Juoksulenkillä

Juttelin tytön kanssa juoksuaiheisella nettipalstalla. Keskustelimme lenkkeilystä, terveellisestä ruokavaliosta, tavoitteistamme. Lenkkivauhtimme ja tavoitteemme olivat hyvin samankaltaiset, aikomuksena juosta puolimaratoni alle kahteen tuntiin. Molemmat harmittelimme sitä, että lenkkeily oli meille aika yksinäinen harrastus, vaikka seurassa olisi kivempi juosta.

Juttu tuntui luistavan. Tyttö asui Töölössä, lähellä merenrantaa, jota hän kehuskeli oikein kivaksi juoksupaikaksi.

En ollut koskaan nähnyt tyttöä eikä hän minua, mutta minun oli helppo tunnistaa hänet juoksutrikoissaan odottamassa kotitalonsa edessä, johon olimme sopineet treffit. Hän hyppäsi autooni, ja ajoimme rantakadulle parkkiin.

Lenkki kulki mukavasti, lönköttelimme lepppoisaa vauhtia jutellen niitä näitä, hän esitteli suosikkipolkujaan, ja minä kerroin tyhmiä juttujani, joille hän ystävällisesti nauroi. Juoksimme tunnin lenkin, jonka jälkeen teimme pienen venyttelyn, ja hyvän olon tunne valtasi ruumiin. Tuntui, että lenkkiseura oli ollut kummallekin mieleistä.

Vein tytön kotiinsa autolla, ja hän pyysi ajamaan talon pihaan,jossa sattui olemaan vapaa vieraspaikka. Hän halusi tarjota vielä lenkin päätteeksi hedelmä-marja-smoothien, joka oli hänen oma, tuore reseptinsä, jota hän kovasti oli lenkillä kehuskellut. Itse poimittuja mustikoita, tuoreita mansikoita ja vaikka mitä. Tyttö oli kaunis, aurinkoisen hymyilevä, huumorintajuinen ja avoin, olin myös aistivinani kutsussa mukana pientä flirttiä. Tarjous oli sen verran houkutteleva, että lupasin tulla, mutta vain sillä ehdolla, että saisin myös kupillisen teetä, eikä tytöllä olisi mitään taka-ajatuksia mielessään. Olinhan vakituisessa parisuhteessa elävä mies. Tyttö naurahti ja vakuutti, että taka-ajatuksia ei ole.

Tyttö kävi pikaisesti vessassa, tuli sieltä kasvot raikkaan huuhdeltuina ja alkoi saman tien kaivella keittiössä smoothie-tarpeita. Kävin itsekin vessassa ja vähän huuhtelemassa naamaani.

Jälkihiki puski kummallekin pintaan, ja tarjouduin auttamaan appelsiinin kuorimisessa, ettei tytön tarvitse yksin hikoilla smoothietarvikkeiden kimpussa. Hän otti avun vastaan, ja kun kaivoin laatikoita kuorimaveistä etsiessäni, hän tuli ahtaassa keittiössä taakseni, hieman turhankin lähelle, vetäen minulle auki oikean vetolaatikon, hipaisten samalla rinnoilaan selkääni, aivan viattoman vahingossa. Vilkaisin häntä olkani yli, hän vastasi katseeseeni kujeillen ja sanoi ”sori”, ja alkoi ladata raaka-aineita tehosekoittimeen.

Tehosekoitin piti hirveää ääntä, mutta valmista tuli. Hän kaatoi molemmille kunnon lasilliset, isoihin, ohutreunaisiin, jalallisiin laseihin. Samalla hän huomasi yhden mansikan jääneen yli ja otti sen näppeihinsä. Hän kehuskeli näiden kesälahtelaisten mansikoiden olevan parhaita koko kesänä saamiaan ja harmitteli, ettei raaski antaa tätä viimeistä minulle. Hän lupasi kuitenkin makupalan siitä, pani mansikan etuhampaidensa väliin ja osoitti sitä sormillaan ynisten jotain.

