JOULUTÄHDET 2005 TAMMIKUUSSA

Parane pian Danjuskan Jenna :hug:

Meillä Peppi on ollut viime sunnuntaista kuumeessa ja kaveriksi tuli kurkunpääntulehdus. Pitkällään ollessaan haukkoo ja yskii tosi rajusti, välillä ei meinaa saada hengitetyksi. :| Mutta jospa tämä tästä.

Ensi viikonloppuna olisi tulossa kauempaa vieraita, joten toivottavasti kaikki on terveinä silloin.

Peppi85 tsemppiä ja jaksuja kovasti. Selviät varmasti hienosti ja älä ole liian ankara itsellesi. :hug:

Siru joko sinulla on nuin hienot viikot, kääk :eek: Mihin aika on mennyt? :)

Sippesirkulle perheineen onnittelut vauvasta :wave: Laitoin sulle jokin aika sitten yv:n..

Nautinnollista viikonloppua Jellonalle :wave:

Smirge, kyllä meilläkin haaveillaan tiettyjen toimintojen yhteydessä, jos siis kiukultaan ehtii :whistle: :wave:

Niiskuneiti mitä teille kuuluu? =)

Käpy kuinkas pienin pallukoineen jakselee? Entäs sinä itse?

Mä tulin pöljäksi ja varasin itelleni ensi kuulle muutaman erilaisen jumpan.. Saas nähä mitä siitäkin tulee :LOL: :whistle:

Helmikuussa on muutenkin useampi mukava ja odotettu meno =) Vastapainoa työlle...

Hyvää viikonloppua kaikille =) :wave:
 
Uneton: kiitos ja Pepille kans paranemista!
Itse ainakin tykästyin kun aloin käymään jumpassa.. Tuntuu että hartiat ei ole lähellekkään niin jumissa ja tekee hyvää hikoilla ja rääkätä itseään edes kerran viikossa kunnolla :D

jenna voi jo ihan hyvin. Väsynyt on vähän kiukkuinne on. Syli ainut paikka missä viihtyy, mutta on jo syönyt ja pysyy onneksi sisällä. 38,7 oli kuumetta välillä mutta nyt ei tunnu lämpöiseltä kun aamulla annettiin lääkettä.

Käpy: Samaa mieltä että sais pakkaset jo hellittää! Toivottavasti poitsun (Tatua lainaten ) "skuukuset" paranee pian :)
 
Ihanaa, että on viikonloppu :heart: Sami nousi aamulla poikien kanssa ja mä sain nukkua 9.30 asti!! Tuli kyllä tarpeeseen, oon ollut tosi väsynyt :)

Nyt odotellaan kaveria poikansa kanssa meille. Rasmus leikkii tässä vieressä junaradalla, Joonatan leikkii huoneessaan automatolla hälytysajoneuvoilla ja Sami tekee ruokaa :heart: Mä niiiiin tykkään viikonlopuista :D Ulkonakin näyttäis olevan aika nätti ilma, aurinko paistaa.

Me laskettiin eilen koulussa lääkelaskuja ja aika hyvin muistui mieleen! Vaikeinta vaan oli tehdä laskutoimituksesta kaaviota. Mä kun lasken suurimman osan päättelyllä... Verranto on mun mielestä jotenkin hankala, mut se kannattais varmaan opetella. No joo, ketä kiinnostaa nää mun ainaiset opintoläpinät :LOL:

Sain kutsun kesätyöpaikkahaastatteluun! Jee. Helmikuun alussa.

siru, kiitos :hug: Kuten myös jellonalle, danjuskalle ja unettomalle, ihania te ootte.

Danjuska, joko Jenna on parempana?

jellonalle ihanaa viikonloppua! Oot sen ansainnut.

uneton, joko Peppi on parempana? Millaisiin jumppiin varasti aikoja?
 

Peppi85
Mäkin opiskelin sairaanhoitajaksi, valmistun n. 12.vuotta sitten, töitä tein sairaanhoitajana sen vuoden, sitte oli kova hinku päästä yrittämään lääkkikseen ja ekalla yrityksellä pääsinkin:D Lääkäriksi valmistuin 4-5 vuotta sitten ja töitä tein joka ikisen vapaa-ajan sairaanhoitajana:). Nyt oon äippälomalla joten lääkärihommat on nyt paussilla ja sain uuden työpaikakin jo Hyvinkäältä!
Joten kyllä sä siitä selviät!
Viljami oli taas tänään iskän kanssa luistelemassa ja pulkkailemassa ja mä täälllä kotona vauvan kanssa.
Tänään perheen kanssa pitäis tehä omatekosia hampurilaisia ja ranskalaisia ja katotaan elokuvaa, toivottavasti tyttö vaan jaksaa nukkua ees hetken:)
Ainiin oliko uneton laittanu mulle yv:tä, ei musta kyllä mulle oo tullu muuta, ku se et pääsin tänne mukaa.. Täytyy tsekata asia

SippeSirkku&Vilkku
 
Heippa!

