Joulutähtöset -05 maaliskuu

ilmottautuu vahvuuteen :D

Käytiin tänään retkeilemässä kaverin ja muksujen kans ja oli oikein kivaa. Meni ulkona ollessa monta tuntia.
Paistettiin makkaraa ja haistiin ihan savulle =)

Kiitokset kaikille tuosta ikävöinti vastauksista =)
Huomenna olis taas tarkotus pikku hetkeks jättää poika hoitoon.. saa nähdä miten menee...

Minni: Ihana nimi teidän neitillä

Tanskuliini:Hyvä että Saara alkaa olla paranemaan päin. Toivottavasti ei teihin muihin flunssa iske. Parempia öitä sinne =)

Gerbera: Hyvä että selkä parempana..
Me vuokrattiin pääsiäiseks mökki tuttava pariskunnan kans. Tatu menee varmaan 1-2 yöksi mummolle (jos ei siis ikävöi liikaa) ja sitten tulee meidän luo mökille loppu ajaks. Että viikon päästä pitää olla kamppeet sitä vaille pakattu että sen kun to aamuna autoon nakkelee. :D

Koivunkäpy: Muistahhan nauttia suklaasta :D Ite muuten kans aikamoinen juusto imuri.. ja varsinki jos tuoreesta juustosta kyse niin sitähän uppois :whistle: Lapsena sulatettiin mikrossa pelkkää juustoa lautasella ja syötiin sitä..

Hannamari: :hug: Koeta kestää.. miks palanu naama jos saan udella? vai luinko väärin... Mut joka tapauksessa jaksuja kaikkien asioitten kans.

Huomenna tosiaan pojalla se lääkäri.. ja sen jälkeen jos ois ohjelmassa "pientä" lattioiden raikkousta.. jokseenkin sotkusta täällä.. :whistle:

Keväässä kaikki muu ihanaa paitsi tämä hiekan ja mudan ja kivien kantautuminen sisälle... ja miten ne on aina laitettuna minu kenkään ne kivet mitkä lattialta poika kerkee kalastaa..??
Jopa Tatun kura leikkejä on mukava katsella kun näkee miten lystiä sillä on :D :heart:

hyviä öitä kaikille!
 
Ihan tosi pikasesti jotain raapustan...

Tänään tulin siis taas yölomille kotiin. Jouduin aamulla lähtee tosi pikaiseen takas sairaalaan, kun mahaan tuli ihan älyttömän kipeä kramppi, joku jälkisupistus jutska... Se ei siis mennyt ohi ollenkaan, enkä pystynyt liikkumaan ollenkaan, oli tosi pelottava, pelästyin sitä ihan hirveesti. Eipä sieltä painelemalla mitään hyytymiä kuitenkaan tullut ja särkylääke siihen sit lopulta auttoi. Mut kyllä harmitti aamulla lähteä, kun olisin halunnut Jontun kanssa enemmän touhuta :/ Mut nyt tulin tosiaan taas kotiin, huomenna meen sit aamupäivästä takas sairaalaan.

Rasmus on ollut tänään pirteämpi ja syönyt kivasti, mutta ei varmaan huomennakaan vielä pääse mun luo osastolle :( No, ehkä sit perjantaina, päivä kerrallaan...

Huomenna saatan kirjoitella lisää vielä... Nää on nyt vähän omanapaisia juttuja, mut toivottavasti ymmärrätte.
 
Peppi, omaa napaa saa, voi ja pitää kirjottaa jaksamisen mukaan! :hug:

Omaa tissiä :whistle: poika söi yöllä huimat 20ml :eek: pullosta, suosiolla, mää pyörin (sen mitä kykenin) yön ku utareet on kivikovat ja pakottaa \|O voi elämä et ne on kipeet.
En muista enää kirjotinko illalla meidän maitoepisodin, mut poika yrittä kaivaa tiskaria, sit se meni jääkaapille, avasin sille oven et mitä on vailla ni osotteli omaamaitoosa ja käski sitä antaa.. kysyin sit et maitooko ni vastas et jo, anna :heart: :'( ottaa mammalla koville vierotus :LOL: :ashamed:

Hannarin naamalle parantumista!
 