Tulin hänen luokseen, ristin käteni hänen hiestä märän selkänsä taa ja maistoin mansikkaa. Se todellakin oli hyvä. Sain mansikasta napattua hampaillani ehkä kolmanneksen ja maistelin sitä silmät kiiinni. Lantiomme painautuivat yhteen, ja hetken päästä tyttö astui äkkiä askeleen taaksepäin ja katsoi minua suurilla silmillään, sanoen, että sehän taisinkin olla minä, jolla oli jotain taka-ajatuksia. Vakuutin, että ei ollut, ei missään nimessä, mansika oli vain ollut niin maukas ja makea, että se oli lietsonut herkän sieluni niin tunteikkaaseen tilaan, että erektio oli alkanut hiukan näkyä ja tuntua, mutta lupasin, että kylmä smoothie saisi minut kyllä rauhoittumaan.

Tyttö ojensi minulle smoothie-lasin ja pyysi istumaan keittiön tuolille. Istuin alas ja maistoin smoothieta. Tyttö tuli eteeni seisomaan ja maistoi omaansa. Smoothie todellakin oli hyvää, niin raikasta, kylmää, marjaisaa, kirpeän makeaa. ”Aivan täydellistä!”, kehuin tytölle, ja hän vastasi: ”Eikö olekin!”

Tyttö laski lasin kädestään pöydäle ja tuli syliini istumaan kahareisin, istuimme nenät vastakkain. Laskin lasin kädestäni, silitin tytön hiestä kosteita hiuksia, huulemme kohtasivat. Suudelma oli ahnas, mutta herkkä, se jatkui ja jatkui, tyttö kiemurteli sylissäni.

Nostin tytön ylös, talutin hänet olohuoneeseen. Nostin oranssin juoksupaidan pois hänen päältään, alta paljastuivat mustat sporttiliivit. Olin ne kyllä nähnyt jo paidan läpi, mutta nyt ne saivat lähteä, sain kuin sainkin ne pois.

Nappasin häntä kiinni selän takaa ja kaadoin hänet pehmeästi olohuoneen matolle. Suutelin hänen rintojaan. Tyttö huokaili silmät kiinni ja kiemurteli kädet nostettuina päänsä ylle, hän antautui käsittelyyni täysin.

Pian hän sanoi, että hänen olisi pakko käydä suihkussa, ja hän tarvitsisi minut pesemään selkänsä, koska hänellä oli niin lyhyet kädet. Herrasmiehenä lupauduin, mutta vain sillä ehdolla, että hänellä ei olisi mitään taka-ajatuksia mielessään. Hän vakuutti, ettei ollut.

Riisuuduimme, ahtauduimme hänen pieneen suihkukoppiinsa. Hän pani veden valumaan, saippuoimme toisemme. Suudelmat olivat märkiä, näykin hampaillani hänen alahuultaan kevyesti. Hän pani hanan kiinni ja laskeutui polvilleen eteeni. Hänen sirot kätensä hyväilivät reisieni sisäpintaa, pakaroitani, kiveksiäni. Silitin hänen hiuksiaan. Hän vilkaisi minua silmiin ja painoi täydessä seisokissa olevan elimeni poskeaan vasten. Hän mittaili sitä hetken silmillään ja kysyi sitten: ”Haittaako, jos hieman maistan?” Annoin hänelle luvan maistaa, mutta vain sillä ehdolla, että hänellä ei olisi mitään taka-ajatuksia.

Tyttö otti kullini suuhunsa ja aloitti työskentelyn. Panin silmäni kiinni, annoin käsilläni rytmiä hänen hiuksiaan sivellen. Ei mennyt kauaakaan, kun tunsin lastin olevan lähdössä. Alavatsani lihakset ja reisilihakseni jännittyivät, ynisin tyytyväisenä. Tyttö otti kullin pois suustaan ja ohjaili lastin kasvoilleen ja rinnoilleen.

Keräilimme hetken voimia. Tyttö nousi ylös, painoi spermaisen poskensa poskeani vasten ja näytti ja tuntui niin syntisen, riettaan seksikkäältä. Hän pyysi minua saippuoimaan ja pesemään itsensä. Tein työtä käskettyä.

