JOULUTÄHDET HUOM!

Gerbera, alaosa tulee olemaan viininpuna-mustasta taftista ja näillä näkymin yläosa tulee joustavasta -mitälie-kankaasta jossa on mustia "sametti"kukkia jotka on ympäröity hopealla.. en ossoo selittää, jahka joskus kankaat tuloo kotio asti ni laitan kuvaa :LOL:
Ja pyöristä, meillä on kolmipyörä, oikein retee semmonen, tosin tänäkesänä taidetaan ottaa jo tuo Annan vanha 12" käyttöön ku viimekesänä ois pitäny saada ajaa vaan siskon pyörällä :whistle:
 
Hoips, täällä on :headwall: tällainen olo monestakin syystä. En vaan nyt viitsi kirjoittaa, kun sinänsä isoista asioista (vaikkakin hyvin ärsyttävistä!) ei ole kyse, ja ne ovat unohtuneet huomiseen mennessä. Turhaan vaan lietsoisin itseeni kiukkua lisää, en nimittäin halua synnyttämään vielä ensi yönä ... ja osaltaan myös hormonit, ne ihanaiset näissä asioissa vaikuttamassa. Ihanaa kuitenkin kun rauhaisa viikonloppu oman perheen kesken on tiedossa :) :heart: . Ellei sitten vietetä sitä sairaalassa :whistle: who knows. Se on kuulkaa se rv37 TÄYNNÄ TÄNÄÄN, IHANAA!

Jellona jep, sun numero on tallessa kyllä ja saatte kaikki viestin, kenen numero mulla vaan on ja nopein voi sitten välittää tänne kuulumisia :).

Käpy tahtoo nähä sit kuvia, kuulostaa kuvaillun perusteella kauniille ja persoonalliselle! Siis SE MEKKO. Tai ne kankaat.

Gerbera, toivottavasti W:llä kaikki ok ja minäkin vaatisin sen verikokeen niin ei tartteis jossitella tai miettiä sen epävarmuuden kanssa.

Kattinka AIVAN HUIPPUIHANAA kun pääsit kotiin!!!!! Ja toiv. mies saa viriteltyä koneen sulle viereen PIAN!

Pyöristä , meilläkin sellaisen hankinta edessä, juuri tänään katsoin kun Kesportin mainoksessa oli että lastenpyörät saapuneet. Vinkkejä mäkin mieluusti kokeneemmilta kuulen.

No nyt iltapala ja hakemaan nukkumisasentoa, viime yönä sain hieman paremmin nukuttua kun otin kuuman kauratyynyn mukaan.

 
Moi vielä!

Aivan ihanaa Kattinka, että olet päässyt kotiin makoilemaan! :hug:

Jellona: Joonas kiittää :) :hug: Rentouttavia vapaapäiviä sinulle!

Danjuska: Eri huoneissa pojat nukkuvat, mutta huoneet ovat vastakkain eli oikein hyvin äänet kyllä kantautuu... =)

Koivunkäpy: Ihanalta puvulta kuulostaa ;)

Nyt tarkastamaan, ettei Joonaksen nimpparikakkupohja pala uunissa... :p

Jesse juuri meni nukkumaan, Joonas vielä katsoo isin kanssa Tartu mikkiin -ohjelmaa, on yksi Joonaksen lemppariohjelmista, kovasti tanssii kappaleiden tahdissa ja taputtaa :D

:wave:
 
Peppi Sami käy kerran viikossa ja on siellä tunnin ja 3 varttia. Maksan sen 5 euroa.
Sami aloitti silloin kun oli vuosi ja 10 kk:tta. Hyvin on viihtynyt, koska tädillä on paljon traktoreita yms. ja sinä ulkoilessa voi myös nähdä ihan oikeita traktoreita. :D Ja uni maittaa hyvin ulkolun jälkeen. Simahtaa yleensä kuin saunalyhty päikyille.

Katinka tosi ihanaa että olet päässyt kotiin :flower: :hug: :D

Käpy vau tosi hienea toi maitojuttu. *tuulettaa*

Sami on muuten kova Puuha-Pete fani. löysin sitten eilen käytettyjen lastevaatteiden liikkeesta sen Puskun. Maksoi vain 1,5 ?
Nyt se on pojan lempilelu. Se piti ottaa eilen kauppaankin mukaan. Malttoi sen jättää sentään autoon odottamaan. Eilen illalla uni ei meinannut tulla silmään, koska olimme laittaaneet Puskun lukkojen taakse.
NYt on sitten taas heti aamusta kulkenut Puskun kanssa joka paikkaan.
 
Aurinkoista lauantaita!

Tosta pyörä jutskasta sen verran että meillä on Veralle siskonsa vanha 12 tuumainen pyörä varastossa. Vielä ei olla kokeiltu ajamista ja nyt tulikin lunta koko talven edestä. Vera kyllä kokeili pyöräilemistä 12 tuumasella Intersportissa kun oltiin ostamassa mulle uutta pyörää.Siinä oli satula vaan pikkasen korkeella niin ei pystynyt kunnolla polkemaan.