Torstaita :) kkkkljdfogjhsirhigjsfjnffv (Veeran terkut :D )

Höh, nyt se flunssa iski muhunkin :( Yöllä oli vuorotellen kylmä ja kuuma, nenä oli tukossa ja kurkku tosi kipeä. Hemskutti kun meidän piti lähteä huomenna Lapsimessuille katsomaan Tuttiritaria ja muumeja ym. Täytyy katsoa jos oltais sunnuntaina kunnossa, mennään sit koko porukalla (tai niin no, tuskin pojat tulisivat mukaan :whistle: )

Veera itki taas tuttien perään -varmaan siks kun tyhmä äiti on antanut joka yö periksi niiden kanssa :ashamed: Ja niinpä se sama tyhmä äiti antoi viimekin yönä... :(

Gerbera: pääsiäinen ollaan ihan kotona. Pojat menevät isälleen perjantaina ja lauantaina, mies on todennäköisesti töissä perjantain ja maanantain. Ehkä mennään sunnuntaina syömään mun äidille, en tiedä vielä.

Hannamari: saitkos meikit? :D Jaksuja ja parempaa mieltä =)

Kattinka: tsemppiä töihin ja jaksuja selän kanssa :hug: Kiva kun kerroit Jonnan kuulumisia :)

Peppi: ihanaa taas kuulla kuulumisia :) Noi jälkisupistukset on sitten viheliäitä, ja ne aina pahenevat synnytys synnytykseltä :(

Hitto että nää sivut tökkii :headwall: Olen kirjoittanut tätä varmaan jo puoli tuntia :headwall:

Mukavaa päivää kaikille!
Tansku & tytöt<br><br>
 
Onnea Pepille ja perheelle, isosta pojasta! :heart:
Ne jälkisupparit oli aivan kauheat, ei esikoisesta sellaisia tullut mitä tuli kakkosesta. Suosolla tuli syötyä kipulääkettä kun sitä vain tarjottiin.

Koivunkävylle se rintojen kivistys pitäis helpottaa alle viikossa, minä lopetin niin olikohan toinen ja kolmas päivä itsellä tukalimmat oltavat. Ja reilun viikon päästä helpotti kokonaan. (nyt on sellaiset tyjät pussit tuossa riippumassa)

No mitäpä muuta. Meillä ollaan nautittu miehen lomasta, hiihdetty melkein joka päivä (8-20 km päivässä). Lisäksi kelkkaillaan ja ulkoillaan. Lunta on vielä lähes metri ja paikoin varmaan ylikin. Catriina syö hyvin ja tuntuu painokin nousseen taas hurjasti. Juoksee ja kiipeilee. Sanoo paljon sanoja mm. kelkka,mamma (juomaa), pulkka (puukka), puuro, kakka, kukka, mummola, äiti, isi (isss) jne.
Aurinko paistelee hangille ja hiihtämään pitää lähteä ja myöhemmin kelkkailemaan. :wave:
 
teremorotus!

Mukava kuulla Peppi sinusta, harmillista Rasmuksen (kiva nimi muuten!) vaivoista mutta kyllä en siitä selviää :hug: ! Ja ihan rauhassa omaa napaa vaan... Oletko muuten saanut itse nukuttua nyt millä tavalla?

Taivaanvuohi, teillä onkin ihan talvista vielä! Ja tekemiset sen mukaisia. Mukaville kuulostivat. Tällä itäisessä Suomessa lunta on enää hyvin vähän ja krookukset ym kukkaset ovat jo alkaneet kasvaa.

Tänne sikäli ikävää että työpaikalla ilmoittaneet eilen koko henkilöstöä koskevista yt-neuvotteluista
:( saas nähä mitä tulevan pitää. Onneksi saan olla nyt hoitovapaalla pois niistä rytinöistä.

Nyt pää lyöp tyhjää, lähden siis kahville!

lillukka
 
Dorsdaida!

Kyläiltiin tuossa uuden uutukaisessa talossa, kaverit on muuttanu n kk sitten, ja kyllähän oli uutta joka puolella!! Huok. Vaikka ei mekään olla asuttu kun sen reilu 1.5v, mutta ei meillä enää uudelta näytä.. :whistle: Noh, ei niilläkään enää kohta, kun on melkein 4v ja melkein 2 v asumassa taloa..

