JOULUTÄHDET 2005 tammikuussa

Voihan pee... Veeralle nousi taas eilen illalla kuume ja nytkin sillä on korvista mitattuna 40,3 astetta :eek: :eek: Käytiin lääkärilläkin mutta eipä ole tytöllä mitään tulehduksia, ihan tavallinen sitkeä flunssa vaan... Huomenna menen itse aamulla aikaisin päivystykseen, mulla on varmaan poskiontelotulehdus :(

Kirjoittelen lisää huomenna, nyt odotellaan pinniksen ostajaa, saatiin vihdoin myytyä Veeran vanha pinnis :)
 
Risto Autio näyttelee tai ainakin näytteli Kotikadussa Hannesta ja oliks se kansanedustaja, en tiiä, valittiinko: http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/966.jpg&imgrefurl=http://www.eduskunta.fi/triphome/bin/hex5000.sh%3Fhnro%3D966&h=192&w=128&sz=50&hl=fi&start=4&sig2=BgyWymKpGXZIy30JGCfgvA&um=1&tbnid=O12cmlI7SlW-qM:&tbnh=103&tbnw=69&ei=CWWjR_D2OYS6gwPR27GLCQ&prev=/images%3Fq%3DRisto%2BAutio%26um%3D1%26hl%3Dfi%26rlz%3D1G1GGLQ_FIFI250%26sa%3DN

Veeralle pikaista paranemista!!

Just äsken tultiin kotiin. Nyt valmistelemaan poikia yöunikuntoon :D

Jestas, olipa pitkä linkki :LOL: Mut mulla ainakin toimi!
 
täällä on käyny tasanen pälpätys KOKO päivän lukuun ottamatta päikkäri aikaa :whistle:
välillä poika oli kisu, sitten se puhui jo joulupukista tässä illasta ja millon mitäkin.. ja meillä oli hauskaa :LOL: pojan meno vaan ylty kun huomas miten naurattaa äitiä ja isiä.

Tinttamooses: jonkun pienen koiran haluaisin.. länsiylämaanterrieri, mäyris tms.. mut jos löytyy "sopivaa sekotusta" oleva pentu niin sekään ei paha olis. mut nyt tunnustaa että toista isoo koiraa en välttämättä haluais.

Tanskun pesueelle edelleen paranemista!

vihdoin poika nukahti. taidan mennä telkun ääreen syömään jäätelöä.. on tullu ostettua muutama litra jemmaan kun sai niin halvalla :ashamed: :whistle:
ja aamulla seiskaan töihin |O
 
Moikka!

Mies on yövuorossa ja tietty kukun vielä ylhäällä. Itseasiassa Lottakin pelailee tossa vielä, haluaa aina viikonloppuisin nukkua olkkarin lattialla patjalla tossa meidän makkarin vieressä, huvinsa kullakin :D toisen yön viikonlopusta saa nukkua ja jos jompikumpi meistä aamuvuorossa, niin ei silloin.

Ollaan koko päivä oltu kyläilemässä mun ystäväni luona (myöskin työkaverini). Ihana päivä, kun sai jutella pitkästä aikaa -ei olla nähty, kun meillä ollaan sairasteltu- ja sit hän tekee vielä aina tosi hyvää ruokaa, ni päästiin valmiiseen pöytään syömään :p ja tekee aina ihania kahviherkkuja, siten että pyörien saa lähteä aina kotiinpäin :D Otto oli vaan aika riiviötuulella, joutui pyytämään heidän vuotta vanhemmalta pojalta anteeksi varmaan noin 7 kertaa :/ innoissaan oli, kun siellä oli paljon autoja ja työkalupenkki jne. Lotan kaverina siellä on samanikäinen tyttö =)

Viikonloppu vapaa, huomenna mennään uimaan ensin lasten kanssa ja sieltä Mäkkäriin syömään ja sitten sinne konserttiin. Mun kummityttö tulee äitinsä ja veljensä kanssa syömään ja konserttiin. Ei ollakaan nähty pitkään aikaan, kun meillä on ollut noita em. sairasteluja. Sunnuntaiksi ei mitään erikoisia suunnitelmia, toivottavasti olis lunta ja hieno ilma, niin ulkona oltais mahd. paljon. Mies yövuoroissa viikonlopunkin, joten olis hyvä antaa sen nukkua rauhassa.

Peppi Onnea pikku-Rasmukselle kävelytaidosta :heart: varmaan suloinen! Olis kyllä kiva nähdä teidän pojatkin, mutta ymmärrän kyllä, että jos mahdollisuus päästä treffeille yksin, niin mielellään tulet. Siinä Kätilöopiston sairaalan vieressä olevassa Stadian yksikössä se koulutus on. Keskustaan siitä kai pääsee helposti bussilla? Kiitti yv:stä, koitan vastailla paremmalla ajalla, jos nyt en jaksa.

