Joulutähdet 2005 maaliskuun kasaan!

JOULUTÄHTÖSET -05 MAALISKUUN 2009 PINOON

Ametisti 2.1 tyttö***
Caramelli 1.12 Neea, Oulu, 78,5cm / 11600g
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari*, Oulainen, 78,4cm / 11850g
Epelis 21.12 Lauri Artturi*, 74cm / 8800g
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Kuopio, 77,5cm / 10500g
Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala, 75,5cm / 9340g
Hannele 5.12 Niilo Elmeri*, Tampere
Huothanna 22.12 Mico
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli, 88,3cm/13400g (2v)
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku, 76,6cm / 10720g
jemma 6.12 Lisen Amanda**, Ahvenanmaa, 76cm / 9600g
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa, 72,5cm / 8605g
Jonttuli, Joni*, Kuusamo
Kaiza80 28.12 Matias Juhani*, Turku
katbe 30.12 Juuso*, Salo, 77,8cm / 10745g
kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri*, Norja, 74cm / 8090g
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri**, Kontiolahti, 85,5cm/11700g (1,5v) Kristiina 80 23.12 Sauli Otso*, Tampere, 74,5cm / 8540g
kuusikon äiti 5.12 Elina******, 77cm / 9380g
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli*, Savo, 76cm / 10240g
lumikarpalo 2.12 Joel, 78cm / 11300g
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi 74,5cm/8400g
minni83 7.10 Lucas Emil Mikael*, Kuopio
Minttusuklainen 31.12 Weeti Marko Sakari**, 82cm / 12500g
Melina 10.12 poika
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä, 76,8cm / 9695g
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi, 88cm/13400g (2v)
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
nasuliino 11.12 Jone Topias*, 92cm/14440g (2v)
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo, 73,4cm / 8500g
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, 90cm/14000g (2v)
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari*, Siilinjärvi, 73cm /9000g
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo, 85,5cm/11600g (2v) peppiliina 11.12 Peppiina Venla Emilia
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo, 78,5cm / 11630g
Pirre76 1.12 Erkko, 85cm / 12200g (1,5v)
Regina 5.12 Henrik, Kurikka
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri, 80cm / 13700g
siru2006 19.12 Otto**, 86,5cm/11620g (2v)
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä, 73,5cm / 7885g
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki, 86cm/12200g (2v)
Tigru78 18.12 Atte Eemeli**, 87cm / 12000g (1,5v)
Tinttamooses7 2.1 Oskari***, 78cm / 10250g
Tiukuliini 3.1 Eetu*, 77,5cm / 10875g
Uneton 5.1 Peppi***, 14kg ja 97,1cm (3v)
Äitee-78 11.12 Dana Emilia**, Espoo, 12090g / 82,5cm

Tyttöjä 15
Poikia 33
Yhteensä 48

http://groups.msn.com/joulutahdet2005
 
heipat

Pojan toin nukkumaan.. jos muutaman rivin naputtelis tässä samalla.
Meillä ollut vauhdikas pv.. vaikka aamulla mittari näytti -22 niin onneksi nopsaan laski pakkanen ja pästiin pihalle =)
Itse kävin pitkän rauhallisen lenkin koiran kanssa. Miten ihanasti aurinko lämmittikään naamaa B)
Tatu jopa nukkui päikkärit joten itsekkin sai huilia.
Lisäksi mehustin kaikki loput marjat pakastimesta.

Päiväruuan jälkeen lähdettiin ulkoilemaan ja oltiinkin 2,5 tuntia ja sitten suoraan junalle sisko hakemaan. Tatu oli riemuissan kun täti tuli kylään ja näytti jo hetken vauhti siltä että mitenkähän uni tulee :whistle: Tuossa sohvalla kuunteli sitten rölliä ja näky uni kyllä iskevän onneksi =)

Kiva kun Niiskuneitikin kerkesi kuulumisia käydä kirjoittelemassa!

Käykäähän muutkin harvemmin kirjoittelevat! :attn:

Smirgelainelle kiitokset uudesta pinosta! ajatella että jo maaliskuu!!

Peppi: Joo voisin massu kuvan laittaa jahka kerkeen koneelle siirtää.. kamerassa olsikin rv36 kuva, joka eilen otettu =)

hhmmm.. olotila jotenkin ihmeellinen.. kerrankin minua ei väsytä aivan tolkuttomasti :LOL:

Huomenna alkaakin taas uusi viikko.. meillä ei oikeastaan mitään ohjelmaa.. mulla ti neuvola mutta muuten kotosalla ja ulkoilun merkeissä kun mieskin talvilomalla.
 
Uus kuu uudet kujeet.