Kattinka kiva kun pääsit kotiin makoilemaan.Näin tässä yks yö unta että synnytit kolmoset :D

Uneton voithan sä tavata mut! Olen varmasti pulskemassa kunnossa kun sinä :LOL: Mulla on toi laihduttminen totaalisesti taas pysähtynyt tähän painoon. Kiloja ei tipu ei sitten millään :kieh: Mies tilasi meille crostrainerin, jospa sillä sitten.......

Lapset ovat olleet terveinä , mutta nyt mies sairastui jonkin sortin astmaan :( Oli kuukauden tässä aika huonona , mutta nyt on säännöllinen lääkitys ja parempaan päin mennään. Jotain hyvää siitä sairastumisesta kuitenkin oli , nimittäin lopetti tupakoimisen :)

Veralla on kyllä joku uhmakausi menossa , kun on niin känkkäränkkä. Kaikki pitää tehdä ite ja huutaa sekä kiljuu jos ei kaikki mene niin kuin hän haluaa. Kädestä ei sais pitää kiinni kaupungissa ja kaupassa haluaisi aina pikkukärryt ja niillä ajelee minne sattuu eikä niistä saa pitää kiinni :kieh: Tänään saa kyllä mennä istumaan joko autokärryyn tai sitten ihan tavalliseen kärryyn. Vera kun painaa sen reilun 10 kg niin mahtuu painonsa puolesta vielä niihin tavallisiinkin. Sitten Veralla on taas kova hinku renkata kaikkia laitteita. Välillä kun olen tietsikalla , niin Vera tulee tähän viereen seisomaan ja hetkessä sammuttaa koko koneen :kieh: Samaa tekee telkkarille kun ei ite haluu kattoo ja ei saa siskoa leikkeihin , niin sammuttaa sen ja siitä se kiljuminen alkaa. Kivasti Vera on kyllä alkanut leikkimään siskonsa kanssa kaikenlaista ja se mielikuvitus on kyllä mahtavaa :)

Nyt menen jatkamaan aamupuuhia ja valmistautumaan kauppareissuun Moikka :wave:
 
Huomenta! :wave:

Kylläpä tuli hyvin nukuttua yöllä :) Joonas ei herättänyt kertaakaan ja Jessekin vaan kerran! =) Puoli neljän maissa kävin imettämässä ja siitä Jesse nukkui taas puoli kahdeksaan :) Nyt on aikas virkeä olo =)

Hyvää nimipäivää Jellonan miehelle!!! :D :flower:

Nyt pitäis mennä kakkua täyttämään, että ehtii illaksi vähän kostumaan. Sitten odottaa imurointi, pölyjen pyyhintä jne. jne. :attn: Mies on tietenkin töissä sahaamassa... :headwall:

Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:

Nevelle vielä... Kiva kun kerroit kuulumisia! :) Harmi tuo miehesi astma, mutta hienoa kuitenkin, että on tupakoinnin lopettanut! Jaksamista Veran uhman kanssa! :hug:

ps. Laittelin vähän uusia kuvia yhteisöön! :)
 
Lauantaita kaikille!

Kattinka ihanaa, että olet päässyt kotiin!

Minulla on tänään ollut vapaapäivä. Mies lähti Himokselle lautailemaan kavereidensa kanssa ja minä kävin kampaajalla + kaupungilla vähän pyörähtämässä. Niin, Niilo on mummolassa hoidossa :) No, hirveesti en jaksanut kaupoissa pyöriä. Löysin kuitenkin ne kaksi uutta Muumimukia, jotka nyt ovat tulleet valikoimiin. Olipa niilläkin hintaeroa! Stokkallla n. 15 ? ja VapaaValinnassa n. 10 ?! Huh!

Työhommia oli pakko tehdä tunnin verran ja nyt sitten ole telkkua tuijottanut pari tuntia :) Laatuaikaa todella!

Hei, sellainen kysymys kaikille, että kun ei ihan hirveästi tule seurattua muiden lasten kuin Niilon kakkaamista, niin olisiko mun syytä olla huolissaan, kun Niilon kakka on jo pitkään (lähes aina) ollut sellaista paksua kaurapuuroa tai ihan pehmeetä kasaa?
Ruoka sulaa kyllä selvästi hyvin, mutta tosi tosi harvoin kakka on ns. kunnon pökälettä tai kikkareita.
Heh, hymyilyttää tää kaikka-aihe, mutta kun oikeesti olen alkanut miettiä, että kuuluisko sen olla jotenkin toisenlaista?

Noin, päivän tärkeimmät tuli läpikäytyä :D joten enköhän voi taas jatkaa nettisurffailujani!

Hannele ja masuasukki jo herranjesta... oon itekin unohtanut millä viikolla menen ;) Taitaa olla siina 19 paikkeilla :whistle:
 
Hannele, kakka on aina asiaa :LOL: mut joo, kyllähän sen pitäs olla semmosta kiinteetä jo näillä, tosin viljamin allergioista johtuen vasta viimeaikoina se on alkanu sontimaan semmosta "normaalia" kakkaa, siis kun saatiin ne piilossa olevat karsittua pois mitä en ollu aiemmin tajunnu, esim. tietty lisäaine..