Niisku; onnea myös pikku-Jesselle kääntymistaidosta :heart: Siitä se lähtee, kohta saat kahden pikkumiehen perässä juosta :D Ihana kuva profiilissa! Ihana tuo uusien housujen ostosyy :)

Danjuska Tosi hyvä, että olet menossa sinne juttelemaan :hug: On varmaan kuitenkin ihan eri asia jutella ammatti-ihmisen kanssa, vaikka oman miehenkin kans pystyis juttelemaan.

Smirge; suloiset sun lapset :)

Koivunkävylle jaksamista päänsärkyjen kanssa! Mulla oli kanssa viime vuonna, ja kävin lääkärissäkin, mut hän meinas vaan, että niska-hartiaseutu sen verran jumissa, että hierojalla käynti vois auttaa. En koskaan menny hierojalle, mutta on ne vähentynyt. Hyvä, että meet sinne lääkäriin!

Nonni, olen vetänyt tässä nyt illan mittaan noin puoli kiloa irtokarkkeja ja päälle sipsejä (mitä kyllä yleensä en syö)... kiva olo ;)

Nyt hyvää yötä ja rentouttavaa viikonloppua kaikille ja Katinkalle hyvää kotimatkaa!

Vielä piti Pepille, että tosi hienoa, että pääset sinne synnytykseen mukaan :heart: näät pienen käärön heti :)
 
Huomenta.

Joonatan nukkuu ihanan hyvin, vaikka onkin korvatulehdus :) Joskin nukahtaminen kestää, mutta niin se on kestänyt aina. Ehkä enemmän itkuisempi on iltaisin ja päikkärille mentäessä. Rasmus heräsi joskus 4-5 välillä, itki, eikä meinannut millään rauhoittua, tosi kauan kesti, että nukahti takaisin.

Me oltiin eiliseksi vuokrattu leffa niin oma nukkumaanmeno venähti :ashamed: Mut onneksi pojat heräsivät vasta 7.45, tuntui kyllä, että olis ihan yö vasta ollut sillon :whistle:

Danjuska: Hauska höpöttäjä se teidän Tatu :D :LOL:

Niiskuneiti: On aina ihana tunne, kun saa ostaa pienempiä housuja, mitä aiemmin käyttänyt :flower: =) Hauskoja hääjuhlia!

Siru: Kiitos :hug: Hauskaa uimisreissua ja mäkkärissä käyntiä :D Joo, keskustaan taitaa kaikkialta päästä aika helposti bussilla... Stadiaan oon aina hakenut kätilölinjalle, mutten tosiaan ole pääsykokeisiin asti päässyt :/ Ei täällä taida muita kouluja ollakaan, jossa kätilöksi valmistuttais.

No, nyt on kuulemma puurot valmiina :wave:
 
Plah mikä yö. Pojalla on maha sekasin, on jo kahdesti käyny sonnalla tässä aamun aikana, tokihan me ollaan kohta oltu 2h hereilläki |O
pitäs siivoilla tänää mut ei oikein jaksas millään, lumitöitäki ois tiedossa...
 
Kiva kun me Koivunkävyn kanssa täällä kahdestaan jutellaan :whistle: :D Mut tupakkalakosta tuli mieleen, että mun äiti on ollut jo monta viikkoa polttamatta!! Varmaan ainakin kolme, jos ei enemmänkin. Ja äiti on ollut aika kova polttamaan, älä nyt äiti suutu :ashamed: :) Mut tosi hienosti on pystynyt olemaan ilman tupakkaa, kertkaakaan ei ole ratkennut :flower: :flower: Oon tosi ylpee ;)

Tulin just salilta :)
 
Mä voisin Peppi ja Koivunkäpy liittyä teidän seuraanne, jos vaan sopii ;)

Koivunkäpy: Tsemppiä ukollesi tupakkalakkoon, kuten myös Pepin äidille! :flower:

Joonas lähti juuri isänsä ja setänsä kanssa sedän metsään metsäkonetta katsomaan :) Kyllä se sitä jo koko aamun hokikin ;) Toivottavasti eivät vaan kovin paljon kastuisi, kun vähän väliä sataa...