Danjuska: Olin eilen 2 tuntia ulkona, ja koko ajan naama aurinkoon päin, ja lyllä kirveli illalla. Olen tosi vaalea, ja palan helposti, ja ahnehdin arskaa joka kevät liikaa. No nyt on onneks sävyttävä päivävoide jossa omn suojakertoimet, jos sitä tulis käytettyä.

Tanskulle paranemista! Sain meikit, siellä oli onneks vaan yks äijä tiskin takana.. :D Nyt on meinaan sellasta kuorinta-ainetta ja kosteusvoidetta, että mun pitäs muutaman viikon päästä näyttää parikymppiseltä, jos lupauksiin on uskominen.. :whistle: :LOL: Kohta luulevat mua lasteni siskoks!! :LOL: :LOL:

Nyt laskun maksuun tieni vie.. Ja ulos. IHANA ILMA jälleen kerran!!! B)
 
Kotona taas!

Peppi kyllä se Rasmus ihan varmasti reipastuu tossa päivien mukaan. :heart: :hug:

Käpyskä eiks lapset oo ihmeellisen reippaita jossain asioissa? :whistle: ;)

Me oltiin paossa mutsin luona.
Kylppäri on aikas tyhjä. Se kuivain on semmonen oven näköinen vempain joka on vasten lattiaa.
Ens kuun puoli välissä ne tulee mittaan onks se kuiva ja jos on niin sitten alkaa lattian teko.
Muuten se taas siirtyy viikolla eteenpäin. Joka tapauksessa me lähdetään silloin käymään Savon mualla sukulaisissa.
Seinät tehdään vasta joskus toukokuussa, mutta silloin on sitten pakko kärvistellä täällä... :(

 
minne hävis mun teksit ja miks minut nakattiin pihalle :/

Noh, uudestaan..

Tanskuliinille paranemista flunssan kourista ja jaksuja tuttivierotuksen kans =)

Hannamari: Joko naama parempana B) Ite oon vaan kerran palanu olkapäistä *koputtaa puuta*.. ei mikään mielyttävä tunne..

Missä on muuten Uneton, Kristiina ym.?? Mitä teille kuuluu??

Joonakselle nimppari onnittelut :flower:

Jos nyt kävis nakkaamassa särkylääkkeen lärviin ja sitten koittas saada unta kuulaan... Huomenna olis siivouspäivä \|O (hetken jo harkihin käyttäväni sisko-työvoimaa :kieh: mut on mukavampi saada siivous heti alta pois ennen kun tuleevat)

öitä!
 
Perstaita kamut B)

Nenä on niin tukossa ettei tosikaan :( Sain onneksi nukuttua jotenkin kun otin illalla Nasolinia ja annoin Veeralle jo illalla valmiiksi tutit :ashamed: Päivät on menneet tosi hyvin tytöllä ilman tuttia mutta yöt ei meinaa onnistua. Ja nyt kun olen kipeä niin en millään jaksaisi valvoa -kunhan tervehdyn niin sitten yritetään uudestaan :)

Mitäs viikonloppusuunnitelmia teillä on?

Meidän piti miehen kanssa lähteä huomenna leffaan ja syömään mutta eipä taideta lähteä kun molemmille pukkaa lentsua :( Ollaan siis todennäköisesti neljän seinän sisällä, ehkä käydään tyttöjen kanssa pihalla jos meillä ei ole kuumetta. Pojat ovat molemmat päivät omalla isällään. Sunnuntaina mulla olis jumppa, toivottavasti pääsen sinne, ensi viikolla ei ole pääsiäisen takia kuin pari jumppatuntia.