Täällä vietetään kans ihanaa vapaata viikonloppua. Olen ollut lomalla keskiviikosta asti, tiistain jouduin olemaan pois, kun oltiin kipeitä ja vasta ke pitää mennä töihin =) Eipä ole enää silti oikeasti pitkää aikaa töissä, pitää siis siitäkin nyt nauttia :D

Uneton NIINPÄ, mihin tää aika oikein on mennyt :D itse välillä oikein havahdun, että onpas paljon viikkoja jo, viikot menee ihan hirmuista vauhtia, mitä en muista edellisistä odotuksista. Ja pitäis nyt muistaa nauttia tästä raskausajasta, kun kuitenkin olen viimeistä kertaa raskaana. Tykkään niin tästä mahasta :heart: ja kun ei ole pahempia vaivoja, pienoista issias/lonkkasärkyä lukuunottamatta, mutta onneksi sekään ei ole koko aikaa. Toki nyt sen huomaa, että olen 10v. vanhempi kuin Lottaa odottaessa :D Toivottavasti Peppi on jo parantunut! Millaisiin jumppiin olet menossa? Mäkin niin haluaisin, mutta vauva-aikana on vaikea järjestää taas "omaa aikaa", kun kuitenkin imetän, jos vaan se vauvallekin sopii =) Mutta sitten joskus :D

Peppi hienoa, että alkoi muistua mieleen, kyllä ne hyvin sitten menee! Samaa sanon, kun Unetonkin, että älä ole liian ankara itsellesi :)

Danjuska hyvä, jos Jenna on jo parantunut! Mäkin liityn sun ja Kävyn joukkoon siinä mielessä, että kovat pakkaset sais jo hellittää. Ihan pikkupakkanen riittäis.

SippeSirkku aika rankalta kuulosti sun opiskeluaika. Minkä alan lääkäri olet, jos haluat kertoa siis?

Mä olin tänään toista kertaa äitiysjoogassa ja se on kyllä mukavaa. Samalla saa vähän omaa aikaa, ihan mukavaa sekin, kun kohta on taas kortilla, mutta ihanasta syystä :heart: Nyt syömään, sitten Lotta lähteekin yökylään kaverinsa luo, heillä on tyttöjen juttuja siellä =) Me taidetaan Oton kanssa lähteä ulkoilemaan vielä.

Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille!
 
Wautsi, SippeSirkku!! :flower: Valmistuit siis ennen, kuin Vilkku syntyi? Onnittelut uudesta työpaikasta :) Missä sä opiskelit sairaanhoitajaksi? Tää on kyllä ihan mun juttuni, kyllähän mä tiesinkin, että opiskelu tulee varmasti olemaan rankkaa kahden lapsen äitinä, mutta en kyllä muuta tekis, kuin tätä! Mä haluaisin kaikkeista eniten kätilöksi ja aionkin tämän sh koulun jälkeen aikuiskoulutuksena opiskella (jos vaan pääsen) kätilöksi, toisena vaihtoehtona olis terveydenhoitajan opinnot/ammatti =) En vaan viitsi nyt th puolelle vaihtaa, kun muuten tulis opintoihin puolenvuoden tauko ja sitä en halua, enkä nyt aio kätilöopintoihinkaan hakea, päätin, että pysyn nyt tällä sh puolella, mihin oon päässyt ja missä oon koko ajan ollutkin. Tykkään meidän "luokasta" ja ryhmästä ja tosta koulustakin tosi paljon :) Jopas taas tuli juttua aiheesta :ashamed:

siru, mä oon ihmetellyt kans tän ajan kulumista! Mun kaverilla on laskettu aika (mun tuleva kummipoika :heart: ) 27.3., he oli tänään meillä melkein koko päivän. Yhtäkkiä oli masu kasvanut ihan jätiksi, aivan ihana! Niin, tänään siis puhuttiin just, että miten on aika mennyt niin äkkiä, hänellä menossa siis jo 32 viikko. Just vasta tehtiin ison omenan (kauppakeskus) vessassa raskaustesti :LOL:

Mulle tuli mun kummityttö (täyttää maaliskuussa 2v.) ja hänen isosiskonsa (täyttää reilun viikon päästä 4v. ) yöhoitoon. On ollut tosi kivaa. Oon päässy tosi helpolla, lapset kun touhuaa keskenään :D Tytöt jo nukkuu, pojat koittaa vielä saada unenpäästä kiinni, eiköhän nekin kohta nuku, Rasmuskaan ei oo nukkunut tänään päiväunia. Koko päivän ovat touhunneet ja leikkineet, saunassakin kävivät.

