaan pariin päivään ja neuvolassa sitten asia varmistui, ei kuulunut enää sydänääniä :'( Virallisesti asia varmistui äitipolilla torstaina, mutta itse olin varma jo silloin keskiviikkona, että vauva on kuollut.

Perjantaina synnytin sitten pienen poikavauvan, viikkoja olisi silloin ollut 21+4. Mies oli mukana ja kaikki meni varmaan niin hyvin kuin tässä tilanteessa voi kuvitella, saatiin rauhassa katsoa pikkuista syntymän jälkeen ja pääsin pian kotiin, mutta oli se silti kamalaa :'( Jotenkin kaikki kävi niin samalla tavalla kuin silloin syksyllä, että se tuntui melkein epätodelliselta. Ensi tai seuraavalla viikolla siunataan sitten pikkuinen hautaan siskonsa viereen :'(

On tämä niin kamalaa, tietysti tämän raskauden suhteen koko ajan oli pelkoja, kun viimeksikin noin kävi, mutta en silti ikinä olisi osannut kuvitella, että vauva kuolee ihan samoihin aikoihin kuin siskonsakin. Saa nähdä, löytyykö nyt mitään syytä, joskus kuuden viikon päästä sen kuulee, kun on jälkitarkastus naistentautien polilla. Se lisää surua, kun samalla miettii, että onko tässä nyt sitten piste meidän vauvahaaveille, en tiedä, uskalletaanko enää yrittää uudestaan, jaksaisiko enää kokea samaa.

Lapset onneksi piristävät parhaansa mukaan surullista äitiä, ja arkipäivässä riittää toki hommaa niin paljon, ettei aivan kokopäivätoimisesti ehdi suremaan. Tosin aamupäivän synkkyydessä pyykkivuoret lähinnä masensivat lisää.

Jotain iloistakin meillä on viime viikolla tapahtunut, meidän Misu-kissa sai pentuja viikko sitten sunnuntaina. Meillä on nyt kaksi somaa vielä sokeaa kissanpentua, kokonaan musta ja mustavalkoinen. Musta on kasvanut jo kovasti, se on sisarustaan jo tuplasti painavampi. Mustavalkoinen on pienempi ja vähän heikko syömään, olen antanut sille ekstramaitoa tuttipullostakin, että se kasvaisi. Kyllä senkin paino on hiljalleen nousussa, vaikka pieni onkin isoon veljeensä verrattuna. Koko perhe seuraa kissanpentujen kasvua innolla, onneksi Elinakin on jo sen verran kasvanut, ettei roikota pentuja, vaan antaa niiden olla laatikossa ja tyytyy vain silittelemään.

Nyt jos lähtisi laittamaan pyykit ulos kuivumaan, kun aurinko taas paistaa. Kaunis ilma piristää vähän omaa mieltäkin, sateinen aamupäivä oli paljon pahempi kuin tämä kauniimpi iltapäivä.
 
heips

pikaisesti tulin lukaisemaan kuulumisia ja tänne olikin tullut kovin surullisia uutisia :'(

Kuusikon äiti, otan osaa suruunne :hug: Niin hirvittävän surullista :'( en oikein tiedä mitä sanoa.. voimia kovasti lähettelen koko perheelle.

Täällä mennyt hyvin mutta kirjoittelen huomenna enemmän kun pääsen kotiin.. en osaa tällä läppärillä naputella..

 
Kuusikon äidille :hug: itku pääs.

Ite makasin tänään 11asti ja kärsin ilta 7 asti krapulaa, kiitos eilisen lääkärin joka päätti ettei koske, tai jos ´koskee niin se ei haittaa.

Nyt pesemään pää väri pois
 
Olipas tullut surullista tekstiä päivän aikana.

Kuusikon äidille todella lämmin :hug: . ei voi kuin ihmetellä tätä maailman julmuutta. jaksamisia ihan hirveesti koko teidän perheelle etenkin sinulle. :hug: :hug:

 
Öitä siis kaikille!

täällä taas. olo on ihan hölmö siis hiukan kipeä, ääni käheänä jne..katotaan kuin menee yö ja pääsenkö viimeiseksi yöksi. jaksoin kuin jaksoinkin tai siis todella hyvin käydä siellä jättikirppiksellä silloin aamupäivällä. ei nyt kuitenkaan ihan sitä saatu mitä etsittiin mut muutamia kivoja juttuja kuitenkin. :) jätskit pojat sai herkutella. Puolen päivän aikaan kävinkin sit nukkuu ja melkein 5 asti onnistuin torkkumaan. Aleksi oli iltapäivän yhden kaverinsa kanssa naapurissa leikkimässä ja mies Mikkiksen kanssa ulkoili. :D

