JOULUTÄHDET 2005 tammikuussa

JOULUTÄHTIEN KIMPPU
Ametisti 2.1 tyttö***
Caramelli 1.12 Neea, Oulu, 78,5cm / 11600g
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari*, Oulainen, 78,4cm / 11850g
Epelis 21.12 Lauri Artturi*, 74cm / 8800g
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Kuopio, 77,5cm / 10500g
Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala, 75,5cm / 9340g
Hannele 5.12 Niilo Elmeri*, Tampere
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli, 88,3cm/13400g (2v)
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku, 76,6cm / 10720g
jemma 6.12 Lisen Amanda**, Ahvenanmaa, 76cm / 9600g
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa, 72,5cm / 8605g
Jonttuli, Joni*, Kuusamo
Kaiza80 28.12 Matias Juhani*, Turku
katbe 30.12 Juuso*, Salo, 77,8cm / 10745g
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri*, Norja, 74cm / 8090g
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri**, Kontiolahti, 85,5cm/11700g (1,5v) Kristiina 80 23.12 Sauli Otso*, Tampere, 74,5cm / 8540g
kuusikon äiti 5.12 Elina******, 77cm / 9380g
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli*, Savo, 76cm / 10240g
lumikarpalo 2.12 Joel, 78cm / 11300g
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi 74,5cm/8400g
minni83 7.10 Lucas Emil Mikael*, Kuopio
Minttusuklainen 31.12 Weeti Marko Sakari**, 82cm / 12500g
Melina 10.12 poika
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä, 76,8cm / 9695g
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi, 88cm/13400g (2v)
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
nasuliino 11.12 Jone Topias*, 92cm/14440g (2v)
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo, 73,4cm / 8500g
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, 90cm/14000g (2v)
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari*, Siilinjärvi, 73cm /9000g
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo, 85,5cm/11600g (2v) peppiliina 11.12 Peppiina Venla Emilia
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo, 78,5cm / 11630g
Pirre76 1.12 Erkko, 85cm / 12200g (1,5v)
Regina 5.12 Henrik, Kurikka
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri, 80cm / 13700g
siru2006 19.12 Otto**, 86,5cm/11620g (2v)
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä, 73,5cm / 7885g
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki, 86cm/12200g (2v)
Tigru78 18.12 Atte Eemeli**, 87cm / 12000g (1,5v)
Tinttamooses7 2.1 Oskari***, 78cm / 10250g
Tiukuliini 3.1 Eetu*, 77,5cm / 10875g
Uneton 5.1 Peppi***, 88cm/12000g (2v)
Äitee-78 11.12 Dana Emilia**, Espoo, 12090g / 82,5cm

Tyttöjä 15
Poikia 33
Yhteensä 48

http://groups.msn.com/joulutahdet2005
 
Moi!
Hyvää uutta vuotta 2008!
Olinko tosiaan eka vaikka harvemmin kirjoitankin? :eek:
Itse juuri juon siideriä ja mies nukuttaa poikaa joka ei näy nukkuvan kun raketit pamahtelee koko ajan. Tosi kivaa |O
Onnittelut pepille joka pääsi töihin :flower:
Itekin pitäisi töitä hommata mutta ei ole mitään koulutusta :(
siru muuten minkä ikäinen olet jos saan kysyä? Nää mun kirjottelemiset on vähän jäänyt kun en ehi koneelle. Pietniemessä sä asuit vai? Meidän pitäisi sieltä katsoa tai sieltä suunnalta rivari kolmioo tai neliöö. Onko hyvää seutua? Siis ihan rauhallista?
Mutta lopettelen tähän ja kirjottelen sitten kun ehin.
 
Meillä on pienimuotoset romolandia festarit, pojat tuli viettämään tänne uutta vuotta :whistle:
Muistin toki kertoa et iltapäivällä alkaa huomenna mellakka kun tulee kaks tenavaa lisää :LOL:
Mulla ois pari brezeriä kaapissa, mut taidan juoda vaan toisen niin olen kykeneväinen huomenna hakemaan sen Smirgen junalta.. :snotty:

RAketteja ammuttiin, tai mitää raketteja ollu, läjä roomalaisiakynttilöitä ja yks komia pata, mää sit tykkään noista.. varsinki roomalaisista kun eivät pauka, mä en tykkää paukuista kun sain joskus vuonna puukko ja pahvi kokea miltä tuntuu kun tykinkuula rähäjtää vieressä, eka tuntu siltä että maa katoaa jalkojen alta ja sit meniki kuulo pariks viikkoa, jäi siitä kuulon alenema toki. onneks ei kellekkään käyny sen pahemmin, se kun jysähti keskellä Joensuun toria, että osaa ihmiset olla idiootteja. tai no, pahemminki ois voinu käydä jos ei setä-puoli ois ehtiny tuupata mua..
JA taas hieman asian vierestä :ashamed:

Tänään tuli käytyä siellä missä naiset käy tietyin väliajoin, oli sit puhetta ku on taas aurallinen migreeni palannut että pitää miettiä jos saisin lähetteen sterilisaatioon jos alkaa enemmälti tulemaan kun e-pillerit lisää tulppariskiä kun on aurallinen migreeni ja meillä on sukurasitteena tulppariski.. Ite oisin valmis vaikka ens viikolla moiseen operaatioon :ashamed:

Ja tuntupas kummalta tulla tänne puolelle kirjottamaan :eek:
 
Jee pakko tulla vielä kirjoittamaan, kun nyt ollaan täällä LEIKKI-IKÄISISSÄ. Wau :D

Tultiin hetki sitten sieltä miehen serkulta, Otto sammui vaunuihin, ja sain onneksi unessa siirrettyä sänkyynsä. Nukkuu nyt aluspaidan ja sukkahousujen kanssa pikkumies :heart: Kivaa oli kylässä, syötiin tortilloja ja juotiin parit lasilliset punkkua, käytiin lähettelemässä raketteja (mies on rakettihullu) ja hienoja oli. Otto ei pelännyt yhtään, sanoi vaan alkuun Oho aina kun pamahti. Näytti ihan pikkuälyköltä suojalasit päässään :D Lotta ja isänsä on vielä terassilla katselemassa ilotulituksia.

Melina; kiva kun kävit kirjoittelemassa, käy useamminkin! Olen vasta ( :LOL: ) 31-vuotias ja asutaan tässä Pietniemen vieressä, Leppäkorvessa. Tykkään alueesta kovasti, on tällaista pienten lasten asuinaluetta, kuten Pietniemikin. Että tervetuloa vaan tännepäin Poria. Minkä ikäinen itse olet?

Koivunkäpy; voi harmi sitä sun migreeniä :/ Sterilisaatio kuulostaa aikas hurjalta, kun etkös ollut vasta ihan nuori =) ? Kadekadekade. Vaik ikä onkin vain numeroita, todistelee hän itselleen... Mutta toki nuo vaihtoehdot vasta hurjalta kuulostaakin, migreeni ei ole häävi, saati sitten veritulppa :( Pitäkäähän hauska tapaaminen Smirgem kanssa!

Nyt nukkumaan, marsmars...
 
Jaha, ei enää punkkua tähän taloon, edelleen pelkkä haju tekee jysärin.
Luksusta, poika yritti herätä ennen seiskaa mut sain tainnutettua ja nukku liki puol 9.
Illalla mentiin nukkuu vast 2 maita, hyvin kyllä sammu sikäli ku sänkyyn pääs, ei tuu vanhuus yksin.

Siru, on mulla jo kohta 27v mittarissa, et en nyt enää niin nuori oo, ja mun kroppa ei mahda kestää enää yhtään raskautta..

Meillä oli kyllä kiva ilta, ois vaan peli saanu loppua aikasemmin.. :LOL:
 
Ihanaa Uutta Vuotta 2008 kaikille Joulutähtösille perheineen :hug: :heart:

Meillä meni ilta rauhallisesti, mies ja pojat kävivät pamauttelemassa raketteja ja me tytöt katsottiin Peter Pania videolta :D Syötiin itsemme taas ähkyiksi :whistle: Tytöt nukahtivat puoli kymmenen maissa eivätkä heränneet lainkaan raketteihin :eek: Ihan samperin kova meteli oli klo 22-00 mutta eipä tytöt heräilleet, hyvät unenlahjat :) Mä itse en saanut unen päästä kiinni kuin vasta joskus kahden maissa -mietin sitä tulevaa leikkausta, jännittää kamalasti... Viikon kuluttua olen kirurgin armoilla... :eek:

Vai ollaan me nyt jo leikki-ikäisiä?! Justhan joulutähdet vasta syntyivät... Uskomattoman nopeesti aika kuluu :eek: Lapset vanhenevat mutta itse sitä vaan nuortuu :whistle: ;) :LOL:

Koivunkäpy: mäkin olen miettinyt tosissani sterilisaatiota mutta mies ei suostu :( JOS joskus vielä yksi lapsi... Ja pah, en mä ainakaan! :D Smirgelle terkkuja!!! =)

Voih, nyt pitäisi saada itsestään irti sen verran että tekis pari koulujuttua, joulukuussa en päässyt lähiopetuspäiville töiden takia ja tammikuun koulupäiville en pääse sairasloman takia joten pitäis varmaan tehdä jotain kirjallisesti opettajille... Ei vaan yhtään huvittais :/

Mukavaa tammikuun ensimmäistä päivää kaikille :hug:
Tansku & poppoo
 
Hyvää uutta vuotta kaikille!

Haikein mielin minäkin jätin taapero-palstan :'( No ensi kesänä koko rulianssi käynnistyy taas uudestaan :heart:

Juuso kiittää onnitteluista! Meiltäkin onnittelut jo kaikille täyttäneille ja jotka lähipäivinä täyttävät =) :flower:

Juuson serkkupoika päätti syntyä samana päivänä sitten kun hän =) Tänään mennään sairaalaan katsoon. Ei vaan voi juuso lähteä kun on vielä niin räkäinen :ashamed: Mä olen onneksi jo toipunut.

Todella aikaisin aloin tälläkertaa tunteen masussa liikkeitä. Joulun aaton aattona tunsin ekaa kertaa (rv13+2) :heart: Lähes joka päivä nyt tuntunut. Maha kasvanut paljon nopeempaa kuin juusosta. Kohta saa kaivaa mammahousut jalkaan.

Eilen paukuteltiin muutamia pikku paukkuja pojan kanssa. Pelkäs vaan jopa papatti-mattoa :ashamed: Kaikki mistä tuli vain valoa oli kivoja =) Hoki kokoajan että, ei vielä pam pam :D Keskiyöllä miehen kans kahestaan sit ammuttiin raketteja. Mieskin oli jopa selvinpäin :eek: Ottikin joulun alla iltasin lähes joka päivä. Nyt meinas pitää tipattoman tammikuun :D Vaikka eipä se humalaan asti juuri ikinä juo. Sen pikkupäkin yleensä vaan.

Onpas talo hijainen kun mies että Juuso nukkuu. Mä sain tänään nukkua pitkään niin olenkin tosi virkkuna =) Nyt kun kummalakin lomaa ollaan vuorotellen herätty aamusin ja toinen saanut nukkua puoleen päivään. Paluu arkeen onkin jo miehellä huomenna ja mulla tostaina.

katbe 14+4
 
En mä haluu tänne kirjoitella :eek: :ashamed: :whistle: Kauheeta. Mut miten toi taaperopalsta käsitetään, kun se on 1-2v, niin eikös meidän lapset ole kaksivuotiaita koko tämän vuoden :D Mä olisin ainakin halunnut ajatella niin, että tuo isompi olis vielä taapero :ashamed: :heart:

Kiitos miehen onnitteluista Jellona, Tansku ja Siru! (Olikohan muita...). Meillä oli kyllä kiva ilta eilen, kavereitakin oli sit ihan kivasti täällä meillä, 23 aikaan käytiin ampumassa vähän raketteja ja 00 aikaan lähdettiin sit vielä baariin, just käveltiin ulkona, kun vuosi vaihtui ja hienoja tulituksia kyllä oli.

Nyt kyllä väsyttää, kun mä nukuin niiiiin huonosti jostain syystä taas :/ Aina se menee näin, kun kerrankin sais nukuttua, kun lapset on hoidossa.

Joonatanilla ja Rasmuksella oli mennyt hyvin hoidossa, ainoa vaan, että Rasmus oli ollut hereillä 2-4 yöllä :/ Jos sitä ei osaa sillä tietyllä tavalla nukuttaa niin herää kyllä sit kokonaan. Mut pojat olivat olleet hyvällä tuulella, iloisia ja reippaita, eivätkä olisi halunneet lähteä mummolasta vielä kotiin :D Olivat siis Samin äitillä, eivät oo tainneet molemmat samalla kertaa sielä vielä ollakaan ennen. Nukkuivat kaikki samassa huoneessa, Joonatan oli kerran herännyt, kun Rasmus oli olut hereillä, mut mummo oli sanonut, että laita pää tyynyyn vaan ja poikahan laittoi ja jatkoi uniaan :D Eikä Rasmus herännyt, kun Joonatania nukutettiin ja Jonttu höpötti juttujaa, mitä sillä nyt iltaisin on tapana aina jutella! Tää oli tosi mukava yllätys, ajatellen sitä aikaa, kun pojat siirretään samaan huoneeseen joskus sit nukkumaan...

