kaalikeittodieetti??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 22:20 piiperoinen kirjoitti:
Juu keitto koostu pelkästään kasviksista. Viidentenä jaa kuudentena päivänä sai syödä lihaa, sitä tarkoitin. Mulla kolmas päivä takana ja yhtään ei töki vielä, hyvää on.

Poikien äiti kerroppas kuinka sulla kuuri etenee? Ootko käyny puntarissa?
=) Joo innolla odotan viidettä ja kuudetta päivää, että saa syödä jonku hyvän pihvin. Mulla nyt neljä pv takana. Ihme kyllä keitto maistuu vieläkin ihan hyvältä. Eilen iltana kävin puntarissa niin vain kilo oli tippunut, mutta silti tuntuu ettei housut niin kiristä. Illalla pitänee taas punnita. Kuinka sulla muuten sujuu? Onko tavoitteena pudottaa paljonkin? Mulla riittäis pari kolme kiloa, ei sen suurempaa tavoitetta. :)
 
Huomenta vaan!

Mulla on paino pudonnut nyt 1.4kg. Tänään alkaa neljäs päivä. Onkin sitten banaanin ja maidon vuoro. Mulla on tavotteena saada lähemmäs 10kg pois ja tää kaalisoppadieetti onkin semmoinen spurtti jonka otan täs välissä. Kerroppa myöhemmin mitä lihaa tänään söit. Mä en oikein tiedä mitä ostasin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:56 piiperoinen kirjoitti:
Huomenta vaan!

Mulla on paino pudonnut nyt 1.4kg. Tänään alkaa neljäs päivä. Onkin sitten banaanin ja maidon vuoro. Mulla on tavotteena saada lähemmäs 10kg pois ja tää kaalisoppadieetti onkin semmoinen spurtti jonka otan täs välissä. Kerroppa myöhemmin mitä lihaa tänään söit. Mä en oikein tiedä mitä ostasin.
Moi! En ole koneelle ehtinyt pariin päivään. Mulla oli tänään soppakuurista viimeinen päivä. Ja ihan maistuvaa se viimeinenkin soppa lautasellinen oli tänään. Kuitenkin saa syödä viikon aikana vähän muutakin. Silloin ensimmäisenä päivänä kun sai syödä naudan lihaa ostin kunnon filettä, ja sen grillasin. Toisena lihapäivänä söin palan lohta ja kanan fileitä. Painoa tippui 3 kg viikon aikana ja olin ihan tyytyväinen. =) Nyt on tarkoitus syödä jatkossakin kevyemmin ja katsoa mitä suuhunsa laittaa että paino pysyisi tässä. Kerrohan miten sun kuuri etenee?
 
Mulla vika päivä menossa ja keitto kyllä on tökkinyt nämä viimeiset päivät pahemman kerran, onneksi tänään ei tarvii syödä kuin lautasellinen. Tosin olen dieetin aikana juonut päivittäin pari kolme kupillista kahvia ja xylitol purkkaa on myös kulunut. Tähän aamuun mennessä on painoa pudonnut 3,5 kg. Aion pitää vähän taukoa ja pitää toisen kuurin lähiaikoina.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 14:25 piiperoinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:53 vieres kirjoitti:
onko se yks ja sama soppa jota syötte viikon eikö se mee pilalle?

No mä en tiedä oisko saanu mut mä pistin osan pakkaseen ja otin sit sieltä. Ei ainakaan maku muuttunut.
Mä taas keitin sen verran vähän että eka soppa kesti kolme päivää ja sit keitin viel toisen mokoman. Nyt pitäis pyrkiä pysymään saavutetussa painossa. :)
 
Mun kuurini ois sit takana. Paino ei pudonnut kuin 2.3kg mutta senttejä lähti mun mielestä aika kivasti. Täytyy myöntää, että 2 viimestä päivää ei ollu ihan tiukkaa kuuria vaan lipsuin hiukan. No, miinus on aina miinusta. Itse keitto ei mulla tökkinut kertaakaan.
 
Ja tätähän on pakko koitta ;)
Häät tulossa muutaman viikon päästä ja kiloja olisi mistä ottaa.Muutaman kilon pudotus olisi hyvä :p

Kysymys,onko kukaan ollut töissä ja noudattanut tätä diettiä.Siis minulla on aika rankka työ,varsinkin kun on nyt lämmintä,niin se työssä jaksaminen???
Ja mitä mehua,jos ei esim.funligth käy?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:25 meeri kirjoitti:
Ja tätähän on pakko koitta ;)
Häät tulossa muutaman viikon päästä ja kiloja olisi mistä ottaa.Muutaman kilon pudotus olisi hyvä :p

Kysymys,onko kukaan ollut töissä ja noudattanut tätä diettiä.Siis minulla on aika rankka työ,varsinkin kun on nyt lämmintä,niin se työssä jaksaminen???
Ja mitä mehua,jos ei esim.funligth käy?
Mä olin kuurin soppakuurin aikana töissä, tosin mulla on fyysisesti kevyt työ :) Join kovasti koko ajan ja niinä päivinä kun sai syödä hedelmiä tai vihanneksia, pistelin niitä usein välipalaksi töissä. Mä join omista marjoista ilman sokeria keitettyä mehua ja kaupan sokeroimattomia täysmehuja.
 
Heips. Oli pakko kommentoida kun huomasin tällaisen keskustelun. :)

Aloitin tän kaalikeittokuurin keskiviikkona. Vaikka puhuttiin aliravitsemuksen vaaroista, jätin silti kaiken muun pois. Eli paljon keittoa ja vettä. Eilen olo alkoi käydä sietämättömäksi, pyörrytti, silmissä sumeni, sydän tykytti ja muutenkin paha olo. Puntarilla sitten kärsimys palkittiin. Ennen kuurin aloitusta vaaka näytti 68kg, ja perjantai-aamupäivällä. 62,8. 5.2kg painonpudotus vajaassa kahdessa ja puolessa päivässä! Illalla söinkin sitten leipää, lihaa ja salaattia. Ja join light-limua. Aamulla paino oli noussut 0,4kg. mutta nyt jatkan taas kuuria samaan malliin.

 
tossuliini
Kyllä ei musta olisi tuohon kaalikeittodieettiin mutta mulla onkin aineenvaihduntasairaus niin en voi harkita edes dieettiä vaan pitää syödä normaalia ruokaa mutta vähemmän ja vähentää herkkuja (mulla on kokonaan herkut pois) ja liikuntaa lisätä pikku hiljaa. Olen nyt saanut omilla konsteilla pudotettua n. 8 kg vajaassa 1,5 kuukaudessa.
 

Yhteistyössä