Mut joo, eipä mulla taas muuta, johan tää oli toinen kerta, kun tänään kirjoitan :whistle: :wave:
 
Moikka :wave:


Helsingissä oon opiskellut kaikki, synnyin Helsingissä ja jumittaudun tänne 34.vuodeks, nyt muutin siis Hyvinkäälle.
Olen yleislääketieteen lääkäri, joten toimin suuremmaksi osaksi päivystyksen lääkärinä:) Myös korvaan lääkäreitä, jotka ovat esim. koulutuksia ym.. Yleisenä terveyskeskus lääkärinä toimin äippäloman jälkeen.
Kyllä opiskelut aina palkitaan:)
Mustakin tuntus sillon amk, että nyt ei taju eikä opi, mutta jotenki sit ne vaan meni, onhan siitä jo 12.v :whistle:
Haave ammatti oli ihan peruskoulun jälkeen, eikä oo tullut vielä mieleen, mitään muutakaan mitä oisin halunnu tehä.
Miekkonen sai jäädä vauvan kanssa kotiin, koska halusin niin paljon raitista ilmaa! Käytiin Vilkun kanssa kaupassa kävellen, joo eihän se aluks ollu nautintoa, paikat kun on kipeet vielä(synnytyksestä 11pv), kun tultiin kaupasta käytiin pulkkamäessä Vilkun kanssa ja tultiin kotiin, oli niin ihana saada raitista ilmaan, koska sisällä oon melkee asunu nyt 11pv, pari kertaa oon käyny terasilla kattomassa kun vilkku on ollut ulkona

SippeSirkku&Vilkku
 
4-vuotis neuvolassa käyty, pituus 104,5cm ja paino 15,4kg =) Hoikka ja pitkä tyttö.
Vielä on hieman auki, että kumpikätinen hän on.
Vasemmalla kuulemma piirsi paremmin.
Ja kotona taasen kaikki on mennyt oikealla.
Näkö pitää käydä tarkistuttamassa, epäili että saattaa johtua väsymyksestäkin, mutta tiiraili ja siristeli kuulemma niin että jäi epävarmaksi.
Askartelut ja kuullun ymmärärtämiset, palloleikit ja muut meni kivasti :)
Rokotteen otti vastaan loukkaantuneena ja pelokkaana, mutta tokeni nopeasti.
 

Heipähei, pitkästä aikaa!!

Liekö joskus kesällä kirjoitellut edellisen kerran?!?

Nyt oon saikulla muutaman päivän jumiutuneen selän takia ja ajattelin, että kun ei ole kiirus mihinkään, niin kirjoittelen vähän meidän kuulumisia.

Eli minähän palasin työelämään heinäkuun lopussa ja marraskuussa minut vakinaistettiin!! Huippu juttu! Tykkään tai oikeastaan voin sanoa, että rakastan työtäni, vaikka kovin raskastahan se välillä/aika usein on. Varsinkin nyt, kun kunnat säästää sijaisista ja ylipäätään ihan kaikesta!

Julius & Werneri menivät elokuun alusta päiväkotiin ja vaikka päivät ovat pitkiä (klo 6-15.30 ja joinakin päivinä klo 6-17.00) niin hyvin pikkumiehet jakselee! Iltavuorojakin teen, mutta niitä on ollut viime listoissa harvakseltaan.

Sairasteltu ollaan erittäin paljon ja se on aikas kurjaa :/ Meillä oli miestä vaille kaikissa sikainfluenssa marraskuussa. Pojat pitivät sen onneksi melko lievänä, minä oli tosi kipeä. Luulin, etten siitä enää selviä! Tein kirjaimellisesti kuolemaa 4 päivää ja sitten alkoi elämä pikkuhiljaa voittamaan (kaikenkaikkiaan olin töistä poissa 2 viikkoa) :D Kun tokenin, niin pidin 1.5 kk kamalaa yskää. Ja mahatauteja olen kerennyt sairastamaan sen jälkeen kaksi kertaa (toinen oli noro, töistä sain) ja pojat on tietysti sairastaneet ne myös...

Mutta jospa ne sairastelut jättäisivät meidät nyt rauhaan! Tosin Werneri yskii huoneessaan aika tavalla, joten... -huoh- en halua edes ajatella...