Lillukka: voi hemmetti noita YT-neuvotteluja :( Peukut pidetään pystyssä että saat pitää työpaikkasi :hug:

Hannamari: sun pitää laittaa yhteisöön "ennen" ja "jälkeen" kuvat -siis ennen voiteiden käyttöä ja käytön jälkeen :D Me voidaan sitten arvailla kuinka monta vuotta nuorennuit :D

Tekee hirveesti mieli sipsejä :ashamed: Niitä Taffelin tavallisia sipsejä ja dippiä, nam :p Tänään pitäisi käydä kaupassa ostamassa suklaamunia virpojille ja maitoa ym pientä jääkaapin täytettä -toivottavasti en nyt kuitenkaan retkahda noihin sipseihin... Tekee vaan niin kovasti mieli niitä :ashamed:

Oikein mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!
Tansku & tytöt
 
Heipparallaa! :wave:

Danjuska: Joonas kiittää onnitteluista! :D

Tanskuliini: Pikaista paranemista!!! :hug: Meidän viikonloppuun ei kummempia kuulu...mies voipi mennä jälleen veljensä luokse hommiin, en tiedä vielä. Jompana kumpana päivänä pitäisi mun vanhempien luona käydä.

Peppi: Mites pikku-Rasmus voi? Entä sinä? :heart: :hug: Ihana nimi muuten minunkin mielestä, olen aikaisemmin unohtanut mainita :)

Lillukka: No voi...toivottavasti sinä sentään saisit oman työpaikkasi pitää!

Mä olen tässä nyt jonkin aikaa pohtinut, että en kyllä samaan työpaikkaan halua enää palata, sitten kun joskus taas töihin menen...jotenkin ei vaan se homma enää kiinnosta :whistle: Nyt sitten vaan pitäisi keksiä, että mille alalle sitä mahdollisesti haluaisi...opiskeluakin olen vähän harkinnut, mut enpä sitten siitä tiedä... Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan! :wave: :D

Nyt leffaa katsomaan, kun Joonaskin taisi jo nukahtaa! Mukavaa päivää ja alkavaa viikonloppua kaikille! =)
 
Huomenta!

No onpas kenkkujuttu sulla Lillukka... :(

Tanskuliinille pikaista paranemista :flower:

Me ollaan lauantai kyllä kotona, mitä nyt ulkoillaan. Ja yhdeksi pitää rientää pesutupaan. Sunnuntaina mennään käymään mutsin luona kahvilla ja pesulla. Tyttö saa samalla virpoa.

Mä just tajusin että poju on nukkunut viikon ajan joka yö täysin :D Oisinkohan pari kertaa koko viikon aikana joutunut laittamaan tuttia.


Viikonloppuja kaikille! :flower:
 
Iltapäivää!
Täällä kaikki voidaan hyvin.

LILLUKKA pidetään peukkuja sulle

PEPPI anna vain tulla omaa napaa ja Rasmuksenkin, sitä varten me täällä ollaan. Voimia sulle :hug:

KOIVUNKÄPY toivottavasti tisukipu helpottaa. Joko nautit juustoleipiä :p ?

Mulle on iskeny nyt se makean himo :p voi että sitä pystyy vetämään uskomattoman määrän ruokaa napaansa :whistle:
Oon kyllä pyöräilly töistä kotiin (9km) parina päivänä ja jos ilmat jatkuu näin hyvänä jatkan pyöräilyä vieälä pari viikkoa.

VIIKOPNLOPUSTA me mennään hesaan kavereita kattoo ja mie käyn lauantaina lapsimessuilla.

Kipeille pikaista paranemista :hug:


Hyvää viikonloppua kaikille :wave:
 
Ehtisköhän sitä taas vähän kuulumisia kertoilla..

Eli, meidät siirrettiin, tai siis Rasmus siirrettiin eilen tänne Espooseen Jorvin sairaalaan, koska oltiin oltu jo niin kauan tuolla Naistenklinikalla ja heillä kuulemma vauvat viipyvät vain vähän aikaa ja jatkohoitoon "joutuu" sitten omaan lähisairaalaan. Meillä se toipuminen on lähtenyt vähän hitaammin käyntiin... Päivä kerrallaan mennään... Ja parempaan päin ollaan menty koko ajan, välillä vähän hitaammin jne.