Meillä on tapahtunu vaikka mitä. Tyttøjen kans on saatu apua uniongelmaan tosin saa nähdä miten pitkäaikaista. Saatiin 10 päivän unilääkekuuri, jonka korjasikin ainakin tuon 10 p:n ajan rytmin täysin. Meillä on joulun jälkeen nukuttu maks 1 h putkeen ja alettiin jo koko perhe oireilla. Kuuri on nyt ohi ja saa nähdä miten käy...
En Oton aikana todellakaan tiennyt mitä tarkoittaa kun lapsi ei nuku. No nyt tiedän.

Otto viihtyy päiväkodissa edelleen ti, ke ja to. Olen edelleen tyytyväinen kun saadaan viettää maanantait ja perjantait yhdessä. Otto on sanavalmis ja reipas poika. Innostunut merirosvoista ja eläimistä. Tykkää piirtää ja rakentaa majoja. On opetellut myøs kirjoittamaan oman nimensä itsekseen. Kiukustuu välillä pikkusiskoille, jos tulevat sekoittamaan palapelin tms...Muut sensijaan eivät saa tytøille saauutua. Joskus jos sanon päättäväisesti esim. nyt paikallaan puetaan tai eipäs pyøritä nyt syødään sanoo Otto heti, että äiti älä suutu vauvoille.

Ei vaiskaan. Nyt lähden nukkumaan kun ei tiedä millainen yø onkaan edessä.

Danjuskan puolesta täällä jännäillään.

Hyvät yøt kaikille.

T: Kati & co
 
Huothanna, tervetuloa! kerrohan teistä vähän jos tahdot!

Katinka, toivottavasti napit autto tytöille ja saatte koko perhe alkaa nuukkua. Minä tiedän mitä se on kun lapsi/lapset ei nuku..

Danjuska, ei voi olla jo vk 36+? menossa :eek: justhan me mesessä keskusteltiin että oot raskaana ja ollaan asiasta viel ihan hyshys :LOL:

Mulle ei oo vieläkään tullu TEO:lta päätöstä, sais alkaa pikkuhiljaa tulemaan.
ukon pistän pojan kans tutustumaan hoitopaikkaan, jos ukkoaki epäilyttää hiukankaan tai akka selittää että ville on siel ylimääräinen niin asia on sillä selvä.
 
Päiviä!

uusi viikko alussa..minäkin ennätän koneelle ennen iltavuoroon menoa. pojat vein hoitoon, kun tässä kuussa riittää hoitopäivät iltavuoropäiviksi.ei tartte mummia vaivata kuin sit tänä iltana, kun on aksun harkat. kävin jo hiihtämässä vajaan 4km äsken ja sit suihkus ja pojille illaksi ruokakin kohta tehty. töihin kattoo kaaosta. :)

meille ei mitään uuttaa kuulu. ulkoiltu paljon.
lauantaina oli aleksin joukkueella äitejä vastaan peli. piti siellä sit olla. ja pystyssäkin jopa pysyin. :) ihan mukavaa.

Meidän koirakuume on pahentunut. ja katsotaan josko joskus kesällä me se sit kuitenkin loppujen lopuksi otettaisiin. labradorinnoutajan haluun. mieskin vaan tuumas, kun taas yhden kaverini koirien kuvia kattelin ja mietin kuinka sellaisen haluaisin, että sit se on otettava... =)

huothanna, tervetuloa minunkin puolesta joukkoon mukaan. kertoile tosiaan jotain teistä jos haluut. esim mistä päin jne..

kattinka, voih, toivottavasti teillä tosiaan nukuttais pikkuhiljaa paremmin. jaksamisia ihan hirveesti. :hug: :hug:

kristiinan perheelle suuren suuret onnittelut perheenlisäyksestä :heart: :hug:

tanskuliinista oli niin ihana kuulla. on se vaan ihana kuinka tää homma pysyy aina vaan kasassa. tulehan kirjoittelee useammin jos vaan mitenkään ehdit.

meillä ei olis enää kuin kaksi viikkoa töitä ja hoitoa sitten koittais kauan odotettu loma. pitkään suunniteltu rukan reissu. ihanaa. aurinkoisia säitä toivoen. B) :D

mulla on tällä viikolla kaksi yövuoroa joten silloin sitten yritän enempi kirjoitella. nyt toivottelen oikein mukavaa viikkoa. B) :wave:
 
Hei vaan kaikille ja kiitoksia tervetulotoivotuksista =) !

Olemme äiti ja poika pääkaupunkiseudulta. Mico tykkää kovasti ulkoilemisesta, peleistä ja palapeleistä ja pelailemmekin seurapelejä useasti. Hän pitää myös ruoanlaitosta ja siivoamisesta =).
Itse työskentelen ravintola-alan yrityksessä hallinnon puolella ja teen edelleen lyhennettyä työviikkoa, koska on ihanaa kun on pojallekin aikaa enemmän.
 
Maanantaita!