Mikkis teki tänä aamuna ihmeen ja kävi potalla kakalla. hiukanko oltiin ylpeitä pojasta. nykyään ei haluais vaippaa laitettavan, mut ei kyllä vielä päräisi ilmankaan. päivällä oli välillä käyny nurtsipisulla taas, mut muuten oli vaippa päällä. :)

illalla kävin suunnittelee niitä polttareita. ja nopeasti kodin kautta tulinkin jo töihin. hiukan oli kyllä härdelliä kotona, kun ei tiennyt mitä pitäis pojille laittaa hoitoon mukaan. kun on sadetta luvannu ja ties mitä muuta. Aleksi varsinkin on säällä kuin säällä ulkona. :)

peppi, juu ymmärrän siis tuonkin että olet väsynyt etkä tällä hetkellä olis välttämättä jaksanut sitä maitopullon lopettamis ruljanssia vielä...mutta toisaalta jos se nyt onnistuis ja rasmus alkais nukkuu ne yöt kunnolla niin sinunkin yöt paranis. koska sun nukkuminen ei varmaan helpotu yhtään aikaisemmin. eikä siis millään pahalla. ja uskon että voi olla tuttipullo tärkeä kun Mikkiksellekin oli se tutti tosi tärkeä sillon yhdessä vaiheessa ja tuntui että ei ikinä luopuis siitä, mut loppujen lopuksi kävi yllättävän helposti. ihanaa että teidän viime yö oli taas parempi. jaksamisia. :hug:

käpysen ololle kovasti paranemisia edelleen. hurjalle kuulostaa noi sun kivut. :hug:

mitähän kaizalle, mm 70:lle, tigrulle, sirulle taas kuuluu?? :wave:

unettomalle onnittleut ammattiin valmistumisesta. :flower:

ei oikein aivot taas leikkaa...kaikille hyviä unia. mie meen kehittelee jotain tekemistä. et pysyn hereillä.. :wave:
 
:D Piti nyt ihan JELLONAN takia kirjautua piiiiitkästä aikaa ja ilmoittautua vahvuuteen! :wave:
Elikkäs tunnustan olevani melkein jokapäiväinen taustailija, en vaan saa aikaiseksi kirjoittaa kuulumisia, jotenkin ajattelen ettei meillä mitään niin mainittavaa tapahdu, että viitsisi kirjoitella...
Mutta, olen siis varsin hyvin perillä "edesottamuksistanne" siskoset ja kaikkien iloon ja suruun olen täällä osaa ottanut. Kaikille siis suurensuuri :hug:
Tuorein uutinen tulikin KUUSIKON ÄIDILTÄ- Olen niin pahoillani... :'(

Meille ei kovin erikoista.. Aloitin työt eräässä elintarvikemyymälässä huhtikuussa ja olen siellä elokuun puoliväliin saakka, jolloin mulla alkaa "aikuisopiskelu"! :D
Opiskelu kestäisi kaksi vuotta ja valmistua pitäisi lähihoitajaksi. Mut siis, oikein odotan koulun alkua. Jotenkin motivaatio ja kaikki kotiasiat kohdillaan moiseen.
Tähan asti Topia ovat hoitaneet meidän molempien vanhemmat ja pph.paikka saatiin ensi vkn alusta alkaen, itse asiassa tänään käytiin tutustumassa ekaa kertaa. Hyvin meni leikit tulevien hoitokaverien kanssa, oikein oli T reipas.

Meillä on meneillään myös pottaharjoitukset. Vaihtelevasti on pisut menneet pottaan ja pöksyyn, mut ilman vaippaa on nyt sisällä oltu muutamia viikkoja. =)
Itse herra ei vielä muista mennä ajoissa potalle mutta tekee kyllä sinne kun viedään istumaan. Kakat tulee vielä pääsääntöisesti vaippaan tai pöksyyn... :x

Mitäs muuta.. Joo, parhaiten aika kuluu auto-, erit. traktorileikeissä ja meille onkin kertynyt melkoinen autoarsenaali, kun äippä ei malta olla ostamatta uusia ja taas uusia.. :whistle:
Isoveli ja - sisko ovat tosi tärkeitä ja Emmi hoitaakin Topia aina tarvittaessa.
Jässikkä puhua pajattaa koko ajan ja paljon ja meillä onkin aina tosi antoisia ja hassuja keskusteluja!

