Joulutähdet 2005 maaliskuun kasaan!

viikon alkua :wave:

en voi sanoo muuta kun että voi kauheeta mikä vuorokausi |O :headwall:
Viime yönä poika ei jostain syystä nukkunut.. aamuyöllä asettu sitten viereen.. itsellä poltti selkää ja mahaa ja jokunen kirraava supistus tuli kun yritin miehuuksien välissä pyöriä (tai olla pyrörimättä että jaksais mies aamulla töihin nousta)
Heti aamusta alkoi Tatun haluan, haluan, haluan.. tuli kaveri lapsineen kylään ja poika marisi ja huusi ensimmäisen puolituntia..
Päikkäreitä ei tietenkään suostunut nukkumaan ja koko päivä huipentui hiveään raivokohatukseen ja huutoon kylpemisen kanssa |O siinä vaiheessa annoin pojan miehelle ja tulin yläkertaan... jestas.. en muista millon olis viimeks näin kauhee pv ollu :eek:
No osaa tämmösen päivän jälkeen arvostaa niitä hyviä päiviä tuplasti ;)

Peppi:
Täällä voidaan ihan ok, kireää pinnaa lukuun ottamatta..
Koko päivän on maha ollut oudon kireä, mutta siinäpä kaikki.

Huomenna neuvola.. oli se polin lääkäri merkinnyt neuvolakorttiin että u-prot +, kun tänään aloin korttia katsoa.. siitä ei maininnut mulle siellä polilla mitään. jospa olisin hieman viisaampi huomisen neuvolakäynnin jälkeen.

Jellonan perheen reissu kuulosti kivalta =)
Itse tekisi mieli kovasti taas kokeilemaan laskettelua.. joskus lapsena oltiin viimeksi laskettelemassa lomareissulla.

Siru: No onpas kurjaa kun tuommosta alkaa kuulua :| Luulisi ymmärtävän kun lapsia on.
Mulla kaupalla toimi tosi hyvin onneksi työvuorot.. että voi toivoa aina miehen työvuorojen mukaan.. ei tarttenut Tatun olla yli yhdeksään hoidossa. miehellä kulki tasasesti vuorot ilta-aamu-yö. millä tavalla teillä menee vuorot vai vaihteleeko paljonkin?

Pepille
piti vielä sanoa että tuo on niin totta että ei sitä haluais mennä heti illasta nukkumaan kun lapset/lapsen saa nukkumaan.. haluais vähän sitä omaa-/kahdenkeskistä aikaakin ja rauhallisen hetken.
mutta nykyään kyllä meillä menee koko sakki aikasin nukkumaan.. miehen herättävä töihin 4.40 ja ite on aina niin piippu muutenkin että sitä suosiolla kallistaa pään tyynyyn.

nyt loput iltahommat tekemään
 
Miikka oksenti koko illan siis päikkäreiden jälkeen ei halunnut välipalaa ja valitti mahaa kipeäksi sit kömpi sohvalle lepään, jonka jälkeen alko kohta tulitus molemmista päistä.
tällä hetkellä nukkuu meidän makkarissa patjalla.

huomenna jää mies kotiin hoitaa poikia ja mie meen koulutukseen, jos oon viel aamulla terve. joten sairastupa täällä. hyvät yöt. :wave:
 
Huomenta. Tai onhan tässä jo hyvä tovi hereillä oltu. Tosin, ei niin pitkään, kuin normaalisti... Mutta meilläpä Rasmus oksensi viime yön!!! :eek: :kieh: :headwall: :ashamed: Uskomatonta. Viime viikollahan oli hoidosta pois pari päivää, kun oli ripulissa, oliko se toissa viikolla, kun oli flunssan takia pois ja kuukausi (jos sitäkään) sitten oltiin viikon verran vatsataudissa (ei erityisen raju, mutta moni päiväinen). Hemmetin hemmetti! Ja vatsatautia mä EDELLEEN inhoan kaikkein eniten :kieh:

Nyt aamun Rasmus on ollut jo ihan normaali, syönyt paljon ja touhuaa vauhti päällä, että en nyt sitten tiedä, mitä se viime yö oli olevinaan. Jokatapauksessa soitin TAAS tänä aamuna, ettei pojat nyt mene hoitoon ja selitin tilanteen, päiväkodin johtaja sitten sanoi, että pitäis ihan kunnolla olla hoidosta pois, että tautikierre saataisiin pysähtymään, siis kyllähän mä sen ymmärrän toki, mutten ylimääräisiä päiviä vois sieltä töistäkään olla pois, kun oon muutenkin ollut nyt niin paljon sieltä pois!! Että jos tämä päivä nyt ollaan täysin terveinä niin eikö sitä jo huomenna vois hoitoon pojat viedä? Jos en olis näin paljoa joutunut olemaan töistä pois niin voisin vaikka olla enemmänkin kotona, turhaankin, mut mut... No joo. Mua vaan ärsyttää, kun ne joka kerta sanoo ton saman ja edelleen sen täysin ymmärrän, mut ei mulla ole "varaa" olla turhaan pois, terveiden lasten kanssa kotona, vaikka haluaisinkin :ashamed: Nyt menee jo toisteluksi.

Sen vielä sanon, etten ole puolikuntoisia, saatika kipeitä lapsia koskaan hoitoon vienyt! Enkä vie. Mut eikös se ole niin, että yksi päivä ollaan terveinä ja seuraavana päivänä voi jo hoitoon viedä.

Voi Danjuska, toivottavasti tämä päivä olis parempi :hug: Mulla oli eilen kans tosi huono päivä, olin älyttömän väsynyt ja huonolla tuulella. Mut mä en sentään ole raskaana, silloin (ainakin mulla) kaikki tuli ihan 100-kertaisena, jos nyt kukaan ymmärtää, mitä tarkotan. Jospa noi supistelut sun muut enteilis sitä synnytystä!! :wave: (toi toimi peukkuna). Mä muistan, kun valittelin huonoa oloa ja jaksamista niin jotkut sitten kysyi, että luulenko, että kaikki sitten helpottaa, kun vauva syntyy, et silloin se vasta vaikeaa on, mä tiesin jo raskaana ollessa, ettei näin ole, eikä ollutkaan! Kyllä mulla oli ainakin helpompaa ja parempi olo kaikinpuolin, kun olin saanut vauvan ulos mahasta tähän maailmaan :D No, meni taas vähän yli ehkäpä. Mutta toivotaan, että teidänkin pikkuinen pian syntyisi!

Harmi jellona, kun se oli sitä vatsatautia ja Mikkiskin sairastui :hug: Mä toivon, että meillä muilla olis sen verran vastustuskykyä, ettei sairastuttais, kun vähän aikaa sitten ollaan (paitsi minä ) vatsataudissa sun muissa pöpöissä... Vaan eikös just silloin ole vastustuskyky huonoimillaan... No joo. Paranemisia teille, joko Aleksi on terveenä?

Pitäis kai jatkaa siivoilua ja pyykin pesua, pojilla onkin kivat leikit keskenään :heart:
 
Hei taas pitkästä aikaa.

