JOULUTÄHDET 2005 LOKAKUUSSA

jessus että väsyttää.. kaks yötä pojan kans valvottu.. eka iski silmätulehdus vasempaan silmään joka on näköjään tänää levinny myös oikeaan silmään, eilen ku hoidosta hain ni näin jo ovelta et pätkä on kipee, kuumetta oli 38.7, ei ihme jos oli hiukan kiukkunen ollu :eek: illasta nous liki 40, sit ku saatiin laskemaan ni jätkä ui hiessä ja aamuyöllä taas nous liki 40, ja muuten vaan ollaan molempina öinä herätty tunnin välein.
onneks huomenna on vapaa.. mut tässä meni meidän kahdenkeskinen aika huomiselta, en kait mä ny voi kipeetä lasta hoitoon jättää kellekkään |O :xmas: ihan pikkusen ottaa kuuppaan.. tosin pirteesti poika tuolla leikkii, johtunee troppimäärästä mitä iskä on antanu päivän aikana.

tuli taas pelkkää omaa ).( mutta kaikkien jutut kyllä luin.
kipeille paranemista ja muille kans :hug:
 
Jellona, en usko, että Mikkiksellä mitään sen kummempaa on, on vaan energinen ja utelias luonne :hug: Mutta ihana, että olet jaksanut apuja lähteä etsimään, vaikka hoidossa nuo ongelmat ilmenevätkin. Minä uskon vahvasti, että hoitaja on vaan itse väsynyt työhönsä ja se heijastuu Mikkikseen ja hänen kanssa olemiseen. Nää 3-vuotiaat kun osaavat olla aika jääräpäitä ja toimeliaita. Minkä ikäinen hoitaja on? Monta lasta hänellä on hoidettavana? Pienin taisi olla sen 10 kk, muistanko väärin? Mutta jaksuja sinulle oikein kovasti!! Ja älä ole huolissasi siitä, että Mikkis ei värejä osaa, ei Juliuskaan osaa. Sitä ei ole värit sen kummemmin edes kiinnostaneet ennenkuin vasta nyt on alkanut autojen värejä arvailemaan. Enkä ole siitä(kään) huolissani. Muuten vaikuttaa oikein fiksulta pikkumieheltä.

Koivunkävyn yö kuulosti aika lailla samanmoiselle, kuin mitä meillä on pari viimosta yötä ollut... Viime yönä tosin nukahdettiin vasta 4 jälkeen ja herätys oli jo kuuden pintaan... Vuoron perään jompi kumpi pienistä poikasista itki.

Ihanaa kun tänään on lenkkisauna! Pääsen huokaisemaan hetkeksi!

Nyt menen laittelemaan saunakamiksia valmiiksi :wave:
 
piti tulla gerberaa kiittää niin ihanista sanoista. :hug: Mikkiksen hoitaja on melko lähellä eläkeikää ainakin luullakseni, kun on jo n.30vee tehnyt tuota pph hommaa. juu ja yksi lapsista on sen 10kk sit on Mikkistä muutaman kk nuorempi lapsi joka on kans 10pvä, kaksi muuta poikaa on n.4vuotiaita.
mukava kun pääsit lenkkisaunaan. =)

Villelle kovasti paranemisia. :hug:

minä kävin illalla lenkillä äitini kanssa ja äsken katottiin koko perhe maajussille morsianta, nyt on pojat sängyissään ja kohta me mennään saunaan.

mukavaa viikonloppua kaikille. :hug: :D
 
Jellona, noista väreistä, meillä poika taitaa tunnistaa sinisen, punaisen ja vihreän, siis jos kysyy missä on sininen joku niin YLEENSÄ näyttää oikein. Luonnollisestikkaan se ei sano mitään noista väreistä.

josta tuli mieleen että to oli se ihmetyyppi seuraamassa aamusta poikaa hoidossa ja sanoi hoputtavansa puheterapiaan pääsyä, puhetta kyllä ois tulollaan mutta kun poika ei tunnu tietävän miten.. ens viikolla viellä käy opettamassa pph:lle (vaihteeks) kuinka hommassa toimitraan, on sillä jo kokemusta ku kaverin poika puhu viel vähemmän samanikäsenä ja tais olla reilu 3v ku tuonne hoitoon meni.. :D noista tulee oikeesti mieleen että vähintään jotai sukua oisivat ku villellä on niin paljon samoja juttuja ku iivalla.
Esim. makaa lattialla ja ajelee siinä autoilla, hetkittäin on "sulkeutunut" siis jos ville päättää että on unsosiaalinen niin sillon se on, se ei siedä ketään puoltametriä lähempänä..
Ja välillä saa tajuttomia raivareita kun joku ei ymmärrä häntä.
ite oon alkanu epilemään lievää dysfasiaa.. :ashamed:

Aijoo, ja kuumetta ei pojalla tuntus olevan, mutta näyttää monsterilta kun silmät on kirkuvanpunaiset ja turvoksissa..
Anna lähtee kohta kumminsa kans elokuviin :eek: ja sitten RAVINTOLAAN syömään..
 
Tein meille uuden pinon marraskuulle. Nyt ei muuta, kuin suurensuuret halit Jellonalle ja Koivunkävylle myös :hug: :hug:

Ja Niiskuneidille, mä tahtoisin ton kerhon salasanan! Mä en oo kyllä noissa kerhoissa ollenkaan käynyt, mut kai ne on aika yksinkertaisia?

Nyt meen :wave:
 

Yhteistyössä