Mulla ois operaatio kaavojen piirto edessä ja jos jostai lakana kankaasta vaikka ompelis mekon ensitekeleen ;)
 
Moikka!

täällä lapset nukkuu ja me lähdetään kohta miehen kanssa saunaan kaksin. käytin pojat jo aiemmin siel.
Minä sain tänään aamusta siivottuu oikein rauhassa, kun pojat ulkoili pari tuntia. päikkäreiden jälkeen ulkoiltiin uudestaan pari tuntia. ihanat on ilmat ei voi muuta sanoa B)
mikkis iltapalaa syödessä ihan ite sanoi että nukkumaan. suloinen poika. :heart: huomenna tulee isäni sit hoitaa mikkistä siksi aikaa kun me olemme siellä ristiäisissä siis ajetaan lahteen ja pois. siel on juhlat. Mikkistä ei oteta mukaan ihan siksi, että kukaan ei nauttisi siellä olosta sen jälkeen. hän ei vaan jaksa pysyä paikoillaan sen ristiäis toimituksen aikana saatika kahvihetkessä, kun ei ole yhden yhtä lelua.

neve, mukava kun kävit kirjoittelee. =) jaksuja veran uhmaan. kuulostaa niin meidän mikkikselle. meillä käydään kaupassa ihan normaaleilla kärryillä siis mikkis istuu niissä ja muita vaihtoehtoja ei hetkeen kokeillakaan. :hug:

niiskuneiti, mies kiittää onnitteluista. =) kiva kun teillä nukutaan noin hyvin.

nyt mennään saunaan.. :wave:
 
iltaa

onpas ollut erittäin pitkä päivä :whistle:
töistä kun tulin niin lähdettiin ulkoilemaan ja käytiin kaupassa. sitten on tässä sisällä leikitty ja marjarahkaa tehtiin :p

Tatu ilmeisesti ottanut äitistä mallia ja leikki kaupan kassaa :D isi tuo kassatuoli!.. piip piip.. kiitos, hei hei :LOL: :heart: hassu pikku mies

Niiskuneiti: hienosti teillä viime yö mennyt! kiva kun sait hyvät yö unet =)

Jellonalle mukavaa ristiäispäivää.

Pepille lähetän suuren :hug: oliko rankka päivä töissä??

Lillukka taitaa olla vielä kokonaisena kun tänne ei ole mitään tullut?? ;) Mikä olo??

Ite oon taas napsunut vähän joka asiasta :ashamed: väsyttää kun en oo saanu pariin yöhön kunnolla nukuttua ja nyt turskan ja pärskän ja tuntuu että pää on ihan turvoksissa.. kurrku kipeä ja ja ja.. no joo. sauna hiukan helpotti palelevaa oloa onneksi =)

Tatu vetää jo sikeitä täyttä höyryä.

huomenna olis tarkoitus mennä pilkkikisoja seuraamaan jos sää vaan edes kohtalainen..

niin ja lisäsin galleriaan muutaman uuden kuvan pikaisesti. jos saisin vielä lähi päivinä yhteisöön kuvia laitettua.
 
Huomenta.

Se on sitten kelloja siirretty... Tuli mukamas pirteämpi olo, ihan kun olis saanut nukuttua pidempään ja enemmän :eek: :whistle: :LOL:

On ollu kyllä niin rankka viikko, siis ihan silleen fyysisestikin, paikat on tosi kipeinä. Perjantaina olin kotona pikkusen ennen 22, töihin olin menny siinä vähän 11 jälkeen. Joka lihasta särki, kun kotiin pääsin ja väsytti kiitettävästi. Yö menikin sit huonosti, kun Joonatan oli hereillä tunnin ja mä siihen päälle toisen tunnin.

Eilen menin töihin joskus 15 aikoihin ja kotona olin klo 23 :| Ja kyllä väsytti!! Tänään pitäis mennä tekemään vielä loppusiivous avustettavan edelliseen kotiin :kieh: Eikä ihan oikeesti kiinnostais tippaakaan!

Oltiin sovittu jo aiemmin, että saan pitää maanantain vapaata, kun olin koko viikon töissä, joka päivä, mut avustettava rupes puhumaan vähän siihen sävyyn, että olis toivonut mun maanantaina sinne menevän |O No, huomenna on poikien korvien tarkastus ja Rasmukselle aika hammashoitajalle... Et en kyllä töihin mene...

Vielä on hommat kesken, kun ei oo tavaroita saatu paikoilleen, eikä kaikkia lamppuja/tietokoneita ynnä muita. Mä en kyllä osaa kaikkia noita laittaa, eikä tunnu edes yhtään kivalle, että mun pitäis yksin kaikki laittaa :ashamed:

Kaiza: No kun se ei edes ole vaan tää viikonloppu vaan hommat jatkuu pitkälle, kun yksin puran ja laitan kaikki tavarat paikoilleen, enkä tiedä, missä ajassa saan sen tehtyä, kun tosiaan apua mulle ei kauheasti ole :kieh: Hyi, kun valitan niin paljon, mutta kun muutenkin oon jo niin poikki... Vatsa on ihan ok, oli se vielä eilenkin vähän arka, mut ei oo krampannut enää. Kiitos tsempeistä :)

Niiskuneiti:
Kiitos =) Kävin kattomassa yhteisössä kuvia ja huomasin, että Jessehän on ihan isänsä näköinen :D Ja Joonas taitaa olla enemmän sun näköinen ja aika paljonkin? Suloisia ovat molemmat :heart: Hienosti meni teidän toissayö, mites edellinen meni?

