kädenvääntö

  • Viestiketjun aloittaja heikkoko
  • Ensimmäinen viesti
heikkoko
Olenko jotenkin heiveröinen, ku tuntuu että kaikki naiset ovat voittaneet miehensä käden väännössä. Mä hävisin reilusti. Ei toivoakaan voittamisesta. Mies onkin 180cm pitkä ja mä nippa nappa 160cm. Vaikka molemmat harrastetaan kuntoilua ja mä jumppaa ja olen hyvässä kunnossa, hävisin silti kirkkaasti. No mies nappasi kuitenkin väännön jälkeen mut syliinsä ja minua vietiin. Ihanaahan se sitten olikin.
 
bodymamma
Heippa, et ole varmastikaan heikko, mutta teillä on vaan sen verran kokoeroa, että saisit olla melkoisen bodannut nainen ennnekuin mies häviäisi.
Tilanne on usein varmaan noissa tasapeli tai naisen voittamissa pariskuntien kädenväännöissä se että jos nainen on vaikka sellaiset 175 - 180 cm (näitä naisia on nykyään ihmeesti) ja ei ole mikään langanlaiha, vaan painaa sellaiset 70 -80 kg, ja käy salilla ja jumpassa ym, ja jos aviomies on saman mittainen mies, hoikahko ja ei niin bodarityyppiä, ja eikä liiku, on tilanne miltei vääjämättä niin että se bodannut ija jumpannut isohko nainen on kädenväännössä selvä voittaja.

Tietty jos sen 175 cm pitkän naisen aviomies n 190 cm ja 100 kg sälli niin sitten on taas selvä kuka voittaa.

No meillä mies ei ole minua suurempi ja minä harrastan voimailua (jopa kilpabodausta ennen raskautta mm.) niin mies on täysin altavastaaja, ja kiihoittuu siitä paljon, ja kädenvääntö meillä illalla keittiössä on kuin kutsu makuukamariin painimaan :p :p :p
 
traineri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 23:26 heikkoko kirjoitti:
Olenko jotenkin heiveröinen, ku tuntuu että kaikki naiset ovat voittaneet miehensä käden väännössä. Mä hävisin reilusti. Ei toivoakaan voittamisesta. Mies onkin 180cm pitkä ja mä nippa nappa 160cm. Vaikka molemmat harrastetaan kuntoilua ja mä jumppaa ja olen hyvässä kunnossa, hävisin silti kirkkaasti. No mies nappasi kuitenkin väännön jälkeen mut syliinsä ja minua vietiin. Ihanaahan se sitten olikin.
Voi olla että olet liikunnallisuudestasi huolimatta naiseksikin vähän heikko.
Kyllä monet aktiivisesti salilla käyvät naiset pärjäävät kädenväännössä melko hyvin miehille, jotka eivät ole mitään ihan himobodareita, ts. ovat tavallisia perusmiehiä (ei ladonovia).
Sinun kannttaisi ehkä salitreeneissä nostaa isompia painoja, koska liian pieneten painojen nostelu vain kiinteyttää, muta ei tuo lihasta ja voimaa lisää.
Isompia puntteja, ja viimeiset puristukset maksimilla.
 
heikkoko
ed. vastauksesta päätellen minun tarvitsisi ilmeisesti harjoittaa iseäni lisää jotta voittaisin mieheni. luulisin etten pysty silti siihen koskaan koska mieheni on minua paljon isokokoisempi ja lisäksi harjoittanut ja treenannut itseään. tuntuu hassulta olla yksi niistä harvoista jotka ovat miehelleen hävinneet.. kyllä sen voima eron ja koko eron huomaa siinäkin kun mies heittää mut tosta vaan olalleen ja kantaa vaikka rappuset ylös. minä taas jaksan hetken vain pitää häntä ilmassa. silti olen suht riski nainen. en vaan pysty saavuttamaan miestäni tässä asiassa. eikä se mua haittaa.
 
valmentaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 11:04 heikkoko kirjoitti:
ed. vastauksesta päätellen minun tarvitsisi ilmeisesti harjoittaa iseäni lisää jotta voittaisin mieheni. luulisin etten pysty silti siihen koskaan koska mieheni on minua paljon isokokoisempi ja lisäksi harjoittanut ja treenannut itseään. tuntuu hassulta olla yksi niistä harvoista jotka ovat miehelleen hävinneet.. kyllä sen voima eron ja koko eron huomaa siinäkin kun mies heittää mut tosta vaan olalleen ja kantaa vaikka rappuset ylös. minä taas jaksan hetken vain pitää häntä ilmassa. silti olen suht riski nainen. en vaan pysty saavuttamaan miestäni tässä asiassa. eikä se mua haittaa.
hei vaan,
musta se ei ole ihme vaika monet naiset voittais miehiä, koska kädenvääntö on voiman lisäksi myöskin tekniikkalaji.
Eli jos on esim. nuoruudessa vääntänyt kavereiden ja sisarusten ym. kanssa ahkeraan kättä ja osaa tekniikat ja niksit (esim. tietyn ranneliikkeen), voi voittaa vahvempansakin.
Jospa osa miehistä ei ole nuorempanakaan oppinut koskaan kädenväännön tekniikkaa ja ehkäpä osa naisista osaa sen alitajunnasta nuoruus/kouluvuosiltaan esim. voi tulos olla helposti se että on miehiä jotka häviää naisille.
Tietysti voimaakin aina tarvitaan melkoisesti, ei pelkkä tekniikka riitä.
 
PEESAAN TÄYSIN VALMENTAJAN PUHETTA.MEILLÄ ISÄNTÄ PUHUU JUST SAMOISTA ASIOISTA TÄHÄN AIHEESEEN LIITTYEN JA NE ON MUSTA KANS HYVIN LOOGISIA JUTTUJA.
MUTTA SEN LISÄÄN ETTÄ LUOJAN KIITOS HÄVIÄN AINA MIEHELLENI! INNOKAS OON AINA MATSAMAAN, ON KOKEILTU JOSKUS IHAN PERINTEISTÄ PAINIA, JOSTA EN TIEDÄ MITÄÄN. SIINÄKIN NIINKUIN KÄDENVÄÄNNÖSSÄ ANNAN KUULEMA HYVÄN VASTUKSEN MUTTA EN PÄRJÄÄ. MUSTA TUNTUU HYVÄLTÄ TIETÄÄ ETTÄ MIES ON MUA VAHVEMPI.SE ON JOTENKIN SEKSIKÄSTÄ JA SITÄ RATAA..
 
heikkoko
Munkin mielestä on seksikästä olla heikompi, ja yrittää silti pistää vastaan kynsin ja hampain. Joku toinen on toista mieltä. Meitä on niin moneksi ja se on hyvä.

Niin ja uskon että tekniikallakin on osuutta asiaan että häviän. Mä tosi helposti laitan rannelukon ja sehän ei ole sallittua:)
 
Selailin vanhoja otsikoita joissa kirjoiteltiin kädenväännöstä miesten ja naisten kesken. You Tubessa on paljon video leikkeitä joissa naiset päihittävät miehiä niin painissa kuin kädenväännössäkin. Koulu aikoina pääsin vääntämään tyttöjen kanssa ja silloin hävisinkin kun olin melko heiveröinen poika. Olisipa kiva kokeilla näin aikuisenakin, lähes viisikymppisenä vieläkö häviäisin kauniimmalle sukupuolelle. t. Lone Wolf !
 

Yhteistyössä