KAIKKI ÄIDIT HEI!

Päätänpä mäkin kokeilla tähän. =)
Eli 23v 1,4v typyn äiti, kaipaa seuraa aikuisista, Helsinki/pääkaupunki alueelta,kahvitteluun,kirppiksille ja sen sellasta :) ja toki uudet mese ystävät, mistä vain ovat tervetulleita!
marjattta@hotmail.com
 
Moikka!!

27 vuotias kotiäippä Jyväskylästä. Tyttö 1v 4kk ja uusia ystäviä ois kiva saada.
Asumme Pupuhuhdassa,joten lähiympäristöstä ois uusia tuttuja kiva saada:) miksei myös kauempaakin!! :D

neitoperho80@suomi24.fi Yv:täkin voi laittaa!!
 
37-vee äiti Muuramesta,tytöt -05 ja -07.Etsin kaveria kaikkeen normaaliin kanssakäymiseen esim.kahvittelu,lenkkeily,shoppailu,tuuletusiltoihin kaupungille yms.Sekä tietenkin leikkiseuraa lapsille.Alueena siis Muurame sekä Jyvässeutu.

sari.nurkka@netti.fi
 
Fay
RAAHESTA ketään? Olen 24 v. tuleva äippä, ja kiva olisi tutustua ihmisiin. Muutin tänne vasta muutama kuukausi sitten, joten omia tuttuja ei oikein ole. Jos lenkki/kahvitteluseuraa löytyy, meilaile hiiriprinsessa@luukku.com :wave:
 
Täällä 30v. nainen Pihlajamäestä etsii seuraa pitkiin päiviin kotosalla. Miel. lähiseudulta. Mullla on 2.5v tyttö ja 8 kk poika. Ulkoilu, leikki- yms. seuraa etenkin minä ja tyttäreni kaipailevat, miksei pojukin :) Laita yv:tä tulemaan :)
 
cindeh
37 v. kahden koululaisen ja helmikuun puolivälissä myös vauvan äiti kaipailee seuraa vaunuiluun, kahvitteluun, kyläilyyn, ulkoiluun ym. Laita mailia, niin keksitään lisää ideoita, joilla piristää kotiäidin päiviä! cindeh1@yahoo.com
 
Tampere hoi!
Täällä siis manselainen 31 v äiti-ihminen, jonka laumaan kuuluu kaksi poikaa, -02 ja -03, isäntä ja yksi iso karvainen koiraneiti. Työelämä on jo imaissut mukanaan mutta vapaapäiviäkin silloin tällöin on...
taina_malm@hotmail.com
 
Päälle kolmekymppinen pari kuukautisen vauvan äiti etsii kärryttely/kaffitteluseuraa läntisestä Helsingistä (toki muuallakin saa asua...)!

Jos kiinnostaa, laita yksityisviestiä tai meiliä osoitteeseen: enkeksiparempaa@suomi24.fi
 
helsinkiin muutetaan perheen kanssa tässä lähiaikoina, ystäviä ei sieltä ennestään ole... Olen 28vuotias, avomiehen lisäksi perheeseen kuuluu 4vpoika ja 2v3kk tyttö. Ajatuksenvaihtoon, kahvitteluun, shoppailuun, viihteellä käymiseen, salilla käymiseen ja jne... marima_79@hotmail.com
 
Alkuperäinen kirjoittaja MammaK:
Lapinlahti/Siilinjärvi POHJOIS-SAVO äidit olis kiva tutustua ! Asumme maalla Alapitkän lähellä, olen 36 vuotta ja tyttö on 1,8 vuotta, perhepvhoidossa. Meiliä mberry1@luukku.com, olisi kiva saada ystäviä tytöllekin ! :)
Päivitän tätä: tyttö on jo 3 v 8 kk ja minä 38, mies 41. Ystäviä ei ole pahemmin löydetty vieläkään täältäpäin.. Myös muualta Suomesta olisi kiva saada meilikavereita, etenkin jos on noin 4-vuotias tyttö teillä ! :wave:
 
ESPOON NÖYKKIÖSSÄ ,36V KOTONA OLEVA ÄITI,POIKA ON 1V5KK ETSII ULKOILU,KYLÄILY YMS. SEURAA.
OLISI KIVA KUN KEVÄT TULEE LÖYTÄÄ UUSIA YSTÄVIÄ.TAI KOKONAINEN YSTÄVÄPERHE.
PERHEESEEN KUULUU MYÖS 2x7V TYTTÖÄ JA MIES. JA KISSA

SÄHKÖP. NIPSU71@WEBINFO.FI
 
Alkuperäinen kirjoittaja VieraistaVierain:
Täällä myös E-Karjala mami. =) Ikää kertynyt 24 vuotta, tyttöjä kaksi (2,5v ja 4,5kk). Ota yhteyttä y-viestillä, myös mese löytyy. ;)
Mistä päin E-karjalaa olet?
Mulla tyttö 2v4kk ja poika 6,5kk.
En jostain syystä saanut laitettua sulle y-viestiä joten laita mulle jos kiinnostaa tutustuminen, olen itsekin Etelä-Karjalasta.
 
Moikka!

Olen 26-vuotias 2,5-kuisen tyttövauvan äiti Tampereen Hallilasta.
Olisi kiva tutustua lähialueen tai yleensä toisiin Tamperelaisiin äiteihin/lapsiperheisiin.
Erityisesti sellaisiin, joilla on vielä "vauvaikäinen" esikoinen.
Tottakai muutkin tuttavuudet ovat tervetulleita, jos tälläinen "newbie"-äippäseura kiinnostaa.
Mulle voi laittaa yv:tä tai laittaa spostia mimmuli81@gmail.com
 

Yhteistyössä