Kattinka: Ihanaa, että oot päässyt kotiin :hug: Voi, kunpa jatkaisit silti täälä kirjoittelua ;) Koska joudut menemään sairaalaan takaisin? Paljonko on nyt viikkoja?

Joonakselle ja Jellonan miehelle myöhästyneet nimpparionnittelut :flower:

Gerbera: Meillä on semmonen n. 20v vanha 12 tuumainen pyörä, jolla me kaikki ollaan opittu ajamaan, just puhuttiin äitin kanssa et jos kunnostettais se :D

Hyppään toiselle sivulle...

Lillukka: Jaksamisia :hug:

Smirge: Minä päivänä Sami on puistotädillä? Joonatan aloittaa varmaan ens keskiviikkona, silleen lyhyellä ajalla. Voipi olla pojalle kova paikka alkuun sinne jäädä, huuto on varmaan kova :ashamed: En tiiä, miten lähtee sitten leikkeihin mukaan vai meinaakohan huutaa koko sen puoltuntia, minkä siellä alkuun on :'( Millainen se täti on? Vähän mua hirvittää, toisaalta on hyvä, että en oo sitä ite sinne viemässä, mut sit taas toisaalta haluaisin kyllä olla varsinkin hakemassa poikaa sieltä :whistle: Jospa saisin järjestettyä työt silleen, että pystyisin olla hakemassa. Olis se kiva nähdä sitä puistotätiä ja kuulla, miten on Jontulla mennyt :)

Neve: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa. Jaksamisia Veran uhman kanssa :hug: Tutuilta kuulosti jutut, Joonatan kans haluaa aina ottaa pikkukärryt ja niistä ei saa kukaan muu ohjata/pitää kiinni yms. Meillä se on sit Rasmus, joka aiemmin sulki tietokoneet ja nykyään laittaa aina telkkaria kiinni, siihen ollaankin viritelty sit semmoset kaunnit teipit, ettei se mene kiinni :whistle: :D

Hannele: Kiva, kun kävit kirjoittamassa! Kyllä sen kakan pitäis olla semmosta kovaa jo tämänikäisellä... Sullakin melkein puoliväli jo meneillään :heart:

Danjuska:
Kiitos kysymästä, työjutut tulikin tossa alussa jo. Mikä se sun gallerianikki taas olikaan? :ashamed:

Huh, johan kesti taas :wave:
 
Sunnuntaita

Kamala päänsärky :'(
Meni taas koko yö ihmetellessä,en saanut kunnolla nukuttua,mietin vaan asioita ja pähkäilin laskuja jne. |O

Eilen kävi mun äiti ja pienempi pikkuveli kylässä,toivat lapsille vaatteita ja sellaiset hauskat kesäsaappaat(samaa ainetta kuin crocsit)niin saavat sit kesälläkin painella tuolla metässä ;)
Mun äiti ostaa lähestulkoon kaikki meidän lasten vaatteet :ashamed:
Aina se vaan tuo ja ostelee,nytkin osti keskimmäiselle kaksiosaisen ihanan kevätasun ja koululaiselle reiman takkiin ulkohousut.
Oskarillekin menee ensi viikolla katsomaan kevät takkia ja housuja :ashamed: ;)
Välillä oikein itseäkin nolottaa kun ostelee niille niin paljon.
Mun vanhempi pikkuveli just rutisi ettei 3000 euroa vuodessa riitä mitä kantaa vaatteina meille :/ :)
Ihana äiti :)
Millaiset välit teillä on omiin vanhempiinne?
Mulla on hyvät,äidin kanssa ollaan tekemisissä päivittäin ja on mulle äärettömän tärkeä ihminen,myös hänen nykyinen miehensä on mulle kuin isä ja lapsille hän on pappa :)
Mun omaa isää ja hänen vaimokettaan nähdään silloin tällöin ja suhteet on ihan hyvät :)

Tänään mennään iltapäivästä(sit kun mies tulee koulutuksestaan)anoppilaan,yhtään ei kiinnostais mutta pakko kai mennä :/
Siellä on aina aika tylsää,pieni talo ja anoppi lämmittää ihan hirveästi,siellä on varmaan 35 astetta lämmintä jokapaikassa :whistle:
Koirakin pitää raahata mukaan :/

Kattinka ihanaa et olet päässyt kotiin :)
Pepille jaksuja tuon muuttosiivouksen kanssa :hug:
Se on kamalaa hommaa,tiedän :/

Nyt tarttis taas mennä laittaan kone päälle ja viikata narulta pyykit :x
Voi vitsit kun olis rahaa niin mulla kävis siivooja kaksi kertaa viikossa |O
 
Pikainen moi,
Danjuska olen edelleen kokonainen, mutta....