Usein käyn lukemassa teidän kaikkien kuulumisia, mutta tosiaan oma jaksaminen ei riitä kirjoittamiseen. Työ ja arjen pyörittäminen itsekseen vie kyllä mehut. Mies oli onneksi tuossa ennen Joulua jonkin aikaa täällä Hyvinkäällä töissä, joten oli yöt kotona ja vei pojat aamulla päiväkotiin, minä sain täten nukkua tunnin pidempään kuin normaalisti (ja pojat tietysti kans saivat nukkua rauhassa pidempään, mies vei ne klo 8-10 hoitoon) ! Se oli ihan luxusta :D

Ollaan viihdytty täällä Hyvinkäällä tosi hyvin, ikävää Kuopioon ei ole ollut kuin niinä hetkinä, kun ollaan sairastettu! Tukiverkostoa kun täällä ei ole lainkaan...

Onnittelut Koivunkävylle & Taaperolle perheenlisäyksestä!! Ja kaikille odottaville ihanaa odotusaikaa!!

Uneton, Julius on melko samankokoinen teidän tytön kanssa! Julius oli 105.5 cm pitkä ja painoi 16 kg.

Nyt taidan mennä katsomaan mitä pojat tekee... niitten huoneessa on liiiiiiiian hiljaista... Ovat melkoinen teho(tuho)kaksikko :D , niiltä voi odottaa ihan mitä vaan!

Aurinkoisia talvipäiviä kaikille!!

T. Gerbsukka
 
Moikka!

Yöhommissa taas. se on painettava näitä yöhommia, kun miehen työtilanteesta ei tiedä mihin ne kääntyy. yt:t alkaa taas. toivotaan kovasti että pääsis työnantajan kautta pihalle, kun ei tota kituuttamista jaksa kukaan tai vatkaamista. ite ei viitti lähtee, kun joutuu niin pitkään karenssiin. miehellä on kuitenkin pitkä irtisanomisaika jos pomo pistää pihalle niin ei senkää puolesta ole huono juttu. noo eipä näillä tän alan palkoilla mitä teen pääse juhlimaan varsinkaan lisillä. mut on nää nyt vähän paremmin kuin pelkät päivätyöt. :whistle: :)

että tälläistä. kaksi yötä olisi lusittavana. varmaan ihan rentoa meininkiä täällä. huomenna aamulla käytän aksun viel puol 9 hammastarkastuksessa ja vien sit päikkäriin. sit kutsuukin jo sänky. :D aksulla on ikenessä ehkä tulehdus tai jotain. tekeevät sit samalla 7vee tarkastuksenkin. eipähän tartte myöhemmin sit muistella.

Miikalle sattu tänään tapaturma päikkärissä. hoitokaverin liukuri osui silmien väliin melkein tasan. soittivat aamupäivällä päikkäristä. Onneksi olin nukkunut jo hyvän tovin niin kävin ite varmuuden vuoksi näyttää poikaa päivystyksessä. liimasivat vekin kiinni ja nyt siinä on teipit suojana. Miikkaa asia ei ole haitannut. ei ollut liiemmin edes itkenyt, kun osuma oli tullut. reipas poika. Oltiin sit iltapäivä kaksin kotona. :heart:

kiva kun Gerbera, kävi täälläkin kuulumisia kertoilemassa. naamakirjassa onneksi pysyy hieman kärryillä. mutta onneksi on nääkin sivut vielä elossa pysyneet. :) jaksamista kovasti arkeen. :hug: toivottavasti pysyisitte terveinä. :) ja selälle paljon paranemis :hug:

mites danjuskan Jenna voi?

Meillä oli muuten ihqu viikonloppu miehen kanssa kaksin. Perjantiana käytiin syömässä yhdessä ravintolassa missä oli pitkästä aikaa vaihtunut lista. ajoissa käytiin nukkuu. lauantaina nukuttiin pitkään. katottiin ice age 3. käytiin pienellä kävelyllä. mies teki porokeittoo, joka on aina yhtä ihanaa. saunottiin. illalla viel mentiin käymään toisessa ravintolassa missä oli espanjalaiset viikot menossa. mahtavaa ruokaa oli sielläkin. tultiin suoraan sit kotiin sieltä hirveestä pakkasesta. sunnuntainakin nukuttiin pitkään ja otettiin rennosti. käytiin hakee iltapäivällä pojat. :heart: mukavaa ja rentouttavaa todella. :)

uneton, teillä on tosiaan pitkä tyttö, kun meidän Mikkis oli vaan vähän päälle 100cm. mut kylläkin sit painoa hieman enemmän kuin teidän tytöllä. :)

juups, mut jospa tulisin ensi yönä jatkamaan kirjoituksia. kauniita unia teille kaikille. :hug:
 
Jellonalle vähän yölukemista :whistle:

Ei mulla oikeesti edes mitään asiaa ole, mut kyllähän mä sitä aina keksin jos niikseen tulee :LOL:

Huomenna olis elintarvikehygienian tentti, sen pitäis olla ihan helppo juttu, kun vertaa tämän jakson muihin tentteihin... Nyt, kun näin sanoin niin se ei kuitenkaan mee läpi. Heh.

