***JOULUTÄHDET 2005 MARRASKUUSSA***

Pikaisesti vielä tänne...

Jellona, kerro miehellesikin kiitokset onnitteluista :hug: Ihania ootte!! :heart:

Myöhästyneet onnittelut 3 vuotiaalle Vilille!!! :flower: :heart: :hug: En tiiä, käykö Adalmina täällä enää ollenkaan, mutta onnittelut kuitenkin Adalminan tytölle, tänään 3v :heart: Mitähän heille kuuluu??

Mä oon saanut iki-ihania lahjoja; untuvapeiton ja -tyynyn :heart: Sekä tähän mun Nomination-koruun 3 uutta palaa, ihanan yöpuvun ja rahaa :ashamed: :flower: Käytiin myös Samin kanssa syömässä ja tosi hyvää ruokaa olikin :p Eilenkin olin syömässä!! Mun äitin ja pikkuserkun kanssa, aikamoinen viikonloppu ollut siis ;)

Tintta, musta on ihana laittaa joulujuttuja kotiin, mut en tykkää mistään älyttömistä valo (varsinkaan erivärisistä) koristeista, mut semmosesta tunnelmallisesta... :xmas: En osaa selittää :D Jospa tänä jouluna saatais meille kuusikin mahtumaan! Ikinä ei ole tilaa ollut, mut nyt sais tähän olohuoneeseen tohon yhteen kohtaan varmasti järjestettyä sille sopiva tila! Ensimmäistä kertaa saisin omaan kotiin kuusen jouluksi :heart: Oon mä kuitenkin jo 5 vuotta asunut omassa kodissa, et jo on aikakin :whistle: Harmi noita e-pillereitä tai sitä, kun eivät sopineet. Mä oon kovasti harkinnut kuparikierukkaa, kun en mitään hormonaalista halua (mulle ei sovi, en uskalla edes koittaakaan...), mut mulla on muutenkin jo aika kivuliaat ja runsaat kuukautiset
:|

Danjuskalle jaksamisia :hug:

Aika hyvä Idols oli tänään!! Mut nyt meen kattomaan telkkaria ja sit Idols tuloslähetysten jälkeen nukkumaan!
 

Heipparallaa :wave:

Poikaset on päiväkodissa ja mä olen jo käynyt tekemässä ruokaostokset. Loppupäivän teen mitä huvittaa :hug: Poikasilla on tänään päiväkodilla valokuvaus, sisaruskuvat otetaan :heart: , toivottavasti vaan onnistuis hyvin! Pahoin pelkään, etteivät saa pysymään niitä sen aikaa aloillaan :D

Mies lähti aamusella reissuun ja tuleepi sitten vasta lauantai-iltana kotiin :/ Pitkä viikko siis edessä.

Aamulla oli 5 astetta pakkasta, ihanan kirpsakkaa oli!

Danjuska, monelta teillä on ultra? Tulehan sitten ilmoittelemaan, että kumpainenko sieltä on tulossa! :heart: Villi veikkaukseni on, että poika :D

Peppi, synttärionnittelut!!

Ja [/b]Hannamarin Vilille myös iiiiiisot onnittelut!!

Mukavaista päivää kaikille!!

T. Gerbsukka
 
Iltoja!

toimintaa täällä suunnalla ollut ihan riittämiiin. :D vapaapäiviä kolme pikkuhiljaa takana, kolme iltavuoroa edessä. oltu koko perhe yhdessä kotosalla. mies kävi sellasella kivikurssilla pe-su kylläkin, mut siis päivisin. minä touhuilin poikien kanssa sie kaikkea kivaa. perjantaina käytiin kaupalla ja mäkkärissä syömässä. lauantaina isäni käytti Aksua jääkiekko harkoissa. :)
tänään ollaan saatu aikaiseksi maalattuu meidän makkari. isäni oli kylläkin kovasti suurena apuna. =)

mikkis ei ole nukkunut päikkäreitä kuin viimeeksi torstaina. melko hyvin selvitty päivistä. puol 8 on illalla sitten unessa ja aamulla heräilee puol 7-7 välillä.
perjantainen hoitopäivä oli mennyt taas vaihteeksi huonoksi...hoitaja ei ollut 'saanut' vaihdettuu vaippaa pojalle, kun vasta puolen päivän jälkeen reilusti ja edellisen kerran olin siis minä vaihtanut aamulla hiukan 6 jälkeen. minä en oikeesti tajua sitä hoitajaa. päikkäreitä ei ollu silloinkaan siis nukkunut. loistavasti meni onneksi meidän ilta silloin. huomenna erityislastentarhanopettaja menee hoitajan luo, jospa siitä jotain hyötyä olisi. jos ei niin alan vakaasti harkita kuitenkin sitä pk paikan hakua jo nyt. :ashamed:

Vilille, isot synttäri :hug: :flower:

gerbera, jaksuja kovasti teidän viikkoon. :hug:

danjuska, munkin villi veikkaus on että poika on tulossa. tuuhan nyt kertoo kuinka meni?!

