***Joulutähdet 2005 Kesäkuussa***

Peppi, ihana kun olet odottanut mun kirjoituksia. toivottavasti pojat alkais syömään taas vaihteeksi paremmin. ihanalta kuulostaa Rasmuksen ja Jontun jutut. :)

danjuska, suloinen Tatu noiden juttujen kanssa. :) toivottavasti sun kurkkusi olis jo parempi.

gerbera, mukava kun kävit kirjoittelee. jaksamisia edelleen. :hug: aika mahtavaa kun olette remontin noin nopeaan saaneet valmiiksi. mukavaa kun saatte lomailla. harmi kun perjantaina olen aamuvuorossa ja pojat viedään sit heti mummolaan viikonlopuksi. olisin keittänyt teille muuten kahvit kun tästä ohi ajatte. :)

kaiza, kiva sinunkin kuulumisia lukea. Mattellle kovasti paranemisia. :hug: mitäs te teette elokuun ekana viikonloppuna siis ekoina päivinä??? siis kun me ollaan tulossa muumimaailmaan päin ja muutenkin sinne teidän suunnalle niin ajattelin että jos olis ehditty näkee. Matte ja Mikkis on jotenkin aina vähän vaikuttaneet niin samankaltaisilta niin olis kiva ollut katsoa mitä ne tuumaa toisistaan.

niiskuneidille, myös sama kyssäri...et mitä teette elokuun ekoina päivinä tai oletteko koti maisemissa?

hannari, ihana kun kävit kirjoittelee. sun tekstejä on aina niin ikävä. =) ootteko te jo työn touhuissa elokuun alussa? pysähdytään tampereen kohdilla myös kesäloma reissulla. ja pojat jopa vieläkin muistaavat Artun ja Vilin. Aleksi tietysti paremmin kun on ollut hiukan isompi. toivotaan että Vilin yöt rauhoittuisi. jaksuja sulle kovasti paljon. :hug:

hannele, mukava kun masun kasvatus sujuu mukavasti. teitäkin vois lomareissulla moikata ihan hyvin. jos vaan muuten passaa?!

uneton, harmi kun työpaikka meni sivu suun. mut usko vaan kyllä se paikka sinullekin vielä löytyy. :hug:

menetkö käpynen muuten töihin ihan syksyllä, kun olet Villelle hoitopaikan hakenut? multa mennyt varmaan hiukan ohi koko homma...

mut nyt mie meen ihan töitä hetkeksi tekee...palajan joko tänä yönä tai sit viimeistään seuraavana. lomaan on enää kolme vkoa ja siihen väliin mahtuu melkein 10 yötä.

aurinkoista sunnnuntaita kaikille. B) :hug:
 
Heipsan

Väsyttää mutta ajattelin jotain rustata kuitenkin nyt kun ehdin :)
Oltiin pe-la Forssassa äidillä,koululainen on huomiseen saakka partioleirillä joten me sit leireiltiin toisten kanssa mummalassa :D
Lapsista siellä on niin kivaa olla :)

Juhannus meni naapurissa juhlissa ja oli tosi kivaa.
Sit tulinkin mahatautiin maanantaina ja sitä kesti torstaihin :'(
Se oli ihan hirveää...En saanut oksennettua enkä käytyä vessassa muutenkaan,kokoajan vatsassa väänsi ja tuntui kuin olis tehnyt sata tuntia vatsalihasliikkeitä,niin kipeästi koski :'(
Pakko myöntää mutta tämä oli pahin vatsatauti ikinä |O
Onneksi muut eivät saaneet,Oskarilla oli ti-to kuumetta ja yskää mutta sekin meni sit ohi kun maattiin pari päivää.
Valvoin joka yö tuon sairastelun aikana ja sain nukuttua vasta aamulla muutaman tunnin |O :(

Mies lähti isänsä ja kaverinsa kanssa perjantaina töistä tullessaan mökille kalastuskilpailuihin ja kokoukseen,meinas tulla jo la kotiin mutta ilmoitin et tulenkin vasta myöhään äidiltä(oltiin vasta puolilta öin nyt kotona) joten sanoi tulevansa aamulla :)

Unettomalle harmittelut ettet saanut sitä työtä :hug:

Nyt nukkumaan :wave:
 
olipa tinttamooses myöhään käynyt kirjoittelemassa. kiva juttu kuitenkin. toivottavasti saat nukkua aamulla pitkään. =)

Wernerille oikein Aurinkoista Syntymäpäivää!!! :flower: :hug:

täällä yö sujuu oikein mukavasti. nää aamuyön viimeiset tunnit menevätkin sit melko nopeasti. Minä menen päiväksi nukkuu mun vanhemmilleni, siellä on luultavasti puuro mua odottamassa ja sit ihanan rauhallista nukkua iltapäivään asti. :)
Mies lähteekin ampuu kaverinsa kanssa sitten kun minä menen kotia. mukavaa kun välillä hänkin pääsee johonkin omaan hommaan. :)

mut nyt palailen töiden pariin pikkuhiljaa...tavataan taas ensi yönä. :wave:
 
Huomenta.

