Jyväskylä ja lähiympäristö tapaamiseen!!!

Nimra
HUOMIO :wave: Kaikki tapaamiseen tulossa olleet! Sitä on siis siirretty, kun meillä on asunto ihan mullin mallin kun laitellaan paikkoja hiukan parempaan järjestykseen niin otamme sitten uudelleen :D
 
:wave: täällä ainaki voidaan hyvin :D ja tosiaan hiljasta tässä ketjussa....meikäläinen lähtee pe tutustuun töihin ja alottaa ens maanantaina 2.5vkon työ"urakan"...saa nähdä osaako sitä mitää :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Jes, muutto ohitte... Miron huone maalattu ja eteisestä pienoinen seinän pätkä vielä pitäs vetästä, si olis valmista ihmisten katseille :LOL:
Tupareita odotellessa :whistle:
Mites sulle ei oikein sopinnu, voipi sillei si suunnitella...
No siis me lähetään toukokuun lopussa hakemaan Jepsua, joten ennen sitä... En oo vielä toukokuun keikkoja saanu, mut jos nyt sattuu sit kohilleen niin enköhän saa sit vaihdettua...
 
Nimra
Mä ostin itselleni kuntopyörän ja ajoin äsken ensimmäisen kerran vuoteen niin voi hyvänen aika mun kuntoa :ashamed: hyvä kun pääsin pyörän kyydistä pois... :LOL: :LOL: Mulla oli vielä töissä ollessa hyvä kunto ja olin paljon laihempi... :ashamed: Josko se 20 km päivässä sais jotain jämäkkyyttä ja laihtumista tähänkin ruhoon :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Mä ostin itselleni kuntopyörän ja ajoin äsken ensimmäisen kerran vuoteen niin voi hyvänen aika mun kuntoa :ashamed: hyvä kun pääsin pyörän kyydistä pois... :LOL: :LOL: Mulla oli vielä töissä ollessa hyvä kunto ja olin paljon laihempi... :ashamed: Josko se 20 km päivässä sais jotain jämäkkyyttä ja laihtumista tähänkin ruhoon :snotty:
Toivotan kovasti tsemppiä!!!
Miunkii pitäs saada itteeni niskasta kiinni :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Mä ostin itselleni kuntopyörän ja ajoin äsken ensimmäisen kerran vuoteen niin voi hyvänen aika mun kuntoa :ashamed: hyvä kun pääsin pyörän kyydistä pois... :LOL: :LOL: Mulla oli vielä töissä ollessa hyvä kunto ja olin paljon laihempi... :ashamed: Josko se 20 km päivässä sais jotain jämäkkyyttä ja laihtumista tähänkin ruhoon :snotty:
Toivotan kovasti tsemppiä!!!
Miunkii pitäs saada itteeni niskasta kiinni :ashamed:
Juu täältä myös tsempitykset ja joku vois myös mun niskasta ottaa kiinni että sais noita kiloja jokusen pois.. Oon vaan niin helkkarin perso kaikelle hyvälle eikä toi lenkkeily oikeen itekseen innosta....hyviä syitä :D No töissä tulee onneks käveltyä jonku verran eikä varsinkaa iltavuoroissa paljoo kerkee istuksimaan.
 

Yhteistyössä