Joonatanilla on nyt sit jalka/varvas kipeenä :eek: Rasmus tiputti sen eilen tosta meidän sohvalta ja siinä rytäkässä sen satutti, illan linkkas, oli nukkunut jo n.2h, kun heräsi ja itki, valitti, että se jalka on kipeä, katsoin varvasta ja jalkaa, eikä mitään näkynyt ja sain sitä taivutettua, käänneltyä ja painettua, eikä erityistä kipua tuottanut. Ei kuitenkaan ainakaan tuntiin saanut unta, itkeskeli vaan jalkaansa :( Me nukuttiin Joonatanin kanssa sit yö tossa sohvalla :ashamed: Siinä pääsi jotenkin sellaiseen asentoon, ettei sattunut.

No, vein kuitenkin hoitoon, kun aamulla ei kipua enää valittanut, linkkaa kyllä edelleen vähän.

Rasmus ei kauheesti enää tuttia/pulloa kysy tai niiden perään huuda :) Eilen tais täysi viikko tulla, kun ne jätettiin. Viikko sit la-su välisenä yönä vielä tutti oli. Yöllä heräilee vähän vaihdellen, viime yönä kerran, mut nukahti nopeasti takaisin, aamulla herätään usein jo 5 aikaan, mikä on liian aikaisin :|

Niiskuneiti, kiva, kun kävit kirjoittamassa :hug: Ja kiitos vastauksesta. Mukava, kun pystyt hyvin jäämään taas kotiäidiksi :flower:

Huothannalle tervetuloa!

Danjuska, kuvaa odottelen ;) :whistle:

Kattinka, mikä se sellainen unilääkekuuri on?? En oo semmoisesta kuullutkaan. Meillä tosiaan kohta 2 vuotta nukuttu todella huonosti, toivo on nyt suuri, että tämän alun jälkeen Rasmuskin alkaisi nukkumaan jo paremmin! Ja on ne unet jo selvästi parantuneet, jos vaan pari kertaa yön aikana herää =) Toivottavasti tytöt alkais nyt nukkumaan jatkossakin hyvin! Ihana Otto :heart:

koivunkävylle :hug:

jellona kirjoittelee sit yövuoroissa poikien väleistä, tapellaanko/nahistellaanko teillä minkä verran jne. :)

Nyt on pojat syöneet omenansa, joten :wave:
 

Heipparallaa!

Mummolasta tuossa joku aika sitten kotiuduttiin. Mukavaa oli olla, pojat kävi mummon kanssa potkuriajelulla molempina päivinä (eilen siis mentiin aamupäivästä) ja illalla saunottiin ulkosaunassa. Mummo otti pienet pojat yöksi viereensä ja me miehen kanssa saatiin nukkua 12 tunnin yöunet ilman keskeytyksiä! Olo on ihan erilainen! Meillähän molemmat heräilee vielä öisin (Julle juoksuttaa mua pahimpina öinä 5 x omaan huoneeseensa milloin peitettä laittamaan tai sit janottaa tai muuten haluaa syliin...) ja Werneri tulee joka yö viereen nukkumaan ja kun meillä on tuo 120 cm leveä sänky, niin enhän mä saa sitten oikein nukuttua, kun pienimies tulee valtaamaan koko sängyn... Että terveisiä vaan Kattinkalle, meilläkään ei siis nukuta hyvin! Toivottavasti teillä auttaa nuo "unilääkkeet" ja saatte nukuttua! Miksiköhän suomessa ei moisia tarjota?

Peppi, meillä Werneri & Julius nahistelevat jonkin verran (ihan päivittäin ja useastikin). Werneri on oppinut pitämään puoliaan aika hyvin ja Julle saa tuntea sen nahoissaan :D Ihana on seurata miten yhteisiä leikkejä löytyy ja miten toisesta tykätään kovasti, pusitaan ja halitaan, kunnes tulee riitaa ja sitten itketään ja pyydellään taas anteeksi :D Ja Julle huolehtii kovasti Werneristä esim. kun Werneri oli masutaudissa ja Julle oli vielä tuolloin terve, niin kyseli huolestuneena, että miten Wernerin nyt käy :heart: ja tänään kun mummo tuli Wernerin kanssa potkuriajelulta ja Werneri oli siihen sit nukahtanut, niin kyseli syyllistävästi mummolta, että "mitä sinä oikein teit Wernerille?" Ja kun päiväkodissa ovat eri ryhmissä ja ulkona vaan toisiaan näkevät, niin halit ja pusut pitää kuulema käydä antamassa, kun toisensa pihalla näkevät :heart: Että vaikka riitelevätkin, niin sitten tosiaan myös rakastavat :D :heart: Ja tuo ikävöinti on niin ihana, kun toisen ei tarvia olla kuin kaupassa isin kanssa ja tulee kotiin, niin voi sitä halailua ja kikattelua. Ihan kuin olisivat olleet tooooosi pitkään erossa :D

Vitsit, nyt sammui pyykkikone, joten joudun nyt lopettamaan tämän kirjoittelun nyt tähän. Ehkä jaksan jatkaa vielä tänään tai sitten huomenissa!