Olipa mukava kuulla harvemmin kirjoittelevista, Tiukuliinista, Melinasta ja Katbesta ja Kattinkastakin! Kirjoitelkaahan toki useammin!!

Kiitos onnitteluista Melina ja muut, jotka ovat työasian tiimoilta onnitelleet! :flower: Välillä tulee tosi haikea olo, mut sit tajuan, että ei noi pojat vielä kuitenkaan hoitoon ole menossa ja tuskin kärsivät, kun joutuvat olemaan äidistä erossa muutaman tunnin, tekee varmaan kaikille ihan vaan hyvää :LOL:

No, nyt tarvitaankin mun apua taas, Jontulla on kakka :D :wave:

Hyvää alkanutta vuotta jokaikiselle ja kiitos edellisestä vuodesta rakkaille siskoille, ilman teitä olis kyllä kauheeta!!
:) :flower: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tanskuliini:
Niiskuneiti: jos laittelet 2v mittoja joulutähtien listaan niin Veeran mitat ovat 86cm ja 12,2kg :) Kiitos ja kumarrus :flower:
Jep, minäpä laitan! Meinasinkin juuri Joonaksen mitat vaihtaa ja kysellä toisten lapsukaisten 2v-mittoja :)

Meillä oli myös oikein mukava uudenvuodenaatto, saunottiin, herkuteltiin ja puolen yön maissa ammuttiin raketit. Miehen kaveri ja mun vanhemmat oli meillä iltaa viettämässä. Eipä tykännyt Joonaskaan raketeista... Keittiön ikkunasta kun katsottiin alkuillasta, Joonas mamman sylissä, kun mies ja pappa laittoivat pihalla pari pataa, niin ei edes päin uskaltanut katsoa, vaan käänsi pään toiseen suuntaan ja oikein tarrasi mammaan... :whistle:

Peppi: Onnittelut työpaikasta! :flower:

Kiva oli lukea harvemmin kirjoittelevien kuulumisia! =)

Koivunkäpy & Smirge: Pitäkäähän hauskaa! :D

Nyt pitää poistua, kun kohta tulee naapurit kylään! :wave:

Oikein ihanaa ja onnellista alkanutta vuotta kaikille!

T. Niiskuneiti ja pojat

 
Iltoja!

ihanan hauskalta kuulostaa kun smirge on huitsin nevadassa. =) mukavaa reissua teille käpysen luona. terkkuja kaikille. :wave:

peppi, minäkin olen hiukan samalla tavalla ajatellut tästä taaperon ja leikki-ikäisen rajan vedosta. mielestäni kans nää pikkuiset ovat koko vuoden vielä 2vee. mut väliäkös tolla milloin siirrytään. ja mihin kirjoitellaan.
kiva kun teidän uudenvuoden juhlat meni hyvin. =) ja hyvä että pojilla hoitoreissu onnistui.

melinasta, sekä muista harvemmin kirjoittelevista kiva kuulla. kirjoitelkaa vaan useammin. =)

Me syötiin ja sauottiin sekä käytiin poikien kanssa ampuu eilen illalla jokunen raketti. Mikkiksellä oli suojalasit ja kuulokkeet päässä. ei pelännyt juuri lainkaan. huuti vaan että hiano. :D nätisti kävi molemmat pojat nukkumaan 9 aikoihin. minun työkaveri tuosta läheltä kävi miehensä kanssa sit hetken istuskelemassa meillä ennen puoltayötä. miehen kanssa käytiin ampuu raketit vuoden vaihtuessa. :D

minäkin tykkään eniten noista padoista, mist käpykin puhui. tietty tavan raketit on ihan nättei. mut mistään pommeista en tykkää yhtään.

tänään nukuttiin sit 9 asti. ulkoiltu ja leikitty sisällä sekä oon pessy pari koneellista pyykkiä. :)

katbe, meillä toi miehen juominen kuulostaa ihan tutulle, mut uutena vuotena ei juonu ollenkaan niin paljoo. no ei tuo nyt ihan haitaksi asti ole. jaksuja masun kasvatukseen. :hug:

nyt mun täytyy käydä kattoo saisinko tehtyy mikkiksen uuden päivähoitohakemuksen tai jotain. pojat leikkii onneksi legoilla suht sovussa. tai on mies siellä välien selvittelijänä. :D

