KAIKKI ÄIDIT HEI!

Moikka!

löytyisikö 30 -vuotiaalle, 9,5 kk ikäiselle pojan äidille seuraa esim. kahville, ulkoilemaan ja miksei myös shoppailemaankin?

Muutimme noin vuosi sitten Paraisille enkä tunne vielä täältä muita äitejä. Kaverini viettävät vielä huoletonta sinkkuelämää, niin olisi kiva jutella toisten äitien kanssa. Talouteemme kuuluu myös aviomies mutta hän on viikot töissä muualla.

wsorceress@hotmail.com
 
31 v. äiti ja 11 vrk:n ikäinen pikku prinsessa kaipailisi kahvi-,ja vaunulenkkiseuraa :D
Perheeseen kuuluu myös 3 lasta ed. liitostani mutta ovat usein isällään ja nyt kun pitkästä aikaa olen mammalomalla,tarttis ylisosiaalisena ihmisenä :LOL: muutakin virikettä arkeen kuin pelkkää vaipanvaihtoa :attn:
 
Yhden lapsen äiti 40 v. töissäkäyvä Poika 2 v 5 kk. Espoosta hakisin seuraa ja pojalle
jo leikkikaveria. Asumme Espoon keskuksen lähellä. Mielummin enemmän omanikäistä seuraa ikä ihan 20 vuotiaita.
=) =)
 
Olen puolivuotiaan pojan äiti Hämeenkyröstä. Olen muuttanut tänne pari vuotta sitten. Hakusessa olisi lenkkeily/juttuseuraa. Olen 36-vuotias ja lapsi on meidän ainoa. Sinun iälläsi tai asuinpaikallasi ei ole väliä. Tietenkin mukava olisi, jos olisit jostain läheltä, että voisi tavatakin.

Laita mailia osoitteeseen kala72@luukku.com ;)
 

Yhteistyössä