Wernerille oikein paljon onnea 1-vuotispäivänä :flower: :heart: Aika menee niin nopeesti! Koskas sillä Veetillä on synttärit? Eikös ne oo Wernerin kanssa samoihin aikoihin syntyneet... Vai onko mulla taas muistissa vikaa? :/

Olipa kiva, kun Jellona ja Tinttakin oli käynyt yön aikana kirjoittelemassa :) Oli aamulla uutta lukemista, jee :flower:

Rasmus heräili taas yöllä aika monta kertaa. Tas on niin pimeetä ja synkkää, ei olis aamulla jaksanut sängystä edes nousta |O

Olin äsken poikien kanssa kylvyssä, Joonatan rupes kauhuissaan huutamaan, ennen ku kylpyyn astu, että "aa, aa, tuolla on käärmeitä" :eek: Mä olin et mitä ihmeen käärmeitä... "tuolla noin, tuolla on käärme"... Vähän sitä naurattikin koko asia. No, istuivat sit kylvyssä ja näytti sormea et "käärme puri Jonttua tosta", mä yritin kysellä, että missä se käärme puri jne. Mut en oikein vastausta saanu. Sit huusi taas: "käärme tossa" ja osotti semmosta sukannukkaa, jota niiltä on kaloista sinne kylpyyn menny :LOL: :LOL: "Äiti kato, tossa kääääärme, aaaaa" :whistle: "käärme kävelee tossa, käärme puree Jonttua, käärme pistää Jonttua" :LOL: En ymmärrä et mistä se noita juttujaan keksii :D

Jellona, huoh, kuulosti niin tutulta toi mökkireissu :| Mä meinasin sillon juhannuksena lähteä ekan yön jälkeen kotiin, se ei todellakaan ollu mitään mukavaa juosta poikien perässä, mut jäätiin sit ja se päivä ja seuraavakin meni jo paljon kivemmin, kun oli niin paljon porukkaa siellä. Tuli vaan Tansku mieleen et miten se jaksaa niitten siellä mökillä olla koko porukan kanssa, oliks se viel sellanen paikka et vesi ei kulje sisälle vai muistankohan ihan väärin... Ehkä tytöt tai niiden tytöt on sen verran rauhallisempia, siihen tulokseen mä tulin :whistle: :whistle:

Mut nyt rupeen pukemaan Jonttua, mummu tulee kohta hakemaan sen johonkin :D
 
Gerbera, mille lääkkeelle Julle on allerginen? Kamalaa se on kun lapsi saa saellaisen reaktion! ja hyvä että jaksat jo paremin!

Jellona, olips mukavan kuulonen mökkireissu :/ ja joo, töihin menen tämän vuoden aikana/heti vuoden alussa.

kaiza, mäkin suosittelen jotain kietaisumekkoa ja siihen jotkut kivat korut ja vaikka huivi kaeriksi?

kaikkien jutut luin mutta unohdin jo puolet..
 
kirjoitanpahan ihan päivälläkin..Mikkis leikkii itekseen meidän pihalla, ovi on kyllä takapihalle auki ja se on viel siitä hyvässä iässä että huutaa heti täällä jos hälle huutaa ja kyselee että missä miikka on.

pepille pti vaan vastailla että Veetillä on minusta huomenna synttärit.

jatkanpa yöllä sit...mikkis tulikin sisälle ja lihiksen lämmitykseen mentävä.
 

Koivunkäpy, Julle on allerginen Amorion nimiselle lääkkeelle. Altistus on sairaalaoloissa kk päästä. Ihan sen takia, että on kuulema todella tärkeä lääke ja on kuulema kökkö homma, jos sille oikeasti allerginen on. Tänään alkoi taas reaktioo tulemaan ja soitettiin Kysille. Saatiin käsky antaa ylimääräinen satsi Zyrtekiä ja sillä saatiin reaktio sitten laantumaan. Pelottaa, että saa sellasen kohtauksen yöllä ja en heti sitä huomaa :'( Raukkaparka on vieläkin ihan mustelmilla, tosin enää vaan vyötäröstä alaspäin.

Werneri kiittää onnitteluista! Meidän pikkuinen pupunen on jo 1-vuotias! Mihin se aika oikein häviää?!? Ihanasti kävellä taapertaa :heart: Vieraita on tänään käynyt ja nyt ollaan sitten oman porukan kesken. Huomenna Wernerillä on silmäpolille aika sen harvinaisen sairausepäilyn takia. Jännittää vähän.

Peppi, Veetillä on huomenna synttärit! :heart: .

Nyt täytyy mennä poikasten kanssa hetkeksi leikkimään Wernerin uusilla leluilla!

Ai niin, Jellona, oletkos miten sunnuntaina töissä tai maanantaina? En ole varma, että kumpanako päivänä kotiin ajellaan.

Mutta nyt menen :wave:
 
Gerbsu, meillähän on viljami allerginen kyseiselle lääkkeelle samoin minä olen allerginen, ja eikös Neven? jompikumpi ollu kans allerginen? joten en nyt ihan ymmärrä tuota lääkärin kommenttia että olisi tärkeä lääke, on niitä muitakin antibiootteja ku amoxilliini. varmasti pelottaa, aika jännä että vieläkin reaktioita tulee, oletettavasti kuitenkaan kyseistä läkettä ei anneta tällähetkellä..