Minä heitin eilen jo sairaalakeikan: jotain lorahti pöksyihin + supisteli. Vietin päivän saikulla seurattavana, ei ollutkaan lapsivettä vaan sanoivat että kenties vetistä limaa (mielenkiintoista, eikös, kestänette!) , joka ennakoi kyllä synnytystä, mutta sitä ei tiiä alkaako se tänään vai 2 viikon päästä joten pääsin kotiin kun käyrät ok ja supistuksiakaan ei tullut kuin aina 2 puolen tunnin käyrään ja sanoin sen olleen mulle ihan normaalia jo pitemmän aikaa. Sen ohjeen sain, että vauvan pää ei ole vielä kiinnittynyt, vaikka alhaalla onkin, että jos menee vedet on mentävä ampparilla lähiaikoina ainakin (neuvolasta osaavat toki sanoa vauvan pään kiinnittymisen sitten) koska kohdunsuu on jonkin verran auki että ei vaan sitten napanuora mene.

Onni oli saanut kunnon uhmakohtauksen naapurille joka tuli hoitaa meille Onnia. Naapuri oli ihan paniikissa asian suhteen Onni oli kiljunut naapurin on mentävä kotiinsa ja äiti tulee omaan kotiin ja heittänyt naapurin ulkovaatteet ULOS! En ymmärrä miten naapuri oli antanut heitellä niitä. Soittivat sitten mullekin pari kertaa, Onni huusi ja kiljui mulle puhelimeen että äiti tule tänne kotiin ja Onni mukaan! Mies läksikin sitten sairaalasta tänne kotiin, kun tajuttiin että ei se ihan hetkeen ala ainakaan syntyä ja pojat tulivat hakemaan mua sairaalasta. Onnin eka asia sairaalassa mulle oli, että onko siellä leluja. Tulit kyllä Kattinka mieleen, ja se Oton puraisu ja huutaminen puhelimeen.... ei tuntunut itsestäkään kovin kivalle kun siellä käyrillä olin ja toinen huutaa raivona puhelimeen että tule äiti tänne ja naapuri pois jne.... Onni sit rauhoittui kyllä kun kuuli ääneni, mut oli hän yhteensä 1-1,5h pitänyt mellakkaa yllä. Tilanne oli sit ollut rauhallinen kun mies oli tullut kotio.

Näpyttelin jo eilen tekstaria teille, että saikulla ollaan, mut jätin laittamatta ja ajattelin, että selostan tänne ite, kun kuitenkin kotiin pääsin. Ette tarvinneet vielä jännätä, kun oli vaan tällainen harjoituskerta.

Mut ei sen enempiä tänään, hiukka väsynyt olo on eilisestä vieläkin ja huonosti nukuin viime yön myös. Lähden tästä poikien kanssa haukkaamaan happea, he nököttää tuollla pilkillä.
 
Moi taas!

Pepille Kylläpä olet hommiin joutunut. Mun mielestä toi on aika paljon sinulta vaadittu että yksin joudut muuton hoitamaan. Kummiskin olet hoitoalan puolesta heille palkattu. Mun mielestä sossu tai joku muu taho olisi pitänyt hoitaa ton muuton tai sitten paljon apuvoimia. No onneksi pahin on varmaan jo ohi.

Kohta lähdetään uimahalliin ja tämä on Veran eka kerta. Saa nähdä miten käy. Onneksi meillä on ns.kylpyläpuolikin jossa on lämpimämpää vettä ja sellanen "lätäkkö" jossa voi Verakin istua ja leikkiä vesileluilla. Sitten on vielä poreallas. Vera kun on niin laiha niin hän alkaa palelemaan ja paleleekin helposti. Kesälläkin olisi kovasti halunnut olla kauan järvessä uiskentelemassa , mutta oli pakko ottaa aika pian pois kun toinen ihan tärisi kylmyyttään.

Lillukka täällä jännitän jo sinun puolesta :wave: Kohta sinullakin on pieni käärö vieressä tuhisemassa :heart:

Kuinka monella joulutähtösellä on vielä yövaippa? Meillä Veralla on kyllä vaippa märkä joka yön jälkeen ja joskus myös päiväunienkin jälkeen. Jotenkin tuntuu että oikein haluaa sinne pissata. Vera on kuitenkin ollut jo 1,5 vuotiaasta lähtien päiväkuiva niin olen jo odotellut että koskakohan noi unien aikana pissailut loppuisivat? Kesällä kyllä yritän ottaa vaipan pois ja katsotaan että kuinka käy. Nyt en jaksa asialla sen kummemmin stressailla. Pienihän Vera kuitenkin vielä on.

Mutta nyt poistun pakkailemaan uintikamoja. Heipä hei! :wave:
 
Oltiin poikien kanssa ulkona semmoset 1,5h. Käytiin siinä puistossa, missä Jonttu aloittaa ens keskiviikkona. Oli tosi mukava, siellä oli eräs äiti, jonka tyttö käy kans sillon keskiviikkoisin niin sen kanssa ihan hirveesti juteltiin ja hän kertoi, että tää puistotäti on todella ihana ihminen, leikkii kovasti lasten kanssa ja sympaattinen jne. :heart: Oli kyllä helpottava ja kiva kuulla! :D Vietiin sitä ennen Sami töihin...

