kaalikeittodieetti??

heissan!
ajattelin kysellä että onko kellään kokemusta tosta kaalikeittodieetistä? mä aion alottaa huomenna ja olis mukava tietää että onko toiminu muilla... kummini sai 6kg pois ja mulla olis kyllä vielä enemmän pudotettavaa et luulis että toimii... mistä ootte saanu intoa syödä tota kauheen makusta soppaa :(
tiedän, se on väliaikaista ja saattaa tulla tuplana takas mut silti haluan yrittää. asiallisia vastauksia, kiitos vaivannäöstä :wave:
 
muffini84
mä tein sillä keitto ohjeella tasan sen viikon
kiloissa taisi lähteä reilut 3 mutta centtejä lähti sitäkin enemmän.
tosin liikun aikas paljon ja jumppailen ja nostelen punttia!
Kandee koklata saat nesteet menemään huitsin pois.
;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2005 klo 21:15 vieras kirjoitti:
mikä on tää mystinen ohje tähän soppaan
näitä on nyt ainakin 2 erilaista... mut mä teen tällä ohjeella:
1 kaali, 2 suurta sipulia, 4 porkkanaa, 1 sellerin varsi, 2tlk säilyketomaattia, 2tlk vihreitä papuja, 2 vihreää paprikaa, 2 kasvisliemikuutiota tai 1 pss sipulikeittoa. tätä keittoo joka päivä... ja sit
1. päivänä lisäks hedelmiä(ei banskua tai avokaadoa)
2. päivä vihanneksia( ei herne, maissi, paprika)
3. päivä hedelmiä ja vihanneksia
4. päivä 5-8 banaania ja 5-8 lasia maitoo
5. päivä 300- 350g rasvatonta lihaa, 6 tomaattia ja ainakin 8lasia vettä
6. päivä rasvatonta lihaa mielen mukaan ja vihanneksia myös
7. päivä keitettyä riisiä ja vihanneksia sekä sokeroimattomia mehuja
 
muffini84
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2005 klo 21:15 vieras kirjoitti:
mikä on tää mystinen ohje tähän soppaan
laita googleen kaalikeitto dietti
tulee kaikkea..porkkanaa voi lisää, selleriä,maustetta hieman..jne niin saa maistuvanpaa keittoa!!!
 
kummastunut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2005 klo 21:06 utelias kirjoitti:
heissan!
ajattelin kysellä että onko kellään kokemusta tosta kaalikeittodieetistä? mä aion alottaa huomenna ja olis mukava tietää että onko toiminu muilla... kummini sai 6kg pois ja mulla olis kyllä vielä enemmän pudotettavaa et luulis että toimii... mistä ootte saanu intoa syödä tota kauheen makusta soppaa :(
tiedän, se on väliaikaista ja saattaa tulla tuplana takas mut silti haluan yrittää. asiallisia vastauksia, kiitos vaivannäöstä :wave:

EI KANNATAKKAAN!! YRITIN SITÄ MUT YKÄ LENS EKAN LAUTASEN JÄLKEEN!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.07.2005 klo 22:57 TiuhtiJaViuhti kirjoitti:
Niin käykö jos tekee tämän peruskeiton? Mut ei rasvaa lisättynä eikä suolaa paljoa?? Tuleeko tuloksia?
Mun tietääkseni siinä on ainakin tuo varsiselleri sellanen oleellinen juttu.En muista mitä se "tekee", mutta kauhean pahaa on ! :snotty:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2005 klo 19:55 Amalia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.07.2005 klo 22:57 TiuhtiJaViuhti kirjoitti:
Niin käykö jos tekee tämän peruskeiton? Mut ei rasvaa lisättynä eikä suolaa paljoa?? Tuleeko tuloksia?
Mun tietääkseni siinä on ainakin tuo varsiselleri sellanen oleellinen juttu.En muista mitä se "tekee", mutta kauhean pahaa on ! :snotty:
Varsiselleri poistaa nestettä.... ja tosiaankin maistuu aika kauheelta. Viikon verran söin tuota keittoa, mutta sen jälkeen oli pakko lopettaa. Nesteet kyllä lähti liikkeelle, mut keiton maku rupes tökkimään.
 
salsku
Mulla viides päivä kaalikeittodieettiä menossa....Ekat kaks päivää oli vaikeita, mut sitten helpotti. On yhtä juhlaa, kun joka päivä saa syödä enemmin ja enemmin jotain muut, kun keittoa. Keittoa syödessä olen jo alkanut yökkimään, mutta urheasti olen sitä vähintään kaksi lautasellista päivässä syönyt. Vaakaa ei ole, joten en tiedä paljonko on painoa lähtenyt. Huomaan kuitenkin, että maha on pienentynyt. Normaalisit, vaikka muuten olen normaalikokoinen, vatsa oli aina pullollaan, kuin olisin raskaana. (Tuli ahmittua se aina ääriään myöten täyteen). Nyt "raskausmaha" on kuitenkin kadonnut ja näytän siltä, kuin ennen näytin vetäessäni vatsan sisään. Eli tyytyväinen olen tässä vaiheessa tuloksiin! Vatsakaan ei ole akojen päivien jälkeen enää kurninut. Luulen, että tämä on hyvä alku kevyemmälle ruokavaliolle. Tsemppiä sinulle! Taistele ensimmäiset päivät läpi, niin loppu on helppoa. Muutama kilo siinä tippuu varmasti. ;)
 
eEben
Mun kaveri teki ihan normaalia kaalikeittoa ja laihtui sillä 3kg.