No nyt heräsi Jesse, joten aika lyhkäseksi jäi tämä vierailu :wave:
 
Päätin taas kirjoitella minäkin muutamana rivin, kun iies ja Lauri ovat ulkona. Aleksi nukkuu (toistaiseksi). Meillepä ei kuulu ihmeitä. Paitsi olin eilen illalla saunomassa ja istumassa iltaa tyttöjen kanssa. Alunperin meidän miehet ovat olleet kavereita ja sitä kautta on tutustuttu. Eilen olikin sitten kaikki miehet lastenvahteina!Oli mukavaa ja kotiin tulin n. klo2. Pojat olivat kiukutelleet koko illan isälleen ja mies oli vielä aamullakin kireähkö! Ehkäpä nyt tajuaa, ettei se kotiäidin rooli aina ole helpoimpia...

Neuvolassakin on käyty. Täällä kasvaa pikkujätti: ikää 2kk, pituus 62,5 cm ja paino 6400g :eek: . Hyvin siis täälläkin rintamaidolla kasvetaan. Terkkari sanoikin, että Aleksi vaikuttaa ihan 3 kk:n ikäiselle vauvalle. Kova poika hymyilemään! Lauriakin mittailtiin; pituus 86 cm ja paino 11kg80g. Kasvaakohan A. kohta L:n ohi??

Sairaille paranemista! Mitenkä se Tanskun jalka voi? Oletko Peppi kysynyt ikinä lääkäriltä, että voisitko saada antibiootit tabletteina, jotka saisi sitten murskata? Onhan se lääke pahaa niinkin, mutta ei tarvitsisi sitä litkua juoda!

Muistakaahan siskot huomenna laskea mäkeä! Minä päätin tarjota sunnuntailounaaksi hernekeittoa :saint: . Se on yks Laurin lemppareista!

T:Epeli,
 
Moikka!
Meillekin se oksennustauti saapui :x tai tytöt ovat jo kyllä parantuneet ja kauhulla odotan jos ite sen vielä saan. Gefilustuotteita olen ottanut siinä toivossa että säästyisin taudilta.Tytöille ei auttanut , saivat kumminkin vaikka päivittäin juovat gefilus tehojuomaa.

Kohta lähdetään Ikeaan ostamaan meille yöpöydät. Vera jää edelleen nukkumaan meidän huoneeseen , mutta vähän kauemmaksi meidän sängystä. Yksi yö Vera oli menossa keskellä yötä alas katsomaan lastenohjelmia unissaan :eek: Senkin takia saa vielä olla meidän kanssa niin voi vähän seurailla mitä puuhaa öisin. Unissapuhuminen on jokaöistä molemmilla tytöillä ja isompikin joskus kävelee unissaan. Viimeyönä oli mennyt pojan huoneeseen jotain höpöttämään ja muisti sen vielä aamulla. Tämmöisiä ovat meidän yöt. Vera on nyt alkanut nukahtamaan paremmin munkin kanssa iltaisin.Koko viikon nukahti alle 30 minuutissa.Jee.
Hyvä kun muistutit Epeli tosta laskiaisesta. Täytyy tänään ostaa laskiaispulla ainekset ja huomenna sitten leipoa. Meillä ei ole lunta kun ihan pikkuisen , niin on kyllä haasteellista löytää mäkeä jossa voisi laskea.

Tsemppiä tupakkalakkolaisille :flower: Mulla reilu 6v. ilman tupakkaa.

Tanskulle kanssa pikaista paranemista koipien kanssa. Mulla meni vähän ohi toi uusi työpaikkajuttu. Siis aloitatko uudessa hotellissa vai mikä se sun uusi työpaikka olikaan :ashamed: ? Meillä olisi tarvetta hotellihuoneelle 8.8.08 vink vink ;) :wave: Mullakin oli poskiontelontulehdus tammikuussa. Olen sairastanut viimeksi 18vuotiaana antibioottikuuria vaativan taudin. Olin tosi väsynyt niistä lääkkeistä ja kuuri kesti 7vrk.Onneks loppui.

Eipä sitten muuta tällä kertaa. Hyviä vointeja kaikille! Moikka :wave:
 
töistäpalailtu ja odottelen että poika heräis. meni vasta niin myöhään päikyille että nukkuu edelleen.. olivat isänsän kanssa käyneet keskustelun kun mies oli koittanu normaaliin aikaan laittaa nukkumaan.. tatu oli jääny sänkyynsä kiltisti niin kuin normaalistikkin, oli alkanu kuulua huokailua ja seinän koputtelua niin mies oli kysyny että onko Tatu hereillä??, On oli tuumannu, nukuttaako?, Ei.. No lähetäänkö uimaan?? JOOOO!! :LOL:
olivat sitten käyneet uimassa ja sitten vasta päikyille ruennu.

Neven
tytöille paranemista!