Lupailin viime viikolla Pepille, että tulen kirjoittamaan ja taas se jäi. En vaan saa aikaiseksi.
Kauheasti on nyt sitä sairastumista liikkeellä, tsemppiä vaan kaikille nuhanenille ja oksennustautisille. Ja Danjuskalle tsemppiä muuten vaan, joka päivä käyn tarkistamassa, että joko on uutisia. :heart:
Täällä myös sairastupaa tällä hetkellä. Matiaksella 5ttä päivää flunssaa, räkäisyyttä ja yskää ja ajoittain kevyttä kuumetta. Miika taitaa olla nyt saamassa samaa tautia. Muuten ollaan kyllä oltu niin ihmeen terveitä, ettei auta valittaa sen suhteen.
Miika on nyt pari päivää ryöminyt muutamia kymmensenttejä lattialla. Meidän ihanasta pikkupallerostakin kasvaa kovaa vauhtia jo kova menijä. Allergiatesteissä ollaan rampattu usein ja maito ja muna on nyt poistettu ruokavaliosta ja nyt pidän ruokapäiväkirjaa sekä itseni, että miikan osalta, että löydetään vielä loput allergisoivat. Miika kun välillä raapii kaulan ja posket ihan verille, kun niin kutiaa. Vie vaan aika paljon energiaa kun kaikkea mitä pistää suuhunsa pitää miettiä. Just nyt tässä väsymystilassa en jaksa.
Niin, meillä siis nukutaan edelleen ihan älyttömän huonosti. Ja mitään ei asialle oikein voi tehdä. Ensin pitää saada allergisoivat aineet poistettua ja lisättyä muutamia ruoka-aineita ennen kuin voi edes miettiä mitään unikoulua tms. Korvikekin pitäisi altistaa jossain vaiheessa, että olis vähän vararavintoa, että sais jättää hoitoon. Tai edes jaksaa pumpata varastoon maitoa.
Tukijoukotkin tuntuu kaikki olevan menneitä, joten olo on... no tyhjä. Oon niin väsynyt, etten jaksa muuta kuin huolehtia välttämättömistä. Anteeksi taas valitus.
Matias on muuten voinut tosi hyvin (siis lukuunottamatta tätä flunssaa) ja on niin ihanaa isoa poikaa että! Tykkää (välillä) tehdä kaiken itse ja rakentaa esim. pikkulegoilla vaikka kuinka kauan.

Jotenkin ihanaa, että lunta tulee, mutta kyllä mä ainakin jo odotan kevättä. Hiukan kevyempää vaatetusta ja aurinkoa. Mun vanhempien mökinkin pitäis valmistua pian, joten sinne sitten aion mennä viettämään arkipäiviäkin, jos vaan pääsen yksin poikien kanssa reissuamaan (meillä kun on vaan yksi auto ja mies sitä tarvii töissä).

No juu, en taas osaa kirjoittaa muuta, kun tuntuu, että kaikki menee valituksen puolelle. Joka päivä edelleen kuitenkin avaan aina ensimmäiseksi nää sivut, ennen kuin teen netissä yhtään mitään muuta. Pitäkää siis palsta pystyssä!
Haleja.
Oli muuten kiva lukea muidenkin harvemmin kirjoittelevan kuulumisia.
 
Tervehdys! :wave:

Voi täälläpä on nyt harmittavan paljon sairastupalaisia... :( Paranemisia kaikille siis kovasti! :hug: Täälläkin on varsinkin Joonas vähän nuhassa ja yskässä, mut ei mitään sen kummempaa.

Joonaksella oli eilen eka puheterapiakäynti, joka meni ihan kivasti. Flunssa vaan pahensi ennestään vähän epäselvää puhetta, et ihan selvää käsitystä puheterapeutti ei saanut, mut jonkinlaisen kuitenkin :) Saatiin nyt vaan kotiin erilaisia ohjeita, millä suun ja kielen motoriikkaa voi treenata, ja jos syksyyn mennessä ei ole puhe selventynyt, niin sitten vasta varataan uusi aika.

Jesse oli puheterapiakäynnin ajan mun siskolla ja sen miehellä (Joonaksen kummit) hoidossa, mut ei ollut oikein viihtynyt... Ekat puoli tuntia oli vaan huutanut, jonka jälkeen oli hetken nukkunut, sitten oli huuto taas alkanut, siellä odotti siis oikein iloinen poika, kun mentiin hakemaan :whistle: Ei vaan ole oikein tottunut hoidossa olemaan "vieraassa" paikassa ilman Joonasta, et siitä se tietenkin johtui...

Iso :hug: vielä ainakin Danjuskalle ja Kaizalle!!!

