Kävin tänään ortopedin vastaanotolla, mutta eipä tullut vieläkään selvyyttä mitä tuon lonkan kanssa tehdään

"vieras"
harava, mulla oli pari vuotta sitten nivusessa pistävää kipua (vei jopa jalan alta välillä) mikä levisi toiseenkin nivuseen lopulta ja tuota lääkärille valitin. lääkäri laittoi naprapaatille koska ajatteli siellä olevan ahtaumaa hermokanavassa. naprapaatti kuitenkin tutki lantion ja selän ja totesi vian olevan si-nivelessä alaselässsä ja sen vetäneen lantion kieroon. muutama käsittely ja kivut oli historiaa.
 
uoiiu
Kyllä mä pudotan painoa sitten kun saan siihen tarpeeksi motivaatiota, palstalla irviminen ei sitä tuo. Enkä nyt tarkoottanut, että sä irviit mulle.

Mutta jos reisiluun päässä on kuoliota, niin ei sitä mikään ylipaino ole aiheuttanut. Kyllä se johtuu mun saamista syöpähoidoosta kuten sekin, että mun hampaat rapistuu suuhun. Siinä toinen helvetin mukava juttu. :|
Niin, siis JOS on kuoliota. Kipuilu VOI johtua myös pelkästään ylipainon tuottamasta rasituksesta. Sä oot tosi inhottava, toi miten kommentoit ihan asiallisiin vastauksiin on tosi törkeetä. Kaikkien pitäisi ilmeisesti tietää jokainen asia sun elämästä ja kaikki mitä oot kirjottanut/mitä sulle on kirjotettu täällä koska jos ei tiedä niin saa sulta kauheet kilarit. Ja varsinkin jos ei oo kieli ruskeana vaan kehtaa vaikkapa kysyä jotakin niin siitähän se riemu repeää!
 
"vieras"
Aika usein saa lukea esim. kroonisista kivuista kärsineiden saaneen avun jonkun kanssaihmisen vinkin perusteella, vaikkei lääkäreillä ole ollut keinoja särynpoistoon.
 
[QUOTE="vieras";22895583]Oletko varma, ettei painonpudotus vaikuttaisi ollenkaan? Olisi pienempi taakka lonkan päällä kannettavana. Mulla ainakin polvikivut hellitti laihduttamalla.[/QUOTE]

Mä en ajatellut että tämä kommentti olisi ollut vittuilua. Sama tuli itselle mieleen, ja ihan kaikella ystävyydellä.
 
"vieras"
Kyllä mä pudotan painoa sitten kun saan siihen tarpeeksi motivaatiota, palstalla irviminen ei sitä tuo. Enkä nyt tarkoottanut, että sä irviit mulle.
No mä en ainakaan irvi. Jatkuva kipu on kamalaa, ja jos pitkään pitää vetää särkylääkkeitä, se voi olla jo vatsallekin kova koettelemus. Ihan tosissaan, jos tuo kipu oikeasti häiritsee sua ja tahdot siitä eroon, niin etkö silloin kokeilisi mitä tahansa, ainakin ns. normaalikonsteja? Eikö se, että kipu saattaisi helpottaa + ainakin terveysvaikutukset muutoin olisi positiivisia, ole sinulle tarpeeksi motivoivia? Se, että kenties pääsisit liikkumaan enemmän, kun kipu ei hidasta? Se, että voisit juosta tyttösi kanssa ja touhuta, eikä lonkkakipu estäisi?
 
Tampereen likka
Minulla ei ole ylipainoa ja olen muutenkin päivittäin liikkuvaa tyyppiä. Tekonivel laitettiin kuluman (baletin) takia v. 2005. Kipuilu alkoi viime syksynä 2012. Tulehduskipulääkkeitä kuluu, mutta verestä ei ole löytynyt raskasmetallia. Kipu on pahentunut eikä jalka siedä pitkää kävelyä. Onko sun ongelma jo ratkennut?
 
Minulla ei ole ylipainoa ja olen muutenkin päivittäin liikkuvaa tyyppiä. Tekonivel laitettiin kuluman (baletin) takia v. 2005. Kipuilu alkoi viime syksynä 2012. Tulehduskipulääkkeitä kuluu, mutta verestä ei ole löytynyt raskasmetallia. Kipu on pahentunut eikä jalka siedä pitkää kävelyä. Onko sun ongelma jo ratkennut?
Ei oo ongelma ratkennu. Ens kuulla on kontrolli ja kattoo ny mitä siä sanotaan.
 

Yhteistyössä