Niin, mut siis kotiutettiin sitten :/ Eli nyt ramppaan kodin ja sairaalan väliä, onhan se ihan kiva olla kotona, mutta helpompi se oli olla sairaalassa ja hoitaa vauvaa... Toisaalta, tää on sit vähän pehmeämpi lasku Joonatanille, kun mä oon kotona, mutta vauva ei vielä ole, jos nyt yhtään ymmärrätte, mitä ajan takaa.

Miten voikaan tää kirjoittaminen tökkiä näin pahasti. Mulla on vaan pää niin täynnä kaikkia asioita yms.

Tänään juttelin taas lääkärin kanssa, oli tosi mukava ja meillä on asiat hyvällä mallilla, pojan pitäis vaan vielä jaksaa syödä vähän paremmin, että päästäis nenä-mahaletkusta eroon. Kysyin lääkäriltä, että osaisko yhtään arvioida, että kauanko vielä menee, että pääsee kotiin niin sanoi, että varmaan alkuviikosta, tuskin kovin paljon pidempään menee... Jos vaan jatkuu toipuminen tällä tapaa.

Mutta on tää aikamoista menoa! Tänään käytiin pikaisesti ostamassa mulle jotain muuta päälle pantavaa, kuin noi mammavaatteet :ashamed: Käytiin samalla reissulla sit vuokraamassa sähkökäyttöinen rintapumppu, aika raskasta ja rasittavaa pumpata käsin! Tulee niskatkin kipeiksi.

Mennään taas tänään iltapäivästä äitin kanssa pojan luo, just tulin sieltä, poika oli oikein pirteä ja jaksoi syödä hyvin :heart:

No mutta, täytyy taas lopetella, kun ei tää pääkään ole ihan terävimmillään nyt :ashamed:
 
joko toimis, kirjotin romaanin ja se katos :kieh:
tulee siis tiivistelmä.

Pepille jaksamista! :hug:

Uneton, haloo??

Malttamattomasti ootan huomista, jos sais kerranki keskustella ilman et joku kokoajan keskeyttää tai jompikumpi nukahtaa kesken kaiken :LOL:

Mulla on ongelmia pysyy hereillä, kiitos nappien, pahoinvointi sentää on helpottanu jo onneks.

Juustoa ja suklaata on kulunut.. :snotty:
 
Heips

Kiitos Tansku, Smirgelaine, Niiskuneiti ja Tigru tällä hetkellä uskon että mä saan pitää työpaikkani - eihän hoitovapaalla olevaa saakaan irtisanoa kuin tod. painavista syistä. Mutta harmittaa ja vihastuttaa koko rumba hirmu paljon, ja mikään ei työyhteisössä/ilmapiirissä ole "kuin ennen hyvinä aikoina" tuollaisen jälkeen. Ja toisaalta, uskon että muutakin työtä löytyisi jos oma työpaikka menis. Mutta inhottavaa joka tap! Maanantaina meen mäkin työpaikalle yhteen palaveriin.

Peppi mukava kun jaksat käydä kirjoittamassa kuulumisia! Hyvää vointia teille koko perheelle!

Tansku meillä ei ole kummempia vkl-suunnitelmia, kunhan ulkoillaan ja ollaan perheen kanssa. Vähän mietittiin miehen kaa elokuviin menoa su:na, jos naapurit hoitais Onnia sen aikaa, hoitavat jos heillä ei ole sillon mitään mut oli puhe että tuumitaan tässä...
PÄäsiäisen jälkeen mun sisko tulee meille viikoksi, sit me mennään miehen kaa syömään tai jotain ihan kaksin, jibii! Meille nuo hetket on harvinaisia kun suku on kaukana.

Nyt nettipankkiin laskun maksuun! Hyvää viikonloppua kaikille! Melkosta hiljaista ollut täällä, joten kuulumisia kehiin siskot!

Lillukka
 
perjantai iltaa

täällä poika ollut tohkeissaan kun tätit tuli kyläilemään. just toin unten maille.

Vanhemman päästin kyllälle kavereitten kans ja ihan pieninin sisko (niistä kahesta =) ) on tässä meidän seurana.

Koivunkäpy: Ois hyvät neovit kalliit.. kunhan joskus kerkeen meseen niin häiriköin.. Ei nimittäin löytyny riisimaitoo luomuna...