Nyt keittiötä siivoamaan, kun Jesse vielä nukkuu ja Joonas katsoo Tomi traktoria :) Heippa siis taas! :wave:
 

Täällä myös sairastupa ilmoittautuu.
Mulla on kova kuume ja Wernerillä korvatulehdus molemmissa korvissa ja lisäksi silmätulehdus.
Mies lähtee huomenna sinne reissuun (Sveitsiin), eikä kovin hyvillä mielin tietenkään ole lähdössä, kun me täällä kotona sairastetaan. Tulee kotiin vasta ensi viikon torstaina... Tosin Sveitsistä palajaa jo sunnuntaina, mut aloittaa heti maanantaina Helsingissä sen uuden työn (samaisessa firmassa kuitenkin).
Miehen äiti tulee huomenna meille poikia hoitamaan, itse kun en jaksa olla pystyssä juuri lainkaan.

Kiinteistövälittäjä kävi tänään ja nyt on sitten meidän asunto pistetty myyntiin. Jänskättää :D Viimeistään kesällä pitäisi päästä muuttamaan Hyvinkäälle. Huih!

Nyt kone sammuksiin ja unta palloon!

Paranemisia muihinkin sairastupiin!
 
moikka

onaps paljon sairaita :/

Ramukselle paranemista ja toivottavasti meni ohi tuolla yöllisellä oksentelulla!
Meillä kun oli se oksennustauti niin Tatu oksenti illalla ja sitten kerran yöllä ja se oli siinä.

Myös Jellonan ja Gerberan sairastupiin oikein pikaista paranemista! :hug:
Kuin myös muille nuhanenille =)

Peppi:
Joo vois äkkisestään tosiaan luulla että ois paljon rankempaa kun vauva syntyy mutta jotenkin itse koen sen helpottavana kun saa (sitten joskus..) toiselle puolen masua pikkuisen.. ei oma olo ihan niin tukkoinen hankala.
Toivottavasti siellä tänään parempi pv, :hug:
Täällä ainakin hitusen ;)

Kaizalle lähettelen hirmuisesti jaksuja!! rankalta kuulostaa kun ei öitä nukuta ja vielä allergia rumba päälle.. :hug:

Neuvolassa käyty ja täti oli sitä mieltä että sais tulla jo pois..
Valkuaiset oli plussalla, aamulla pitää käydä labrassa ja verenpaineita seurata edelleen.
alkaa kypsyttää.. vaikka se ei varmaan oo jääny mainitsematta :LOL: :ashamed:
kunhan en vaan sairaalaan joutus.. että ei niin paljon olis sitä valkuaista.. pe pitää soittaa sitten tuloksista.

Tatu tohkeissaan.. mies luvannut viedä pojan taas räpiköimään niin odottaa kovasti millon iskän (ja oma) massu vajunut sen verran että lähteevät uimahalliin :D
itse ajattelin koiran kans lähteä kävelylle sillä aikaa.
 
Jess, poika voi ensi viikolla aloittaa virikepaikalla tuossa läheisessä päiväkodissa!
Vähän aikaa sitten soittivat. Huomenna mennään tutustumaan =)

Yö täysin sieltä ja syvältä itellä, mutta positiivista että Tatu on hyvän tuulinen eikä koettele väsyneitä aivoja/hermoja.
Aamulla oltiin jo 8.30 ulkona labraan kävelemässä ja pari tuntia ulkona leikittiin sen jälkeen.

Poika ei taaskaan nukkunut päikkyjä ja nyt reijittää maksettuja laskuja tuossa vieressä :whistle: että liuetaan tästä jotain puuhaamaan...

 
Moikka!

Huh, oon taas ollut väsynyt :ashamed: Kummatkin heräs siinä viiden jälkeen, Joonatan olikin nukkunut sit pitkät päikkärit päiväkodissa :eek: Toisaalta ei ihme, mut mihinhän aikaan käy sit illalla unille...

Täällä ollaan siis jo kunnossa. Rasmus ei oksennellut kun sen yön ja tänään olivat jo hoidossa.

