Joulutähtöset -05 maaliskuu

Caramelli harmaana
Ahkerasti tosiaan pidätte Joulutähtien pinkan aina melkein ylimpänä! :)

Minä en oo aikoihin ehtinyt palstailemaan kun päivät on yhtä hulinaa perheen, koulun, töiden jne. kanssa mutta pari viikkoa sitten satuin katsomaan tätä ketjua ja Peppi ahkerasti kirjoitteli omasta olostaan joten rupesi sitten niin jännittämään se synnytys että oli minunkin pakko ainakin kerran päivässä käydä kurkkaamassa joko poika oli syntynyt... :D

Ja nyt sitten on vähän väliä pakko käydä katsomassa joko hän olisi synnytyskertomusta laittanut...

Joten onnittelut Pepille ja aurinkoista kevättä teille kaikille! Minulla ei aika riittänyt palstailuun mutta on hyvä että voi joskus käydä kurkistamassa mitä ne muut samanikäiset muksut touhuaa...
 
jipii! Poika nukku 3h ja sit herättyä otti pullosta 100ml omaa lilliään B) lähes voittaja olo, koht ollu ilma tissiä 12h.. saapi nähä miten menee loppupäivä/yö, et jos hyvin kyselee perään ni annan varmaan, kun ei arkotus ois kerralla lopettaa, tosin A sillo muinoin siit viimein ku se vierottu ni vierottu kertalaakilla..
 
Heippa taas!

Me lähdettiin pakoon pariksi päivää huomenna alkavaa kylppäriremppaa.

Gerberalle :hug:

Kuinkas Peppi ja perhe voi?

Käpyskä pidän täällä peukkuja vieroituksen puolesta.

Esikko rupeaa taas käymään pari kertaa viikossa hoidossa tapaamassa kavereita. Mä tulin siihen tulokseen että tyttö pitkästyy meidän kanssa nykyään. Se mikä riittää pojalle, ei riitä tytölle.

Jotankin muuta oli, muttei muista enään...

:wave:
 
heipsis täältäkin! Kirjoittelu on nyt ihanien kevätsäiden takia jäänyt vähemmälle, ollaan oltu toooosi paljon ulkona! Mutta erityisesti Pepin kuulumisia täältä olen usein käynyt etsimässä ja toki teidän kaikkien muidenkin. Jokohan Peppi ja poika ovat päässeet kotiin? Toivottavasti kaikki on hyvin ja tosiaan kirjoittelet kuulumisia vasta sitten kun oikeasti jaksat!

Smirgelaine missä olette pakojaisissa?

Gerbera, Käpyskä jne huonosti nukkuneet, halitus

:hug: ! Meillä on mennyt kaksi viime yötä huonosti myös. Eikähän meillä Onni mikään hyvä nukkuja koskaan ole ollut.

Onko muilla MRP-rokote (ketkä jo saaneet) tehneet lapselle oireita? Meille tulee huomenna se viikko eli oireet yleensä suunnilleen silloin. Kaksi huonoa yötä nyt takana ja tänä iltana Onni oli tosi kiukku ja nukkumaanmeno levotonta, liekö ollut sitä oireilua vai mitä. Toivottavasti ei tulis korkeaa kuumetta.

Mulla on syystä tai toisesta sattunut nyt mahaan itsellä, taidan alkaa vääntäytyä unta odottelemaan itsekin.

Hyvät yöt kaikille! Lillukka
 
Iltoja!

Ensiksi kiitos kaikille onnitteluista, ihania olette :heart: :hug: :flower: Itku on niin herkässä... :'( :ashamed:

Pää ei oikein toimi ja väsy painaa, en jaksa nyt synnytyskertomusta alkaa kirjoittamaan, mutta ehkä sitten, kun ollaan kotiuduttu...

Eli, oon tänään ensimmäistä kertaa kotona, tulin yölomille kotiin nukkumaan. Vauva joutui perjantaina myöhään illalla vastasyntyneiden valvonaosastolle, kun hengitteli kovin tiheästi ja tulehdusarvot oli koholla. Oli aika rankka juttu, jäädä ite osastolle ja olla erossa vauvasta :'( Itkuhan siinä tuli, eikä meinannut loppuakaan.