-G-
 
peppi, tulinpa nyt melkein heti kirjoittelee noista meidän poikien väleistä...arvaa vaan miten paljon ne riitelee. ja millä toisiaan paiskoovat yms. :attn:
mutta on meillä aika samanlaista tuo ikävöinti tai toisistaan huolen pitäminen. Aleksi pitää aika ihanasti kuitenkin Miikan puolia ja kattoo ettei karkaa pihalta. kävelyllä jos ollaan ja Mikkis ei tule kiltisti, saatan ite huutaa sille heiheit, mutta Aksu huutaa mulle että ei sitä voi noin jättää. selitä siinä sitten. :ashamed: välillä riidellään vähemmän ja välillä enemmän. aika vähän noi pojat toisiaan halailee tms. ainoastaan silloin on halaavat jos täytyy pyytää anteeksi. Miikka on kova kyselemään kaikkia samoja kysymyksiä varsinkin hoitopäivän jälkeen mitä mekin heiltä. eli mitä ruokaa ja mitä on tehny. :)
 
Voi Rasmus-reppanaa, se katsoo tuttiritaria hievahtamatta ja maiskuttaa välillä suutaan :LOL: :whistle: :heart:

Viime yönä taas Rasmus heräs, huusi ihan mahdottomasti ja kesti rauhoittua, ihmettelen taas, kun Joonatan ei herännyt! Hyvä siis vaan :)

Oon koittanut metsästää Rasmukselle sitä jatkettavaa sänkyä ja nyt löysin huutonetistä samanlaisen, mikä Joonatanilla on, mut vaan valkoisen ja juts valkoisen oon haluamassakin! Toivottavasti ei kovin korkealle hinta nousisi/hintavaraus olisi... Ylihuomenna vasta päättyy huuto.

Kiitos vastauksista Gerbera ja Jellona! Tutun kuuloista.. Meillä noi nahistelut vaan välillä menee vähän liian pitkälle... Ja tuntuu, et välillä niitä on ihan kamalan paljon/koko ajan. Mut nyt tää ja eilinen on mennyt taas tosi kivasti :heart: Vaikka kyllä Rasmus tossa vähän aikaa sit taas löi Joonatania leikkitrukilla ihan yllättäen :eek: Mut sit pyysi anteeksi ja halivat :heart:

Tulkaa muutkin kirjoittamaan :attn:
 
heippa!

minä raapustan ihan muutaman rivin..töissä olen. ja piiiiitkkäääään. aamu 7-ilta 9. alkaa jo pikkuhiljaa oleen väsy joka kolosssa. :attn: kaikkeen sitä hullu lupaantuu rahan toivossa ja minä olen tähän mennessä aina vannonut että en tee tätä työtä rahan kiilto silmissä, kun ei tästä niin hirveitä pääse ansaitsee. :whistle: |O no nyt on kohta tääkin pitkä työvuoro tullu koettua. huomenna vielä kun aamuvuoron jaksan tehdä niin hyvä. nukun ensi yön kuin tukki. onneksi mies on saikulla niin ei tartte mun viedä poikia hoitoon. saan nukkuu hiukan pidempään.

mikkiksen hoitopaikassa on vaan perskule kuulemma täivaara. :headwall: kiva jos saahan sellaisia koko meidän kämppään niin menee varmaan koko loma myttyyn eikä päästä mihinkään kun pitää siivota. |O no ei heitetä vielä kirvestä kaivoon.

mut tälläistä täällä, ei siis kovin pirtee meininki just nyt... B)
 
:wave: :wave:

Peppi85 mites Jontun varvas? :heart: ei tytöt onneksi olleet kuin 2 päivää varahoidossa. Ja ihan hyvin oli mennyt. Tosin isompi kovin yksinäinen, kun muut väh. 2 vuotta vanhempia... Siksikään en ymmärrä, että mikseivät voi olla pikkusiskon kanssa samassa talossa.

Danjuska himpun alkaa jo jänskättää :heart: :hug:

Huothanna mukavaa saada uusi vahvistus joukkoon :wave:

Niiskuneiti mukava kuulla teistä :wave: Ja hieman kade teille, olis ihanata olla lasten kanssa kotosalla. Vaan ei voi. Onks teillä paljon lunta?

Meillä on huomenna hääpäivä, ens viikolla päästään yhdessä syömään jne. Voi sitä ajan kulua :heart:
Oma väsymys mietityttää hieman... Nukun siis laadullisesti sekä ajallisesti paremmin kuin vuosiin, mutta silti olen aina väsynyt.
Ehkä liikunnan vähyys (pyöräilen päivittäin työmatkat 10km ja kävelyt 2km) ja ihan väärä ruoka vaikuttaa pitkälti. Mietin vaan että pitäisikö käydä sokerit mittauttamassa. En vaan uskalla...

