Juhuuuu! (Eikö löydy mammoja Hämeestä?)

Tääl kaipailis seuraa 30w mamma ja 3w neiti. Sellasia joita oikeasti kiinnostaa pitää yhteyttä ja tapailla puolin ja toisin. Ollaan innokkaita kyläilijöitä ja tykätään jos meilläkin kyläiltäisiin. Rampataan kaupungilla kahvittelemassa ja kylpylässä pulikoimassa. Meiltä löytyy pari koiraa joiden kans touhutaan. Asustellaan Häkkärinmäessä, auto käytössä joten kulkemaan päästään. Pistelkääs postia jos jollain kolahti =)
 
Asun Päijät-Hämeen alueella. Olen 40v ja meillä on neljä lasta (9v - 2v) . Olen huono kirjoittelemaan, joten etsin vaikka kahvitteuseuraa sekä lapsille kavereita. Meillä on auto joten sillä pääsee liikkumaan jos ei ihan pitkää välimatkaa ole. Kaikki saa laittaa yytä :wave:
 
Olen myös Hämeenlinnasta, täältä Jukolasta!
Perheeseen kuuluu myös mies, poika kohta 5v ja tyttö 1v. Seuraavan LA on 19.8.
Aika yksinäni lasten kanssa olen, joten puisto-/kahvi-/jutustelu- tai ihan mikä tahansa seura kelpaa!!

 
:attn: täällä myös joulukuussa Hämeenlinnan kupeeseen muuttanut äiti-ihminen joka kylläkin vierailee myös työpaikalla mutta ei tunne juuri ketään täältä päin :attn:
Uudet tuttavuudet oikein tervetulleita myös. Niin meilailun, mesettelyn kuin tapaamisenkin merkeissä! :wave: yv:tä mielelläni otan vastaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja peekoo76:
.. mutta mikä kerho ja minne??? Itsekin olen kanta-hämäläinen yhden lapsen 30+ äippä, ja tahtoisin kans kavereita :) Huolitteko mukaan?
Kato etusivulta oikeelta kohta KERHOT ja sieltä klikkaat sitä kanta-hämeen äidit ja sieltä hae jäsenyyttä. Sulle tulee sit salasana yv lootaan.

Juunääs, taisit onnistua =)
 

Yhteistyössä