Onneksi pääsin sellaiseen huoneeseen, jossa ei muillakaan ole vauvaa siinä vieressä.

Mitähän osaisin vauvan voinnista kertoa... No, antibiootti aloitettiin heti silloin perjantai-iltana ja sitä on vielä nyt jatkettukin, huomenna ehkä lopetetaan. Tulehdusarvot on laskeneet, mutta vauva hengittää edelleen tiheään tahtiin, eikä jaksa oikein syödä. Nenä-mahaletku on laitettu, saa sitä kautta sitten sen maidon, mitä ei jaksa tissistä tai pullosta imeä.

Tänään puhuin lääkärin kanssa ja kaikki tämä on siis ohimenevää, että ei vauvalla mitään hätää ole, nyt vaan odotellaan, että virkistyisi ja alkaisi syömään kunnolla...

Toivottavasti päästäisiin pois tämän viikon aikana, mutta nyt mennään kuitenkin päivä kerrallaan ja odotellaan, että vauva virkistyisi jne.

Itelle tää on aika raskasta, mieli on tosi herkässä. Osastolla on koko ajan ikävä kumpaakin poikaa :'( Joonatan oli tässä kipeänä niin ei voinut sairaalassakaan käydä pariin päivään ollenkaan. Ei sitä ikävää voi sanoin kuvailla...

Mutta tänään tosiaan helpotti kovasti, kun sain lääkärin kanssa jutella ja hän vakuutti, että vauvalla ei ole mitään hätää ja tämä todellakin on ihan ohimenevä juttu.

Nyt ei pää ihan oikeasti toimi tämän enempää, hyvä, kun sain edes tämän verran kirjoitettua... Ja toivottavasti ihan ymmärrettävää tekstiä...

Huomenna menen takaisin sairaalaan... Vauvaa saa mennä syöttelemään ja sylittelemään aina vasta 11.30 jälkeen, et on ihan kiva olla kotona, kun ei siellä osastolla yksin oikein oo mitään tekemistä..

Teidän kuulumisia vähän lueskelin, en kuitenkaan ihan kaikkea...

Ja juu, pojalle on nimi valmiina ja voin sen kyllä täälläkin kertoa; Rasmus. Kivempi puhua ihan nimellä, kuin aina vaan vauvana tai poikana.

Nyt on kova ikävä Rasmusta, mutta oli ihana nähdä Jonttua ja huomenna kun en ihan heti aamusta sairaalaan lähde niin saan taas enemmän touhuilla isoveikan kanssa :heart:

Nyt täytyy jo lopetella...
 
Moi vielä ennen Nukkumatin tuloa :)

Voi Peppi; onpas teillä ollut rankka reissu :hug: Hyvä kuulla välikuulumisia, kovin niitä on täällä odoteltukin. Onneksi on ohimeneviä nuo jutut, mitä pikku-Rasmuksella on =) vaikka tässä kohtaa onkin kamalaa olla vauvasta erossa vähääkään aikaa, kova ikävä varmasti on :heart: Rasmus on ihana nimi, meil olis esikoisesta tullu Rasmus, jos olis ollu poika :) Toiselle ei voinu samaa nimeä ajatella, mitä oli sille ekalle vaaville ajatellu vaihtoehdoksi. Paaaljon haleja ja jaksamista :hug:

Nyt sinne sänkyyn, on vähän nuhainen olo, kurkku kipeä ja väsyny. Huomenna enempi toivottavasti ehdin paneutumaan :)
 
No vielä vähän lisäilen...

Eli kaikki johtuu siis siitä, että mulla on ollut raskaudenaikainen diabetes, mitä ei kyllä silleen todettu, kun en koskaan siinä sokerirasitustestissä ole käynyt, mutta tuolla lääkäri sanoi, että mulla se on varmasti kuitenkin ollut.

No, koitan ehkä huomenna jatkaa kirjoittamista... Nyt ois jo päästävä tästä koneelta pois...
 