Tintta: Jaksamisia pääkipujen kanssa :hug: Mulla on tosi hyvät välit äitin kanssa, me jutellaan joka päivä puhelimessa ja melkeinpä päivittäin (no, ainakin monta kertaa viikossa) nähdäänkin :heart: En mä tiiä, mitä mä olisin tehnyt ja miten selvinnyt kaikesta ilman äitiä :ashamed: Sen kanssa mä aina juttelen huolista ja murheista, kun omien kavereiden kanssa ollaan niin eri elämäntilanteissa, etten niille oo oikeastaan mitään kertonut :/ Äiti on kyllä mun paras kaveri :D Kyllä mä välillä mietin, että kuormitanko äitiä liikaa omilla murheilla ja suruillani, kun on sillä omiakin ihan tarpeeksi :ashamed: Mutta se on kyllä ihan korvaamaton tuki ja apu ollut mulle!! Kyllä äiti on mun paras kaveri :D :D

Lillukka: Voi sitä teidän eilistä päivää :eek: :hug: Ihan kaikkea, Onnia ja muutakin. Laita mulle sähöpostia, jos haluat purkaa oloa ja tunteita, oikeesti... Jaksamisia taas ja aina vaan lähettelen, en oikein muuta voi... :hug:

Neve: No niinpä :| Tänään puhuin mun mummun kanssa puhelimessa ja hän ekaa kertaa mulle sanoi, että ei noi kyllä miltään lähihoitajan hommilta kuulosta :ashamed: Ja nyt sä kirjoitit ton. Mä oon ollu vähän jotenkin, miten sen vois sanoa, tuntuu, ku mua olis vähän "huijattu" :ashamed: Kun noi hommat ei kyllä todellakaan kuulu mulle, ainakaan tässä määrin, mitä olen joutunut tekemään |O Mut en oo tajunnut, että olisin voinut kieltäytyä tai vaatia ainakin enemmän apua, mitä oon saanut! Vaikka oon kyllä sanonut moneen otteeseen, että joku vois tulla mua auttamaankin... No, kai se pahin on takana jo... No, se vielä, että tällä viikolla mä en oo istunut hetkeäkään aloillaan, että koko se aika, kun oon töissä ollut niin on kyllä jotain tehnyt. Huh, oonpas mä nyt kova valittamaan :LOL: :LOL: :whistle: Meillä on vaippa, ihan päivisinkin vielä. Pottaan osaa tehdä tarpeensa kyllä myös...

Nyt pojat unille ja ite vähän lepäämään kans :wave:
 
Täälä ukko läks vihdoin ottamaan sitä omaa-aikaa :whistle:
Mä uossa tein koevedoksen mekosta, pikkusen pitää takaa viel säätää sit sitä oikeeta versioo, mut ei paljoo.

Yövaipasta, meillä on pojulle edelleen vaippa öisin, liikkuissa poissa kotoo ja ulkona, udeimmiten kyl on kauppareissun jäliltä ja ulkoilun jälkeen kuiva vaippa, usein myös päikkäreitten jälkeen, ja melki kaikkina aamuina vaipassa on vaan pikkunen pissi..

Lillukalle tehosuppareita lähettelen!

Tintta, mulla ei oo minkäänlaisia välejä omiin vanhempiini, luonnollisesti
;)
Huomaa et on kelloja siiretty, poika tuntuu olevan ihan sekasin, nukku jopa puol 9 asti! :LOL:

Pepp
i, mun mielestä sinne ois pitäny kyl hommata sulle epuja, ei voi olettaa et yksin hoitaa koko jutun.. eikö siin perheessä oo isiä??
Ja viel lisäilen et henk.koht avustajan työhönhän kuuluu KAIKKI mitä asiakas tahtoo meidän tekevän, siis tietyissä puitteissa, mut apua pitää kyl saada tuossa tilanteessa. joskus oli tän mun avustettavan kans asiasta puhetta et jos hää muuttaa ni toki pakkailen jne, mut en ny jumankeuta koko muuttoo ala hoitamaan..
 
moi

jee päikkäri aika! Ite ihan väsy.. mut Tatu päätti herätä jo ennen seiskaa.. siis vanhaa aikaa.. joten uutta aikaa ihan ok.. olisin silti halunnut nukkua kun kerrankin olis saanu |O huomenna pitää mennä seiskaan töihin ja vielä illalla inventaarioon :whistle:

Käytiin pilkkikisoja seuraamassa.. tuli ihan kiva lenkki kun jätettin auto vastarannalle ja käveltiin pilkki paikalle.
Mutta tuuli oli kyllä ihan järkyttävä :eek: Tulomatkan Tatu istui selkä menosuuntaan, tuultavasten ja söi korppua :D

Lillukka: No onpas jännät ajat siellä :D
Voi Onnia.. varmaan ihmeissään ollut..

Neve: Tatulla on kyllä öisin vaippa. Joku yö vaippa kuiva.. jonakin yönä taas suht märkä että hyvin vaihtelevasti.