Mukavaa loppuviikkoa kaikille :wave:

Käpy miten olet voinut?
 
Keskiviikkoa:)

Tänään oltiin kaverilla aamupäivä,Emmikin oli mukana koska hällä oli yöllä sellainen migreenikohtaus niin en sit laittanut eskariin aamulla :/
Onpas kiva välillä käydä kyläilemässä.
Illalla on vanhempainilta,sinne en millään jaksais lähtee :x Tykkään enemmän niistä opettajan kanssa kaksin keskusteluista :)

Huothannalle tervetulloo joukkuumme =)

Olipas kiva lukea Tanskuliinin sekä Niiskuneidin
kuulumiset :)

Kattinkalle jaksamista nukkumisongelmien kanssa :hug:

Kristiinan perheelle unohdin melkein lähettää onnittelut :heart:


Täällä vaan ei meinaa koirakuume hellittää,joten Peppi,ei auttanut hätistelyt:(
No kaippa meille kohta joku piski tulee jossen sit saa itteeni käännytettyä toiseen suuntaan :)

Mulla on tapaaminen yrittäjäneuvojan kanssa 9.3 ja sit pitäis alkaa kyhäämään toiminimeä pystyyn ja aloittaa hieronnat,ihanaa :D
Toivottavasti kysyntää olis täällä suunnalla:)

Mies on lomalla tämänkin viikkoa kun töitä ei juuri ole,on sitten naapurissa klappeja tekemässä,onneksi on sit jotain touhua silläkin.

Nyt taidan jo lopetella ettei ihan romaania taas tule tästä :wave:

Tinttamooses

 
heipat

kirjoittelenpa pari riviä kun miehuukset uimassa.. Itse en saanut siihenkään enää lupaa :|
Kohta pitää syöksyä ruokaa laittamaan..

Kattinkalle ja miehelle jaksuja noihin öihin. Siis onko ihan joku lääke mikä vaikuttaa vai mikä moinen on joka parantanut hiukan yöunia?? Meni vähän ohi :ashamed:

Unettomalle onnea hääpäivän johdosta ja voimia väsymyksen kanssa, :hug:

Laitanpa nyt sen masukuvan kun Pepille lupasin ;)


rv36

ja laitanpa samalla pojasta pari kuvaa enne ja jälkeen parturin.. vähän lähti tukkaa :whistle:




jep jep. kai valuttava sinne ruokaa laittamaan.. eilinen ulkoiltiin melkein koko pv.. illalla mulla kipeyty polvet ja seisaalleen nousu on yhtä tuskaa.. johtuu varmaan osittain siitä että käytiin mäenlaskussa ja kipusin aina Ttaun kanssa sitä jyrkkää rinnettä ylös. Yökin meni metsikköön |O
Sisko oli alkuviikon ihanana apuna ja Tatulla oli lystiä kun sai tädin kanssa reikkua :D lähti tänään kotia.. pe tulee sitten isä ja äiti käymään ja sisko on ponien ja koiran vahtina.

tekstiä tulis paljon mutta nyt kiidettävä..

:wave:
 
Hyvää iltaa!

Tulin jo nyt toivottamaan hyvät viikonloput. Allekirjoittaneella on ensi maanantaina synttärit (ja lomapäivä töistä ) B) . Joten sen kunniaksi lapset pääsevät äidille viikonlopuksi hoitoon ja me ukon kanssa yhdeksi yöksi hotelliin (Vantaalla se uusi kylpylähotelli Flamingo ) ja kaupungille humputtelemaan :D :xmas: :D

Joten hyvää viikonloppua kaikille! Olkoon se aurinkoinen :flower: :wave:
 
Öitä!

töissä siis.. rauhallista ollunna. onneksi, kun eka yö aina hiukan väsyneempi omalta kohdaltani, vaikka eilen nukuinkin aamulla 9 asti ja päikkäritkin vielä. Mies oli saikulla niin oli poikien kanssa. :) tänään saan onneksi päivällä nukkuu ihan mukavasti. ja ehkä illallakin yritän hetken. Aksulla on kaveri synttärit niin jos mies veisi mikkiksen kanssa hänet sinne. katellaan kuin käy. olis toinen yö siis vielä ja sit sunnuntai vapaa.