Mä odotan huomista ku kuuta nousevaa...
 
Se on taas viikonloppu ohi :/ No, ei se mitään.

Puhuin tänään Kattinkan kanssa puhelimessa! Katinka oli tossa pari viikkoa (muistaakseni) sit joutunut takaisin osastolle, kun oli kuume noussut ja tulehdusarvot koholla, oli siellä viikon. Eilen söi viimeisen antibioottitabletin, on siis jo kotona. Kaikki voivat nyt hyvin, tänään ensimmäistä kertaa lähtivät perheen kesken kyläilemään, olivat autossa matkalla, kun puhelimessa puhuttiin :D Tytöt heräilevät öisin pari kertaa, mut aika kauan menee, kun pääsee sit takas nukkumaan, mut positiiviselta Katinka kuitenkin kuulosti :) Ja nukkuu hyvin yms. Otto on ollut reipas isoveli. Sanoi, että saan heidän kuulumiset kertoa, hän kun ei konetta oo ehtinyt avatakaan sitten edellisen kirjoituskerran. Kuulinpa puhelimen läpi Oton äänen ja tais pienempi tytöistä vähän itkeä, kun tutti oli kuulemma tippunut suusta :heart:

Kohta pitäis ruveta laittaa poikia nukkumaan. Jonttu on koko päivän ollut mummun ja vaari"puolen" kanssa liikenteessä, olivat käyneet Helsingissä, jossain puistossa ja kahvilassa, oli Jonttu pikku torkut autossa sit ottanut. Sit olivat mummun pihalla leikkimässä, Jonttu oli ilman vaippaa =) Nautti selvästi, kun siellä varpasilleen juoksenteli :) Mä menin sinne sit kans, oli tosi lämmin ilma!! Aurinko paisto ja ihan kuumakin oli B) Mä leikkasin nurmikonkin, ekaa kertaa elämässäni moista puuhaa, ihan hauskaa se oli :whistle:

Rasmus syö edelleen tosi huonosti :( No, tänään ollaan saatu jo jopa muutaman lusikallisen menemään, mut eipä ole ruokahalua ei. Tekee varmaan nyt sit vaihteeksi poskihampaita. Tuntuu vähän hurjalle, kun toiselta ihan kylkiluut näkyy :eek: Mut on kyllä hyvinvoivan ja terveen näköinen, vaikka ihan kirppu onkin. Ja kakkaakin joka päivä moneen kertaan et kyl se jostain jotain sinne mahaansa sit kuitenkin saa :D Joonatanillakaan ei vielä mikään suuri ruokahalu oo, mut parempi kuitenkin jo.

Kyllä tosiaan kuulosti hurjalta toi Jullen reaktio :'( Onneksi on jo parempana, eikä sit pahemmin käynyt :hug:

Koivunkäpy, mitäs huomenna??

Jellona taas sit kirjoittelee yöllä niin on aamulla lukemista ;) Hyvää työ-yötä! =)

Mulla on maha ollu ihan hirveen kipee koko päivän :x Turpoaa ja "supistelee", menkat loppu jo pari päivää sit, joten ei oo kyse siitä. Epämukava olo koko ajan :/ No, kyllä tästä selviää, helposti ;)

Mut nyt poikia nukkumaan :wave:
 
Koivunkäpy, juu, lääkettä ei olla annettu sitten torstai-aamun. Ihan sattumalta unohdin lääkkeen antaa torstai-iltana ja sitten perjantai-aamuna ei enää uskallettu antaa, kun oli sen näköinen. Niin, sitä mieltä se lastenlääkäri kuitenkin oli, että altistus pitää tehhä ja kökköä on, jos sille lääkkeelle allerginen tosiaan on. Mietin, että muistankohan sen lääkkeen nimen nyt oikein... kerkesin sen purnukan viskata huitsin nevadaan, ettei missään vaiheessa vaan Julle sitä käsiinsä saa! Mutta asia selvinnee sitten, kun se altistus tehhään. Mietin vaan sitäkin, että onkohan se Julle oikeasti sille lääkkeelle allerginen vai sittenkin jollekkin muulle. Kun tänäänkin tosiaan alkoi reagoida :/ Vaikka toisaaltahan sillä varmaan on sitä lääkettä vielä elimistössä... Mene ja tiedä. Odotellaan ja katsellaan.

Nyt unten maille! Huomenna on taas kiireinen päivä. Ekaksi töissä kahteen ja sen jälkeen asioille ja sitten illalla pitää siirtää poikasten huoneesta tavarat ja irroittaa sieltä tapetit... Huoks! Ja loppuviikko on kans kiireinen, paitsi pe-ma lomaa :D

Hyvät yöt!
 
Moi!

Talviturkki heitetty B) . Ollaan käymäs ukon kummitädin mökillä. Saunottu ja sen yhteydessä kävin sitten uimassa. Ihanaa :)

Meillä on kannattava ja mokkula. Joten netti toimii (tosin vähän hitaasti ).

