Joulutähdet 2005 maaliskuun kasaan!

Lauantai-huomenta!

Mullapa kiersi eilen vatsassa aika hyvin ja oksennuskin sitten tuli :x Mut suht hepolta vaikuttaa tää tauti olevan munkin kohdalla...

Oltiin eilen äitin kanssa kattomassa Miehet jotka vihaavat naisia, ensimmäinen osa siitä Stieg Larssonin kirjasarjasta. Oli kyllä ihan hyvä!

Pojat menee tänään mun äitille yökylään! Me ei olla vieläkään päätetty et mitä tehdään, mentäiskö keilaamaan tai jotain. Ellei mun olo tästä pahene... Sit vois vaan olla kotona ja nukkua ;)

Kiitos vielä kaikille paranemistoivotuksista :heart: Ja paranemisia kaikille muillekin, jotka ovat kipeinä!

Gerberalla perheineen on kiva koti.

Siru, onnea uudesta kummitytöstä :) :heart:

Mites Danjuska jakselee?

Entä jellonan perhe?
 
viikonloppua!

Kiitos vaan kysymästä Peppi ja Jellona; täällä voidaan ihan ok. Eli kasassa edelleen. tänään oiskin la mutta jotenkin kumma olo että ensi viikonloppuna syntyis. saas sitten nähdä pitääkö tuntemukset paikkansa.
Tosin kipeämpi olen lantionseudulta tänään ollut ja tuntuu että kaveri poraa entistä alemmas vaan mutta se nyt ei vielä mitään takaa ;)

Kiva että Jellonan perheessä aletaan voida paremmin :)

Unettoman sairastupaan paranemista! :hug:

Gerbera: Jospa se pian olis tauti teilläkin takana päin.
Hienolle reissulle kuulostaa miehesi matka! Voi kun pääsiis joskus itsekin johonkin tuommoiseen :D

Sirulle myös kiitos jaksuista!

Peppi: jospa se ois yhtä nopeasti ohi sulla, niin kuin pojillakin. Jos ette muuta keksi niin rentoutukaa ja lepäilkää kotona =) Mukavaa iltaa joka tapauksessa! :D

Tatu tuolla sängyssään pyörii.. aika väsy kaveri kun käytiin järvellä käveleksimässä ja makkaraa paistamassa. Silti vaan ei unen päästä tahdo saada kiinni. yöunetkaan ei mitkään pitkät pojalla ollut, vaan säntäsi aamulla aikasin jo tätin herättämään. Olipa kiva kun itse sai kasiin asti pötkötellä vaikka 6.30 heräsinkin :D ilmeisesti nukuin niin monta tuntia putkeen pitkästä aikaa että olo tuntui ihan virkulta.

itseä jännittää jo nyt Tatun pk päivät enemmän kuin poikaa itseään.. Kummastelin että mitä ihmettä minä teen kun poika poissa viisi tuntia :LOL: siis tekemistä varmasti ois mutta kun sitä ei osaa mihinkään ryhtyä..

"minä en saa unta" kuuluu sängystä, joten jospa lähdetään vaikka joku satukasetti kuuntelemaan ja jatkamaan leikkejä.
 
Öitä!

yötöissä siis pitkästä aikaa. parantunut olen minä. siivosinkin tänään koko asunnon kunnolla TOLULLA!!! tuntu että nenä ei muuta haistakaan kuin oksennuksen ja ripulin. :attn: tiistaina vasta meinasin alunperin siivota, mutta sit satuin kattoo lehden säätiedotusta aamlla ja päätin että tehtävä on jo tänään tai siis eilen miten sen ottaa. just toi kello käänty sunnuntain puolelle. Aleksi ulkoili naapurin pojan kanssa ja mikkis katto videota. minä sain imuroituu sekä pestyy lattiat joka puolelta. käytiin Miikan kanssa hetki pihalla niin että puistelin kaikki petivaatteet. sit tehtiin ruoka ja nukuttiin päikkärit. Mies olikin koko päivän jäähallilla hommissa. :)

Miikka heitti vielä iltapäivä ulkoilulla jacky makupalat hankeen joten ei taida ihan olla terve poika vieläkään. no ripuli ei ole enää tullu vetenä. yöt ollaan nukuttu jne. joten elämä voittaa. :D
Töissäkin on pitkästä aikaa kiva olla.

Tänä yönä saa kellojakin siirtää eteenpäin, joten siitäkin syystä ihan luxus yö, kun on tunti vähemmän valvottavaa. toivotaan että päivällä saisin edes jotenkin nukkuu. On kuitenkin 12-16 oltava Mikkiksen kanssa, mutta jospa se suostuis taas mun viekussa nukkuu päikkärit. :heart: Illalla aksu meneekin naapurin pojan synttäreille, niin ainakin sillo varmaan saan nukkuu, jos mies olis Miikan kans.