Pepille iiso :hug:

Omaa napaa(tissiä) poika nukahti alle 10min yöunille ilman tissiä! :eek: toivottavasti yöllä en retkahda, vähän ois ihana kun sais rueta syömään ihmisten ruokaa :LOL: siis niinku kaikkee mitä tahtoo, niinku uunilohta kermassa jne.. :p

Nyt ettii jotain safkaa.. Meinaa toinen viisuri alkaa kettuilee ni pitää syödä kku viel kykenee
 
iltaa!

Peppi: Tosi mukava kuulla teidän kuulumisia. Hurjasti voimia ja jaksuja koko porukalle sinne!
Ihana nimi pojalla =) Toivottavasti Rasmus pääsee pian kotiin perheen keskelle =) :hug:

Tanskuliini: Toivottavasti Saara alkaa puhumaan ihan itekseen jan kans =)
Mulle käy melkein aina niin että kaikille muille löytyy kaikkee ostoksilla ollessa mutta itelle ei mitään.. tai sitten ei enää raski ostaa jos sattuu joku miellyttämään..

Gerbera: :hug: ja voimia! muistahhan ottaa iisisti.

Koivunkäpy: Lähetä sitä siivous energiaa tännekki! Hyvä että vierotus on menny tähän asti ok =)

meillä mentiin tosi lyhyillä päikkäreillä.. saa nähä mihin asti aamulla nukkuu.

on muuten alkanu pojalla joku ihmeen ikävöimis kausi... käytiin miehen kans reilu tunti uimassa ja oli melkein koko ajan huutanu.. siis lapsenlikkaa ei vierasta ja tykkää hirveesti siitä.. kaikki hommat oli tehny kiltisti muuta itkien. Sanokaapa joilla kokemusta että miten tämä pitäs hoitaa?? Siis että jättää esim. kauppa reissun ajaksi tutulle ihmiselle hoitoon vai meneekö ohi ihan itestään ajan kans?? Olin ihan ??:nä.. Tatu on aina jääny mielellään minne tahansa kun vaan on uutta ja mielenkiintosta seuraa ja tekemistä. Tämä oli toinen kerta ihan vähälle aikaa kun poika perään itkee.. Ite ihan hämmennyksissä..

mut joo.. jospa sitä kohta nukkumaan...

 
Ehtoota akkarat :D


Kiitokset heti ensiksi ihanalle Pepille kun jaksoit tulla kertomaan kuulumisia :hug:
Jaksamista sinulle ja suukkoja pikku Rasmukselle sinne sairaalaan :hug: :heart:

Tänään ollut mukava päivä,aamulla vein keskimmäisen kerhoon ja mentiin Oskarin kanssa vaunulenkille,käveltiin aikasta pitkä(tunnin lenkki)täällä meillä ;)
Oltiin melkein kokopäivä pihalla,siivoilin koirien kakkoja ja haravoin roskia mitä lumen alta paljastuu...
Illalla kävin vielä juoksulenkillä kaksin koiran kanssa,tuli niin pirteä olo sen jälkeen.
Jalat on kyllä karmean kipeät nyt kun olen jokapäivä käynyt juoksemassa ja kävelemässä,mutta eiköhän se siitä =)

Harmittaa kun mies joutui lähtemään yöksi ajoon,työkaveri oli pudonnut rekan lavan reunalta ja nilkka mennyt ihan tuusannuuskaksi,joten ei pysty ajamaan,niin pakkohan miehen oli sit lähteä jeesimään :/
En yhtään tykkää nukkua yksin,jotenkin kolkkoa ja pelottaakin välillä,vaikka lapsetkin ihan lähellä.
Täytyykin ottaa joku muksuista viereen niin ei tartte yksin nukkua ;)

Huomenna mennään aamulla esikon silmiä tarkastamaan silmälääkäriin,sitä jännittää kauheasti :/
Sitten ehtoopäivällä menen kampaajalle,jos tekis jotain tälle pehkolle :D

Nyt menen vessaan hammaspesulle ja sit maate :wave:

Danjuskalle vielä pikaiset kommentit:Meillä keskimmäinen oli kova huutamaan jos jätin sen joskus johonkin hoitoon,ihan sama oliko tuttu vai vieras hoitaja,aina huusi ja itki perään :whistle:
Mutta jätin kyllä silti ja vähitellen se kausi meni sitten ohi,Oskari onneksi ei huuda,muistan että se oli itsestäkin aika inhottavaa jättää huutavaa lasta hoitajalle,saati sit että lapsesta olisi ollut mukavaa :/ <br><br>
 
Pepille ja perheelle todella paljon onnea.Tiedän miltä tuntuu kun kauan kaivattu ja odotettu vauva ei ole vierellä.Mutta onneksi kaikki on ohimenevää,oikein paljon onnea ja :hug: teille koko perheelle.Olette mielessä :heart:

Meidän neidin nimi on....Kuka arvaa...Päätettiin se sitten 2h ennen papin saapumista,siihen saakka Peten kanssa kättä asiasta väännettiin,mutta nyt on enää turha valittaa,nimi on neidillä ja pysyy..

Lucas voi hienosti,sanoja tulee tasaiseen tahtiin lisää,osaa nyt noin 10sanaa,mitä on tunnistettavissa.Sekoittelee ihanasti suomea ja ruotsia..


Gerbera kuinka jakselet?

Minni

Ai niin,kerroin nimestä,mutta en nimeä.. :headwall: :D Taitaa hieman väsyttää...Emilia Jenny Sofia
 
Huomenta!
PEPPI ihanaa että jaksoit tulla kertomaan kuulumisia :heart: sulle Ja Rasmukselle paljon voimia :hug:

DANJUSKA meillä ollut myös perään itkemistä, vaikka ois jääny isän kanssa kotiin. Itkee myös isän perään perään.
Mut parin kolmen viikon jälkeen helpottanu. Meillä ehkä euttaa se että poika menee hoitoon joka aamu. Meillä oli nyt vasta ekan kerran sitä ns.eroahdistusta, eli ohi menee.

KOIVUNKÄPY mitenkäs yö meni? jokos pääset kermalohenkimppuun?!

jaahas, nyt rupee opilaita valumaan kouluun joten lopettelen

palailen taas joku päivä, aurinkoisia kevätpäiviä

moikkis :wave:
 
:'( se tais olla siinä.. Yöllä otti kahesti pulloa sujuvasti kelpas, yhteesä 150ml meni, pakko näkyy jatkaa yösyöttöjä ku ei päivällä mee tarpeeks lillii.. no pitää opettaa et se osais ite otaa pullon sänkyjen välistä ni ei tarviis ain herätä ite.

Minni ihana nimi, terveisiä kaimalle! :heart:

Eli tämäpä taitaa sanoa sopimuksen irti ja lopettaa valio lehmän uran, tänään puyydän lääkäriltä nappireseptin, mähä en seuraavaa vuotta taas ala valumaan maitona, mulla on siis liian korkee prolaktiini(sekö se maito hormoni on?)taso jopa ilman raskautta jne.. Eli mää kykenen tuottamaan maitoa lähes koskavaan ja missä vaan :LOL:
Kamalan haikee olo on, mut se on normaalia.
Ja jos kävis ostaa SUKLAATA( :eek: ) siis semmosta oikeesta suklaata ni ei vois sit ees heikkona hetkenä tuupata tissiä suuhun..
 
Keskiviikkoa :)

Peppi, ihanaa että jaksoit kertoa kuulumisia :heart: Onpas teillä ollut rankka reissu -mutta tosi hienoa että Rasmuksella on kuitenkin kaikki ok, varmaan pääsette pian kotiin :) Nätti nimi pojalla :heart: Halit ja jaksut teille kaikille :hug:

Koivunkävylle hyviä SUKLAAhetkiä :p :D

Lillukka, miten vatsasi jakselee? Veera saa vasta 1,5v neuvolassa kesällä rokotteen.