Vähän on vielä vetoveks eilisen Särkänniemireissun tiimoilta. Sami kun päätti sitten valvoa toissa yönä kolme tuntia :headwall: . Viime yön nukkui hyvin, mutta mä en tarpeeksi. Joten toivoa sopii että ipanat nukkuis huomenna edes 8 asti *koputtaa puuta*.

 
Öitä!

smirgelainelle oikein paljon nukkumatteja täksi yöksi. :hug: ja toivotaan että Samikin tajuais nukkuu. uiminen on oikeesti kivaa. minä heitin talviturkin juhannuksena. =)

tänään oli päivällä mukava seurata puistossa kun Mikkis leikki venäläisen (?) tytön kanssa siis luulen et se oli tuosta maasta. Tyttö oli hiljaisempi ja näytti kädellä aina että tule, tule. Mikkis sit oli äänessä paljon enemmän. hyvin kuitenkin sujui hommat. Mikkiksellä vaan tietty vauhtia hiukan enemmän. =)

nukuinkin tänään melko pitkät unet ja sain porukoillani ihanaa ruokaa. :p
Illalla mies kävi ampumassa kaverinsa kanssa, kun minä pääsin kotiin. me sit tosiaan puistoiltiin Mikkiksen kanssa. Mies kävi sit vielä illalla hakee Aksun puoli matkasta, kun mummo toi sen siihen. Käytiin kaikki yhdessä saunassa ja pojat otti ja riehaantuivat kivasti viel. no onneksi suht hyvin saatiin hommat järjestykseen ja pojat illalla sänkyihin ennekuin lähdin töihin.
huomenna saavatkin nukkuu hiukan pidempään kun mies menee jo 6 töihin ja ukki tulee aamulla muutamaksi tunniksi meille niin viedään sit puol 8- 8 välillä pojat hoitoon. :)

gerbera, menen sunnuntaina vasta yövuoroon. muuten meillä ei ole mitään, kuhan saadaan pojat jossain vaiheessa iltapäivällä haettua. maanantaina pojat on päivän hoiodssa kun mulla on yövuoro putki. mut mun nroahan sulla vielä on niin ilmoittelehan ainakin milloin olette lähdössä takaisinpäin niin katsotaan sitten. =)

käpy, mitäs huomenna tosiaan tapahtuu???

kiitti peppi, kun kattinkan kuulumisia kertoilit. :)

mulla on kyllä hiukan tää runosuoni jäässä..et voi tulla tänä yönä hyvin vähän tekstiä, mut katellaan...hyviä unia kaikille. :hug:
 
Huomenia!

Veetille Aurinkoista 1-vuotis syntymäpäivää!! :flower: :hug:

täällä yö mennyt nopeaan. kauheasti ei onneksi väsytä.

Oikein mukavaa aurinkoista päivää kaikille! B) kirjoittelen taas ensi yönä. :wave:
 
Maanantaita :)

Kamala särky suussa :'(
Tulee ylös toinen viisuri ja on pirskatin kipee nyt :(

Eilen tuli ystävän tyttö meille viikoksi hoitoon,ettei tartte hänen yksin olla kotona kun äiti on töissä :)
Ihan kiva mulle niin on tytöillä kaveria :)

Danjuska:tuossa taannoin kysyit Jiposta kuvia...
Laitoin nyt profiiliini uusimman otoksen siitä :D

Tarttis alkaa pyykin pesuun ja ruuan laittoon muttei yhtään kiinnostais :whistle:
Oskari tuossa jaloissa pyörii ja keksii konnuuksia minkä ehtii.
Äsken tosin tuli syliin ja silitteli ja sanoi" Äiti;pieni kulta" :)
Tulipas kiva mieli :heart:

Miehellä alkaa ensi viikosta loma,huh,jaksankohan katsella sitä jokapäivä kotona ;)
Alkuviikosta tosin menen äitille pariks päiväks kun sovittiin että siivotaan varasto :x
Pakko kai kun lupasin :headwall:

Nyt pitää taas lopettaa,palaillaan siskot ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille :wave:
 
Tervehdys!

Minä vieläkin mahakkaana (rv 40+3) :headwall: :headwall: Meinaa varmaan ettei halua sit ollenkaan ulos ,kun ei silloin aijemmilla viikoilla annettu tulla :kieh: En ole enää jaksanut säästellä selkääni ja sen huomaa iltasin :ashamed: On vaan niin kyllästynyt makoilemaan pitkin päivää :(

Hurjan paljon onnea Katinkalle prinsessoista :flower: :heart: Ihan unohtunut tulla onnittelemaan. Hyvä että kaikkien vastoinkäymisten jälkeen nyt kaikki kotona ja terveinä :)

Joku kyseli odotusajan juhlavaatetuksesta. Mä olen ollut kaksissa ristiäisissä tämän odotuksen aikana.noin puolessa välissä ja rv 38 Ostin jo ensimmäiseen juhlaan huutonetistä kympillä h&m odotusmekon joka sopii hyvin vielä nyttenkin päälle. Luulisin että sitä vois pitää myös ilman vauvamasua.On todella joustavaa kangasta. Mainittakkoon vielä että kumpanakin kertana olen saanut kummipojan :heart:

Juuson kokeiluvaihe ehkä jo vähän laantunut. Ei kokoajan tarvi olla kieltämässä joka paikkaan menoa. Nyt ollut kuumeessa pari päivää :( Käytiin jopa sairaalassakin kun valitteli vatsaansa eikä oksenatanut tai ripuloinut. Mitään ei onneksi löytynyt. Umpisuolta ne aluksi pelkäs :( Tänään ei ole ainakaan vielä kuume noussut. Juuri on isänsä kanssa kylvyssä :) Hurjasti tulee myös täällä puhetta. On ollut kiva lukea myös muiden joulutähtösten tarinointia :)

Paras juuson möläytys oli noin viikko sitten kun ratsasti isänsä selässä ja mä kyselin että onko isi sun heppa. Niin vilpittömästi kun lapsi vaan voi se tokasee. Isi on heppa, äiti on POSSU :LOL: :LOL: Vähänkö me meinattiin tukehtua nauruun. Juuso katsoi meitä vaan ihmeissään ja komensi että hiljaa. Silmät vuoti ja vatsa oli kipeä kun naurusta ei meinannut tulla loppua sitten millään. =) Vielä illallakin naurettiin miehen kanssa sitä nukkumaan laittaessa. Miksihän mä olen possu? Onkohan se tämä maha :D

nyt heipat ja pojan seuraksi legoilla leikkiin.

Katbe
 
Kavin taustailemassa, kun tuli teita ikava. mulla on tassa pumppaus kesken ja kohta kaks kiljumassa ruokaa joten pidemmitta puheitta pitakaa lippu korkealla. kiitos peppi kun kerroit kuulumisiani itsella kun ei oikein kadet riita. :hug: kaikille.

T. Kattinka & CO

ps. ja hannele mulla oli juhlavaatetuksen suhteen kengat suurin ongelma kun oli jalat niin turvoksissa. nyt kun on muotia vaatteet joihin maha mahtuu ja sit mula oli yks vanha aitiys mekko. raskaana oleva on kylla kaunis joka tapauksessa. tosin en sita kauneutta kaipaile.
 
käpy ylpeänä ilmoittaa että isompi lapsi on viety systerille, sit viel takasin tullessa hengailtiin kaupungissa viljamin ja kaverin kanssa, oltiin jotai 2,5hyvin viljami jakso, ja tein reissulla löydön.. ostin omani vihkisormuksen! :saint: :heart: nii no, ei kait se ihan mun homma ois ollu, mutta kun osu silmään semmonen tuon mä tahdon jos vaan hinta ei oo ihan 2000? :LOL:
kenkiäki kävin kattomassa, oisinko jonku 5-10min pitäny niitä hiivatin kapineita jalassani ja mulla on päkiät, varpaat ja nilkat ihan muussina :kieh: miten kukaan voi käyttää niitä jatkuvasti tyyliin 10h päivässä?? :ashamed: minä raukka kun olen 20v kävelly lenkkareissa ni ei voi suuria odottaa..

Katbelle jaksamista viimehetkiin! kylläs se sieltä tulee, viimeistään öö... kahdenviikon päästä?
 
Öitä!!

viimeistä yötä viedään..ihanaa. alkaa jo nyt tuntua juhlalta, kun tietää ettei huomen iltana tarvii tulla ja saa mennä omaan sänkyyn nukkuu. ah, taivaallista. :D
tänään olis 12 kampaaja, sais tän pärstänsä kuntoon ennen niitä viikonlopun häitä.
Illalla mennäänkin läheisen perheen luo kylään. siellä on aktiivisia leikittäjiä pojille, niin ei ite tarvii olla kärppänä joka paikkaan säntäämässä Mikkiksen perässä.

Eilen oltiin illalla urheilupuistossa, kun Aksulla oli se urheilukoulu. Mikkis ulkoilutti meitä vanhempia. onneksi mahduttiin trampoliinillekin pomppii. tai Mikkis siinä pomppi miehen siskon kanssa. poika oli aivan täpinöissään ja nautti hommasta täysillä. ei haitannut vesikuuro kesken kaiken.
Pikkuhiljaa on tutkinut ton urheilupuistonki jo aika tarkkaan niin ei enää mene siellä pää kolmantena jalkana, vaan rauhoittuu jotain tekemäänkin ihan ajan kanssa siis Miikka. :)

kiva kun katbe oli käynyt kirjoittelemassa. jaksuja kovasti viime metreihin. :hug: tuuhan viimeistään kertoo kun vauva on maailmassa, mutta mielellään aikaisemminkin kuulumisiasi lueskellaan. :)

kattinka, ihanaa kun pistäydyit. jaksamisia kovasti. :hug:

käpynen, minkäslaisen sormuksen löysit?? juu ei ole noi korkkarit munkaan juttuni. toisaalta hyvä että meidän häissä omani hajosivatkin jo hyvin aikaisessa vaiheessa niin sain pitää ihan tavallisia kenkii siis aino tossuja. :LOL: :whistle:

mitäs Pepille? no ei sinänsä, ei sitä nyt joka päivä ole pakko käydä kirjoittelee, mut aina sun kirjoituksia kuitenkin odottaa. :hug:

mut nyt kutsuu työt...täytyy mennä. yritän ehtiä vapaapäivänä jotain kirjoitella, mut ei ole kuin yksi niin voi olla tiukassa aika.

mukavaa viikkoa kaikille. :hug:
 
Huomenta!

