Jyväskylä ja lähiympäristö tapaamiseen!!!

Nyt on muutamia kuvia naamakirjassa :LOL: Jos toi JanuLiitus saa kuvat jossain vaiheessa laitettua koneelle ja lähetettyä mulle niin mä voin niitä sitten lisäillä siihen samaan kansioon... :wave:
Ja miut löytää Marjo-Susan nimellä ihan varmasti sieltö... Hande onkin jo kamuna ja Unensieppaajalle (vastas jo :) ) & Innylle (tai siis luulin laittaneeni, mut ei se sit ollukaan *hups* laitoin kaveripyynnön... Marzu puuttuu (ei puutu enää :D )...
 
Holahola! Ei mitään huonoja kuvia sinne facebookkin sit :LOL:
Joo elossa ollaan. Mä lähdin siitä timestä sinne nightii pyörähtää ja oli ihan kiva jonotella ilman takkia |O Sit tulin kyllä sinne timeen takas, mut sit narikan kohalla päätinki lähtee kotii :LOL: Kauhee päänsärky iski kans. Sit en meinannu saada mun takkia :snotty: Narikkalippu oli menny väärälle osastolle laukkuun :D
 
Jep! Hauskaa oli kyyl... Tänään joutu menee tunnin myähempään töihin, ku oli tuo väsymys aikaslailla raakaa :LOL: . Mut löytää bookista kanssa, helpoiten varmaan vartoojan tahi JanuLiituksen sivuilta. Mä en oo saanu noita yv toimii mitenkään päin, joten jos etitte mut facesta. Osalle tänään jo laitoinkin kaveripyyntöö. Huhuilkaa työ ketä en oo muistanu lisätä
 
No jos inny- pääset sitten seuraavalla kerralla :) Mä taidan tosin jatkot jättää väliin ku olo oli aamulla aika hirvittävä :x :D

Nyt mua rupes hirvittää se "synnyttäjä" ku kaikki nauro melkein päin naamaa sille, että mitähän se oikein ajatteli :LOL: :LOL: :eek: Sen kavereitakin rupes vähän hymyilyttää ku yhdet pöydässä nauraa :D
 
:LOL: joo mä huomasin kanssa että ne biljardinpelaajatki alko välillä repeileen kun me naurettiin siinä pöydässä :D Oikeesti oli aikas huvittavaa, saatiinpahan kunnon naurut :LOL: Tais olla iha hyvä kun lähdin hiukka aikasemmin kotio nukkuun, ei tullu iha kauhee kapula, mutta tosiaan en ollu juonu aikoihin ni pienestäkin määrästä se pääkipu yllätti jossain vaiheessa päivää... Ja sitte ku sattu vielä niin kivasti että oli eilen kestitettäviäkin pitkin päivää jokunen ni pitihän sitä pirteetä esittää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Hehhe, kuulostaa siltä että teilä oli hauskaa =) Mua kiinnostais toi biljardipöytä-juttu että mitä ihmettä?? :eek: Synnyttikö siellä joku? :LOL:
Yks mies pelas sellasessa asennossa et näytti kun ois "kyykky synnyttäny" :LOL: :LOL: :LOL:
Voi eiiii ja te ootte nauranu miesparalle
:ashamed: :D Jos se synnytti biljardipalloja :eek: :whistle:
 
Nimra
Siis tästä meille tulosta ajattelin tänne kirjoitella. Meille saa siis tulla käymään (HUOM:meillä on kissa! ) ja neliöitä on 60 (kerrostalokaksio ) ja kyllähän tänne siis mahtuu :snotty: Meillä on nelkä tuolia (vaan ) keittiön pöydälle, mutta sitten olohuoneessa on sit lisää istumatilaa :D Meille saa siis tulla lapsien kanssa, mutta silloin otan varotoimena kissan laatikkoon niin ei käy vahinkoa! Miettikää millaisella porukalla olisitte tulossa ja milloinkin niin järjestellään ja kertokaa jos on allergiaa kissalle/ruoka-aineelle/aineille :wave:

Mulle käypi tapaaminen ihan milloin vain =) Kiva, jos joku pääsee. Tietenkään eihän tänne kovin montaa kymmentä mahdu :LOL:
 
:wave: täältä oltas tulossa ja meitä varmaankin kolme kun toi iso neiti ei voi kuitenkaan itekseen kotio jäädä. Ja päiväks sopii mikä tahansa mutta ei maanantai. Miehellä työhommeleita hiukka kauempana ja suunniteltiin että lähetään koko sakki mukaan. Kaheltatoista mun pitää aina noita lapsia kuskailla eskariin ni sen jälkeen passaa mainiosti :)
 
Mekin oltais tulossa jos huolit :D
Eli minä ja kaksi ihanaa prinsessaa, toinen kylläkin aikamoinen riiviö :D Mut jos se osais vieraiden luona käyttäytyä =) Meillekin käy kahdentoista jälkeen mihin aikaan vain. Niin tai tosiaan riippuu että mihin aikaan tuo pienempi tyttö nukkuu päikkärit, sitä kun ei koskaan tiedä :whistle: Mut ilmoita päivää ja aikaa niin pistän sen sopimaan :D
 
Nimra
No sovitaan niin, että ensi viikon tiistaina klo 11.00-> ja mun puolesta kaikki kynnelle kykynevät saa tulla, osoitteen saa YV:llä :D Muistakaa ilmoittaa sit niitä allergioita (ruoasta ) ja meillä on edelleen se kissa :snotty:

Asunto on siis 60 neliöinen kaksio =) ja oman mielensä mukaan saa tulla eli siis lasten kanssa tai ilman :wave: ja näillä näkymin olis tulosssa siis JanuLiitus, Vartooja, Inny, Hande ja siinä ois sit porukkaa nyt yhteensä 9 joista siis 4 aikuista ja 5 lasta + isäntä porukka :) Meillä ei sit vielä ole isompien leikkitavaroita, että jos sellaisia kaipaa niin ottakaa mukaan :wave:
 
Mä taidan passata tällä kerralla vierailun... Töistä pääsen siinä puoli neljän aikaan ja sit ollaankin jo niin pihalla ja väsyneitä ettei oikein jaksa liikkua :LOL: . Mutta pitääpä kahtella joku hyvä päivä, vaikka joskus viikonloppuna tai jotain, jos se passaa...
 
Nimra
HUOMIO :wave:

Passaako sitä tapaamistamme siirtää tuonnemmaksi ? :whistle: Mä saisin tämän kodin "uudistuksen" alta pois ja isomman keittiönpöydän niin saatettaisiin mahtua hiukan paremmin =) ja mukava se on olla, kun on enemmän tilaa tai ainakin järkevämmin ajateltu!
 

Yhteistyössä