Oikein ihanaa uuttavuotta 2008 kaikille! olis tosiaan tylsää tää elämä jos ei teitä olisi. :hug:
 
:xmas: Voih, tosiaan! Meidän pikkuiset ei ole edes taaperoita enää! :eek: :'(
Mut ollaan nyt sitten porukalla leikki-ikäisiä. :heart:

Tulin siis toivottamaan minäkin teille kaikille hyvää ja antoisaa alkanutta vuotta!
Tuokoon tämä vuosi tullessaan pelkkää hyvää, hus kaikki ikävät asiat! :hug:

Me oltiin vanhemmillani yötä, syötiin hyvin, saunottiin ja ammuttiin raketteja.
Topin isoveli 11v pauketteli kissanpierujaan pitkin iltaa ja topi ihmetteli niitä myös isin kanssa. Ollenkaan ei pelännyt kauempaa kuuluvia isoja paukkujakaan. :)
Sälli on vaihteeksi taas räkätaudissa ja yöt on ollut aikas levottomia, paitsi viime yönä mummolassa nukutti tosi hyvin. Toivoa sopii, että ensi yönä nukuttaa myös täällä kotona... :whistle:

PEPPIÄ piti tsempata töiden alkamisen johdosta! :hug:
Ajattele vaikka, että se on sun omaa aikaa ja sit taas nautit kaikista miehistäsi kotona. =)
Minunkin pitäisi alkaa miettiä jotain tälle vuodelle...

Jahas, iltakahvi kutsuu, palaillemisiin! :wave:
 
uusi vuosi, uudet kujeet :D

Eilinen meni oikein mukavasti.
Käytiin kuuden jälkeen ampumassa raketteja muutamia. Tatu ei välittänyt oikeastaan mitään paukkeesta. Katseli tohkeissan ja hienoja kuulemma oli =)

Illalla saunottiin, valettiin tinat ja syötiin ihtemme ähkyyn :p
Ihme kyllä muksut nukku koko yön vaikka pauke oli ihan mieletön.
Meillä riitti kaverin kans juttua aamuyön tunneille asti.. nyt hiukan väsy olo mutta eiköhän se tästä kun pään saa kohta tyynyyn painaa. Ja ihan mukavaa vaihtelua =)

Peppi:Juu varmaan tekee tosiaan ihan hyvääkin kun sait töitä. Itsellä vaikka nyt tuntuukin siltä että jännittää ja ei kehtais mennä töihin niin tiedän että sinne kun pääsen niin nautin siitä :D
Tuleeko sulla työmatkaa minkä verran?

Nyt ojn alkanu entistä enemmän mietityttää tuo pojan hoitopaikan vaihto. Oon melkein 100 varma että turhautuu siellä... Tuntuu jotenkin kurjalta viedä kun itestä tuntuu jo nyt tältä :/ On tässä vielä tietysti aikaa totutella kun ei vielä mene kun korkeintaan vasta ensiviikolla ekan kerran koko päiväksi.. mies on toipunut sen verran hyvin että pystyy kotona hoitamaan.

Tänään tajusin että oikeastaan meillä on pottailu aika hienolla mallilla. Ilman vaippaa mennään päivät (paitsi ulkoillessa) Potalla käynti välit on pidentyneet ja enää ei tartte yleensä kun sanoa että käyppä pissillä niin juoksee potalle ihan ite =) siitä on kasvanu niin topakka pieni herra :heart: :'( Tuntuu ihan käsittömältä miten noin äkkiä kasvaa.

Nyt vielä pyykit laittamaan kuivumaan ja nukkumaan pikku hiljaa.

Huomenna käyn sen työsopimuksen kirjottamassa ja saa nähdä lähteekö mies viemään siskoa lääkäriin ja hoitoon jos huomenna on vielä sitä mieltä. Itestä ei siihen vaan oo :ashamed: Ja äiti ja isä on niin kaukana ja nekin on jo toivosta miltei luopunu.

mut nyt kauniita unia kaikille
 
Kylläpäs vaan voi väsyttää |O Oma vika :headwall:

Oltiin Jontun kaa mummun luona käymässä, kun seinät meinas kaatua päälle.