Peppi: Rasmukselle paljon voimia. Jaksuja koko porukalle, :hug:

Lillukka: Ihanaa kun tiedossa jo kaksinkekinen ilta.

Mut nyt ei muuta.. sauna kustsuu ja sitten fetasalaatin kimppuun mitä tehtiin :p

Hyvää viikonloppua kaikille
 


Selka antaa taas luvan istuskella seurassanne rakkaat siskot.

Pepille ja pojille taas :hug: . Rasmuksesta kuvaa ootellaan. Kaynkin irc:lla vilkasemassa joko ois ilmestynyt. Anteeksi Peppi-kulta on sulla varmaan muutakin mietittavaa :ashamed: .

Viikonloppusuunnitelmia: Pihatøita jos ilmat jatkuu entisellaan. Huomenna meen iltavuoroon. Kaupassakin pitas kayda... Siis perhe-elamaa. Ihanaa.

Taalla on kouluissa jo paasiaislomat alkaneet. Sindre on meilla. Poika on hieman allapain kun aitinsa on eroamassa avomiehestaan. Syyna kuulemma miehen poika, joka on pilannut S:n aidin elaman... Joopa joo.

Nyt taidan menna kylpyyn (sauna ei oo edistynyt lainkaan kun putkimiesta on odoteltu 3 kk). Sit vois tehda lasillinen Portviinia teraa.

Mukavaa perjantai-iltaa teillekkin.

:heart: :lla Kattinkanne
 
Perjantai-iltoja kaikille tasapuolisesti!

Hiukan on ollut menoa ja meininkiä täällä pin ollut. tai alkuviikosta oli kolme iltavuoroo niin niiden jälkeen ei enää just muuta jaksanut kuin kaatua sänkyyn. sit eilen aamuvuoro ja tänää jes vapaa. huomenna taas töihin.
Mulla on täällä rattoisa ilta kera valkkarin, kun mies on järkkärin hommissa humppatansseissa. IHANAA!! :D

Meidän ruka-reissu meni oikein hienosti. Aleksi opetteli laskettelemaan ja hyvinhän toi loppujen lopuksi onnistuikin. ilmat oli aivan mahtavat. B) kylpylässä käytiin lauantai-iltana ja ravintolassa syömässä herkulliset ateriat kolmestaan. Aleksi nautti ihan suunnattomasti. Isäni oli muutaman tunnin perjantai-iltana meidän mökissä, kun me käytiin baarissa pyörähtämässä, mut ei ollu meitä varten kyllä se paikka. ajoissa kotiuduttiin sieltä. Bussimatkat meni hyvin aleksin kanssa. ei pydähdytty kuin iisalmessa ja kuusamossa sekä muutama pienempi pysähdys. :D

Miikalla oli sujunut hyvin hoidossa. oli siis hoidossa sukulaisperheessä(Hannamari teidän poikien hoitajan perhe siis). heidän vanhin tyttö hoiti suurimmaksi osaksi. Miikka kun ei oikein ketään ujostele/vierasta ja tuntemattomien kanssa on iloisempi poika. äidille kun voi kiukutella paremmin. =)

Tällä vkolla pojat olleet taas muutamana pvänä hoidossa, kun olen ollut aamuvuorossa. hyvin pojilla mennyt, mitä nyt noi aikaiset aamulähdöt hiukan takkuisia alkavat olemaan aleksin kanssa. mut kait se tästä. :whistle:

En hirveesti muista kommentoitavia...

Gerberalle, kovasti jaksuja päiviin. mukava kun mummot tulevat auttelemaan. äh olis pitänyt käydä miehees moikkaa kun oli täällä päin.. :whistle: vaik en kyllä tiedä edes missä päin täällä.