Saimme toisemme pestyä, mutta tytöllä oli kylppärissään vain yksi kylpypyyhe. Kuivasin sillä ensin hänet, sitten itseni. Hän valitteli, miten vaivalloiset hänen pitkät hiuksensa olivat ja sanoi kadehtivansa minun lyhyiden hiuksieni helppohoitoisuutta, etenkin näin lenkkeilijänä. Myönsin, että tilanne on juuri niin, mutta jatkoin, että pidin kovasti hänen pitkistä hiuksistaan, enkä millään soisi hänen leikkaavan niitä lyhyemmiksi.

”Jos näin on”, hän sanoi, ” saat auttaa minua niiden kanssa. Hän otti minua kädestä ja veti makuuhuoneeseensa. Hän asettui vuoteelleen ja ohjasi määrätietoisesti pääni jalkojensa väliin. Haistoin hänen tuoksunsa. Suutelin hänen reisiään. Suutelin hänen vatsaansa. Annoin sormieni leikkiä hänen reisiensä sisäpinnalla. Hän alkoi huokailla. Koskin kevyesti nenälläni hänen siistin karvakiitoradan reunustamaan klitorikseensa. Työnsin kieleni hänen häpyhuultensa väliin, annoin kielen leikkiä lämpimässä pesässä. Puhaltelin lämmintä ilmaa työskelyalueelle, tämä tyttö oli märkä ja tuntui tulevan koko ajan vain märemmäksi. Tyttö suorastaan vikisi käsittelyssäni. Vilkaisin hänen kasvojaan, hän puri huultaan silmät kiinni.

Äkkiä hän sanoi päättäväisellä äänellä: ”Haluan sinut sisääni NYT!” Mietin hetken, mitä sanoisin, mutta tyttö kääntyi jo samalla kontalleen ja nosti takamuksensa pystyyn eteeni, täydellisen takamuksensa. Siinä oli juuri sopivasti naisellista pehmeyttä, mutta se oli kuitenkin jäntevä, naisellisen muotoinen, ja kun tyttö taivutti selkänsä notkolle, sanat takertuivat kurkkuuni. En keksinyt mitääs sanottavaa, asettauduin hänen taakseen. Hän ohjasi taas täyteen mittaansa kasvaneen elimeni sisäänsä, jonne se tuntui imeytyvän kuin itsestään. Hän tuntui taivaalliselta. Liikuttelin itseäni hitaasti hänen sisällään, nauttien joka työnnöstä. Hän vinkui ja vääntelehti, tuntui kuin vauhtini ei olisi riittänyt hänelle. Hetken päästä hän kiepsahti altani ja kaatoi minut selälleen sänkyynsä. Hän kävi istumaan vatsani päälle, kasvot poispäin minusta, nosti itsensä kohdalleen, ohjasi minut sisäänsä. Ja sitten mentiin! Hän ratsasti, minä kannattelin häntä hänen pakaroistaan kevyesti. Nyt emme enää pystyneet kumpikaan olemaan hiljaa, tämän villikissan käsittelyssä kylminkin kivi olisi ollut sulaa vahaa.

Ei mennyt kauaakaan, kun tulin uudelleen. Tyttö ei tainnut tulla, mutta ainakin vaikutti sangen tyydytetyltä. Hän otti lastini sisäänsä, ja kääntyi varovasti kainalooni. Hymyilimme, suutelimme.

Pahoittelin hänelle, että joudun lähtemään. Hänen lupaamansa tee saisi jäädä ensi kertaan. Hän sanoi ymmärtävänsä, ja lupasi, että saan teeni ensi kerralla.

Panin hikiset lenkkivaatteet päällleni, hörppäsin smoothieni loppuun, kävin suutelemassa vuoteellaan lepäävää lenkkikaveriani, sovimme ottavamme yhteyttä seuraavasta yhteisestä lenkistämme mahdollisimman pian. Panin hänen kotinsa oven kiinni takanani, hymyillen, ajoin kotiini, huikkasin avokilleni ovelta, että intouduinkin vähän pidemmälle lenkille, ja olen aivan poikki. Kävin suihkussa, hymyilin.
 

Yhteistyössä