Me pelattiin äsken illalla Miikan kanssa auto muistipeliä muutamilla pareilla ja sekin onnistu aika ihmeen hyvin. löyti jopa muutaman parin ihan auttamatta. hyvin jaksoi keskittyä vaikka ei niitä päikkäreitä olekaan nukkunut. :)

unettomasta oli mukava kuulla pitkästä aikaa. :) toivotaan että työasiat järjestyis lopulta hyvin. jaskuja :hug:

onkos kukaan vielä seurannut bb.tä?? aika tyhmä viikkotehtävä tällä viikolla. vai mitä mieltä olette?

jaahas, on varmaan mentävä iltapala hommiin.. :hug: kaikille kovasti.
 
morjes

reissu tehty :D nähtiin kaikki pienen pieniä kätösiä myöten.. saatiin jopa kuva jossa on pikkuisen koko "tassu" levällään ja kaikki viisi sormea :heart: =)
Ja Jellonan ja Gerberan veikkaus (kuten omanikin ;) ) meni väärin :D eli lääkäri totesi heti kun kysyttiin että pikku tyttö tulossa :D :heart: ellei nyt sitten matkan varrella munia kasvata ( :LOL: ) niin kuin tuolla odotus puolella oli jollekkin käynyt :LOL:

Jellona: Meillä ei Tatu jaksa oikein mitenkään keskittyä muistipeliin. Etsii pareja pöydältä korttien ollessa oikein päin mut ei oikein muuten vielä.
Toivottavasti ois siitä erityislastentarhanopettajasta jotain hyötyä. Mut jos ei, ja siltä tuntuu niin hae sitten toista paikkaa.. ehkä heillä ei vaan kemiat pojan kans pelaa kerta aikaisemmassa hoitopaikassa ei ole moista ongelmaa ollut. :hug:

bb:n katsominen on multa jäänyt totaalisesti.

Maalattiin miehen kans tuossa yksi hylly johon kävin aamulla maalit hakemassa. tulee ihan kiva. Ois tarkoitus saada Tatun vaatekaapin vieressä olevaan kaappiin vauvan vaatteet ja sieltä sitten Tatun kirjat ja pelit tuohon hyllyyn. Pikku hiljaa alkaa järjestystä muuttamaan.
Ja sanoinko jo että su käytiin vihdoin se vitriini ostamassa keittiöön :D tulee varmaan ensi viikolla. vähänkö ihanaa kun saan kaappeihin paremman järjestyksen ja kaikki ns. "hienommat" astiat sitten sinne vitriiniin. =)

pää on vähän pyörällä ja olo hiukan hämmentynyt ;) jotenkin vaan olin vakaasti siinä uskossa että Tatu pikkuveljen saa vaikka ite sanoi että pikkusiskon haluaa :D
ihanaa alkaa pikku hiljaa ostelemaan tytön vaatteita =)

Ja ihanaa kun saa pojan huomenna vihdoin kotiin :heart: kamala ikävä jo vaikka hyvin olen saanut hommiakin tehtyä.

 
Hellou!

Kaikille synttärisankareille myöhäiset onnittelut :flower:

Joulusta :xmas: . Mä en harrasta joulusiivousta. Mä pengon kaapit läpi yleensä heinä-elokuussa. Ja sitten ennen muksujen synttäreitä syynään kunnolla esillä olevat paikat läpi.
Verhot vaihdan keittiöön jos viitsin.
Jolukoristeita laitan aikas vähän, en tykkää kerätä niitä pois, enkä myös pidä siitä että ne roikkuu vielä Loppiaisen jälkeen esillä . Senpä tähden mulla on vaan pari lempparikoristetta jotka otan esiin.
Kuusi me hankitaan jos ei olla aivan pa. Pipareita me leivotaan Itsenäisyyspäivänä.


Mä meen keskiviikkona röntgeniin. Kuvaavat mun selän ja kattovat että onko siellä jotain "vikaa"

 
:eek: danjuska, mun monen viikon takainen veikkaus tytöstä siis pitää paikkaansa? :heart:

Smirge, olin tänää soittamassa sulle, kunnes kersat alko tappelee |O

pojalle tuli terapia aika, sopivasti tän viikon perjantaille saatiin aika. ja mulla on yksi viikko hukassa oon kokoajan kuvitellu että kersojen synttäreihin on viel pari vk, tänää tajusin että ne on tän vk loppuna |O ja mitää en oo tehny. toivottavasti sais iltojen aikana vähän ruokottuu kämppää.

ja minä kamala ihminen toivon että pomo menee veljesä luo jouluksi, mulla on muuten aattonakin töitä :ashamed:
 

Huomenet!