Pepille, edelleen kovasti jaksamista arkeen. tekstiviestillä laittelinkin jo onnitteluja sillon het. kiitos kun ilmoitit viestillä. ison pojan olet ähertänyt ulos. niin ja tuosta sokeri jutusta, niin eihän siihen sokerirasitukseen mennä kun vasta sit jos pissassa näkyy sokerit koholla. ainakin mulla oli niin. mut nyt näin jälkeenpäin ajateltuna sulla oli muut oireet tuohon viittaavia ja muutaman kerran mietinkin tuossa et onko sulla se, mut kun ei missään näkyny mitään niin ajattelin et ei ole. :hug: ihana nimi pojalla, Rasmus. :heart:

Minninkin tytöllä on oikein nätti nimi. :heart:

Kipeille kovasti paranemisia. :hug:

joonakselle hiukan myöhässä nimpparionnittelut ja onnea kävelemään oppimisesta. :flower: :heart:

Muuten meidän elämään ei ihmeitä. pääsiäisen olen melkein kokonaan vapaalla ja pitkänä perjantaina mennään vantaalla käymään päiväseltään, miikka jää minun vanhempien luokse. muuten ollaan varmaan vaan kotosalla ja tehdään joitakin kyläilyreissuja, jos kiinnostaa. =)

Kevätpukua ollaan täällä molemmilla pojilla melkein suurimmaksi osaksi käytetty. tänään pesin kaikkien toppavaatteet pois. haluun ne tonne varastoon ja tilaa tänne sisälle. mun puolesta vois kesä tulla.. B)

Jaahas taidan jonkun surffailun vielä tehdä ja sit painua nukkuun että jaksan herätä poikien kanssa aamulla. B) oikein ihanaa viikonloppua kaikille teille nettiystävät! olette kovasti mielessä. :hug:
 
Huomenta siskot :D


Tänään piti nukkua pitkään :whistle:
Ja kaikki hereillä jo :whistle:

Mies lähti metsähommiin ja tulee siinä kolmen kintaalla ja menee omiin polttopuu hommiin tohon lähelle :/
Ai kun nää puut olis jo tehty.
Aika urakka moisista kapuloista :(

Meinasin ensin että lähden äidin luokse Forssaan,mutta en taida jaksaakaan.
Jos tekis näitä kotihommia vaan ja ulkoilis lasten kanssa,voisin kysyä vaikka jotain ystävää kyläileen ;)
Kuinka usein te muut käytte vanhemmillanne??
Mä käyn noin 3 kertaa kuussa,kun asuvat aikasta kaukana,viikolla en viitti lähteä ollenkaan kun esikko pääsee vasta ehtoopäivällä enkä viitsi myöhään illalla ajella takas yksinäni :/
Anoppilassa käydään vaan kerran kuussa :D
Välillä harmittaa kun äiti kyselee sinne,mutta itse ei vaivaudu tänne tulemaan :kieh:

Pepille:Voimia ja toivotaan että vauveli pian pääsee kotiutumaan :)

Nyt kiirehdin vessaan kun Oskari kuuluu olevan siellä :whistle:
 
tintta, toi on muute oikeesti jännä et vanhemmat kyl pyytelee käymään mut eivät ite vaivaudu käymään.. Meillä enoppiki jatkuvasti kyselee koska käydään, helpompi heitin ois tääkl käydä, tai appiukkohna nyt ravaa vähintään kerran viikossa, anoppi käy tääl ehkä 1*2kk, me käydään siel miten jaksetaan :LOL: eli keskimäärin kerran viikkoon, tälläv iikolla tosin oon pistäytyny ohiajellessani jo kolemsti ja huomenna mennään lisää käymän kun ukko tekee sen rempan autoon.

Taas harhaili juttu..

Tänään on SE päivä!! :whistle: malttamattomana jo ootas et pääsee lähtee :snotty: Eilen oli isompi taas sillä tuulella et hallelujaa, ja rismaraikas.
Tänään jos hakis viel pajunoksat ennen lähtöö, näkyy mukava hankiiskeli olevan pakkasen puolella edelleen.

Uuneeetoooonnn!!! missä oot kun et ees mesessä ole??

Danjuskalle viel et meillä saa rismasta sitä maitoo, mietin et jos pyytäsin tilaamaan sitä lähikauppaan, tulee hyvänhintaseks maito kun maksaa litra 3,5? ja kauppaan on yhteen suuntaan 30km :LOL: vähä ois lyhyempää jos sais maitoo tuohon kylälle..ja se alpron oranssipurkki on kans sallittu näille! soijamaidosta siis<br><br>
 
lauantaita!

pikaisesti tulin pyörähtämään kun poikaa toin nukkumaan..