Mulla oli itsepalvelukirpparilla vaatteita (suurimmaksi osaksi poikien pieneksi jääneitä), kenkiä, lastentarvikkeita jne. viikon myynnissä, 93e sieltä tuli ja tyytyväinen olin! Vaikka tavaraa vielä jäikin, mut pitää kevään mittaan ottaa sieltä toinen viikkokin tai mennä viikonloppuna itse jollekin kirppikselle myymään =)

No, Smirge tuu jo nyt ihmeessä kertomaan!!! :attn: Mulle tuli mieleen, että liittyiskö se asunnonostamiseen tai sitten työasioihin... Oonko yhtään oikeilla jäljillä? :D Tai kenties johonkin matkaan... Hmm.

Kaizalle ihan hirveen paljon jaksamisia :hug: :hug: On teillä rankkaa nyt :( Koitahan jaksaa :hug:

jellonan pojille pikaista paranemista! Toivottavasti ei sinuun tai miehees iskis! Miten teillä voidaan nyt?

Niiskuneiti, kiva, että ensimmäinen puheterapiakäynti meni hyvin :) Harmi, kun Jesse ei ollut hoidossa oikein viihtynyt!

Danjuska, eilen oli jo parempi päivä, se maanantai oli jotenkin niin... no, maanantai :D Ne ei oo koskaan hyviä päiviä :LOL: Kiva, että Tatu sai läheltä päiväkotipaikan :)

Meijän pitäis mennä poikien kaa mun äitin luo tossa jonkun ajan päästä. Kiva, kun on jotain tekemistä =)
 
heippa!

koulutuksessa tänään oli niinkuin myös eilenkin. täytyy uusi kirjaamis ohjelma opetella ja opettaa muita. pää on ihan tyhjä sen jäljiltä. :whistle:

meillä yö meni hyvin. aamupäivällä ovat pojat oksentaneet Aleksi kerran ja Miikka myös ainakin kait kerran, kun ei leipä suostunut pysymään kitusissa. edelleen makaavat reporankoina sohvilla ja juovat jotain pientä silloin tällöin. :ashamed: ei siis kovin aurinkoiselta näytä vieläkään.
huomenna olis Aksulla ollut kaveri synttärit, mut nyt näyttää kyllä huonolta että niihin voisi mennä. mulla iltavuoro ja äitini tulee poikia hoitaa iltapäiväksi siis huomen. perjantain olenkin sit varmaan poikia hoitaa, vaik olis aamuvuoro.

käytiin äsken miehen kanssa vuorotellen hiihtämässä ja nyt mies paistelee meil tuol pihvei joten syömään käy tieni...jaksuja kaikille erityisesti Kaizalle kovasti :hug: :hug:
 
Uskomatonta. Joonatan oksensi viime yönä :eek: Ei oo kyllä koskaan ennen tämmöstä vatsatautia ollut! Sekin on jo ihan normaali, on syönyt, leikkii ja touhuu ihan normaalisti, ei valita vatsaa (yöllä sanoi, että on maha kipeenä ). Kummallinen tauti. Iltaan asti oli ihan kunnossa, söi paljon eilen kaikkia ruokia jne. Sitten ihan yhtäkkiä yöllä alkoi oksentamaan!

Ite taas nukuin huonosti, kun Joonatan pyöri mun vieressä ja päällä, millon halus mun peittoa (omansa päälle oli oksentanut) ja milloin tuli kuuma jne. jne. Sit piti oksennuksia siivota ja semmosta. Mut onneks on ihana, aurinkoinen ilma ulkona, se piristää kummasti B)

jellona, kuinkas teillä nyt voidaan? :hug:

Koivunkävylle jaksamisia :hug:

Smirgen juttua edelleen odottelen :kieh: :D

Tulkaa muutkin kirjoittelemaan :wave:
 
Heippa!