Tintalle kovasti jaksuja tuon päänsäryn kanssa :hug:
Mulla on omiin vanhempiin hyvöt välit.. vaikka suht kaukana asuvatkin niin soitellaan usein.
Miehen vanhempiin on myös hyvät välit.. mulle vaan meinaa aina tylsyys iskeä välillä siellä ollessa ja ovat hiukan vanhemmanpolven ihmisiä kuin esim. omat vanhempani mutta oikein ihania ja huolehtivaisia ihmisiä.

Peppi: Nikki oli ^Tau^
Koitahhan saada lepäiltyä että jaksat töissä.

Nyt taidan loikata vähäksi aikaa pitkälleen :D
 
Pakko oli tulla vielä kirjoittamaan :whistle:

Koivunkäpy:Siis joo, kuuluuhan mun silleen tehdä asioita, joita tää avustettava pyytää ja totta kai autoin tossa muutossa, se nyt oli ihan selvää. MUTTA mun mielestä oli vähän ikävää, että mä ensin pakkasin KOKO heidän asunnon, siinä ei kukaan auttanut yhtään. Sitten kun miehet oli kantaneet laatikot olohuoneeseen niin kannoin mä ne niistä omiin huoneisiinsa, mihin tavarat kuuluivat, sitten purin kaikki paikoilleen, kannoin tyhjät laatikot olohuoneeseen kasaan, siinä välissä kävin kaupassa pariin otteeseen, laitoin ruoat, annoin juotavaa, puin vaatteet, pyyhin likoja sieltä sun täältä, pesin jääkaapin, tiskasin astiat ja sen semmoista... Et jotenkin ajattelin, että en mä kuitenkaan mikään muuttofirmalainen ollut tai ei olis ollut tarkoitus olla... Ja sit se, että muuttopäivä oli silloin, kun mulla oikeesti olis alkanut viikonloppu, eli ei mun työaikana. Olisin siitä sen perusteella voinut siis kieltäytyäkin. Mut hei, nyt mä oon valittanut ihan hirveesti jo tästä samasta aiheesta, et haluun kyllä sanoa, että ennen tätä viikkoa mun työ on ollut kyllä silleen tosi leppoisaa ja tää perhe on kyllä ymmärtänyt ja joustanut mun työajoissa ihan hirveesti =) Mut ihan senkin takia oon täne purkanut, kun oon kyllä tosi väsynyt, ihan pelkästään tästä tilanteesta, mikä meillä täällä kotona on, että siinä mielessä sattui huonoon saumaan tää rankka viikko :whistle: :LOL: Ja perheen isistä sanottakoon, että hän ei kovin paljoa pysty avuksi olemaan, vaikka haluaisikin...

Riittäisköhän tää jo tästä aiheesta, anteeks :ashamed: Pojat jo nukkuukin, taidan ite mennä tohon sohvalle.. ainakin ihan kohta ;)
 
Sunnuntaitervehdys täältäkin! :wave:

Peppi: Kiitos :)
Oudolta tosiaan kuulostaa, että sun pitää koko hommasta suoriutua itse :eek: Jaksuja kovasti! :hug:
Hassua, kuinka eri tavalla ihmiset näkevät nuo ulkonäköasiat... :D Kaikki sanoo Joonasta ihan isänsä näköiseksi. Jesse on yhden mukaan ihan isänsä näköinen ja neuvolassa sanottiin, että on ihan äitinsä näköinen...mun äiti ei näe Jessessä meidän kummankaan näköä :whistle: Kysyi multa jopa, että onko siinä mun miehen veljen näköä :LOL:

Hannele: Kiva kuulla taas teidänkin kuulumisia! =)
Kyllä tänikäisten kakka tosiaan pitäisi jo aika kovaa olla ;) Joonaksen kakka on kyllä nyt viime aikoina ollut vähän liiankin kovaa, sellaisia pieniä kikkareita :D Välillä ei edes joka päivä kakkaa...

Tintta: Jaksamista päänsäryn kanssa! :hug:
Mulla on oikein hyvät välit mun vanhempiin, mutta ei kuitenkaan kovin läheiset...ei esim. soitella kovinkaan usein ja välillä voi mennä parikin viikkoa, ettei nähdä.

Lillukka: No voi teidän päiväänne... :/ Iso :hug: Suppareita lähettelen minäkin! :)

Neve: Mukavaa uimareissua teille! =)
Joonaksella on vielä päivisinkin vaippa, ei oikein pottailusta ole innostunut... Pissan sinne kyllä yleensä tekee, jos sinne vie, mutta oma-aloitteisesti ei kyllä potalle mene. Kesällä sitten :)

Me eilen tosiaan vietettiin Joonaksen nimppareita. Kylässä kävi mun vanhemmat ja veli ja meidän naapurit. Tänään tulee kylään mun yhden kaverin perhe, joka ei ole vielä koskaan meillä käynyt. Heillä on yhteensä neljä lasta, tosin vaan yksi yhteinen, Jesseä kuukauden vanhempi poika :D Piti äsken ihan uusi kakku leipoa, kun eilistä ei kovin paljon jäänyt :p

Nyt laittamaan paikat kuntoon, että kehtaa ottaa vieraita vastaan! :wave:
 
Heippa!

Mies on nyt sitten saanu taloon toimimaan langattoman netin, joten Kattinka taas linjoilla. Haloo!