Ei nyt tähän hätään muuta, on riennettävä ruoan laittoon!

Ai niin- KATTINKA :wave: Voimia loppumetreille ja prinsessojen synnytykseen!! :wave:
 
Kuusikon äidille suuret osanotot :hug: :'(
Sanattomaksi vetää...

Itse sain tänään huonoja uutisia myös, pelkäsin/vaistosin että niin käy.
Sain verikokeiden tulokset ja minulla on sitten pysyvä sairaus, fiilikset on shokin ja kiukun välillä.
Rumba on vasta alkamassa tosin, alkaa lääkityksen etsiminen ja kokeilu yms yms.
Että eipä multa nyt muuta.

Helteistä viikon alkua kaikille :wave:
 
Kuusikon äidille ja perheelle ison iso lohdutushali :hug: Ihan mielettömän surullista ja niin epäreilua :'( :'( Voimia teille kaikille :hug:

Uneton: ISO hali sinulle :hug: Laita tekstaria/mailia/soita jos haluat kertoa! Taidetaan olla aika samanlaisessa tilanteessa :( Mä otin perjantai-illalla ekan satsin niitä solumyrkkyjä ja helvetti että oli etova olo sunnuntai-iltaan asti :x Fiilikset heittelee täälläkin laidasta laitaan...

Mitäs muuta, itsellä oli tosiaan ihan kamalan paha olo koko viikonlopun, pahoinvointi tuli aina sellaisina inhottavina aaltoina. Eilen aamulla uskalsin sentään lähteä meidän lähiasukaspuistoon, siellä oli tosi kiva asukastapahtuma. Käytiin tyttöjen kanssa heppa-ajelulla ja syötiin grillinakkeja :D Kummasti sitä unohtaa omat murheensa kun katselee lasten riemua :) :heart:

Eipä nyt tule muuta, ikävät uutiset vetivät sen verran hiljaiseksi :(
Isot halaukset ihan kaikille :hug:
Tansku
 
Moi.

Voi itku, Kuusikon äiti, miten surullisia uutisia :'( Jaksamista koko perheelle surussanne :hug:

Jellonalle kiitos kaipailuista :hug: Mäkin useinkin käyn lukemassa, mutta ei sitten muka ole aikaa alkaa kirjoittaa...
Unettomalle :hug: kuin myös

Nyt on vapaapäivät meneillään ja enää 7 vuoroa ennen kesälomaa, jee. Meillä ei ole samaan aikaan miehen kanssa lomaa, mutta helpottaa järjestelyjä lastenhoidossa, Oton ei tarvi mennä päivystävään tarhaan ja Lotalla on muutama yö, minkä tarvii mennä mun vanhemmille ens viikolla ja menee sinne enemmän kuin mielellään :heart: Elokuussa saattaa muutama yö tulla lisäksi vielä, milloin menee sinne, mutta en ole vielä miehen vuoroja edes katsonut. Onneksi molemmilla on sitten pitkiä vapaita, niin ehditään koko perhekin yhdessä reissata yms. Mä meinaan heinäkuussa tempaista 3 pitkää päivää (aamusta iltaan) töissä, niin saa sitten enempi vapaita. Toivottavasti menee läpi työvuorosuunnittelussa :whistle: Lintsille ja Korkeasaareen suunnataan kesäkuun lopulla, ystävien vauvan ristiäiset on siinä viikonlopulla ja me saadaan kummilapsi :heart: Ihanaa :heart: Ennestään on yhteisiä kummilapsia 3 ja mulla sitten 1, jonka lakkiaisissa käytiin lauantaina Espoossa. Oltiin Lotan ja mun sedän ja tädin miehen kanssa reissussa, aikalailla siis autossa istuttiin koko pvä. Aamulla ensin Lotan kevätjuhlassa ja sitten matkaan.


Unettomalle :hug: Tosi rankkaa on alkuun edes hyväksyä sairautta, aikaa vaatii. Mun miehellä on myös krooninen sairaus, diagnosoitiin 5 vuotta sitten, ja väliin vieläkin tuntuu, ettei ihan sinut ole asian kanssa. Jaksamista kovasti!