Pojille kuuluu ihan hyvää. Miikka on yhä tarmokas oma itsensä. hoidossa oli tämän viikon hiukan normaalia villimpi, osasyynä ehkä ettei nähnyt mua muutamaan päivään kuin vilaukselta, kun tein iltavuoron, pitkän päivän ja aamuvuoron. toissa päivänä olikin sit ihanaa aamuvuoron jälkeen hakea lapsia hoidosta ja olla heidän kanssaan koko ilta. käytiin kaupassa yhdessä, kirjastossa sekä kiinalaisesta hakemassa ruokaa. :p :D

Aksu söis kiinalaista kait joka päivä. Miikka ei niin erityisesti siitä tykkää. saa sit jotain kotiruokaa niin kuin asian itse ilmaisee. :)
Aleksilla on tosiaan yhdet kaverisynttärit tänä iltana seuraavat ensi keskiviikkona ja sitten parin viikon päästä kolmannet. onneksi ei lomaviikolle sattunut ainakaan vielä yksiäkään. sinne kun ei pääsisi.
Ei olisi enää montaa työvuoroa todellakaan ennen lomaa...yksi yö ja 2 iltaa ja aamua. jess. viikon päästä on matkakuume jo korkeella. pakkaukset kuumana. B) viikon irtiotto arjesta.

smirgelainelle, oikein hyvää viikonloppua. toivottavasti muistan tulla maanantaina täällä käväsee. =)

peppi, mites on rasmuksen tutittomuus nyt sujunut? ja mites jontun varvas?

danjuska, suloinen vauvamasu. :heart: jaksuja kovasti paljon. :hug: Tatu näyttää niin isolle pojalle noissa kuvissa, vaikkei näykkään vaan kuin ylävartalo. Mikkis näyttää niin sirppanalta jotenkin. vaikka on kait venähtänyt jonkun verran pituutta, kun masu on hieman pienentynyt. :)

tinttamooses, Me ollaan sit samojen 'kuumekouristuksen' parissa noiden koirien kanssa. ;) :D en vaan tänä yönä taida ehtiä noille kennelien sivuille ehtii tietoja niistä ja kaikesta muusta. onneksi mulla on yksi kaveri jolta saan hiukan apua. Labradorinnoutajan haluan. meillä oli sellainen lapsuudenkodissa. otettiin koira kun olin 7v. joten on mulla joku käsitys koirista ja jopa niiden koulutuksesta. koitetaanhan selvitä yhdessä tästä. :hug:

nyt taitaa olla parempi mennä töiden pariin. palailen taas ensi yönä viimostaan. tulkaahan kirjoittelee. vaikka viikonloppu suunnitelmistanne? :wave:
 
Perjantai huomenet!

Väsyttää...tekis mieli takasin maate:(
Eilen oltiin vaan kotosalla ja tehtiin kotihommeleita.
lapset rakensi lumilinnaa isännän kanssa ja tunneleita sinne :)

Jellona:Tuollaisen labbiksen minäkin haluan :heart:
olen jo valmiiksi katsonutkin ja kohta pitäisi niiden syntyä. Voi vitsit kun nyt sais itselle järjen käteen ja lakkais suunnittelemasta. Mies on tietty vähän vastaan kun tykkää metsästyskoirista(koiralla kun pitää olla käyttöä eikä vaan mitään kotikoiraa halua meille :headwall: :headwall: )!!
Eikä sit oikein tiiä riittääkö aika vielä tätäkin koiraa opettaa |O |O
No,meillä on jo kolme koiraa joten mun ehkä kannattais jättäytyä tästä hankkeesta jos järjellä ajatellaan,mutta kuten tiedät tässä kuumeessa sitä ei välttis tajua itse :D :D
Millaisen labbiksen haluat?Mä tahdon keltaisen ja nartun:)
Mistä olet ajatellut/suunnitellut ottavasi? Tuleeko se ihan kamuksi vaan vai harrastetaanko teillä metsästystä tai muuta koiraurheilua?

Viikonloppusuunnitelmia ei kauheesti ole,taitaa mennä viikonvaihde tässä kotona tuohuillessa ;)
Jospa koittais vähän suurimpia ottaa kakkoloita koiratarhoista ja ulkoilla niiden kanssa:)
Eilen laitettiin Jippo tuonne tyttöjen lumitunneliin,sillä oli niin metkaa,ihana haukku tosiaan.
Se on aika kiva pitää tässä sisälläkin kun on suht rauhallinen lasten kanssa ja tottelee kunnolla:)

Danjuska:Niin se aika vaan menee,sullakin jo paljon viikkoja,hyvinkö olet nyt jaksellut?
Kivoja kuvia laitoit:) Toi sun mahas on pieni verrattuna mun ystävän mahaan(rv 35) jolla on ollut iso maha alusta saakka:)
Joko sun polvet on paremmat?

Missäs kaikki muut luuraa?

Nyt lopettelen,palaillaan
:wave:

Tinttamooses
 
Jipii, se on perjantai!!