Voisin tosta poikien päiväkodista muutaman sanana sanoa, kun oon siitä aiemminkin puhunut ja sitä harmitellut. Nyt siis kaikki on paremmin, kuin hyvin :heart: Vähän on henkilöt ryhmissä muuttuneet ja johtuneeko siitä vai jostain muusta (iän myötä tms., mitä nyt syitä voiskaan olla), meidän pojat on ruvenneet jäämään hoitoon ihan hirmu hyvin! Rasmus on muutamina kertoina halunnut mennä suoraan leikkimään ja Joonatankin on mennyt tosi, tosi reippaasti leikkeihin yms. Päivät hoidossa menee hyvin ja pojat puhuvat, että päiväkodissa on kivaa. Rasmuskaan ei ole enää puhunut, ettei sinne haluaisi mennä tai, että siellä olisi tyhmää. Mitä nyt sunnuntaina saattaa kerran sanoa, jos seuraavan päivän hoitoon menemisestä puhutaan.

Joonatanilla on aika kiva leikki-ikä nyt, keksii ihania omia leikkejään, joita Rasmus kyllä välillä käy sotkemassa... J viihtyy hyvin omissa leikeissään pitkiäkin aikoja, kehittelee jos jonkinlaista parkki/liikenneleikkejä pikkuautoille ja etenkin hälytysajoneuvoilleen, jotka on ihan pop nyt! Haluaa joko poliisiksi tai palomieheksi :)

Meillä oli silloin n. 1,5 viikkoa sitten se iso tulipalo tossa teollisuusalueella (uutisissa/lehdessä kerrottiin siitä kans), ajettiin siitä kerran ohi ja J näki sen, mitä siitä autokorjaamosta oli jäljellä ja kysymyksiä riittää edelleen (miksi se syttyi palamaan, miksi tulta on olemassa, voiko tämä ja tämä ja tämä, siis milloin mikäkin, syttyä palamaan, kuollaanko me, jos meille syttyy tulipalo, miksi siellä autokorjaamolla oli ihmisiä sisällä, miksi ambulanssi vei ne sairaalaan, kysymyksiä tosiaan riittää!!).

Rasmus on aikamoinen herkkis, loukkaantuu usein aika pienestäkin, esim., jos tiukasti kieltää tai jos joku "vieras" kieltää (pk:ssa, mummo tms. ), vaikka ihan aiheesta kieltääkin niin silti alkaa pojalla alahuuli väpättää :D On aika mammanpoika vielä :heart: Oon liian hyvälle totuttanut, kun mä oon aina tykännyt pitää lapsia sylissä ja kantaakin paikasta toiseen, nyt toi pian 3-vuotias pojanköriläs ei meinais kävellä missään tilanteessa :whistle: Alkaa käydä jo kunnon päälle, vaikka onneksi on pienikokoinen poitsu. Heh, heh. Ei sillä, tykkäänhän minä ja haluankin, että on vielä mun "vauva", vaikkei sitä todellisuudessa olekaan enää ;)

Joonatanilla jatkuu edelleen kiinnostus kirjaimia ja kirjoittamista kohtaan. Päiväkodissakin sanottiin, että pitää kynää hienosti ja oikein kädessä ja hienosti osaa kirjaimia tehdä ja nimensäkin oli kirjoittanut.

Sippesirkku, totta! Siis toi, että opiskelu palkitaan. Kyllä mä odotan, että pääsen sellaiseen paikkaan töihin, mihin haluan ja missä (toivottavasti) tykkäisin ollakin =)

Gerbera, mukava, että viihdyt työssäsi :) Ja kiva, että ootte Hyvinkäällä viihtyneet. Mites Aleksi, onko ollut ikävä entisiä kavereita jne.? On varmaan saanu paljon uusia kavereita uudelta paikalta :)

jellona, kuulostipa tosiaan ihanalle teidän viikonloppu! Hyvä, ettei tuossa pk:n tapaturmassa käynyt pahemmin Miikalle. Jaksamisia ens yöhön!
 