Ihanaa Danjuska!! Pikkuinen suloinen tyttönen tulossa :heart: Voin uskoa, että on ihanaa ostella tyttövauvalle uusia ihanuuksia!

Vein pojat päiväkotiin ja loppuviikon ovat sitten vapailla. Seuraavan kerran menevät päiväkotiin ensi viikon tiistaina. Se onkin sit ainoa päivä ensi viikolla, minkä hoidossa ovat. Keskiviikko-iltana tosin käydään päiväkodilla tekemässä pipareita ja kortteja!

Nyt pitää pikkasen tuulettaa, minun paino on tippunut 3 kg kahdessa viikossa!! Ja vyötäröltä on lähtenyt 8 cm ja lantiolta 5 cm!! Ja mitään muuta en ole tehnyt kuin jättänyt herkut pois (karkkipäivä 1 x vkossa). Nesteitähän nuo vasta on, mutta kuitenkin!! Olossa huomaa sen verran, ettei väsytä laisinkaan niin paljoa ja onhan tuo kevyempi olokin! Ja housutkin mahtuu paremmin jalkaan :D

Joulua meillä laitellaan maltillisesti! En tykkää krääsästä! Kynttilöitä ollaan jo polteltu :heart: Jouluverhoja meillä ei erikseen ole, mutta tänä vuonna aattelin, että josko keittiöön ostaisin. Kuusta meille ei tänä vuonna taida tulla... ihan siitä syystä, että luulen ja veikkaann tietväni, että Werneriä kuusi kiinnostaisi ihan liikaa! Ja jos kuusi tulee, niin on se sitten ihan minipieni.

Juups, nyt taidan vähän kotihommia tehä, niin saan loppupäivän taas tehhä muita mukavia juttuja!

Palailemisiin!
 
Heips!

Yritän taas pikaisesti vähän kirjoittaa, vaikka romaani tästäkin varmaan tulee. :headwall:
Ekaksi Unettomalle voimahalit, nuo on inhottavia noi yt-neuvottelut (perhepiirissä nyt viimeisen parin kuukauden aikana ollut jo 3!), mut onneksi niistä tietää, että ne ei ole mitenkään henkilökohtaisia juttuja, ne nyt vaan osuu jonkun kohdalle. Toivotaan, että pian löytyy jotain uutta. Kuinka pitkä irtisanomisaika sulla on? Työvelvoitetta ei ilmeisesti kuitenkaan ole? Tsemppiä.
Ihanaa Danjuska, että kaikki on hyvin. Ja kivaa, että Tatu saa toivomansa pikkusiskon. Varmaan kestää hetken ennen kuin sen sisäistää itse. :hug:
Hyvä juttu Smirge, että kuvaavat tuon selän, saatpahan sitten ainakin vähän selvyyttä asiaan. Etsiikö ne sieltä jotain erityistä vai kuvaavat varmuuden vuoksi?
Jellonan sisustusinto on kadehdittavaa.. Mäkin haluaisin jaksaa sisustella. Aika kesken on vielä muutamia juttuja meillä muuton jälkeen. Haluaisin kuitenkin kaiken suht kuntoon tässä ennen joulua, jos vaikka vietetään joulu kotona, niin sitten ei harmita pienet asiat nurkissa. Teidän pph kuulostaa ihan oudolta.. toivottavasti erityislastentarhanopettaja saa jotain aikaan.
Gerberalla on ihan mieletön itsekuri. Miten ihmeessä oot saanut noin hyvin painoa alas?!
Mua ärsyttää tää oma vatsareppuni, joka on kyllä jo aika pieni, mutta siltikin. Jostain pitäisi saada intoa jumpata se taas kiinteäksi. Ja herkkuja tietty vähentää. Mukavaa muuten tuommoinen hoitopaikan askarteluilta, näkee vähän muitakin lapsia ja niiden vanhempia.
Vitsit täällä tuulee... seinätkin natisee. Huih. Tulis nyt vaan sitä lunta!!!
Pepille vielä myöhäiset synttärionnittelut! Ja muillekin sankareille, jos niitä nyt oli (maitoaivot täällä toiminnassa).
Joulua meillä koristellaan maltillisesti. Krääsästä en mäkään pidä, joten pysytään linjalla kynttilät, pöytäliina, piparkakkutalo ja himmeli. Oikeaa kuusta ei meille tule allergian takia, mut semmonen pieni muovinen kyllä varmaan. On kuitenkin ihan kivan näköinen ja hillitty. Mä inhoan sydämeni pohjasta kaikkia värillisiä ja vilkkuvia jouluvaloja, ne saisi kaikki kieltää lailla. Pipareita mennään perinteisesti tekemään anoppilaan itsenäisyyspäivänä.
Mulla on torstaina vihdoin se loppuseminaari ja sitä pitäisi nytkin valmistella. Sit kun saisin vielä tehtyä loput koulutehtävät ennen joulua, niin saisi koko homman mielestä pois. Pitää vähän tsempata, mielenkiintoa siihen kun ei ole kauheasti ollut. Aion varmaan jokatapauksessa "vaihtaa vielä alaa", joten tuon koulutuksen loppuunsaaminen ei tunnu kovin houkuttelevalta. Toisaalta tyhmää jättää 5n opintopisteen takia kesken.
Eilen testattiin Miikalle pullosta antamista, jos mulla menee torstaina pitkään. Ihan hyvin upposi kaverille heti, eipähän tarvitse sitä miettiä. Matias oli ihan samanlainen, yks hailee mistä se ruoka tulee, kunhan sitä tulee paljon! :LOL: Miikakin oli kasvanut ihan tajuttomasti, kun käytiin neuvolassa viime viikolla. Silloin oli 7vko, 6,8kg ja 63cm. Plussakäyrillä menee siis reippasti. Sanoi, että jos olis korvikkeella, niin pitäis jo rajoittaa, mut täysimetyksen suhteen ei tarvii yhtään rajottaa. Hassua.
No juu, nyt rupean hommiin, jos hetken aikaa saisi taas jotain aikaiseksikin!
Haleja kaikille!
 