Tanskulle myös kovasti jaksamista, tosi rankalta kuulostaa :hug: Syötkö jatkuvasti niitä lääkkeitä vai kuureina? Onneksi on ne lapset :)

Nyt vielä ulos Oton kanssa hetkeksi. Otto on ollut nyt noin kk:n päiväkuiva, mutta tänään oltiin ensin maauimalassa uimassa (eli joi varmaan sitä vettä jonkin verran :whistle: ) ja päikkäreillä oli sitten iiiisot pissat tullut housuun. Ottoa harmitti kovasti itseään ja oli ihan ihmeissään.

Ihanaa kesäkuuta kaikille :)
 
moikka

poikaa tässä tulin nukkumaan laittamaan..

meillä ollaan sitten kipeitä :|
Ihmettelin kun niin levottomasti viimeyön nukkui ja pyyti vähän väliä vettä. aamuyöstä oli sitten ihan tuli kuuma ja 38,5 oli kuumetta kun äitiltä kuume mittarin kävin pyytää.
nokka vuotaa ja on koko ajan todi lämmin. ruoka ei maistu mutta juo onneksi hyvin.

Joten ei jääneetkään poika ja mies anoppilaan niin kuin oli ensin tarkoitus vaan lähtivät minun kans kotiin. meneevät sitten loppu viikosta jos Tatu parantuu.

itsellä väsy kun mennyt valvoessa mutta torkuin tulomatkan.

Unettomalle :hug: Et varmaan tarkemmin halua kertoa? voimia kovasti :hug:

Samoin myös Tanskulle! :hug: onko tietoa tuleeko niistä lääkkeistä jatkuasti huono olo vai tasoittuuko jossain vaiheessa?

Koivunkävylle
myös parempaa oloa! :hug:

Mulla kostuu silmät.. On niin pahamieli Kuusikonäidin puolesta.


Meillä nyt meni mummolassa tosi hyvin. Tatu pomppi trampoliinilla, ajeli ruohonleikkurilla ja traktorilla uksin kans. lisäksi harjasi poneja äitin kaverina :D
ja kävi limpparilla naapurissa missä minun setä asuu :D setä tulee aina heti meille Tatua jututtaman kun näkee että ajetaan meille :LOL:

jep jep mut nyt loput iltahommat tekemään että jaksaa aamulla töihin herätä.
saattaa yöstä tulla katkonainen..

Niin ja Pepille jaksuja! Ja yhdyn Jellonan kirjotukseen tuosta uni/maito asiasta.. mut jaksuja hurjasti ja toivottavasti teidän kaikkien yöt paranee pian :hug:

nyt menoks
 
Iltoja!

töistä siis. viimeinen yö alkamassa. ihanaa. olo on aika huono siis ääntä ei todellakaan lähde, kuin vähän tai siis uskaltaa käyttää. onneksi on ihana yökkökaveri niin menee yö joutuisasti. ja pääsin hänen kyydissä niin ei tartte aamulla ite ajaa, kun hiukan tänäkin aamuna väsytti ajaessa. piti keksiä kaikkea mahdollista etten nukahda rattiin. nukuin kuin tukki 8-14. mies oli tullut aamupäivällä töistä pois kun käsi kipee vaihteeksi. haettiin sit iltapäivällä lapset hoidosta. huomenna eivät menekään, kun mies siis kotona. Mikkis käytettiin lääkärissä, mut mitään ei ollut, terve poika sanoi lääkäri. on vaan yskiä rouskuttanut pari vkoa, ei kylläkään koko aikaa. enimmäkseen nukkuessa. tänään ei ollut ruokakaan hoidossa maistunut niin sit jo arveltiin korvissa vian olevan, mut ei. Aleksi aloitti tänään leikkikoulu harrastuksen, kesän ajan siis. todella paljon tykkäsi. Mikkis juoksutti miestä koko tunnin sit pitkin urheilupuistoa. minä kävin ostaa Aleksille kirjan jossa on kaikkien maiden liput. sekä kummallekin sadetakit. :) jonkin verran siis tuota ohjelmaa oli tälle illalle.

Aleksi aloitti sit illalla piirtää kaikkia maiden lippuja. aiotaan sit laittaa ne huoneen seinälle. että sellainen pikku tiedonjanoinen touhuaja.

tatulle kovasti paranemisia.

mut nyt pitää mennä..jos joku viittis vielä kirjoitella illan ratoksi niin olis mulla luettavaa...kauniita unia kaikille. :hug:
 
Kyllä pitää maailman olla epäoikeudenmukainen... Kuusikon äidille lämmin halaus ja osanottoni. Ei voi pieni ihminen ymmärtää ei... :hug:

Myös Unettomalle ja Tanskulle isot halit :hug: ja kovasti voimia sairauksien kanssa. Kyllä näitä luettuaan osaa asettaa omat ongelmat oikeisiin mittasuhteisiin.