moikat

Jellona: kiitosta kysymästä, Jenna voi jo ihan hyvin :)
Lauantai aamuna vähän kuumetta vielä oli, mutta sen jälkeen ei ole enää ollut.
Ja sama tauti ei ainakaan vielä *koputtaa puuta* ole meihin muihin iskenyt.
Onneksi ei pahemmin poitsulle käynyt tuossa liukuri hässäkässä.
Ihanan rennon kuuloinen viikonloppu teillä ollut :)

Peppi: Hienoa että pojat tykkäävät jäädä päiväkotiin. Varmasti itselläkin ukavampi olo päivän ajan kun ei tartte miettiä.
Tatu oli muutes kans vielä ennen Jennan syntymää semmoinen että ei meinannut millään kävellä.. mutta sitten kun piti luovuttaa rattaat/vaunut vauvalle niin alkoi sujumaan vähän paremmin ;) ja vielä kun keväällä sai pyörän alleen niin ei ole ongelmaa ollut.
Jos pidempiä matkoja kesällä liikuttiin niin oli seisomalaudalla.

Tatulla kans tullut vähän mielenkiintoa kirjoittamiseen.. välillä pyytää kirjoittamaan malliksi äiti, isi, Jenna.. oman nimen osaa kirjoittaa. Kynän käyttö ei kyllä ole sujuvaa ja jotenkin hankalankin näköistä.. tatu kun vasurilla tekee.. Välillä pilkahtaa huoli asiasta kun neuvolassakin sanoivat että kynän käyttöä voisi harjoitella, mutta sitten tolkutan itselleni että kyllä poika oppii kun aika on ja mielenkiintoa tarpeeksi.

Gerberan kuulumisia oli mukava lukea! Onnea vakituisesta työstä! =)
Toivottavasti sairastelut jäis vähemmälle.

Meillä pyörähti normi arki eilen käyntiin.. tänään oltiin pari tuntia kerhossa ja sitten reilu pari tuntia vielä puistossa kaverin ja lapsien kanssa :)

nyt vielä loput iltahommat tekemään..
 
Öitä!

Pepille ja danjuskalle kiitokset yölukemisesta. :) täällä on taas tosi hiljaista. täytyy kehittää tikusta asiaa..jne. eiköhän tämä tästä.

Joonatanille nimpparionnittelut :flower: nopsaan ehdin tän päivän puolella. :D

Mukavaa peppi, kun pojat ovat alkaneet viihtyä pk:ssa. helpottaa varmasti kovasti. ikä ja aika taitaa olla paras apu tuossa asiassa. :)

meidän poikien päivä oli mennyt hyvin. Iltapäivällä olivat hetken ulkonakin tuossa karseessa pakkasessa. Jospa se viikonlopuksi hieman laskisi. sunnuntaina olis mahdollisuus päästä hiihtää ihan miehen kanssa kaksin. molemmat pojat on kutsuttu kaveriperheen pojan synttäreille. Miikka ekaa kertaa itsekseen synttäreillä ilman meitä. onneksi sillä on Aksu mukana ja hyvin tuttu perhe meille kaikille. :D

Me pidetään Miikan kanssa to ja pe vapaapäiviä. Aksu on vaan roudattava eskariin. katotaan sit vaan niin ei halua hänkään lähteä. tietäis vaan ajoisssa niin ei kampeis itteään edes sängystä ylös turhaan. Perjantaina lähdetäänkin etelä-suomeen päin eka keravalle pe-la yöksi ja sit lauantaiksi vantaalle miehen mummon syntymäpäiville. Ihan mukava päästä hieman reissun päälle ja mukava päästä serkun luo yökylään niin ei tartte yhden päivän aikana ajella edestakaisin. sunnuntaina tulenkin jo takas töihin. :)

danjuska, hyvä ettei ole teihin muihin tauti tarttunut. :)

mitäs käpyselle kuuluu??

suunnitellaanko mitään kesätapaamista minnekään???

mut nyt mie meen kattoo että tässä valtakunnassa kaikki hyvin....ihania unia kaikille. :hug:
 
Tänne ei kulu ihmeitä, viimeyö oli liki loistava, 01.20 nukkumaan ja tääpiö söi 4,30ja sit tuossa vähän vaille 7 :eek: tunnin päästä pitäs lähtee liikkeele kun on neuvola, saapi tietää onko kasvanu.
valmiiks vaan ärsyttää lähtee kun on sijainen joka on kokovatalo k*rpä :ashamed: samainen ämmä käski mun laihduttaa raskausaikana kun oli hänen mielestä paino noussu liikaa (400g/vk ja sillon oli järkky turvotus) no, pääseepähän sanoo että niistä 15kilosta on 2 jäljellä :kieh:

Pieni epäilys että tääpiöllä ois joko poskionteloissa tai korvissa jotai, saapi lääkäri kattoo ne samalla.
 