Myöhästyneet onnittelut 1 vuotiaalle Veetille!! :flower: :hug: Olispa kiva nähdä näiden joulutähtösten sisarustenkin kuvia joskus... Ja tietenkin kaikkien joulutähtienkin!!

Joonatan ei nukkunut eilen päiväunia (on muuten nyt nukkunut lähes joka päivä) ja oli aivan kamalalla tuulella sit iltapäivästä :eek: Juoksi ja säntäili karjuen (ei kuitenkaan itkien, paitsi, kun sen otti kiinni) sinne tänne, ei kuunnellu mitään jne. Oltiin kaupassa ja sen jälkeen mentiin puistoon vielä, jossa sit vähän rauhoittui, kun sai itseään purkaa ulkoilmassa :whistle: Nukahti sit illalla 21 aikaan!!! En muista koska viimeks olis niin aikaisin nukahtanut! Aamuyöstä nukku sit levottomasti ja oli puolisentuntia hereilläkin, mä olin ihan varma, ettei enää nuakhda, mut nukahti ja heräs vasta vähän ennen kahdeksaa :)

Sami leikkas eilen kaikki hiuksensa, parin sentin (jos sitäkään) sänki jäi, oli aika hassun näköinen :D Rasmus huusi ja oli ihan kauhuissaan, kun kattoi, kun isin hiukset tuppo kerrallaan maahan tippui :LOL: Sen mielestä se oli jotenkin järkyttävää.

Oltiin eilen aamusta poikien kanssa tossa meidän pihalla, Joonatan polki pyöräänsä (mä kyllä jouduin siitä työntökahvasta sitä ohjailla ja välillä työnnelläkin, kun ei vielä silleen sitä hommaa hallitse), oli oikein mukavaa =) Aurinkokin paistoi B)

Smirge, toivottavasti muksut on nyt nukkunu paremmin! Ihanalta kuulostaa mökkeily ja uiminen... :heart: Eikä Särkänniemen reissukaan yhtään pahemmalta :whistle:

Tinttamooses, toivottavasti särky pian helpottais!

katbelle tsemppiä tulevaan synnytykseen, tuu sit heti kertomaan, kumpi tuli ja miten synnytys meni jne. Ja toki ennen sitäkin kirjoittele, jos ehdit/jaksat. Jaksamisia viimeisiin päiviin :hug:

jellona, koitahan ehtiä kirjoitella tännekin, jos jossain välissä jonkun rivin :) Mitäs meinaat hiuksille tehdä?

Jospa sitä jaksais kohta lähteä tohon pihalle... Tosin täällä sisälläkin pitäis vielä siivoilla taaaaas...
 
Tervehdys taas täältäkin! :wave:

Jos nyt ehtisi jonkin verran kirjoittamaan, kun Jesse nukkuu ja mies ja Joonas on miehen työpaikalla käymässä. Tosi kiva, että ainakin Jellona ja Peppi ovat kaipailleet! :hug:

Me oltiin mökillä to-su, toinen reissu tänä kesänä ja oikein mukavaa oli ja ilmatkin suosivat. Lauantaina käytiin miehen tädin mökillä Pälkäneellä, saatiin oikein ruuat siellä :)
Mä en vaan oikein osaa mökillä kunnolla rentoutua vaan viimeistään illalla nukkumaan mennessä alkaa vatsassa vääntämään, kun mietin että miten yö mahtaa mennä :whistle: Nukutaan kaikki samassa huoneessa ja Jesse nukkuu mökillä vähän huonommin kuin kotona, haluaa maitoa yleensä kaksi kertaa yössä. Tietty voisi muutenkin rauhoittua, mutta kovin kauaa ei viitsi huudattaa ettei Joonaskin herää...
Seuraava mökkireissu olis heinäkuun puolessa välissä, kun on miehen serkun maisterikahvit, taas siellä Pälkäneen mökillä.
Joonaskin muuten jo heitti tällä reissulla talviturkin pois isin kanssa, eikä olisi millään tullut vedestä pois vaikka jo ihan tärisi. Huutavana se piti sieltä pois kantaa saunaan lämmittelemään.
Mä olen sen verran vilukissa, et mua ei uimaan kovin helpolla saa...lisäksi pelkään että kala nappasee mua jalasta :D Niitä meinaan meidän järvessä riittää, kun ei siellä oikein kukaan kalastele :whistle:
Naapurin sedällekin Joonas sanoi, kun se kysyi että kävitkö uimassa, niin "joo" ja sitten että kävikö äiti uimassa, niin "ei uskaltanut" :LOL:

Myöhästyneet 1-vuotisonnittelut Wernerille ja Veetille!!! :heart: :flower:
Kohta se meidänkin Jesse on sen ikäinen... Nyt on oppinut konttaamaan ja koko ajan on ylös nousemassa tukea vasten ja sitä vasten jo vähän kävelee.