Rasmus on ollut tooosi kiukkuinen koko päivän, hampaita on tullut nyt ainakin 3, syö huonosti jne.

Joonatan osaa jo tosi hienosti puhua :flower: Lauseita tulee (joskin aika lyhyitä, mut kuitenkin). Avustettuna kertoo juttuja ja vitsejäkin :LOL: Tänään ensin tökkäsi Rasmusta kynällä niin, että R rupes itkemään hirveesti :/ Kielsin aika kovasti Joonatania, jonkun ajan päästä tuli sitten sen kynän kanssa mun luo ja sanoi: "Affa (Rasmus) tyhmä" :eek: :/ Ei kiva. Multa se on ainakin ton tyhmän oppinut, kun Viiviä välillä tyhmäksi haukun :ashamed:

Rasmuksella on kova tahto, kuten isoveljellään, suuttuu ja loukkaantuu tulisesti, jos vaikka ottaa siltä jonkun kielletyn lelun kädestä ja niinku aiemmin kerroin, taistelee leluistaan jo kovasti, pitää hyvin puolensa :D

Miten kauan voi lapsi olla syömättä??
Joonatan ei oo piiiitkiin aikoihin syönyt kunnolla, sellasta lusikallista per ateria :( No, olihan tässä tää piiiitkään kestävä vatsatauti, mut ruokahalu ei vaan parane. Sitä ennen puhkesi niitä hampaita, eikä sillonkaan syönyt. Aamupuuron syö usein aika hyvin, mut siihen se sit jääkin. Voi olla, että jättää jonkun aterian kokonaan välistä, pakottamista en harjoita, eikä se millään tavoin onnistuisikaan. Ulkoilulla ei tunnu olevan vaikutusta asiaan, vaikka oltais paljon oltu ulkona niin ei se ruoka kummemmin oo maistunut :| Oon ruvennut sekoittamaan SanaSolia mehun sekaan.

Kiitos Niiskuneiti :hug: Koitahan sinäkin kirjoitella useammin :) Joonatanin neuvola on muistaakseni ensi viikolla, sillon meiltä siis 2v. mitat.

Koivunkäpy ja Smirge; pitäkäähän hauskaa! Kauan Smirge siellä vierailee? Mukava, että matkat meni hyvin :)

Jellona: Ei sillä tosiaan ole väliä, minne sitä kirjoittaa =) Haikeaa vaan :whistle: :D Miks pitää tehdä joku uusi päivähoitohakemus? Onks mulla menny jotain ohi...

MM-70: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa :hug: Kiitos tuosta työnaloittamiseen liittyvästä vastauksesta :hug: :hug:

Mut niin se nukutusaika taas lähenee, ah, ihanaa :D Hyvät yöt kaikille!

Danjuska
olikin kirjoitellut samaan aikaan. Ei oo pitkä työmatka, parisenkymmentä minuuttia, tai riippuu, millä menee.. Jaksamisia :hug: Pottailusta tuli mieleen... Meijän pitäis muistaa enemmän pitää vaipatta tota poikaa, kun osaa mennä potalle ilman muistuttelujakin, kun hätä on. Joka päivä siinä käy ja tekee niin pissat, kuin kakatkin :heart: :D
 
Illan viimeinen ja aamun ensimmäinen :D

Rasmus heräili taas ihan liian mota kertaa yön aikana :( Meillä on sitten taas edessä unikoulu :kieh: Nyt sen voi sit taas aloittaa, kun terveinä ollaan.. Jos vaan Sami jaksaa...

Väsyttää ihan kivasti. Joonatanki heräs jo ennen 7.

No, ei mul sit taas muuta. Tulkaahan taas kaikki kirjoittelemaan, Koivunkäoy ja Smirge :attn:

Missä ihmeessä on Gerbera?? :wave:
 
Olipas yö, poika heräs miljardikertaa, kolmelta lykkäsin särkylääkettä ja sit nukkuki inahtamatta vaille 8 asti..