Hyvää syntymäpäivää Metkulle! :flower: :hug:

Onpas jo pimeetä :eek: Eikä kello oo edes neljää vielä!! Onneks lähdetään 8 päivän päästä sinne etelään B) :) Antakaapa vinkkejä siihen liittyen muuten!! Miten selvitään 6 tunnin lentomatkasta kahden alle 3 vuotiaan kanssa?? :attn: Mitä/millaista viihdykettä kannattaa ottaa mukaan yms.? Silloin vuosi sitten lentomatka meni yllättävän hyvin, tai siis paljon paremmin, mitä olin ajatellut. Mut jostain syystä silti tuntuu, että nyt se on vaikeampaa, vaikka äiti kysyi, että eikö se just ole helpompaa nyt, kun pojat on vähän isompia. Mut Rasmuksella on ainakin aika tahtovaihe päällä, huuto on kova, jos ei tahtoaan saa läpi ja kummatkin kovin meneviä, ei ollenkaan mitään sylkyttelytyyppejä... Tai viihtyvät kyllä toisinaan (silloin kun itselleen sopii tietty) sylissä, mut kuka nyt kuutta tuntia sylissä haluais olla?? :LOL:

Joonatan ei oo taaskaan nukkunut päiväunia tällä viikolla päiväkodissa ja se näkyi kyllä eilen illalla täällä kotona :| Varmasti näkyy tänäänkin, otuli taas vauhti päälle, kun se hoidosta haettiin. Huoh. Nukkumaanmeno oli eilen aikamoista show:ta, toinen oli tosi väsynyt, mut huusi vaan, ettei halua nukkua jne.

Huomenna tulee yks mun entinen (ala- ja yläasteella) rinnakkaisluokkalainen, hänellä on vuoden vanha poika, tulee kattomaan meille noita poikien pieneksi jääneitä vaatteita, hirmu määrä löytyikin, vaikka on kyse vaan yhdestä koosta :ashamed: On talvikenkää, lenkkaria, haalaria, toppakurapukua ja kaikenmoista vaatetta :)

Kiitoksia onnitteluista Danjuska, Gerbera, Smirge ja Kaiza =)

jellona, mun mielestä kuulostaa myös aika omituiselle toi Mikkiksen hoitaja :/ Toivottavasti asia selviäisi, tai jos ei niin mä kyllä kans vakavasti harkitsisin hoitopaikan vaihtamista. Jaksamisia :hug:

Danjuska, oi, pieni tyttö tulossa :heart: Mä kyllä jotenkin ajattelinkin, että teille olis tyttö tulossa! Ihan siksikin, kun on niiiiiin poikavoittoinen tää joulutähtiryhmä ja joulutähtien pikkusisaruksetkin, pakko jonkun saada tyttökin (toki unohtamatta Lillukan Elliä ja Lumikarpalon tyttöä (oliko hän Hilla??), en nyt saa päähän nimeä :ashamed: ).

Koivunkäpy, peukut pystyyn, et pomo menis jouluksi veljensä luo :whistle: ;)

Gerbera, vautsi vau! Mulla on tippunut toi määrä, tai about 2,5kg neljässä viikossa, hitaasti hyvä tulee :whistle: En mä oo kyllä kovin suurta työtä sen eteen tehnyt, jättänyt kans herkkuja vähemmälle, vaikka herkkupäiviäkin on kyllä tullut, et kovin kovaa kuria en oo pitänyt edes :D Ton määrän huomaa kyllä tosiaan housuissa :)

Unettomalle suurensuuret :hug: Tosi ikäviä uutisia :ashamed: En oikein muuta osaa edes sanoa :/

Kaizalle tsemppiä loppuseminaariin ja muihinkin koulujuttuihin :hug:

Miten tuolla ulkona voikin olla noin pimeetä?? :eek:
 
Pikaiset terveiset ennen bb:n alkua.