Mäkin pääsen tänään parturiin, ihanaa! Edellisestä kerrasta onkin jo noin kahdeksan kuukautta ;) Mulla on sellainen kuponki, että 66? maksaa suunnittelu, monivärivärjäys ja leikkaus, ei mun mielestä kovinkaan paha... =)

Kaiza pohti juhlavaatetusta, joko olet jotain keksinyt? Mä olin viime kesänä häissä noin kuukautta ennen laskettua aikaa ja mulla oli päällä kukallinen tunika ja valkoiset äitiyshousut :) Meidän vihkimisessä ja mun serkun rippijuhlissa mulla oli Beluan nettisivuilta tilattu äitiysjuhlamekko, mutta sen mä juuri valitettavasti myin huutonetissä...

Harmi juttu Uneton, ettet saanut sitä tyäöpaikkaa... :hug: Parempaa onnea vaan seuraavalla kerralla!

Kattinkalle hirmuisesti jaksamista!!! :hug: Kiva kun kävit meitä moikkaamassa ja Peppi kertoi teidän kuulumisia.

Jellona: Näillä näkymin meillä ei kyllä ole mitään suunnitelmia elokuun alussa, joten olis kyllä tosi kiva nähdä! :) Toivottavasti Kaizakin pääsisi tulemaan!

Meidän (minä, Joonas ja mun kaksi työkaveria tyttöjensä kanssa) on pitänyt jo kaksi kertaa mennä Muumimaailmaan, tänään viimeksi, mutta molempina päivinä on tietenkin satanut vettä :headwall: Saapa nähdä että päästäänkö me sinne yhdessä tänä kesänä ollenkaan vai pitääkö meidän mennä sinne perheen kesken tai mun esim. Joonaksen kanssa kahdestaan...

Katbelle kovasti jaksamista loppumetreille! :hug: Toivottavasti pian pääsisit tositoimiin!

Gerberalle onnittelut remontin melkein loppuunsaamisesta! :flower: :D Kuvia ois tosiaan kiva nähdä!

Mun sisko miehensä kanssa (Joonaksen kummit) laittoivat juuri reilu pari vuotta sitten valmiiksi saamansa kivitalon myyntiin (tai ulkopinta on vielä tekemättä ) ja meinaavat muuttaa Jenkkeihin :eek: Juuri olivat siellä viikon taloja katsastamassa. Siinä mielessä se on tietenkin ihan järkevää kun siskon mies on siellä Karibianmerellä risteilyaluksella töissä. Yleensä on kolme kuukautta töissä ja sitten kolme kuukautta vapaalla. Jos sieltä talon löytävät, niin siskokin sitten tietenkin sieltä jotain töitä etsii.

Kaikille kipeille pikaista paranemista, jos sellaisia vielä sattuu olemaan! :hug:

Mä viime viikolla leikkasin ekan kerran itse Joonaksen hiukset, koneella leikkasin ja kyllä tulikin aika lyhyt kesätukka :D Jessenkin hiuksia piti vähän otsalta ja korvien päältä lyhentää, kun on aika tuuheatukkainen :D

Tinttamooses: Toivottavasti särky pian lakkaisi! :hug:

Koivunkäpy: Onnittelut sormuksen löytymisestä! :) Haluaa myös kuulla, että minkälaisen ostit! ;)

Eipä nyt muuta tällä kertaa, kotihommat kutsuu :wave: Mukavaa päivää kaikille, toivottavasti edes jossain aurinko paistaa! B)
 
moikka!

Jos nyt malttais vähän kirjotella :D

Tatu on siis mummolassa.. jäi sinne sunnuntaina kun oli ne siskon rippijuhlat. ilma oli ihana ja oli mukava kun sai ulkona olla vieraat.. ei tarttenu kaikkien ahtautua sisälle.
Tatu viihtyi kirkossa alkuun hyvin.. söivät rusinoita pikku serku kans... sitten alkoi vilkutella ja moikkailla tätiä alttarille ja sanoi kovaan ääneen että EN KUUNTELE PAPPIA! sillon päätettiin lähtee leikkihuoneeseen :whistle:

Kun tein lähtöä niin Tatu vaan sanoi että heippa.. soitellaan! ja juos trampoliinille.. eikä ole muistanut ikävöidä.. mummon kans jätskiautolla käyneet ja jossain talkoissa ym mukavaa..
ensinnäkin pe kun meille kotia mentiin niin tatu lyöttäytyi minun setän mukaan (asuu ihan naapurissa) ja ajeli setän kans niitten nurmikon.. sitten tuli soitto että Tatu haluaa lähtee käymään toisen sedän luona että tuleevat kun näkyy :whistle: :LOL:
viiden jälkeen poika vasta palautettiin minulle kun pitkin korpikyliä olivat kierelleet ja kyläilleet.
toki mielellään menee aina sedän kun saa syödä sulkaa keksejä ja juoda limpparia ;)

Hannamarille
paljon jaksuja öihin! :hug:

Epelis: Teilläpä oli hurjan kuuloinen oksennustauti! :x

Mitös Tanskulle kuuluu??