Kaikki kersat hereillä, täst se päivä kännistyy..
Smirgen ois tarkotus olla lauantaihin asti, ei se aikasemmin täältä pois pääse :LOL:

Täällä on pikkunen -12 pakkanen, hrrr
 
Hyvää alkanutta vuotta kaikille!
Meillä meni joulu ja uusi vuosi niin nopeasti ja tapahtuman täyteisesti, että en ehtinyt kuin käydä lukemassa.
Kaikki meni oikein hyvin, lahjoja tuli ihan liikaa ja samoin herkuteltua. Uus vuos vietettiikin kavereiden kanssa mökillä ja Matias oli isovanhemmilla yökylässä. Kun lähdettiin itki ihan vuolaasti ja oli tosi loukkaantunut (mistä mulle tuli tietty kamala olo), mut kuulemma ihan samantien kun ovi oli menny kiinni, poika oli pyyhkinyt kyyneleet ja juossu leikkimään nauraen, ja sanoen piilooon, hae mummmooooo... :D Aika showmies tuo meidän pikkuinen.
Mäkin muuten ajattelin sen niin, että taaperot on 1 ja 2-vuotiaat. Mut ihan yks hailee, missä me ollaan, ei sillä osaston nimellä nyt niin väliä ole, kunhan porukka on kasassa.
Kaikenlaista on täällä tapahtunut, en oikein osaa kommentoida mihinkään. Pää on muutenkin tukkoinen, enkä osaa oikein keskittyä. Matiaksen piti olla vielä tämäkin viikko lomalla, mutta kun meillä meni se joulunalus viikko kokonaan sairasteluun, joten nyt on pakko yrittää vähän ottaa rästejä kiinni. Mulla on kaks kuukautta aikaa kirjoittaa oppari valmiiksi. Huih. No juu, nyt pitä mennä työntekoon.
Piti vaan tulla kertomaan, että ootte kaikki kovin mielessä! :) :hug:
Missä on muuten Jemma, Gerbera, Uneton, Naanu, Minni jne?
:wave:
 
täällä arki alkanu. Ja parannuttu taudseita, kutakuinkin. Miehellä vielä silmä hiukan vaivaa.
Uusi vuosi vaihtui mikavasti, täti oli perheineen kylässä. Pelailtiin ja syötiin koko ilta.
Attekaan ei tykänny raketeista koska paukkuivat niin kovaan, mut oli hienon näköisiä kuitenkin. Ja eilisen päivän selitti miten poltettiin tikkuja (tähtisäde)

Veeti edelleen herättelee öisin, toissa yönä nousin kuus kertaa kahden tunnin aikana :headwall:
Sit poika nukkuu osan yöstä vieressä ja mulla on niskat niin jumissa että huimaa koko ajan :kieh:

mut lähen loikoilee sohvalle kun on hiljaista
 
heips

Päivä on kulunut ihan hurjaa vauhtia :eek:
Suurin osa minun ajasta on mennyt asioilla juostessa.. kela, työkkäri jne.. nyt on työsopimus tehty ja huomenna töihin klo 7.30 =) Luksusta kun ei enää tartte viiden jälkeen herätä :D varmaan vähän ennen puolta seiskaa kun herää niin saa ihan rauhassa hommat tehdä. Tyämatkaa kun on tosiaan nyt huimat 250m!

Kaizalle
tsemppiä että saat kaiken määräaikaan mennessä valmiiks!

Tigru: Jaksuja öihin ja tuohon huimaukseen.. oisko sulla aikaa että hierojalla kävisit?

Pepille jaksuja jos öihin ja unikouluun jos jaksatte sen aloittaa.

Täällä mittarissa edeleen -12. Tuntuu ihan kamalan kylmälle kun on niin lauha koko "talvi" ollut tähän asti.

Ja siten Tatun juttuja =) Aamulla herättiin ja mentii aamupalalle niin alko selittää mulle että Vanukasta Tatu haluaa.. minkä väristä vanukasta (kysy iteltään) punaista vanukasta! :LOL: oli niin ihana kun vakavalla naamalla minun nenän eessä selvitti :heart:
Tuumin vaan että kun vanukasta ei oo mut passaisko jugurtti.. se on aika punasta niin vastaus oli että joo =)

On myös nyt parinpäivän aikana ruennut puhumaan joissain tilanteissa itsestään että minä.. vaikka vielä usein puhuu että Tatu haluaa jne.

Taidetaan kohta lähteä ulkoilemaan. Tykkäs poika aamulla telmiä.
 
Huoh, mikä päivä :ashamed: |O

Lähdin käymään yksin äitillä, olin vähän sen tarpeessa :whistle:

Joonatan oksensi taas tänään aamulla :| Ja Rasmuksen kakka oli löysää!! Mut eka kerta yli viikkoon, kun ei sotke vaatteita sillä :attn: Tosin leikki kyllä sit kakkavaippansa kanssa niin, että vaatteissakin sitä sit oli :ashamed:

Kaiza: Ihana Matias :D Kiva, kun kävit kirjoittelemassa!