Mulla on siis kaksi yötä ja maanantaina on kans pojat kotona päivän. joten nukkuminen on silloinkin ihan yli mainostettua. noo katellaan mitä tuleman pitää.

mulla olis jonkin verran hiukan tälläisin työpaikkkaan liittyviä töitä tehtävänä niin että jospa kävisin niiden kimppuun piakkoin ja jatkan tiedän seurassa ensi yönä taas. kirjoitelkaahan ihanaiset. mukavaa sunnuntaita. ja muistakaa siirtää kelloi, tunti eteenpäin. ;) :D
 
Täällä ollaan nyt käyty jo ekassa neuvolassa ja täti oli sitä mieltä että raskaus on joko pitemmällä tai sitte ois kaksoset tulossa koska hänestä masu on liian iso viikkoihin nähden ja hän mittas jo sf mitanki ja sai 9cm sekä kokeili missä kohtaa kohtu tuntuu ja hän sanoi että hänen mielestä se tuntuu jo navan kohalla ja oli kuulemma tosi pinkee.

Keskiviikkona oli meidän Juho pojan 1v synttäritkin ja kovasti sai lahjoja pikkuinen joka osaa jo tehdä melkei kaikki tarpeensa pottaan.

Janetella sitte on taas semmonen uhma kausi meneillään.

mutta nyt nukkumaan,öitä kaikille!!
 
täällä alkoi lumisade, ei tuota vielä kovin kummosesti tule..
ukon heräämis ilmotusta odottelen että onko miten heikko happi :LOL: se kun ei oo sitten syys kuun tainnu juoda kerralla kahta enempää..

meillä oli kaverin kanssa oikein mukava ilta, ihana kun kerrankin sai jutella ihan rauhassa kun ei miehet ollu paikalla. B) maailma on siis parempi paikka taas elää :LOL:

TaaperotX4 kaksoset :eek: ... se olis ollu mun painajainen, meillä on suvussa kaksosia ja kolmosia, mun sukupolven piitäs tehdä jompiakumpia kun edellinen sukupolvi teki lapset yksi kerrallaan.
kerrohan sitten kun olet ultrassa käyny että mitä sielä on! ja Juholle onnittelut!

Jellona toivottavasti saat nukkua jossain välissä!

Danjuska, sano ny sille matkustajalle että plussan tätiti on ihan täpinöissään odottamassa uutisia että kumpi sieltä tulee jotta vois pikkuhiljaa tulla pois... ;)
 
Ja taas ollaan sunnuntaissa, huomenna on taa maanantai, se viikonpäivistä kauhein :kieh: :whistle:

Me käväistiin eilen mun kaverin läksiäisissä, se lähtee vuodeksi Australiaan, työharjoitteluun ja reissaamaan :) Oltiin jo klo 23 kotona ja ennen 00 untenmailla :)

Pojilla oli mennyt hoidossa tosi hyvin. Rasmus oli kuulemma pari kertaa yön aikana jotain äännähdellyt, mut nukahtanut samantien takaisin, talviaikaa olivat heränneet klo 6, mikä oli mun mielestä aika hyvin, niiden meidän viiden heräämisten rinnalla ;) Eli kesäaikaan vasta klo 7.

Meillä Samin kanssa kiersi vielä eilen vatsasta, mut mä oon ainakin jo tänään ollut ihan normaali.

Danjuska, koska Tatu siis menee sinne päiväkotiin? Hyvin se varmasti alkaa ja menee :)

taapero, hui, tuu tosiaan sit kertomaan, kun oot ultrassa käynyt, et mitä näkyi!!

jellona, aika monipäiväisenä on toi teidänkin tauti ollut :eek: Vaikkei nämä vikat päivät niin pahoja ole ollutkaan, mut kuitenkin. Jaksamisia ensi yöhön. Ja toivottavasti saat tänään nukuttua.

koivunkäpy, meillä on kans suvussa kaksosia, mun äitillä on kaksoissisko ja isällä on myös kaksoissisko, eli nyt olis sitten meidän sukupolven vuoro :eek: Ei meille kiitos. Ja onneksi ei oo vielä tullutkaan :D Kolmannen kyllä vielä jossain vaiheessa (vuosien päästä ) haluaisin, mut en silloinkaan kahta kerrallaan!! Samillakin on kaksoissiskot siskoina, mut ne on hedelmöityshoitojen tuloksena tulleet, joten ei silleen perinnöllinen juttu ollenkaan...