Eilen keskustelin vähän Joonatanin omahoitajan kanssa päiväkodilla, kahdesta asiasta. Toinen oli se, kun Joonatan lähes päivittäin sanoo, että yksi poika väittää, että J on 1v., J ei osaa luistella, J on kakara jne. Alkuun en sitä niin pahana pitänyt, tai silleen, mut sit Joonatan rupes tosiaan melkein päivittäin sitä sanomaan niin halusin sit ottaa asian siellä esille. Lupasivat tarkkailla ja seurata asiaa (eivät olleet itse sitä huomanneet). Ja toinen oli se, että kysyin, käyvätkö he hoitajien kesken läpi näitä lasten vasu/tavoitekeskusteluja ja kuulemma käyvät. Kun siellä Joonatanin kohdalla, ihan paperillakin, lukee, että tarvitsee aamulla jonkun, joka ottaa vastaan (turvallisuuden tunne jne.), mut aina yhden hoitajan kohdalla tämä ei toimi. Tai siis hän ei ota vastaan ja sen kanssa Joonatan jääkin aina huonosti. Eilenkin roikkui mun jalassa ja juoksi mun perään, kun hoitoon jätin, eikä tää hoitaja voinut siihen tilanteeseen tulla/ottaa Joonatania vastaan :headwall: Kiva fiilis oli sitten töihin lähteä, kun toinen jäi yksin siihen itkemään :ashamed: Kyllä se kai sillon siihen tuli tai ainakin sieltä jostain huuteli, en jäänyt kattomaan, mut ainakaan Joonatan ei ovelle asti perässä juossut... No, tää Jontun oma hoitaja aikoi ottaa asian puheeksi (yleisellä tasolla). Mut tuli kyllä jo parempi mieli, kun sain asiasta puhuttua/kerrottua. Ja uskon, että niihin asioihin nyt kiinnitetään huomiota.

Muuten Joonatanilla menee jo oikein kivasti hoidossa, leikkii toisten lasten kanssa, menee leikkeihin mukaan, ottaa kontaktia jne. :heart: Aina kun mennään hakemaan niin on täysillä leikeissä/touhuissa mukana, eikä aina välttämättä haluais kotiin lähteäkään ;)

Uneton&Jellona: Joonatanin varvas voi jo ihan normaalisti. N. 1,5 vrk linkkasi ja sen jälkeen sanoikin, ettei ole enää kipeä jalka :) Kiitos kysymästä :hug: Kyllä poika sitä vielä muistelee, mut aina sanoo, että ei enää satu.

Unettomalle ja miehelleen myöhästyneet hääpäivä onnittelut :flower: :heart:

Tintalle tsempit yrittäjäneuvojan kanssa tapaamiseen :)

Danjuska, söpö masu :heart: Ja suloinen Tatu :heart: Ihana tukka tuli! Aion Joonatanille leikata tollaisen viimeistään kesällä :)

Smirgelle mukavaa viikonloppua (tahtoo kans!) :flower:

Jellona, kivasti on tutittomuus jatkunut, ainoa vaan, että toissa yönä pitkästä aikaa Rasmus huusi tuttia ja maitoa :eek: Vähän ihmettelin, kun ei moneen päivään ole niitä pyytänyt/kysynyt. Äsken kattoi jotain valokuvia, jossa oli tutti, innoissaan tuttia osoitti ja vähän ihmeissäänkin oli :D Jaksamisia ensi yöhön, tuuhan silloin taas kirjoittamaan! Rasmuskin muuten tykkää kiinalaisetsa ruoasta (Joonatan ei suostu maistamaankaan) ja kebabkin pojalla menee oikein hyvin :p

Nyt tulee kiire :wave:
 
Hei pikaiseen!

Täällä on aivan ihana auringonpaiste, niin lähdetään just kohta ulkoilemaan Oton kanssa. Nousin vasta vähän aikaa sit sängystä, lomalla kun olen, niin mies antoi mun tänään nukkua :D

Kristiinan perheelle suurensuuret onnittelut pikkumiehen johdosta :heart: Kiitos Kattinkalle, kun välitit viestin tänne =)

Unettomalle ja miehelle onnea hääpäivän johdosta!

Peppi laitoin sulle yv:tä. On pitänyt siis laittaa jo pitkään, mutta kun olen koulutusluentojani suunnitellut, niin on siihen mennyt koneella oleminen nyt jo muutaman viikon. Ma-ti on koulutus, niin sen jälkeen helpottaa.

Hauskaa viikonloppua kaikille. Meillä suunnitelmissa ( Jellona :wave: ) tänään Lotan futisharkat illalla ja varmaan katotaan joku elokuva miehen kanssa, kun lapset nukkumassa, huomenna miehen työpaikan ulkoilutapahtuma paikallisessa laskettelukeskuksessa, sen jälkeen Lotta menee kaverisynttäreille, me ehkä mennään Oton kanssa uimaan, illalla vaan ihan tavallista olemista, sunnuntaina toivottavasti hyvät ulkoiluilmat, Lotalla on aamulla futisharkat silloinkin. Ensin piti lähteä mun hyvän ystävän luona käymään su, mutta taidetaan lähteä paremmalla ajalla, su-iltana olis kuitenkin niin kiireellä tultava takaisin ja sinne on n. 150km matkaa.

