Jyväskylä ja lähiympäristö tapaamiseen!!!

Olisko halukkaita lähtemään tapaamiseen?
Siitä on nimittäin aikaa kun viimeksi tapaaminen on järjestetty ja nyt olis sen aika, eikös juu? :D Ja viime kerralla oli toooooosi vähän porukkaa :(

Miten olis syömiset ja juomiset jossain hyvässä ravintolassa ja hyvässä seurassa =) Jos kiinnostuneita niin vinkatkaa ja pistetään sellainen päivä lukkoon mikä sopisi mahdollisimman monelle =)

Minun puolesta tapaaminen voi mennä tuonne parin kuukauden päähänkin niin kerkeää sunnittelemaan ja porukka osaa pistää päivän kalenteriin ylös hyvissä ajoin että ei vaan tule päällekäisiä menoja ;)





Uusi lista kunnon tietojen kanssa =)

14.3.09 klo 17:00 Ravintola Jalo

JanuLiitus
vartooja
ticotico
Marzu76
unensieppaaja
Mrs Bean
Ursus maritimus
jadal
sativa
kylkiluu
vippis
elopompelo
hande
inny-
Nimra
nyssäkäinen

Heiluttakaa kättä jos olette mukana niin pistän listaan ylös :)

Vielä vähän muokkaan, että viimeinen ilmoittautumis päivä voisi olla 7.3.09.. Viikkoa ennen olisi hyvä tehdä pöytävaraus niin on sitten varmasti tilaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:
Merkattu, voipi olla tältä kerralta jää kun nyt ollaan töissä ja sitten la on maaliskuussa.
Viime kerralla ruoka oli ainakin hyvää ja sitä oli riittävästi. :D
T. ex-edith
Whaaaat, sie oot raskaana... Onnea hirveesti :hug: No jos et nyt tähän sitten pääse niin seuraavaan tai sitä seuraavaan :D
 
Juuh, niin sitä on päässyt käymään :snotty: . Nyt on onneksi siitä shokista selvitty ja ootetaan uutta syntyväksi maaliskuulla. Täydellinen yllätys, ei voi muuta sanoa.
Kiitos onnitteluista ja kassotaan sitten toisella kertaa! =)
T. Muija
 
No okei, mä tuun sit kuokkimaan kun näyttää sille ettette te muuten saa oikeen porukkaa mukaan :p ;) :D
Yritän muistaa käydä kattelemassa tätä ketjua että tiedän minkä päivän päätätte. Tosin vartooja vois vaikka irc-gallerian kautta vielä vinkata ;)
Mulle varmaan passaa ihan mikä päivä vaan kunhan saan ajoissa tietää, paitsi viikonloput on helpompi järjestää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
No okei, mä tuun sit kuokkimaan kun näyttää sille ettette te muuten saa oikeen porukkaa mukaan :p ;) :D
Yritän muistaa käydä kattelemassa tätä ketjua että tiedän minkä päivän päätätte. Tosin vartooja vois vaikka irc-gallerian kautta vielä vinkata ;)
Mulle varmaan passaa ihan mikä päivä vaan kunhan saan ajoissa tietää, paitsi viikonloput on helpompi järjestää!
Juu mä ilmiteeraan sua sitten :wave:
Olis kyl tosi mahtavaa jos pääsisit :)
 

Yhteistyössä