No joo, mut nyt lopettelen.
 
moikat

Jellonalle jaksuja ensi yöhön!
Ihmettelen miten jaksat valvoa jos et saa kunnolla yhtä kyytiä nukuttua.

Peppi: Tatulla on huominen ja ti päiväkoti päiviä. ite mielellään menossa =) Ja jatkossa aina silloin kun ryhmään sopii.

Käpy: Juu on tätä yritetty täältä maanitella mutta ei oo vaan yhteistyöhaluinen :kieh: :whistle:

Aamu alkoi taas hirveällä lantio kivulla ja jouduin panadoliakin ottamaan.. nyt olo suht ok väsymystä lukuun ottamatta. Miehelläkin unohtunut työasiat päästä kun kuulemma miettinyt että milllon tässä lähdetään :lauhg:
Tatun kanssa sisällä leikitty kun keli on mitä on. :whistle: sen verta ulkona käytiin että saateltiin sisko junalle ja vähän aikaa takapihalla touhuttiin.

joo huomenna taas tosiaan maanantai.. toivotaan että olis parempi mitä viikon takainen. Ihan jokaisella :D

hetkeksi lueskelemaan.. Tatu kattoo muumia masu täynnä kinkkupannaria niin hyvä sauma olla vaan ;)
 
Juu tulen heti sitte kertomaan mitä masussa näkyy,vähän kyllä jänskättää jos siellä onkin kaksoset,no sitte ois ainaski meitin lapset jo tehty.

Nyt on mentävä pesemään noi lapsukaiset ja sitten kohta nukkumaan.
 
Yöterveiset!

Kirjoittelenpahan vielä kun en ole ihan silmät ristissä. Päivällä tuli nukuttuu pätkissä aika hyvin. ensin reilu pari tuntii sit pari valveilla, sit 2,5h ja illalla viel 1,5h. että ihan suht virkee olo on viel. ainut vaan että mulla kierti koko päivän mahassa ja mietin jo että joudunko soittaa töihin. mut päätin selvitä. ei olis kuitenkaan hirveesti sijaisii ollunna. Ihan jhyvin tähän asti selvitty. Kiitos kysymästä peppi ja danjuska, sekä kävyille jaksuista. kyllä tässä tosiaan pärjätään. selviän viel päivästäkin poikien kanssa niin ei mitään hätää enää sitten. :whistle: =)
saan seuraavan yön nukkuu omassa sängyssä, ihanaa. kullan kainalossa. :heart:

Aleksin pelit menivät hyvin, sai olla maalissakin. Josta ihan hulluna tykkää. illalla kävi siel naapurin pojan synttäreilläkin. Miikka oli papan kanssa jäähallilla kanssa, niin into piukassa sinne lähti ettei voinu paljon pidätelläkään. Hyvin onneksi jaksoi päivän pitkästä aikaa ilman päikkäreitä. jospa aamulla nukkuis pitkään niin ehtisin ottaa torkut heti töistä tultuani.

Peppi, mukavaa kun saitte nukkuu ihan rauhassa pitkästä aikaa. ja kiva kun pojatkin olivat hoidossa nukkuneet hyvin. :)

danjuska, täälläkin malttamattona ootellaan, mut ehkäpä syntyy aprillipäivänä. siihen ei olis enää kuin 2 yötä. :) jaksuja.

taaperot, mielenkiinnolla minäkin odotan mitä sieltä masusta löytyy.. :)

metkun kuulumisia olis kiva taas kuulla, kuinka teidän yt:t meni? :wave:

hannamari, mitäs teille kuuluu? :wave:

mut nyt töiden pariin...ihanaa maanantaita kaikille varsinkin danjuskalle parempaa sellaista. :hug: B)
 
Hei!

Danjuskalle tsemppiä ja hermoja viime metreille, pian, pian :hug: :heart:

Mahatauti näyttäisi nyt lähteneen muualle rälläämään, tosin hieman jännittyneenä koko ajan ollaan.

Gerbera kyselit paikkakunnista, mutta päätös Hyvinkäästä on tainnut jo muodostua? Mäntsälä on kiva paikka, mutten haluaisi siellä asua. Äitini asuu ja on viihtynyt ihan ok.

Käpy olit mua huhuillut mesessä, en ollut läsnä silloin. Mitäs teille?

Taaperotx4 onpas jänskää ootella kuulumisiasi :heart:

Työrintamalla muhii jotain ikävää ja ilmeisesti lähiaikoina jotain ikävää saa kuulla :/ Juuri kun kaiken piti olla turvattuna sinne syyskuulle saakka. Maha on ihan solmussa nyt.