Käpy: mimmonen sormus? Mulla kengät ostettu ja suht matalakantaiset ovat että jaksan tallustella :LOL:

Kattinan kuulumisia oli kiva lukea! kirjottelehhan kun aikaa jää ja jaksat.

Gerbera:
Mites Julle voi??

Minkäslaiset päät tuli Jellona ja Niiskuneiti?? =)

Tänne nyt ei kovinkaan kummia.. Tatua ikävä. tulee vasta torstaina..

aurtinko paistaa lämpimästi ja painostavasti kun paistaa ja väliin tulee järkyttäviä ukkos kuuroja..

jos sais jossain välissä nurmen ajettua...
mitään en oo oikein saanu aikaseks :ashamed: pitäs pestä ikkunat ja siivota mut eilis illankin istuin lukemassa sen jälkeen kun oltiin miehen kans lenkillä käyty.

nyt tyhjeni pää.. no jatkan toisella kertaa..

pikku sankareille muuten vielä onnittelut!! :flower:
 
:wave:

Hannamari Miten voi olla Vilillä ihan samankuuloinen tauti kuin Niilolla justiin! Siis meillä on tänään kolmas kuumeinen päivä eikä mitään muita oireita. Käytiin illalla päivystyksessä ja huomiseen seurataan, aamulla labraan ottamaan kaikki mahdolliset näytteet! Tosin meillä tulehdusarvot otettiin tänään ja ne on 80 eli korkeella. Nostaako vauvarokko tulehdusarvoja? Noh, vauvarokkoa googlaamisen jälkeen tässä epäilin, joten ehkä huomenna pumpsahtavat ne näpyt! Melkein toivon, että tulisivat, niin ratkeais tääkin arvoitus. 40 astetta hivelee Niilon kuume näin iltaisin, onneks supoilla saadaan yöksi alaspäin, niin on nukkuminen rauhaisampaa!

Jellona täällä ollaan ainakin elokuussa kotosalla (ellei nyt jossain lyhyehköllä kesälomareissulla olla)!

Kaiza Me oltiin serkkuni lapsen ristiäisissä tossa kesäkuun alussa ja mulla oli päällä ihan mustat äippähousut (mustat, mitkä nyt ikinä päälle sopii käy varmasti juhlaan kuin juhlaan) ja paidan ostin uutena lindexistä, mutta tosiaan nyt on niin paljon tunikamallisia vaatteita tarjolla, että ei tarvii äippäpaitaa ostaa, tavallinekin käy, tosin koon voi joutua valitsemaan hieman isomman kuin ois normaalisti :)

Jep, ja masun kasvatusta en tässä muutamaan päivään ole edes muistanut (lähes tulkoon), kun on Niilo ollut kipeenä ja päivät menee sen kanssa loikoillessa ja Robots -animaatiota katsellessa (Niilo on ihan koukussa siihen, monta kertaa päivässä kattois ja nyt kipeenä oon antanut katsoakin, kun kerran viihtyy!).

Hannnnnnnele ja masukki 32+4
 
Moikka!

kiva kun niiskuneiti, hannele ja danjuska on ehtinyt käydä kirjoittelee. tietty pepistäkin oli mukava kuulla. onko Jonttu nyt nukkunut päikkäreitä?

meillä on rauha maassa. Mikkis nukkuu ja Aksulla on kaveri kylässä, maalaavat tuolla vesiväreillä, toivottavasti paperille. aamupäivällä onneksi saatiin ulkoilla ihanan aurinkoisessa säässä, nyt kun tulee vettä taivaan täydeltä ja ukkonenkin jyrähtelee.

Mun hiukset sai vaaleita raitoja ja hiukan leikattiin päältä lyhyemmäksi ja muuten vaan tasattiin. :)

pyykkiä on tullut pestyä jo kohta kolme koneellista. ikkunoitakin meinasin pestä, mut enpä taida viitsiä. hotelleihin pitäis alkaa soitella et turun suunnalla onnistuis yöpyminen, tre:n hommaa pitää vielä kattoo missä voidaan yöpyä. 1.-2.8 ollaan siellä turun/naantalin suunnalla näillä näkymin. 30.7-31.7 viihdytään helsingin seudulla.

mut nyt toi ukkonen jyrisee melkein päällä niin että pitää laittaa tää kone kiinni, ettei modeemi poksahda.

palailen paremmilla keleillä. :wave:
 
Kotona taas!

Mä oon kuitti. Laukut purettu eka koneellinen pyykkiä pesty. Ukon kummitäti ja tämän mies lähtivät maanantaina pois joten, me oltiin reilu vrk siellä mökillä ihan vaan pelkästään oman perheen voimin.

Sain tänään tietää mun (ehkä ) tulevan esimiehen nimen. En kyllä jaksa tänään soittaa vaan soitan huomenna. Iik jänskättää.

 
Oikein hyvää nimipäivää Pepille ja Lillukalle!!! :flower: :flower: :flower:
Onkos vielä muita sankareita? :)

Mun hiuksiin tuli tummanruskea väri, jossa vähän kuparia seassa. Lisäksi leikattiin jonkin verran =)

Nyt kotihommiin! :wave:
 

Yhteistyössä