Danjuska: Veera ei ole vielä kertaakaan ikävöinyt mun tai isin perään. Saaralle tuli eka ikävöimiskausi vasta tän vuoden alussa (tyttö on nyt siis 2v5kk). Kolmisen kuukautta se itki mun perään ihan lohduttomasti, joka kerta kun lähdin esim. jumppaan se jäi itkemään oven taakse ja huutamaan "äiti äiti" :( Oli tosi ikävää lähteä kun tyttö joskus itki jopa sen kokoajan minkä olin poissa... En tiedä miks ikävöiminen loppui kuin seinään, mutta viime viikon tiistaina lähtiessäni jumppaan tyttö vaan hymyili ja sanoi "äiti äiti umppa mene" :D Ja sen jälkeen ei ole itkenyt kertaakaan, hyvä niin :)

Minni: nätti nimi Emilialla :heart:

Saaran tauti näyttää jo hellittävän, eilenkään ei ollut lämpöä ja nyt ei nenä näytä valuvan kovin paljoa. Mietin tässä kovasti että voisko lähteä perhekahvilaan... Ehkä kuitenkin jäädään kotiin toipumaan kunnolla ettei tartuteta muita.

Yö meni taas vähän niin ja näin. Veera itki tutin perään ja taas hellyin antamaan sen aamuyöllä kun en ollut nukkunut juuri lainkaan. Saara nukkui hyvin. Mullakin on nyt kurkku vähän kipeä, toivottavasti ei kevätflunssa iske...

Mukavaa päivää kaikille!
Tansku & tytöt<br><br>
 
Koivunkäpy kaimalle?Mille nimelle sä olet kaima?En muista onko joskus ollut puhetta.

Kädenvääntö tosta nimestä oli tosi pitkä,ei millään meinannut Jennylle sopivaa nimeä löytyä.Nyt mietitään millä nimellä kutsutaan.Jenny on jo tarttunut puheeseen,mutta Sofia on todella nätti nimi,samoin Emilia.Ei meillä mikään maailman omaperäisin nimi,suomalaisista ruotsinkielisistä etunimistä suosituimpia taitaa olla Emilia ja Sofia :D Joten ehkä meidän neiti tottelee edelleen nimeänsä Jenny...

Me ollaan suunnittelemassa maiseman vaihdosta,ollaan mietitty onko Kuopio sittenkään meitä varten.Töitä olisi tarjolla muuallakin.Ainut asia on tämä talo,tämän kun saisi mukaan otettua.saaristokaupunki on todella ihana paikka asua ja elää,täältä ei haluaisi tuosta vaan lähteä pois.

Minni
 
Huomenta ystävät! :wave:

Peppi: Ihanaa että jaksoit käydä kertomassa kuulumisia! ISO :hug: teille kaikille, varsinkin pikku-Rasmukselle! Toivottavasti poika pian pääsisi kotiin! :heart:

Minni: Kaunis nimi tytöllä :heart:

Koivunkäpy: Nautihan suklaasta oikein antaumuksella :p :D

Nyt ei muista millään muuta... :whistle: Voikaahan hyvin! :)
 
Huomenia!

Peppi: Kiva kun jaksoit meille vähän kertoa kuulumisia. Kyllä sitä isoveikkaa vaan on niin kova ikävä siellä sairaalassa, kyllä mäkin itkin monet itkut kun Viliä olin hakemassa. Voin vain kuvitella kuinka ikävä nyt on vauva-Rasmusta! (IHANA nimi! :heart: ) Voimia ja jaksamista, kyllä asiat siitä lutviutuu, onneksi tilanne on ohimenevä. :hug:

..jotenkin juuri nyt tuntuu, että viettäisin ihan mielelläni muutaman päivän vaikka sairaalassa ilman näitä tärviöitä.. :ashamed:

Käpäri: Sä et sitten taida sitä Prinperania syödä matkapahoinvointiin..? :whistle: Saisit kahvimaidot omasta takaa reissuun!! :LOL: Juu, osta kaikista maitosinta maitosuklaata, tee pannacottaa ja mannapuurora ja ja ja niin et retkahda. Haikeaa varmasti on, mutta AJATTELE SITÄ SUKLAATA!! :D