Peppi85 maanantait on TODELLA syvältä :$

Nyt muihin puuhiin, vielä kun niitä on..
 
Huomenta!

Uneton, kaik mahdollinen info Hyvinkäästä on vieläkin tervetullutta! En ole koskaan Hyvinkäällä käynyt, mutta kokonsa puolesta voisi hyvinkin olla meidän tuleva kotikaupunki. Sieltä siis ollaan nyt vain asuntoja katsottu. Yksi suuri syy miksi Hyvinkää kutkuttaa on se, että mun hyvä ystävä (ja Aleksin kummitäti) perheineen asuu Hämeenlinnassa, joten siitä ei pitkälti välimatkaa ole. Nyt kun ollaan nähty max 2 x vuodessa juurikin tämän välimatkan takia.

Tää tauti ei jätä mua rauhaan... kaamee olo on vieläkin ja mietin, että olisi varmaan viisasta jo käydä lääkärissä. Täällä on paljon kuumeetonta keuhkokuumetta liikenteessä... Mutta toisaalta jos se on vaan keuhkoputkentulehdus niin käyn lääkärissä ihan turhaan, se kun on viruksen aiheuttama eikä kuurit siihen pure... Eli taidan odotella vielä pari päivää...
Silmätulehduskin alkaa olla sekä Jullella että minulla jo ok. Werneri on täysin kunnossa, lääkekuuri jatkuu vielä muutaman päivän.

Mies on nyt suomessa ja odottaa, että pääsisi pian kotiin meidän luokse! Onneksi torstaihin ei enää niiiiiiin pitkä aika ole! Minä odotan jo tuliaisia :D

Eilen toisaan oli asunnon ensiesittely ja kivasti oli porukkaa käynyt. Katsotaan nyt tuottaako se mitään tulosta! Huomenna on yksityisnäyttö. Kiva oli eilen siivoilla kipeänä!

Jaahas, poikien huoneessa legot lentelee, riita taisi tulla :D Täytyy siis mennä katsomaan mikä tilanne on!

-G-
 
maanantaita =) ja tosiaan hyvää sellaista :D

Tatun vein aamulla päiväkotiin.. innoissaan meni ja hyvä kun jouti heipat sanomaan. alko traktori paitaansa hoitajalle siellä esitellä ;)

parin tunnin päästä tulevat kotiin. Mies hakee töistä tullessaan.

Itse käytin koiran kävelyllä, ompelin tuutuun viimein sen peiton ja tässä vähän paikkoja järjestellyt. Jos kohta sais aikaseks kattoo sairaalakassin valmiiks asti ja valokuvia laitella albumiin.

gerbera: Jopas on sitkeä tauti sulla, :hug:
Mee aikanaan lääkäriin!

Hyvä että Unettoman sakin mahatauti jätti!

saas nähdä pukkaako meille vielä flunssan tähän väliin :headwall: Tatu pärski eilisen ja nokka vähän tukossa.. yön nukkui kuitenkin hyvin kun laitoin sipulia sängyn päätyyn.. virkkuna aamulla ylhäällä jo 6.30..onneksi nukahti vielä viereen ja kasilta sitten herättiin.

vaikuttiko muille kellojen siirto??
meillä Tatu nousi tosiaan aikaisemmin kun normaalisti.. laitettiin tosin uutta aikaa 20.45 nukkumaan joten entistä aikaahan se olis ollut vasta vaille kahdeksan..

 
Menokasta maanantaita! Nyt seuraa vain täysin omaa napaa.

Se mun hommani :whistle: Elikkäs päätin vaihtaa työnantajaa. Ja kävin viime viikolla haastattelussa. Joten sanoin tänään itseni irti B) ja kuun lopulla siirryn Espoon kaupungin leipiin. alussa nyt tosin vaan sijaistan, mutta sekin on parempaa kuin tuolla nykyisessä hourulassa oleminen :LOL:

 
Lumista tiistaita! Yöllä oli satanu liki 10cm lunta ja lisää tulee.
kohta pitäisi töihin lähteä, eipäs kamalasti jaksaisi kiinnostaa, pitää mennä KOIRAN vahdiksi ettei rakkiparka joudu olemaan yksin.. :kieh: olin varautunut että menen iltapäivästä/alkuillasta töihin, kotonakin olisi ollut tekemistä nyt aamusta.