Ekaks Unettomalle :hug: nuo yt:t on tosi syvältä... mutta uskon että löydät uuden paikan pian.

Kiitokset Pepille onnitteluista, hillitysti juhlitaan, tänäänkin olin kymmenestä seittemään töissä, eli eipä juurikaan jaksa juhlia. Täällä kakkukahvit odotti kera paketin, pojat oli käyneet shoppailemassa ja sain toivomani valurautapadan :D

Raksa etenee hitaasti, mutta varmasti. Kohta saadaan villaa kattoon, saadaan ehkä lämpöäkin pysymään sisäpuolella. Tahtoisin kovasti olla enemmän avuksi siellä, mutta tuo kirottu työ vie suurimman osan ajastani. Tänään viimeksi mietittiin töissä, että enemmän vietetään aikaa työporukan kanssa kuin perheen.. aika kurjaa.

Danjuskalle terkkuja ja voimia loppuodotukseen, ihanaa kun tyttönen terve tulossa :heart:

Mulla itsellä pikkuhiljaa alkaa vauvakuume nostamaan päätä, kyllä me vielä yksi vauva halutaan, mutta ei ihan vielä. Toisaalta sitä miettii, miksi lähteä siihen rumbaan uudelleen kun pojat on jo aika omatoimisia ja helppoja, mutta on ne lapset niin ihania että vielä yhden vauvan tahtoo jos niin suodaan. Kunhan nyt rakennetaan tuo mökki ensin.

Gerberalle onnittelut saavutuksesta, mulla tällähetkellä ei herkkulakkoa päällä, pitää tuo rakentaminen painon kurissa. En jaksa tällähetkellä kovastikaan katsoa mitä suuhuni laitan, tupakkalakon aloitin viikko sitten niin vähän aina palkitsen itseäni savuttomasta päivästä.

Kaikille isot halit ja synttärionnittelut kaikille sankareille, niin isoille kuin pienillekin tasapuolisesti :flower:

Taustailen ahkeraan ja kirjoittelen kun taas saan aikaiseksi =)
 
Keskiviikkoa :)

Oltiin kerhoilemassa Oskarin kanssa,viikon kohokohta pikkumiehelle ;)
Eilen oli Annin kaverisynttärit illalla,oli vilskettä.
10 tyttöä paineli menemään :D
Tarjolla mulla oli popcornia,kahta eri karkkia,sipsejä,nakinpaloja,porkkanan paloja,mandariinilohkoja,jäätelöä ja dippikastike sipseille ja porkkanoille :p
niin ja juotavaksi kahta eri limua ja sit mehua =)
Kaikki kelpas ;)

Olen noita synttärijuttuja miettinyt jo valmiiksi kun Oskarillakin on pian synttärit ja haluaisin leipoa tälläkertaa jotakin mitä en ole ennen tarjonnut,mutten ole vielä keksinyt mitä tekisin.
Meinaan tilata sellaiset piparkakku muotit kuitenkin jotka ovat työkaluja :D
Nallepuh- kakkukuvan jo tilasinkin,ja se on ihana ;)

Onko teillä jotakin pikkujouluja tiedossa?
meillä on vaan nuo kyläyhdistyksen pikkujoulut joihin mennään koko poppoo,ne ovat kuulemma kivat lapsien juhlat :)
Mies ei ole koskaan osallistunut työpaikkansa pikkujouluihin,ovat pelkät ryyppy kemut :(

Tarttisin nyt ideaa teiltä?Eli mitä ostan tuolle tokaluokkalaiselle joululahjaksi?
Ostan joka lapselle yhden suuremman(40-50 ?)lahjan ja Emmille olen ostamassa pet shop taloa,koska se on ainut jota hän toivoo ja hän on kerännyt niitä pikkuötököitä jo monta valmiiksi ;)
Oskari saa sen plaston tukkirekan mutta Annille en keksi mitään :ashamed:
Ensin ajattelin ostaa bratz-nuken mutta kävikin eilen niin että yksi kavereista toi lahjaksi lumilautailija bratzin hänelle
:eek:
Olin hetken aikaa aika ihmeissäni noin hintavasta kaverilahjasta :whistle:
Nyt en sit tiedä mitä ihmettä ostaisin,ideoita pliis??