Peppi on myös mielessäni, kovasti jaksamista myös sinulle lähetän, toivottavasti yöt alkaa sujumaan paremmin. Kiitos uudesta pinosta!

Tänne ei kuulu mitään ihmeempiä, viikonloppua odotan kuin kuuta nousevaa, mulla on pitkästä aikaa pidempi vapaa, ihan kolme päivää :D Huomenna olis yhdeksäntuntinen vuoro, sitten ke-pe pääsenkin jo neljältä kotiin. Tuntuu ihan luksukselta.

Rakennushanke ahdistaa kovasti, en tiedä onko meistä sittenkään tähän... Toisaalta sitä lohduttautuu sillä, että ei se mitään ydinfysiikkaa se rakentaminen ole, mutta kun pitäisi tietää niin paljosta paljon. Mitä lähemmäs heinäkuuta mennään sitä pelottavammalta tuntuu, ehkäpä sitten helpottaa kun oikea rytinä alkaa.

Meillä Atte ei myöskään kuten Jellonan Mikkiskään haluaisi vaippaa pitää, mutta kun ei reppana kuitenkaan muista pisulle mennä. Kakat tulee aika hyvin jo kaikki pönttöön, meillä herra ei suostu potalle istumaankaan vaan pitää päästä pöntölle kuten isovelikin. Eikä meillä mitään pienentäjää siinä ole, hassun näköistä kun pikkumies pöntön reunalla roikkuu :D

Nyt hiukan surffailua ja sitten unten maille, hyvää kesän alkua siskot ! :wave:
 
Kuusikon äidille suuren suuret pahoittelut :hug: :hug: :'( Kyllä unohtui nyt totaalisesti valitukset omista vaivoista. Täällä myös itkua väännetään :'( :'( Miten yhtä perhettä voidaankin koetella näin kovin...

Tulen joku toinen päivä kirjoittamaan jotain...
 
Täällä taas...

tanskuliinille en ole tainnut muistaa voima :hug: lähetellä. toivotaan että tauti olisi hitaasti etenevää sorttia.

unettomalle, myös isot jaksu :hug: . onkohan mitenkin rankasta taudista kyse?

kiva mm, kun kävit kirjoittelee. mukava että Topin hoitoon harjoittelu on sujunut hyvin. :) onnittelut kun olet opiskelemaan päässyt. :flower:

mitenköhän gerberan päivät on lähtenyt taas sujumaan? :wave:

Aamulla pitäis mun saaha nukuttuu hiukan. onneksi on hyvää ilmaa luvannut niin mies saa lähtee poikien kanssa ulos. päivällä onkin Aksun hoitajan tapaaminen 5-vuotistarkastusta varten pitää täytellä lappuja. muuten onkin päivä vapaa muille touhuille. ulkoilla jos edes jaksais.
meillä mies onkin ollut nyt monet viime päivät tosi paljon poikien kanssa, kun mulla ollut näitä yövuoroja ja sit oli iltavuoroja sun muuta. Mikkiksen kanssa touhut onnistuu jo mukavasti. usein touhuavat kaikkee yhdessä. =)
keskiviikkona täällä onkin puolustusvoimien paraati niin sitä mennään keskustaan varmasti kattoo. rakastaa noi pojat noita koneita sen verran paljon.

missäs niiskuneiti on? huhuilinkohan minä jo eka yönä häntä, muisti on hyvä mutta äärimmäisen lyhyt. :whistle:

eipä minulla juuri tämän ihmeempiä taas tänä yönä. puolet olis vielä tästä yöstä jäljellä. kaikille aurikoista tiistai päivää. B)
 
Huomenta.

kuusikon äiti on kovasti ollu mielessä :hug:

Rasmuksen yöt menee hyvin! Viime yönä esim. heräsi sen 2 kertaa, mut paljon nopeammin nukahti ku tähän asti on nukahtanut ilman maitoa. Silti mua väsyttää :ashamed:

Eilen oli ihana ilma, mentiin vielä illalla ku pääsin niin ulkoilemaan, käveltiin kiva lenkki. Pojat leikki tossa meijän pihalla.

jellona, kiitos :hug: Parempi se oli nyt aloittaa, pelottaa vaan et R tulee taas kipeeksi ja sit tuntuu, et sitä maitoa tarvis taas antaa :kieh:

mm, olipa mukava kuulla teistä! Koitahan useammin kirjoitella! Onnittelut opiskelupaikasta :flower:

Uneton :hug: Muakin kiinnostais tietää, että millaisesta sairaudesta on kyse :hug:

Tanskulle ihan hirveen paljon jaksamisia :hug:

siru, kiva, kun kävit kirjoittelemassa!