Eilen kävin kaupassa, mennessä "minun takia" tipahti lavettin nuppi ojaan, kuski ei tajunnut että en jäänyt tienposkeen odottamaan vaan vedin pihatielle auton, se sitten läksi peruuttelemaan ja otti liian reunaan, oli tie aurattu tyhjän päälle, tietäähän sen kui siinä kävi. no takasin tullessa olin sitten ohjailemassa liikennettä jne. kun tiesin että kotia on turha koittaa kun vastaan oli tulossa semmonen lavetti millä on ylileveäkuljetus joka tarkoittaa tuolla tiellä sitä että saa opetella peruuttamaan huonolla tuurilla 3km kun sopivassa kohdassa vastaan tulee.
kyllä maalla on mukavaa :LOL:

Toivottavasti nyt on jo aurattu tie, voi muuten olla melko haastavaa päästä töihin.

Ja jee, pojalle saatiin eilen hoitopaikka, menee samaan missä kaverin poika on. :xmas: eihän tuohon mennykkään kauaa että paikan sai...
 
Moikka moi.

Täällä on ihan kiva ilma, aurinko paistaa, vähän kyllä pilviäkin, mut keväinen olo tuli, kun kallioilta valui vettä, jäät sulaa B)

Mä lähden viikon päästä keskiviikkona Rodokselle!! En muista, että kerroinko siitä, kun isäpuoli lupas tossa joku aika sitten maksaa mun matkan, jos lähden äitin ja pikkuveljen kanssa, häntä kun ei kuulemma kiinnosta matkalle lähteä. Mikäpä siinä :whistle: Samillekin sopi, se jää siis poikien kanssa kotiin... Ei mene työpäiviäkään niin montaa, kun siinä on se pääsiäinen ja pitkä viikonloppu, joka on muutenkin vapaata. Joonatanin omalla hoitajalla oli ihana asenne, kun sille tänä aamuna reissusta puhuin ja siinä sitten sanoin, että tulee varmasti poikia ikävä ja jotain niin se sanoi, että semmoiset ajatukset, huonot omat tunnot ja muut, täytyy vaan koittaa saada mielestä pois ja nauttia lomasta ja kun tietää, että pojat on kotona iskän kanssa hyvässä "hoidossa". Kehoitti nauttimaan ja lataamaan akkuja niin taas jaksaa oikein superhyvin :heart:

Meilläpä nukuttiin tänä aamuna klo 6.45 asti!!! Meille sopi siis vallanmainiosti tämä kesäaikaan siirtyminen :whistle: Illalla käydään kuitenkin samaan aikaan nukkumaan, et ei ole sieltä päästä venynyt =) Se seuraus tästä kuitenkin oli, että Sami myöhästyi töistä, kun ei elävät herätyskellot olleetkaan herättäneet :D Onneks ei tainnut niin vakava juttu olla ;)

Danjuska, miten on Tatulla hoitopäivät menneet? Meillä oli tosiaan hyvinkin mieleinen tää kellojen siirto :D Mut se on taas ensi syksynä suuri harminpaikka, kun herätäänkin ihan liian aikaisin.. No, se on sen ajan murhe.

jellonalle kovasti jaksamisia :hug:

Uneton, hyvä, että teilläkin on parannuttu. Mäkin oon kyllä omalta kohdaltani vielä vähän varpaillani, kun mahassa aina välillä kiertää ja semmosta...

Gerberalle paranemisia!

smirge, vautsi! Onnittelut :flower: Hieno juttu!

koivunkäpy, onnittelut sinnekin suunnalle Villen hoitopaikasta, jonka vihdoin saitte! :whistle: Huspois lumisateet sieltäkin!

Meille tulee mun kaveriperhe, heillä siis 1 poika, reilu 2,5v, nyt iltapäivällä leikkimään. Ihan kiva, et on seuraa kun Samikin on töissä. Mut pojilla vaan tuppaa leikit menemää melko hurjiksi :whistle: Milloin tönitään, milloin tapellaan leluista, mopoista jne. Joonatanilla ja tällä pojalla olis kivatkin leikit, mut Rasmus on vähän väliinputoaja ( :D ), kun ei vielä "isojen" leikkejä niin hyvin taida, et saattaa mennä kiusantekoon koko homma ja sit on kiukku kaikilla suuri. Noniin, meen taas tästä ihan turhia höpöttämästä :LOL:
 

Väliaikatietoja, me saatiin tänään eka tarjous asunnosta :D Jätetään vastatarjous ja katsotaan päästäänkö yhteisymmärrykseen!

Oma olo on vielä aika kehno, mutta parempaan päin tässä ollaan kuitenkin menossa! Ja torstaina saadaan mies kotiin :heart:
 

Yhteistyössä