Hei kaikille :wave: :wave:

Gerbera mukava kuulla teistä ja hienoa, että sait vakkaripaikan :flower: :flower: Jos edelleen oot Mäntsälässä niin tosi hyvään saumaan saitkin...

Kävin eilen työhaastattelussa ja joko tänään tai huomenna saa tietää miten kävi. Olin ihan hämilläni kun se (olisi siis mun pomo) haastattelija kehui mua useampaan otteeseen ja sanoi että hän kyllä laittaa sinut heti ykköseksi listalleen :whistle: =)
Työ olisi omalla paikkakunnalla, palkka parempi jne, että jälleen kerran toivon hartaasti bd

Käpy just että niin kiva täti |O :headwall: No onneksi sulla on oikea asenne B)

Peppi85 toivottavasti tekstari tavoitti illalla, vaikka tulikin myöhään. Heti aamusta muistin, mutta sitten jäin töhöttämään muuta.

Niiskuneitiii, mitä kuuluu? :wave: Jonttuli, Tanskuliini ja muut kumppanit? Mitä teille kuuluu?

Meille tulee lauantaina vieraita kauempaa, näen pitkästä aikaa kummityttöäkin :)
 

Moikka :wave:

Ollaan poikasten kanssa vielä tää päivä kotosalla, huomenna sitten taas töihin/päiväkotiin, jos pojat ei vaan tuosta enempää sairastu. Molemmat on todella yskäisiä ja nuhaisia :/ Viime yö meni kehnosti!

Juliuksella oli tänään korvapolilla aika ja korvien putkitus on tässä piakkoin. Kolme kuuria söi ihan perätysten, kun ei tulehdus meinannut hellittää otettaan. Astmaepäilykin Juliuksella on, sen tiimoilta kävi joulukuussa lastenpolilla. Nyt seurataan tilannetta. Äänen käheyteen ei olla vielä saatu selvyyttä, voi olla, että se on ihan luonnostaan sellainen, mutta välillä mietityttää, että voisko se olla jotakin muutakin. Aika näyttää.

Kiitokset onnitteluista! Uneton, Mäntsälässähän minä :D Kotiuduin sinne osastolle niin hyvin, etten enää osannut poiskaan lähteä :D Ja tosiaan, vakkaripaikan saanti sattui tosi hyvään saumaan! Joka pvä jaksan olla siitä asiasta kiitollinen! Tsempitykset sinulle, toivottavasti saat sen työn!!

Peppi, Aleksi viihtyy täällä myöskin hyvin (ja on saanut paljon uusia hyviä kavereita), vaikka ikävöikin aika usein Kuopion kavereitaan. Näkee Kuopion kavereita aina, kun siellä päin käydään ja pitävät yhteyttä netin/puhelimen kautta. Aleksi aloitti nyt sählyn pelaamisen ja on siitä kovin innostunut. Kiva, että löysi mieluisen harrastuksen, se jalis kun jäi jo silloin Kuopion aikoina pois. Jaksuja sinulle opiskeluun!

Nyt taidan mennä pussittamaan pullat ja muffinsit, että saan ne pakastimeen. Innostuin leipomaan pitkästä aikaa!


-G-
 
Heippa kaikille!

Jospa minäkin taas tulisin vähän kuulumisia kertoilemaan, kun Uneton oli taas huhuillut, kiitos siitä! :hug: Niin ja valtavasti onnea uudesta työpäikasta, mahtava juttu! :flower: Mistä työstä on kyse?

Tänne ei mitään kovin uutta kuulu, masu kasvaa tasaista tahtia, nyt on kasassa viikkoja 27+1 :D Perjantaina olis edessä sokerirasitus, sitä en kovin innolla odota, mutta kaipa siitä hengissä selviää... ;) Suuremmilta vaivoilta olen säästynyt edelleen, vain närästys ja pienet säryt vaivaavat, mutta ei onneksi sen kummempaa ainakaan vielä. Kaikki hankinnatkin jo alkaa olemaan tehty, joten nyt vaan saa rauhassa odotella kevättä :)

Mä aloin tässä juuri Faor Oy:n kotimyyjäksi (siis firman, joka valmistaa esim. Jonathan -vaatteita), siitä olen todella innoissani, ekat vaatekutsut pidän helmikuun lopussa tai ainakaan muita en ole vielä sopinut. Jos se vähän helpottaisi taloudellista tilannetta, niin tulisi kyllä todella tarpeeseen. Vielä kun olen pelkällä kotihoidontuella, niin mitään turhaa on kyllä turha edes kuvitella ostavansa. Huhtikuussa onneksi alan saamaan samaa äitiysrahaa kuin kahdesta ekastakin, joten sitä kovasti odotellessa :D

