KAIKKI ÄIDIT HEI!

lähesaina
31v äiti ja 1v5kk,6v,melkein 9v ja kohta 11v pojat.suunnilleen samanikästä leikkiseuraa;nuorimmaisen kanssa ollaan kaksistaan aamupäivät...vaikka pori-ulvila-nakkila-harjavalta akselilta..miksei uusi meilituttavuus vähän kauempaakin!
reetamatilda@postiloota.net
 
Lemussa asutaan.itellä ikää 25v uusioperhe..lapset 01,02 04 ja 07 syntyneet ..turku/raisio ja lähikunnat: askainen.masku ....täält vaan ei ketään oo tahtonu löytyä :( Mut jospa tällä kertaa......yv:tä laittakaa...
 
Savonlinnasta 26v. olen itse, Ja esikoista ootan syntyäksi maaliskuussa. Etsinnäistä ois toiset oottavat mammat tästä lähi seuduilta mutta voi olla myös jo syntyneiden lapsien äitejä :) Ois kiva vaihtaa ajatuksia, käydä vaikka joskus kahvilla ja muuta vastaavaa. Mese kavereitakin otan toki vastaan ihan ympäri maan! yhteystiedot:

mese: p_jakkula@jippii.fi
e-mail: tiituu@jippii.fi

Kirjoittelemisiin ja tapaamisiin =)
 
36v.kolmen lapsen äippä.nuorin 8kk poika.tytöt 11v.
etin seuraa joka lähtöön.kyläilyyn,shoppailuun,ulkoiluun,viihteelle.mitä nyt mieleen juolahtaa ettei tää kotona oleminen kävis ysktoikkoseksi =)
itä-vantaalla asustellaan.

katja759@hotmail.com
 
miukulaine
Miul ois lievästi sanottuna kulttuurishokki tiedossa, ku muutan ens kesänä susirajalta Poriin. Oon 31 vee äityli ja mukana ois tulossa -95 syntyny poika ja -04 tyttö, jotka varmaa ilahtuis myös uusista kavereista.
Löytyisköhä tätä kautta mukavia ihmisiä Porista? Otan mielellää viestejä vastaa osotteella: miukulaine@yahoo.com!!!
 
Kavereita Keminmaasta?? Perheeseemme kuuluu minä -79, mieheni -78 ja minun edellisestä liitosta lapset -99,-00,-02, perheemme kasvaa kesällä la 7.7. Olemme vasta muuttaneet Keminmaahan ja olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin
:hug:
Minulle voi laittaa postia osoitteeseen marika.jurvelin@utajarvi.fi
 
21-vuotias äiti jyväskylästä. Enkelipoika -05, tytär -06 ja kolmannen la 18.6.08.
Uusia kavereita olisi mukava saada meseen, s.postiin ja vaikka jos sais aikaiseksi nähdäkin joskus :D Mese: rulez_86@hotmail.com
s.posti: pufpuf86@suomi24.fi
 
23-vuotias ja esikoista odotetaan. Isäntä on tällä hetkellä viikot tampereella koulussa. 4,5-vuotias tanskandoggi narttu kuuluu myös perheeseen. Laskettuaika 12.8. Juttu-, kahvi- yms. seuraa haetaan äideistä ja odottajista. Lieksa ja lähikunnat. Mese ja säpö mh_naivo@hotmail.com
 
:wave:
Turusta ystäviä ja myös sitä tosi ystävää haen.
Ollaan muuttamassa kesällä sinne.Mulla on tytöt 6½v ja reilu 5v ja poika 3v.
Mesessä vois tutustua ;) Itse kohta 27v.
mistine@netti.fi

Myös yytä voi laittaa..
 

Yhteistyössä