Tigru: Kiva, että ootte parantuneet, mites vointi noin muuten? :hug: Jaksamisia yöheräilyihin, ne on niiiiin ikäviä :ashamed:

Danjuska: Ihanan lyhyt työmatka!! Hyvää ensimmäistä työpäivää, toivottelen jo etukäteen, aamulla tuskin täällä ehdit käydä :D Kiitos jaksuista. Hyviä juttuja Tatulla :LOL:

Täällä on hyisen kylmä, vaikkei pakkasta montaa astetta ole. Olikohan -1, kun äitillä mittaria katottiin, mut meren äärellä tuulee niin hyisesti et kylmä on :D Jotain lumentapaistakin oli maassa pikkusen.

Ei me taideta pystyä noita Jontun synttäreitä viettämään :/ Ollaan jo tartutettu liian moni :ashamed:

Ainiin ja ONNEA Oskari ja Ametistin tyttö!! :flower: :heart: :hug: Mitähän Ametistille tyttöineen nykyään kuuluu...?
 
On niin mukava lopettaa ilta ja aloittaa aamu :whistle: :D

Mä en ymmärrä, mä oon siis aivan poikki :eek: Väsyttää taas niin paljon, että melkeen itkettää :ashamed: Silmät painaa tuhat kiloa. Haluaisin vaan päästä takas nukkumaan :ashamed: Sami lähtee ihan just töihin. Kai mä taas tän päivän selviän :| Pakkohan se on.

Yö meni ihan hyvin, Joonatan nukahti illalla aika nopeasti. Rasmus heräs yöllä pari kertaa, mut ei niin usein, ku muina öinä on nyt herännyt.

No mut, Joonatan haluaa juustoa :D Se on ihana, kun aamuisin aina juttelee kauheesti, nyt, kun puuroa laitettiin niin sano, että Rasmuksen pitää ottaa tutti pois. Ja laitettiin sit Rasmukselle vitamiinitipat, johon Joonatan sanoi, että Jontullekin :) Se puhuu itsestään Jonttuna, kaikki lelut on esim. Jontun jne. :heart:
 
Torstaita kaikille :)

Ja oikein hyvää uutta vuotta 2008 :D

Uudenvuoden vaihtuminen meni hyvin,meillä oli mun ystävä perheensä kanssa meillä,syötiin ja ammuttiin raketteja ja valettiin tinat.
Ammuttiin raketit myöhään ja kaikki lapset valvoivat myöhään,myös Oskari.
Mutta sit kävikin niin ikävästi että kun saatiin lapset nukkumaan niin join liikaa |O
Voi perkule että olinkin huppelissa,ja koko seuraava päivä pilalla,oli vielä ne Oskarin juhlatkin ja mulla kamala kankainen :(
No onneksi siitä selvittiin,muistaa taas hetkenaikaa miten pitäisi aikuisen ihmisen juoda jos aikoo :/

Täällä alkoi eilen koulut,arkeen siis palattiin jo.
Kerhot alkavat vasta ensi viikolla...
Tänään tarttis laittaa joulukuusi pois,vaikka niin kiva onkin.
Arvatkaa mikä alkaa tänään?
No laihdutuskuuri vaihteeksi,tosin nyt tosimielellä ja kunnon puhdilla ;)
Laskin niitä pisteitä silloin jos joku muistaa ja sainkin itseltäni 5 kiloa pois,nyt joulunaikaan tuli kilo takas ja harmittaa vähän :/
No eiköhän se tästä taas kun vauhtiin pääsee.

Tuli tuosta Kävyn sterilisaatio asiasta mieleeni että myös minä olen moista miettinyt mutta isäntä ei halua,ei kuulemma koskaan tiedä jos vielä yhden haluais joskus,no mä en halua joten se siitä :whistle:
Kuinka monta lasta haluaisitte?
Mä joskus nuorempana haaveilin neljästä tai viidestä lapsesta,mutta nyt tää kolme tuntuu oikealta määrältä meille,mahdutaan niin kivasti autoonkin :D

Pepille kiitokset Oskarin onnitteluista :hug:

Nyt pitää jatkaa kotihommia ja viedä koira tarhaan juoksentelemaan...
Onko muuten täällä jollain koiria?Metsästyskoiria?
Ohhoh,taisi tulla paljon kysymyksiä :whistle: :wave:
 

Yhteistyössä