Tansku: Mekin jäätiin kotiin perhekahvilasta, harmittaa kun ei päässy näkemään kavereita, ja Artun puolesta vasta harmittaakin, mutta Vili voi kai vielä tartuttaa, ja ne reissut on muutenkin aika rankkoja, ei mitään toipumislomaa.. :whistle: Olisin tänään saanu ne Avonin tuotteet mitkä tilasin, mutta saan sen paketin onneks sen esittelijän miehen työpaikalta illalla. Unohtu vaan kysyä mikä miehen nimi on, kiva mennäö Teboilille kysymään kenelläs teistä äijistä on mun meikit?!

Uneton, huhuu? :wave: Kaikki ok?

Tilasin muuten tammikuussa HM:ltä Artulle kesävaatteita, ne ei ole vieläkään tullu!! :eek: Onneks löysin muistilapun missä oli tunnukset, ja pääsin kurkkaamaan missä vaiheessa paketti on menossa. ens viikolla tulee, jee! Olin laittanu että kaikki samassa tilauksessa, ja yhen lippiksen takia jouduttiin odottaan vaikka kuinka kauan!
 

Huomenta!

Julle heräsi aamulla vasta 7.45 ja itsekin sain nukuttua hyvin!
Selkä ei ole enää juurikaan kipeä, vaikka olin ihan varma, että eilisestä ulkoilusta sen tosi kipeäksi saan. Supistuksiakaan ei näkynyt, eli tänäänkin uskalletaan täältä kotoa Jullen kanssa ulostautua :D Omalla pihalla tuossa kävellään, ja jos tänään mentäisiin tuohon meidän takapihalla olevaan leikkipuistoon. Oltais eilenkin menty, mut mulla oli vääränlaiset kenkulit jalassa (puistossa on vielä lunta).

Peppi, iso :hug: koko perheelle!! Onneksi Rasmus-vauva on kuitenkin hyvässä hoidossa ja vaiva on ohimenevä juttu!! On varmasti kurja olla vauvasta erossa! ja sit kun olet sairaalassa, niin sit Jontusta! Joko Jonttu on vauvan nähnyt? Mitä tuumasi? Toivottavasti pian pääsette kotiin aloittamaan ihanaa vauva-arkea!!
Jaksuja!!

Smirgelainelle jaksuja kylppäriremontista johtuvaan evakkoon! Ihana olisi saada uusi kylppäri!

Lillukka, meillä Aleksi vetäisi MPR-rokotteesta kauheat reaktiot silloin aikoinaan. Siitä tuli ihan rokko sille (paha sellainen). Pelottaa, että Julius kans reagoi jotenkin huonosti.. Saadaan se rokotus vasta kesäkuun alussa, meillä on silloin lääkärineuvola.

Millaisia pääsiäissuunnitelmia teillä on?
Meillä mies ja Aleksi lähtevät silloin perjantai-aamuna aikasteen Tampereelle. Aleksilla on kaksipäiväinen jalisturnaus siellä. Alunperin oli tarkoitus, että lähdetään koko perhe sinne, mutta nyt kun nää ennenaikaiset supparit näyttäytyi, niin en hirviä lähteä pitkää matkaa istumaan ja sit paikan päällä olisi paljon seisomista ja kävelemistä, stressiä jne... joten me mennään Juliuksen kanssa miehen siskon perheen luokse. Mies ja Aleksi tulevat sitten sunnuntai-aamuna hakemaan meidät ja tehdään sitten mummolareissut sen sunnuntain aikana ja tullaan illalla kotiin. Maanantaina ollaan vaan! Ja sit mies taas lähtee...

Nyt Julius tekee tihutöitään makkarissa (tyhjentää mun vaatekaappia...), joten täytyy mennä!

Lämpöistä mieltä kaikille näin ihanan aurinkoisena päivänä!!

T. Gerbsukka & PikkuWerneri & IsoJulberi
 
Hannari, prinperiä??? ei se suklaa viel mitää, sitä sentää oon saanu jossai nuodossa syyä, mut JUUSTOA, aah, läämin leipä missä on paaaljon sulaa juustoa... *tukehtuu kuolaan* Vähän repesin tolle kelläs äijist on mun meikit..