Nyt ulkoilemaan, mars :D
 
moi

Laitas Siru sitä auringonpaistetta tännekkin B) Täällä tylsä harmaa ja märkä keli.

Aamulla käytiin kaupoilla ja nyt toin Tatun sitten pötköttää. Mies alko pesuhuonetta pesemään =)
Parin tunnin päästä tulee minun porukat ja Tatu odottaa jo innolla ukkia ja mummoa.

Jellona: Oletteko jonnekkin kauemmaksi reissuun lähdössä??
Tatu tuntuu kans venähtäneen ja sellainen ihan pienen (no onhan se pieni vieläkin ;) ) lapsen pyöreys on lähtenyt.. oli vauvana tosi pyöreä pallero :D hauska katsella kuviakin miten on muuttunut piirteet pojalta.

Tintta: No masu näyttää pieneltä noin kauempaa otettuna :LOL: itse järkytyin kun mies nappas lähempää kuvan pelkästä mahasta.. ei se voi olla niin iso ;) :LOL:
Polvet onneksi paremmat kiitos kysymästä!

Peppi: Hyvä kun otit asian puheeksi päiväkodilla. Ja toivotaan että asiat siitä alkaa sujumaan, niin tuo hoitoon jääminen sen hoitajan kanssa ja tuo toisen lapsen sanomiset.
Jospa se Rasmus vaan välillä kokeilee onko äiti unohtanut että tutittomuus on menossa =) eiköhän ajan kanssa unohdu. tsemppiä vaan!

Smirgelainelle oikein rentouttavaa viikonloppua!!

Eilen katsottiin miehen kans taas elokuva kun poika nukhati. nyt on tullut enemmän katseltua elokuvia ja ihan vaan rentouduttua illalla =)
Tosin vaikka meni myöhään nukkumaan meno niin yö meni pyöriessä ja aamulla olin jo hereillä seiskalta :headwall: |O

nyt kurkkaamaan nukahtiko poitsu.. ainakin hiljaista on..
 
Myöhäisiltoja!

pirteenä töissä..parempi ollakin, on hiukan hommia täksi yöksi. mut mulla on onneksi hirmu kiva olo. sekoan varmaan pikkuhiljaa.. :whistle: :LOL:

Tintta, mie haluun keltaisen tai mustan enemmän kyllä keltaisen uros labukan. tänään näytin päivällä miehelle pentu kuvia. voih kun ne on suloisia. mulla ei ole mitään tiettyä paikkaa mistä ottaisin. Sidewild kennelissä olis kesäkuussa pentue näillä näkymin luovutettavissa. sinne meinasin laittaa s-postia tässä yöllä, jos vaan ennätän. siltä yhdeltä kaveriltani sain noita kennelin nimiä mistä kannattais hänen mielestään kysellä. niitä sit vime yönä kattelin ja yhdessä ainoastaan oli kesälle pentuja. en ihan vielä välttämättä haluaisi. kesällä olis hiukan helpompi opettaa toi sisäsiisteys yms.

jaahas jatkan myöhemmin... :wave:
 
no jospa taas hetken jatkais...

menee vauhdilla tää yö. jalat tuntee liikkuneensa tänä yönä.

tintalle taisin vastata tossa äsken jo melko tyhjentävästi.

peppi, hyvä kun kerroit pk:ssa asioista. toivotaan että asiat alkaa menemään vielä parempaan suuntaan. :)

danjuska, me lähdetään niinkin kauas kuin rukalle viikoksi. ai että viikon päästä ollaan jo melkein menossa. la aamuna lähdetään. minun serkun perhe lähtee mukaan. mukavaa tulee taatusti olemaan. lasketellen ja hiihtäen. :D B) toivottavasti joku laittaa mulle viestiä sit jos satut lomani aikaan jakautumaan. toivon ettei konetta tartte lomalle mukaan roudata. jaksuja sulle. :hug:

sirusta, oli mukava kuulla. ihanaa loppulomaa sulle. mukavaa kun on näin mahtavat kelit ollunna. toivotaan samanlaista jatkoa. B)

meidän viikonloppu menee kotosalla. minä otan aamun Miikan kanssa hyvin rennosti. saa mun puolesta kattoo niin paljon videoita kun haluaa. minä nukun sujuvasti vieressä. Aksu ja mies lähtee jääkiekko reeneihin siis aamupäiväksi. iltapäivällä olis kiva tietty ulkoilla sit ajattelin että jos jaksan niin leipoisin mustikkamuffinseja ja sellaisen suklaakakun. :p illalla käydään saunassa ja katotaan lasten kanssa huuma. siinhähän sitä olikin yhdelle päivälle. sunnuntaista en tiedä. ulkoilua. Mikkis on kyllä hiukan köhässä niin sitä ei liiemmin tartte nyt ulkoiluttaa liikaa ainakaan niin ei pahene. :) :ashamed:

jospa taas menisin... :wave:
 

Yhteistyössä