Otto oli tosi riemuissaan. Hera¨s just ¨päikkäreiltä kun tulin kotiin. Illalla pääsi sit mun viereen nukkumaan. Ei malttanu heti nukkuakkaan kun piti äidin poskea silitellä ja kysellä yhtenään, että tulikko äiti kotiin. Selitti moneen kertaan miten oli itkenyt kun ei oolukkaa mammaa ja pappaa kotona.

Aika hyvin ymmärtää, että mun on vaan maattava. Tuo autoja sohvalle, että äiti saa ajaa. Tuo mulle pyytämia¨ni tavaroita ja vie roskia roskikseen ja siivoaa iltaisin lelunsa ilman apua. Uhmaakin kyllä on. Saa syyttä hirveitä raivareita...No kyllä te tiijätte mitä nämä reilut 2v. on. :whistle: .

Lillukka: Mua melkein alko naurattaa toi Onnin käytøs. Itseä ei kyllä naurattanu sillon kun Otto tekee vastaavia juttuja. Sulla alkaa olla jännät paikat...Onnea.

Hannele: Kyllä Otonkin kakka kai aika løysää on ainakin menee vaipassa ihan puuroks.

Mä jatkanmyøhemmin. Mies tuli kellariremontista ja ois kiva vähän seurustella enenkuin lähtee aamulla takasi Osloon.
 
Tatun yritän saada nukkumaan kun aamula aikainen nousu. Virkkuna kyllä oli mutta jäi ihan normaalisti sänkyyn pötköttämään. Ja ei tuolta mitään hirveetä höpötystä kuulu että jospa uni tulisi pian.

Kattinka: Mukavaa kun pääsit takas linjoille :D

Syötiin äsken jätskikakkua :p . yllättävän hyvää vaikka en itse mintun mausta juuri perusta.. mutta millonpa mikään imelä ei olis hyvää :whistle:

Ite tilaan huomenna päivystykseen ajan jos ei olo helpota.. säteilee kipu niin että tahtoo oikee jalka puutua :|
Jospa ei huomenna pahemmin kipuilis.. ei varmasti omena laatikot käsissä pysy muuten. kun sähköiskun sais.. sen verta jää aina kuuntelemaan kun "säikähtää".

Muutenpa meillä on mennyt ilta ihan kotona touhutessa.. ja täytyy tunnustaa että nukuin kyllä niiiiin ihanan totaalisen syvät päiväunet päivällä että olin ihan pökkyrässä kun heräsin :LOL: eikä ois huvittanu pätkääkään herätä kun Tatu tuli patistamaan että äiti nyt hejää! :whistle:

mut tänne ei nyt mitään erikoista. aamulla ylös 5.30 ja tähän aikaan oon just menny illalla takas töihin.
 
Peppi Sami käy torstaisin. Täti on tosi mukava ja hällä o pitkä kokemus lapsista. Vähän riippuu lapsestakin kuin hyvin huomio kiinnittyy niihin leluihin ja kuinka antaa itsensä johdattaa leikkiin. Samille riittää muistutukseksi ne traktorit/ aurat ja sitten se mehuhetki. Jos meinaa tulla känää lähdöstä.

 
Kiitos teille kaikille! Onhan tää jännää, mulla on itellä olo et synnytys käynnistyy yöllä ja joka ilta mua kutkuttaa et jokohan nyt ja toisaalta yritän mennä ajoissa nukkuu et sais jonkin tunnin untakin "ennen kun synnytys alkaa".

Kattinka no kyllä muakin sitten illalla jo nauratti Onnin "temput" vaikka toki hoitajan vaatteiden viskaaminen hankeen onkin tekona väärä. Eikä toki päivällä naurattanut kun kuulin sen kamalan huudon itsekin, vaikka pahaa mieltä saa toki purkaakin. Tosi kiva oli olla siellä käyrillä ja yrittää sanoa että koettakaahan nyt pärjätä! Naapuri oli soitellut monelle ja kutsunut poikansakin puoliskonsa kanssa meille ja kun olivat tulleet, poika (noin 40v) oli kysynyt ekana että mitä ne naapurin vaatteet tekee sikin sokin siellä ulkona. Olisinpa ollut kärpäsenä katossa! No, kun synnytys käynnistyy Onni menee päiväaikaan lapsiperheeseen, siellä on sekä leikkiseuraa että pienen lapsen äiti, joka ei noista tunnekuohuista säiky. Yöksi meille tulee sitten kaverini jos yöllä tulee lähtö.

Peppi
no ei nuo hommat kyllä kuuluisi, ainakaan kokonaan sulle, olen ihan samaa mieltä. Kiitos sullekin, :hug: .

Iltapalalle ja nukkumaan * jos se synnytys vaikka käynnistyy*.

Lillukka rv37+2

 
Missäs kaikki on?

Joko lillukka menit?

Täällä on jo heitetty isompi hoitoon (ekaa kertaa tänä vuonna :ashamed: ) ja käyty ostamassa hiekkaa ja kylvetty se hiekka pitkin pihaa. pääsin sujuvasti mäen ylös mut en saanu autoo parkkiin omaan kohtaan ku ei ollu pitoja yhtään pihassa :LOL:
 

Yhteistyössä