Minni, mun toinen nimi on Emilia.. :snotty:

Koht pitäs lähtee sorhaamaan lääkäriin, heikkohermosta hirvittää ajella olivat kohteliaasti käyneet lanaamassa tien, no sehä on nyt ihan pehmee, puolet matkasta mentiin pohjaraapien poikittain ku neitin vein hoitoon..
Josta tuli mieleen et Smirge, hyvää tekee teijänki tytölle varmasti se hoitoon meno, meillä huomaa annasta heti jos on joutunu viikonki kökkii mun kans kotona, lennellään seinille molemmat :whistle: :snotty:
 


Heippa siskoset!


Ei oo Kattinkaa tuuli vienyt, mutta kipea selka ei kesta istumista, joten en oo tassa liiemmin istuskellut koneella.


Peppille ja Pepin pojille ISO HALI.

Me oltiin eilen Haugesundissa klinikalla, mutta jatettiin alkiot viela pakastimeen kun ei ollut kohdun limakalvo tarpeeksi paksuntunut. Oon unohtanu noita progestroneja ottaa saannøllisesti, joten koitan parannella muistia seuraavaan kiertoon.

Juttelin viimeviikolla Jonnan kans puhelimessa. Silla on kaikki ok, mutta netti ei viela toimi.

Kaytiin neuvolassa (mies oli Oton kanssa) viimeviikolla. Painoa oli just 9 kg ja pituus ennallaan 77 jos oikein muistan. Rokotuksesta ei tullut oireita.

Ma oon alottamassa tyøt ens viikolla. Paivakotipaikkaa ei saatu edes syksysta, mutta kaipa sita jotain keksitaan. Nyt Jørn on kesalomaan asti kotona mun aamuvuorot ja luulee ehtivansa tehda kotona paperitøita siina sivussa :LOL: . En kuitenkaan oo allekirjoittanut mitaan vaan ihan katselen miten lahtee kulkemaan. Ja sit kun Hanna-Mari tuut tanne niin pidan kylla vapaa viikon.

Nousempa tasta jos paasen yløs ja kayn peittelemassa Otuksen, joka tais nukahtaa.

:wave: ja :hug: meilta teille.

:heart: :lla Kattinka
 
kiusa urakalla, puukkoa tulee ens kuun 25päivä, ei oo ihme et hiukka vaivaa tuo kylkiluu, kylkiluun päässä on se rusto-osa ni se on täysin irti :eek: että melko kovasti poika on potkassu.. täti vaan tuumi et hyvä kun oon hoikka ni saapi tk:lla ehjättyy (toivottavasti), eli tehdään pieni(?) viilto ja sit pistetään se rusto viereiseen kiinni, onneks ei oo etemmäs vaellellu ku täysin irti on, kuulemma mahdollista ois et menis vatsaonteloon tms.. :x
Ja huomenna saan nappireseptin et loppuu maidon tuotanto!

Kiva kuulla katinkastakin piiitkästä aikaa! parantumista selälle! :hug:
 
Käpsy: Se on reseptilääke matkapahoinvointiin jolla sattuu sivuvaikutuksena maito nousemaan. Ihan tosi! Mä söin sitä molemmista pojista kun mun aivojen ja tissien välillä on turhan pitkät piuhat. Vai oisko se sit ..hm synnyttimien ja tissien? :whistle:

Muutoin olen täynnä kodinhoitoa, uhmaa, äijää, palanutta naamaa :ashamed: ja kurjia unia. :headwall:
 
Hannari, eikun tarkotus ois lopettaa maidontulo ei lisätä..

Elo et oli hyvää suklaata, en oo syöny vast ku kaks palaa! :eek: ja keletanakuttu, utaretulehduksen sit sain, kivakiva vesileppis..

Ja jos nyt muutki kirjottas jotai ni ei näyttäs niin koomiselta ku mä oon kirjottanu n.sata kertaa tänään
<br><br>
 

Yhteistyössä