saikku päivälle jäin nyt sit itekin. tää ja huominen ainakin. aamulla aikaisin kun mies lähti töihin niin rieskat lensi pönttöön, sit vaan väsytti ihan törkeesti sekä heikotti. en uskaltanut syödäkään, kun en tiennyt pysyykö sisällä vai ei. Mikkikseltä siivosin tuolloin hirmuset rieskat vaipasta. sit onneksi Mikkiskin nukahti ja nukuttiin kaikki meidän makkarissa yli 9. vaikka vielä vaan oli väsynyt olo. sit oli pakko yrittää jotain syödä, että tietäis pysyykö mikään sisällä. teetä ja leipää meni, eikä nyt vielä ole ulos tullut. soitin kuitenkin töihin, etten tule, kun ei oikein itedä paheneeko vai ei. ärsyttää sit töissä kesken kaiken alkaa oksentaa yms sekä tartuttaa muita.
Mikkis on jo suhteellisen hyvässä kunnossa, juonut melko paljon omppumehua ja söi aamupalksi pikkasen leivän. leikkinyt ja ulos tekis pojan mieli, kenempä ei tekis noin ihanalla ilmalla. :attn: aksu oksenti ekana juomansa mehut ulos aamulla, mut muut on nyt pysynyt sisällä. videoita pojat kattelee. itsellä vetämätön olo eika jaksais alkaa tekee mitään muuta kuin maata. Mikkis saattaa alkaa käymään ylikierroksilla iltapäivästä. katsotaan tuleeko äitini nyt käymään, vähän puhui sen suuntaista että tulis, kun soiteltiin. olishan siitä hiukan apua. :)

gerberan perheelle, onnea asunnon myyntiin. milläs mielellä Aleksi on muuttamassa?

peppi, ihme tauti teilläkin tosiaan liikenteessä. jaksuja kovasti. :hug:

nyt meen kattoo mitä noi pojat tekee.. :wave: nauttikaa aurinkoisesta päivästä minunkin puolesta. B)
 

Siivous on nyt suoritettu :D Sunnuntai-aamuna sit uusiksi, kun on ensimmäinen näyttö. Taas muistuu mieleen, että miten stressaavaa tää asunnon myyntiaika on... mut toivotaan, että tää pikaiseen kaupaksi menisi, enkä monen montaa kertaa tätä kerkeäisi näyttöjä varten laitella vimpan päälle.

Jellona, kiitos! Aleksi on ihan hyvillä mielin muuttamassa. Tuleehan sille välillä haikea olo, kun kaverit jää tänne, mutta positiivisella mielin ihan on. On niin sopeutuvainen poika, että ainoa huolenaihe meillä aikuisilla on oikeastaan se, että uudella paikkakunnalla kaveripiiri olisi sitten järkevää (niinkuin täällä on ollut)...
Voi että tuota teidän masutautia! Toivottavasti pian siitä eroon pääsisitte!

Meillä täällä sairastetaan vielä. Mummon laitoin eilen illalla takaisin kotiinsa, kun kuume laski minulla, mut jos järjellä olisin ajatellut, niin tämä(kin) päivä olisi sujunut mummon avustuksella pikkuisen helpommin... Poikien kanssa kävin isot ruokaostokset aamulla tekemässä (tuskanhiki valui päältä, kun oli niin heikko olo) ja nyt tää siivousruljanssi... Mut kun sitä apua on niiiiin vaikea ottaa vastaan...

Huomenna olis tarkoitus mummolaan yökylään ajella, jos minun kunto sen sallii. Werneri on jo ok, mutta Jullella on silmätulehdus. Aloitin sille samat tipat kuin Wernerillä, mut ainakaan vielä ei ole auttanut... Pitää vissiin huomenna sit käydä lääkärissä, jos ei tämän päivän aikana ala silmä toeta. Julle yskiä paukutti eilen illalla ja niiskutti kovasti, mutta tänä aamuna ei ollut jälkeäkään flunssasta... mitä lie ollunna. Minä kyllä korskun ja rävin sitten muittenkin puolesta :snotty:

Nyt on pakko haukkaista jotakin pientä evästä!

Paranemisia sairastupiin (ainakin Pepin kotona taitaa masutauti jyllätä!), flunssamökkeihin myös jaksuja ja paranemisia!