Danjuska, kiitos :hug: Pikaista paranemista Tatulle!

Metku, kiitos :hug: Kiva oli teidänkin kuulumisia lukea :) Tsemppiä ja jaksamisia aina lähettelen liittyen siihen taloasiaan =)

Jospa sitä menis kahvia keittämään, ehkä saattais jopa herätä...
 
Heipparallaa täältä Tampereen suunnalta :wave:

Kuusikon äidille halauksia ja paljon jaksamista! Kyllä tuli kyyneleet silmiin täälläkin ja erityisesti, kun omassa masussa asustelee pikkuinen, niin laittoi taas ajattelemaan tätä maailman menoa...

Täällä olen aktiivisesti seuraillut keskustelujanne, mutta olen niiiiin tosin huono kirjoittamaan, että oksat pois!

Peppi mukava kuulla, että yöt alkaa sujua paremmin. Jaksuja sullekin väsymyksen kanssa!

Kattinka sinun viestisi seuraan aina ahkerasti, koska en halua missata sitä hetkeä, kun ilmoitat, että nyt läksit tai tytöt syntyi =)

Meikäläisellä alkoi eilen kesäloma! Jee! :D
5 viikkoa lomaa ja siitä jään suoraan sitten äippikselle eli töihin näillä näkymin seuraavan kerran syksyllä 2009.
Olen yrittänyt nyt tässä eilen ja tänään ottaa ihan aikaa vain itelleni. Pyörähdin kaupassa ja söin ulkona. Hirveen vaikeeta olla vaan, kun tuntuu, että koko ajan pitäisi olla kiiren johonkin suuntaan. Joutuu itseään oikein ravistelemaan, että rauhoitu!
Niilo on siis vielä päikyssä, koska halusin ehdottomasti pitää nyt omaa lomaa, kun se vielä on mahdollista. Haen sitten pikkaisen aiemmin poitsun pois kuin normaali työpäivinä.

Pottailusta on jonkun verran ollut puhetta ja meillä menee niin, että päikyssä sujuu jo hyvin (tosi harvoin on pyykkipusseja), mutta kotona ei edelleenkään suostuta potalle eikä pöntölle. Eipä Niilo kotona housuunkaan pissaa, kun yleensä sitten lähdetään johonkin (kauppaan tms) tai tulee jo yöuniaika (jolloin pidetään vaippa) ennen kuin ehtii tulla päikyn jälkeen pisuhätä. Parhaimmillaan on ollut 3-4 tuntia päikyn jälkeen pissaamatta. Kyselen aktiivisesti, että onko pisuhätää, mutta ei. Puskapissaa on tarjottu ja kaikkea mahdollista, jotta potalle saatais, mutta ei. No, onhan tässä koko kesä aikaa. Ihme pottakammo kotona vaikka ihan samanlainen pottakin on kuin päikyssä!

Ei täällä kummempia. Lauantaina lähdettään mun kotopuoleen serkkuni kolmannen tytön ristiäisiin. Kivaa nähdä pikkuinen vaavi (on nyt reilu kuukauden ikäinen ja vieläkin pienempi kuin Niilo syntyessään :heart: ).

Taidan hakea auton takapäästä verhot, jotka hetki sitten ostin keittiöön. Ai että on kiva, kun voi rauhassa välillä tehdä jotain!

Hannele ja masukki (jotain 29 viikolla mennään, kun taas muistan oikein... :D )
 

Jellona, kiitos kun kaipailit! Eilisen olin töissä, mut saikkua jouduin hakemaan. Juhannukseen saakka olen nyt kotona. Vähän on luuseri olo! :ashamed:

Uneton, :hug: Jaksuja sinulle!!

Tanskuliini, kurjalle ja hurjalle kuulostaa lääkkeiden sivuoireet! :hug: sinullekin!!

Kuusikon äiti, sun uutiset pysäytti kyllä totaalisesti!! :'( , miten tää elämä voikin olla noin epäreilua!! Jaksamista sinulle ja teidän koko perheelle!! Ja :hug: , iso sellainen sinulle!!

Palajan taas kuvioihin, kun jaksan!

T. Gerbera
 

Yhteistyössä