Unettomalle jaksuja :hug:

Peppi:Eipä ole neuvoja tuohon lentokoneessa olemiseen :whistle:
Toivon että teidän matka sujuu hyvin,ihanaa varmasti lähteä lomalle :)

Nyt pitää jatkaa kotihommia :wave:
 

Juuh, mahatauti on rantautunut meille :x Mulla väänteli eilisen päivän/illan mahaa ja juoksin vessassa oikein tosissaan, pahaolokin oli välillä, mutten kuitenkaan oksentanut. Miehelle sitten illasta soittelin, että josko se ajais kotiin, jos minun tauti yltyis... Oli hänkin sitten menossa jo hotellille, kun mahaa väänsi. Oli sit illalla myöhään oksentanut ja ripuloinut. Tänään oli kuitenkin matkaa jatkanut. kun olo ok.
Noh, nukuttiin poikasten kanssa tuossa päikkärit, niin eikös herättyä Julle oksentanut. Miehelle soittelin, että jos tää tästä yltyy ja Wernerikin alkaa oireilemaan, niin voisko hän ajella kotiin avuksi. Ei kuulema voi |O Ymmärrän tietysti, että Vaasassa saakka on ja sieltä kotiin ajelee sen melkein 6 tuntia, mut silti sapettaa ihan kunnolla!! Eli taaaaaas minun on vaan pärjättävä yksin.
Äiti voisi tänne tulla, mutta minusta on tyhmää tartuttaa toisiin tätä tautia.
Menenpäs tästä murisemasta, jatkan ruoan laittoa.
 
Väsynyt Smirge moikkaa!

Ne kuvas tuon yläsellkärangan ja sitten ottivat "keuhkokuvat" jotta nähdään mikä tuolla oikealla puolella kolottaa.

Tytön vein kaverinsa luokse synttärijuhliin. Ja itse kävin ostamassa tytölle synttärilahjaksi sen Petshop kerhotalon. Ötököitä on jo aikas monta.

Perkele muokkasin tekstiä ja se katos jonnekkin bittiavaruuteen... :kieh: |O :kieh: |O
 

Huomenet!

Ei Jullella ollutkaan mahatautia vaan taisi oksentaa vaan sen takia, että yskitti niin tinkaan. Yöllä nimittäin haukkui ja pihisi aika pahasti, jouduin olemaan sen kanssa parvekkeella pitkät tovit. Ja niinhän se taas on, että minä ja Werneri ollaan myös kipeinä :/ Wernerillä räkä valuu koko ajan ja Julle yskiä korskuttaa. Tuntuis myös, että molemmilla pienillä olis kuumettakin. Mä en ala! Justhan tässä viime viikolla tästä taudista parannuttiin!!

Pitänee ruveta tekemään kotihommia, kun poikaset katsoo lastenohjelmia!
 
käpy meinas giljotinisoida (onko tuo edes sana???) pari sormea lyhyemmäks töissä.. siirsin sänkyä joka päätti että ei liiku, tönäsin oikein kunnolla ni liikku, väärään suuntaan ja sormet jäi sängyn päädyn ja kaapin reunan väliin, ny on nakit mustana ja sen verran kipeenä ettei kykene käyttää niitä :'( samperi että ovat kipeet.
ja mulle iskee tauti, palelee ja joskee kurkkuun ja on töötö olo (voi toki johtua siitäki että heränny aamulla vähän jälkeen 5) ja mittari näyttää 37, hyvä sairastaa ku just alko loma :whistle:
 
*puuh* puhaltaa Kävyn sormia :whistle:

Gerberan porukoille paranemista. Samikin korisee ja nenä tuottaa limaa :snotty: Mutta ei vuoda vielä.

Cittarin lelulehdessä oli ihana Plaston aura-auto. Voipi olla poju saa semmosen lahjaksi, jos niitä on vielä sitten jäljelllä kun menen ostoksille...
 
Torstaita

Pihalta justiinsa tultiin...muksuilla on niin kivaa nyt kun on lunta ;)
Ollaan oltu koko päivä kotona,sain jopa pestyä yhden maton jonka haluan oskarin huoneeseen jouluksi.
Oskarin huone on nykyään myös vierashuone,siellä on meidän entinen sänky(120 cm leveä)kunnen keksinyt parempaakaan säilytyspaikkaa :)
No hyvin se sinne mahtuu....

Hei minkäkokoiset asunnot/talot teillä on?
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen,meillä on 150 neliötä autotallin kanssa eli joku 125 neliötä on tätä asuintilaa =)
Joskus tuntuu et yksi huone sais olla enemmän.