Siru: Juu niin minäkin jattelin että onhan se varmaan vähän eriasia... ja kun tuntuu että ymmärtääkö mieskään ihan kaikkea kun en tajua välillä ees ite ihteeni :whistle:

huomenna mennään laskias tapahtumaan ja herkutellaan laskias pullilla :p muitapa suunnitelmia ei oo.
mut nyt syömään.

nii.. ja eikös nyt oo helmikuu??? kun ei ainakaan silmään osunu helmikuun pinoa... kun ite en oikein osaa niin tekeekö joku etevämpi :D
 
Kaikille kipeille paranemista!

Meillä poika valuu räkää ja yskii, mutta kummasti Pronaxen helpotti vähän pojan oloa.

Tein tänään ihan ite hernekeittoa. :p Lapset ei siitä kyllä tykänneet ja ukko valitti kokonaisista pippureista :kieh:

Lähdetään tytön kanssa viiden jälkeen uimahalliin, mäkin meen uimaan. Maksoin paikallisen uimaseuran vuosimaksun, joka tule halvemmaksi kuin maksaa 4 euron kertamaksu.

Muksuilla on tossa kuvassa ykköset päällä, ne jotka he laittavat sinne häihin parin viikon päästä.
 
Moro :wave:

Ugh tätä meidän poppoota, nyt Saarallakin on kova yskä :( Kuumetta sillä ei ole -vielä... Veeralla on edelleen lämpöä, en tajua miten sitä voi olla niin monena päivänä peräkkäin :eek: Itse kävin aamulla päivystyksessä, poskiontelot ovat turvonneet mutta onneksi ei ole tulehdusta. Toisaalta vähän toivoin että olisi tulehdus ja olisin saanut antibiootit -olis ehkä samalla auttaneet jalan tulehdukseen... Noh, maanantaina menen sitten taas lääkärille jalan takia :(

Neve: menen siis ihan uusiin hommiin, irtisanoin itseni nykyisestä paikasta ja aloitan palvelusuunnittelijana yhdessä isossa firmassa. Ei siis enää hotellia eikä esimieshommia :D Muuten olisin voinut auttaa hotellihuoneen hankkimisessa... Toivottavasti ykätauti on teidän osalta nyt ohi!

Peppi ja Siru: oliko se ensi torstai kun tapaatte? Mun piti jo aikaisemmin vastata että mäkin voisin tulla jos vaan mies tai mun äiti pääsee hakemaan tyttöjä hoidosta ja JOS vaan ollaan terveitä... Sanokaa vaan aika ja paikka niin tulen jos pystyn :D Kiva nähdä =)

Epelis: jalka on edelleen kipeä, siis se tulehtunut kohta. Tänään kun olin aika monta tuntia liikenteessä niin särky vaan yltyi ja punainen kohta laajeni :eek: Heh, teillä käy kohta niinkuin meillä: Veerahan on melkein jo Saaran kokoinen :D

Mä kävin päivystysreissulla töissäkin, kävin katsomassa työvuoroja ym. Mun tilalle on jo palkattu uusi ihminen, hän aloitti maanantaina. Kuulin vanhoilta työkamuilta että tämä uusi esimies on just ja just täysi-ikäinen eikä oikein osaa hommia. Juttelin mun työntekijöiden kanssa ja ihmettelin kun olivat kovin nyreissään -on uusi pomo tehnyt heti sellaisia muutoksia että osa aikoo kuulemma irtisanoa itsensä jos ei asioihin saada parannusta. Itseasiassa tuntui aika hyvälle kuulla että kaipaavat mua ihan kamalasti takaisin -meinasivat mennä lakkoon kun kuulivat mun irtisanoutuneen... Sitten tuli kuitenkin hieman huono omatunto kun jätän heidät oman onnensa nojaan :ashamed: No, toivottavasti tottuvat pian uuteen esimieheensä.

Voi kun tekee mieli lettuja :p Mies on nyt kaupassa ja just tekstasin sille että toisi lettuainekset ja vaikka vispikermaa lisäksi. Mulla on onneksi vielä paljon kesällä tehtyä mansikkahilloa tallella joten taitaa olla illalla herkkuhetki :p Huomenna pojat menevät isälleen ja mä käyn aamulla äidin kanssa kirppiksellä -jos löytäisin tytöille kevätvaatteita.

Mä yritin eka etsiä helmikuun pinoa... Enpä mäkään osaa sitä tehdä. Mukavaa laskiaisviikonloppua kaikille! Pitäis varmaan kehitellä pyörillä kulkevat pulkat joilla voisi laskea mäkeä tällaisina lumettomina talvina :D
Tansku & pesue
 

Yhteistyössä