Gerberalle :hug: Toivottavasti sairastelut pian olisi teidän osalta ainakin vähäksi aikaa ohi :hug: Toivottavasti Juliuksella ei astmaa olisi. Sinulle myös paljon onnea vakituisesta paikasta! :flower:

Peppi: Hienoa, että pojat viihtyvät päiväkodissa jo noin hyvin. Sinulle edelleenkin hirmuisesti tsemppiä opiskeluun! :hug:

Kannattaisko kesätapaamisesta keskustella Facebookin puolella, kun eikös Aino, Jemma siis, luvannut niitä mökkejä kysellä ja se ei taida enää täällä käydä...

Me tosiaan käytiin Joonaksen kanssa puheterapiassa vähän aikaa sitten, mutta ei onneksi kovin vakava tilanne ole, kun seuraavan kerran pitää vasta syksyllä mennä kontrollissa käymään. Kotiohjeita saatiin vaan, kielijumppaa jne. :)

Koivunkäpy: Hienosti on pikkuinen kasvanut :) Olikos poskiontelot ja korvat kunnossa?

Eipä nyt varmaankaan muuta, palailen joskus taas :D

Mukavaa kevään odotusta kaikille! :flower:
 
korvat ainaki oli ok, ja kuulemma ei voi olla poskionteloissakaan mitään. saisivat soittaa sen lääkäriajan tuolle että koska se sit on ku se pitäs tehdä 6-8vk iässä.. :whistle: ja tällä viikolla tulee ikää 8vk.

tämmöset irvistelyt kaikille!
http://i57.photobucket.com/albums/g234/Kostaja/th_Picture102.jpg
 

Minä täällä taas :wave:

En päässyt sitten tänäänkään töihin, Juliukselle nousi eilen kuume ja itki molempia korviaan. Tänään käytiin lääkärissä ja molemmissa korvissa on tulehdus. Se on sitten 4:s tulehdus 2 kk sisään...

Uneton, oikein paljon onnea työpaikan johdosta!!! Milloin aloitat?

Koivunkävyllä suloinen vauveli siellä :heart:

Ahaa, pojat pyytää mua rakentelemaan legoilla, joten :wave:
 
Huomenta :)

Ihanaa, viikonloppu. Huomenna viimeistään pakko lukea PALJON maanantaiseen anatomian ja fysiologian sanakokeeseen :ashamed: Jos jo illalla aloittais...

Mitäs sirulle (ja masulle) kuuluu? Oot ollu taas paljon mielessä.

Missäs on Tinttamooses? Mammariia, Tansku, Hannamari, Hannele, Neve, Nasuliino, Kaiza, Tigru, Metku, MM70 ja kaikki muut, joista ei oo vähään aikaan kuulunut :attn:

Danjuska, on tosiaan ihanaa, kun pojat jää hoitoon hyvin. Paljon paremmalla mielellä lähtee ja on koulussa =) Niin joo, yhden lapsen kanssa sitä helposti kantelee, Joonatan oli niin pieni, kun Rasmus syntyi niin sen oli opittava pienestä pitäen kävellä paikasta toiseen. Rasmuksen jälkeen kun ei oo vieläkään vauvaa tullut niin saa edelleen nauttia palveluista (=kantamisista) :D

jellona, kiitos nimpparionnitteluista ja Unettomalle tekstarista, tuli perille :hug:

Gerbera, kiitos! Paranemisia, jos teillä vielä kipeinä ollaan.

Koivunkäpy, ihana kuva toisesta :heart:

Uneton, onnittelut vielä tätäkin kautta :flower: Hienoa!

Niiskuneiti, kiva, kun kävit kirjoittelemassa ja kiitos tsempeistä :hug: Miten meni sokerirasitustesti?

No joo, jospa sitä suuntais suihkuun sitten :wave:
 
Peppi: Hienosti meni sokerirasitus, kiitoksia kysymästä! Hyvin jaksoin olla reilu 12h syömättä ja se litkukin meni ongelmitta alas :) Ainut, mikä meijän labrassa on vähän kiusallista, on se, että se on ihan kahvion vieressä, kiva siinä munkintuoksussa istua ja katsoa, kun muut syö ja juo :D Tulokset saan vasta ens viikolla, kun on neuvolalääkäri, toivottavasti olisivat kunnossa :whistle:

Eipä mulla nyt muuta, mukavaa viikonloppua kaikille!
 

Yhteistyössä