Meillä oli eilen taas kauheeta riitaa tytöillä,Anni oli 4h-kerhossa potkinut hippaleikissä Emmiä ja ohjaajakin oli siihen puuttunut.
Tänään sama toistui täällä kotona,nyt kaipaisinkin apuja tuohon rangaistus asiaan,eli millainen rangaistus teistä olisi hyvä?
Tänään häneltä jäi lastenohjelmat katsomatta ja eilen jäi karamellit saamatta mukaan kouluun kun menivät uimaan :(
Tuntuu ettei sit mikään auta kun tuo potkiminen vaan jatkuu.
Tiedän kyllä että Emmikin ärsyttää mutta tuo potkiminen ei musta ole ratkaisu |O |O

Smirge:Nauratti toi sun tekstin katoaminen kun just itelle kävi samoin :D
Vai ollaan teilläkin ihastuttu noihin petshoppeihin?Meillä on niitä tytöt kans ahkerasti keränneet.
Nyt meinaan tosiaan ostaa Emmille jonkun niistä taloista,mutta kun niitäkin tuntuu olevan montaa sorttia etten tiiä minkä sit ostaisin joululahjaksi :ashamed: ;) :whistle:
Oskarilla on plaston aura-auto ja tykkää kovasti.
Sai muistaakseni viime jouluna mun äidiltä lahjaksi =)

Kohta kutsuu partio,menevät myymään partion joulukalentereita.
Mun tarttis sillävälin vaihtaa vielä lakanat.
Miehen on hajonnut rekka johonkin Kotkan suunnille joten tuskin kotiutuu tänään :/

Kävylle vielä jaksuja sormien kanssa ja kipeäksi tulon kanssa :hug:

:wave:
 
Heippa pitkästä aikaa kaikille!

Taas tuntuu koko ajan päivät olevan täynnä ohjelmaa, töitä ja ihan tavallista perhe-elämää. Muuten ei mitään ihmeempiä kuulu. Luulis aikaa olevan enempikin, kun edelleen jatkan 90h työaikaa, taas anoin sitä lisää. Nythän kevääseen loppuukin sitten toistaiseksi mahdollisuus anoa osittaista hoitovapaata, kun siihen kriteerit on joko alle 3-vee lapsi tai sitten eka-tokaluokkalainen. No, korvaus siitä on se 70 euroa, mistä sitten verot pois =) Ihanaa olla kyllä nuo noin 3 pvää/3 vkoa kotona, joskus enempikin. Tääkin vko ollut vapaata, vasta huomenna ja la menen yövuoroihin. Oton kanssa ollaankin vietetty aikaa nyt päivisin, kun mies ollut aamuvuoroissa ja Lotta koulussa. Illat Lotta on ollut jatkouimakoulussa, kestää tän vkon ma-pe. Kaverin lapsi samassa uimakoulussa, joten ollaan vuorotellen sitten kuskattu.

Olen ihan pudonnut kärryiltä kaikkien kuulumisista. Sen nyt ainakin huomasin, että Danjuskalle olis pieni prinsessa tulossa :heart: Ihanaa :) Kuinka paljon sulla nyt vkoja olikaan?

Joululahjoista on kanssa ollut puhetta näemmä. Meillä Lotta toivoo nukkea, nuken kerrossänkyä ja Hannah Montana-peliä. Mies on ollut ihmeissään, että miksi vielä tuon ikäisenä uutta nukkea toivoo, mun mielestä vaan hyvä, että leikkii niin kauan kuin mahdollista (siis joku raja nyt tietysti). Kyllä sitä sitten isompien tyttöjen juttuihinkin ehtii aivan varmaan. Otto on toivonut lelulehdistä ihan kaikkea :LOL: Kuuluu vaan, että joulupukki tuo mulle tuon ja tuon ja... Välillä on ihan surkeena, että ei hän kyllä ole ollut kiltti :D Sellaisen mopon mies on jo hankkinut, mä aion vielä hankkia duplopoliisi- tai paloaseman. Ehkä synttärilahjaksi saa rummut, sitä vielä mietitään. Kummilapsista olen jo pienimmälle (6kk) hankkinut Barbapapa-astioita, toiselle leikkikahvinkeittimen ja vaatetta, kolmannelle korvikset, Teema-mukin ja vaatetta ja neljännelle aion hankkia kylpytakin, kun äidiltään sellaisen toiveen tänään sain :) Kummilasten sisaruksille sitten jotkut pikkulahjat perinteisesti.

Asunnon koosta kyseli Tintta. Meillä on 120 neliötä asuinpinta-ala, ihan sopivan kokoinen meidän perheelle, vaikka ei lisätilakaan pahitteeksi olisi. Siivotessa taasen tässäkin liikaa :D Tuohon lisäksi sitten autotalli ja varasto. Varastoa olen nyt koittanut siivota, olikin siis tosi sotkuiseen kuntoon päässyt, kun miehellä sellainen tapa, että vaan tunkee tavaraa sisään :x Nyt lähti UFF:lle paljon kaikkea vaatetavaraa sieltä ja mattoja ja kenkiä. Just pidin kirppiksellä pöytää ja siellä sain osan menemään, lähinnä Lotan ja Oton vaatteita.