-G-
 

Nyt on etuovi.comiin lisätty kuvat meidän kodista, jos kiinnostaa käydä kurkkimassa meille, niin kohdenumero on 207205. Tervetuloa kylään :wave:
Pitäkäähän peukkulit pystyssä, että koti saadaan myytyä, mahdollisimman pian!
 
moikka


Peppi: No johan on kumma tauti teillä :eek: mutta onneks näkyy menevän pian ohi eikä tartte päivä tolkulla poikien yökätä. jospa ei teihin Samin kanssa tulis.
Piti tuossa jo aiemmin sanoa että se maanantai oli tosiaankin niin tyypillinen maanantai että ei tosikaan ;) mutta onneks ollaan nyt jo torstaissa :LOL:

Mikäs Kävyn olo? Joko hermot parempana? :hug:

Toivottavasti Jellonan tauti ei pahenis!

Gerberan joukolle edelleen paranemista! Koitahhan lepäillä aina kun vaan mahdollista, :hug: Toivotaan että asuntokaupat menee hyvin =)

Yö oli taas jostain ihan kuusesta.. mutta ei oo uutta |O

aamulla käytiin pk:n Tatun kans tutustumassa. Heti alkoi poika yhden tätin kanssa leikkiä =) Ja ensi viikolla käy ma ja ti olemassa 5 tuntia jos ei nyt vauva siihen mennessä synny.
Nyt tuolla kattelee Rasmus nallea maha täynnä hernekeittoa ja lettuja..

Anoppikin soitti huolissaan että mikä vointi. Ottaavat kuulemma mielellään Tatun ensi viikolla sinne.. Uskon kyllä että mieluista saada poika sinne mutta itse ikävöin ihan hirveästi sitten jätkää :heart: myös miehen mummo oli hätäillyt että miten täällä pärjätään..
mikäs tässä.. pv kerrallaan.
Labrat oli onneks puhtaat joten nämä kaikki oireet ihan vaan tätä itseään. Ainut että pahaolo ja etenkin päänsärky tuntuu eilis illasta asti vaan lisääntyneen :/

Illalla tuleekin pikkusisko kyläilemään ja on sunnuntaihin asti =)
Huomenna reipas siivous porukalla niin josko tässä pikku hiljaa alkais jotain tapahtua. Madua kirraa koko ajan mutta ei muuta :whistle: jotenkin semmoinen olo että syntyy viikon päästä, samoilla viikoilla kun tatu..

nyt pitäis lähteä kauppareissu heittämään ja pojalle välikausipukua samalla katsella.
 


Kamala miten tuo mahatauti jyllää nyt vähän kaikkialla :x Paranemisia Unettoman perheelle! Ja kiitos, ollaan tykätty itsekin tästä asunnosta varsinkin remontin jälkeen.

Julle on varmasti tulossa kunnolla kipeäksi. On ollut varsin itkuherkkä päikkäreitten jälkeen...

Mies laitteli viestiä, ovat just laskeutuneet Sveitsiin.
 
Moikka!

Meidän sairastupa on jo hieman parempi. mun olo on edelleen sellainen hassu, siis en ole kertaakan oksentanut tai juuri muutakaan, mut mahaan välillä koskee aivan tajuttomasti ja väsyttää yleisesti hirveesti. tänäänkin nukuin pienet päikkärit äsken, kun äitini oli täällä. Nukuin kuitenkin 8 asti aamulla. Mikkiksellä ei aamupala pysynyt sisällä, mut muuten ruoat mitä on syönyt ovat pysyneet sisällä. Pojat kävivät sit hetken pihallakin mummin kanssa.miikka oli hiukan vetämätön ja ottaakin tuossa sohvalla nyt pieniä torkkuja. Että ehkä tässä vielä joskus parannutaan. :)

mies meni töiden jälkeen suoraan jäähallille kahviota pitämään. tulee joskus 18 jälkeen.

gerberan, asunto on kyllä tosi hieno.

kuinkas pepin luona voidaan? sekä muualla sairastuvissa ja kuis danjuskan olo?