Kiitos infosta Koivunkäpy :D

Meillä käydään mummoloissa n. 1-2/kk... Kovasti pyyteleevät käymään mutta eipä tosiaan niitä kylään kuulu.. (varsinkin anoppi kyselee joka viikonlopusta että tullaanko...)

Kirppari kierrettiin tyttöjen kans ja kassillinen tavaraa lähti mukaan. Nyt on pizzataikina turpoomassa ja pojalle oma taikina.. saas nähä minkälainen muhju siitä tulee... :whistle:

mut nyt pitää poistua..
 
Moikka!

Jos pikkuisen ehtisin kirjoitella minäkin tänne pitkästä aikaa. Meille ei ihmeempiä kuulu niinkuin ei yleensäkään. Viimeksi kun kirjoittelin niin olin työpaikkaa vaihtamassa mutta nyt olen tullut katumapäälle siinä asiassa ja jatkan varmaan nykyisessä työpaikassa. Pitkään tuota mietin ja kävin jo haastattelussakin mutta tuo kaksivuorotyö pelottaa ja kun mies on jo kolmivuorotöissä niin en kyllä nyt jaksa vaihtaa työpaikkaa.Pääsiäisen jälkeen soittavat jos pääsen mutta taidan kieltäytyä työstä.


Peppi toivotaan että Rasmus pääsisi pian kotiin sairaalasta. :hug: Mullakin oli raskausajan diabetes ( paastoarvo oli pikkasen kohollaan muut arvot olivat hyvät) virtsassa ei koskaan ollut mitään.Keskimmäinen oli 4,5 kiloinen ja Vera pysyi pienempänä varmaan tuon dietin ansiosta. Keskimmäinen jäi kanssa hartioista jumiin ja hänellä oli "narinaa" tai valitusta muutaman päivän. Sen jälkeen olikin ihan terve vauva. Kyllä muistan kun itsekin itkin paniikissa sairaalassa kun en tiennyt mikä toisella oli ja kauanko kestää.

No nyt me lähdetään ulkoilemaan :wave:
 
Lauantaita räkälästä B)

Ja Happy Hour jatkuu taas :D Mulla on pää täynnä räkää, samoin miehellä eikä Veerakaan kovin paljoa huonommaksi jää :( Saara alkaa paranemaan ja pojat ovat ainakin vielä terveinä. Vietiin aamulla poitsut isälleen ja käytiin vielä kerran Jumbossa katsomassa mulle sitä kevättakkia... Ja JEE, mä löysin sen! :D Heh, oli sama mitä kokeilin viikko sitten kun oltiin kaksistaan kaupoissa miehen kanssa -nyt mä tykkäsinkin siitä takista vaikka viikko sitten en tykännyt :eek: :whistle: No, pääasia että sain sen takin, eikä maksanut paljoa, vain 25 euroa =) Löysin itelleni myös sen etsimäni jumppakamakassin.

Kattinka: Sindrelle jaksuja :hug: Jos ei uusperheen vanhempien elämä ole aina helppoa niin ei se taida olla lastenkaan... Nimimerkki "kokemusta on" :) Joskus pojat ja mies ottaa yhteen ihan tosiaan ja seuraavana päivänä ovat mitä parhaimmat kaverit. Hohhoijaa, aikuinen mies ja kaksi teiniä -jee :whistle: :D

Tinttamooses: me käydään tosi vähän kummankaan vanhemmilla, vain muutaman kerran vuodessa. Mun äiti käy taas meillä vähintään kerran viikossa, mun isä ehkä kerran kuussa ja samoin appivanhemmat suunnilleen kerran kuussa. On niin paljon helpompaa kutsua vanhukset meille kun lähteä koko poppoon kanssa liikkeelle...

Uneton, missä olet?! :hug:

Peppi, kiva kun tykkäsit, pieni pakettihan se oli mutta ajatus on se tärkein :heart: :hug:

Ja eiku niistämään :snotty: (=räkä valuu :D )
Mukavaa viikonlopun jatkoa!
Tansku & tytöt<br><br>
 

Yhteistyössä