Itse en ainakaan voi tota selleriä laittaa kun oon sille allerginen!! Ajattelin kokeilla muuten samalla ohjeella, mut otan sellerin poies ja pistän vähän vähärasvasta jauhelihaa.. Huijaus on sallittua, tää onkin mun oma dieetti.. :D
 
taistellen loppuun
Mulla menee nyt 3.päivä. Kokeilin tuota keiton soseuttamista ja nyt keiton syöminen on helpompaa. Pidän nenästä kii ja hotkaisen keiton ja juon vettä runsaasti päälle. Vielä ei oo nesteet lähteneet liikkeelle, koska vaikka olen juonut n.2l vettä päivässä, niin vessassa ei ole tarvinnut juosta tavallista tiuhempaan. Ne lähtee liikkeelle vasta 5. päivänä (apua, olen silloin töissä). Vaakaan en ole uskaltautunut mennä (koska kiloja on tullut arviolta 15kg 1,5 vuoden aikana). Vaaálle menen vasta kun tietyt housut mahtuvat jalkaani. Ja mähän jatkan niin kauan, että ne mahtuu jalkaan. Alkuun kun pääsis (n.6kg), niin asenteella ja tahdon voimalla loput. Vaihdan säännölliseen ja kevyempään ruokaan sen jälkeen ja lisään liikuntaa. Tällä rapakunnolla aloitin 10minuutista ja lisään joka päivä 10minuuttia päälle. Pienin askelin. Kirjoittelen myöhemmin kuulumisiani -mikäli jotain ne kiinnostaisivat? B)
 
Miten siinä kaalisoppadieetissä paino tippuu? Jos lähtökohta on 160cm ja 75kg? Jos sitä viikon jaksaa kituuttaa.
Käyn kyllä kuntosalilla ja rullaluistelen, mutta olis kivempi kun sais oikeen spurtti alotuksen tohon painon tippumiseen..

niin ja muutenkin olen alkanut vahtimaan syömisiä..

kertokaa joku kiltti! :wave:
 
katzska
Maustakaa hyvät ihmiset sitä keittoa, niin ei ole niin pahaa! Itse laitoin kunnolla mustapippuria, valkosipulia ja curryakin reilulla kädellä ja hyvää on, seittemäs päivä menossa. Ainoa mikä tökkii on tuo selleri, kun laitoin sitä enemmän ettei se nippu jää jääkaappiin homehtumaan...
 
Jos tekee ohjeen mukaisen keiton niin kuinka paljon siitä tulee? Kuinka usein tarttee tehdä lisää? Riippuu tietysti kuinka paljon sitä päivässä syö mutta noin määrä. Ajattelin kokeilla, kun mulla toi paino ei meinaa tippua vaikka kuinka taiteilen ruokien kanssa ja liikun. Jos sais uutta potkua viikon keittoilun jälkeen.
 
Moi! Täällä ollaan kans kaalisoppa dietillä toista päivää. :wave: Tähän asti soppa on maistunut ihan hyvältä. Sopivasti mausteita eikä liikaa sitä selleriä. Ite oon juonut kahvia pari kuppia joka päivä, vaikka se on kiellettyjen listalla. Ja tänäänkin sokeroimattomia mehuja. Uskoisin että painoa tippuu, vaikka hieman diettiä soveltaakin itselle sopivaksi. Edelliskerralla dietillä tuli kova lonkkasärky ja tuttu kehoitti tekemään suolihuuhtelun pari kertaa dietin aikana. Oletteko muut kokeilleet ja onko siitä ollut apua? Tuo keiton soseuttaminen oli hyvä idea! Ei muuta kuin tsemppiä kaikille =)
 
Eilen mäkin sitten tein ittelleni kattilallisen kaalisoppaa. En tiedä onko makunystyräni aivan tunnottomat mutta mun mielestä sopasta tuli ihan hyvää kun soseutin sen. Mitä lihaa olette käyttäneet? Jatkan niin kauan kun hyvältä tuntuu. Mä ajattelin kans et kai se paino putoo vaikka hieman soveltaiskin dieettiä itselle mukavammaksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 09:29 piiperoinen kirjoitti:
Eilen mäkin sitten tein ittelleni kattilallisen kaalisoppaa. En tiedä onko makunystyräni aivan tunnottomat mutta mun mielestä sopasta tuli ihan hyvää kun soseutin sen. Mitä lihaa olette käyttäneet? Jatkan niin kauan kun hyvältä tuntuu. Mä ajattelin kans et kai se paino putoo vaikka hieman soveltaiskin dieettiä itselle mukavammaksi.
Tarkoitatko lihaa siihen keittoon? Mun ohjeessa keittoon tuli vain kasviksia! Nyt kolme päivää takana soppakuuria ja vielä se ihan maistuu. Kuurissa on mukavaa se kun saa joka päivä syödä jotain muutakin. =)
 
Juu keitto koostu pelkästään kasviksista. Viidentenä jaa kuudentena päivänä sai syödä lihaa, sitä tarkoitin. Mulla kolmas päivä takana ja yhtään ei töki vielä, hyvää on.

Poikien äiti kerroppas kuinka sulla kuuri etenee? Ootko käyny puntarissa?
 

Yhteistyössä