Tintalle vielä tuosta rangaistusasiasta. Meillä ollut Lotalle kotiaresti-rangaistus, jos mikään muu puhe ei ole tehonnut. On nyt jossain esimurrosiässä varmaan, kun kokeilee koko ajan rajojaan meidän kanssa, huutaa ja nimittelee, matkii mua ( :snotty: ) jne. Ja osaavat kyllä Oton kanssa nahistella myös, Ottokin tietää varsin hyvin, mikä siskoa ärsyttää...

Nyt pitää mennä, kun Otto pyytää syliin tuossa :heart:

Ihanaa loppuvuotta kaikille, paranemista kipeille!!
 
moro

ihana ilma ollut tänään =)

tatun kans on ulkoiltu ja leivottu.. tehtiin myslisämpylöitä ja huomiseksi piparitaikina valmiiksi.. vaikka ajattelin että teen pipareita vasta pojan synttäreille mutta mukava yhdessä touhuta =)

Tatulla tainnut vähän ikävä olla kun koko ajan halailemassa ja silittelemässä :heart:

Käytiin illasta joulunavauksessa ja päästiin heppa kyytiinkin :D

Mulla olo muuten ok mut aamulla kun heräsin niin pään kääntäminen vasemmalle tuotti aivan tajutonta kipua :eek: vetää pinnaa kireelle kun jatkuasti koskee ja pistää.. särkylääke ei auta :|

Peppi: teillä vaan reissu lähenee B) Meillä Tatulla pidemmillä automatkoilla mukana kirkoja, jotain pieniä leluja ja pikku naposteltavaa.. ja tietty kun ostettiin silloin kesällä se kannettava dvd niin kuuluu vaan käkätys takapenkiltä jos mikään muu ei kiinnosta :whistle:

Tinttamooses:
Harmi tuota tyttöjen kinastelua! Itsellä ei yhden lapsen äitinä moisesta kokemusta mutta meillä oli kyllä kotiaresti rangaistuksena jos tapeltiin.. tai sitten ei karkkipäivänä tullut karkkia tms.. joka harmitti sitten.
Mutta tiedän myös tuon tunteen kun toinen ärsyttämällä ärsyttää :kieh: meitä kolme siskosta niin tappelun nujakka jos toinenkin oli välillä.. mummo (joka meillä asui) niin sanoikin joksus että ei ole vielä tavannut yhtä pahasisuisia tyttölapsia :whistle: :ashamed:
Mut kaiketi ihan mukiin menevä ihminen minustakin kasvanut vaikka aika kuulemma pahasisuinen ollutkin :LOL:

Pystyisitkö vaivihkaa kyselemään Emmiltä mikä niistä taloista ois kiva??

Meillä talossa on jotain 120 neliöö... välillä tuntuu että seinät tulee vastaan kun meillä makkarit yläkerrassa ja kuitenkin alakerrassahan eniten ollaan.. ja Tatun leluista suurin osa alhaalla vieresmakkarissa.

Siru: mulla on nyt 22.rv lopuillaan.. että vielä on matkaa ;)

Josta tulikin mulle mieleen että mitä ihmettä laitan pikkujouluihin päälle??? siis on miehen työpaikan pikkujoulut ja ainakin syömässä käydään.. saa mies sitten jäädä jos haluaa.. lopputuloksen toedän.. ollaan sen verran useissa oltu että ei jaksa jäädä kattelemaan (varsinkaan stäysin selvinpäin :whistle: :ashamed: )

huih miten taas kello rientänyt! meen hetkeksi telkkua tuijottamaan ja sitten unille.
Aamulla suht aikainen herätys kun Tatulla kerho ja sieltä ei jää pois mistään hinnasta. sanoikin että onko mulla huomenna yksinäinen kerhopäivä :LOL:
että ei näköjään häiritse vaikka käy pari tuntia ilman äitiä olemassa.
 
mitä ihmettä me ostetaan Annalle joululahjaks???? ei niin mitään hajua. Bräätsiä se on toivonu, mutta kun minusta ne on jotenki.. :x ville saa rekan missä on 18 pikkuautoa mukana, eli molemmille yksi isompi lahja ja sit ehkä jotain tarpeellista lisäks.

talon koosta, meillä on talo 135neliöö (liian iso siivotessa muuten sopiva) eli 3makkaria, olkkari, keittiö ja sit tämmönen hassu eteinen missä meillä on tietokone syvennys.

Tänä vuonna arvelin jos tekis kummeille sun muille koristeltuja kynttilöitä, halpaa? ja toivottavasti myös kelpaavaa..

tintalle viel tuosta rangaistusasiasta, meillä käytetään jäähyä, sitjos on tarpeeks monesti jäähyllä viikon aikana jää lauantaina ilman karkkia.
 

Yhteistyössä