käynpähän nopeaan vilasee vasebookin ja sit kirjoittelee aleksin tekemiä lippuja ylös, et tietää mitkä liput on tehnyt ja mitä viel tekemättä. :wave:
 

Jellona, kiitos! Meidän sairastuvassa voidaan, noh, kohtalaisesti. Jullen silmä edelleenkin rähmii, joten tipat mitkä on Wernerille, ei nähtävästi sovelle Jullelle... Muuten sekä Werneri että Julius ovat kunnossa. Oma olo on kehnonlainen. Väsyttää hirvittävästi koko ajan (vaikka yö nukuttiin hyvin), nenästä vuotaa ihan vähän väliään verta (kuivat limakalvot), kamala yskä ja nuha. Kurkku kipeytyy iltaa kohden niin kovin, etten kärsi enää sitten puhuakaan. Ääntä on vähänlaisesti ja poikia se huvittaa :D

Miehellä on mukavaa alpeilla. Äskettäin soitteli, olivat juuri tulleet laskettelemasta. Kokki oli käynyt laittamassa nille alppimajaan iltapäiväteet kera muffinseineen jne. Käy kolmesti päivään tekemässä ruoat (aamupala, iltapäiväteet sekä neljän ruokalajin illallinen). Vähänkö olis ihanaa, jos joskus itsekin pääsisi tuommoseen hemmotteluun! Paljon on jo kerennyt kuvia ottamaan ja kohta ovat sitten lähdössä keskustaan katselemaan mitä sieltä löytyy.

Nyt täytyy minun oikaista pitkälleen.

Palailemisiin!
 
Moi!

Täällä on taas ollut aivan ihana auringonpaiste, mutta melko kylmä ilma silti. Ulkoiltiin iltapäivällä, Otto oli tarhassa aamupäivästä iltapäivään, käytiin Lotan kanssa hakemassa hänet ja ennen sitä käytiin lenkillä, kiva välillä juosta ilman rattaita :D Yövuoroon meen itse tänään, niin sain hyvin nukuttua, kun Otto oli tarhassa. Vähensin nyt Oton tarhapäiviä, 8pvää/kk. Tähän asti on ollut 10pvää, eikä ole ehkä kuin kerran-pari täyttynyt. Saa tuota sitten nostettua taas, jos siltä rupeaa näyttämään.

Me saadaan uusi kummilapsi :heart: miehen serkku vaimonsa kanssa sai tytön ja me päästään kummeiksi :) Tyttövoittoista on meidän kummilapsisarja, 1 poika ja mulla 5 tyttöä, miehellä 4.

Gerberan kodin kuvat näytti hienoilta, kiitos vaan kutsusta :D Paranemista teille, niinku kaikille muillekin kipeille! Me ollaan säästytty toistaiseksi tältä aallolta, kopkop koputan puuta...

Mulla on tällä viikolla ollut kivasti vapaita, niin on kyläilty ja meillä on käynyt kavereita kylässä. Otollekin on riittänyt kavereita, ke oltiin mun työkaverin luona, kenen 4v. poikaa Otto oikein ihailee, niin seuraavana yönä Otto oli nähnyt untakin tästä pojasta ja itsestään =) Otto ei myöskään olis millään lähtenyt sieltä pois... kantaen sitten vaan :whistle:

Ai niin, Kaizalle kovasti jaksamisia! Koita kysellä kuitenkin tukijoukoilta, että onnistuisko, että auttaisivat, edes välillä.

Ja Danjuskalle jaksamista raskauden pisimpiin päiviin! Vähiin ne päivät käy, maali häämöttää jo. Onneksi ne labrat oli kunnossa kuitenkin. Jospas huominen reipas siivous tekis tehtävänsä =)

Nyt lähdetään Oton kanssa kauppaan ja hakemaan Lottaa ja kavereitaan jalkkisharkoista =) Aurinkoista viikonloppua kaikille! Mulla valoisin aika taitaa mennä nukkuessa...
 

Yhteistyössä